-
O προφανής λόγος που το αδύνατον να προφερθεί bz4x ήταν πρώτο στη Νορβηγία μπροστά από tesla και λοιπούς, προφανώς είναι λόγω του δικτύου που έχει χτίσει η toyota, η after sales πολιτική και το δίκτυο και το επίπεδο συντήρησης των αυτοκινήτων. Για ποιο λόγο να ρισκάρει σε κινεζικές εταιρείες χωρίς υποστηρικτικό δίκτυο και αμφίβολες και γκρίζες εγγυήσεις, όταν δεν σου διασφαλίζει κανείς ότι εάν και όποτε προκύψει πρόβλημα θα υπάρχει δίκτυο συντήρησης και επισκευής. Οι χαμηλές τιμές των κινεζικών που ελκύουν τους φτωχούς Έλληνες δεν αποτελεί δέλεαρ για τους πλούσιους Νορβηγούς ακόμη και αν η αυτονομία της tesla ή των κινεζικών είναι κατά 50 χλμ. μεγαλύτερη λόγω καλύτερης διαχείρισης ενέργειας (χέστηκαν που λέει ο λόγος για τα 50 χλμ. παραπάνω όταν το δίκτυο φορτιστών είναι τόσο πυκνό όπως στη Νορβηγία). Οπότε ως καταναλωτές επιλέγουν μεγάλη εγγύηση και προφανώς τη σιγουριά του υποστηρικτικού δικτύου της toyota.
-
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O προφανής λόγος που το αδύνατον να προφερθεί bz4x ήταν πρώτο στη Νορβηγία μπροστά από tesla και λοιπούς, προφανώς είναι λόγω του δικτύου που έχει χτίσει η toyota, η after sales πολιτική και το δίκτυο και το επίπεδο συντήρησης των αυτοκινήτων. Για ποιο λόγο να ρισκάρει σε κινεζικές εταιρείες χωρίς υποστηρικτικό δίκτυο και αμφίβολες και γκρίζες εγγυήσεις, όταν δεν σου διασφαλίζει κανείς ότι εάν και όποτε προκύψει πρόβλημα θα υπάρχει δίκτυο συντήρησης και επισκευής. Οι χαμηλές τιμές των κινεζικών που ελκύουν τους φτωχούς Έλληνες δεν αποτελεί δέλεαρ για τους πλούσιους Νορβηγούς ακόμη και αν η αυτονομία της tesla ή των κινεζικών είναι κατά 50 χλμ. μεγαλύτερη λόγω καλύτερης διαχείρισης ενέργειας (χέστηκαν που λέει ο λόγος για τα 50 χλμ. παραπάνω όταν το δίκτυο φορτιστών είναι τόσο πυκνό όπως στη Νορβηγία). Οπότε ως καταναλωτές επιλέγουν μεγάλη εγγύηση και προφανώς τη σιγουριά του υποστηρικτικού δικτύου της toyota.
Καμια σχεση στα ηλεκτρικα με τα θερμικα...
Μιλας για πωλησεις Οκτωβριου.
Δες το 2023 τι μακελειο εγινε... -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για βρες μου λίγο που είναι οι ταξινομήσεις stelantis σε αυτόν τον πίνακα…
Τι μας δείχνει ο πίνακας ?
Οτι πέρα από την Τέσλα που είναι σε άλλο επίπεδο πωλήσεων και δικαιολογημένα, αφού συμπαθούμε τον Ελον, οι υπόλοιποι πουλάνε σταθερά ανάλογα με την διαθεσιμότητα που έχουν στα λήζινγκ.
Το ότι η μπιντ ξεπουλάει τώρα ότι έχει επειδή ήρθε το καράβι και θέλει να προλάβει τους δασμούς που ισχύουν από σήμερα, δεν είναι αξιολογήσιμο στατιστικό στοιχείο, αφού δεν είναι κάτι μόνιμο, αλλά προσωρινό.
Αλλά τόσες πωλήσεις κάνει αυτά τα 500 ακόμα να τα ξεπουλήσει ?
Και επειδή το σχόλιο μου αφορούσε την σχέση όλων των ηλεκτρικών με τα ταξίδια, το να μου πεις πόσο και αν πουλάει η Στελλάντις, είναι άσχετο...
Παρ΄ όλα αυτά κράτα το σχόλιο, να το δούμε σε ένα χρόνο, όταν η παραγωγή των 3, 3 αιρκρος, Φροντέρα, Γκράντε Πάντα, Τζούνιορ, 4κίνητων Αβέντζερ, αλλά και 3008, 5008 και Γκράντλαντ, θα έχει ομαλοποιηθεί, ενώ οι κάτοχοι Αττο 3 θα είναι τυχεροί.
Επειδή είναι μηδενικών ρύπων, θα μπορούν να κάθονται στην Διονυσίου Αεροπαγίτου και να παίζουν κιθάρα με τις χορδές στις πόρτες, σαν αυτοκινούμενοι μουσικοί του δρόμου...
Απο αυγουστο και μετα, αυτο ειναι το 2ο καραβι που ερχεται. Δεν ξερω καν αν το πρωτο ειχε δελφινια μεσα, επομενως ο κυριος ογκος των παραγγελιων θα βγει εδω. Σε καποιους που παρηγγειλαν πολυ προσφατα, τους ειπανοτι αν προλαβουν θα παραλαβουν απο αυτο το καραβι, διαφορετικα με το επομενο (τελος νοεμβριου νομιζω).
Μην μου αγχωνεσαι, καλα να ειμαστε, το evstats να υπαρχει και θα παρακολουθουμε την πορεια ολων των εταιρειων, ποτε θα τελειωσουν τα 500 δελφινια και ποσα απο τα 15 διαφορετικα ηλεκτρικα μοντελα που παραγει η στελαντις, θα πουληθουν τελικαΘα τους μείνουν πεσκέσι , θα τα βάλουν πάμφτηνα (αφού αλλιώς δεν τα παίρνει κανεις) να τα δώσουν με leasing και θα εχεις τον κρου να σου λέει κοίτα τον πίνακα , πρώτοι είμαστε σε πωλήσεις!!!
-
πρεπει να επεσε το εμπαργκο διοτι μεσα στο τελευταιο 12ωρο εμφανιστηκαν απειρα βιντεακια. Ποσταρα το συγκεκριμενο διοτι εχει γινει επι ευρωπαικου εδαφους. Το αυτοκινητο θα τα σπαει. Το προβλημα ειναι η τιμη του. Στο electifying ανεφεραν 27k ευρω, ενω ο matt στο carwow αναφερει απο 23k λιρες. Με επιδοτηση, το 27 θα γινει 20, χωρις επιδοτηση, δυσκολα τα πραγματα.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για το 1. γενικεύεις υπερβολικά. Νομίζω αρκετός κόσμος( όχι πάρα πολλοί) , τα road trip είναι ωραία μορφή ταξιδιού. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση , το Θεσσαλονίκη - Βελιγράδι είναι λίγη περισσότερη ώρα από το Θεσσαλονίκη - Αθήνα , και βγαίνει μάλλον πιο φθηνά από διόδια και μάλλον πιο φθηνά από καύσιμα. Δεν είναι δα και τόσο μακριά.
Κατά τα άλλα συμφωνώ , όποιος αγοράζει με γνώμονα τα Ευρωπαϊκά ταξίδια ηλεκτρικό , τότε μπορεί να αγοράζει και φουσκωτή βαρκούλα από τα jumbo και να λέει ότι την πήρε για να πηγαίνει στα νησιά για να γλυτώνει τα ακτοπλοϊκά.
Αν και το γεγονός ότι βλέπουμε πλέον πολλά ηλεκτρικά ξένων το καλοκαίρι ( ιδίως τέσλα) , μάλλον με διαψεύδει. Δεν πρέπει να είναι και τόσο άθλος ( δε θα το έκανα , πάντως).
Το θέμα στη συγκεκριμένη δεν είναι πόση ώρα το έκανε το Αττο 3 , αλλά πόση ώρα θα το έκανε ένα οποιοδήποτε ηλεκτρικό Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο , αντίστοιχης τιμής και κατηγορίας (π.χ. 2008).
Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ δύσκολο.
https://cartalk.gr/taksidi-1-500-chiliometra-sti-skotia-yperocho-tesla-model/
https://cartalk.gr/ilektriko-audi-q4-taksidevei-apo-thessaloniki-sto-monte-carlo/
https://cartalk.gr/1-500-chlm-mia-mera-ilektriko-anagnostis-mas-tolmise/
https://cartalk.gr/italia-3-700-chlm-8-meres-tesla-model-3-mikri-mpataria/
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης