Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV μέχρι 30000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV μέχρι 30000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 3 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    199
    4915
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in SUV μέχρι 30000:

      @realzeus said in SUV μέχρι 30000:

      Ναι μωρέ κι αν χρειαστεί σέρβις θα το στείλει απλά στην Αθήνα...

      Σέρβις δεν χρειάζεται. Εαν χρειαστεί φανοποιεία είναι το θέμα.

      Πολύ αισιόδοξο σε βλέπω. Άπειρα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά, τι μπορεί να πάει λάθος; Famous last words... Επίσης χρειάζεται και κάποια τυπική συντήρηση σε διάφορα υποσυστήματα.

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A d P
        A d P moderator @andya3 last edited by A d P

        @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

        @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

        @sette said in SUV μέχρι 30000:

        @antonn said in SUV μέχρι 30000:

        αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
        Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

        Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

        Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

        1. ναι είμαι τριτεκνος
        2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
        3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
        4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

        100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

        Μόνο group vag και Hyundai group, αλλά 😒 και ακριβό

        Εγώ λέω να περιμένει το bigster LPG

        R-LINE

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Επιστρέφοντας στο θέμα, επειδή είναι τρίτεκνος, βλέπω σαν μία επιλογή το DS7.
          chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.dsautomobiles.gr/content/dam/ds/greece/2024/pricelists/Sygkentrotikos_timokatalogos_DS_Aug24.pdf

          H έκδοση bastille χωρίς τέλος ταξινόμησης βγαίνει κάπου στα 34000 και νομίζω θα υπάρχει και έκπτωση, που θα το φέρνει κοντά στα 30000.

          Στον διαμορφωτή βλέπω άλλη έκδοση pallas

          https://www.dsautomobiles.gr/models/ds7/configurator.html/Récapitulatif

          Ας το κοιτάξεις.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            andya3 @A d P last edited by

            @a-d-p said in SUV μέχρι 30000:

            @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

            @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

            @sette said in SUV μέχρι 30000:

            @antonn said in SUV μέχρι 30000:

            αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
            Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

            Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

            Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

            1. ναι είμαι τριτεκνος
            2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
            3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
            4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

            100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

            Μόνο group vag και Hyundai group, αλλά 😒 και ακριβό

            Εγώ λέω να περιμένει το bigster LPG

            Ο άνθρωπος κάνει πάνω από 150.000 km στην 5ετία. Ποιό Hyundai diesel και ποιό lpg, δεν αντέχουν αυτά, θα του μείνουν στα χέρια. Μόνο tdi που είναι ταξιτζίδικο δοκιμασμένο μοτέρ και δεν ξέρω και η Renault αν βγάζει κάτι που έχει επίσης πολύ καλούς diesel.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator @realzeus last edited by

              @realzeus said in SUV μέχρι 30000:

              Πολύ αισιόδοξο σε βλέπω. Άπειρα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά, τι μπορεί να πάει λάθος; Famous last words... Επίσης χρειάζεται και κάποια τυπική συντήρηση σε διάφορα υποσυστήματα.

              Όχι εμένα, την Τέσλα. Αφού δεν δίνει σέρβις. Στις 120.000χλμ που έχει κάνει γνωστός μου, μόνο ελαστικά και φίλτρο καμπίνας έχει αλλάξει, δεν λέει κάτι άλλο η Τέσλα ότι χρειάζεται. Οπότε ναι, ίσως να χρειάζεται κάποια στιγμή, αλλά δεν είναι αυτό που λέμε "ετήσιο σέρβις".

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A d P
                A d P moderator @andya3 last edited by

                @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                @a-d-p said in SUV μέχρι 30000:

                @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

                @sette said in SUV μέχρι 30000:

                @antonn said in SUV μέχρι 30000:

                αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
                Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

                Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

                Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

                1. ναι είμαι τριτεκνος
                2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
                3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
                4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

                100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

                Μόνο group vag και Hyundai group, αλλά 😒 και ακριβό

                Εγώ λέω να περιμένει το bigster LPG

                Ο άνθρωπος κάνει πάνω από 150.000 km στην 5ετία. Ποιό Hyundai diesel και ποιό lpg, δεν αντέχουν αυτά, θα του μείνουν στα χέρια. Μόνο tdi που είναι ταξιτζίδικο δοκιμασμένο μοτέρ και δεν ξέρω και η Renault αν βγάζει κάτι που έχει επίσης πολύ καλούς diesel.

                Δεν είπα να πάρει, αλλά ποιοι φέρνουν 😁
                Άλλωστε ξεφεύγουν σε τιμή όλα.
                Renault φέρνει μόνο Clio diesel ⛽

                R-LINE

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimsabas @andya3 last edited by

                  @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                  @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

                  @sette said in SUV μέχρι 30000:

                  @antonn said in SUV μέχρι 30000:

                  αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
                  Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

                  Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

                  Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

                  1. ναι είμαι τριτεκνος
                  2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
                  3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
                  4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

                  100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

                  Γέλια Dettol στο βάθος.

                  https://cartalk.gr/

                  C A 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tolisk20 last edited by

                    Εγω στη θεση σου θα περνα αυτο..mild hybrid diesel με 44 χιλ χλμ με 5χρ ακομα εγγυηση και 3 χρ ακομα δωρεαν service!

                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41375285-kia-sportage

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @dimsabas last edited by

                      @dimsabas said in SUV μέχρι 30000:

                      @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                      @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

                      @sette said in SUV μέχρι 30000:

                      @antonn said in SUV μέχρι 30000:

                      αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
                      Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

                      Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

                      Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

                      1. ναι είμαι τριτεκνος
                      2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
                      3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
                      4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

                      100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

                      Γέλια Dettol στο βάθος.

                      Με τρία παιδιά και γυναίκα μέσα στο αμάξι θα έχει χρόνο να παίζει στρατέγκο στην εφαρμογή για να βρει να φορτίσει...

                      Ξυνά τα γέλια θα βγούν....😁 😀

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @dimsabas last edited by

                        @dimsabas said in SUV μέχρι 30000:

                        @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                        @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

                        @sette said in SUV μέχρι 30000:

                        @antonn said in SUV μέχρι 30000:

                        αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
                        Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

                        Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

                        Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

                        1. ναι είμαι τριτεκνος
                        2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
                        3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
                        4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

                        100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

                        Γέλια Dettol στο βάθος.

                        Τι να πάρει ηλεκτρικό με πάνω από 30.000 χιλ. το χρόνο εκτός πόλης? Πάρτε το εσείς με δικά σας λεφτά πρώτα κι αν πάει καλά πείτε και σε μας να το ξέρουμε.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        C D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          chris__7 @tolisk20 last edited by

                          @tolisk20 said in SUV μέχρι 30000:

                          Εγω στη θεση σου θα περνα αυτο..mild hybrid diesel με 44 χιλ χλμ με 5χρ ακομα εγγυηση και 3 χρ ακομα δωρεαν service!

                          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41375285-kia-sportage

                          Youtube Video

                          Όλα βγάζουν ζημιά σε λιγότερο από ένα χρονο.Kia-Hyundai diesel rejected

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser @andya3 last edited by

                            @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                            @dimsabas said in SUV μέχρι 30000:

                            @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                            @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

                            @sette said in SUV μέχρι 30000:

                            @antonn said in SUV μέχρι 30000:

                            αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
                            Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

                            Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

                            Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

                            1. ναι είμαι τριτεκνος
                            2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
                            3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
                            4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

                            100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

                            Γέλια Dettol στο βάθος.

                            Τι να πάρει ηλεκτρικό με πάνω από 30.000 χιλ. το χρόνο εκτός πόλης? Πάρτε το εσείς με δικά σας λεφτά πρώτα κι αν πάει καλά πείτε και σε μας να το ξέρουμε.

                            Σιγά μην πάει καλά...

                            Και την επιδότηση δεν θα πάρουν και διατροφή για τρία παιδιά θα πληρώνουν αφού θα τους χωρίσει και θα βγει το διαζύγιο σε βάρος του, για ψυχική οδύνη...

                            Κύριε πρόεδρε ξεκινάγαμε για ταξίδι σαββατοκύριακο το πρωί και φτάναμε το βράδυ του Σαββάτου και είχαμε περάσει την μέρα μας φορτίζοντας.

                            Και την Κυριακή το πρωί μετά το πρωινό ξεκινάγαμε για την επιστροφή, για να φτάσουμε το βράδυ νωρίς, για να ετοιμαστούν τα παιδιά για το σχολείο.

                            Και όλο το βράδυ ο σύζυγος, ήταν στην εφαρμογή για να δει τι θα φορτίσει και έμενε και η σύζυγος αφόρτιστη...🙄 😁 😀

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • D
                              dimsabas @andya3 last edited by

                              @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                              @dimsabas said in SUV μέχρι 30000:

                              @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                              @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

                              @sette said in SUV μέχρι 30000:

                              @antonn said in SUV μέχρι 30000:

                              αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
                              Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

                              Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

                              Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

                              1. ναι είμαι τριτεκνος
                              2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
                              3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
                              4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

                              100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

                              Γέλια Dettol στο βάθος.

                              Τι να πάρει ηλεκτρικό με πάνω από 30.000 χιλ. το χρόνο εκτός πόλης? Πάρτε το εσείς με δικά σας λεφτά πρώτα κι αν πάει καλά πείτε και σε μας να το ξέρουμε.

                              Μα έχει πάρει. Κι αυτός και πόσοι ακόμα. Κατ τα γράφουν όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Αλλά από το ένα μπαίνουν, από το άλλο βγαίνουν.

                              https://cartalk.gr/

                              C A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in SUV μέχρι 30000:

                                @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                                @dimsabas said in SUV μέχρι 30000:

                                @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                                @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

                                @sette said in SUV μέχρι 30000:

                                @antonn said in SUV μέχρι 30000:

                                αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
                                Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

                                Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

                                Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

                                1. ναι είμαι τριτεκνος
                                2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
                                3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
                                4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

                                100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

                                Γέλια Dettol στο βάθος.

                                Τι να πάρει ηλεκτρικό με πάνω από 30.000 χιλ. το χρόνο εκτός πόλης? Πάρτε το εσείς με δικά σας λεφτά πρώτα κι αν πάει καλά πείτε και σε μας να το ξέρουμε.

                                Μα έχει πάρει. Κι αυτός και πόσοι ακόμα. Κατ τα γράφουν όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Αλλά από το ένα μπαίνουν, από το άλλο βγαίνουν.

                                Τα γράφουν αναλυτικά για να δικαιολογήσουν την επιλογή τους και τον τρόπο που σκέπτονται.

                                Δεν σκέπτονται όλοι το ίδιο.

                                Αλλος φεύγει για διακοπές φορτωμένος από την πίεση της εβδομάδας και θέλει να πάει καρφί στις διακοπές του, χωρίς να σταματήσει πουθενά.

                                Ντίζελ θα πάρει.

                                Ηλεκτρικό μετά από 5 χρόνια που θα έχουν 1000 χλμ αυτονομία με 50 % φόρτιση και τα σημερινά ηλεκτρικά θα τα έχουν στείλει χωρίς τις μπαταρίες στον πάτο της θάλασσας να γίνουν αποικίες ψαριών....😁 😀

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • T
                                  tolisk20 @chris__7 last edited by

                                  @chris__7 said in SUV μέχρι 30000:

                                  @tolisk20 said in SUV μέχρι 30000:

                                  Εγω στη θεση σου θα περνα αυτο..mild hybrid diesel με 44 χιλ χλμ με 5χρ ακομα εγγυηση και 3 χρ ακομα δωρεαν service!

                                  https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41375285-kia-sportage

                                  Youtube Video

                                  Όλα βγάζουν ζημιά σε λιγότερο από ένα χρονο.Kia-Hyundai diesel rejected

                                  Εχει φιλος sportage..3 χρονια σχεδον απολυτα ικανοποιημενος..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andya3 @dimsabas last edited by

                                    @dimsabas said in SUV μέχρι 30000:

                                    @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                                    @dimsabas said in SUV μέχρι 30000:

                                    @andya3 said in SUV μέχρι 30000:

                                    @venti1986 said in SUV μέχρι 30000:

                                    @sette said in SUV μέχρι 30000:

                                    @antonn said in SUV μέχρι 30000:

                                    αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
                                    Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

                                    Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...

                                    Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...

                                    1. ναι είμαι τριτεκνος
                                    2. πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
                                    3. ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
                                    4. τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα

                                    100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.

                                    Γέλια Dettol στο βάθος.

                                    Τι να πάρει ηλεκτρικό με πάνω από 30.000 χιλ. το χρόνο εκτός πόλης? Πάρτε το εσείς με δικά σας λεφτά πρώτα κι αν πάει καλά πείτε και σε μας να το ξέρουμε.

                                    Μα έχει πάρει. Κι αυτός και πόσοι ακόμα. Κατ τα γράφουν όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Αλλά από το ένα μπαίνουν, από το άλλο βγαίνουν.

                                    Η εγγύηση της μπαταρίας του ηλεκτρικού πόσο είναι? Όχι σε χρόνια, σε χιλιόμετρα. Γύρω στα 150.000 - 160.000? Στην 5ετία που θα τα έχει κάνει αυτά ο συμφορουμίτης, ο tdi μόλις θα έχει στρώσει. Ενώ με το ηλεκτρικό θ' αρχίσει να βλέπει εφιάλτες για τα χιλιάδες € που κοστίζει η μπαταρία.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iceman7 last edited by iceman7

                                      Πω πω τι διαβάζουμε πάλι! Ανακύκλωση στα ίδια.
                                      Ανοίξτε το «απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση» να πάρετε καμία ιδέα ακόμα.

                                      Τώρα στα του topic starter.
                                      Μτχ δεν έχει νόημα να πάρει όταν γλυτωνει το τέλος μεταβίβασης σε αγορά νέου.
                                      Ηλεκτρικό παίζεται.
                                      Σε επίπεδο αγορας αν δεν κινηθεί άμεσα μπορεί να χάσει την επιδότηση, ενώ την έκπτωση στο ΤΤ θα την πάρει έτσι και αλλιως.
                                      Σε επίπεδο χρήσης τα καθημερινά χλμ θα του έρχονται πάμφθηνα και με κανα Φ/Β - αφού είναι σε επαρχία - τσάμπα.
                                      Τα 3-4 ταξίδια και μόνο ότι γίνονται με 3 παιδιά απαιτούν από μόνα τους προγραμματισμό. Αυθόρμητισμος στυλ φευγω και όπου με βγάλει δεν παίζει.
                                      Εκεί κάποιες δοκιμες με ABRP θα τον βοηθούσαν να δει αν του κάνει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • C
                                        civil357 last edited by

                                        Αν σκέφτεται το μεταχειρισμένο τότε η μόνη λύση, η οποία είναι και η καλύτερη στα μεταχειρισμένα για τριτεκνο, είναι να απευθυνθεί σε ένα από τα πολλά εισαγωγικά γραφεία και να το εισάγει μόνος του αποφεύγοντας μαντραδες.

                                        Πιθανότατα θα βρεθεί μετά από ψάξιμο πολύ καλό όχημα και θα γλιτώσει το βραχνα του τέλους εισαγωγής.

                                        Αν και νομίζω ο άνθρωπος δε ψάχνει μεταχειρισμένο....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol last edited by

                                          Ανεξαρτητα απο τι τελικα αγορασει ο ανθρωπος (δεν ξερουμε ουτε τα γουστα ουτε την οικονομικη του δυνατοτητα), η αληθεια ειναι πως ειναι ο ορισμος του ιδανικου χρηστη ηλεκτρικου αυτοκινητου. Οποιο και να παρει απο τα συγχρονα ηλεκτρικα, βγαζει 2-3 ημερες καθημερινης χρησης πριν φορτισει. Αν φορτιζει σπιτι του, θα πληρωνει 0.20 ευρω/kwh και θα εχει μια καταναλωση της ταξης των 20-25kwh/100km. Δηλαδη, ακομα και με ηλεκτρικο οχημα που δεν ειναι ιδιαιτερα χαμηλης καταναλωσης, θα πληρωνει ενα ταληρο την ημερα για καυσιμο. Κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι λιγοτερο διοτι δεν θα πηγαινει πορτα-πορτα με 130km/h.

                                          Τα υπολοιπα ολα τα εχουμε πει δεκαδες φορες και βαριεμαι να ασχοληθω.
                                          Μια απο τις πρωτες κατοχους του δελφινιου αναφερει οτι κανει καθημερινη διαδρομη αλεποχωρι-ελευσινα-αλεποχωρι (συνολικα 80 χλμ) και καταναλωνει το 18-20% της μπαταριας του αυτοκινητου (δηλαδη περιπου 15kwh). Επομενως, ανετα και μικρο-οικονομικο ηλεκτρικο οχημα κανει τη δουλεια, απλα ο ανθρωπος ισως θελει να ψαξει για μεγαλυτερο ωστε να χωρεσει η οικογενεια του.

                                          Μπορειτε να εφευρισκετε ενα σωρο προβληματα και περιορισμους, αλλα τα νουμερα ειναι συγκεκριμενα και τα δεδομενα πολυ απλα. Οσο για τα υπολοιπα ταξιδια του (που αναφερει 330+ χλμ) δεν μπορω να φανταστω που μπορει να πηγαινει, οπου δεν μπορει να καλυφθει απο το δικτυο φορτιστων. Πολυ προσφατα, ενα ακομα σχετικα δυσκολο σημειο, το θεσσαλονικη - ιωαννινα (εγνατια) καλυφθηκε με 160αρη φορτιστη στα γρεβενα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Ο τρόπος σκέψης δεν είναι για όλους ίδιος.

                                            Ενας που είναι υπάλληλος και που κλείνοντας η εταιρεία κλείνει και αυτός μέχρι την Δευτέρα το πρωί, έχει άλλο τρόπο σκέψης, από κάποιον που μπορεί να έχει το νου του και να μιλάει στο κινητό του όλο το ΣΚ για την δουλειά του.

                                            Επίσης με 5 ευρώ τα 100 χλμ δεν είναι και κάτι τόσο φοβερό, όταν ένα πετρέλαιο σε τέτοιες διαδρομές, είναι στα 4,5 λίτρα με 1,45 που έχει τώρα στα 6,5 ευρώ.

                                            Δηλαδή 5 ευρώ για το ταξίδι των 300 χλμ είναι η στάση που δεν θα κάνει και δεν θα τα ξοδέψει σε καφέδες περιμένοντας.

                                            Ασε που δεν θα έχει άγχος να βρει φορτιστή στο μέρος που θα πάει, οπότε μπορεί να βρει φτηνότερη διαμονή.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 3 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr