Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 369
    • 370
    • 371
    • 372
    • 373
    • 376
    • 377
    • 371 / 377
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    7531
    69666
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd last edited by jamesd

      Απλά το 2Κ αλλάζει το budget άρα μπορεί να κοιτάει και άλλα. Αν μάλιστα η αναξιοπιστία έχει περιοδικότητα τότε τα 2Κ γίνονται ευκολα 4Κ. Για μένα καλό το dsg αλλά όχι τόσο καλό για κάβες...αν μου μείνουν 2Κ είμαι εξίσου ευχαριστημένος με το dcs ή το ΕΑΤ του στελαντι ή ακόμα και με της Corolla.

      A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @jamesd last edited by

        @jamesd said in VW FORUM:

        Απλά το 2Κ αλλάζει το budget άρα μπορεί να κοιτάει και άλλα. Αν μάλιστα η αναξιοπιστία έχει περιοδικότητα τότε τα 2Κ γίνονται ευκολα 4Κ. Για μένα καλό το dsg αλλά όχι τόσο καλό για κάβες...αν μου μείνουν 2Κ είμαι εξίσου ευχαριστημένος με το dcs ή το ΕΑΤ του στελαντι ή ακόμα και με της Corolla.

        Με υποθέσεις όμως και παίζοντας την κολοκυθιά δεν ψωνίζεις αυτοκίνητο. Μιλάμε για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που έχει επιλέξει κάποιος άλλος και σκέφτεται με ποιό εξοπλισμό να το πάρει.

        Έχει αρχίσει και χάνεται η μπάλα...😁

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • fanis75
          fanis75 moderator @jamesd last edited by

          @jamesd said in VW FORUM:

          Για μένα καλό το dsg αλλά όχι τόσο καλό για κάβες...αν μου μείνουν 2Κ είμαι εξίσου ευχαριστημένος με το dcs ή το ΕΑΤ του στελαντι ή ακόμα και με της Corolla.

          Stelantis ειναι όλα dct (=dsg) πλέον, όπως και Φορντ. Δεν έχουν μείνει b suv με κανονικό αυτόματο, εκτός των YC & Juke (Καπτουρ).

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • polioan
            polioan @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in VW FORUM:

            @polioan said in VW FORUM:

            Εδώ έμενε κόσμος από απλό πολλαπλασιαστή και δεν είχε κανείς μαζί του spare part.

            Χαχαχα....πάντα σε όλες μου τις BMW είχα εφεδρικό πολλαπλασιαστή μαζί μου. Στον πατέρ αμου χρειάστηκε 1 φορά (από τις άπειρες που έχει αλλάξει), εμένα ποτέ ευτυχώς, τις κράταγα λίγο.

            Και εγώ κρατούσα πάντα ζεύγος τους κόκκινους για το Audi μου

            CUPRA LEON 2025
            1.5cc 150Hp MHV

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              iceman7 last edited by

              Για τη γυναίκα είναι το αμάξι. Αν αυτή δεν τη νοιάζει ενώ από το 16 οδηγάει αυτόματο, τι να πω;
              Εγώ δεν θα αγόραζα χειροκίνητο αλλά πιθανώς ούτε διπλοσυμπλεκτο.
              Προσωπικά στην κατηγορία που θέλει να κινηθεί θα πήγαινα αποκλειστικα στο δελφίνι.
              Εναλλακτικά και με βαριά καρδιά για αυτήν και μόνο σε YC το πιο φθηνό.
              Αλλά τους χώρους και τον αέρα του tcross δεν τους έχει άλλο b suv…

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                supergeorge last edited by

                Youtube Video

                Τον νέο κινητήρα τον είδατε;
                Δεν το είδα κάπου στο forum.

                Πρακτικά είναι ένα HEV. Εξαιρετική κατανάλωση επιπέδου Toyota.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Τι αμαξάρα!!! Diesel είναι;;; 😳

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    supergeorge @lap last edited by

                    @lap said in VW FORUM:

                    Τι αμαξάρα!!! Diesel είναι;;; 😳

                    2.0 L Diesel HEV (Mild Hybrid Plus το λέει η VW).

                    Ο τύπος είχε 4,4 L/100km στην πόλη με το Α5.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Αυτο ειναι να κατέβεις Πραγα Ανκόνα αυθημερόν....Το εχω κάνει με το δικό μου.Δεν υπήρχε στο ταξίδι ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ωραιο αλλα πολυπλοκο συστημα, σκεψου να αρχισει να βγαζει θεματα. Επισης η αρχικη τιμη θα ειναι στην στρατοσφαιρα.

                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol last edited by

                          ερωτηση ενος ασχετου με ντηζελ. Ποση καταναλωση εχουν συνηθως τα ντηζελ, αυτου του μεγεθους, και υπαρχει τετοιος ενθουσιασμος; Ρωταω γιατι διαβαζω συνεχως οτι τα ντηζελ ειναι πολυ οικονομικα, οποτε υπεθετα οτι γυρω τοσο καινε ετσι και αλλιως.

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wantone @dettol last edited by

                            @dettol said in VW FORUM:

                            ερωτηση ενος ασχετου με ντηζελ. Ποση καταναλωση εχουν συνηθως τα ντηζελ, αυτου του μεγεθους, και υπαρχει τετοιος ενθουσιασμος; Ρωταω γιατι διαβαζω συνεχως οτι τα ντηζελ ειναι πολυ οικονομικα, οποτε υπεθετα οτι γυρω τοσο καινε ετσι και αλλιως.

                            νομιζω ενα Αουντι αυτου το μεγεθους θα ηταν στο 6.5-7.5 λογω βαρους και αποδοσης.

                            παντως ενα 307 που εχει ενας γνωστος 2λιτρο ντηζελ με 134 ιππους του 2006 νομιζω η 07 χωρις φιλτρο ΔΠΦ καιει κατω απο 6 λιτρα στα 100 στην Αθηνα, βγαζει 800 χμ με ενα γεμισμα. Δεν επιρεαζοντε πολυ σε συνθηκες σταματα ξεκινα τα ντηζελ για τους γνωστους λογους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ataim
                              ataim @wantone last edited by

                              @wantone said in VW FORUM:

                              Ωραιο αλλα πολυπλοκο συστημα, σκεψου να αρχισει να βγαζει θεματα. Επισης η αρχικη τιμη θα ειναι στην στρατοσφαιρα.

                              Προσπαθώντας να προσεγγίσουν την απόδοση των ηλεκτρικών με τα θερμικά, οι κατασκευαστές στριμώχνουν όση τεχνολογία μπορούν κάτω από τα καπό, και μετά αναρωτιούνται γιατί δεν βγαίνει ο προϋπολογισμός. Τελικά παρατάνε τα πολύπλοκα και επιστρέφουν στις απλές και βιώσιμες λύσεις.

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone @ataim last edited by

                                @ataim said in VW FORUM:

                                @wantone said in VW FORUM:

                                Ωραιο αλλα πολυπλοκο συστημα, σκεψου να αρχισει να βγαζει θεματα. Επισης η αρχικη τιμη θα ειναι στην στρατοσφαιρα.

                                Προσπαθώντας να προσεγγίσουν την απόδοση των ηλεκτρικών με τα θερμικά, οι κατασκευαστές στριμώχνουν όση τεχνολογία μπορούν κάτω από τα καπό, και μετά αναρωτιούνται γιατί δεν βγαίνει ο προϋπολογισμός. Τελικά παρατάνε τα πολύπλοκα και επιστρέφουν στις απλές και βιώσιμες λύσεις.

                                δεν τα παρατανε γιατι ολα αυτα τα συστηματα μπαινουν για τους κανονισμους. δεν υπαρχει επιστροφη με τους υπαρχοντες κανονισμους στην ΕΕ σημερα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andya3 last edited by

                                  Είναι turbo μοτέρ με ηλεκτροκινητήρα στο κιβώτιο dsg. Διατηρείται η λειτουργία turbo, δεν είναι σαν τα υβριδικά της Toyota και της MG που χρησιμοποιούν ατμοσφαιρικό μοτέρ.
                                  Το πόσο θα κοστίζει όλο αυτό και αν θα κατέβει η τεχνολογία σε ποιο προσιτά αυτοκίνητα όπως το Golf ή το T-Roc θα το δούμε.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    civil357 last edited by

                                    Έχει κάποια θεμελιώδη διαφορά στην αρχή λειτουργίας του σε σχέση με τα mild Hybrid που πρωτοέβγαλε η Φιατ και τώρα τα έχει και η Stellantis , εκτός του προφανούς ότι είναι πετρέλαιο και μάλλον έχει και μεγαλύτερη μπαταρία ;
                                    Γιατί πλέον και η Stellantis έχει τετρακίνηση σε mild hybrid με ηλεκτρομοτέρ στον πίσω άξονα, σε πολύ πιο προσιτά αυτοκίνητα από το Α5.
                                    Πετρέλαιο και ρεύμα είχε σίγουρα συνδυάσει η psa , εδώ και καμιά 15 χρόνια και πετρέλαιο και μπρίζα έχει νομίζω ακόμα κρατήσει στην γκάμα της η mercedes.
                                    Πετρέλαιο και απλό mild hybrid , έχει και η Bmw και δε ξέρω ποιος άλλος ακόμα. Οι Κορεάτες ; δεν είμαι σίγουρος.
                                    Τι το τόσο καινοτόμο έχει η διάταξη αυτή ; Ειλικρινής απορία..... Ωραίος κινητήρας πάντως , μπράβο!

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      super-t @civil357 last edited by

                                      @civil357 said in VW FORUM:

                                      Έχει κάποια θεμελιώδη διαφορά στην αρχή λειτουργίας του σε σχέση με τα mild Hybrid που πρωτοέβγαλε η Φιατ και τώρα τα έχει και η Stellantis , εκτός του προφανούς ότι είναι πετρέλαιο και μάλλον έχει και μεγαλύτερη μπαταρία ;
                                      ...

                                      Όχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Η αρχή λειτουργίας του mehv του vag αντιλαμβάνομαι είναι ίδια με της Stellantis. Αυτό από μόνο του δε λέει τίποτα. Όλες οι εταιρείες βγάζουν θερμικούς κινητήρες που στηρίζονται στην ίδια αρχή λειτουργίας, όλοι ίδιοι είναι?

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          Green Power last edited by

                                          Δεν υπάρχει λόγος να προτιμήσει κανείς χειροκίνητο σήμερα ειδικά αν κινείται μέσα στην πόλη. Όσο για το οικονομικό δυο και τρεις χιλιάδες είναι μικρή διαφορά σε σχέση με το συνολικό κόστος του αυτοκινήτου

                                          Το μόνο που ακούω είναι η συνήθεια και ότι κάποιοι άνθρωποι απλά δεν θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο οδήγησης τους μετά από χρόνια χειροκίνητου παρά τα οφέλη που τους προσφέρει το αυτόματο και είναι σεβαστό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Από πωλητή vw στις ΗΠΑ.

                                            03fd218f-ea84-46c7-8257-0b19c6befd01-465403074_10225786513544702_3700816078206883095_n.jpg

                                            Μήπως ν' αρχίσουμε κι εμείς τις μηνύσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες όπως κάνουν οι Αμερικάνοι, για να παίρνουμε μεγάλες εγγυήσεις? Πολύ μπόσικους μας έχουν βρει, για να μη πω και μ.....

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 369
                                            • 370
                                            • 371
                                            • 372
                                            • 373
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 371 / 377
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr