Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 179
    • 180
    • 25 / 180
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    3585
    131834
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @cirus last edited by

      @cirus said in BYD forum:

      Η ΝΑΣΑ εδωσε εκατομμύρια δολάρια να αναπτύξει ενα στυλό ωστε να αποκαταστήσει την βαρύτητα και να μπορεί κάποιος να γράφει στο διαστημα για να ρέει το μελάνι

      Οι Ρώσοι απλά εγραφαν με μολύβι

      Ειναι ωραια ιστορια αυτη, αλλα δεν ειναι πραγματικη 😉

      cirus C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
      • cirus
        cirus @dettol last edited by

        @dettol said in BYD forum:

        @cirus said in BYD forum:

        Η ΝΑΣΑ εδωσε εκατομμύρια δολάρια να αναπτύξει ενα στυλό ωστε να αποκαταστήσει την βαρύτητα και να μπορεί κάποιος να γράφει στο διαστημα για να ρέει το μελάνι

        Οι Ρώσοι απλά εγραφαν με μολύβι

        Ειναι ωραια ιστορια αυτη, αλλα δεν ειναι πραγματικη 😉

        οντως δεν είναι και το γνωριζω

        αλλα you get the point. είναι ωραίο παραδειγμα και αστειο

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          criuser Banned @dettol last edited by

          @dettol said in BYD forum:

          @cirus said in BYD forum:

          Η ΝΑΣΑ εδωσε εκατομμύρια δολάρια να αναπτύξει ενα στυλό ωστε να αποκαταστήσει την βαρύτητα και να μπορεί κάποιος να γράφει στο διαστημα για να ρέει το μελάνι

          Οι Ρώσοι απλά εγραφαν με μολύβι

          Ειναι ωραια ιστορια αυτη, αλλα δεν ειναι πραγματικη 😉

          Από ταινία ο Ρόμπιν Γουίλιαμς από δημοσιογράφος έγινε πρόεδρος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            https://www.ellinikahoaxes.gr/2013/12/01/ο-μύθος-με-το-στυλό-της-nasa/

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus last edited by

              βρε σεις ειπαμε είναι ενας μυθος που χρησιμοποιησα για παραδειγμα. Αυτο κυκλοφορει απο παρα πολυ παλια.

              Cirus the virus

              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A d P
                A d P moderator @cirus last edited by

                @cirus said in BYD forum:

                βρε σεις ειπαμε είναι ενας μυθος που χρησιμοποιησα για παραδειγμα. Αυτο κυκλοφορει απο παρα πολυ παλια.

                Το ξέρω, για να μάθουμε και την αλήθεια το έβαλα

                I EAT MILF AND COOKIES

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonn last edited by antonn

                  Παντως που εχω το Atto 3 και το εχω οδηγησει ηδη 600 χιλιομετρα, δεν υπαρχει θεμα σπινιαρισματος σε σημειο να ειναι πεζοδρομιοκυνηγος. Μεχρι στιγμης που το εχω στο ECO δε σπινιαρα ποτε. Μονο ελαχιστο σε τερμα το γκαζι. Οταν εκανα τεστ το ειχα βαλει στο σπορ και το πατησα τερμα και δεν ειδα καποιο δυσαρεστο σπινιαρισμα. Το επικινδυνο με τα ηλεκτρικα ειναι οτι εχουν τρομερη επιταχυνση, με τερμα το γκαζι και μην ελθει ξαφνικα καποιο μηχανακι απο το πλαι μπροστα σου. Ολα τα ηλεκτρικα πανω απο 200 αλογα πρεπει να προσεχεις που θα πατησεις τερμα γκαζι, γιατι εκει δεν κανει και θορυβο να ειδοποιησει τα μηχανακια. Στο Tesla που δοκιμασα για 2 ωρες, χτυπαγε το κεφαλι μου στο προσκεφαλο απο την εντονη επιταχυνση αλλα δεν ηταν ανησυχητικο, πρωτη φορα το ενιωσα να μην μπορω να κρατησω το κεφαλι μου και να φευγει πισω, ηταν το Υ Dual motor LR. Ευτυχως το Atto 3 το κραταω το κεφαλι μου στη θεση του στην επιταχυνση. Δε τη νιωθεις τοσο αμεση, κανουν μειωση μαλλον για να μην σπινιαρει επειδη ειναι μπροσθοκινητο, αλλα εχει τεραστια επιταχυνση στην πραξη. Σε τεστ στην Αυστραλια σε χωματοδρομο χαλαρο και σε ανηφορα εντονη στο σπορ σπινιαριζε, στο νορμαλ λιγοτερο, στο εκο ακομα λιγοτερο. Εχει και ενα κουμπι για οδοστρωμα περιορισμενης ολισθησης, οποτε εκει δε σπινιαρει με τιποτε. Αρα αυτο μπορει να χρησιμοποιει η συζυγος του Dettol αφου φοβαται το σπινιαρισμα μηπως εμφανιστει στη βροχη, αλλιως δεν υπαρχει περιπτωση να αντιμετωπισει προβλημα στο στεγνο. Παταει ελαχιστα λιγοτερο το γκαζι και επιταχυνει ετσι και αλλιως γρηγορα. Παντως τετοιο ευκολοδηγητο αυτοκινητο δεν υπαρχει σαν το Atto 3 και ειναι ιδιο το Dolphin σε ολα και ειναι και μικροτερο. Η καμερα 360 μοιρες ειναι καλυτερη απο το Tesla, τρομερη απο παντου και μπαινει μονη της οταν κανεις μανουβρες. Τετοια τιμη δε θα βρεθει ποτε εφοσον ομως προλαβουμε την επιδοτηση!

                  D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 7
                  • D
                    dettol @antonn last edited by

                    @antonn said in BYD forum:

                    Παντως που εχω το Atto 3 και το εχω οδηγησει ηδη 600 χιλιομετρα, δεν υπαρχει θεμα σπινιαρισματος σε σημειο να ειναι πεζοδρομιοκυνηγος. Μεχρι στιγμης που το εχω στο ECO δε σπινιαρα ποτε. Μονο ελαχιστο σε τερμα το γκαζι. Οταν εκανα τεστ το ειχα βαλει στο σπορ και το πατησα τερμα και δεν ειδα καποιο δυσαρεστο σπινιαρισμα. Το επικινδυνο με τα ηλεκτρικα ειναι οτι εχουν τρομερη επιταχυνση με τερμα το γκαζι και μην ελθει ξαφνικα καποιο μηχανακι απο το πλαι μπροστα σου. Ολα τα ηλεκτρικα πανω απο 200 αλογα πρεπει να προσεχεις που θα πατησεις τερμα γκαζι γιατι εκει δεν κανει και θορυβο να ειδοποιησι τα μηχανακια. Στο Tesla που δοκιμασα για 2 ωρες χτυπαγε το κεφαλι μου στο προσκεφαλο απο την εντονη επιταχυνση αλλα δεν ηταν ανησυχητικο, αλλα πρωτη φορα το ενιωσα να μην μπορω να κρατησω το κεφαλι μου και να φευγει πισω, ηταν το Υ Dual motor LR. Ευτυχως το Atto 3 το κραταω το κεφαλι μου στη θεση του στην επιταχυνση. Δε τη νιωθεις τοσο αμεση, κανουν μειωση μαλλον για να μην σπινιαρει επειδη ειναι μπροσθοκινητο, αλλα εχει τεραστια επιταχυνση στην πραξη. Σε τεστ στην Αυστραλια στο χωματοδρομο χαλαρο και σε ανηφορα εντονη στο σπορ σπινιαριζε, στο νορμαλ λιγοτερο, στο εκο ακομα λιγοτερο. Εχει και ενα κουμπι για οδοστρωμα περιορισμενης ολισθησης οποτε εκει δε σπινιαρει με τιποτε, οποτε αυτο μπορει να χρησιμοποιει η συζυγος του Dettol αφου φοβαται το σπινιαρισμα μηπως εμφανιστει στη βροχη, αλλιως δεν υπαρχει περιπτωση να αντιμετωπισει προβλημα στο στεγνο. Παταει ελαχιστα λιγοτερο το γκαζι και επιταχυνει ετσι και αλλιως γρηγορα. Παντως τετοιο ευκολοδηγητο αυτοκινητο δεν υπαρχει σαν το Atto 3 και ειναι ιδιο το Dolphin σε ολα και ειναι και μικροτερο. Η καμερα 360 μοιρες ειναι καλυτερη απο το Tesla, τρομερη απο παντου και μπαινει μονη της οταν κανεις μανουβρες. Τετοια τιμη δε θα βρεθει ποτε εφοσον ομως προλαβουμε την επιδοτηση!

                    Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας έδωσες και ευχαριστούμε για τον χρόνο σου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      antonn last edited by antonn

                      το παρελαβα στις 22/7 και το παραγγειλα 24/6, αλλα ηταν ετοιμοπαραδοτο. Μου βαλαν δωρεαν μεμβράνες σε πισω παμπριζ και πισω τζαμια και μαλιστα και μπροστινα τζαμια και το κρατησαν για αυτο 2 ημερες παραπανω. XPEL PRIME CS με εγγυηση εφ'ορου ζωης μη μεταβιβασιμη ομως. Ειναι 20% και 35%. Σιγουρα στα μπροστινα παραθυρα δεν ειναι 70% (δε γραφει καποιο ποσοστο, μονο το 20% και 35% και δε διευκρινιζει που, (μαλλον παντως 20% πισω τζαμια και πισω παραθυρα και 35% τα μπροστινα παραθυρα) αλλα ειναι πιο ανοιχτα εμπρος απο τα πισω. Το οδηγω και ειναι εξαιρετικα ξεκουραστο και πολυ ωραια φαση ειναι να εχεις ανοιχτη την οροφη να μπαινει αερας και μπορεις ανετα να την εχεις και σε υψηλες ταχυτητες χωρις στροβιλισμους, γιατι οταν την ανοιγεις εχει και μια αεροτομη μπροστα που εκπτύσσεται. Πολυ πολυτελες και πιο πολυτελες απο Tesla Y pro-facelift. Ομως υστερει σε σχεση με το Τ στην ταχυτητα φορτισης και τους υπεροχους Superchargers που τους εχει σιγουρους στην Tesla, αλλα ειναι και πολυ πιο φθηνο. Το μεγεθος του Τ δε με βολευε με τιποτε. Τουλαχιστον το ΑΤΤΟ 3 ειναι το μεγιστο μεγεθος που μπορω να ανεχθω και μια χαρα παρκαρω παντου και παντα χαρη στις καμερες. Το καλυτερο παιδια το πηρα απο Σφακιανακης Αργυρουπολη στη Λεωφορο Βουλιαγμενης και μου το δωσανε 100% φορτισμενο! Ασε που ηταν κοντα μου η αντιπροσωπια και δεν πηγα με ταξι αλλα με μετρό! Πρωτη φορα στη ζωη μου δεν τρεχω με το καλημερα να βαλω βενζινη στο εντελως πλησιεστερο βενζιναδικο! Βεβαια γλιτωσα απο βενζιναδες και ησυχασα, που παντα καποιο ποσοστο κατα τη γνωμη μου, παντου βαζουν λιγοτερο καυσιμο, ιδιαiτερα στο υγραεριο που δε κανουν ελεγχους στην ποσοτητα.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        dettol @antonn last edited by

                        @antonn said in BYD forum:

                        το παρελαβα στις 22/7 και το παραγγειλα 24/6 αλλα ηταν ετοιμοπαραδοτο. Μου βαλαν δωρεαν πισω παμπριζ και πισω τζαμια και μαλιστα και μπροστινα τζαμια μεμβρανες και το κρατησαν για αυτο 2 ημερες παραπανω. XPEL PRIME CS με εγγυηση εφ'ορου ζωης μη μεταβιβασιμη ομως. Ειναι 20% και 35%. Σιγουρα στα μπροστινα παραθυρα δεν ειναι 70% (δε γραφει καποιο ποσοστο, μονο το 20% και 35% και δε διευκρινιζει που, (μαλλον παντως 20% πισω τζαμια και πισω παραθυρα και 35% τα μπροστινα παραθυρα) αλλα ειναι πιο ανοιχτα απο τα πισω. Το οδηγω και ειναι εξαιρετικα ξεκουραστο και πολυ ωραια φαση ειναι να εχεις ανοιχτη την οροφη να μπαινει αερας και μπορεις ανετα να την εχεις και σε υψηλες ταχυτητες χωρις στροβιλισμους γιατι οταν την ανοιγεις εχει και μια αεροτομη μπροστα ανοιγει. Πολυ πολυτελες και πιο πολυτελες απο Tesla Y. Ομως υστερει σε σχεση με το Τ στην ταχυτητα φορτισης και τους υπεροχους Superchargers που τους εχει σιγουρους στην Tesla, αλλα ειναι και πολυ πιο φθηνο. Το μεγεθος του Τ δε με βολευε με τιποτε. Τουλαχιστον το ΑΤΤΟ 3 ειναι το μεγιστο μεγεθος που μπορω να ανεχθω και μια χαρα παρκαρω παντου και παντα χαρη στις καμερες. Το καλυτερο παιδια το πηρα απο Σφακιανακης Αργυρουπολη στη Λεωφορο Βουλιαγμενης και μου το δωσανε 100% φορτισμενο! Ασε που ηταν κοντα μου η αντιπροσωπια και δεν πηγα με ταξι αλλα με μετρό! Πρωτη φορα στη ζωη μου δεν τρεχω με το καλημερα να βαλω βενζινη στο εντελως πλησιεστερο βενζιναδικο! Βεβαια γλιτωσα απο βενζιναδες και ησυχασα, που παντα καποιο ποσοστο κατα τη γνωμη μου παντου βαζουν λιγοτερο καυσιμο, ιδιατερα στο υγραεριο που δε κανουν ελεγχους στην ποσοτητα.

                        Με εσένα συζητούσαμε αν θα χωρούσε το Υ στην είσοδο της θέσης πάρκινγκ στην πυλωτη σου;
                        Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο!
                        Μια δυο ερωτησουλες. Θα μου έρθουν και άλλες στην πορεία 😂

                        Έχει πάρει update για ασύρματο android auto - Apple CarPlay;
                        Μπορείς να ρύθμισης την ισχύ φόρτισης κατά την οικιακή φόρτιση;

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          antonn last edited by

                          παρτο φιλε Dettol τετοια τιμη ουτε σε ονειρο για το Dolpin, που ειχα κατσει μεσα στην εκθεση στο Dolphin ηταν πολυ ανετο και εντελως ιδιο σαλονι με το Atto 3. Τοτε η βασικη εκδοση του Dolpin χωρις πανοραμικη ηλιοροφη ειχε τα ιδια ακριβως χρηματα με το Atto 3! Εκτος αν δε τη βολευει το μεγεθος, που νομιζω ειναι καλο μεγεθος. Τετοιες καμερες το ποσο βοηθουν και δεν εχω ξαναδει. Τα κουμπακια το κανουν ιδιο με ενα κλασικο αυτοκινητο, ενω στο Τ δεν μπορουσα να προσαρμοστω γιατι ηταν δυσκολο να βαζω την καμερα απο την οθονη για να παρκαρω στο παρκινγκ μου. Σιγουρα ετη φωτος καλυτερο θα ειναι το Τ μοντελο 2 αλλα πουντο-πουντο; και τοτε δε θα εχει επιδοτηση. Ασε που φοβαμαι μην δεν παρω ουτε εγω επιδοτηση, αλλα χαλαλι του.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @antonn last edited by

                            @antonn said in BYD forum:

                            παρτο φιλε Dettol τετοια τιμη ουτε σε ονειρο για το Dolpin, που ειχα κατσει μεσα στην εκθεση στο Dolphin ηταν πολυ ανετο και εντελως ιδιο σαλονι με το Atto 3. Τοτε η βασικη εκδοση του Dolpin χωρις πανοραμικη ηλιοροφη ειχε τα ιδια ακριβως χρηματα με το Atto 3! Εκτος αν δε τη βολευει το μεγεθος, που νομιζω ειναι καλο μεγεθος. Τετοιες καμερες το ποσο βοηθουν και δεν εχω ξαναδει. Τα κουμπακια το κανουν ιδιο με ενα κλασικο αυτοκινητο, ενω στο Τ δεν μπορουσα να προσαρμοστω γιατι ηταν δυσκολο να βαζω την καμερα απο την οθονη για να παρκαρω στο παρκινγκ μου. Σιγουρα ετη φωτος καλυτερο θα ειναι το Τ μοντελο 2 αλλα πουντο-πουντο; και τοτε δε θα εχει επιδοτηση. Ασε που φοβαμαι μην δεν παρω ουτε εγω επιδοτηση, αλλα χαλαλι του.

                            Διαολακι φύγε από τον ώμο μου και μην μου ψιθυρίζεις τέτοια πράγματα 🤣🤣🤣

                            Θα πάω τη σύζυγο να το ξανά δει στατικό και ίσως ρίξουμε την παραγγελία. Αν όταν έρθει για TD δούμε ότι δεν μας αρέσει ή αν υπάρχουν σημάδια ότι τελείωσε η επιδότηση, το ακυρώνουμε.

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              antonn last edited by antonn

                              εμενα τουλαχιστον το θετικο ειναι οτι ειναι εντυπωσιακο, ομορφο το Atto 3 (to Dolfin δεν ηταν του γουστου μου μαλλον αδιαφορο, ασε που μου αρεσουν πλεον μονο τα ψηλα), το βασικοτερο ειναι οτι λεω σε ολο τον κοσμο οτι ειναι Κινεζικο και οτι κανει λιγοτερα απο ενα Yaris, οποτε επειδη λεω οτι ειναι ηλεκτρικο κιολας δε με ζηλευουν!

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol @antonn last edited by

                                @antonn said in BYD forum:

                                το βασικοτερο ειναι οτι λεω σε ολο τον κοσμο οτι ειναι Κινεζικο και οτι κανει λιγοτερα απο ενα Yaris, οποτε επειδη λεω οτι ειναι ηλεκτρικο κιολας δε με ζηλευουν!

                                Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι
                                😁😁

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap Banned last edited by

                                  👍

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonn @dettol last edited by antonn

                                    @dettol said in BYD forum:

                                    @antonn said in BYD forum:

                                    παρτο φιλε Dettol τετοια τιμη ουτε σε ονειρο για το Dolpin, που ειχα κατσει μεσα στην εκθεση στο Dolphin ηταν πολυ ανετο και εντελως ιδιο σαλονι με το Atto 3. Τοτε η βασικη εκδοση του Dolpin χωρις πανοραμικη ηλιοροφη ειχε τα ιδια ακριβως χρηματα με το Atto 3! Εκτος αν δε τη βολευει το μεγεθος, που νομιζω ειναι καλο μεγεθος. Τετοιες καμερες το ποσο βοηθουν και δεν εχω ξαναδει. Τα κουμπακια το κανουν ιδιο με ενα κλασικο αυτοκινητο, ενω στο Τ δεν μπορουσα να προσαρμοστω γιατι ηταν δυσκολο να βαζω την καμερα απο την οθονη για να παρκαρω στο παρκινγκ μου. Σιγουρα ετη φωτος καλυτερο θα ειναι το Τ μοντελο 2 αλλα πουντο-πουντο; και τοτε δε θα εχει επιδοτηση. Ασε που φοβαμαι μην δεν παρω ουτε εγω επιδοτηση, αλλα χαλαλι του.

                                    Διαολακι φύγε από τον ώμο μου και μην μου ψιθυρίζεις τέτοια πράγματα 🤣🤣🤣

                                    Θα πάω τη σύζυγο να το ξανά δει στατικό και ίσως ρίξουμε την παραγγελία. Αν όταν έρθει για TD δούμε ότι δεν μας αρέσει ή αν υπάρχουν σημάδια ότι τελείωσε η επιδότηση, το ακυρώνουμε.

                                    200 ευρω μεσω τραπεζης θελανε για την παραγγελια και τα λεφτα τα υπολοιπα τα θελανε αφου υπηρχε το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια. Δηλαδη εξοφληση και την αλλη εργασιμη μερα παρελαβα αλλα εμενα μεσολαβουσε ΣΚ και επρεπε να μπουν οι μεμβρανες. 22/7 εκανα την αιτηση για το ΚΗ3, ελπιζω να προλαβω την επιδοτηση. Πιστευω και ελπιζω οτι θα την προλαβεις με το Dolphin και με την επιδοτηση τετοια τιμη για τετοιο αυτοκινητο, δε θα εμφανιστει ποτε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      antonn @dettol last edited by

                                      @dettol said in BYD forum:

                                      @antonn said in BYD forum:

                                      το βασικοτερο ειναι οτι λεω σε ολο τον κοσμο οτι ειναι Κινεζικο και οτι κανει λιγοτερα απο ενα Yaris, οποτε επειδη λεω οτι ειναι ηλεκτρικο κιολας δε με ζηλευουν!

                                      Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι
                                      😁😁

                                      Εμ ξερουν ολοι τα Tesla οτι ειναι πανακριβα και θα πεθαιναν απο τη ζηλεια και μετα ολο προβληματα θα ειχα

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap Banned last edited by

                                        Told ya!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          antonn @dettol last edited by antonn

                                          @dettol said in BYD forum:

                                          @antonn said in BYD forum:

                                          το παρελαβα στις 22/7 και το παραγγειλα 24/6 αλλα ηταν ετοιμοπαραδοτο. Μου βαλαν δωρεαν πισω παμπριζ και πισω τζαμια και μαλιστα και μπροστινα τζαμια μεμβρανες και το κρατησαν για αυτο 2 ημερες παραπανω. XPEL PRIME CS με εγγυηση εφ'ορου ζωης μη μεταβιβασιμη ομως. Ειναι 20% και 35%. Σιγουρα στα μπροστινα παραθυρα δεν ειναι 70% (δε γραφει καποιο ποσοστο, μονο το 20% και 35% και δε διευκρινιζει που, (μαλλον παντως 20% πισω τζαμια και πισω παραθυρα και 35% τα μπροστινα παραθυρα) αλλα ειναι πιο ανοιχτα απο τα πισω. Το οδηγω και ειναι εξαιρετικα ξεκουραστο και πολυ ωραια φαση ειναι να εχεις ανοιχτη την οροφη να μπαινει αερας και μπορεις ανετα να την εχεις και σε υψηλες ταχυτητες χωρις στροβιλισμους γιατι οταν την ανοιγεις εχει και μια αεροτομη μπροστα ανοιγει. Πολυ πολυτελες και πιο πολυτελες απο Tesla Y. Ομως υστερει σε σχεση με το Τ στην ταχυτητα φορτισης και τους υπεροχους Superchargers που τους εχει σιγουρους στην Tesla, αλλα ειναι και πολυ πιο φθηνο. Το μεγεθος του Τ δε με βολευε με τιποτε. Τουλαχιστον το ΑΤΤΟ 3 ειναι το μεγιστο μεγεθος που μπορω να ανεχθω και μια χαρα παρκαρω παντου και παντα χαρη στις καμερες. Το καλυτερο παιδια το πηρα απο Σφακιανακης Αργυρουπολη στη Λεωφορο Βουλιαγμενης και μου το δωσανε 100% φορτισμενο! Ασε που ηταν κοντα μου η αντιπροσωπια και δεν πηγα με ταξι αλλα με μετρό! Πρωτη φορα στη ζωη μου δεν τρεχω με το καλημερα να βαλω βενζινη στο εντελως πλησιεστερο βενζιναδικο! Βεβαια γλιτωσα απο βενζιναδες και ησυχασα, που παντα καποιο ποσοστο κατα τη γνωμη μου παντου βαζουν λιγοτερο καυσιμο, ιδιατερα στο υγραεριο που δε κανουν ελεγχους στην ποσοτητα.

                                          Με εσένα συζητούσαμε αν θα χωρούσε το Υ στην είσοδο της θέσης πάρκινγκ στην πυλωτη σου;
                                          Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο!
                                          Μια δυο ερωτησουλες. Θα μου έρθουν και άλλες στην πορεία 😂

                                          Έχει πάρει update για ασύρματο android auto - Apple CarPlay;
                                          Μπορείς να ρύθμισης την ισχύ φόρτισης κατά την οικιακή φόρτιση;

                                          Ασυρματο Android auto εχει και δουλευει πολυ ωραια, εχω Android κινητο
                                          Η ισχυς φορτισης δουλευει απο την εφαρμογη που δεν την εχω ακομα γιατι δε μου δωσανε και τη SIM με δωρεαν δεδομενα για 3 χρονια
                                          ΥΓ εγω σας ρωταγα για την στενη εισοδο στο παρκινγκ μου και τελεια τα ειχες προβλεψει οτι το Υ θα με ταλαιπωρουσε πολυ!

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dettol @antonn last edited by

                                            @antonn said in BYD forum:

                                            @dettol said in BYD forum:

                                            @antonn said in BYD forum:

                                            το παρελαβα στις 22/7 και το παραγγειλα 24/6 αλλα ηταν ετοιμοπαραδοτο. Μου βαλαν δωρεαν πισω παμπριζ και πισω τζαμια και μαλιστα και μπροστινα τζαμια μεμβρανες και το κρατησαν για αυτο 2 ημερες παραπανω. XPEL PRIME CS με εγγυηση εφ'ορου ζωης μη μεταβιβασιμη ομως. Ειναι 20% και 35%. Σιγουρα στα μπροστινα παραθυρα δεν ειναι 70% (δε γραφει καποιο ποσοστο, μονο το 20% και 35% και δε διευκρινιζει που, (μαλλον παντως 20% πισω τζαμια και πισω παραθυρα και 35% τα μπροστινα παραθυρα) αλλα ειναι πιο ανοιχτα απο τα πισω. Το οδηγω και ειναι εξαιρετικα ξεκουραστο και πολυ ωραια φαση ειναι να εχεις ανοιχτη την οροφη να μπαινει αερας και μπορεις ανετα να την εχεις και σε υψηλες ταχυτητες χωρις στροβιλισμους γιατι οταν την ανοιγεις εχει και μια αεροτομη μπροστα ανοιγει. Πολυ πολυτελες και πιο πολυτελες απο Tesla Y. Ομως υστερει σε σχεση με το Τ στην ταχυτητα φορτισης και τους υπεροχους Superchargers που τους εχει σιγουρους στην Tesla, αλλα ειναι και πολυ πιο φθηνο. Το μεγεθος του Τ δε με βολευε με τιποτε. Τουλαχιστον το ΑΤΤΟ 3 ειναι το μεγιστο μεγεθος που μπορω να ανεχθω και μια χαρα παρκαρω παντου και παντα χαρη στις καμερες. Το καλυτερο παιδια το πηρα απο Σφακιανακης Αργυρουπολη στη Λεωφορο Βουλιαγμενης και μου το δωσανε 100% φορτισμενο! Ασε που ηταν κοντα μου η αντιπροσωπια και δεν πηγα με ταξι αλλα με μετρό! Πρωτη φορα στη ζωη μου δεν τρεχω με το καλημερα να βαλω βενζινη στο εντελως πλησιεστερο βενζιναδικο! Βεβαια γλιτωσα απο βενζιναδες και ησυχασα, που παντα καποιο ποσοστο κατα τη γνωμη μου παντου βαζουν λιγοτερο καυσιμο, ιδιατερα στο υγραεριο που δε κανουν ελεγχους στην ποσοτητα.

                                            Με εσένα συζητούσαμε αν θα χωρούσε το Υ στην είσοδο της θέσης πάρκινγκ στην πυλωτη σου;
                                            Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο!
                                            Μια δυο ερωτησουλες. Θα μου έρθουν και άλλες στην πορεία 😂

                                            Έχει πάρει update για ασύρματο android auto - Apple CarPlay;
                                            Μπορείς να ρύθμισης την ισχύ φόρτισης κατά την οικιακή φόρτιση;

                                            Ασυρματο Android auto εχει και δουλευει πολυ ωραια, εχω Android κινητο
                                            Η ισχυς φορτισης δουλευει απο την εφαρμογη που δεν την εχω ακομα γιατι δε μου δωσανε και τη SIM με δωρεαν δεδομενα για 3 χρονια
                                            ΥΓ εγω σας ρωταγα για την στενη εισοδο στο παρκινγκ μου και τελεια τα ειχες προβλεψει οτι το Υ θα με ταλαιπωρουσε πολυ!

                                            Όταν πάρεις τη sim και δεις το app, ενημέρωσε μας για τις δυνατότητες του. Έχω την εντύπωση ότι δεν ρυθμίζεται η ισχύς φόρτισης, αλλά θέλω πολύ να κάνω λάθος.

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 25 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr