@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.
Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.
Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
Στο μελλον να προσεχεις διπλα.Εχεις δικιο. Θα κάνω τον ντετέκτιβ γυρνωντας στο τετράγωνο να ψαχνω πινακίδες 300 μετρα μακρία απο την θεση σταθμευσης οταν βλεπω τους παντες παρκαρισμένους κανονικά.
Απλα ειμαστε μπουρδέλο χωρα με ανυπαρκτη οργανωση και υποδομες για σταθμευση και γελοιους νομους.
Ενα παλιο κολπακι για να αποφυγεις τον ντεντεκτιβ, κοιτας χαμηλα στο πεζοδρομιο, οτν δεις κολωνακι αν γυρισεις το κεφαλι σου ψηλα θα δεις και το σημα.
Αλλο ενα δεδομενο το τι ειναι η καθε χωρα το καθοριζουν οι πολιτες της.
Τζαμπα και βερεσε η ειρωνεία και το κηρυγμα οταν 99,9% θα γραφανε και εσενα αν δεν ηξερες την περιοχη οπως εγραψαν και καμια 50αρια αλλους γιατι η πινακιδα απαγορευσης ηταν μισο χιλιομετρο πιο πανω.
Αλλα αυτοί ειμαστε. Οταν το παθαινουμε εμεις λουφάζουμε και λεμε δικαιολογιες. Οταν το παθαινουν οι αλλοι παιρνουμε υφος εισαγγελέα και κανουμε και υποδειξεις.



