Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 11
    • Posts 214
    • Best 118
    • Groups 0

    Posts made by dimgeo

    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
      Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

      Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

      Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

      Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
      Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

      Εχεις δικιο. Θα κάνω τον ντετέκτιβ γυρνωντας στο τετράγωνο να ψαχνω πινακίδες 300 μετρα μακρία απο την θεση σταθμευσης οταν βλεπω τους παντες παρκαρισμένους κανονικά.

      Απλα ειμαστε μπουρδέλο χωρα με ανυπαρκτη οργανωση και υποδομες για σταθμευση και γελοιους νομους.

      Ενα παλιο κολπακι για να αποφυγεις τον ντεντεκτιβ, κοιτας χαμηλα στο πεζοδρομιο, οτν δεις κολωνακι αν γυρισεις το κεφαλι σου ψηλα θα δεις και το σημα.
      Αλλο ενα δεδομενο το τι ειναι η καθε χωρα το καθοριζουν οι πολιτες της.🙄

      Τζαμπα και βερεσε η ειρωνεία και το κηρυγμα οταν 99,9% θα γραφανε και εσενα αν δεν ηξερες την περιοχη οπως εγραψαν και καμια 50αρια αλλους γιατι η πινακιδα απαγορευσης ηταν μισο χιλιομετρο πιο πανω.

      Αλλα αυτοί ειμαστε. Οταν το παθαινουμε εμεις λουφάζουμε και λεμε δικαιολογιες. Οταν το παθαινουν οι αλλοι παιρνουμε υφος εισαγγελέα και κανουμε και υποδειξεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
      Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

      Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

      Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

      Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
      Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

      Εχεις δικιο. Θα κάνω τον ντετέκτιβ γυρνωντας στο τετράγωνο να ψαχνω πινακίδες 300 μετρα μακρία απο την θεση σταθμευσης οταν βλεπω τους παντες παρκαρισμένους κανονικά.

      Απλα ειμαστε μπουρδέλο χωρα με ανυπαρκτη οργανωση και υποδομες για σταθμευση και γελοιους νομους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
      Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

      Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

      Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      Γράφει στην κλήση το πότε.
      Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
      Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

      Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

      Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

      Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

      Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

      Τη μέρα που θα παραδώσεις το δίπλωμα της θείας σου ας πούμε που της είχες δανείσει το αυτοκίνητο στο αστυνομικό τμήμα,θα αρχίσουν να μετράνε και οι 10 μέρες της ποινής της θείας σου...!!!
      Μία υπεύθυνη δήλωση κάνεις στο τμήμα και να έχεις μαζί το δίπλωμα της θείας σου, που θα πρέπει να ήταν ενεργό ,όταν έγινε η παράβαση, γιατί μετά από 6 μήνες ,μπορεί να πέθανε η γυναίκα..!!

      "Και της το έλεγα κύριε Συνταγματαρχα (δεν είμαι σίγουρος αν πιάνει αυτή η κολακεια της αναβάθμισης 6-7 βαθμών) που πας βρε Θεία με το τεσλα το περφόρμανς, είναι πολλά τα άλογα για σένα, αλλά δεν με άκουγε. Τελικά την έπαθε από παρκάρισμα γιατί έχει 14 βαθμούς μυωπία και δεν είδε την πινακίδα"

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι;

      Ε δεν θέλω να με κρατήσουν και εμένα για 10 μέρες εκεί μαζί με το δίπλωμα 🤣

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      Γράφει στην κλήση το πότε.
      Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
      Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

      Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

      Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

      Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

      Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      Γράφει στην κλήση το πότε.
      Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
      Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

      Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο. Θα πάω αύριο στην Τροχαια να ρωτήσω. Απλά σκέφτηκα μην πάω σαν βλακας να δώσω το δίπλωμα χωρίς να χρειάζεται γιατί δεν μπορώ να εξυπηρετηθω χωρίς αυτοκίνητο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Μου ήρθε ένα email από gov που λέει "οριστικοποιήθηκε η από 19/12/2025 κλήση για παράνομη στάθμευση P40 με πρόστιμο 30 ευρώ" που δεν θυμάμαι καν ποτε έγινε γιατί δεν είχα βρει καμία κλήση, και ανοίγω το έγγραφο και εκτός από τα 30 ευρώ της κλήσης, αυτός που την οριστικοποιησε επέβαλε και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 μέρες!

      Είμαστε με τα καλά μας; Δεν με νοιάζουν τα 30 ευρώ. Να τα πληρώσω αν στο δρόμο εκείνο υπήρχε απαγορευτικό στάθμευσης που δεν το πρόσεξα (αν και ήταν όλοι παρκαρισμένοι στην σειρά από όσο θυμάμαι) αλλά αφαίρεση άδειας μετά από 6 μήνες για στάθμευση; Τι να κάνω τώρα;

      Τπτ. Ότι λέει ο νόμος.
      Δεν έχει δικάσιμο πλέον για να προσβάλεις το πρόστιμο.
      Καλά εννοείται πως δεν έχει και φωτογραφία.
      Μάλλον δεν ξέρω ποιανού αρμοδιότητα είναι πλέον, σε έγραψε ο Δήμος το έβαλε στο συρτάρι το έβγαλε από το συρτάρι και έπεσες στην αλλαγή του ΚΟΚ.
      Λέω....

      Θα μάθουμε να είμαστε υπεύθυνοι, στο κράτος της ανευθυνότητας και της Λογικής του Παραλόγου.

      Θες ένα καλύτερο;;; Το ξέρω γιατί ξέρω τον άνθρωπο. Δεν έχει ούτε δίπλωμα, ούτε και αυτοκίνητο.
      Είδα από τον Δήμο της κλήση με τα μάτια μου.
      Τον γράψανε για παράνομη στάθμευση πριν 2 χρόνια. Τσίριζε από τα νεύρα του.
      Πες μου εσύ σε παρακαλώ, πως βάλανε αυτό τον άνθρωπο:
      Ιδιοκτήτη Οχήματος που δεν έχει. Βασικά δεν έχει τπτ στο όνομά του. Να οδηγάει δεν ξέρει.
      Πες μου σε παρακαλώ. 50 ευρώ μου φαίνεται ήταν.

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Μου ήρθε ένα email από gov που λέει "οριστικοποιήθηκε η από 19/12/2025 κλήση για παράνομη στάθμευση P40 με πρόστιμο 30 ευρώ" που δεν θυμάμαι καν ποτε έγινε γιατί δεν είχα βρει καμία κλήση, και ανοίγω το έγγραφο και εκτός από τα 30 ευρώ της κλήσης, αυτός που την οριστικοποιησε επέβαλε και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 μέρες!

      Είμαστε με τα καλά μας; Δεν με νοιάζουν τα 30 ευρώ. Να τα πληρώσω αν στο δρόμο εκείνο υπήρχε απαγορευτικό στάθμευσης που δεν το πρόσεξα (αν και ήταν όλοι παρκαρισμένοι στην σειρά από όσο θυμάμαι) αλλά αφαίρεση άδειας μετά από 6 μήνες για στάθμευση; Τι να κάνω τώρα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @criuser said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Για αυτό λέω τι ποσοστό έχει.

      Μπορει να ειναι και 50% σε πεντε χρονια, αλλά αυτό ειναι εντελως φυσιολογικό για ενα high tech προιον που βασιζεται σε μια ραγδαια αναπτυσσομενη τεχνολογια και εξαρταται απο την εναπομεινασα υγεια της μπαταριας. Δεν μπορεις να συγκρινεις την μεταπωλητική του αξια με συμβατικό αυτοκινητο με ΜΕΚ, γιατί ειναι σαν συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @criuser said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way

      Δηλαδή πόση απαξίωση έχουν και σε πόσο χρόνο σε σχέση με την σημερινή τιμή του καινούργιου με την επιδότηση ;

      Καπου στο μεσο ορο ειναι, αλλά στα ηλεκτρικά παιζει και το θεμα της μπαταριας που ειναι σχεδόν η μιση τους αξία και η κατασταση της επηρεαζει πολυ την τιμη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @otso said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way

      και σε οχι αγνωστη κατασταση και γυρισμενα χιλιομετρα , καθως ο μεγαλος αδελφος εχει τα παντα για την κατασταση του αυτοκινητου .

      Το πας στην Tesla και βαζουν το διαγνωστικό που βλεπει κυριολεκτικα τα παντα, ακόμα κι αν εχει γινει μικροτρακαρισμα ή αλλαγη καποιου εξαρτηματος, και σου λενε και το ποσοστο υγειας της μπαταριας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ)

      Ο Ζελικο ειναι σπουδαίος αλλα δεν ειναι καθόλου σιγουρο οτι θα ειναι οπως ηταν στην ακμη της καριερας του. Θα δείξει. Για εμενα το βασικό προβλημα δεν ειναι ο προπονητής (και ο Αταμαν καλος ηταν) αλλά αυτός ο ανισορροπος βλακας που εχετε για προεδρο που ντροπιάζει συνεχως την ομαδα φερόμενος σαν τον τελευταίο αλήτη του υποκόσμου.

      posted in Αντίλογος
      D
      dimgeo
    • RE: Clio LPG vs Yaris hybrid

      @lap said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @gatoz said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @gatoz said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      γατακια...
      πετρουπολη-φιλολαου καθημερινα με μηχανη την εποχη που δρομοι υπηρχαν νοτ
      ουτε καν η γεφυρα ροσινιολ και λενορμαν
      μολις 17km
      1.30 το πρωι και 20' το βραδυ
      με αμαξι οταν προεκυπτε εβγαζα γενια να φτασω
      τοτε με τις αφραγκιες μεχρι και σε γιαρι θαμπαινα
      εμπαινα και σε ταξι τοτε, lpg πετρογκαζ, να μυριζει να το νοιωθεις

      Σιγά το ζόρι...

      Εκατομμύρια κόσμος έκανε και κάνει χειρότερες...

      εσυ παλι οχι
      κληρονομος...

      Λαπισμός το τελευταίο σκαλί στην μεγάλη κάθοδο...😊

      Σας έκαναν μπουλακους και δεν σας είπανε ποτέ την αλήθεια και τώρα σοκάρεστε που την διαβάζετε.

      Υπάρχουν ψυχολόγοι να σας φάνε τις περιουσίες, μπας και βρείτε τον εαυτό σας.

      Μπουλης; Μιλάς σε κάποιον που ηταν στις ενοπλες δυνάμεις 12 μηνες στις πιο αντιξοες συνθήκες στο Πολεμικό Μουσείο στην Βασιλισσης Σοφίας σε γραφείο 8 - 12 το μεσημέρι, πολλές φορές με χαλασμένο αιρκοντίσιον και με καφέ απο εκεινεις τις άθλιες εσπρεσσιερες με τις κάψουλες. Εκεί που ξεχωρίζουν οι αντρες απο τα αγοράκια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Clio LPG vs Yaris hybrid

      Δεν είμαστε όλοι κληρονόμοι. Υπάρχουν και αυτοδημιουργητοι. Εμένα μόνο 2-3 σπίτια μου άφησαν. Όλα τα άλλα τα έφτιαξα μόνος μου. Στο ένα σπίτι έβαλα εντελώς καινούργιο και υπερσύγχρονο θηροτηλεφωνο με κάμερα, και στο άλλο ψησταριά μπάρμπεκιου στην αυλή, όλα πληρωμένα από την δουλειά μου και με τον ιδρώτα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Clio LPG vs Yaris hybrid

      @realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      ΓΥΝΑΙΚΑ + ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ = ΑΥΤΟΜΑΤΟ διδάσκεται στην πρώτη δημοτικού

      Λίγο πιο σεξιστής πεθαίνεις...

      Η γυναίκα του πάντως θα είναι ευτυχισμένη, κι αυτό νομιζω ειναι σημαντικότερο απο τι είμαι εγω.

      Ξέρεις και την γυναίκα του; Μωρέ μπράβο...

      Οκ. Ξέχνα το φύλο αφου εχεις φάει κόλλημα. Εσυ ας πούμε, θα γούσταρες 2 ώρες συνεχόμενη γυμναστική με το ματσούκι και το αριστερό πεντάλ καθημερινά για πηγαινέλα στην δουλειά με μποτιλιαρισμα σε ωρες αιχμης;

      Δεν τραβάω ζόρι. Αλλά δεν είμαι γυναίκα. Εσύ φαίνεσαι ειδικός στο γυναικείο φύλο...

      Ε ψιλοείμαι με 4 γυναίκες σπίτι (εβαλα και την πεθερά μεσα που για εμενα είναι άλλο είδος, αλλα ειπα να μην γίνω περισσότερο σεξιστης για σήμερα)

      Μπράβο σου. Η γραία μάνα μου, 71 χρονών, προτιμάει ένα από τα χειροκίνητα πάντως, ενώ έχει και αυτόματο στο πάρκινγκ της. Όπως μάθει ο καθένας...

      Εντάξει αυτό ειναι λογικο. Ετσι εμαθε. Αλλα 71 είναι νέα για σήμερα. Η δική μου ειναι 78 και πάει ταξιδια σαν τον Ευτυχη Μπλέτσα. Ανεβάζει και βιντεο στα σοσιαλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Clio LPG vs Yaris hybrid

      @realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @realzeus said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @dimgeo said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      ΓΥΝΑΙΚΑ + ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ = ΑΥΤΟΜΑΤΟ διδάσκεται στην πρώτη δημοτικού

      Λίγο πιο σεξιστής πεθαίνεις...

      Η γυναίκα του πάντως θα είναι ευτυχισμένη, κι αυτό νομιζω ειναι σημαντικότερο απο τι είμαι εγω.

      Ξέρεις και την γυναίκα του; Μωρέ μπράβο...

      Οκ. Ξέχνα το φύλο αφου εχεις φάει κόλλημα. Εσυ ας πούμε, θα γούσταρες 2 ώρες συνεχόμενη γυμναστική με το ματσούκι και το αριστερό πεντάλ καθημερινά για πηγαινέλα στην δουλειά με μποτιλιαρισμα σε ωρες αιχμης;

      Δεν τραβάω ζόρι. Αλλά δεν είμαι γυναίκα. Εσύ φαίνεσαι ειδικός στο γυναικείο φύλο...

      Ε ψιλοείμαι με 4 γυναίκες σπίτι (εβαλα και την πεθερά μεσα που για εμενα είναι άλλο είδος, αλλα ειπα να μην γίνω περισσότερο σεξιστης για σήμερα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 1 / 11
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr