Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 1239
    • Best 159
    • Groups 0

    antonn

    @antonn

    PhD, FCCP

    305
    Reputation
    36
    Profile views
    1239
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    antonn Unfollow Follow

    Best posts made by antonn

    • RE: B Suv ηλεκτροκινητο

      Πηγα σημερα πρωι αφου ειχα ρεπο και οδηγησα το Atto 3 BYD. Χωραει ανετα στο παρκινγκ μου, το εκανα προβα πολλες φορες, ακομα και να μην ειχε τις καμερες, χωραγε ευτυχως και επιτυχως. Ομως εχει τις καλυτερες καμερες που με βοηθουσαν πολυ και μαλιστα πιο πολυ απο του Tesla (βεβαια κατα τα αλλα ειναι υπεραυτοκινητο το Τ). Επισης τα κουμπακια με βολευαν γιατι ανοιγα αναδιπλωνα καθρεπτες χωρις προβλημα και εμπαινα στις καμερες αμεσα. Ολα τελεια ηταν. Μονο οτι εχει τη θυρα φορτισης δεξια μπροστα φτερο ενω εμενα ο φορτιστης ειναι αριστερα μπροστα! Επισης ενω εχει Dash Camera με καταγραφη στην Κινα, στην Ευρωπη δεν καταγραφει λογω προσωπικων δεδομενων! Ελπιζω αυτο να μπορει να αλλαξει στο μελλον με προγραμματισμο. Πολυ κοντινο στην οδηγηση παντως σε σχεση με ενα συμβατικο αυτοκινητο. Πολυ καλη τιμη, ιδιαιτερα το πιο φθηνο comfort. Οποτε αμεσως μετα τη δοκιμη, εδωσα προκαταβολη και το εκλεισα και περιμενω λεει σε 15 ημερες να το παραλαβω, γιατι εχουν ετοιμοπαραδοτα. Χρωμα exploring green (πρασινο της ελιας, σα χακι ειναι), το ειχα δει στο δρομο και μου αρεσε. Κυπαρισσι ειναι το RAV4 μου, οποτε να μοιαζουν.

      1. Δωρο φιμε πισω παραθυρα και πισω παμπριζ και απο την τιμη: που λενε 26500 ειναι και συν 200 ευρω εξοδα μεταβιβασης. Αυτα στην Αργυρουπολη, στο Μαρουσι Κηφισιας δε μου ειπαν για το 200αρι και μου διναν παλι δωρο φιμε. Αγορα μετρητοις.

      2. Για να κανω την αιτηση για την επιδοτηση ειναι τωρα πια στο ΚΗ3 μονο με τον αριθμο πλαισιου και οχι μονο με τον αριθμο παραγγελιας; Αλλαξε απο το ΚΗ2 που ηταν απο την παραγγελια η αιτηση; Ετσι πρεπει να ειναι το ειχα διαβασει και σε εσας μου φαινεται.
        Σας ευχαριστω για την βοηθεια και την πολυτιμη πληροφορια της προσφορας, πρωτα απο το CarTalk που τους το ειπα οτι απο εκει το εμαθα και επισης ολους τους συνφορουμιτες εδω, που παντα βοηθανε παρα πολυ.

      3. Εχω ακομα ενα Hyundai Accent 2004 μοντελο πρωτο χερι με 178.000 χλμ, που το πηρα απο τον πατερα μου και ειναι αριστο και του τα αλλαξα ολα οσα χρειαζονταν και εβαλα και Pionner με bluetooth και μπροστινα ηχεια παλι Pionner. Ενα σαλονι ολοκαινουργιο γιατι του ειχε παντα καλυμματα. Δηλαδη οποιος το παρει δε θα ριξει δεκαρα πανω, ουτε τα λαδια δε μαυριζει, εχει νεα λαστιχα, εχει νεα κορεατικη καλη μπαταρια και ολα τα τελη ασφαλειες αν και δε το κινω παρα ελαχιστα, μονο για ρεζερβα το εχω. Βλεπω τιμες στο
        https://www.car.gr/used-cars/hyundai/accent.html?category=15001&crashed=f&make=12522&mileage-to=200000&model=14331&pg=1&registration-from=2003&registration-to=2004
        κοντα στα 3000 ευρω (μου κανει εντυπωση τετοια υψηλη τιμη για αμαξι 20 ετων, που τα αλλα σιγουρα μπορει να βγαλουν ζημιες, εγω τα εφτιαξα ολα και στην παραμικρη λεπτομερεια γιατι το οδηγουσε η ανηψια μου), αν το κανω αποσυρση θα παρω 2000 ευρω. Απο την αλλη βεβαια οποιος το παρει θα σωθει, τι να κανω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Παντως εμενα το Αττο3 κοντα 3000 χλμ τελεια λειτουργει χωρις κανενα τριγμο και το χερουλι και το μπρατσο της πορτας τελεια λειτουργει και δε ξαχαρβαλωθηκε! Επισης μελος του FB Atto 3 Hellas, τρακαρε ολο το πλαι με φορτηγο με τεραστια ζημια ως και η μπροστα ζαντα και λαστιχο χαλασαν. Ε λοιπον μεσα στον Αυγουστο, του το φτιαξανε με ολα καινουργια ανταλλακτικα σε 3 εβδομαδες, με αυτοκινητο αντικαταστασης! Φτιαχθηκε στη Μαγουλα στο εξουσιοδοτημενο BYD. Οπως το εβλεπα στη φωτο του ΦΒ, ηταν αλλαγη πισω και μπρος φτερο, δυο πορτες απο πλευρα οδηγου, λαστιχο και ζαντα οδηγου μπροστα. Μπορει να ειχε χτυπησει και προφυλακτηρα μπρος πισω! Ολα πληρωθηκαν απο ασφαλεια φορτηγου. Λεει πουθενα δεν μπηκε στοκος. Ολα καινουργια. Τα αλλα αυτοκινητα στα νεα μοντελα, εχουν τοσο γρηγορη εξυπηρετηση; Μονο το αυτοκινητο της αντικαταστασης δεν ηταν BYD και ηταν χειροκινητο βενζινης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Παντως έκανα μια οδυνηρή διαπίστωση μετά τη στενοχώρια που μου προκάλεσε το αυτοκίνητό μου, πάντα κατά τη γνώμη μου.
      Υποκειμενικά έχω την αίσθηση ότι, στη δική μου περίπτωση, η υποστήριξη μετά την εμφάνιση προβλημάτων δεν ήταν επαρκής.
      Ενημέρωσα κεντρικά την Κίνα και τη Βουδαπέστη για όσα μου συνέβησαν στα Service, χωρίς όμως να λάβω ουσιαστική ανταπόκριση.

      Έχοντας αγοράσει στο παρελθόν αρκετά αυτοκίνητα και έχοντας εμπειρία από πολλά Service, είναι η πρώτη φορά που νιώθω τόσο έντονα δυσαρεστημένος.
      Προσωπικά, με βάση τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, πιθανόν στο μέλλον να στραφώ σε ιαπωνικό ή κορεατικό αυτοκίνητο, όπου μέχρι σήμερα είχα πιο ομαλή εμπειρία υποστήριξης.

      Θα ανεβάσω αναλυτικότερα στοιχεία αργότερα. Προς το παρόν αναφέρω ότι ήδη για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο παρέμεινε 7 ημέρες στο συνεργείο, ενώ την προηγούμενη φορά μου είχε ειπωθεί ότι «όλα είναι εντάξει».

      Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι αντίστοιχο.
      Τέλος, τονίζω ότι πρόκειται αποκλειστικά για τη δική μου υποκειμενική εμπειρία· για κάποιον άλλον τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά και δεν επιθυμώ να επηρεάσω κανέναν.
      Απλώς καταθέτω την προσωπική μου εμπειρία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      antonn
    • RE: Tesla Cybertruck

      https://www.news247.gr/technologia/tesla-cybertruck-146-000-endiaferomenoi-echoyn-dosei-idi-prokatavoli-para-to-fiasko.7538247.html

      Οι τρεις εκδόσεις του Cybertruck είναι οι εξής:

      Μονός κινητήρας, πίσω κίνηση με αυτονομία 400km, δυνατότητα ρυμούλκησης 3.5 τόνων και επιτάχυνση 0-100km σε λιγότερο από 6.5 δευτερόλεπτα. Τιμή $39.900.

      Διπλός κινητήρας, τετρακίνηση με αυτονομία 480km, δυνατότητα ρυμούλκησης 4.5 τόνων και επιτάχυνση 0-100km σε λιγότερο από 4.5 δευτερόλεπτα. Τιμή $49.900.

      Τριπλός κινητήρας, τετρακίνηση με αυτονομία 800km, δυνατότητα ρυμούλκησης 6.5 τόνων και επιτάχυνση 0-100km σε λιγότερο από 2.9 δευτερόλεπτα. Τιμή $69.900 και χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας για τα τέλη του 2022.

      για την Αμερικη ειναι τελειο. Ειναι και υπερανθεκτικο αμαξωμα και πιθανα και τα τζαμια. Σημειωστε οτι τα αγροτικα αυτοκινητα πινουν πετρελαιο και ιδιαιτερα βενζινη 50% πανω απο τα suv. Τεραστιες καταναλωσεις εχουν. Μακαρι να ειχε την ιδια τιμη στην Ελλαδα

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.

      @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

      Καλησπέρα.
      Ηλικιωμένο συγγενικό μου πρόσωπο ψάχνει αυτοκίνητο.
      Η χρήση του θα είναι περιστασιακή και ουσιαστικά θα καλύπτει τις ανάγκες μετακινησης 2 φορές τον μήνα το πολύ από Πάτρα προς χωριό της Φωκίδας και αντίστροφα, διαδρομή μήκους 40+40 χιλιομέτρων και κατά βάση σε Ε.Ο.
      Τα χρήματα που υπάρχει διάθεση να δαπανηθούν είναι έως 3.000€, όριο το οποίο μπορεί να ξεπεράσει κατά max 1.000€ ακόμα εάν προκύψει κάτι αξιόλογο.
      Ψάχνουμε για βενζινοκινητα, ελληνικής αντιπροσωπείας, 5πορτα, μαζεμένα σε μέγεθος (το πολύ c segment) και ιδανικά έως 1.300 κυβικά, ώστε να πληρώνει χαμηλα τέλη κυκλοφοριας. Θέλουμε κλιματισμό, υδραυλικό τιμόνι και ABS. Λοιπά καλουδια αδιάφορα.
      Σε αυτά τα χρήματα μιλάμε για αυτοκίνητα από τα τελη δεκαετίας του '90 έως περίπου τα τέλη της επόμενης.
      Πού παίζουμε μέχρι στιγμής;
      Φοβούμενοι τους Γάλλους και τους Ιταλούς, κοιτάζουμε κατά βάση προς Ιαπωνία και Κορέα, δίχως να αποκλείουμε άλλες λύσεις.
      Άρα έχουμε τα εξής:
      Toyota Corolla 1.3
      Τoyota Yaris 1.0 ή ιδανικά 1.3
      Hyundai Atos 1.0 ή το νεότερο 1.1
      Hyundai Getz 1.1 ή ιδανικά 1.3
      Kia Picanto 1.0 ή ιδανικά 1.1
      Kia Rio 1.3
      Daewoo/Chevrolet Matiz 1.0
      Chevrolet Aveo 1.3
      Suzuki Ignis 1.3
      Suzuki Wagon R+1.2
      Suzuki Baleno 1.3
      Nissan Micra 1.3 ή το νεότερο 1.2
      Opel Agila 1.2
      Opel Corsa 1.2
      Seat Ibiza 1.2
      Skoda Fabia 1.2
      Subaru Justy 1.0
      Daihatsu Sirion 1.0 ή ιδανικά 1.3
      Με κριτήριο πως το αυτοκίνητο θα είναι πρωτιστως εργαλείο (πέσιμο πίσω καθισμάτων και μεταφορά αρκετών ραγμάτων από το χωριό) και με πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία, ποιες επιλογές θεωρείτε σωστές και με τα ιγοτερα δυνατά προβλήματα;

      Γεια και χαρα! Πουλαω το αυτοκινητο του πατερα μου Accent 2004 1300 κυβικα 178,000 χλμ πρωτο χερι, το εχουμε απο καινουργιο. Του αλλαξαμε τα παντα προ ετους, γιατι το οδηγησε για λιγο η ανηψια. Το σαλονι ειναι ολοκαινουργιο γιατι παντα ειχε καλυματα ο πατερας μου, τα λαστιχα καινουργια, η μπαταρια προσφατα αλλαγμενη με κορεατικη, τα ελαστικα προσφατα αλλαγμενα με ελαχιστα χιλιομετρα, δισκο πλατω, δισκοι μπροστα φρενων, μπαλακια, ιμαντα, φουσκες, τακακια, ψευτοκαπακο, φλαντζακια (ουτε τα λαδια δε μαυριζουν), οτι αλλαζεται το αλλαξαμε γιατι θα το οδηγαγε για λιγο η ανηψια, ατρακαριστο, δε χρειαζεται τιποτε να βαλεις και θα το εχεις πολλα πολλα χρονια, μοντελο 2004 178.000 χλμ, ΚΤΕΟ κανονικα, ABS, Air Condition τελειο, φυσικα υδραυλικο τιμονι, καινουργιο ραδιοCD Pionner με Bluetooth να μιλαει κινητο ενω οδηγαει, εχει και gps λεει αλλα δε το μαθαμε αυτο, μπροστινα ηχεια pionner ολα για την ανηψια. Κινειται μια φορα την εβδομαδα τωρα πια ως 3ο αυτοκινητο δικο μου, ο πατερας μου σταματησε να οδηγει πριν ενα χρονο (το ειχε δευτερο και για πρωτο Nissan Navara παλι καινουργιο) οταν το πηρε η εγγονη του- ανηψια μου. Η ανηψια εχει πλεον καινουργιο αυτοκινητο της κουτας (οικογενειακως παιρνουμε παντα καινουργια αυτοκινητα). Στα χρηματα ειναι αυτο που ψαχνεις περιπου, οταν το ανεβασω στο Car.gr μετα τις 20 Αυγουστου θα σου το στειλω να το παρακολουθησεις. Εδω στο φορουμ με ξερουν ολοι και δε θα κοροιδευα για να πουλησω αυτοκινητο. Δε χρειαζεται τιποτε να διορθωσεις αφου το παρεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Παντως που εχω το Atto 3 και το εχω οδηγησει ηδη 600 χιλιομετρα, δεν υπαρχει θεμα σπινιαρισματος σε σημειο να ειναι πεζοδρομιοκυνηγος. Μεχρι στιγμης που το εχω στο ECO δε σπινιαρα ποτε. Μονο ελαχιστο σε τερμα το γκαζι. Οταν εκανα τεστ το ειχα βαλει στο σπορ και το πατησα τερμα και δεν ειδα καποιο δυσαρεστο σπινιαρισμα. Το επικινδυνο με τα ηλεκτρικα ειναι οτι εχουν τρομερη επιταχυνση, με τερμα το γκαζι και μην ελθει ξαφνικα καποιο μηχανακι απο το πλαι μπροστα σου. Ολα τα ηλεκτρικα πανω απο 200 αλογα πρεπει να προσεχεις που θα πατησεις τερμα γκαζι, γιατι εκει δεν κανει και θορυβο να ειδοποιησει τα μηχανακια. Στο Tesla που δοκιμασα για 2 ωρες, χτυπαγε το κεφαλι μου στο προσκεφαλο απο την εντονη επιταχυνση αλλα δεν ηταν ανησυχητικο, πρωτη φορα το ενιωσα να μην μπορω να κρατησω το κεφαλι μου και να φευγει πισω, ηταν το Υ Dual motor LR. Ευτυχως το Atto 3 το κραταω το κεφαλι μου στη θεση του στην επιταχυνση. Δε τη νιωθεις τοσο αμεση, κανουν μειωση μαλλον για να μην σπινιαρει επειδη ειναι μπροσθοκινητο, αλλα εχει τεραστια επιταχυνση στην πραξη. Σε τεστ στην Αυστραλια σε χωματοδρομο χαλαρο και σε ανηφορα εντονη στο σπορ σπινιαριζε, στο νορμαλ λιγοτερο, στο εκο ακομα λιγοτερο. Εχει και ενα κουμπι για οδοστρωμα περιορισμενης ολισθησης, οποτε εκει δε σπινιαρει με τιποτε. Αρα αυτο μπορει να χρησιμοποιει η συζυγος του Dettol αφου φοβαται το σπινιαρισμα μηπως εμφανιστει στη βροχη, αλλιως δεν υπαρχει περιπτωση να αντιμετωπισει προβλημα στο στεγνο. Παταει ελαχιστα λιγοτερο το γκαζι και επιταχυνει ετσι και αλλιως γρηγορα. Παντως τετοιο ευκολοδηγητο αυτοκινητο δεν υπαρχει σαν το Atto 3 και ειναι ιδιο το Dolphin σε ολα και ειναι και μικροτερο. Η καμερα 360 μοιρες ειναι καλυτερη απο το Tesla, τρομερη απο παντου και μπαινει μονη της οταν κανεις μανουβρες. Τετοια τιμη δε θα βρεθει ποτε εφοσον ομως προλαβουμε την επιδοτηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: B Suv ηλεκτροκινητο

      ειδα και το Volvo EX 30 δεν ειναι χαλια το εσωτερικο μεγεθος οπως ελεγα. Καλο ειναι, σχετικα λιγο στριμωγμενο. Αλλα ακριβο και δεν εχει και πισω υποβραχιονιο ακομα και στην πανακριβη εκδοση.
      Ειδα και το MG4 αλλα πολυ χαμηλο μαλλον Hatchback ειναι. Λιγο στενοτερο 3,5 ποντους ειναι το MG ZS αλλα ειναι B SUV. Μου αρεσε σχετικα αλλα δεν ειχε ηλεκτρικα αναδιπλωμενους καθρεπτες και πανοραμικη οροφη ακομα και στην πιο ακριβη εκδοση, οποτε μεσα στο παρκινγκ θα εχω προβλημα. Ασε που πανακριβη ειναι η καμερα 360.

      ξαναειδα το BYD Atto 3 και μου αρεσει ακομα πιο πολυ με την τιμη του. Επισης μου αρεσε η καμερα 360 που πιστευω θα με βοηθησει στο παρκινγκ. Δευτερα πρωι μου το δινουν τεστ που εχω ρεπο, αν χωραει στο παρκινγκ τοτε θα το αγορασω. Δε νομιζω να ξαναβρεθει τετοια τιμη 26,500 για τετοιο αυτοκινητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      @lap said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      Γιατί το πήρες;; Μυριζομαι φουσκωτό

      Φουσκωτό τέλος από το 2012. Το πήρα για all around, σκυλιά, παιδιά, νησί κλπ. θέλαμε ένα 2ο και αποφάσισα ότι ήταν η καλύτερη επιλογή για να τα κάνει όλα και να μην με νοιάζουν οι λακούβες, οι χωματόδρομοι, τα χώματα, η άμμος κλπ. σε 4 μοντέλα ειχα καταλήξει, 2 πέρασαν στον τελικό- κέρδισε με μικρή διαφορά το Ραβ.

      εξαιρετικο αυτοκινητο πηρες Φάνη και με λιγα χιλιομετρα. Πραγματικα μεχρι τα 400.000 χλμ δε χρειαζεται τιποτε. Το εχω και ακομα και παντα το ευχαριστιεμαι. Εσενα ειναι το facelift εχει ESP, αλλα δεν εχει τορσεν πισω. Μπορεις ομως να βαλεις τορσεν πισω απο τα μεταχειρισμενα. Πολλοι βαζαν στο δικο σου διακοπτη απενεργοποιησης ESP για να μην κολλαει στα δυσκολα. Τορσεν αν δεν βαλεις, να σηκωνεις λιγο το χειροφρενο. Βεβαια και μεταχειριμσενο torsen διαφορικο πισω, πιθανα πλεον με τα χλμ να μην ειναι μπλοκε πλεον. Παντως οτι θελεις με χαρα να σου πω οτι γνωριζω γιατι με το RAV4club το ειχα μελετησει πολυ το αυτοκινητο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      antonn
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      παντως εμενα το Atto 3 το θαυμαζουν ολοι. Ομως ειναι σε πρασινο χρωμα σα χακι και ολοι λενε υπεροχο χρωμα. Βεβαια παντα το εχω καθαρο γυαλιστερο, κερωμενο (ποτε δεν εχει παει πλυντηριο) και σταματημενο παντα σκεπασμενο με κουκουλα. Και εμενα μου αρεσε πολυ οταν το ειδα στο δρομο ειδικα σε αυτο το χρωμα.

      Αν δεν παινεσεις το σπιτι σου, θα πεσει να σε πλακωσει!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?

      ο Γαμος σκοτωνει τον Ερωτα και θα το καταλαβετε οταν παντρευτειτε. Ρε ουτε παιδια δε θελουνε σημερα να κανουν και τους πληρωνεις τα παντα. Επισης καλο θα ηταν πρωτα να κανεις εστω ενα παιδι (που μετα με αυτο μονο θα μεινεις οεο) και μετα να παντρευτεις. Η γυναικα αλλαζει ριζικα μολις παντρευτει και αυτο να το καταλαβεις και να μη σου γινει παθημα.
      Αν ομως τα φερνεις δυσκολα και η γυναικα μπορει να σε εξασφαλισει παντρεψου τοτε να φτιαχθεις. Ο Ιππεας φτιαχθηκε για μια ζωη με το Γαμο με την Ωναση και το ιδιο και ο Νινο με Βαρδινογιαννη. Δε δουλευουν πλεον και ζουνε με τη διατροφη...

      posted in Αντίλογος
      A
      antonn

    Latest posts made by antonn

    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      @a-d-p said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:

      @george1703 said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:

      Έχω ένα astra k , και σκέφτομαι να βάλω νανοκεραμικες μεμβράνες xpel. Λέω να βάλω 70 στο παρμπρίζ, 55 στου οδηγού συνοδηγού και 35ή20 στα πίσω. Στο αυτοκίνητο έχω μεικτή ασφάλεια. Ξέρει κανείς τι παίζει με ασφαλιστική σε περίπτωση ατυχήματος; Πχ μπορεί να μη με αποζημιώσουν ακόμα και αν δε φταίω εγώ εξαιτίας των μεμβρανών; Ο νόμος λέει ότι επιτρέπεται 75 μπροστά και 70 στα πλαϊνά.

      Καλύτερα να βάλεις ότι λέει ο νόμος, δεν είναι εποχές (βλ. νέος ΚΟΚ με εξωφρενικά πρόστιμα) για ρίσκα 😉

      εντωμεταξυ ο νομος λεει μετα την τοποθετηση 75 και 70 μπροστα πλαινα, αρα ουσιαστικα μονο αχρωμες ζελατινες, καθολου χρωμα μεσα, οποτε ειτε τις βαλεις ειτε δε τις βαλεις το ιδιο θα ειναι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      antonn
    • RE: TESLA FORUM

      Τελική ενημέρωση – κλείσιμο θέματος

      Το ζήτημα που είχα αναφέρει βρίσκεται πλέον σε επίσημη διαδικασία τεχνικής αξιολόγησης από τη BYD Europe / BYD Global, κατόπιν ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν στο όχημα.

      Έχουν ήδη αποσταλεί γραπτές αναφορές από το επίσημο συνεργείο και έχω ζητήσει επίσημη τεχνική διευκρίνιση ώστε να υπάρχει πλήρης και ενιαία τεκμηρίωση.

      Για τον λόγο αυτό, δεν θα προβώ σε περαιτέρω δημόσιες αναρτήσεις ή σχολιασμό επί του θέματος μέχρι να υπάρξει τελική γραπτή απάντηση από τον κατασκευαστή.

      Ευχαριστώ όσους συνέβαλαν με πληροφορίες και εμπειρίες.

      Το θέμα από πλευράς μου θεωρείται κλειστό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τελική ενημέρωση – κλείσιμο θέματος

      Το ζήτημα που είχα αναφέρει βρίσκεται πλέον σε επίσημη διαδικασία τεχνικής αξιολόγησης από τη BYD Europe / BYD Global, κατόπιν ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν στο όχημα.

      Έχουν ήδη αποσταλεί γραπτές αναφορές από το επίσημο συνεργείο και έχω ζητήσει επίσημη τεχνική διευκρίνιση ώστε να υπάρχει πλήρης και ενιαία τεκμηρίωση.

      Για τον λόγο αυτό, δεν θα προβώ σε περαιτέρω δημόσιες αναρτήσεις ή σχολιασμό επί του θέματος μέχρι να υπάρξει τελική γραπτή απάντηση από τον κατασκευαστή.

      Ευχαριστώ όσους συνέβαλαν με πληροφορίες και εμπειρίες.

      Το θέμα από πλευράς μου θεωρείται κλειστό.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Τελική ενημέρωση – κλείσιμο θέματος

      Το ζήτημα που είχα αναφέρει βρίσκεται πλέον σε επίσημη διαδικασία τεχνικής αξιολόγησης από τη BYD Europe / BYD Global, κατόπιν ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν στο όχημα.

      Έχουν ήδη αποσταλεί γραπτές αναφορές από το επίσημο συνεργείο και έχω ζητήσει επίσημη τεχνική διευκρίνιση ώστε να υπάρχει πλήρης και ενιαία τεκμηρίωση.

      Για τον λόγο αυτό, δεν θα προβώ σε περαιτέρω δημόσιες αναρτήσεις ή σχολιασμό επί του θέματος μέχρι να υπάρξει τελική γραπτή απάντηση από τον κατασκευαστή.

      Ευχαριστώ όσους συνέβαλαν με πληροφορίες και εμπειρίες.

      Το θέμα από πλευράς μου θεωρείται κλειστό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Παντως έκανα μια οδυνηρή διαπίστωση μετά τη στενοχώρια που μου προκάλεσε το αυτοκίνητό μου, πάντα κατά τη γνώμη μου.
      Υποκειμενικά έχω την αίσθηση ότι, στη δική μου περίπτωση, η υποστήριξη μετά την εμφάνιση προβλημάτων δεν ήταν επαρκής.
      Ενημέρωσα κεντρικά την Κίνα και τη Βουδαπέστη για όσα μου συνέβησαν στα Service, χωρίς όμως να λάβω ουσιαστική ανταπόκριση.

      Έχοντας αγοράσει στο παρελθόν αρκετά αυτοκίνητα και έχοντας εμπειρία από πολλά Service, είναι η πρώτη φορά που νιώθω τόσο έντονα δυσαρεστημένος.
      Προσωπικά, με βάση τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, πιθανόν στο μέλλον να στραφώ σε ιαπωνικό ή κορεατικό αυτοκίνητο, όπου μέχρι σήμερα είχα πιο ομαλή εμπειρία υποστήριξης.

      Θα ανεβάσω αναλυτικότερα στοιχεία αργότερα. Προς το παρόν αναφέρω ότι ήδη για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο παρέμεινε 7 ημέρες στο συνεργείο, ενώ την προηγούμενη φορά μου είχε ειπωθεί ότι «όλα είναι εντάξει».

      Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι αντίστοιχο.
      Τέλος, τονίζω ότι πρόκειται αποκλειστικά για τη δική μου υποκειμενική εμπειρία· για κάποιον άλλον τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά και δεν επιθυμώ να επηρεάσω κανέναν.
      Απλώς καταθέτω την προσωπική μου εμπειρία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Δε τη βαζουν οι ιδιοι στην byd λογω προσωπικων δεδομενων. Εντωμεταξυ 4 μερες μου εχουν κρατησει το αυτοκινητο στο Μαρουσι. 5 εργασιμες ημερες το ειχαν στον Κηφισο. Καλα που εχω δευτερο το rav4.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Νέο ηλεκτρικό

      παντως τοσο δυσαρεστημενος δεν εχω μεινει ποτε σε καμια μαρκα οσο στα service BYD και με BYD Europe που αλληλογραφουσα δυσαρεστημενος, μονο τις μερες που εχω χασει... Μετα τις εμπειριες αυτες με τιποτε αυτη τη μαρκα για μενα. Το μεγαλο βαρος της πεφτει στην πωληση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      ειναι η καμερα ΟΕΜ BYD που μπαινει σε ολες τις χωρες εκτος Ευρωπης λογω προσωπικων δεδομενων. Με αριθμο ανταλλακτικου. Την πηρα απο ειδικο καταστημα που πουλαει αξεσουαρ μονο BYD στην Κινα συγκεκριμενα για καθε μοντελο. Ταιριαζει ακριβως στην υποδοχη και λειτουργει ακριβως αφου το αυτοκινητο το ιδιο κατεβαζει το προγραμμα της. Εχει απειρα βιντεο στο Youtube που την βαζουν σε ολη την Ευρωπη. Δεν τραβαει ρευμα οταν ειναι κλειστο το αυτοκινητο και δε λειτουργει οταν σβηνει το αυτοκινητο. Την αποσυνδεσα πηγα στο γειτονα ηλεκτρολογο οταν αρχισαν τα προβληματα αποφορτισης στην πρωτη μπαταρια, βασικα με την τελευταια αναβαθμιση ΟΤΑ ειχε χαθει ή αλλαξει ονομα το προγραμμα οποτε την αποσυνδεσαμε. Την εχουν βαλει και πολλοι στην Ελλαδα χωρις προβληματα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Κατα τη γνωμη μου η καμερα δεν επεμβαίνει στο λογισμικό του αυτοκινητου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Σε άλλη περίπτωση που γνωρίζω, η διαδικασία καθυστερει πολλούς μήνες, με συνεχείς παραμονές στο συνεργείο.

      Στη δική μου περίπτωση, το όχημα παρουσίασε και ζήτημα λογισμικού, με ενδείξεις ότι εμφανιζόταν ρυθμισμένο για άλλη χώρα. Μου αναφέρθηκε προφορικά ότι αυτό οφείλεται σε μεταβολή παραμέτρων, χωρίς όμως να έχω λάβει σαφή γραπτή τεχνική εξήγηση για το πώς προέκυψε.

      Έχω απευθυνθεί με αναφορές στη BYD Europe και έχω καταθέσει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Μέχρι στιγμής, οι εξηγήσεις που λαμβάνω προφορικά αποδίδουν το σύνολο των θεμάτων στη γνήσια dash camera που είχε τοποθετηθεί στο παρελθόν, παρότι αυτή έχει αποσυνδεθεί και δεν συνέπεσε χρονικά με την τοποθέτηση της νέας μπαταρίας.

      Ζήτησα όλα τα παραπάνω να μου δοθούν γραπτώς και τα αναμένω. Το όχημα βρίσκεται ξανά στο συνεργείο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr