Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 3
    • Posts 1175
    • Best 118
    • Groups 0

    Best posts made by antonn

    • RE: B Suv ηλεκτροκινητο

      Πηγα σημερα πρωι αφου ειχα ρεπο και οδηγησα το Atto 3 BYD. Χωραει ανετα στο παρκινγκ μου, το εκανα προβα πολλες φορες, ακομα και να μην ειχε τις καμερες, χωραγε ευτυχως και επιτυχως. Ομως εχει τις καλυτερες καμερες που με βοηθουσαν πολυ και μαλιστα πιο πολυ απο του Tesla (βεβαια κατα τα αλλα ειναι υπεραυτοκινητο το Τ). Επισης τα κουμπακια με βολευαν γιατι ανοιγα αναδιπλωνα καθρεπτες χωρις προβλημα και εμπαινα στις καμερες αμεσα. Ολα τελεια ηταν. Μονο οτι εχει τη θυρα φορτισης δεξια μπροστα φτερο ενω εμενα ο φορτιστης ειναι αριστερα μπροστα! Επισης ενω εχει Dash Camera με καταγραφη στην Κινα, στην Ευρωπη δεν καταγραφει λογω προσωπικων δεδομενων! Ελπιζω αυτο να μπορει να αλλαξει στο μελλον με προγραμματισμο. Πολυ κοντινο στην οδηγηση παντως σε σχεση με ενα συμβατικο αυτοκινητο. Πολυ καλη τιμη, ιδιαιτερα το πιο φθηνο comfort. Οποτε αμεσως μετα τη δοκιμη, εδωσα προκαταβολη και το εκλεισα και περιμενω λεει σε 15 ημερες να το παραλαβω, γιατι εχουν ετοιμοπαραδοτα. Χρωμα exploring green (πρασινο της ελιας, σα χακι ειναι), το ειχα δει στο δρομο και μου αρεσε. Κυπαρισσι ειναι το RAV4 μου, οποτε να μοιαζουν.

      1. Δωρο φιμε πισω παραθυρα και πισω παμπριζ και απο την τιμη: που λενε 26500 ειναι και συν 200 ευρω εξοδα μεταβιβασης. Αυτα στην Αργυρουπολη, στο Μαρουσι Κηφισιας δε μου ειπαν για το 200αρι και μου διναν παλι δωρο φιμε. Αγορα μετρητοις.

      2. Για να κανω την αιτηση για την επιδοτηση ειναι τωρα πια στο ΚΗ3 μονο με τον αριθμο πλαισιου και οχι μονο με τον αριθμο παραγγελιας; Αλλαξε απο το ΚΗ2 που ηταν απο την παραγγελια η αιτηση; Ετσι πρεπει να ειναι το ειχα διαβασει και σε εσας μου φαινεται.
        Σας ευχαριστω για την βοηθεια και την πολυτιμη πληροφορια της προσφορας, πρωτα απο το CarTalk που τους το ειπα οτι απο εκει το εμαθα και επισης ολους τους συνφορουμιτες εδω, που παντα βοηθανε παρα πολυ.

      3. Εχω ακομα ενα Hyundai Accent 2004 μοντελο πρωτο χερι με 178.000 χλμ, που το πηρα απο τον πατερα μου και ειναι αριστο και του τα αλλαξα ολα οσα χρειαζονταν και εβαλα και Pionner με bluetooth και μπροστινα ηχεια παλι Pionner. Ενα σαλονι ολοκαινουργιο γιατι του ειχε παντα καλυμματα. Δηλαδη οποιος το παρει δε θα ριξει δεκαρα πανω, ουτε τα λαδια δε μαυριζει, εχει νεα λαστιχα, εχει νεα κορεατικη καλη μπαταρια και ολα τα τελη ασφαλειες αν και δε το κινω παρα ελαχιστα, μονο για ρεζερβα το εχω. Βλεπω τιμες στο
        https://www.car.gr/used-cars/hyundai/accent.html?category=15001&crashed=f&make=12522&mileage-to=200000&model=14331&pg=1&registration-from=2003&registration-to=2004
        κοντα στα 3000 ευρω (μου κανει εντυπωση τετοια υψηλη τιμη για αμαξι 20 ετων, που τα αλλα σιγουρα μπορει να βγαλουν ζημιες, εγω τα εφτιαξα ολα και στην παραμικρη λεπτομερεια γιατι το οδηγουσε η ανηψια μου), αν το κανω αποσυρση θα παρω 2000 ευρω. Απο την αλλη βεβαια οποιος το παρει θα σωθει, τι να κανω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Παντως εμενα το Αττο3 κοντα 3000 χλμ τελεια λειτουργει χωρις κανενα τριγμο και το χερουλι και το μπρατσο της πορτας τελεια λειτουργει και δε ξαχαρβαλωθηκε! Επισης μελος του FB Atto 3 Hellas, τρακαρε ολο το πλαι με φορτηγο με τεραστια ζημια ως και η μπροστα ζαντα και λαστιχο χαλασαν. Ε λοιπον μεσα στον Αυγουστο, του το φτιαξανε με ολα καινουργια ανταλλακτικα σε 3 εβδομαδες, με αυτοκινητο αντικαταστασης! Φτιαχθηκε στη Μαγουλα στο εξουσιοδοτημενο BYD. Οπως το εβλεπα στη φωτο του ΦΒ, ηταν αλλαγη πισω και μπρος φτερο, δυο πορτες απο πλευρα οδηγου, λαστιχο και ζαντα οδηγου μπροστα. Μπορει να ειχε χτυπησει και προφυλακτηρα μπρος πισω! Ολα πληρωθηκαν απο ασφαλεια φορτηγου. Λεει πουθενα δεν μπηκε στοκος. Ολα καινουργια. Τα αλλα αυτοκινητα στα νεα μοντελα, εχουν τοσο γρηγορη εξυπηρετηση; Μονο το αυτοκινητο της αντικαταστασης δεν ηταν BYD και ηταν χειροκινητο βενζινης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Tesla Cybertruck

      https://www.news247.gr/technologia/tesla-cybertruck-146-000-endiaferomenoi-echoyn-dosei-idi-prokatavoli-para-to-fiasko.7538247.html

      Οι τρεις εκδόσεις του Cybertruck είναι οι εξής:

      Μονός κινητήρας, πίσω κίνηση με αυτονομία 400km, δυνατότητα ρυμούλκησης 3.5 τόνων και επιτάχυνση 0-100km σε λιγότερο από 6.5 δευτερόλεπτα. Τιμή $39.900.

      Διπλός κινητήρας, τετρακίνηση με αυτονομία 480km, δυνατότητα ρυμούλκησης 4.5 τόνων και επιτάχυνση 0-100km σε λιγότερο από 4.5 δευτερόλεπτα. Τιμή $49.900.

      Τριπλός κινητήρας, τετρακίνηση με αυτονομία 800km, δυνατότητα ρυμούλκησης 6.5 τόνων και επιτάχυνση 0-100km σε λιγότερο από 2.9 δευτερόλεπτα. Τιμή $69.900 και χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας για τα τέλη του 2022.

      για την Αμερικη ειναι τελειο. Ειναι και υπερανθεκτικο αμαξωμα και πιθανα και τα τζαμια. Σημειωστε οτι τα αγροτικα αυτοκινητα πινουν πετρελαιο και ιδιαιτερα βενζινη 50% πανω απο τα suv. Τεραστιες καταναλωσεις εχουν. Μακαρι να ειχε την ιδια τιμη στην Ελλαδα

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.

      @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

      Καλησπέρα.
      Ηλικιωμένο συγγενικό μου πρόσωπο ψάχνει αυτοκίνητο.
      Η χρήση του θα είναι περιστασιακή και ουσιαστικά θα καλύπτει τις ανάγκες μετακινησης 2 φορές τον μήνα το πολύ από Πάτρα προς χωριό της Φωκίδας και αντίστροφα, διαδρομή μήκους 40+40 χιλιομέτρων και κατά βάση σε Ε.Ο.
      Τα χρήματα που υπάρχει διάθεση να δαπανηθούν είναι έως 3.000€, όριο το οποίο μπορεί να ξεπεράσει κατά max 1.000€ ακόμα εάν προκύψει κάτι αξιόλογο.
      Ψάχνουμε για βενζινοκινητα, ελληνικής αντιπροσωπείας, 5πορτα, μαζεμένα σε μέγεθος (το πολύ c segment) και ιδανικά έως 1.300 κυβικά, ώστε να πληρώνει χαμηλα τέλη κυκλοφοριας. Θέλουμε κλιματισμό, υδραυλικό τιμόνι και ABS. Λοιπά καλουδια αδιάφορα.
      Σε αυτά τα χρήματα μιλάμε για αυτοκίνητα από τα τελη δεκαετίας του '90 έως περίπου τα τέλη της επόμενης.
      Πού παίζουμε μέχρι στιγμής;
      Φοβούμενοι τους Γάλλους και τους Ιταλούς, κοιτάζουμε κατά βάση προς Ιαπωνία και Κορέα, δίχως να αποκλείουμε άλλες λύσεις.
      Άρα έχουμε τα εξής:
      Toyota Corolla 1.3
      Τoyota Yaris 1.0 ή ιδανικά 1.3
      Hyundai Atos 1.0 ή το νεότερο 1.1
      Hyundai Getz 1.1 ή ιδανικά 1.3
      Kia Picanto 1.0 ή ιδανικά 1.1
      Kia Rio 1.3
      Daewoo/Chevrolet Matiz 1.0
      Chevrolet Aveo 1.3
      Suzuki Ignis 1.3
      Suzuki Wagon R+1.2
      Suzuki Baleno 1.3
      Nissan Micra 1.3 ή το νεότερο 1.2
      Opel Agila 1.2
      Opel Corsa 1.2
      Seat Ibiza 1.2
      Skoda Fabia 1.2
      Subaru Justy 1.0
      Daihatsu Sirion 1.0 ή ιδανικά 1.3
      Με κριτήριο πως το αυτοκίνητο θα είναι πρωτιστως εργαλείο (πέσιμο πίσω καθισμάτων και μεταφορά αρκετών ραγμάτων από το χωριό) και με πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία, ποιες επιλογές θεωρείτε σωστές και με τα ιγοτερα δυνατά προβλήματα;

      Γεια και χαρα! Πουλαω το αυτοκινητο του πατερα μου Accent 2004 1300 κυβικα 178,000 χλμ πρωτο χερι, το εχουμε απο καινουργιο. Του αλλαξαμε τα παντα προ ετους, γιατι το οδηγησε για λιγο η ανηψια. Το σαλονι ειναι ολοκαινουργιο γιατι παντα ειχε καλυματα ο πατερας μου, τα λαστιχα καινουργια, η μπαταρια προσφατα αλλαγμενη με κορεατικη, τα ελαστικα προσφατα αλλαγμενα με ελαχιστα χιλιομετρα, δισκο πλατω, δισκοι μπροστα φρενων, μπαλακια, ιμαντα, φουσκες, τακακια, ψευτοκαπακο, φλαντζακια (ουτε τα λαδια δε μαυριζουν), οτι αλλαζεται το αλλαξαμε γιατι θα το οδηγαγε για λιγο η ανηψια, ατρακαριστο, δε χρειαζεται τιποτε να βαλεις και θα το εχεις πολλα πολλα χρονια, μοντελο 2004 178.000 χλμ, ΚΤΕΟ κανονικα, ABS, Air Condition τελειο, φυσικα υδραυλικο τιμονι, καινουργιο ραδιοCD Pionner με Bluetooth να μιλαει κινητο ενω οδηγαει, εχει και gps λεει αλλα δε το μαθαμε αυτο, μπροστινα ηχεια pionner ολα για την ανηψια. Κινειται μια φορα την εβδομαδα τωρα πια ως 3ο αυτοκινητο δικο μου, ο πατερας μου σταματησε να οδηγει πριν ενα χρονο (το ειχε δευτερο και για πρωτο Nissan Navara παλι καινουργιο) οταν το πηρε η εγγονη του- ανηψια μου. Η ανηψια εχει πλεον καινουργιο αυτοκινητο της κουτας (οικογενειακως παιρνουμε παντα καινουργια αυτοκινητα). Στα χρηματα ειναι αυτο που ψαχνεις περιπου, οταν το ανεβασω στο Car.gr μετα τις 20 Αυγουστου θα σου το στειλω να το παρακολουθησεις. Εδω στο φορουμ με ξερουν ολοι και δε θα κοροιδευα για να πουλησω αυτοκινητο. Δε χρειαζεται τιποτε να διορθωσεις αφου το παρεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Παντως που εχω το Atto 3 και το εχω οδηγησει ηδη 600 χιλιομετρα, δεν υπαρχει θεμα σπινιαρισματος σε σημειο να ειναι πεζοδρομιοκυνηγος. Μεχρι στιγμης που το εχω στο ECO δε σπινιαρα ποτε. Μονο ελαχιστο σε τερμα το γκαζι. Οταν εκανα τεστ το ειχα βαλει στο σπορ και το πατησα τερμα και δεν ειδα καποιο δυσαρεστο σπινιαρισμα. Το επικινδυνο με τα ηλεκτρικα ειναι οτι εχουν τρομερη επιταχυνση, με τερμα το γκαζι και μην ελθει ξαφνικα καποιο μηχανακι απο το πλαι μπροστα σου. Ολα τα ηλεκτρικα πανω απο 200 αλογα πρεπει να προσεχεις που θα πατησεις τερμα γκαζι, γιατι εκει δεν κανει και θορυβο να ειδοποιησει τα μηχανακια. Στο Tesla που δοκιμασα για 2 ωρες, χτυπαγε το κεφαλι μου στο προσκεφαλο απο την εντονη επιταχυνση αλλα δεν ηταν ανησυχητικο, πρωτη φορα το ενιωσα να μην μπορω να κρατησω το κεφαλι μου και να φευγει πισω, ηταν το Υ Dual motor LR. Ευτυχως το Atto 3 το κραταω το κεφαλι μου στη θεση του στην επιταχυνση. Δε τη νιωθεις τοσο αμεση, κανουν μειωση μαλλον για να μην σπινιαρει επειδη ειναι μπροσθοκινητο, αλλα εχει τεραστια επιταχυνση στην πραξη. Σε τεστ στην Αυστραλια σε χωματοδρομο χαλαρο και σε ανηφορα εντονη στο σπορ σπινιαριζε, στο νορμαλ λιγοτερο, στο εκο ακομα λιγοτερο. Εχει και ενα κουμπι για οδοστρωμα περιορισμενης ολισθησης, οποτε εκει δε σπινιαρει με τιποτε. Αρα αυτο μπορει να χρησιμοποιει η συζυγος του Dettol αφου φοβαται το σπινιαρισμα μηπως εμφανιστει στη βροχη, αλλιως δεν υπαρχει περιπτωση να αντιμετωπισει προβλημα στο στεγνο. Παταει ελαχιστα λιγοτερο το γκαζι και επιταχυνει ετσι και αλλιως γρηγορα. Παντως τετοιο ευκολοδηγητο αυτοκινητο δεν υπαρχει σαν το Atto 3 και ειναι ιδιο το Dolphin σε ολα και ειναι και μικροτερο. Η καμερα 360 μοιρες ειναι καλυτερη απο το Tesla, τρομερη απο παντου και μπαινει μονη της οταν κανεις μανουβρες. Τετοια τιμη δε θα βρεθει ποτε εφοσον ομως προλαβουμε την επιδοτηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: B Suv ηλεκτροκινητο

      ειδα και το Volvo EX 30 δεν ειναι χαλια το εσωτερικο μεγεθος οπως ελεγα. Καλο ειναι, σχετικα λιγο στριμωγμενο. Αλλα ακριβο και δεν εχει και πισω υποβραχιονιο ακομα και στην πανακριβη εκδοση.
      Ειδα και το MG4 αλλα πολυ χαμηλο μαλλον Hatchback ειναι. Λιγο στενοτερο 3,5 ποντους ειναι το MG ZS αλλα ειναι B SUV. Μου αρεσε σχετικα αλλα δεν ειχε ηλεκτρικα αναδιπλωμενους καθρεπτες και πανοραμικη οροφη ακομα και στην πιο ακριβη εκδοση, οποτε μεσα στο παρκινγκ θα εχω προβλημα. Ασε που πανακριβη ειναι η καμερα 360.

      ξαναειδα το BYD Atto 3 και μου αρεσει ακομα πιο πολυ με την τιμη του. Επισης μου αρεσε η καμερα 360 που πιστευω θα με βοηθησει στο παρκινγκ. Δευτερα πρωι μου το δινουν τεστ που εχω ρεπο, αν χωραει στο παρκινγκ τοτε θα το αγορασω. Δε νομιζω να ξαναβρεθει τετοια τιμη 26,500 για τετοιο αυτοκινητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      @lap said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      Γιατί το πήρες;; Μυριζομαι φουσκωτό

      Φουσκωτό τέλος από το 2012. Το πήρα για all around, σκυλιά, παιδιά, νησί κλπ. θέλαμε ένα 2ο και αποφάσισα ότι ήταν η καλύτερη επιλογή για να τα κάνει όλα και να μην με νοιάζουν οι λακούβες, οι χωματόδρομοι, τα χώματα, η άμμος κλπ. σε 4 μοντέλα ειχα καταλήξει, 2 πέρασαν στον τελικό- κέρδισε με μικρή διαφορά το Ραβ.

      εξαιρετικο αυτοκινητο πηρες Φάνη και με λιγα χιλιομετρα. Πραγματικα μεχρι τα 400.000 χλμ δε χρειαζεται τιποτε. Το εχω και ακομα και παντα το ευχαριστιεμαι. Εσενα ειναι το facelift εχει ESP, αλλα δεν εχει τορσεν πισω. Μπορεις ομως να βαλεις τορσεν πισω απο τα μεταχειρισμενα. Πολλοι βαζαν στο δικο σου διακοπτη απενεργοποιησης ESP για να μην κολλαει στα δυσκολα. Τορσεν αν δεν βαλεις, να σηκωνεις λιγο το χειροφρενο. Βεβαια και μεταχειριμσενο torsen διαφορικο πισω, πιθανα πλεον με τα χλμ να μην ειναι μπλοκε πλεον. Παντως οτι θελεις με χαρα να σου πω οτι γνωριζω γιατι με το RAV4club το ειχα μελετησει πολυ το αυτοκινητο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      antonn
    • RE: TESLA FORUM

      αμαρτια ειναι να χαλαει μια τοσο ωραια συζητηση. Ενταξει δε χαλασε ο κοσμος, εχει και γιατρους που δεν αισθανονται την αυξημενη ευθυνη και παρκαδορους ανευθυνους. Ολοι μπορει να προσφερουμε στη συζητηση, μην εχουμε εντασεις. Ολοι δικιο εχετε, οποτε μη χαλαμε τις καρδιες μας. Να γραφετε, γιατι να ξερετε πολλοι διαβαζουν μονο και χαιρονται με καθε δημοσιευση, γιατι ξεφευγει ο νους απο την καθημερινοτητα. Θα πρεπει να υποστηριζουμε ο ενας τον αλλο γιατι τους αυτοκινητοκέφαλους οι υπολοιποι δε τους συμπαθουν! Οποτε να συμπαθιομαστε μεταξυ μας τουλαχιστον!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      το παρελαβα στις 22/7 και το παραγγειλα 24/6, αλλα ηταν ετοιμοπαραδοτο. Μου βαλαν δωρεαν μεμβράνες σε πισω παμπριζ και πισω τζαμια και μαλιστα και μπροστινα τζαμια και το κρατησαν για αυτο 2 ημερες παραπανω. XPEL PRIME CS με εγγυηση εφ'ορου ζωης μη μεταβιβασιμη ομως. Ειναι 20% και 35%. Σιγουρα στα μπροστινα παραθυρα δεν ειναι 70% (δε γραφει καποιο ποσοστο, μονο το 20% και 35% και δε διευκρινιζει που, (μαλλον παντως 20% πισω τζαμια και πισω παραθυρα και 35% τα μπροστινα παραθυρα) αλλα ειναι πιο ανοιχτα εμπρος απο τα πισω. Το οδηγω και ειναι εξαιρετικα ξεκουραστο και πολυ ωραια φαση ειναι να εχεις ανοιχτη την οροφη να μπαινει αερας και μπορεις ανετα να την εχεις και σε υψηλες ταχυτητες χωρις στροβιλισμους, γιατι οταν την ανοιγεις εχει και μια αεροτομη μπροστα που εκπτύσσεται. Πολυ πολυτελες και πιο πολυτελες απο Tesla Y pro-facelift. Ομως υστερει σε σχεση με το Τ στην ταχυτητα φορτισης και τους υπεροχους Superchargers που τους εχει σιγουρους στην Tesla, αλλα ειναι και πολυ πιο φθηνο. Το μεγεθος του Τ δε με βολευε με τιποτε. Τουλαχιστον το ΑΤΤΟ 3 ειναι το μεγιστο μεγεθος που μπορω να ανεχθω και μια χαρα παρκαρω παντου και παντα χαρη στις καμερες. Το καλυτερο παιδια το πηρα απο Σφακιανακης Αργυρουπολη στη Λεωφορο Βουλιαγμενης και μου το δωσανε 100% φορτισμενο! Ασε που ηταν κοντα μου η αντιπροσωπια και δεν πηγα με ταξι αλλα με μετρό! Πρωτη φορα στη ζωη μου δεν τρεχω με το καλημερα να βαλω βενζινη στο εντελως πλησιεστερο βενζιναδικο! Βεβαια γλιτωσα απο βενζιναδες και ησυχασα, που παντα καποιο ποσοστο κατα τη γνωμη μου, παντου βαζουν λιγοτερο καυσιμο, ιδιαiτερα στο υγραεριο που δε κανουν ελεγχους στην ποσοτητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: SUV μέχρι 30000

      αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
      Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: Toyota Yaris Cross

      δε σε θελουν παρων οταν κανεις service για να μην βλεπεις τι βλακειες κανουν στην καλη περιπτωση, στην κακη γιατι δε θα αλλαξουν ολα οσα πρεπει. Καραγκιοζιλικια, αν θελουν να τους υπογραψουμε υπευθυνη δηλωση οτι μπαινουμε με δικη μας ευθυνη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: B Suv ηλεκτροκινητο

      Σημερα ρεπο, πηρα τεστ το Tesla Y. Πολυ μεγαλο με το ζορι χωραγε στο παρκινγκ μου. Αδυνατο να το εχω και στο παρκαρισμα δε δοκιμασα γιατι ηταν πολυ μεγαλο. Κατα τα αλλα εξαιρετικοι ανθρωποι στην tesla μου το αφησαν παραπανω οι ανθρωποι. Βεβαια το αυτοκινητο ειναι το μελλον αλλα μεγαλο. Τρομερο για οποιον θελει μεγαλο μεγεθος. Η επιβραδυνση ρυθμιζεται η ανακτηση ή μονο του την κανει; Λιγο αυξημενη ηταν για τα γουστα μου. Το αυτοκινητο ειναι αλλου. Βηματα στο μελλον, αλλα δε βολευει με τιποτε εμενα το μεγεθος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: B Suv ηλεκτροκινητο

      @dettol said in B Suv ηλεκτροκινητο:

      Με το καλό να παραλάβεις την αμαξάρα σου!

      ευχαριστω για την εξαιρετικη βοηθεια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: B Suv ηλεκτροκινητο

      @fanis75 said in B Suv ηλεκτροκινητο:

      Καλοτάξιδο εύχομαι και να το χαρείς με Υγεία!! Το χρώμα ειναι πολύ ωραίο. 👍

      Οταν εβλεπα το μπλε, ελεγα αυτο θα σου αρεσε! Ευχαριστω για τις οδηγιες. Την ΒMW f30 με τις δικες σου οδηγιες ειχα παρει τα εξτρα και ετσι ειχε γινει πολυ εντυπωσιακη. Καθε αμαξι αν δεν δωσεις οδηγιες, δεν το παιρνω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: TESLA FORUM

      πόλεμος πάντων μέν πατήρ ἐστι, πάντων δέ βασιλεύς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Επισης επειδη ειχα και BMW F30 και την ειχα κανει 220 ιππους, το Atto 3 εχει ιδια ποιοτητα στην κυλιση στην εθνικη οδο παρολο που ειναι ψηλο. Μοιαζει με Mercedes ακριβο. Μαλακο βεβαια και εκει ειναι η διαφορα απο ο,τι ειχα. Εμενα με βολευει που ειναι τοσο ξεκουραστο και μαλακο γιατι ειμαι διαρκως σκοτωμενος στη δουλεια. Επισης ειδα οτι δεν οδηγουσα σωστα στη λουριδα κυκλοφοριας και το Atto 3 διαρκως με διορθωνε ελαφρα τις πρωτες ημερες. Παντως αν δεν οδηγησεις ηλεκτρικο δεν μπορεις να καταλαβεις ποσο ξεκουραστα ειναι, ειδικα αν το εχεις μονιμα, σε εντυπωσιαζει οτι δεν κουραζεσαι απο την οδηγηση.
      Στις πολυ γρηγορες στροφες βεβαια γερνει και στελνει το βαρος στο μπροστινο εξωτερικο τροχο, αλλα βεβαια δεν εχει κλισεις μαλακου παλιου Γαλλικου αυτοκινητου, ενω η BMW ηταν υπεροχη στις στροφες αλλα ηταν χαμηλοτατη ομως και ειχε 50-50 κατανομη βαρους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      @dimgeo said in BYD forum:

      Οδηγησα το Dolphin, μου αρεσε η αισθηση στιβαρότητας, η ακρίβεια του τιμονιού και η γενική εικόνα ποιότητας που θυμίζει ακριβότερα αυτοκίνητα. 2 απορίες εχω πρίν το αγοράσω. Είναι πραγματική στην πραξη η αυτονομία των 430 χιλιομέτρων, και πόση ώρα χρειάζεται μια πληρης φόρτιση με wall box και τριφασικό ρεύμα στο σπίτι;

      εμενα το Αττο 3 με το οικονομικο προγραμμα μου βγαζει 440 χιλιομετρα και πηγαινω Αθηνα Ελευσινα συνεχεια και μεσα στη Αθηνα αλλα οχι τρομερα μποτιλιαρισματα. Ουτε οδηγω οικονομικα και τρεχω και μεχρι 125 χλμ/Η. Μια απλη σουκο μια χαρα ειναι το βαζεις στη φορτιση με τον φορητο και παιρνεις μεχρι 200 χιλιομετρα καθε απογευμα και βραδυ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      παντως ευχαριστω για τις πολιτιμες συμβουλες σας και ετσι θα εχω και πιο ευκολη χρηση. Εντωμεταξυ με τεκμηριωση τρομερη και με δεδομενα! Λοιπον δε θα αφηνω να πεφτει κατω απο 25% και δε θα φορτιζω μεχρι 100%. Ασε που ταλαιπωρουμουν με το 100% μια φορα την εβδομαδα που εγραφε το βιβλιο των 1000 σελιδων της BYD. Το μονο σωστο που εγραφε αν το αφησεις για καιρο ακινητο να ειναι η μπαταρια μετα 40 με 60% περιπου. Εντωμεταξυ εχω θερμικο το Rav4 με υγραεριο για τα ταξιδια μου και να πηγαινω και εκτος δρομου. Βεβαια χρονο για ταξιδια δεν εχω χαχαχαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Ε αργότερα το wall box. Κραταω και το rav4 κουκουλωμενο καθαρό κερωμενο στο δρόμο, με υγραέριο για εκδρομες και εκτός δρόμου που το ηλεκτρικό δεν μπορεί. Οπότε σε ξαφνική εκδρομή με το θερμικό θα φύγω. Θα το κανω και ιστορικο σε 8 χρονια. Ετσι και αλλιώς θέλω δεύτερο γιατί αν με κλείσουν στο πάρκινγκ χάνω πολύ χρόνο και χάνω δραστηριότητες του παιδιου. Ευτυχως τωρα είναι σπάνιο να με κλείσουν, αλλά έχει συμβεί αρκετές φορές και μάλιστα ολόκληρη ημερα όταν μετακομισα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • RE: BYD forum

      Γεια σας, τελικα το παρατηρησα καλυτερα: Πολυ καλα τα λετε. Αν αφησω το γκαζι ανακτηση ενεργειας με αρνητικες τιμες κανει μεχρι τα 20 χλμ/ωρα και μετα μηδενιζει! Επισης αν παω φρεναριστός η ανακτηση ενεργειας με αρνητικες τιμες γινεται μεχρι τα 10 χλμ/ωρα! Δεν καταλαβαινω τιποτε στη δυναμη του φρεναρισματος ή στο ρολαρισμα μεχρι τα 0 και το ειδα πλεον με πολυ προσοχη αφου το επισημανατε. Καμια διαφορα στην αισθηση, δεν καταλαβαινεις με τιποτε οτι σταματα η ανακτηση, μονο απο το ταμπλω το βλεπεις! Δεν αλλαζει τιποτα στη μειωση ταχυτητας ή στην πιεση που κανω στο φρενο με τη μειωσης της ταχυτητας. Ακομα και οι ροδες δεν εχουν σκονη απο τα τακακια! Εγω νομιζα οτι δεν χρησιμοποιουνται τα τακακια καθολου! Αφου ειδα και επαθα να φυγουν λιγο οι επιφανειακες σκουριες στους δισκους μετα απο 3000 χλμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonn
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr