-
δεν ξερω πια πρεπει να κοροιδέψω περισσότερο την VW ή την FORD!!!!
H ford χεστηκε για την Ευρώπη, αρμέγει τς ΗΠΑ, νο. 1 σε πωλήσεις εκεί.
ναι επειδή έχει pick up που πουλάνε πολύ στην Αμερική και οι ΗΠΑ εχουν αποκλείσει τους Κινέζους
αλλα δεν νομίζω ότι χεστηκαν για την Ευρώπη κανενας δεν χέστηκε για έξτρα χρημα
απλά νόμιζαν οτι είχαν έξυπνη τακτική η οποία αποδείχτηκε ηλίθια
-
H ford χεστηκε για την Ευρώπη, αρμέγει τς ΗΠΑ, νο. 1 σε πωλήσεις εκεί.
Σοβαρά τώρα; Σε ότι review αμερικανική δω στα comments θάβουν την Ford (και εξυμνούν την Dodge btw). Μπράβο στη Ford. Σήμερα πάντως πήγα Cosmos τον μικρό για βόλτα και είχε παρκαρισμένη μια μπλε ολοκαίνουργια Mustang 5.0L όνειρο. Αν είχα λεφτά θα ενίσχυα τις πωλήσεις τους. Αυτή η διαχρονική της μούρη με συγκλονίζει. Στα λεφτά που διέθετα δύσκολα. Δεν πάτε να θαβετε τον όμιλο. Εγώ ξέρω ότι κανένα άλλο δεν με τράβηξε ουσιαστικά. Μόνο την X1 μετανιώνω που δεν πήγα να δω αν και δεν είμαι για BMW, είπαμε. Θα με τσάκιζε το κόστος συντήρησης θεωρώ..
-
-
@sabas_thess said in VW FORUM:
H ford χεστηκε για την Ευρώπη, αρμέγει τς ΗΠΑ, νο. 1 σε πωλήσεις εκεί.
Σοβαρά τώρα; Σε ότι review αμερικανική δω στα comments θάβουν την Ford (και εξυμνούν την Dodge btw). Μπράβο στη Ford. Σήμερα πάντως πήγα Cosmos τον μικρό για βόλτα και είχε παρκαρισμένη μια μπλε ολοκαίνουργια Mustang 5.0L όνειρο. Αν είχα λεφτά θα ενίσχυα τις πωλήσεις τους. Αυτή η διαχρονική της μούρη με συγκλονίζει. Στα λεφτά που διέθετα δύσκολα. Δεν πάτε να θαβετε τον όμιλο. Εγώ ξέρω ότι κανένα άλλο δεν με τράβηξε ουσιαστικά. Μόνο την X1 μετανιώνω που δεν πήγα να δω αν και δεν είμαι για BMW, είπαμε. Θα με τσάκιζε το κόστος συντήρησης θεωρώ..
Οι Αμερικάνοι εχουν τις δικές τους κόντρες, οι μισοι την εξυμνουν οι αλλοι μισοί την θάβουν
Ομως οπως και να έχει τα Pick Up της FORD που είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία εκεί πάνε πάρα πολύ καλά σε πωλήσεις ειναι 1η
Η 5λιτρη είναι η πραγματική Mustang , οι υπόλοιπες που είχαν βγει για λίγο με τον 2,3 και οι ηλεκτρικές mach Δεν είναι Mustang παρα μόνο στο ονομα. Για την Αμερική είναι εξαιρετικό αμάξι american dream, φτηνη βενζινη κτλ. Εδώ είναι μονο να την θαυμαζουμε δεν εξυπηρετει κανένα ουσιαστικο σκοπο στην Ευρώπη ενα muscle car. Την λατρεύω βεβαια καθώς τα πιο ανούσια πράγματα μπορει να είναι και τα πιο ωραία χαχαχαχαχα
YG Και το RAPTOR μαμει επίσης τερμα εντυπωσιακο
-
αλλα δεν νομίζω ότι χεστηκαν για την Ευρώπη κανενας δεν χέστηκε για έξτρα χρημα
Το λέω με την έννοια ότι το κέρδος τους ήταν/είναι μικρό, για αυτό αναγκάστηκαν να αυξήσουν τόσο τις τιμές που τελικά ήταν ασύμφορα να πουλάνε στην Ευρώπη.
Δεν νομίζω, το ότι ήταν μικρότερο από την Αμερική δεν σημαίνει ότι το έχουν γραμμένο.
Αντιθέτως θελουν να πάρουν μεγαλύτερη πίτα από ότι έχουν ήδη, ασχετα που τώρα μετά από τις επίλογες που έκαναν φαίνεται ανέκδοτο
-
@sabas_thess said in VW FORUM:
H ford χεστηκε για την Ευρώπη, αρμέγει τς ΗΠΑ, νο. 1 σε πωλήσεις εκεί.
Σοβαρά τώρα; Σε ότι review αμερικανική δω στα comments θάβουν την Ford (και εξυμνούν την Dodge btw). Μπράβο στη Ford. Σήμερα πάντως πήγα Cosmos τον μικρό για βόλτα και είχε παρκαρισμένη μια μπλε ολοκαίνουργια Mustang 5.0L όνειρο. Αν είχα λεφτά θα ενίσχυα τις πωλήσεις τους. Αυτή η διαχρονική της μούρη με συγκλονίζει. Στα λεφτά που διέθετα δύσκολα. Δεν πάτε να θαβετε τον όμιλο. Εγώ ξέρω ότι κανένα άλλο δεν με τράβηξε ουσιαστικά. Μόνο την X1 μετανιώνω που δεν πήγα να δω αν και δεν είμαι για BMW, είπαμε. Θα με τσάκιζε το κόστος συντήρησης θεωρώ..
Καλά την Μάσταγκ όλοι θα την αγοράζαμε...
Είχα μία άσπρη δίπορτη κάποτε...
που άνοιγαν οι πόρτες της...
-
Πάντως, αν τελικά δεν χρεοκοπήσει η vw σου δίνει στην δεκαετία 3.90% το χρόνο. Αν αυτά τα μαζεματα που λέει γίνουν γρήγορα, θα έρθουν και υπεραξίες νωρίς. Αν βάλει πλάτη και η γερμανική κυβέρνηση η χαρά του ομολογιουχου και του μετόχου θα γίνει.
Σωστή παρατήρηση, αν μου περίσσευαν χρήματα τώρα θα πήγαινα long στο VAG group και στην BYD , και θα shortαρα άγρια την Stellantis.
Οι Γερμανοί του VAG κάτι ξέρουν και κάτι καλό ετοιμάζουν, την Stellantis φοβάμαι περισσότερο που τα έχει κάνει ρόϊδο και προβλέπω πως θα σκάσει μεγάλο μπαμ σε λίγο καιρό.
-
Πάντως, αν τελικά δεν χρεοκοπήσει η vw σου δίνει στην δεκαετία 3.90% το χρόνο. Αν αυτά τα μαζεματα που λέει γίνουν γρήγορα, θα έρθουν και υπεραξίες νωρίς. Αν βάλει πλάτη και η γερμανική κυβέρνηση η χαρά του ομολογιουχου και του μετόχου θα γίνει.
Σωστή παρατήρηση, αν μου περίσσευαν χρήματα τώρα θα πήγαινα long στο VAG group και στην BYD , και θα shortαρα άγρια την Stellantis.
Οι Γερμανοί του VAG κάτι ξέρουν και κάτι καλό ετοιμάζουν, την Stellantis φοβάμαι περισσότερο που τα έχει κάνει ρόϊδο και προβλέπω πως θα σκάσει μεγάλο μπαμ σε λίγο καιρό.
Η vag το μόνο που ετοιμάζει είναι κλείσιμο εργοστασίων και απολύσεις. Ψάχνουν να βρουν πως θα το πουν στην πολιτική ηγεσία και μπας και μπορέσουν να δαγκώσουν την καγκελαρία για λεφτά
-
Επίσημο: Η Porsche 911 Turbo γίνεται υβριδική - Πότε θα μπει στις εκθέσεις
Αν κατάλαβα καλά μιλάει για ηλεκτρικό turbo με ηλεκτροκινητήρα 15PS και άλλον ένα ηλεκτροκινητήρα 54 PS/ 150 Nm στο αυτόματο κιβώτιο. Δηλαδή για αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, όχι plug-in.
Θα μας το επιβεβαιώσει ο @super-t.Αν ξαναλέω κατάλαβα καλά, εμφανίζεται για πρώτη φορά ο συνδυασμός ηλεκτρικό turbo χαμηλά για το lag, κανονικό turbo και πολύ ισχυρός ηλεκτροκινητήρας για αυτόνομη ηλεκτρική κίνηση.
Είχα απορία αν όντως μπορούν οι Γερμανοί να φτιάξουν υβριδικό ή μας δουλεύουν μ' αυτά που λένε. Και αν ισχύουν αυτά που κατάλαβα το τερμάτισαν το θέμα.
Θα την κατεβάσουν και στα λαϊκά αυτοκίνητα την τεχνολογία, ή θα μείνει προνόμιο για τους Porscheους άραγε?
-
Πάντως, αν τελικά δεν χρεοκοπήσει η vw σου δίνει στην δεκαετία 3.90% το χρόνο. Αν αυτά τα μαζεματα που λέει γίνουν γρήγορα, θα έρθουν και υπεραξίες νωρίς. Αν βάλει πλάτη και η γερμανική κυβέρνηση η χαρά του ομολογιουχου και του μετόχου θα γίνει.
Σωστή παρατήρηση, αν μου περίσσευαν χρήματα τώρα θα πήγαινα long στο VAG group και στην BYD , και θα shortαρα άγρια την Stellantis.
Οι Γερμανοί του VAG κάτι ξέρουν και κάτι καλό ετοιμάζουν, την Stellantis φοβάμαι περισσότερο που τα έχει κάνει ρόϊδο και προβλέπω πως θα σκάσει μεγάλο μπαμ σε λίγο καιρό.
Η vag το μόνο που ετοιμάζει είναι κλείσιμο εργοστασίων και απολύσεις. Ψάχνουν να βρουν πως θα το πουν στην πολιτική ηγεσία και μπας και μπορέσουν να δαγκώσουν την καγκελαρία για λεφτά
Η κυβέρνηση της Κάτω Σαξονίας, παρ' ότι μειοψηφία, έχει δικαίωμα veto στο κλείσιμο, άνοιγμα και μεταφορά εργοστασίων.
Προφανώς παίζεται κάποιο πολιτικό παιχνίδι τώρα. Η vw λέει στους πολιτικούς δε βγαίνω. Αν επιμείνετε να κρατήσω τα εργοστάσια βάλτε το χέρι στην τσέπη.
-
Να το κάνουν;;;
Να δώσουν δις χωρίς να πάρει μετοχές το δημόσιο για συμμετοχή στο ΔΣ; Ποια η άποψη σου; -
Να το κάνουν;;;
Να δώσουν δις χωρίς να πάρει μετοχές το δημόσιο για συμμετοχή στο ΔΣ; Ποια η άποψη σου;Είναι περίπλοκο το σύστημα στη vw. Είναι μια ιδιωτική εταιρεία μεν, αλλά διαχρονικά έχουν δικαίωμα ψήφου και οι εργαζόμενοι και το Δημόσιο. Επηρέαζαν και επηρεάζουν την πορεία της εταιρείας και άρα έχουν όση ευθύνη έχει και το ιδιωτικό management.
Δεν είναι μια καθαρά ιδιωτική εταιρεία, να πει κάποιος έπεσε έξω, να κόψει το λαιμό της, όπως έκαναν οι Σουηδοί με τη Volvo.
-
Οκ δεν αντιλέγω! Να δώσουν 4-5 δις χωρίς μετοχές;;;
Οι Σουηδοί καλώς έκαναν;;;
-
Δεν αντιλέγει μεν, δεν καταλαβαίνεις και τι σου λέω δε.
-
https://www.volkswagen-group.com/en/shareholder-structure-15951
Το κρατίδιο της κάτω σαξονιας έχει ένα ποσοστό με 20% επι του ΔΣ! Εάν ζητούν άμεσα χρήματα από αυτό για να παραμείνουν τα εργοστάσια δεν χρειάζεται να αυξήσουν με κάποιο τρόπο το μερίδιο του εφοδον δεν βάλει κανεις άλλος χρήματα;;
Εδώ μιλαμε για εργοστάσια και αν θα κλείσουν! Όχι για επιδοτήσεις νέων τεχνολογιών!
-
Πάντως, αν τελικά δεν χρεοκοπήσει η vw σου δίνει στην δεκαετία 3.90% το χρόνο. Αν αυτά τα μαζεματα που λέει γίνουν γρήγορα, θα έρθουν και υπεραξίες νωρίς. Αν βάλει πλάτη και η γερμανική κυβέρνηση η χαρά του ομολογιουχου και του μετόχου θα γίνει.
Σωστή παρατήρηση, αν μου περίσσευαν χρήματα τώρα θα πήγαινα long στο VAG group και στην BYD , και θα shortαρα άγρια την Stellantis.
Οι Γερμανοί του VAG κάτι ξέρουν και κάτι καλό ετοιμάζουν, την Stellantis φοβάμαι περισσότερο που τα έχει κάνει ρόϊδο και προβλέπω πως θα σκάσει μεγάλο μπαμ σε λίγο καιρό.
Δεν σου κάνει καλό στις επενδύσεις να σκέφτεσαι με την καρδιά και καθόλου με το μυαλό...
-
@sabas_thess said in VW FORUM:
H ford χεστηκε για την Ευρώπη, αρμέγει τς ΗΠΑ, νο. 1 σε πωλήσεις εκεί.
Σοβαρά τώρα; Σε ότι review αμερικανική δω στα comments θάβουν την Ford (και εξυμνούν την Dodge btw). Μπράβο στη Ford. Σήμερα πάντως πήγα Cosmos τον μικρό για βόλτα και είχε παρκαρισμένη μια μπλε ολοκαίνουργια Mustang 5.0L όνειρο. Αν είχα λεφτά θα ενίσχυα τις πωλήσεις τους. Αυτή η διαχρονική της μούρη με συγκλονίζει. Στα λεφτά που διέθετα δύσκολα. Δεν πάτε να θαβετε τον όμιλο. Εγώ ξέρω ότι κανένα άλλο δεν με τράβηξε ουσιαστικά. Μόνο την X1 μετανιώνω που δεν πήγα να δω αν και δεν είμαι για BMW, είπαμε. Θα με τσάκιζε το κόστος συντήρησης θεωρώ..
Εγώ που την είχα (τη Χ1) στην τελική επιλογή και την είχα αναλύσει (για τα δικά μου δεδομένα) πολύ (!), κάνω το σταυρό μου που δεν την επέλεξα. Οπότε, μην κάνεις δεύτερες σκέψεις, γιατί τις κάνεις τσάμπα. Η επιλογή σου ήταν, κατ' εμέ, η καλύτερη...
-
@sportseat23 said in VW FORUM:
Η απόβαση των κινέζων στην Ευρώπη είναι μικρότερο πρόβλημα για τους Γερμανούς
Τα λαθη αμετρητα και τα λαθη πληρωνονται. Απυθμενη αφελεια, ανικανοτητα, απληστια.
-
ανοιξαν εργοστασια στην κινα, δηλαδη μεταφεραν σε κινεζικο εδαφος σε μια νυχτα την τεχνογνωσια, τεχνοτροπια και κατασκευαστικα μυστικα που εχτιζαν για δεκαετιες χρονια. ηταν αστειο να βλεπεις τους γερμανουν να εκπαιδευουν κινεζους στην παραγωγη αυτοκινητων. αφελεια.
-
ο μοντερνος θερμικος κινητηρας ειναι ενα θαυμα της μηχανικης εξελιξης. και αποφασισαμε να τον πεταξουμε στα σκουπιδια και να δημιουργησουμε ενοχες σε οσους τους επιλεγουν, δηλαδη δημιουργοντας συνθηκες αγορας αυτοκινητου για χωρες παραγωγους μπαταριων που οι κινεζοι ουτε στα ονειρα τους δεν ειχαν φανταστει. τους προσφεραν την παγκοσμια αγορα αυτοκινητου στο πιατο. με το δικιο τους αρπαξαν την ευκαιρια που τους δοθηκε. και βεβαια ειναι αστειο οτι το κλιμα στον πλανητη θα τον σωσει ο ευρωπαιος με τα πλαστικα καλαμακια και το ηλεκτρικο συγκρουομενο. ανικανοτητα.
-
οι ευρωπαιοι κατασκευαστες θεωρουν τον καταναλωτη κοροϊδο. σε ξεσκιζουν με τα εξτρα και τις χιλιες δυο χρεωσεις, ξεκινας να διαμορφωνεις ενα αυτοκινητο με αρχικη 30χιλ και φτανεις στα πενηντα οταν βαλεις απλα καποιες αυτονοητες "πολυτελειες". και ερχεται ο Ελον και ο byd και φερνουν την αγορα τουμπαλιν. ολοι θελουν ενα καινουργιο αυτοκινητο με ηλιοροφη και δερματινα/τινη, γιατι να τους ξεζουμισουμε αντι να τους προσφερουμε σε νορμαλ τιμη; τι λεμε τωρα, εδω η bmw πριν λιγους μηνες μονο "τολμησε" να ζηταει συνδρομη για την ενεργοποιηση του θερμαινομενου καθισματος και τους πηραν με τις πετρες. σου λεει, αφου η netflix εισπρατει συνδρομη, να κανουμε το ιδιο και εμεις. απληστια.
ολα αυτα και αλλα πληρωνονται και στην κινα οι μεγαλοι γερμανοι κατασκευαστες θα γραψουν αμυθητες ζημιες και θα κοιταξουν να ρεφαρουν στην ευρωπη, για το μικρο διαστημα που η ευρωπη θα δειχνει δισταγμο στο made in china. πραγματικα κοιτανε την αβυσσο.
αναποφευκτα ολα αυτα βεβαια θα προκυπταν καποια στιγμη, δηλαδη η μεταβαση στο ηλεκτρικο, η αποδοχη των made in china, κτλ. ομως λογω των λαθων, η αλλαγη που θα κρατουσε πολλα χρονια, ερχεται παρα πολυ γρηγοροτερα. και τωρα οι μεγαλοι γερμανοι κατασκευαστες πανικοβαλλονται γιατι συνειδητοποιουν οτι δεν εχουν αρκετο χρονο μεταβασης στην διαθεση τους.
Δεν συμφωνω 100% σε όλα αλλα σε γενικές γραμμες τα είπες πολύ ωραια
Γενικά δεν θελω να γεμισουμε μονο κινεζικα και θελω να υπάρχουν Ευρωπαίοι κατασκευαστές αλλα η Ν3 παρατηρηση σου που είναι και η πιο ευστοχη με εχει εκνευρίσει τοσο μα τοσο πολύ γιατι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως την εγραψες. Τοσα χρόνια μας θεωρούν κορόιδα!!!!! Ε νισαφι πια
Το θεμα ειναι αν θελεις να εισαι το κοροιδο. αν δεν θελεις υπαρχουν επιλογες που εχουν πολυ στανταρ εξοπλισμο και λιγα εξτρα, επιλεγεις αυτες. Αλλοι τους αρεσουν να φορτωνουν το αμαξι με οτι σχεδον ειναι διαθεσιμο και το θεωρουν και μαγκια να βαζουν 20κ σε εξτρα πχ σε αμαξι με αρχικη τιμη 29κ (τυχαιο παραδειγμα).
Απο την στιγμη που υπαρχουν τετοιοι πελατες οι εταιρειες το εκμεταλλευονται. Και λιγους απο αυτους να πιασουν τα κερδη στα εξτρα ειναι πολυ μεγαλα.
-
-
Να το κάνουν;;;
Να δώσουν δις χωρίς να πάρει μετοχές το δημόσιο για συμμετοχή στο ΔΣ; Ποια η άποψη σου;Είναι περίπλοκο το σύστημα στη vw. Είναι μια ιδιωτική εταιρεία μεν, αλλά διαχρονικά έχουν δικαίωμα ψήφου και οι εργαζόμενοι και το Δημόσιο. Επηρέαζαν και επηρεάζουν την πορεία της εταιρείας και άρα έχουν όση ευθύνη έχει και το ιδιωτικό management.
Δεν είναι μια καθαρά ιδιωτική εταιρεία, να πει κάποιος έπεσε έξω, να κόψει το λαιμό της, όπως έκαναν οι Σουηδοί με τη Volvo.
Ημικρατικη ειναι οχι ιδωτικη. υπαρχει διαφορα. νομιζω το δημοσιο εχει σημαντικο ποσοστο μειοψηφιας. δεν εχω δει ακριβως τι ποσοστα εχει η Οικογενεια Πορσε (νομιζω ελεγχει την εταιρεια).
-
VW FORUM