Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 8 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    152
    4191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster @red_monster last edited by

      @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @spi_duster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Οκ δεν έχεις τα χρήματα να συντηρήσεις και να επαναφέρεις ένα παλιό καλό αυτοκίνητο σε κατάσταση καινουργι. Σου γράφω πως τα βασικά για να το επαναφέρεις είναι λιγότερα από την προκαταβολή για καινούργιο.Μπαίνεις στο τρυπάκι μετά να κωλοχρεωθεις και να πληρώνεις νταβατζιλικι για καινούργιο με leasing?? Σόρρυ μα δεν το στηρίζω αυτό το σκεπτικό. Το αμάξι δεν είναι επένδυση. Είναι τρύπα που ζητά χρήματα και ψευδαίσθηση. Αν δε μπορείς να το υποστηρίξεις ότι και να πάρεις θα γίνει βραχνας. Υπόψη πως και το leasing θέλει την προκαταβολή του εκτός κι αν δε σε νοιάζει να πληρώνεις μίσθωμα στο θεό. Με άλλα λόγια υποστηρίζω πως πρέπει να αλλάζουμε αυτοκίνητο όταν το τρέχον έχει φάει πραγματικά τα ψωμιά του και δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μας. Αλλιώς πεταμένα λεφτά.

      Χωρίς να διαφωνώ επί της ουσίας, τα σύγχρονα ΙΧ όσο φθηνά και μικρά και αν είναι είναι τέρατα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας και έχουν επίσης τεράστια διαφορά στην κατανάλωση. Κανένα από τα δύο δεν μπορούμε και δεν πρέπει να τα παραβλέψουμε !

      Με ορους μακροοικονομιας μπορει να αληθευει η αποψη περι κερδους. Αν πρεπει να δωσει φιλε ζεστα κοντα 30000 για να παρει ενα της ιδιας κατηγοριας δε ξερω στα ποσα χλμ και λιτρα θα βγει κερδοφορος.

      ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        bill971 last edited by

        Μια καλή επιλογή μεταχειρισμένου είναι το Nissan Micra diesel. Το τελευταίο.
        Με 40άρι ντεπόζιτο βγάζει 650-700 χιλιόμετρα & μένουν & 8-10 λίτρα.
        Σβέλτο, πολύ οικονομικό, αξιόπιστο, όμορφο, άσπαστο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tsimisde @red_monster last edited by

          @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          Τα πετρέλαια θα μας συνοδεύουν για πολλά χρόνια ακόμα. Και που να χρειαστούν συντήρηση ή επισκευή τα δεκάδες εκατοντάδες αδιανόητα πολύπλοκα (πλην τουοτα) υβριδικά με τις μεγάλες μπαταρίες !

          Γι' αυτό κάπου έχω ανοιχτό μάτι και στα απλά θερμικά, με το φόβο της πολυπλοκότητας των νέων συστημάτων, είμαι της άποψης πως όσο πιο σύνθετο είναι κάτι, τόσο πιο πολύ αυξάνονται οι πιθανότητες να στραβωσει κάτι. Βέβαια, αν μιλάμε για Kia η Suzuki στις mild hybrid εκδόσεις, εκεί αλλάζει λίγο το θέμα.

          @v_a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

          Η αλήθεια είναι ότι δεν ψηφίζω πετρελαιοκίνητο επειδή δεν με συμφέρει οικονομικά, δεν γράφω τόσα πολλά χιλιόμετρα για να αξιοποιηθεί το πλεονέκτημα του ντίζελ. Βέβαια, με τις τιμές πλέον, όντως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό και επίσης, με παραξενεύει που πλέον έχει εξαφανιστεί και από την γκάμα των περισσότερων εταιρειών....

          @ilias-a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
          Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

          Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

          Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

          Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

          Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
          Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.

          Κατά μία έννοια, επειδή είναι η φάση που το ψάχνω, θέλω και μια ακόμα γνώμη, για να εξετάσω και κάποια περίπτωση που μπορεί να αδικήσω προσπερνώντας την, κάποια σχετική λεπτομέρεια που μπορεί να μου έχει διαφύγει οπότε, με βοηθάει στο φιλτράρισμα. Για παράδειγμα, όταν παραπάνω από ένας απορρίπτει η προτείνει κάποια συγκεκριμένη επιλογή, αυτό κάτι δείχνει πιστεύω....

          Δεν θα ήθελα πιστεύω να είμαι στη θέση της γυναίκας σου, όταν πχ
          αποφασιζετε που θα πάτε διακοπές ή
          σε πιο εστιατόριο θα φάτε 😉

          Εννοείται κάνω πλάκα, έχεις τη συμπάθειά μου για τον τρόπο που γράφεις.
          Το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι λεπτολογος και ότι και να επιλέξεις θα είναι το σωστότερο για σένα.

          (Αν και μου πέρασε απ'το μυαλό ότι είσαι ο lap)

          Τουλάχιστον είμαι καλός στο λέγειν, είναι κι αυτή μια κάποια γοητεία. Η υπεραναλυτικότητα πάντως, είναι ίδιον του χαρακτήρα μου, το ομολογώ. Βέβαια, εν προκειμένω, απλά μελετώ όλα τα στοιχεία, πολλά θα φανούν και όταν έρθω σε επαφή με τα αυτοκίνητα και στην πραγματικότητα, είτε απλά να κάτσω, είτε ακόμα και να τα οδηγήσω.

          @spi_duster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          @red_monster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          @spi_duster said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          Οκ δεν έχεις τα χρήματα να συντηρήσεις και να επαναφέρεις ένα παλιό καλό αυτοκίνητο σε κατάσταση καινουργι. Σου γράφω πως τα βασικά για να το επαναφέρεις είναι λιγότερα από την προκαταβολή για καινούργιο.Μπαίνεις στο τρυπάκι μετά να κωλοχρεωθεις και να πληρώνεις νταβατζιλικι για καινούργιο με leasing?? Σόρρυ μα δεν το στηρίζω αυτό το σκεπτικό. Το αμάξι δεν είναι επένδυση. Είναι τρύπα που ζητά χρήματα και ψευδαίσθηση. Αν δε μπορείς να το υποστηρίξεις ότι και να πάρεις θα γίνει βραχνας. Υπόψη πως και το leasing θέλει την προκαταβολή του εκτός κι αν δε σε νοιάζει να πληρώνεις μίσθωμα στο θεό. Με άλλα λόγια υποστηρίζω πως πρέπει να αλλάζουμε αυτοκίνητο όταν το τρέχον έχει φάει πραγματικά τα ψωμιά του και δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μας. Αλλιώς πεταμένα λεφτά.

          Χωρίς να διαφωνώ επί της ουσίας, τα σύγχρονα ΙΧ όσο φθηνά και μικρά και αν είναι είναι τέρατα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας και έχουν επίσης τεράστια διαφορά στην κατανάλωση. Κανένα από τα δύο δεν μπορούμε και δεν πρέπει να τα παραβλέψουμε !

          Με ορους μακροοικονομιας μπορει να αληθευει η αποψη περι κερδους. Αν πρεπει να δωσει φιλε ζεστα κοντα 30000 για να παρει ενα της ιδιας κατηγοριας δε ξερω στα ποσα χλμ και λιτρα θα βγει κερδοφορος.

          Όχι όχι, στα 30000 δεν πάω, δεν έχω κόλλημα να πάρω κάτι αντίστοιχης αξίας με το Compact μου, προτιμώ να κινηθώ μέχρι 22, άντε 25 χιλιάρικα αν αξίζει πραγματικά τον κόπο, όχι παραπάνω.

          @bill971 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

          Μια καλή επιλογή μεταχειρισμένου είναι το Nissan Micra diesel. Το τελευταίο.
          Με 40άρι ντεπόζιτο βγάζει 650-700 χιλιόμετρα & μένουν & 8-10 λίτρα.
          Σβέλτο, πολύ οικονομικό, αξιόπιστο, όμορφο, άσπαστο.

          Μιλώντας για άσπαστο, αξιόπιστο, όμορφο κτλ, μάρκας Nissan, έχω στο νου μου και το Juke. Ως καινούριο βέβαια ξεφεύγει οικονομικά, εκτός αν το πετύχω ελαφρώς μεταχειρισμένο η με μια πολύ γενναιόδωρη έκπτωση. Για να είμαι ειλικρινής, εμφανισιακά μου κάνει περισσότερο το κλικ, συγκριτικά με το Vitara.

          Καλή και η αξιοπιστία αλλά, θέλω ένα αμάξι που να μου αρέσει και εμφανισιακά. Ενώ στο Vitara καταλαβαίνω τα προτερήματα του, πραγματικά στο εμφανισιακό κομμάτι, δυσκολεύομαι να βρω κάτι που μου αρέσει και αυτό λέει πολλά....

          Μιλώντας για "αποφασιστικότητα", όταν έρθει η ώρα της δια ζώσης επαφής με τα αυτοκίνητα, θα δω για την τιμή των όπλων και κάποια hatchback, παρόλο που τα απορρίπτω εκ πρώτης. Ίσως δεν μου είναι τόσο απαραίτητο τελικά το crossoverοειδές, θα το δω όμως και στην πράξη. Εξάλλου, τόσο χαμηλή θέση οδήγησης όσο της Compact, δύσκολα να έχουν τα καινούργια hatchback.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @tsimisde last edited by

            @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

            Ωραιότατα, γι' αυτό έθιξα το θέμα leasing, επειδή κι εμένα μου φάνηκε ότι έχει κάποιες γκρίζες ζώνες, ήθελα κάποιες διευκρινίσεις, επομένως, μακριά κι αγαπημένοι.

            Ένα άλλο θέμα τώρα στο οποίο ζητώ τη γνώμη σας. Αξίζει να λάβω στα σοβαρά υπόψιν τη μεγαλύτερη εγγύηση που δίνουν κάποιες εταιρείες; Πέρα από το προφανές όπου είμαι για περισσότερο καιρό καλυμμένος από την εγγύηση με ότι αυτό συνεπάγεται για μένα, υπάρχει κάποιο άλλο ουσιαστικό όφελος;

            Αν για παράδειγμα η εγγύηση διαρκεί 4 χρόνια (βλέπε Seat) η 5 χρόνια όπου δίνουν οι περισσότεροι, μετά το πέρας της εγγύησης, πάω σε εξωτερικό συνεργείο για να καλύπτω τα σέρβις, με ότι αυτό συνεπάγεται για την οικονομική διαφορά μεταξύ επίσημου η εξουσιοδοτημένου σέρβις.

            Επομένως, το πραγματικό ερώτημα είναι, στην πράξη, έχει ουσιαστική διαφορά ή 5ετης εγγύηση που δίνουν οι περισσότεροι, από την 7ετή της Kia? Η 10ετής εγγύηση που δίνει η Skoda & η 11ετής της Toyota, προϋποθέτουν τα σέρβις να γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ενώ οι λοιπές 5ετείς και η 7ετής εγγύηση της Kia, είναι ξεκάθαρες από την αρχή.

            Ποια η γνώμη σας επ' αυτού; Υπάρχει κάτι στα παραπάνω που μου διαφεύγει και πρέπει να λάβω στα υπόψιν;

            Στο άλλο φόρουμ ένα μέλος θέλει να δώσει ένα καινούριο Κιά Ceed με 7ετη εγγυηση ωραιο αμαξι λιγο βαρετο στην οδηγηση οχι BMW, δες μηπως φτανεις τα χρηματα που ζηταει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimgeo last edited by

              Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way

              O C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • O
                otso @dimgeo last edited by

                @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way

                και σε οχι αγνωστη κατασταση και γυρισμενα χιλιομετρα , καθως ο μεγαλος αδελφος εχει τα παντα για την κατασταση του αυτοκινητου .

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dimgeo @otso last edited by

                  @otso said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                  @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                  Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way

                  και σε οχι αγνωστη κατασταση και γυρισμενα χιλιομετρα , καθως ο μεγαλος αδελφος εχει τα παντα για την κατασταση του αυτοκινητου .

                  Το πας στην Tesla και βαζουν το διαγνωστικό που βλεπει κυριολεκτικα τα παντα, ακόμα κι αν εχει γινει μικροτρακαρισμα ή αλλαγη καποιου εξαρτηματος, και σου λενε και το ποσοστο υγειας της μπαταριας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser @dimgeo last edited by

                    @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                    Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way

                    Δηλαδή πόση απαξίωση έχουν και σε πόσο χρόνο σε σχέση με την σημερινή τιμή του καινούργιου με την επιδότηση ;

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimgeo @criuser last edited by dimgeo

                      @criuser said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                      @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                      Σε μεταχειρισμένα παιζουν και Tesla model 3 απο 20 χιλιάρικα by the way

                      Δηλαδή πόση απαξίωση έχουν και σε πόσο χρόνο σε σχέση με την σημερινή τιμή του καινούργιου με την επιδότηση ;

                      Καπου στο μεσο ορο ειναι, αλλά στα ηλεκτρικά παιζει και το θεμα της μπαταριας που ειναι σχεδόν η μιση τους αξία και η κατασταση της επηρεαζει πολυ την τιμη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Για αυτό λέω τι ποσοστό έχει.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimgeo @criuser last edited by dimgeo

                          @criuser said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

                          Για αυτό λέω τι ποσοστό έχει.

                          Μπορει να ειναι και 50% σε πεντε χρονια, αλλά αυτό ειναι εντελως φυσιολογικό για ενα high tech προιον που βασιζεται σε μια ραγδαια αναπτυσσομενη τεχνολογια και εξαρταται απο την εναπομεινασα υγεια της μπαταριας. Δεν μπορεις να συγκρινεις την μεταπωλητική του αξια με συμβατικό αυτοκινητο με ΜΕΚ, γιατί ειναι σαν συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ αυτοκίνητα χάνουν ανάλογα την αξία τους. Δεν γίνεται να συγκρίνεις ένα όχημα με τιμή Γερμανίας και ένα με τιμή Ελλάδας !!!

                            https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=458651255&sb=rel&od=up&vc=Car&dam=false&fr=2020%3A2021&ms=1900%3B31%3B%3B&s=Car&searchId=d168a733-d597-1866-2352-ac0313b16d57&ref=srp&refId=d168a733-d597-1866-2352-ac0313b16d57

                            Αυτο πχ είχε πάνω από 58 k καινούργιο και δεν έχει και πολλά χιλιόμετρα !!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 5
                            • 6
                            • 7
                            • 8
                            • 8 / 8
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr