Κάθε χρόνο αυτές τις μέρες με λίγο χιονάκι η ίδια γελοία κατάσταση. 6 ώρες έκανα χτες να γυρίσω από Αραχωβα, γιατί οι γνωστοί μακάκες Ελληναραδες βγηκαν βολτα στις ταβέρνες χωρις αλυσίδες και με καλοκαιρινά λάστιχα και χωρίς να ξέρουν να οδηγήσουν και κόλλησαν σε έναν πόντο χιόνι... Ακόμα και μερικοί που είχαν αλυσίδες δεν ήξεραν να τις βάλουν και κλασσικά έκανα την οδική βοήθεια βάζοντας τις και βοηθώντας τους να ξεμπλοκαρουν. "Μα έχω SUV, γιατί κόλλησε" μου είπε ένας μπάρμπας με ενα Qasqai και του εξήγησα ευγενικά ότι το όχημα του δεν είναι 4x4 και φοράει θερινά ελαστικά. Eνας άλλος στόκος με ένα Τεσλα κόλλησε γιατί δεν είχε αλυσίδες και μέσα στον πανικό του δεν ξέρω τι έκανε και μπλοκαρε εντελώς το όχημα και όλοι οι χαζοι λέγανε ότι φταίνε τα ηλεκτρικά γιατί σβήνουν στο κρύο.... Καμία ελπίδα.
Best posts made by dimgeo
-
Δεν θα μάθουν ποτέ.posted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Παιδιά ευχαριστώ για την πρόταση. Της έδειξα το Suzuki Swift, της άρεσε, πήγαμε να το δει απο κοντά και έγινε παραγγελία ενος κόκκινου αυτόματου GL+. Το αμαξάκι είναι κουκλι, στο ίδιο στυλ με το mini Cooper και αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση.
-
RE: Clio LPG vs Yaris hybridposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δεν είμαστε όλοι κληρονόμοι. Υπάρχουν και αυτοδημιουργητοι. Εμένα μόνο 2-3 σπίτια μου άφησαν. Όλα τα άλλα τα έφτιαξα μόνος μου. Στο ένα σπίτι έβαλα εντελώς καινούργιο και υπερσύγχρονο θηροτηλεφωνο με κάμερα, και στο άλλο ψησταριά μπάρμπεκιου στην αυλή, όλα πληρωμένα από την δουλειά μου και με τον ιδρώτα μου.
-
RE: Δεν θα μάθουν ποτέ.posted in Περί αυτοκίνησης
@red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@criuser said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
Εδώ χτίζουν νεόδμητες κατοικίες και αντί αντλιών θερμότητας βάζουν αέριο ή πετρέλαιο ! Να τραβάς τις τρίχες του κώλου σου μια μια !
Και εγώ σε νεόδμητο μένω και εβαλα απο επιλογή μου αέριο. Δεν γουστάρουν όλοι την ψεύτικη αίσθηση θερμότητας των φαν κόιλς, ούτε εξυπηρετεί όλες τις περιπτώσεις η αντλία. Εγω εχω υψόμετρο εδώ (Πεντέλη) και θέλω να ζεσταίνει φούλ και αμέσως.
Αν ήθελες να δώσεις τα παραπάνω λεφτά, για σένα ήταν ιδανικό, η αντλία με ενδοδαπέδια για θέρμανση και φαν κόιλς οροφής για ψύξη.
Δεν είναι θέμα χρημάτων. Απλά βρίσκω την κλασσική θέρμανση πιο γλυκιά. Θέλω να πιάνω το σώμα και να καίει. Εβαλε αντλία η αδερφή μου που μένει δίπλα και τις μέρες που έχει πολυ κρυο και χιόνι το σπίτι μέσα απλά ειναι οκ. Φτάνει το πολύ τους 19 βαθμούς. Εμένα γίνεται φούρνος. Ας πληρώνω και κάτι παραπάνω. Δεν με νοιάζει.
Αν θες να χαϊδεύεις τις φέτες του καλοριφέρ πάω πάσο, προσωπικά προτιμώ γυναίκες, αλλά καλή καρδιά
Και εσύ το καλοριφέρ θα προτιμούσες να χαιδευεις αν ειχες την δική μου γύναικα.
-
RE: Clio LPG vs Yaris hybridposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@gatoz said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@gatoz said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
γατακια...
πετρουπολη-φιλολαου καθημερινα με μηχανη την εποχη που δρομοι υπηρχαν νοτ
ουτε καν η γεφυρα ροσινιολ και λενορμαν
μολις 17km
1.30 το πρωι και 20' το βραδυ
με αμαξι οταν προεκυπτε εβγαζα γενια να φτασω
τοτε με τις αφραγκιες μεχρι και σε γιαρι θαμπαινα
εμπαινα και σε ταξι τοτε, lpg πετρογκαζ, να μυριζει να το νοιωθειςΣιγά το ζόρι...
Εκατομμύρια κόσμος έκανε και κάνει χειρότερες...
εσυ παλι οχι
κληρονομος...Λαπισμός το τελευταίο σκαλί στην μεγάλη κάθοδο...

Σας έκαναν μπουλακους και δεν σας είπανε ποτέ την αλήθεια και τώρα σοκάρεστε που την διαβάζετε.
Υπάρχουν ψυχολόγοι να σας φάνε τις περιουσίες, μπας και βρείτε τον εαυτό σας.
Μπουλης; Μιλάς σε κάποιον που ηταν στις ενοπλες δυνάμεις 12 μηνες στις πιο αντιξοες συνθήκες στο Πολεμικό Μουσείο στην Βασιλισσης Σοφίας σε γραφείο 8 - 12 το μεσημέρι, πολλές φορές με χαλασμένο αιρκοντίσιον και με καφέ απο εκεινεις τις άθλιες εσπρεσσιερες με τις κάψουλες. Εκεί που ξεχωρίζουν οι αντρες απο τα αγοράκια.
-
RE: Δεν θα μάθουν ποτέ.posted in Περί αυτοκίνησης
@red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@criuser said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
@red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:
Εδώ χτίζουν νεόδμητες κατοικίες και αντί αντλιών θερμότητας βάζουν αέριο ή πετρέλαιο ! Να τραβάς τις τρίχες του κώλου σου μια μια !
Και εγώ σε νεόδμητο μένω και εβαλα απο επιλογή μου αέριο. Δεν γουστάρουν όλοι την ψεύτικη αίσθηση θερμότητας των φαν κόιλς, ούτε εξυπηρετεί όλες τις περιπτώσεις η αντλία. Εγω εχω υψόμετρο εδώ (Πεντέλη) και θέλω να ζεσταίνει φούλ και αμέσως.
Αν ήθελες να δώσεις τα παραπάνω λεφτά, για σένα ήταν ιδανικό, η αντλία με ενδοδαπέδια για θέρμανση και φαν κόιλς οροφής για ψύξη.
Δεν είναι θέμα χρημάτων. Απλά βρίσκω την κλασσική θέρμανση πιο γλυκιά. Θέλω να πιάνω το σώμα και να καίει. Εβαλε αντλία η αδερφή μου που μένει δίπλα και τις μέρες που έχει πολυ κρυο και χιόνι το σπίτι μέσα απλά ειναι οκ. Φτάνει το πολύ τους 19 βαθμούς. Εμένα γίνεται φούρνος. Ας πληρώνω και κάτι παραπάνω. Δεν με νοιάζει.
Αν θες να χαϊδεύεις τις φέτες του καλοριφέρ πάω πάσο, προσωπικά προτιμώ γυναίκες, αλλά καλή καρδιά
Και εσύ το καλοριφέρ θα προτιμούσες να χαιδευεις αν ειχες την δική μου γύναικα.
Ρε σατανα μου έφυγε ο καφές από τη μύτη


Καλά μη νομίζεις. Μονο εδω κάνω τον μάγκα. Αν ακούσετε για ανδροκτονία την Πεντέλη, θα είναι επειδή αρχισε να μπαίνει στα φόρουμς

-
RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Νεο μινι πόλης για την κόρη μου:
Πόσο σας βγήκε;
Γενικά στις περισσότερες κοπέλες τους αρέσει πολύ το swift. Θα πάθετε πλάκα σε πόσες αρέσει. Όντως όλες το βλέπουν σαν εναλλακτική του mini cooper.
Στα αγοράκια αρέσει και το στήσιμο του.
Σε πιο μεγάλους δεν αρέσει η ηχομόνωση του.
Μακάρι να το φτιάξουν και αυτό στο επόμενο.Πάντως,λένε, θα έρθει το νέο swift φέτος το καλοκαίρι. Δεν ξέρω, μήπως θέλετε να περιμένετε;
17 χιλιάρικα και υποτίθεται ότι μας έκανε δώρο κάποιο επιπλέον εξοπλισμό (τις ζάντες του GLX και κάτι αλλο ηλεκτρονικο που δεν θυμάμαι) γιατί ηταν ειδική παραγγελία που ακυρώθηκε. Τελοσπαντων, ακομα και να μας τον πιάσανε, αυτό μόνο υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, και η μικρή δεν μπορούσε να περιμένει 5 μήνες μόνο για το χρώμα προτιμούσε (μπλε). Για το καινούργιο Swift δεν ήξερα , αλλά αν της έλεγα να περιμένει ενα χρόνο θα έπαιρνε μηχανή ( που επίσης ήθελε) και εγω θα χρειαζομουν ενα κουτί ηρεμιστικά και ενα μπουκάλι ουίσκι κάθε φορά που θα έβγαινε.
-
RE: MG3 Hybrid+ 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εμένα πάντως δεν μου φαίνεται υπερβολική η κριτική. Και οκ πες ότι λύθηκε το θεμα με την απώλεια ισχύος (που δεν είναι επιβεβαιωμενο 100%). Επιτρέπεται 8,2 l/100km κατανάλωση σε υβριδικό όταν ανοίγει η θέρμανση; Να μην μπορείς καν να το ανοίξεις να μπεις μέσα γιατί έχει αδειάσει μπαταρία από μόνη της; Να θέλεις μισή ώρα ψάξιμο στα μενού για να κάνεις πράγματα που γίνονται σε δευτερόλεπτα αλλού; Αν κάνεις μια επίσκεψη στα ξένα φόρα οι 2 στους 3 θέλουν να το γυρίσουν πίσω.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Χαζομάρα παντως της Dacia που δεν προσφέρει αυτόματο κιβώτιο στα μοντέλα με τον κινητήρα διπλού καυσίμου. Ζαχάρωνα το Duster υγραέριο, και αυτός ηταν ο βασικός λόγος που προσπέρασα και πήρα CHR. Αποκλείεται να είμαι ο μονος.
-
RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια. Και εμένα μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο το i10 αλλά εχει κολλήσει με το 500. Με απασχολεί αρκετά και το θέμα της ασφάλειας. Αρχικά ήθελα να της πάρω ενα Yaris ή ενα 208, αλλά δεν της αρέσουν και εχει κολλημα με το να είναι μινι σε διαστάσεις. Για smart που επίσης της αρεσει το ειχα ξεκόψει, τους φοβάμαι αυτους τους κουβάδες, οπότε παμε μάλλον για 500 που επίσης το φοβάμαι απο θεμα ασφάλειας. Γενικά είναι προσεκτική και είναι καλή οδηγός, αλλά ειλικρινά θα προτιμούσα ακόμα και Jeep Wrangler να ξηλωνόμουν να της πάρω, απλά για την ψυχική μου ηρεμία..
Latest posts made by dimgeo
-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@criuser said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
Για αυτό λέω τι ποσοστό έχει.
Μπορει να ειναι και 50% σε πεντε χρονια, αλλά αυτό ειναι εντελως φυσιολογικό για ενα high tech προιον που βασιζεται σε μια ραγδαια αναπτυσσομενη τεχνολογια και εξαρταται απο την εναπομεινασα υγεια της μπαταριας. Δεν μπορεις να συγκρινεις την μεταπωλητική του αξια με συμβατικό αυτοκινητο με ΜΕΚ, γιατί ειναι σαν συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.
-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@criuser said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
@dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way
Δηλαδή πόση απαξίωση έχουν και σε πόσο χρόνο σε σχέση με την σημερινή τιμή του καινούργιου με την επιδότηση ;
Καπου στο μεσο ορο ειναι, αλλά στα ηλεκτρικά παιζει και το θεμα της μπαταριας που ειναι σχεδόν η μιση τους αξία και η κατασταση της επηρεαζει πολυ την τιμη.
-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@otso said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
@dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way
και σε οχι αγνωστη κατασταση και γυρισμενα χιλιομετρα , καθως ο μεγαλος αδελφος εχει τα παντα για την κατασταση του αυτοκινητου .
Το πας στην Tesla και βαζουν το διαγνωστικό που βλεπει κυριολεκτικα τα παντα, ακόμα κι αν εχει γινει μικροτρακαρισμα ή αλλαγη καποιου εξαρτηματος, και σου λενε και το ποσοστο υγειας της μπαταριας.
-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way
-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.
-
RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ)posted in Αντίλογος
Ο Ζελικο ειναι σπουδαίος αλλα δεν ειναι καθόλου σιγουρο οτι θα ειναι οπως ηταν στην ακμη της καριερας του. Θα δείξει. Για εμενα το βασικό προβλημα δεν ειναι ο προπονητής (και ο Αταμαν καλος ηταν) αλλά αυτός ο ανισορροπος βλακας που εχετε για προεδρο που ντροπιάζει συνεχως την ομαδα φερόμενος σαν τον τελευταίο αλήτη του υποκόσμου.
-
RE: Clio LPG vs Yaris hybridposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@gatoz said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@gatoz said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
γατακια...
πετρουπολη-φιλολαου καθημερινα με μηχανη την εποχη που δρομοι υπηρχαν νοτ
ουτε καν η γεφυρα ροσινιολ και λενορμαν
μολις 17km
1.30 το πρωι και 20' το βραδυ
με αμαξι οταν προεκυπτε εβγαζα γενια να φτασω
τοτε με τις αφραγκιες μεχρι και σε γιαρι θαμπαινα
εμπαινα και σε ταξι τοτε, lpg πετρογκαζ, να μυριζει να το νοιωθειςΣιγά το ζόρι...
Εκατομμύρια κόσμος έκανε και κάνει χειρότερες...
εσυ παλι οχι
κληρονομος...Λαπισμός το τελευταίο σκαλί στην μεγάλη κάθοδο...

Σας έκαναν μπουλακους και δεν σας είπανε ποτέ την αλήθεια και τώρα σοκάρεστε που την διαβάζετε.
Υπάρχουν ψυχολόγοι να σας φάνε τις περιουσίες, μπας και βρείτε τον εαυτό σας.
Μπουλης; Μιλάς σε κάποιον που ηταν στις ενοπλες δυνάμεις 12 μηνες στις πιο αντιξοες συνθήκες στο Πολεμικό Μουσείο στην Βασιλισσης Σοφίας σε γραφείο 8 - 12 το μεσημέρι, πολλές φορές με χαλασμένο αιρκοντίσιον και με καφέ απο εκεινεις τις άθλιες εσπρεσσιερες με τις κάψουλες. Εκεί που ξεχωρίζουν οι αντρες απο τα αγοράκια.
-
RE: Clio LPG vs Yaris hybridposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δεν είμαστε όλοι κληρονόμοι. Υπάρχουν και αυτοδημιουργητοι. Εμένα μόνο 2-3 σπίτια μου άφησαν. Όλα τα άλλα τα έφτιαξα μόνος μου. Στο ένα σπίτι έβαλα εντελώς καινούργιο και υπερσύγχρονο θηροτηλεφωνο με κάμερα, και στο άλλο ψησταριά μπάρμπεκιου στην αυλή, όλα πληρωμένα από την δουλειά μου και με τον ιδρώτα μου.
-
RE: Clio LPG vs Yaris hybridposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
ΓΥΝΑΙΚΑ + ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ = ΑΥΤΟΜΑΤΟ διδάσκεται στην πρώτη δημοτικού
Λίγο πιο σεξιστής πεθαίνεις...
Η γυναίκα του πάντως θα είναι ευτυχισμένη, κι αυτό νομιζω ειναι σημαντικότερο απο τι είμαι εγω.
Ξέρεις και την γυναίκα του; Μωρέ μπράβο...
Οκ. Ξέχνα το φύλο αφου εχεις φάει κόλλημα. Εσυ ας πούμε, θα γούσταρες 2 ώρες συνεχόμενη γυμναστική με το ματσούκι και το αριστερό πεντάλ καθημερινά για πηγαινέλα στην δουλειά με μποτιλιαρισμα σε ωρες αιχμης;
Δεν τραβάω ζόρι. Αλλά δεν είμαι γυναίκα. Εσύ φαίνεσαι ειδικός στο γυναικείο φύλο...
Ε ψιλοείμαι με 4 γυναίκες σπίτι (εβαλα και την πεθερά μεσα που για εμενα είναι άλλο είδος, αλλα ειπα να μην γίνω περισσότερο σεξιστης για σήμερα)
Μπράβο σου. Η γραία μάνα μου, 71 χρονών, προτιμάει ένα από τα χειροκίνητα πάντως, ενώ έχει και αυτόματο στο πάρκινγκ της. Όπως μάθει ο καθένας...
Εντάξει αυτό ειναι λογικο. Ετσι εμαθε. Αλλα 71 είναι νέα για σήμερα. Η δική μου ειναι 78 και πάει ταξιδια σαν τον Ευτυχη Μπλέτσα. Ανεβάζει και βιντεο στα σοσιαλ.
-
RE: Clio LPG vs Yaris hybridposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
ΓΥΝΑΙΚΑ + ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ = ΑΥΤΟΜΑΤΟ διδάσκεται στην πρώτη δημοτικού
Λίγο πιο σεξιστής πεθαίνεις...
Η γυναίκα του πάντως θα είναι ευτυχισμένη, κι αυτό νομιζω ειναι σημαντικότερο απο τι είμαι εγω.
Ξέρεις και την γυναίκα του; Μωρέ μπράβο...
Οκ. Ξέχνα το φύλο αφου εχεις φάει κόλλημα. Εσυ ας πούμε, θα γούσταρες 2 ώρες συνεχόμενη γυμναστική με το ματσούκι και το αριστερό πεντάλ καθημερινά για πηγαινέλα στην δουλειά με μποτιλιαρισμα σε ωρες αιχμης;
Δεν τραβάω ζόρι. Αλλά δεν είμαι γυναίκα. Εσύ φαίνεσαι ειδικός στο γυναικείο φύλο...
Ε ψιλοείμαι με 4 γυναίκες σπίτι (εβαλα και την πεθερά μεσα που για εμενα είναι άλλο είδος, αλλα ειπα να μην γίνω περισσότερο σεξιστης για σήμερα)