Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 5008 (SUV)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 5008 (SUV)
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 53 / 57
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    1125
    38249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Ή δέχεσαι το κόστος τυχόν επισκευής και το υπολογίζεις στην τιμή αγοράς, αν το αμάξι κατά τα άλλα σου αρέσει.

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • babisstinson
        babisstinson last edited by

        Γιατί να πάρεις ένα αυτοκίνητο που ξέρεις ότι θα χαλάσει και να έχεις άγχος ήδη από την ημέρα αγοράς του πότε θα συμβεί αυτό και πόσο θα κοστίσει και αν θα σε αφήσει στην μέση του δρόμου; Δεν έχουμε ήδη αρκετά άγχη στην ζωή μας ώστε να αγχωνόμαστε και για αυτό; Δες κάτι άλλο.

        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • A d P
          A d P moderator last edited by A d P

          Ναι, δυστυχώς είναι γεγονός και είναι κρίμα γιατί μου αρέσουν τα Peugeot.

          Ήρθε προχθές στο γραφείο ένας κύριος, μου δίνει την κάρτα του και μου λέει φτιάχνουμε τα περιπολικά σας... κοιτάω την επαγγελματική κάρτα.... sales manager σε μεγάλο αντιπρόσωπο Peugeot στην Θεσσαλονίκη.

          Του λέω αμέσως, γιατί χαλάνε όμως;
          Ωχχ... μου λέει, φεύγω....😁😁

          R-LINE

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by katafractos17

            Άρχισαν τα βραβεία
            "Χρυσό τιμόνι" και τέτοια.
            Ε ρε αυτοκινητάρα. 😋

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              criuser @darn last edited by

              @darn said in Peugeot 5008 (SUV):

              Γεια σας,

              Με ενδιαφέρει να πάρω Peugeot 5008 λόγω 7 θέσεων.
              Το έχουν πάρει και γνωστοί μου και μου έχει αρέσει πολύ.
              Θα το φέρω από Γερμανία μόνος μου.
              Διάβασα ότι έχει θέματα με καδένα και στην μονάδα And blue. Συγκεκριμένα σε ένα φίλο μου τον άφησε ακίνητο το αμάξι ενώ γυρνούσε από Ιταλία λόγω βλάβης στην μονάδα Adblue. Το αμάξι δεν ξεκινούσε μέχρι που ήρθε τεχνικός διάβασε τον εγκέφαλο και έκανε κάτι και πήρε μπρος
              Με έχει λίγο αγχωσει αυτό.

              Λέω να δω από 2008 και πάνω και κυρίως GtLine

              Ποια είναι η γνώμη σας ?

              Οντως υπάρχουν αυτά τα θέματα, αλλά λύνονται.

              Για την μονάδα αντμπλού αρκεί να κάνεις σωστά το συμπλήρωμα αντμπλού όταν στο ζητάει, όχι να το αφήνεις τελευταία στιγμή.

              Η καδένα αντικαθίσταται στην εγγύηση ή και μετά την εγγύηση με επιδότηση από την αντιπροσωπεία.

              Από την άλλη το αυτοκίνητο έχει πολλά περισσότερα χαρίσματα από άλλους θεωρητικά αξιόπιστους κουβάδες, που είναι πανάσχημοι, ψοφίμια στον δρόμο και με γελοίους χώρους, για πυγμαίους.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator @criuser last edited by

                @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

                @darn said in Peugeot 5008 (SUV):

                Γεια σας,

                Με ενδιαφέρει να πάρω Peugeot 5008 λόγω 7 θέσεων.
                Το έχουν πάρει και γνωστοί μου και μου έχει αρέσει πολύ.
                Θα το φέρω από Γερμανία μόνος μου.
                Διάβασα ότι έχει θέματα με καδένα και στην μονάδα And blue. Συγκεκριμένα σε ένα φίλο μου τον άφησε ακίνητο το αμάξι ενώ γυρνούσε από Ιταλία λόγω βλάβης στην μονάδα Adblue. Το αμάξι δεν ξεκινούσε μέχρι που ήρθε τεχνικός διάβασε τον εγκέφαλο και έκανε κάτι και πήρε μπρος
                Με έχει λίγο αγχωσει αυτό.

                Λέω να δω από 2008 και πάνω και κυρίως GtLine

                Ποια είναι η γνώμη σας ?

                Οντως υπάρχουν αυτά τα θέματα, αλλά λύνονται.

                Η καδένα αντικαθίσταται στην εγγύηση ή και μετά την εγγύηση με επιδότηση από την αντιπροσωπεία.

                Ισχύει και για τα μτχ εισαγωγής αυτό;

                R-LINE

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @A d P last edited by

                  @a-d-p said in Peugeot 5008 (SUV):

                  @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

                  @darn said in Peugeot 5008 (SUV):

                  Γεια σας,

                  Με ενδιαφέρει να πάρω Peugeot 5008 λόγω 7 θέσεων.
                  Το έχουν πάρει και γνωστοί μου και μου έχει αρέσει πολύ.
                  Θα το φέρω από Γερμανία μόνος μου.
                  Διάβασα ότι έχει θέματα με καδένα και στην μονάδα And blue. Συγκεκριμένα σε ένα φίλο μου τον άφησε ακίνητο το αμάξι ενώ γυρνούσε από Ιταλία λόγω βλάβης στην μονάδα Adblue. Το αμάξι δεν ξεκινούσε μέχρι που ήρθε τεχνικός διάβασε τον εγκέφαλο και έκανε κάτι και πήρε μπρος
                  Με έχει λίγο αγχωσει αυτό.

                  Λέω να δω από 2008 και πάνω και κυρίως GtLine

                  Ποια είναι η γνώμη σας ?

                  Οντως υπάρχουν αυτά τα θέματα, αλλά λύνονται.

                  Η καδένα αντικαθίσταται στην εγγύηση ή και μετά την εγγύηση με επιδότηση από την αντιπροσωπεία.

                  Ισχύει και για τα μτχ εισαγωγής αυτό;

                  Γράφει ότι πρέπει να έχεις κάνει κάποια τελευταία σέρβις στο δίκτυο, δεν το θυμάμαι ακριβώς.

                  Από την άλλη η αγορά ενός αυτοκινήτου εισαγωγής έχει έτσι και αλλιώς πολλά ρίσκα, ώστε το δοχείο αντμπλού των 500-1000 ευρώ, ανάλογα τι θα φτιάξεις, να μην είναι πρόβλημα, ενώ υποτίθεται αγοράζεις το εισαγωγής για να έχεις μεγάλο όφελος τιμής σε σχέση με ένα ελληνικό.

                  Υπολόγισε λοιπόν 1000-1500 για αυτά τα θέματα και κοιτάς αν σε συμφέρει.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    parikon last edited by

                    Το δοχείο adblue όμως από ποια χρόνια έχει μπει; Σίγουρα ο φίλος που θα δει αμάξια του 2009 και μετά πολλά σίγουρα δεν είναι με αυτό το δοχείο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Άμα είναι του 2009 πως θα το φέρει Ελλάδα ;

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        parikon @criuser last edited by

                        @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

                        Άμα είναι του 2009 πως θα το φέρει Ελλάδα ;

                        Είναι euro 4; Από euro 5 και πάνω επιτρέπεται μόνο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Για Αθήνα Θεσσαλονίκη ούτε euro5.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chdi-5008 last edited by chdi-5008

                            Εχω ενα 5008 του 18' μοντελο με κινητρα 1.5 diesel και μεχρι τωρα εχω κανει 120.000χλ.
                            Ολα τα σερβις μεχρι τωρα γινονταν απο τον Χανιαδακη που αγορασα και το αυτοκινητο..
                            Στα 107.000χλμ βλαβη καδενας 7mm και αλλαγη σε 8mm στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με κοστος 2.500 € και καλυψη του μεγαλυτερου ποσου λογω του οτι για 4 μηνες ημουν εκτος εγγυησης !!! Πληρωσα 600 ευρω μαζι με αλλαγη μπαταριας κοστους γυρω στα 100 ευρω περιπου.
                            Στα 100.000 χλμ αρχισε να αναβει λυχνια Adblue ξαφνικα και να εμενει στα 1.100χλμ παρολο που εκανα χλμ αφου ηξερα οτι υπαρχει θεμα με αυτο κι οτι ηταν πληρης η δεξαμενη με υγρο και δεν εδωσα σημασια μεχρι που εσβησε απο μονο του.
                            Καποια στιγμη ξαναναψε στα 115.000χλμ. Το πηγα στο σερβις να το κυτταξουν και μου ειπαν οτι εχει προβλημα το συστημα αντιρυπανσης κι οτι ειναι μπουκωμενο το DPF πραγμα που δεν ισχυει αφου ποτε δεν μου εχει αναψει το DPF συν οτι κινουμαι μονο σε επαρχιακους δρομους και εθνικη που το ανοιγω το αμαξι για να κανει και αναγεννηση. Ζητησα να μου κανουνε reset κι απο τοτε δεν αναψε καθως αρχισα να βαζω προσθετο για την κρυσταλοποιηση του Adblue σε καθε γεμισμα αλλα και βαζω της Total adblue.
                            Παντως παρολο αυτα τα θεματα που εβγαλε το αμαξι που τελικα ειναι θεματα εργοστασιακα κι οχι λογω κακης χρησης ειμαι ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες απο το αμαξι.
                            Ασε που με το αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων που εχω δεν αντιμετωπισα καποιο θεμα.
                            Αλλοστε ποια μαρκα ποια δεν βγαζει προβληματα στα καινουργια αμαξια ?
                            Πανε οι εποχες που ηταν αντοχης τα αμαξια ως ποτε δεν δυσανασχετω αφου αλλοι ιδιοκτητες εχουν αντιμετωπισει πολυ χειροτερες καταστασεις.

                            realzeus A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.

                              Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.

                              C C 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                              • realzeus
                                realzeus @chdi-5008 last edited by

                                @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                                Αλλοστε ποια μαρκα ποια δεν βγαζει προβληματα στα καινουργια αμαξια ?
                                Πανε οι εποχες που ηταν αντοχης τα αμαξια

                                1. Πολλά
                                2. Δεν ισχύει το 2ο.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Μια χαρά του πήγε του ανθρώπου. Τι του λέτε τωρα? Μετά 120000 χλμ εδωσε 600 ευρω για τέτοια αμαξάρα. Ως να ήταν μεγάλο σερβις . Με τη νεα καδενα μια χαρα θα παει τοσα κι άλλα τοσα. Επίσης εξαιρετική η προνοητικοτητα του να βαζει προσθετο για την αποφυγή κρυσταλλων ουριας. Έτσι ούτε το δοχείο θα βγάλει πρόβλημα.

                                  ....

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 last edited by katafractos17

                                    @chdi-5008 Να το χαίρεσαι με υγεία το αυτοκίνητο.
                                    Είναι πραγματικά αυτοκίνητα που τα χαίρεσαι μέσα, έξω και στο δρόμο, όταν βέβαια λειτουργούν 😁 και δε βγάζουν δυστυχώς αυτά τα προβλήματα, λόγω των κακών επιλογών των Γάλλων σε διάφορα σημεία.
                                    Για εμένα η Peugeot δεν θα έπρεπε να χρεώνει για καδένα και AdBlue τίποτα, ακόμη και όταν είναι εκτός εγγύησης.
                                    Τέτοιες χοντρές αστοχίες πρέπει να τις χρεώνεται ως εταιρεία και να τις τρώει στον κ...λο που λέμε.
                                    Τέσπα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • A d P
                                      A d P moderator @chdi-5008 last edited by A d P

                                      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                                      Εχω ενα 5008 του 18' μοντελο με κινητρα 1.5 diesel και μεχρι τωρα εχω κανει 120.000χλ.
                                      Ολα τα σερβις μεχρι τωρα γινονταν απο τον Χανιαδακη που αγορασα και το αυτοκινητο..
                                      Στα 60.000χλμ βλαβη καδενας 7mm και αλλαγη σε 8mm στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με κοστος 2.500 € και καλυψη του μεγαλυτερου ποσου λογω του οτι για 4 μηνες ημουν εκτος εγγυησης !!! Πληρωσα 600 ευρω μαζι με αλλαγη μπαταριας κοστους γυρω στα 100 ευρω περιπου.
                                      Στα 100.000 χλμ αρχισε να αναβει λυχνια Adblue ξαφνικα και να εμενει στα 1.100χλμ παρολο που εκανα χλμ αφου ηξερα οτι υπαρχει θεμα με αυτο κι οτι ηταν πληρης η δεξαμενη με υγρο και δεν εδωσα σημασια μεχρι που εσβησε απο μονο του.
                                      Καποια στιγμη ξαναναψε στα 115.000χλμ. Το πηγα στο σερβις να το κυτταξουν και μου ειπαν οτι εχει προβλημα το συστημα αντιρυπανσης κι οτι ειναι μπουκωμενο το DPF πραγμα που δεν ισχυει αφου ποτε δεν μου εχει αναψει το DPF συν οτι κινουμαι μονο σε επαρχιακους δρομους και εθνικη που το ανοιγω το αμαξι για να κανει και αναγεννηση. Ζητησα να μου κανουνε reset κι απο τοτε δεν αναψε καθως αρχισα να βαζω προσθετο για την κρυσταλοποιηση του Adblue σε καθε γεμισμα αλλα και βαζω της Total adblue.
                                      Παντως παρολο αυτα τα θεματα που εβγαλε το αμαξι που τελικα ειναι θεματα εργοστασιακα κι οχι λογω κακης χρησης ειμαι ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες απο το αμαξι.
                                      Ασε που με το αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων που εχω δεν αντιμετωπισα καποιο θεμα.
                                      Αλλοστε ποια μαρκα ποια δεν βγαζει προβληματα στα καινουργια αμαξια ?
                                      Πανε οι εποχες που ηταν αντοχης τα αμαξια ως ποτε δεν δυσανασχετω αφου αλλοι ιδιοκτητες εχουν αντιμετωπισει πολυ χειροτερες καταστασεις.

                                      Σε αυτό το ποστ πριν ένα χρόνο αναφέρεις το πρόβλημα με την καδένα παρουσιάστηκε στα 107.000 χλμ.
                                      https://forum.4troxoi.gr/post/11000208139
                                      Τώρα γράφεις στα 60.000 χλμ.
                                      Τελικά τι ισχύει;

                                      R-LINE

                                      gtsartsal Chrisk6 2 Replies Last reply Reply Quote 8
                                      • georgemit
                                        georgemit last edited by

                                        👮 👮 👮 🔍 🔎 🔍 🔎

                                        i30 160 N line!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser @vagkirk last edited by

                                          @vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):

                                          Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.

                                          Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.

                                          Δεν θα πλήρωνε ποτέ γιατί η εταιρεία προσέχει τους πελάτες της.

                                          Εσύ έχεις μάθει από τα βαγκούρικα που είχαν ένα χρόνο εγγύηση και καταστρέφονταν ολικά κάθε 2 χρόνια και το ξαναπλήρωνες.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Απορία ζωής....
                                            Όσοι αλλάξατε καδένα από 7mm σε 8mm καταλάβατε περισσότερο θόρυβο?
                                            Υπήρχαν οι διπλές που πήγαιναν μια ζωή,πήγαμε στις μονές που δεν πήγαιναν μια ζωή, αλλάξαμε και τύπο με πολλαπλά δόντια,epic fail και τέλος τις θαψαμε στο πίσω μέρος του κινητήρα στον καθρέφτη γιατί ενοχλούσαν τον ειδικό τύπο....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 53 / 57
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr