Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 478
    • 479
    • 480
    • 481
    • 482
    • 530
    • 531
    • 480 / 531
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10613
    550552
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 @criuser last edited by

      @criuser said in Toyota Corolla Cross:

      Τέτοιες αποθήκες μεγάλες έχετε για αυτό μιλάει ο άλλος για κληρονόμους

      3 εχω τις αγόρασα με το ζόρι (με πίεσαν οι αλλοι ιδιοκτήτες) για να ξεφορτωθούμε τον εργολάβο που έκτισε την οικοδομή και του ανήκαν και ήθελε να τις πουλήσει σε άλλον εργολάβο ... τελετών!😬

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • T
        tolisk20 @ilias-a last edited by

        @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

        @tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:

        Κινεζικα οσο καλο και αν σου βγει αντε 2 χρονια μαξ να κρατησει..επιπλεον τοσο μεγαλη διαφορα του τυπου 400 με 200 δεν υφισταται..τελος τα περαστικα εγω δινω ενα 20αρικο και αφηνω και μπουρμπουρι (16 ευρω)..

        Τα κινεζικα 2 χρονια θα βγαλουν, αυτα που πουλας εσυ θα βγαλουν παραπανω?
        Εαν ψαξεις θα βρεις πολυ φθηνα κιναζικα, σε καθε περιπτωση και οι δυο επιλογες, καρακινα ή μεταχειρισμενα ειναι για οποιον εχει μεινει με τις ζαντες και οι τσεπες του ειναι αδειες.

        Συμφωνω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster @terryp117 last edited by red_monster

          @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

          @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

          Δεν υφίσταται λάστιχο με 100-125 k km ακόμα και όταν δεν το οδηγάς το έχεις σε κλειστό υπόγειο γκαράζ.

          Οι Αμερικάνοι έχουν τους ίδιους κανόνες με τους ΕΕ για το πέλμα του ελαστικού ήτοι 1,6 mm.

          Τώρα ο χρόνος είναι σχετικός, στο μοτοσακό αλλάζω λάστιχα στα 7 χρόνια αλλά μεταξύ αυτών είναι σταθμευμένη σε κλειστό υπόγειο γκαράζ και ζήτημα να κάνει 8 k km.

          Δε φτάνει μόνο το να έχεις το σωστό πέλμα φίλε μου, αυτά τα ρημάδια έχουν ημερομηνία παραγωγής γιαυτόν τον λόγο...!!!
          Τα ελαστικά έχουν από 3 έως 5 χρόνια ωφέλιμο ζωής, πράγμα που οφείλεται στις καιρικές συνθήκες, τη χρήση, την άσφαλτο που κινούνται, το μέρος που φυλάγονται, κ.λπ. κ.λπ....
          Ασχολούμαι πολλά χρόνια με μηχανές, αν δέχεσαι συμβουλή και δεν το θεωρείς προσβλητικό, μην αφήνεις πάνω από 3,5-4 χρόνια πέρα από την ημερομηνία παραγωγής τους ελαστικά σε μοτό, όσο αχρησιμοποίητα και να είναι, όσο καινούργια και να φαίνονται.
          Δεν άφησα ποτέ ελαστικό πάνω από 15000 χλμ. σε μοτό και 3-3,5 χρόνια...!!!
          Σε μία δύσκολη στιγμή θα σε προδώσει...!!!
          Η άποψη μου, Μπρίτζεστοουν σε μοτό, Μισελέν στο αυτοκίνητο..!!

          Στο ντουκατι εχω πιρελι και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Καλοδεχούμενη η συμβουλή, αυτό έλειπε.
          Στο αυτοκίνητο τα μισελεν έχουν πολύ μαλακά πλαϊνά και έχω θέμα με σκισμένα,

          Chrisk6 T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone last edited by

            Eιναι θεμα μορφωσης, γιατι αν κανεις ενα Google average miles covered with same tires in the us

            θα βρεις διαφορα αποτελεσματα οπως

            Can tires last 100000 miles?
            Your Mileage Will Vary

            From this extensive test program, we found that high-scoring all-season tires last about 55,000 to 85,000 miles; performance all-season tires, between 50,000 and 85,000 miles.24 Ιουλ 2024

            Do tires really last 80,000 miles?
            In general, tires should be inspected every 5,000 to 8,000 miles to determine remaining tread life. Well-maintained tires in proper alignment can potentially last anywhere from 30,000 to 80,000 miles before needing replacement. However, the average for most passenger vehicle tires is around 50,000 miles.

            μου θυμιζει αυτο με το χαρτι τουαλετας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Chrisk6
              Chrisk6 @red_monster last edited by

              @red_monster

              Στο ντουκατι εχω πιρελι και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Καλοδεχούμενη η συμβουλή, αυτό έλειπε.
              Στο αυτοκίνητο τα μισελεν έχουν πολύ μαλακά πλαϊνά και έχω θέμα με σκισμένα,

              Αναλόγως ποιο ντουκατι και ποια πιρελι.
              Άλλο το μουλτι βου4 και άλλο το πανιγκαλε.
              Εγώ είμαι ντανλοπακιας στα Μότο.
              15Κ δεν έχω δει ποτέ σε λάστιχο πίσω. Βασικά ούτε 10Κ. 😂😂

              Στα του θέματος κοιτάμε βάθος πέλματος σίγουρα και κατάσταση ελαστικού. Σκισιματα, ρυτίδες, να λείπουν κομμάτια κλπ κλπ.
              Πάνω από 50Κ για εμένα είναι επικινδυνο αλλά ο καθένας κάτι ότι θεωρεί αυτός σωστό. (Αρκεί να μην τον έχω απέναντι μου σε τίποτα στροφές και τον πάρω αγκαλιά γιατί δεν κρατούσαν τα σαπούνια του 😂).

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                H Michelin (την οποία δεν συμπαθώ ιδιαίτερα) λέει ότι τα ελαστικά αυτοκινήτων μπορούν να βγάλουν ως και 100.000 χλμ. Το να λέμε ότι τα λάστιχα πρέπει να αλλάζουν στα χλμ/χρόνια είναι αυθαίρετο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dstou last edited by

                  Michelin Defender 2 :

                  Based on U.S. Department of Transportation Average Annual Miles per driver (13,500 miles) and Desrosier Automotive Consultants estimate of annual average kilometers driven in Canada (23,000 km), and on a treadwear test using tires in size 225/65R17 on 2021 Toyota RAV4s where the Michelin Defender2 showed an estimated life (based on calculating the most-worn groove of a rotated set) of 94,400 miles versus the BridgestoneⓇ AlenzaⓇAS Ultra at 47,700 miles and the ContinentalⓇ TrueContact™ Tour ar 59,400 miles and the GoodyearⓇ AssuranceⓇ MaxLife™ at 51,900 miles. Actual on-road results may vary.

                  Εκτιμώμενη διάρκεια ζωής : 94.400 μίλια = 151.000 χλμ.
                  Τα όρια για να είναι αποδεκτό το τακούνι στο αμέρικα είναι 2/32'' = 1,58mm
                  Bέβαια, όπως λέει και το ντισκλέιμερ στο τέλος, τα πραγματικά αποτελέζματα σε δρόμους ΜΠΟΡΕΙ να διαφέρουν...
                  Πάντως, δίνει περιοριζμένη εγγύηση 80.000 μίλια = 128.000 χλμ.
                  Που σημαίνει ότι κάποιος κάνει λάθος, ή εμείς που τα αλλάζουμε σαν τα πουκάμισα, ή οι αμερικάνοι που τα αφήνουν για τόσα πολλά χλμ. Μπορεί και οι δύο...

                  Έχουν ενδιαφέρον οι όροι εγγύησης και κυρίως το τι δεν καλύπτεται :
                  ce033de9-0079-4526-b01d-5d5b43699479-image.png

                  https://www.michelinman.com/auto/tires/michelin-defender2#

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimitrioskosmas last edited by

                    Μπορείτε να τα αλλάξετε και στα 200.000χλμ
                    Αρκεί να μας πείτε πού και πότε κυκλοφορείτε
                    Μετά τα 4 χρόνια το λάστιχο είναι τόσο ξεραμένο που σε φρενάρισμα πανικού θα σε στείλει αδιαβαστο

                    W piliourits realzeus 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                    • W
                      wantone @dimitrioskosmas last edited by wantone

                      @dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:

                      Μπορείτε να τα αλλάξετε και στα 200.000χλμ
                      Αρκεί να μας πείτε πού και πότε κυκλοφορείτε
                      Μετά τα 4 χρόνια το λάστιχο είναι τόσο ξεραμένο που σε φρενάρισμα πανικού θα σε στείλει αδιαβαστο

                      Δεν ισχυει, αν το εχεις σε γκαραζ το αμαξι δεν ξερενετε στα 4 χρονια. Και θεμα ποιοτητας του ελαστικου, κανενα ελαστικο στην Αμερικη δεν ξερενετε στα 4 χρονια και στην Καλιφορνια να εισαι και να παρκαρεις εξω. Στα 5-8 ισως. Παντως τα δικα μου στα 5 χρονια και 120 χιλ χμ ειχαν ξεραθει αλλα μετα τα 2 χρονια που το ειχα σε γκαραζ το ειχα εξω σε θερμοκρασιες απο -25 μεχρι +37 καθε χρονο. Το πουλησα το αμαξι γιαυτο δεν τα αλλαξα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vigilantius__1985 last edited by

                        Είναι κάποιος κάτοχος που να έχει εικόνα από το cc και το chr (αναφέρομαι στις δίλιτρες εκδόσεις) ; Ποιο θεωρει πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για τριμελή οικογένεια;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dstou last edited by

                          Ηλικία τρίτου μέλους?

                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mariolas last edited by mariolas

                            Ξεκάθαρα Corolla cross φίλε!!Είμαι κάτοχος Yaris cross αλλά μάλλον θα είναι το επόμενο και για μένα οικογενειακό(τα έχω τσεκαρει).Πιο πρακτικό από το πιο κουπέ chr.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • piliourits
                              piliourits @dimitrioskosmas last edited by

                              @dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:

                              Μπορείτε να τα αλλάξετε και στα 200.000χλμ
                              Αρκεί να μας πείτε πού και πότε κυκλοφορείτε
                              Μετά τα 4 χρόνια το λάστιχο είναι τόσο ξεραμένο που σε φρενάρισμα πανικού θα σε στείλει αδιαβαστο

                              Πήρα ένα μεταχειρισμένο για λίγο καιρό, που είχε πάνω χειμερινά λάστιχα Dunlop 5ετιας+ απ την κατασκευή τους, και για λίγους μήνες το οδήγησα μέχρι που τα άλλαξα με καινούρια μισελέν prime contact 3 νομίζω λεγόταν, δηλαδή απ τις καλές ακριβές σειρές, καινούρια σε στοκ 12 μηνών παλαιότητας... αν σου πω ότι σε στεγνό δρόμο με κανονικές θερμοκρασίες ενιωθα πιο σιγουριά με τα παλιά; (που όντως οπτικά ήταν σκασμένα κι άρχισαν να πέφτουν κομμάτια απ τα πλαϊνά και τα πέταξα), κι αν έμπαινα γρήγορα σε roundabout (με άσφαλτο για τον Μπέο προφανώς) με τα καινούργια, πήγαινε να φύγει ο κωλος πιο εύκολα...;

                              Επίσης τα θερινά Τ005, απ τα ακριβά της αγοράς, κι εγώ κι ο Κρουζερ τα πετάξαμε στα 30Κ χλμ απ τα ερκρος. Οπτικά ήταν πιο σκασμένα απ τα αρχαία χειμερινά ντανλοπ... έβαλα φθηνα sava all weather (κινείται πολύ λίγο το αμάξι) και νιώθεις σωστό λάστιχο (ευρωπαϊκής κατασκευής).

                              Είναι λίγο πιο περίπλοκο απ ότι νομίζουμε το τι είναι "καλό λάστιχο" και τι ταιριάζει σε κάθε αμάξι...

                              Τώρα σκέφτομαι αν θα έπρεπε να αλλάξω ηδη τα ακόμα "καινούρια" θερινά ντανλοπ του ΨΨ (πουλώντας τα) με νεα 4ων εποχών ή να τα κρατήσω και να πάρω χιονοκουβερτες για παν ενδεχόμενο...

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              D T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitrioskosmas @piliourits last edited by dimitrioskosmas

                                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                @dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:

                                Μπορείτε να τα αλλάξετε και στα 200.000χλμ
                                Αρκεί να μας πείτε πού και πότε κυκλοφορείτε
                                Μετά τα 4 χρόνια το λάστιχο είναι τόσο ξεραμένο που σε φρενάρισμα πανικού θα σε στείλει αδιαβαστο

                                Πήρα ένα μεταχειρισμένο για λίγο καιρό, που είχε πάνω χειμερινά λάστιχα Dunlop 5ετιας+ απ την κατασκευή τους, και για λίγους μήνες το οδήγησα μέχρι που τα άλλαξα με καινούρια μισελέν prime contact 3 νομίζω λεγόταν, δηλαδή απ τις καλές ακριβές σειρές, καινούρια σε στοκ 12 μηνών παλαιότητας... αν σου πω ότι σε στεγνό δρόμο με κανονικές θερμοκρασίες ενιωθα πιο σιγουριά με τα παλιά; (που όντως οπτικά ήταν σκασμένα κι άρχισαν να πέφτουν κομμάτια απ τα πλαϊνά και τα πέταξα), κι αν έμπαινα γρήγορα σε roundabout (με άσφαλτο για τον Μπέο προφανώς) με τα καινούργια, πήγαινε να φύγει ο κωλος πιο εύκολα...;

                                Επίσης τα θερινά Τ005, απ τα ακριβά της αγοράς, κι εγώ κι ο Κρουζερ τα πετάξαμε στα 30Κ χλμ απ τα ερκρος. Οπτικά ήταν πιο σκασμένα απ τα αρχαία χειμερινά ντανλοπ... έβαλα φθηνα sava all weather (κινείται πολύ λίγο το αμάξι) και νιώθεις σωστό λάστιχο (ευρωπαϊκής κατασκευής).

                                Είναι λίγο πιο περίπλοκο απ ότι νομίζουμε το τι είναι "καλό λάστιχο" και τι ταιριάζει σε κάθε αμάξι...

                                Τώρα σκέφτομαι αν θα έπρεπε να αλλάξω ηδη τα ακόμα "καινούρια" θερινά ντανλοπ του ΨΨ (πουλώντας τα) με νεα 4ων εποχών ή να τα κρατήσω και να πάρω χιονοκουβερτες για παν ενδεχόμενο...

                                Συγκρίνεις διαφορετικές μάρκες και τύπους ελαστικών.εγω λέω καινούριο λάστιχο Χ μάρκας και λάστιχο 4 ετιας Χ μάρκας.ποιο θα σε πουλήσει σε φρενάρισμα πανικού;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vigilantius__1985 @dstou last edited by

                                  @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                                  Ηλικία τρίτου μέλους?

                                  5 ετών. Έχουμε ξεμπλέξει με καρότσια κ.λπ. και λογικά δε θα υπάρξει άλλο μέλος..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Πάντως καλό είναι να σημειώσουμε ότι τα λάστιχα παίζουν μεγάλο ρόλο και στο πως περπατάει και στο πως ακούγεται το αυτοκίνητο.

                                    Οπως είπε και ο Πηλιουρίτης, τα Τ005 ήταν για κλωτσιές από τα 20000 χλμ. Και θόρυβος κύλισης και χάλαγε και την ανάρτηση.

                                    Στο βενζίνης αιρκρος που είχε Χάνκουκ M+S Κinergy 3, η ανάρτηση ήταν καλύτερη, αλλά και αυτά είχαν θόρυβο.

                                    Οταν έβαλα τα crossclimate 2 στο ντίζελ το ταξίδι έγινε όπως πρέπει για ένα καλό σιτροέν.

                                    Οι επιβάτες μπορούσαν να κοιμηθούν από την ώρα που ξεκινάς μέχρι την ώρα που φτάνεις. Ελάχιστος θόρυβος σχεδόν ανύπαρκτος και σε ταχύτητες 130-150 και καθόλου χτύπημα στην ανάρτηση.

                                    Το αρνητικό τους ότι σαν 4 εποχών σκληραίνουν γρήγορα, αλλά και πάλι είναι καλύτερα από τα Τ005, αλλά έχουν κάνει και 40000 χλμ.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus @dimitrioskosmas last edited by

                                      @dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:

                                      Μπορείτε να τα αλλάξετε και στα 200.000χλμ
                                      Αρκεί να μας πείτε πού και πότε κυκλοφορείτε
                                      Μετά τα 4 χρόνια το λάστιχο είναι τόσο ξεραμένο που σε φρενάρισμα πανικού θα σε στείλει αδιαβαστο

                                      Αυθαιρεσίες.

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrioskosmas @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

                                        @dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:

                                        Μπορείτε να τα αλλάξετε και στα 200.000χλμ
                                        Αρκεί να μας πείτε πού και πότε κυκλοφορείτε
                                        Μετά τα 4 χρόνια το λάστιχο είναι τόσο ξεραμένο που σε φρενάρισμα πανικού θα σε στείλει αδιαβαστο

                                        Αυθαιρεσίες.

                                        ανευθυνότητα

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus @dimitrioskosmas last edited by

                                          @dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:

                                          @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

                                          @dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:

                                          Μπορείτε να τα αλλάξετε και στα 200.000χλμ
                                          Αρκεί να μας πείτε πού και πότε κυκλοφορείτε
                                          Μετά τα 4 χρόνια το λάστιχο είναι τόσο ξεραμένο που σε φρενάρισμα πανικού θα σε στείλει αδιαβαστο

                                          Αυθαιρεσίες.

                                          ανευθυνότητα

                                          Βάσει ποιου θέσφατου βγάζετε αυτά τα νούμερα, κύριε; Αν θέλουμε να είμaστε νόμιμοι, η ΕΕ λέει 1.6 mm βάθος αυλακώσεων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            terryp117 @monman2 last edited by

                                            @monman2 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @monman2 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                            @tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:

                                            -Αν παρεις μια 4αδα καινουργια ελαστικα που κανει 400 ευρω και θεωρητικα σε καλυπτει για 4 χρονια και 40 το πολυ 50χιλ χλμ με σωστη οδηγηση.

                                            Ποιος ο λογος να μην τα αλλαξεις κοντα στα 2,5- 3 χρονια με 30-35χιλ χλμ και να τα πουλησεις 80-100 ευρω?..ανετα ποιανουν τα χρηματα αυτα αν ειναι σε ανεκτη-καλη κατασταση..αφου σε ενα χρονο θα τα βγαλεις και θα πανε για πεταμα..
                                            Win-win κατασταση και εχεις παντα καινουργια ελαστικα με τα ιδια χρηματα..

                                            Και 40-50 τα περαστικα μας κανουν 150, οταν στις ιδιες διαστασεις θα βρεις καινουρια απο Κινα με 200-220 ποιος θα τα αγορασει?

                                            Κι όμως ότι λάστιχο έχω βγάλει απο αμάξι μου εχει πουληθεί ...
                                            χαρακτηριστικό παράδειγμα χειμωνιάτικα 8 ετών michelin Alpin 186/60/15 πουλήθηκαν 80 € , Goodyear asymmetric 225/40/18 10 ετών 30€ το ενα .
                                            Δεν μιλάμε για 3-4 ετών , αυτά σε μια εβδομάδα εξαφανίζονται έχω πουλήσει σχεδόν 10 τετράδες ,σίγουρα υπάρχει αγορά .

                                            Εχω αγοράσει κιόλας μεταχειρισμένα μια τετράδα dunlop sport responce 175/65/15 για το iQ μου 120€ .
                                            Είχα διαβάσει σε ενα φόρουμ του εξωτερικού οτι είναι η λύση για να μην σου φεύγει ο ελαφρύς κώλος του μικρού toyota και επειδή δεν τα εύρισκα πουθενά καινούργια πήρα μεταχειρισμένα δυο ετών και επιβεβαιώνω τον Άγγλο που τα σύστηνε.

                                            Είχες ελαστικά 8 και 10 χρόνια και μετά τα πούλησες κιόλας..??!!
                                            Χαρά σε αυτόν που τα αγόρασε, αλλά και σε σένα που τα φορούσες 10 χρόνια...!!!
                                            Πολύ παλιά ελαστικά, ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ...!!!
                                            Εγώ δεν ήμουν τόσο τυχερός ,τα εργοστασιακά που φορούσα στο κκ, με μόλις 11000 χλμ. Μπρίτζεστοουν alenza και μόλις ενός έτους από την παραγωγή τους ,τα φόρεσα για 6-7 μήνες και με την τιμή τους στα 570 ευρώ καινούργια,
                                            αφού βαρέθηκα να πιάνω χώρο στο γκαράζ ,τα πούλησα μετά από 2,5 μήνες αναμονής ,στα 170 ευρώ τελικά, ενώ τα είχα στα 200...!!!
                                            Ήρθε κάποιο παλικάρι από μακριά και τα κατέβασα για να βγάλει και τα καύσιμα του...!!!
                                            Ίσως πολλοί δοκιμάζετε το πόσο πιθανόν θα αντέξουν μέχρι να σκάσουν, αν δεν σας σκοτώσουν...!!!
                                            Ο ένας 100000 χλμ. με προδιαγραφές Αμερικής και τα έκανε 125000 και το σκέφτεται να τα αλλάξει, ο άλλος δεκαετία, τι να λέμε τώρα...!!!
                                            Δημοκρατία έχουμε δε λέω, αλλά..................................

                                            Βγάζετε συμπεράσματα χωρίς να ξέρετε και υποθέτετε σενάρια. Τα λάστιχα ήταν από αυτοκίνητα που είχα πουλήσει πριν 5 χρόνια (mondeo ) και πριν 3 χρόνια (iQ) αρα είχαν βγει απο τα αυτοκίνητα στην 5ετία με λίγα χλμ και πέλμα πάνω απο 5 χιλιοστα .

                                            Τα φυλάω στην αποθήκη μου μην χρειαστούνε πχ λόγω ζημιάς μεχρι να επισκευαστούν οι ζάντες ή γιατί μπορεί να θέλω να αλλάξω χρώμα όπως δηλαδή εχει γίνει στο παρελθόν , οχι σενάρια 😜

                                            Τα πούλησα για να κάνω χώρο για τις 2 τετράδες που εχω τώρα για το Yaris cross και το σκέτο yaris και γιαυτές που θα πάρω για τις BMW που σκοπεύω να αγοράσω την καινούργια χρονιά , αυτό είναι σενάριο 😎

                                            Εντωμεταξύ αυτοί που τα πήραν επειδή είδα τα αυτοκίνητα τους κατάλαβα οτι τα δικά μου θα αναβαθμίσουν την ασφάλεια τους , τόσο χάλια αυτά που είχαν επάνω ...

                                            Το 10 χρόνια αρκεί για να βγάλει και ο πιο αδαής τα συμπεράσματα του.
                                            Δε χρειάζεται κανένα σενάριο επιπλέον...!!!
                                            Φαίνεται ότι καλύτερα θα ήταν να κρατήσω τα δικά μου συμπεράσματα για μένα, αλλά μίλησα πιστεύοντας ότι ίσως βοηθήσω για να κυκλοφορούμε στους δρόμους πιο ασφαλείς, διότι φίλε μου μπορεί να μη ΦΤΑΙΕΙ ο απέναντι σου και να πληρώσει εξ αιτίας της όποιας νοοτροπίας σου ή της άγνοιας σου...!!!
                                            Το να έχεις εσύ στην αποθήκη σου π.χ. για 5 χρόνια ελαστικά ,μήπως τα φορέσεις κάποια στιγμή, δεν καθιστά επικίνδυνο μόνο εσένα στο δρόμο για τον εαυτό σου, αλλά και για τον ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ...!!!
                                            Γιαυτό και έγραψα αυτά που έγραψα...!!!
                                            Αν θες την άποψη μου, όποιος έχει 2 αυτοκίνητα και σχεδιάζει να πάρει και δύο bmw, έχει την οικονομική άνεση να αλλάζει τα ελαστικά του όταν πρέπει και όχι όταν νομίζει αυτός...!!!

                                            monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 478
                                            • 479
                                            • 480
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 530
                                            • 531
                                            • 480 / 531
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr