-
O προφανής λόγος που το αδύνατον να προφερθεί bz4x ήταν πρώτο στη Νορβηγία μπροστά από tesla και λοιπούς, προφανώς είναι λόγω του δικτύου που έχει χτίσει η toyota, η after sales πολιτική και το δίκτυο και το επίπεδο συντήρησης των αυτοκινήτων. Για ποιο λόγο να ρισκάρει σε κινεζικές εταιρείες χωρίς υποστηρικτικό δίκτυο και αμφίβολες και γκρίζες εγγυήσεις, όταν δεν σου διασφαλίζει κανείς ότι εάν και όποτε προκύψει πρόβλημα θα υπάρχει δίκτυο συντήρησης και επισκευής. Οι χαμηλές τιμές των κινεζικών που ελκύουν τους φτωχούς Έλληνες δεν αποτελεί δέλεαρ για τους πλούσιους Νορβηγούς ακόμη και αν η αυτονομία της tesla ή των κινεζικών είναι κατά 50 χλμ. μεγαλύτερη λόγω καλύτερης διαχείρισης ενέργειας (χέστηκαν που λέει ο λόγος για τα 50 χλμ. παραπάνω όταν το δίκτυο φορτιστών είναι τόσο πυκνό όπως στη Νορβηγία). Οπότε ως καταναλωτές επιλέγουν μεγάλη εγγύηση και προφανώς τη σιγουριά του υποστηρικτικού δικτύου της toyota.
-
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O προφανής λόγος που το αδύνατον να προφερθεί bz4x ήταν πρώτο στη Νορβηγία μπροστά από tesla και λοιπούς, προφανώς είναι λόγω του δικτύου που έχει χτίσει η toyota, η after sales πολιτική και το δίκτυο και το επίπεδο συντήρησης των αυτοκινήτων. Για ποιο λόγο να ρισκάρει σε κινεζικές εταιρείες χωρίς υποστηρικτικό δίκτυο και αμφίβολες και γκρίζες εγγυήσεις, όταν δεν σου διασφαλίζει κανείς ότι εάν και όποτε προκύψει πρόβλημα θα υπάρχει δίκτυο συντήρησης και επισκευής. Οι χαμηλές τιμές των κινεζικών που ελκύουν τους φτωχούς Έλληνες δεν αποτελεί δέλεαρ για τους πλούσιους Νορβηγούς ακόμη και αν η αυτονομία της tesla ή των κινεζικών είναι κατά 50 χλμ. μεγαλύτερη λόγω καλύτερης διαχείρισης ενέργειας (χέστηκαν που λέει ο λόγος για τα 50 χλμ. παραπάνω όταν το δίκτυο φορτιστών είναι τόσο πυκνό όπως στη Νορβηγία). Οπότε ως καταναλωτές επιλέγουν μεγάλη εγγύηση και προφανώς τη σιγουριά του υποστηρικτικού δικτύου της toyota.
Καμια σχεση στα ηλεκτρικα με τα θερμικα...
Μιλας για πωλησεις Οκτωβριου.
Δες το 2023 τι μακελειο εγινε... -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για βρες μου λίγο που είναι οι ταξινομήσεις stelantis σε αυτόν τον πίνακα…
Τι μας δείχνει ο πίνακας ?
Οτι πέρα από την Τέσλα που είναι σε άλλο επίπεδο πωλήσεων και δικαιολογημένα, αφού συμπαθούμε τον Ελον, οι υπόλοιποι πουλάνε σταθερά ανάλογα με την διαθεσιμότητα που έχουν στα λήζινγκ.
Το ότι η μπιντ ξεπουλάει τώρα ότι έχει επειδή ήρθε το καράβι και θέλει να προλάβει τους δασμούς που ισχύουν από σήμερα, δεν είναι αξιολογήσιμο στατιστικό στοιχείο, αφού δεν είναι κάτι μόνιμο, αλλά προσωρινό.
Αλλά τόσες πωλήσεις κάνει αυτά τα 500 ακόμα να τα ξεπουλήσει ?
Και επειδή το σχόλιο μου αφορούσε την σχέση όλων των ηλεκτρικών με τα ταξίδια, το να μου πεις πόσο και αν πουλάει η Στελλάντις, είναι άσχετο...
Παρ΄ όλα αυτά κράτα το σχόλιο, να το δούμε σε ένα χρόνο, όταν η παραγωγή των 3, 3 αιρκρος, Φροντέρα, Γκράντε Πάντα, Τζούνιορ, 4κίνητων Αβέντζερ, αλλά και 3008, 5008 και Γκράντλαντ, θα έχει ομαλοποιηθεί, ενώ οι κάτοχοι Αττο 3 θα είναι τυχεροί.
Επειδή είναι μηδενικών ρύπων, θα μπορούν να κάθονται στην Διονυσίου Αεροπαγίτου και να παίζουν κιθάρα με τις χορδές στις πόρτες, σαν αυτοκινούμενοι μουσικοί του δρόμου...
Απο αυγουστο και μετα, αυτο ειναι το 2ο καραβι που ερχεται. Δεν ξερω καν αν το πρωτο ειχε δελφινια μεσα, επομενως ο κυριος ογκος των παραγγελιων θα βγει εδω. Σε καποιους που παρηγγειλαν πολυ προσφατα, τους ειπανοτι αν προλαβουν θα παραλαβουν απο αυτο το καραβι, διαφορετικα με το επομενο (τελος νοεμβριου νομιζω).
Μην μου αγχωνεσαι, καλα να ειμαστε, το evstats να υπαρχει και θα παρακολουθουμε την πορεια ολων των εταιρειων, ποτε θα τελειωσουν τα 500 δελφινια και ποσα απο τα 15 διαφορετικα ηλεκτρικα μοντελα που παραγει η στελαντις, θα πουληθουν τελικαΘα τους μείνουν πεσκέσι , θα τα βάλουν πάμφτηνα (αφού αλλιώς δεν τα παίρνει κανεις) να τα δώσουν με leasing και θα εχεις τον κρου να σου λέει κοίτα τον πίνακα , πρώτοι είμαστε σε πωλήσεις!!!
-
πρεπει να επεσε το εμπαργκο διοτι μεσα στο τελευταιο 12ωρο εμφανιστηκαν απειρα βιντεακια. Ποσταρα το συγκεκριμενο διοτι εχει γινει επι ευρωπαικου εδαφους. Το αυτοκινητο θα τα σπαει. Το προβλημα ειναι η τιμη του. Στο electifying ανεφεραν 27k ευρω, ενω ο matt στο carwow αναφερει απο 23k λιρες. Με επιδοτηση, το 27 θα γινει 20, χωρις επιδοτηση, δυσκολα τα πραγματα.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για το 1. γενικεύεις υπερβολικά. Νομίζω αρκετός κόσμος( όχι πάρα πολλοί) , τα road trip είναι ωραία μορφή ταξιδιού. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση , το Θεσσαλονίκη - Βελιγράδι είναι λίγη περισσότερη ώρα από το Θεσσαλονίκη - Αθήνα , και βγαίνει μάλλον πιο φθηνά από διόδια και μάλλον πιο φθηνά από καύσιμα. Δεν είναι δα και τόσο μακριά.
Κατά τα άλλα συμφωνώ , όποιος αγοράζει με γνώμονα τα Ευρωπαϊκά ταξίδια ηλεκτρικό , τότε μπορεί να αγοράζει και φουσκωτή βαρκούλα από τα jumbo και να λέει ότι την πήρε για να πηγαίνει στα νησιά για να γλυτώνει τα ακτοπλοϊκά.
Αν και το γεγονός ότι βλέπουμε πλέον πολλά ηλεκτρικά ξένων το καλοκαίρι ( ιδίως τέσλα) , μάλλον με διαψεύδει. Δεν πρέπει να είναι και τόσο άθλος ( δε θα το έκανα , πάντως).
Το θέμα στη συγκεκριμένη δεν είναι πόση ώρα το έκανε το Αττο 3 , αλλά πόση ώρα θα το έκανε ένα οποιοδήποτε ηλεκτρικό Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο , αντίστοιχης τιμής και κατηγορίας (π.χ. 2008).
Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ δύσκολο.
https://cartalk.gr/taksidi-1-500-chiliometra-sti-skotia-yperocho-tesla-model/
https://cartalk.gr/ilektriko-audi-q4-taksidevei-apo-thessaloniki-sto-monte-carlo/
https://cartalk.gr/1-500-chlm-mia-mera-ilektriko-anagnostis-mas-tolmise/
https://cartalk.gr/italia-3-700-chlm-8-meres-tesla-model-3-mikri-mpataria/
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για το 1. γενικεύεις υπερβολικά. Νομίζω αρκετός κόσμος( όχι πάρα πολλοί) , τα road trip είναι ωραία μορφή ταξιδιού. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση , το Θεσσαλονίκη - Βελιγράδι είναι λίγη περισσότερη ώρα από το Θεσσαλονίκη - Αθήνα , και βγαίνει μάλλον πιο φθηνά από διόδια και μάλλον πιο φθηνά από καύσιμα. Δεν είναι δα και τόσο μακριά.
Κατά τα άλλα συμφωνώ , όποιος αγοράζει με γνώμονα τα Ευρωπαϊκά ταξίδια ηλεκτρικό , τότε μπορεί να αγοράζει και φουσκωτή βαρκούλα από τα jumbo και να λέει ότι την πήρε για να πηγαίνει στα νησιά για να γλυτώνει τα ακτοπλοϊκά.
Αν και το γεγονός ότι βλέπουμε πλέον πολλά ηλεκτρικά ξένων το καλοκαίρι ( ιδίως τέσλα) , μάλλον με διαψεύδει. Δεν πρέπει να είναι και τόσο άθλος ( δε θα το έκανα , πάντως).
Το θέμα στη συγκεκριμένη δεν είναι πόση ώρα το έκανε το Αττο 3 , αλλά πόση ώρα θα το έκανε ένα οποιοδήποτε ηλεκτρικό Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο , αντίστοιχης τιμής και κατηγορίας (π.χ. 2008).
Ταξίδι και Τέσλα δεν έχουν κανένα απολύτως θέμα στην Ευρώπη. Εκεί σε πάει το αμάξι μόνο του από supercharger σε supercharger. Εδώ έχουμε μικρό τέτοιο δίκτυο ενώ και η ένωση με την πολιτισμένη Ευρώπη μέσω Βαλκανίων είναι προβληματική όχι μόνο σε θέμα φόρτισης αλλά και κινδύνου, συμπεριφορών κλπ.
Σπουδάζει Βιέννη το παιδί, διαδρομή που βγαίνει με 2 οδηγούς μέσα σε μια μέρα αλλά δεν το τολμώ με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. -
Μεγάλα ταξίδια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιστεύω ότι μπορούν να γίνουν με σωστό προγραμματισμό. Το καλοκαίρι για παράδειγμα είδα σε lidl στη Χαλκιδική να περιμένει να φορτίσει ένας με ουκρανικές πινακίδες (οι περισσότεροι βέβαια έρχονται με τεράστια SUV) Δεν ξέρω αν ήρθε από Ρουμανία - Βουλγαρία ή από Σερβία αλλά μπόρεσε να το κάνει.
Εγώ προσωπικά δε θα μπορούσα να σχεδιάσω πώς θα κινηθώ και πού πρέπει να πάω για να φορτίσω. Όταν ξεκινώ για ταξίδι, κάνω έναν βασικό προγραμματισμό για το πού θα πάω αλλά τις περισσότερες φορές πηγαίνω και σε μέρη που δεν είχα προγραμματίσει.
Στη βόρεια Ελλάδα νομίζω ότι τα πράγματα είναι τραγικά όσον αφορά τους φορτιστές ηλεκτρικών. Το ίδιο και στις περισσότερες βαλκανικές χώρες. Αν βγεις από τον κεντρικό δρόμο των Σκοπίων ή της Σερβίας δε νομίζω να βρει κανείς πού να φορτίσει. Βουλγαρία και Ρουμανία δεν έχω πάει τα τελευταία χρόνια αλλά σε πρόσφατο ταξίδι, όταν στη Σερβία έστριψα από τη Νις για να πάω Βοσνία - Ερζεγοβίνη δεν νομίζω ότι είδα να κινούνται ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή να υπάρχουν φορτιστές. Το ίδιο και στην Κροατία και ακόμη χειρότερα στην Αλβανία όπως και στα Σκόπια.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σπουδάζει Βιέννη το παιδί, διαδρομή που βγαίνει με 2 οδηγούς μέσα σε μια μέρα αλλά δεν το τολμώ με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Δε το γράφω με σκοπό να σε μεταπείσω αναγκαστικά ( άλλωστε όπως τον βολεύει καλύτερα τον καθένα μας το θέμα ταξίδι) , αλλά ειλικρινά στον άξονα Σκόπια - Σερβία - Κ.Ευρώπη , ο χειρότερος δρόμος με διαφορά είναι τα 50 χιλιόμετρα πριν από τους Ευζώνους στην Ελλάδα και ίσως είμαστε και οι χειρότεροι οδηγοί, σίγουρα δεν είμαστε καλύτεροι οδηγοί από τους λοιπούς Βαλκάνιους.
Παντού κλειστός αυτοκινητόδρομος, στα Σκόπια μάλιστα ( οι πιο κοντά μας οδηγικά) , με σκληρή αστυνόμευση κιόλας , οπότε ασφαλέστατη και εκεί η διαδρομή. -
@fhcc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μεγάλα ταξίδια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιστεύω ότι μπορούν να γίνουν με σωστό προγραμματισμό. Το καλοκαίρι για παράδειγμα είδα σε lidl στη Χαλκιδική να περιμένει να φορτίσει ένας με ουκρανικές πινακίδες (οι περισσότεροι βέβαια έρχονται με τεράστια SUV) Δεν ξέρω αν ήρθε από Ρουμανία - Βουλγαρία ή από Σερβία αλλά μπόρεσε να το κάνει.
Εγώ προσωπικά δε θα μπορούσα να σχεδιάσω πώς θα κινηθώ και πού πρέπει να πάω για να φορτίσω. Όταν ξεκινώ για ταξίδι, κάνω έναν βασικό προγραμματισμό για το πού θα πάω αλλά τις περισσότερες φορές πηγαίνω και σε μέρη που δεν είχα προγραμματίσει.
Στη βόρεια Ελλάδα νομίζω ότι τα πράγματα είναι τραγικά όσον αφορά τους φορτιστές ηλεκτρικών. Το ίδιο και στις περισσότερες βαλκανικές χώρες. Αν βγεις από τον κεντρικό δρόμο των Σκοπίων ή της Σερβίας δε νομίζω να βρει κανείς πού να φορτίσει. Βουλγαρία και Ρουμανία δεν έχω πάει τα τελευταία χρόνια αλλά σε πρόσφατο ταξίδι, όταν στη Σερβία έστριψα από τη Νις για να πάω Βοσνία - Ερζεγοβίνη δεν νομίζω ότι είδα να κινούνται ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή να υπάρχουν φορτιστές. Το ίδιο και στην Κροατία και ακόμη χειρότερα στην Αλβανία όπως και στα Σκόπια.
Απο οτι φαινεται στο plugshare, η σερβια οντως ειναι προβλημα. Οι υπολοιπες χωρες ομως εχουν αρκετα πυκνο δικτυο, ειδικα μαλιστα κροατια και βουλγαρια γινεται χαμος!
-
Σχόλιο σε διαφήμιση του Εnyaq στο Fb.Η δεν υπάρχει ελπίδα η υπάρχει άπειρος χρόνος για χαζομάρες!
-
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σχόλιο σε διαφήμιση του Εnyaq στο Fb.Η δεν υπάρχει ελπίδα η υπάρχει άπειρος χρόνος για χαζομάρες!
εγω λατρεψα τις απαντησεις παντως! με τετοιες ερωτησεις υπαρχει τεραστιο περιθωριο για χαβαλε!!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σχόλιο σε διαφήμιση του Εnyaq στο Fb.Η δεν υπάρχει ελπίδα η υπάρχει άπειρος χρόνος για χαζομάρες!
εγω λατρεψα τις απαντησεις παντως! με τετοιες ερωτησεις υπαρχει τεραστιο περιθωριο για χαβαλε!!
Δεν γουστάρεις τα ηλεκτρικά,ωραία κανένα πρόβλημα δικαωμα του καθενός φυσικά να αγοράζει ότι θέλει.
Το να γράφουν όμως ολόκληρα σεντόνια με ότι πιθανές και απίθανες καταστάσεις έχουν στο μυαλό τους,σε αναρτήσεις καταναλωτικών προϊόντων που δεν τους αφορούν δείχνει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
Στην ανάρτηση πχ του δελτίου τύπου της Reanult για το Megane ,υπάρχουν άνθρωποι που το διάβασαν και ασχολήθηκαν να γράψουν ο ένας .. ρε άντε πεταχτέ τα με τις μαλακιες !!! Ο άλλος …. εγώ με το ντίζελ είμαι μια χαρα και ντίζελακι και Αγιος ο θεός!!!
Στο cartalk του δικού μας όλα αυτά. -
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σχόλιο σε διαφήμιση του Εnyaq στο Fb.Η δεν υπάρχει ελπίδα η υπάρχει άπειρος χρόνος για χαζομάρες!
εγω λατρεψα τις απαντησεις παντως! με τετοιες ερωτησεις υπαρχει τεραστιο περιθωριο για χαβαλε!!
Δεν γουστάρεις τα ηλεκτρικά,ωραία κανένα πρόβλημα δικαωμα του καθενός φυσικά να αγοράζει ότι θέλει.
Το να γράφουν όμως ολόκληρα σεντόνια με ότι πιθανές και απίθανες καταστάσεις έχουν στο μυαλό τους,σε αναρτήσεις καταναλωτικών προϊόντων που δεν τους αφορούν δείχνει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.τα πραγματα που βλεπεις να γραφονται στις αντιπαραθεσεις για την ηλεκτροκινηση, πραγματικα σε κανει να απορεις με το τι κυκλοφορει διπλα μας. Οπως ειπες, αλλο πραγμα να μην γουσταρει ή να μην τον βολευει καποιον ενα ηλεκτρικο οχημα, αλλα αυτα που διαβαζουμε εχουμε να τα δουμε απο τον κορονοϊο. Εκτος αν κυκλοφορει τοση χαζομαρα γενικα στις συζητησεις στα social media και απλα τυχαινει να βλεπω εγω μονο το κομματι της ηλεκτροκινησης (επειδη ο αλγοριθμος ξερει οτι με ενδιαφερει) και οχι πχ για αθλητικα σωματεια κτλπ
-
Ναι οι χαζοί είναι πλέον κρίσιμη μάζα. Και δεν το λέω καθόλου για λόγους αντιπαράθεσης. Υπάρχουν σχετικές συζητήσεις και σε ακαδημαϊκούς κύκλους όπου αναφέρουν σχολιάζοντας την εξέλιξη των κοινωνιών πως ναι η χαζομάρα κερδίζει σε επίπεδο πληθυσμού και αντίληψης. Είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Οι χαζοί κυριεύουν τον κόσμο κυρίως λόγω της δύναμης των social media τα οποία δίνουν την επιβεβαίωση στην χαζομάρα τους. Πριν ένιωθαν μια συστολή, είχαν και μια υποψία πως όντως μπορεί να είναι χαζοι...ενώ τωρα πλεον και λόγω αλγορίθμων διαβάζουν μονάχα ότι επιβεβαιώνει την χαζομάρα τους, οπότε αποκτούν το θάρρος της χαζής άποψης τους.
Σου λέει ο άλλος δεν υπάρχει κλιματική κρίση, ο αλγόριθμος θα του επιβεβαιώνει αυτήν την άποψη, αυτός θα πιστεψει ότι έχει τον κοινό νου αφού το βλέπει γύρω του πως ''ολοι'' συμφωνούν και αυτομάτως θα θεωρήσει πως ο αντίλογος είναι συνομωσία καποιων λίγων απέναντι στους πολλούς.
Εξού και η πρόσφατη ταινία με τον ντι καμπριο
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σχόλιο σε διαφήμιση του Εnyaq στο Fb.Η δεν υπάρχει ελπίδα η υπάρχει άπειρος χρόνος για χαζομάρες!
εγω λατρεψα τις απαντησεις παντως! με τετοιες ερωτησεις υπαρχει τεραστιο περιθωριο για χαβαλε!!
Δεν γουστάρεις τα ηλεκτρικά,ωραία κανένα πρόβλημα δικαωμα του καθενός φυσικά να αγοράζει ότι θέλει.
Το να γράφουν όμως ολόκληρα σεντόνια με ότι πιθανές και απίθανες καταστάσεις έχουν στο μυαλό τους,σε αναρτήσεις καταναλωτικών προϊόντων που δεν τους αφορούν δείχνει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.τα πραγματα που βλεπεις να γραφονται στις αντιπαραθεσεις για την ηλεκτροκινηση, πραγματικα σε κανει να απορεις με το τι κυκλοφορει διπλα μας. Οπως ειπες, αλλο πραγμα να μην γουσταρει ή να μην τον βολευει καποιον ενα ηλεκτρικο οχημα, αλλα αυτα που διαβαζουμε εχουμε να τα δουμε απο τον κορονοϊο. Εκτος αν κυκλοφορει τοση χαζομαρα γενικα στις συζητησεις στα social media και απλα τυχαινει να βλεπω εγω μονο το κομματι της ηλεκτροκινησης (επειδη ο αλγοριθμος ξερει οτι με ενδιαφερει) και οχι πχ για αθλητικα σωματεια κτλπ
Νομίζω είναι ολοφάνερο ότι για να ελέγξεις το μυαλό του Έλληνα χρειάζονται δυο πράγματα.
Εμβόλια MRNA και οχήματα με μπαταρια και ηλεκτροκινητήρες.Καποιοι συνάνθρωποι μας ευτυχώς κατάλαβαν νωρίς την παγκόσμια Συνομωσία και απέφυγαν τα προαναφερθέντα και το χάραγμα του 666 ταυτόχρονα! -
Σε κάθε ανάρτηση/διαφημιση για ηλεκτρικα τις ίδιες αηδίες και χαζομάρες βλέπω. Και από πολλά ίδια άτομα. Σαν κάποιοι να έχουν πάρει εργολαβία το θέμα. Ελπίζω να βγάζουν κανα σεβαστό μεροκάματο.
Σίγουρα η βλακεία και η εμμονή είναι τραγικές και τις βλέπεις συνέχεια.
Βγάζω καποιους που απλά μπορεί να τρολαρουν.
Ή όπως εγώ από σφόδρα πολέμιος να εχουν γίνει τουλάχιστον ανεκτικοί ή και κάτοχοι. -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε κάθε ανάρτηση/διαφημιση για ηλεκτρικα τις ίδιες αηδίες και χαζομάρες βλέπω. Και από πολλά ίδια άτομα. Σαν κάποιοι να έχουν πάρει εργολαβία το θέμα. Ελπίζω να βγάζουν κανα σεβαστό μεροκάματο.
Σίγουρα η βλακεία και η εμμονή είναι τραγικές και τις βλέπεις συνέχεια.
Βγάζω καποιους που απλά μπορεί να τρολαρουν.
Ή όπως εγώ από σφόδρα πολέμιος να εχουν γίνει τουλάχιστον ανεκτικοί ή και κάτοχοι.Έχει γεμίσει ο τόπος ψυχοπαθείς, ανθρώπους που δεν έχουν ίχνος ζωής…αναμενόμενα τα μκδ είναι πεδίο δόξης λαμπρόν για όλους αυτούς…πχ υπάρχει μια ομάδα που ανεβαίνουν αγγελίες πώλησης ακινήτων στη Θεσσαλονίκη….ε,σε κάθε αγγελία ο ίδιος με έδρα τον Πύργο Ηλείας θα μπει και θα γράψει την χαζομάρα ή και την προσβολή του…αυτός και μια κυρία από Ελευσίνα…σε κάθε αγγελία….λες και δεν έχουν άλλη δουλειά.
-
This post is deleted! -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε κάθε ανάρτηση/διαφημιση για ηλεκτρικα τις ίδιες αηδίες και χαζομάρες βλέπω. Και από πολλά ίδια άτομα. Σαν κάποιοι να έχουν πάρει εργολαβία το θέμα. Ελπίζω να βγάζουν κανα σεβαστό μεροκάματο.
Εγώ τους ευγνομωνώ, ειναι ταιράστιο δώρο αυτή η κατηγορία. Οσο πιο αργά έρθει η ηλεκτροκίνηση στην μπανανία των βαλκανίων, τόσο θα συνεχίσουν οι επιδοτήσεις και οι μειωμένοι φόροι. Σκέψου σιγά σιγά να ανοίξει η όρεξη των πολιτικών μας εδώ να βάλουν κανένα έκτκατο φόρο ανά χιλιόμετρο, ή δεν ξέρω και εγώ τι θα σκαρφιστούν... Αστους, αυτούς θέλουμε. Από τώρα κάνω σχέδια για το επόμενο ηλεκτρικό, και τα έχω υπολογίσει με την επιδότηση των 9, δεν θέλω να βάλω πιο βαθυα το χέρι στην τσέπη, γιατι λιγουρεύομαι ev6 /Tesla Y/ Ioniq5 κτλ.
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
σε κάθε αγγελία….λες και δεν έχουν άλλη δουλειά.Μα δεν έχουν αλλη δουλειά να κάνουν, αργόσχολοι επιδοτιές του Κούλη και χαρτζιλίκι από τον μπαμπά και τον παππου, για να βγάλουν βόλτα την γκόμενα, Τελειωμένα τυπάκια που δεν θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα ψήφου κανονικά.
-
facebook groups και αυτα που γραφοντε εκει ειναι κατα 80% χαμηλου επιπεδου σε μερικα περισσοτερο σε αλλα λιγοτερο.
Παντως οτι η ηλεκτροκινηση αφορα λιγους στις ανωτερες αστικες ταξεις νομιζω ειναι γεγονος. σε προφατο ταξιδι στην επαρχια δεν ειδα κανενα ηλεκτρικο, κατι φορτιστες 300αρης ΔΕΗ και οι αλλοι αδειοι. Ενα τεραστιο παρκινγκ τουλαχιστον 500 αυτοκινητα δεν ειδα καποιο ηλεκτρικο (χωρις βεβαια να τα κοιταξω ενα ενα). Σε αντιθεση σε εβεντ σε καλο μερος της Αθηνα τα 6 στα 10 αμαξια ηταν ηλεκτρικα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης