-
Δύσκολα...
Δεν χαίρομαι αλλα ακολούθησε λαθος στρατηγική προφανως και το πληρώνει το μαρμαρο πιο ακριβά από ολους αφού βασιζόνταν πολύ στις εξαγωγές στην κινα οπου οι πωλήσεις τους εκει έχουν πέσει στα ταρταρα. Παλιά στην Κινεζικη αγορά ήταν Ν1 σε πωλήσεις και τώρα πουλάει ελάχιστα αφού όλοι εκει πλέον αγοράζουν τα ντόπια ηλεκτρικα με επιδοτήσεις
Μακάρι να βρουν μαγική λύση και να επανέλθουν αλλα το μελλον κρίνεται ζοφερο και βλέπω μεγάλη σιρικνωσή της. Δεν θα κλείσει αλλα δεν βλέπω να είναι μεγάλος παίχτης και πρωταγωνίστρια όπως ήταν τοσα χρόνια. Δεν βλέπω να κρατάει και όλες τις μάρκες τις επίσης αλλα να κόβονται μερικές στο κοντινό μέλλον
-
Η απόβαση των κινέζων στην Ευρώπη είναι μικρότερο πρόβλημα για τους Γερμανούς
Το μεγάλο είναι ότι χάνουν τις εξαγωγές στην Κίνα από τους Κινεζους κατασκευαστές!!!! Εκεί τα νούμερα είναι πολύ μεγάλα αφού η Κινέζικη αγορα αυτοκινητου είναι τεραστια σε συγκριση με της Ευρώπης και ήταν για πολλα χρόνια πρώτοι σε πωλήσεις εκεί
-
Η απόβαση των κινέζων στην Ευρώπη είναι μικρότερο πρόβλημα για τους Γερμανούς
Τα λαθη αμετρητα και τα λαθη πληρωνονται. Απυθμενη αφελεια, ανικανοτητα, απληστια.
-
ανοιξαν εργοστασια στην κινα, δηλαδη μεταφεραν σε κινεζικο εδαφος σε μια νυχτα την τεχνογνωσια, τεχνοτροπια και κατασκευαστικα μυστικα που εχτιζαν για δεκαετιες χρονια. ηταν αστειο να βλεπεις τους γερμανουν να εκπαιδευουν κινεζους στην παραγωγη αυτοκινητων. αφελεια.
-
ο μοντερνος θερμικος κινητηρας ειναι ενα θαυμα της μηχανικης εξελιξης. και αποφασισαμε να τον πεταξουμε στα σκουπιδια και να δημιουργησουμε ενοχες σε οσους τους επιλεγουν, δηλαδη δημιουργοντας συνθηκες αγορας αυτοκινητου για χωρες παραγωγους μπαταριων που οι κινεζοι ουτε στα ονειρα τους δεν ειχαν φανταστει. τους προσφεραν την παγκοσμια αγορα αυτοκινητου στο πιατο. με το δικιο τους αρπαξαν την ευκαιρια που τους δοθηκε. και βεβαια ειναι αστειο οτι το κλιμα στον πλανητη θα τον σωσει ο ευρωπαιος με τα πλαστικα καλαμακια και το ηλεκτρικο συγκρουομενο. ανικανοτητα.
-
οι ευρωπαιοι κατασκευαστες θεωρουν τον καταναλωτη κοροϊδο. σε ξεσκιζουν με τα εξτρα και τις χιλιες δυο χρεωσεις, ξεκινας να διαμορφωνεις ενα αυτοκινητο με αρχικη 30χιλ και φτανεις στα πενηντα οταν βαλεις απλα καποιες αυτονοητες "πολυτελειες". και ερχεται ο Ελον και ο byd και φερνουν την αγορα τουμπαλιν. ολοι θελουν ενα καινουργιο αυτοκινητο με ηλιοροφη και δερματινα/τινη, γιατι να τους ξεζουμισουμε αντι να τους προσφερουμε σε νορμαλ τιμη; τι λεμε τωρα, εδω η bmw πριν λιγους μηνες μονο "τολμησε" να ζηταει συνδρομη για την ενεργοποιηση του θερμαινομενου καθισματος και τους πηραν με τις πετρες. σου λεει, αφου η netflix εισπρατει συνδρομη, να κανουμε το ιδιο και εμεις. απληστια.
ολα αυτα και αλλα πληρωνονται και στην κινα οι μεγαλοι γερμανοι κατασκευαστες θα γραψουν αμυθητες ζημιες και θα κοιταξουν να ρεφαρουν στην ευρωπη, για το μικρο διαστημα που η ευρωπη θα δειχνει δισταγμο στο made in china. πραγματικα κοιτανε την αβυσσο.
αναποφευκτα ολα αυτα βεβαια θα προκυπταν καποια στιγμη, δηλαδη η μεταβαση στο ηλεκτρικο, η αποδοχη των made in china, κτλ. ομως λογω των λαθων, η αλλαγη που θα κρατουσε πολλα χρονια, ερχεται παρα πολυ γρηγοροτερα. και τωρα οι μεγαλοι γερμανοι κατασκευαστες πανικοβαλλονται γιατι συνειδητοποιουν οτι δεν εχουν αρκετο χρονο μεταβασης στην διαθεση τους.
-
-
Στον 1.0 tsi δεν αρέσει να δουλεύει κάτω από τα 30km/h. Ταχύτητα που πας άνετα με 3η κι έχεις καταναλώσεις γύρω στα 5lt.
Δυστυχώς αυτό δεν είναι ρεαλιστικό στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις που αναγκαστικά σέρνεσαι στην κίνηση.
Αν μπορέσει να το αντιμετωπίσει η vw με τα νέα hybrid που βγάζει (?), θα μιλάμε για υποδειγματικό μικρό κινητήρα, όσον αφορά την αξιοπιστία του και την απόδοσή του.
-
@sportseat23 said in VW FORUM:
Η απόβαση των κινέζων στην Ευρώπη είναι μικρότερο πρόβλημα για τους Γερμανούς
Τα λαθη αμετρητα και τα λαθη πληρωνονται. Απυθμενη αφελεια, ανικανοτητα, απληστια.
-
ανοιξαν εργοστασια στην κινα, δηλαδη μεταφεραν σε κινεζικο εδαφος σε μια νυχτα την τεχνογνωσια, τεχνοτροπια και κατασκευαστικα μυστικα που εχτιζαν για δεκαετιες χρονια. ηταν αστειο να βλεπεις τους γερμανουν να εκπαιδευουν κινεζους στην παραγωγη αυτοκινητων. αφελεια.
-
ο μοντερνος θερμικος κινητηρας ειναι ενα θαυμα της μηχανικης εξελιξης. και αποφασισαμε να τον πεταξουμε στα σκουπιδια και να δημιουργησουμε ενοχες σε οσους τους επιλεγουν, δηλαδη δημιουργοντας συνθηκες αγορας αυτοκινητου για χωρες παραγωγους μπαταριων που οι κινεζοι ουτε στα ονειρα τους δεν ειχαν φανταστει. τους προσφεραν την παγκοσμια αγορα αυτοκινητου στο πιατο. με το δικιο τους αρπαξαν την ευκαιρια που τους δοθηκε. και βεβαια ειναι αστειο οτι το κλιμα στον πλανητη θα τον σωσει ο ευρωπαιος με τα πλαστικα καλαμακια και το ηλεκτρικο συγκρουομενο. ανικανοτητα.
-
οι ευρωπαιοι κατασκευαστες θεωρουν τον καταναλωτη κοροϊδο. σε ξεσκιζουν με τα εξτρα και τις χιλιες δυο χρεωσεις, ξεκινας να διαμορφωνεις ενα αυτοκινητο με αρχικη 30χιλ και φτανεις στα πενηντα οταν βαλεις απλα καποιες αυτονοητες "πολυτελειες". και ερχεται ο Ελον και ο byd και φερνουν την αγορα τουμπαλιν. ολοι θελουν ενα καινουργιο αυτοκινητο με ηλιοροφη και δερματινα/τινη, γιατι να τους ξεζουμισουμε αντι να τους προσφερουμε σε νορμαλ τιμη; τι λεμε τωρα, εδω η bmw πριν λιγους μηνες μονο "τολμησε" να ζηταει συνδρομη για την ενεργοποιηση του θερμαινομενου καθισματος και τους πηραν με τις πετρες. σου λεει, αφου η netflix εισπρατει συνδρομη, να κανουμε το ιδιο και εμεις. απληστια.
ολα αυτα και αλλα πληρωνονται και στην κινα οι μεγαλοι γερμανοι κατασκευαστες θα γραψουν αμυθητες ζημιες και θα κοιταξουν να ρεφαρουν στην ευρωπη, για το μικρο διαστημα που η ευρωπη θα δειχνει δισταγμο στο made in china. πραγματικα κοιτανε την αβυσσο.
αναποφευκτα ολα αυτα βεβαια θα προκυπταν καποια στιγμη, δηλαδη η μεταβαση στο ηλεκτρικο, η αποδοχη των made in china, κτλ. ομως λογω των λαθων, η αλλαγη που θα κρατουσε πολλα χρονια, ερχεται παρα πολυ γρηγοροτερα. και τωρα οι μεγαλοι γερμανοι κατασκευαστες πανικοβαλλονται γιατι συνειδητοποιουν οτι δεν εχουν αρκετο χρονο μεταβασης στην διαθεση τους.
Δεν συμφωνω 100% σε όλα αλλα σε γενικές γραμμες τα είπες πολύ ωραια
Γενικά δεν θελω να γεμισουμε μονο κινεζικα και θελω να υπάρχουν Ευρωπαίοι κατασκευαστές αλλα η Ν3 παρατηρηση σου που είναι και η πιο ευστοχη με εχει εκνευρίσει τοσο μα τοσο πολύ γιατι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως την εγραψες. Τοσα χρόνια μας θεωρούν κορόιδα!!!!! Ε νισαφι πια
-
-
Στον 1.0 tsi δεν αρέσει να δουλεύει κάτω από τα 30km/h. Ταχύτητα που πας άνετα με 3η κι έχεις καταναλώσεις γύρω στα 5lt.
Δυστυχώς αυτό δεν είναι ρεαλιστικό στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις που αναγκαστικά σέρνεσαι στην κίνηση.
Αν μπορέσει να το αντιμετωπίσει η vw με τα νέα hybrid που βγάζει (?), θα μιλάμε για υποδειγματικό μικρό κινητήρα, όσον αφορά την αξιοπιστία του και την απόδοσή του.
Andy σωστά τα λες αλλα μέχρι να βγαλει η VW hybrid οι υπολοιποι θα κοιτάνε την τεχνολογία που αντικαταστήσει τα ηλεκτρικα. Πιο αργη αντίδραση πεθαίνεις.
Δεν θα έπρεπε να έχει βγαλει ολα της τα μοντέλα mild hybrid απο την προηγούμενη γενιά? Γιατι αργούν τόσο? Και ναι τα έχουμε ξαναπει δεν προσφερουν πάρα πολλα περισσότερα τα mild hybrid (θα βοηθούσε όμως πολύ στις χαμηλές ταχύτητες) αλλα στο μυαλο του καταναλωτη αλλο να αγοράσει hybrid (δεν ξερει να ξεχωριζει το mild με το full) αλλο απλό βενζίνη
-
Είναι πολύ αργά για hev για τη vw, δεν προλαβαίνουν να εξηλεκτρίσουν τα υπάρχοντα μοτέρ, και αν τα καταφέρουν με επιτυχία θα είναι πανάκριβα. Ποιος θα έδινε 40+ για hev troc, και 50+ για hev tiguan. Ελάχιστοι, τα κόστη αυτά είναι απαγορευτικά.
Φυσικά είναι πολύ αργά και για τα bev, μόνο leasing βλέπεις id3,4 κλπ. δεδομένου ότι έρχονται από παντού φθηνότερα ηλεκτρικά.
Για τα επόμενα χρόνια θα παραμείνουν στη κερδοφορία μόνο toyota από Ιαπωνία, 1-2 εταιρείες ηλεκτρικών από Κίνα και οι ευρωπαϊκές premium mercedes, bmw, οι λοιποί θα πιάσουν πάτο. -
Στον 1.0 tsi δεν αρέσει να δουλεύει κάτω από τα 30km/h. Ταχύτητα που πας άνετα με 3η κι έχεις καταναλώσεις γύρω στα 5lt.
Δυστυχώς αυτό δεν είναι ρεαλιστικό στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις που αναγκαστικά σέρνεσαι στην κίνηση.
Αν μπορέσει να το αντιμετωπίσει η vw με τα νέα hybrid που βγάζει (?), θα μιλάμε για υποδειγματικό μικρό κινητήρα, όσον αφορά την αξιοπιστία του και την απόδοσή του.
Andy σωστά τα λες αλλα μέχρι να βγαλει η VW hybrid οι υπολοιποι θα κοιτάνε την τεχνολογία που αντικαταστήσει τα ηλεκτρικα. Πιο αργη αντίδραση πεθαίνεις.
Δεν θα έπρεπε να έχει βγαλει ολα της τα μοντέλα mild hybrid απο την προηγούμενη γενιά? Γιατι αργούν τόσο? Και ναι τα έχουμε ξαναπει δεν προσφερουν πάρα πολλα περισσότερα τα mild hybrid (θα βοηθούσε όμως πολύ στις χαμηλές ταχύτητες) αλλα στο μυαλο του καταναλωτη αλλο να αγοράσει hybrid (δεν ξερει να ξεχωριζει το mild με το full) αλλο απλό βενζίνη
Μην ξεχνάμε ότι η αποχή από τα υβριδικά ήταν επιλογή όλης της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το ίδιο έκαναν και η bmw και η Mercedes. Δεν είναι τυχαίο, προφανώς υπήρχαν πολιτικές πιέσεις και κεντρικές κατευθύνσεις να στρέψουν όλες τις προσπάθειές τους στα ηλεκτρικά.
Σε χαμηλότερο επίπεδο management, ο πιο προφανής λόγος είναι το κόστος. Έκριναν ότι τα υβριδικά έχουν χαμηλότερα περιθώρια κέρδους και αποφάσισαν να συνεχίσουν με τα θερμικά και ας πουλάνε λιγότερα. Επειδή πίστευαν ότι κοντοζυγώνει η επικράτηση των ηλεκτρικών και δεν έπαιρναν μεγάλο ρίσκο?
Γενικά το μέλλον θα δείξει αν η κρίση στη vw είναι μόνο οικονομική ή και τεχνολογική. Αν είναι οικονομική, απλώς περνάνε νωρίτερα ότι θα αντιμετωπίσει αρότερα και η Toyota και άλλες εταιρείες. Αν είναι τεχνολογική και απλά δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις, το μέλλον τους είναι δυσοίωνο.
-
Πάντως, αν τελικά δεν χρεοκοπήσει η vw σου δίνει στην δεκαετία 3.90% το χρόνο. Αν αυτά τα μαζεματα που λέει γίνουν γρήγορα, θα έρθουν και υπεραξίες νωρίς. Αν βάλει πλάτη και η γερμανική κυβέρνηση η χαρά του ομολογιουχου και του μετόχου θα γίνει.
-
Στον 1.0 tsi δεν αρέσει να δουλεύει κάτω από τα 30km/h. Ταχύτητα που πας άνετα με 3η κι έχεις καταναλώσεις γύρω στα 5lt.
Δυστυχώς αυτό δεν είναι ρεαλιστικό στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις που αναγκαστικά σέρνεσαι στην κίνηση.
Αν μπορέσει να το αντιμετωπίσει η vw με τα νέα hybrid που βγάζει (?), θα μιλάμε για υποδειγματικό μικρό κινητήρα, όσον αφορά την αξιοπιστία του και την απόδοσή του.
Andy σωστά τα λες αλλα μέχρι να βγαλει η VW hybrid οι υπολοιποι θα κοιτάνε την τεχνολογία που αντικαταστήσει τα ηλεκτρικα. Πιο αργη αντίδραση πεθαίνεις.
Δεν θα έπρεπε να έχει βγαλει ολα της τα μοντέλα mild hybrid απο την προηγούμενη γενιά? Γιατι αργούν τόσο? Και ναι τα έχουμε ξαναπει δεν προσφερουν πάρα πολλα περισσότερα τα mild hybrid (θα βοηθούσε όμως πολύ στις χαμηλές ταχύτητες) αλλα στο μυαλο του καταναλωτη αλλο να αγοράσει hybrid (δεν ξερει να ξεχωριζει το mild με το full) αλλο απλό βενζίνη
Μην ξεχνάμε ότι η αποχή από τα υβριδικά ήταν επιλογή όλης της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το ίδιο έκαναν και η bmw και η Mercedes. Δεν είναι τυχαίο, προφανώς υπήρχαν πολιτικές πιέσεις και κεντρικές κατευθύνσεις να στρέψουν όλες τις προσπάθειές τους στα ηλεκτρικά.
Σε χαμηλότερο επίπεδο management, ο πιο προφανής λόγος είναι το κόστος. Έκριναν ότι τα υβριδικά έχουν χαμηλότερα περιθώρια κέρδους και αποφάσισαν να συνεχίσουν με τα θερμικά και ας πουλάνε λιγότερα. Επειδή πίστευαν ότι κοντοζυγώνει η επικράτηση των ηλεκτρικών και δεν έπαιρναν μεγάλο ρίσκο?
Γενικά το μέλλον θα δείξει αν η κρίση στη vw είναι μόνο οικονομική ή και τεχνολογική. Αν είναι οικονομική, απλώς περνάνε νωρίτερα ότι θα αντιμετωπίσει αρότερα και η Toyota και άλλες εταιρείες. Αν είναι τεχνολογική και απλά δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις, το μέλλον τους είναι δυσοίωνο.
skata τα έκαναν και στα ηλεκτρικα και στα υβριδικα 2 στα 2
γιατι και πως δεν με ενδιαφέρει, βαση αποτελέσματος πάντως αυτο συνεβη και είναι κρίμα
Ασε την toyota εξω απο αυτό. Μια χαρα χρόνο έχει αφου ακομα αρμέγει την αγελάδα των hybrid και έχει πολύ χρόνο και χρημα να προλάβει τους άλλους στα ηλεκτρικα μη εχοντας ζημιες.
Το θέμα στην VW είναι οτι ο χρόνος τελιώνει και οι επιλογές της αποδειχτηκαν πολύ λάθος. Δεν τα κατάφερε στα ηλεκτρικα και δεν έβγαλε και κανα ψευτοhybrid (mild) οπως οι υπόλοιποι που δεν ήθελε και πολύ μεγαλες επενδυσεις και κεφάλαια αλλα θα την κρατούσε στον χωρό και θα το κάνει από το 2026 !!!!!!!! οταν ολοι οι αλλοι έχουν mild hybrid εδώ και καιρό
-
Μονίμως το φαου βε γρκουπ βλακείες αμάξαι έβγαζε, αλλά ειχε τους σανοφάγους που τα αγόραζαν....εεε ξύπνησαν και αυτοί! Τεχνολογίες σκατά είχε το γκρουπ, εκτός από το κορυφαίαο κουάτρο που το μαγάρισαν και αυτό. Μόνο η Πόρσε αξίζει ελέω 911. Ό,τι πιάνουν το καταστρέφουν, έχουν διαλύσει όλη την αυτοκίνηση....ας κλείσουν να ησυχάσουμε (αυτοκινητιστικά - γιατί οικονομικά θα τον πιεει η Ευρώπη και εμείς μαζί).
-
Στον 1.0 tsi δεν αρέσει να δουλεύει κάτω από τα 30km/h. Ταχύτητα που πας άνετα με 3η κι έχεις καταναλώσεις γύρω στα 5lt.
Δυστυχώς αυτό δεν είναι ρεαλιστικό στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις που αναγκαστικά σέρνεσαι στην κίνηση.
Αν μπορέσει να το αντιμετωπίσει η vw με τα νέα hybrid που βγάζει (?), θα μιλάμε για υποδειγματικό μικρό κινητήρα, όσον αφορά την αξιοπιστία του και την απόδοσή του.
Andy σωστά τα λες αλλα μέχρι να βγαλει η VW hybrid οι υπολοιποι θα κοιτάνε την τεχνολογία που αντικαταστήσει τα ηλεκτρικα. Πιο αργη αντίδραση πεθαίνεις.
Δεν θα έπρεπε να έχει βγαλει ολα της τα μοντέλα mild hybrid απο την προηγούμενη γενιά? Γιατι αργούν τόσο? Και ναι τα έχουμε ξαναπει δεν προσφερουν πάρα πολλα περισσότερα τα mild hybrid (θα βοηθούσε όμως πολύ στις χαμηλές ταχύτητες) αλλα στο μυαλο του καταναλωτη αλλο να αγοράσει hybrid (δεν ξερει να ξεχωριζει το mild με το full) αλλο απλό βενζίνη
Μην ξεχνάμε ότι η αποχή από τα υβριδικά ήταν επιλογή όλης της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το ίδιο έκαναν και η bmw και η Mercedes. Δεν είναι τυχαίο, προφανώς υπήρχαν πολιτικές πιέσεις και κεντρικές κατευθύνσεις να στρέψουν όλες τις προσπάθειές τους στα ηλεκτρικά.
Σε χαμηλότερο επίπεδο management, ο πιο προφανής λόγος είναι το κόστος. Έκριναν ότι τα υβριδικά έχουν χαμηλότερα περιθώρια κέρδους και αποφάσισαν να συνεχίσουν με τα θερμικά και ας πουλάνε λιγότερα. Επειδή πίστευαν ότι κοντοζυγώνει η επικράτηση των ηλεκτρικών και δεν έπαιρναν μεγάλο ρίσκο?
Γενικά το μέλλον θα δείξει αν η κρίση στη vw είναι μόνο οικονομική ή και τεχνολογική. Αν είναι οικονομική, απλώς περνάνε νωρίτερα ότι θα αντιμετωπίσει αρότερα και η Toyota και άλλες εταιρείες. Αν είναι τεχνολογική και απλά δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις, το μέλλον τους είναι δυσοίωνο.
skata τα έκαναν και στα ηλεκτρικα και στα υβριδικα 2 στα 2
γιατι και πως δεν με ενδιαφέρει, βαση αποτελέσματος πάντως αυτο συνεβη και είναι κρίμα
Ασε την toyota εξω απο αυτό. Μια χαρα χρόνο έχει αφου ακομα αρμέγει την αγελάδα των hybrid και έχει πολύ χρόνο και χρημα να προλάβει τους άλλους στα ηλεκτρικα μη εχοντας ζημιες.
Το θέμα στην VW είναι οτι ο χρόνος τελιώνει και οι επιλογές της αποδειχτηκαν πολύ λάθος. Δεν τα κατάφερε στα ηλεκτρικα και δεν έβγαλε και κανα ψευτοhybrid (mild) οπως οι υπόλοιποι που δεν ήθελε και πολύ μεγαλες επενδυσεις και κεφάλαια αλλα θα την κρατούσε στον χωρό και θα το κάνει από το 2026 !!!!!!!! οταν ολοι οι αλλοι έχουν mild hybrid εδώ και καιρό
Αφού έχουν mild hybrid εδώ και 4 χρόνια αν θυμάμαι καλά, απλά ήταν μόνο στα αυτόματα.
Όπως και στο cupra leon f/l που παρήγγειλα τώρα και στο προηγούμενο μοντέλο είχε. Το ίδιο και στο golf -
Στον 1.0 tsi δεν αρέσει να δουλεύει κάτω από τα 30km/h. Ταχύτητα που πας άνετα με 3η κι έχεις καταναλώσεις γύρω στα 5lt.
Δυστυχώς αυτό δεν είναι ρεαλιστικό στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις που αναγκαστικά σέρνεσαι στην κίνηση.
Αν μπορέσει να το αντιμετωπίσει η vw με τα νέα hybrid που βγάζει (?), θα μιλάμε για υποδειγματικό μικρό κινητήρα, όσον αφορά την αξιοπιστία του και την απόδοσή του.
Andy σωστά τα λες αλλα μέχρι να βγαλει η VW hybrid οι υπολοιποι θα κοιτάνε την τεχνολογία που αντικαταστήσει τα ηλεκτρικα. Πιο αργη αντίδραση πεθαίνεις.
Δεν θα έπρεπε να έχει βγαλει ολα της τα μοντέλα mild hybrid απο την προηγούμενη γενιά? Γιατι αργούν τόσο? Και ναι τα έχουμε ξαναπει δεν προσφερουν πάρα πολλα περισσότερα τα mild hybrid (θα βοηθούσε όμως πολύ στις χαμηλές ταχύτητες) αλλα στο μυαλο του καταναλωτη αλλο να αγοράσει hybrid (δεν ξερει να ξεχωριζει το mild με το full) αλλο απλό βενζίνη
Μην ξεχνάμε ότι η αποχή από τα υβριδικά ήταν επιλογή όλης της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το ίδιο έκαναν και η bmw και η Mercedes. Δεν είναι τυχαίο, προφανώς υπήρχαν πολιτικές πιέσεις και κεντρικές κατευθύνσεις να στρέψουν όλες τις προσπάθειές τους στα ηλεκτρικά.
Σε χαμηλότερο επίπεδο management, ο πιο προφανής λόγος είναι το κόστος. Έκριναν ότι τα υβριδικά έχουν χαμηλότερα περιθώρια κέρδους και αποφάσισαν να συνεχίσουν με τα θερμικά και ας πουλάνε λιγότερα. Επειδή πίστευαν ότι κοντοζυγώνει η επικράτηση των ηλεκτρικών και δεν έπαιρναν μεγάλο ρίσκο?
Γενικά το μέλλον θα δείξει αν η κρίση στη vw είναι μόνο οικονομική ή και τεχνολογική. Αν είναι οικονομική, απλώς περνάνε νωρίτερα ότι θα αντιμετωπίσει αρότερα και η Toyota και άλλες εταιρείες. Αν είναι τεχνολογική και απλά δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις, το μέλλον τους είναι δυσοίωνο.
skata τα έκαναν και στα ηλεκτρικα και στα υβριδικα 2 στα 2
γιατι και πως δεν με ενδιαφέρει, βαση αποτελέσματος πάντως αυτο συνεβη και είναι κρίμα
Ασε την toyota εξω απο αυτό. Μια χαρα χρόνο έχει αφου ακομα αρμέγει την αγελάδα των hybrid και έχει πολύ χρόνο και χρημα να προλάβει τους άλλους στα ηλεκτρικα μη εχοντας ζημιες.
Το θέμα στην VW είναι οτι ο χρόνος τελιώνει και οι επιλογές της αποδειχτηκαν πολύ λάθος. Δεν τα κατάφερε στα ηλεκτρικα και δεν έβγαλε και κανα ψευτοhybrid (mild) οπως οι υπόλοιποι που δεν ήθελε και πολύ μεγαλες επενδυσεις και κεφάλαια αλλα θα την κρατούσε στον χωρό και θα το κάνει από το 2026 !!!!!!!! οταν ολοι οι αλλοι έχουν mild hybrid εδώ και καιρό
Αφού έχουν mild hybrid εδώ και 4 χρόνια αν θυμάμαι καλά, απλά ήταν μόνο στα αυτόματα.
Όπως και στο cupra leon f/l που παρήγγειλα τώρα και στο προηγούμενο μοντέλο είχε. Το ίδιο και στο golfΣωστά αλλα δεν το έβαζαν σε όλα τα μοντέλα (polo, troc)!!!!
Και γιατι να μην το έχουν και στα manual οπως όλοι οι άλλοι?
τα οποια συνηθιζαν να είναι πιο ακριβα από τον ανταγωνισμό χωρίς να είναι καν mild hybrid
μονο εγώ το βλέπω χαζό?
-
Το θέμα στη vag είναι ότι αν θέλεις υγρού τύπου κιβώτιο πρέπει να πας σε Tiguan-Formentor και πάνω ή 2000cc κινητήρα (diesel ή petrol).
-
Το λάθος τους ήταν ότι επένδυσαν στα ev τα οποία δεν έφεραν τα ζητούμενα αποτελέσματα και τους γονάτισαν. Οι Ιάπωνες από την άλλη είναι πάρα πολύ προσεκτικοί, ό,τι έβγαλαν πήγε και για αυτούς κουβά, δες honda e, solterra, κλπ, αλλά τουλάχιστον δεν έριξαν πόρους σε κάτι αβέβαιο.
Αν τα προϊόντα της vag είχαν την ζήτηση των hyundai, τότε θα ήταν μια χαρά τα πράγματα, όμως έχοντας βασικές αγορές Κίνα και Βραζιλία επόμενο ήταν να τους παρασύρει η καταιγίδα των κινεζικών ev Τώρα που ήρθαν και Ευρώπη δεν υπάρχει καμία ελπίδα, έχουν ξεπεραστεί
-
Το λάθος τους ήταν ότι επένδυσαν στα ev τα οποία δεν έφεραν τα ζητούμενα αποτελέσματα και τους γονάτισαν.
Το λάθος ήταν ότι έβγαλαν άχρηστα EVs, πανάκριβα και χωρίς κανένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Νόμιζαν ότι θα πουλήσουν λόγω ονόματος - κούνια που τους κούναγε! όπως και στα θερμικά έβγαλαν μετριότητες αμάξια, αλλά εκεί είχαν απέναντι την Τέσλα και τους Κινέζουνς που τους έδειξαν πως βγάζει 10 φορές καλύτερα αμάξια και πιο φτηνά.
-
Το λάθος τους ήταν ότι επένδυσαν στα ev τα οποία δεν έφεραν τα ζητούμενα αποτελέσματα και τους γονάτισαν. Οι Ιάπωνες από την άλλη είναι πάρα πολύ προσεκτικοί, ό,τι έβγαλαν πήγε και για αυτούς κουβά, δες honda e, solterra, κλπ, αλλά τουλάχιστον δεν έριξαν πόρους σε κάτι αβέβαιο.
Αν τα προϊόντα της vag είχαν την ζήτηση των hyundai, τότε θα ήταν μια χαρά τα πράγματα, όμως έχοντας βασικές αγορές Κίνα και Βραζιλία επόμενο ήταν να τους παρασύρει η καταιγίδα των κινεζικών ev Τώρα που ήρθαν και Ευρώπη δεν υπάρχει καμία ελπίδα, έχουν ξεπεραστεί
Στα Ev ετσι και αλλιώς όλοι πρεπει να επενδήσουν με τον έναν ή τον αλλο τρόπο. Το ίδιο εκαναν και οι Ιαπωνες οπως λες αλλα δεν εχουν τιποτα το φοβερο
αλλα οι CEO πρέπει να βρισκουν τρόπους να έχουν ροές χρήματος μεχρι τα EV σου να είναι ανταγωνιστικά. Οι Ιάπωνες έχουν ροες χρήματος παρόλο που τα EV τους είναι ακόμα σκατά, οποτε έχουν χρόνο ακόμα να τα φτιάξουν και να καλύψουν το κενό.
Ε στην VW DEN TO EKANAN AYTO!!!!! + αυτο που λες για την Κινα που ήταν η χωρα που πουλούσαν τα περισσότερα οχηματα τους και πηραν τον πουλο !!!!
Γιαυτο πληρώνονται τοσα οι CEO για να βλέπουν μπροστά και να μην αφήσουν να γίνει αυτό που έγινε στην Γερμανία που κλεινουν εργοστάσια από τις λάθος στρατηγικές τους
Μηπως θα γυρισουν πίσω τους παχυλούς μισθούς τους που τα έκαναν σκατά????
-
Έκαναν λάθος προβλέψεις οι Γερμανοί managers, είναι προφανές.
Όταν ρώταγαν τον προηγούμενο το Diess, αν θα ανανεώσει το polo και αν θα το κάνει υβριδικό. Αυτός γέλαγε και έλεγε αν το κάνω αυτό, θα βγει πάνω από 25 k το polo. Εγώ θα σας φέρω σε λίγο καιρό ηλεκτρικό polo με 25k.
Και τελικά τι έγινε? Έφτασε 25k το θερμικό polo και το ηλεκτρικό ακόμα το περιμένουμε...
-
Επίσης να θυμίσω στον @andya3 που με πείραζε δικαίως για την Ford που διάλεξε (με μεγάλη επιτυχία ) να βασιστει στις πλατφόρμες της VW για να βγάλει τα δικά της ηλεκτρικα (explorer, capri) μεχρι να αναπτυξει τις δικές τις πλατφόρμες!!!!
και σταμάτησε να επενδυει στα best seller της κλείνοντας γραμμες παραγωγης fiesta και από ότι λέγανε οτι θα κάνανε συντομα και στο focus!!!!!!
Για να κατασκευζει μονο ηλεκτρικα!!!!
ΑΛΛΗ ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ και αυτή!!!!!
δεν ξερω πια πρεπει να κοροιδέψω περισσότερο την VW ή την FORD!!!!
-
VW FORUM