Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 11
    • Posts 219
    • Best 118
    • Groups 0

    dimgeo

    Banned

    260
    Reputation
    40
    Profile views
    219
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dimgeo Unfollow Follow

    Best posts made by dimgeo

    • Δεν θα μάθουν ποτέ.

      Κάθε χρόνο αυτές τις μέρες με λίγο χιονάκι η ίδια γελοία κατάσταση. 6 ώρες έκανα χτες να γυρίσω από Αραχωβα, γιατί οι γνωστοί μακάκες Ελληναραδες βγηκαν βολτα στις ταβέρνες χωρις αλυσίδες και με καλοκαιρινά λάστιχα και χωρίς να ξέρουν να οδηγήσουν και κόλλησαν σε έναν πόντο χιόνι... Ακόμα και μερικοί που είχαν αλυσίδες δεν ήξεραν να τις βάλουν και κλασσικά έκανα την οδική βοήθεια βάζοντας τις και βοηθώντας τους να ξεμπλοκαρουν. "Μα έχω SUV, γιατί κόλλησε" μου είπε ένας μπάρμπας με ενα Qasqai και του εξήγησα ευγενικά ότι το όχημα του δεν είναι 4x4 και φοράει θερινά ελαστικά. Eνας άλλος στόκος με ένα Τεσλα κόλλησε γιατί δεν είχε αλυσίδες και μέσα στον πανικό του δεν ξέρω τι έκανε και μπλοκαρε εντελώς το όχημα και όλοι οι χαζοι λέγανε ότι φταίνε τα ηλεκτρικά γιατί σβήνουν στο κρύο.... Καμία ελπίδα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μου

      Παιδιά ευχαριστώ για την πρόταση. Της έδειξα το Suzuki Swift, της άρεσε, πήγαμε να το δει απο κοντά και έγινε παραγγελία ενος κόκκινου αυτόματου GL+. Το αμαξάκι είναι κουκλι, στο ίδιο στυλ με το mini Cooper και αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Clio LPG vs Yaris hybrid

      Δεν είμαστε όλοι κληρονόμοι. Υπάρχουν και αυτοδημιουργητοι. Εμένα μόνο 2-3 σπίτια μου άφησαν. Όλα τα άλλα τα έφτιαξα μόνος μου. Στο ένα σπίτι έβαλα εντελώς καινούργιο και υπερσύγχρονο θηροτηλεφωνο με κάμερα, και στο άλλο ψησταριά μπάρμπεκιου στην αυλή, όλα πληρωμένα από την δουλειά μου και με τον ιδρώτα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Δεν θα μάθουν ποτέ.

      @red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @criuser said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      Εδώ χτίζουν νεόδμητες κατοικίες και αντί αντλιών θερμότητας βάζουν αέριο ή πετρέλαιο ! Να τραβάς τις τρίχες του κώλου σου μια μια !

      Και εγώ σε νεόδμητο μένω και εβαλα απο επιλογή μου αέριο. Δεν γουστάρουν όλοι την ψεύτικη αίσθηση θερμότητας των φαν κόιλς, ούτε εξυπηρετεί όλες τις περιπτώσεις η αντλία. Εγω εχω υψόμετρο εδώ (Πεντέλη) και θέλω να ζεσταίνει φούλ και αμέσως.

      Αν ήθελες να δώσεις τα παραπάνω λεφτά, για σένα ήταν ιδανικό, η αντλία με ενδοδαπέδια για θέρμανση και φαν κόιλς οροφής για ψύξη.

      Δεν είναι θέμα χρημάτων. Απλά βρίσκω την κλασσική θέρμανση πιο γλυκιά. Θέλω να πιάνω το σώμα και να καίει. Εβαλε αντλία η αδερφή μου που μένει δίπλα και τις μέρες που έχει πολυ κρυο και χιόνι το σπίτι μέσα απλά ειναι οκ. Φτάνει το πολύ τους 19 βαθμούς. Εμένα γίνεται φούρνος. Ας πληρώνω και κάτι παραπάνω. Δεν με νοιάζει.

      Αν θες να χαϊδεύεις τις φέτες του καλοριφέρ πάω πάσο, προσωπικά προτιμώ γυναίκες, αλλά καλή καρδιά

      Και εσύ το καλοριφέρ θα προτιμούσες να χαιδευεις αν ειχες την δική μου γύναικα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Clio LPG vs Yaris hybrid

      @lap said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @gatoz said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      @gatoz said in Clio LPG vs Yaris hybrid:

      γατακια...
      πετρουπολη-φιλολαου καθημερινα με μηχανη την εποχη που δρομοι υπηρχαν νοτ
      ουτε καν η γεφυρα ροσινιολ και λενορμαν
      μολις 17km
      1.30 το πρωι και 20' το βραδυ
      με αμαξι οταν προεκυπτε εβγαζα γενια να φτασω
      τοτε με τις αφραγκιες μεχρι και σε γιαρι θαμπαινα
      εμπαινα και σε ταξι τοτε, lpg πετρογκαζ, να μυριζει να το νοιωθεις

      Σιγά το ζόρι...

      Εκατομμύρια κόσμος έκανε και κάνει χειρότερες...

      εσυ παλι οχι
      κληρονομος...

      Λαπισμός το τελευταίο σκαλί στην μεγάλη κάθοδο...😊

      Σας έκαναν μπουλακους και δεν σας είπανε ποτέ την αλήθεια και τώρα σοκάρεστε που την διαβάζετε.

      Υπάρχουν ψυχολόγοι να σας φάνε τις περιουσίες, μπας και βρείτε τον εαυτό σας.

      Μπουλης; Μιλάς σε κάποιον που ηταν στις ενοπλες δυνάμεις 12 μηνες στις πιο αντιξοες συνθήκες στο Πολεμικό Μουσείο στην Βασιλισσης Σοφίας σε γραφείο 8 - 12 το μεσημέρι, πολλές φορές με χαλασμένο αιρκοντίσιον και με καφέ απο εκεινεις τις άθλιες εσπρεσσιερες με τις κάψουλες. Εκεί που ξεχωρίζουν οι αντρες απο τα αγοράκια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Δεν θα μάθουν ποτέ.

      @red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @criuser said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @dimgeo said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      @red_monster said in Δεν θα μάθουν ποτέ.:

      Εδώ χτίζουν νεόδμητες κατοικίες και αντί αντλιών θερμότητας βάζουν αέριο ή πετρέλαιο ! Να τραβάς τις τρίχες του κώλου σου μια μια !

      Και εγώ σε νεόδμητο μένω και εβαλα απο επιλογή μου αέριο. Δεν γουστάρουν όλοι την ψεύτικη αίσθηση θερμότητας των φαν κόιλς, ούτε εξυπηρετεί όλες τις περιπτώσεις η αντλία. Εγω εχω υψόμετρο εδώ (Πεντέλη) και θέλω να ζεσταίνει φούλ και αμέσως.

      Αν ήθελες να δώσεις τα παραπάνω λεφτά, για σένα ήταν ιδανικό, η αντλία με ενδοδαπέδια για θέρμανση και φαν κόιλς οροφής για ψύξη.

      Δεν είναι θέμα χρημάτων. Απλά βρίσκω την κλασσική θέρμανση πιο γλυκιά. Θέλω να πιάνω το σώμα και να καίει. Εβαλε αντλία η αδερφή μου που μένει δίπλα και τις μέρες που έχει πολυ κρυο και χιόνι το σπίτι μέσα απλά ειναι οκ. Φτάνει το πολύ τους 19 βαθμούς. Εμένα γίνεται φούρνος. Ας πληρώνω και κάτι παραπάνω. Δεν με νοιάζει.

      Αν θες να χαϊδεύεις τις φέτες του καλοριφέρ πάω πάσο, προσωπικά προτιμώ γυναίκες, αλλά καλή καρδιά

      Και εσύ το καλοριφέρ θα προτιμούσες να χαιδευεις αν ειχες την δική μου γύναικα.

      Ρε σατανα μου έφυγε ο καφές από τη μύτη 😂😂

      Καλά μη νομίζεις. Μονο εδω κάνω τον μάγκα. Αν ακούσετε για ανδροκτονία την Πεντέλη, θα είναι επειδή αρχισε να μπαίνει στα φόρουμς 😥

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μου

      @lap said in Νεο μινι πόλης για την κόρη μου:

      Πόσο σας βγήκε;
      Γενικά στις περισσότερες κοπέλες τους αρέσει πολύ το swift. Θα πάθετε πλάκα σε πόσες αρέσει. Όντως όλες το βλέπουν σαν εναλλακτική του mini cooper.
      Στα αγοράκια αρέσει και το στήσιμο του.
      Σε πιο μεγάλους δεν αρέσει η ηχομόνωση του.
      Μακάρι να το φτιάξουν και αυτό στο επόμενο.

      Πάντως,λένε, θα έρθει το νέο swift φέτος το καλοκαίρι. Δεν ξέρω, μήπως θέλετε να περιμένετε;

      17 χιλιάρικα και υποτίθεται ότι μας έκανε δώρο κάποιο επιπλέον εξοπλισμό (τις ζάντες του GLX και κάτι αλλο ηλεκτρονικο που δεν θυμάμαι) γιατί ηταν ειδική παραγγελία που ακυρώθηκε. Τελοσπαντων, ακομα και να μας τον πιάσανε, αυτό μόνο υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, και η μικρή δεν μπορούσε να περιμένει 5 μήνες μόνο για το χρώμα προτιμούσε (μπλε). Για το καινούργιο Swift δεν ήξερα , αλλά αν της έλεγα να περιμένει ενα χρόνο θα έπαιρνε μηχανή ( που επίσης ήθελε) και εγω θα χρειαζομουν ενα κουτί ηρεμιστικά και ενα μπουκάλι ουίσκι κάθε φορά που θα έβγαινε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Εμένα πάντως δεν μου φαίνεται υπερβολική η κριτική. Και οκ πες ότι λύθηκε το θεμα με την απώλεια ισχύος (που δεν είναι επιβεβαιωμενο 100%). Επιτρέπεται 8,2 l/100km κατανάλωση σε υβριδικό όταν ανοίγει η θέρμανση; Να μην μπορείς καν να το ανοίξεις να μπεις μέσα γιατί έχει αδειάσει μπαταρία από μόνη της; Να θέλεις μισή ώρα ψάξιμο στα μενού για να κάνεις πράγματα που γίνονται σε δευτερόλεπτα αλλού; Αν κάνεις μια επίσκεψη στα ξένα φόρα οι 2 στους 3 θέλουν να το γυρίσουν πίσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Χαζομάρα παντως της Dacia που δεν προσφέρει αυτόματο κιβώτιο στα μοντέλα με τον κινητήρα διπλού καυσίμου. Ζαχάρωνα το Duster υγραέριο, και αυτός ηταν ο βασικός λόγος που προσπέρασα και πήρα CHR. Αποκλείεται να είμαι ο μονος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μου

      Σας ευχαριστώ για την βοήθεια. Και εμένα μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο το i10 αλλά εχει κολλήσει με το 500. Με απασχολεί αρκετά και το θέμα της ασφάλειας. Αρχικά ήθελα να της πάρω ενα Yaris ή ενα 208, αλλά δεν της αρέσουν και εχει κολλημα με το να είναι μινι σε διαστάσεις. Για smart που επίσης της αρεσει το ειχα ξεκόψει, τους φοβάμαι αυτους τους κουβάδες, οπότε παμε μάλλον για 500 που επίσης το φοβάμαι απο θεμα ασφάλειας. Γενικά είναι προσεκτική και είναι καλή οδηγός, αλλά ειλικρινά θα προτιμούσα ακόμα και Jeep Wrangler να ξηλωνόμουν να της πάρω, απλά για την ψυχική μου ηρεμία..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo

    Latest posts made by dimgeo

    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
      Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

      Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

      Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

      Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
      Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

      Εχεις δικιο. Θα κάνω τον ντετέκτιβ γυρνωντας στο τετράγωνο να ψαχνω πινακίδες 300 μετρα μακρία απο την θεση σταθμευσης οταν βλεπω τους παντες παρκαρισμένους κανονικά.

      Απλα ειμαστε μπουρδέλο χωρα με ανυπαρκτη οργανωση και υποδομες για σταθμευση και γελοιους νομους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
      Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

      Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

      Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      Γράφει στην κλήση το πότε.
      Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
      Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

      Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

      Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

      Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

      Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

      Τη μέρα που θα παραδώσεις το δίπλωμα της θείας σου ας πούμε που της είχες δανείσει το αυτοκίνητο στο αστυνομικό τμήμα,θα αρχίσουν να μετράνε και οι 10 μέρες της ποινής της θείας σου...!!!
      Μία υπεύθυνη δήλωση κάνεις στο τμήμα και να έχεις μαζί το δίπλωμα της θείας σου, που θα πρέπει να ήταν ενεργό ,όταν έγινε η παράβαση, γιατί μετά από 6 μήνες ,μπορεί να πέθανε η γυναίκα..!!

      "Και της το έλεγα κύριε Συνταγματαρχα (δεν είμαι σίγουρος αν πιάνει αυτή η κολακεια της αναβάθμισης 6-7 βαθμών) που πας βρε Θεία με το τεσλα το περφόρμανς, είναι πολλά τα άλογα για σένα, αλλά δεν με άκουγε. Τελικά την έπαθε από παρκάρισμα γιατί έχει 14 βαθμούς μυωπία και δεν είδε την πινακίδα"

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι;

      Ε δεν θέλω να με κρατήσουν και εμένα για 10 μέρες εκεί μαζί με το δίπλωμα 🤣

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      Γράφει στην κλήση το πότε.
      Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
      Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

      Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

      Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

      Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

      Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      Γράφει στην κλήση το πότε.
      Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
      Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

      Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο. Θα πάω αύριο στην Τροχαια να ρωτήσω. Απλά σκέφτηκα μην πάω σαν βλακας να δώσω το δίπλωμα χωρίς να χρειάζεται γιατί δεν μπορώ να εξυπηρετηθω χωρίς αυτοκίνητο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Μου ήρθε ένα email από gov που λέει "οριστικοποιήθηκε η από 19/12/2025 κλήση για παράνομη στάθμευση P40 με πρόστιμο 30 ευρώ" που δεν θυμάμαι καν ποτε έγινε γιατί δεν είχα βρει καμία κλήση, και ανοίγω το έγγραφο και εκτός από τα 30 ευρώ της κλήσης, αυτός που την οριστικοποιησε επέβαλε και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 μέρες!

      Είμαστε με τα καλά μας; Δεν με νοιάζουν τα 30 ευρώ. Να τα πληρώσω αν στο δρόμο εκείνο υπήρχε απαγορευτικό στάθμευσης που δεν το πρόσεξα (αν και ήταν όλοι παρκαρισμένοι στην σειρά από όσο θυμάμαι) αλλά αφαίρεση άδειας μετά από 6 μήνες για στάθμευση; Τι να κάνω τώρα;

      Τπτ. Ότι λέει ο νόμος.
      Δεν έχει δικάσιμο πλέον για να προσβάλεις το πρόστιμο.
      Καλά εννοείται πως δεν έχει και φωτογραφία.
      Μάλλον δεν ξέρω ποιανού αρμοδιότητα είναι πλέον, σε έγραψε ο Δήμος το έβαλε στο συρτάρι το έβγαλε από το συρτάρι και έπεσες στην αλλαγή του ΚΟΚ.
      Λέω....

      Θα μάθουμε να είμαστε υπεύθυνοι, στο κράτος της ανευθυνότητας και της Λογικής του Παραλόγου.

      Θες ένα καλύτερο;;; Το ξέρω γιατί ξέρω τον άνθρωπο. Δεν έχει ούτε δίπλωμα, ούτε και αυτοκίνητο.
      Είδα από τον Δήμο της κλήση με τα μάτια μου.
      Τον γράψανε για παράνομη στάθμευση πριν 2 χρόνια. Τσίριζε από τα νεύρα του.
      Πες μου εσύ σε παρακαλώ, πως βάλανε αυτό τον άνθρωπο:
      Ιδιοκτήτη Οχήματος που δεν έχει. Βασικά δεν έχει τπτ στο όνομά του. Να οδηγάει δεν ξέρει.
      Πες μου σε παρακαλώ. 50 ευρώ μου φαίνεται ήταν.

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Μου ήρθε ένα email από gov που λέει "οριστικοποιήθηκε η από 19/12/2025 κλήση για παράνομη στάθμευση P40 με πρόστιμο 30 ευρώ" που δεν θυμάμαι καν ποτε έγινε γιατί δεν είχα βρει καμία κλήση, και ανοίγω το έγγραφο και εκτός από τα 30 ευρώ της κλήσης, αυτός που την οριστικοποιησε επέβαλε και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 μέρες!

      Είμαστε με τα καλά μας; Δεν με νοιάζουν τα 30 ευρώ. Να τα πληρώσω αν στο δρόμο εκείνο υπήρχε απαγορευτικό στάθμευσης που δεν το πρόσεξα (αν και ήταν όλοι παρκαρισμένοι στην σειρά από όσο θυμάμαι) αλλά αφαίρεση άδειας μετά από 6 μήνες για στάθμευση; Τι να κάνω τώρα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgeo
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @criuser said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Για αυτό λέω τι ποσοστό έχει.

      Μπορει να ειναι και 50% σε πεντε χρονια, αλλά αυτό ειναι εντελως φυσιολογικό για ενα high tech προιον που βασιζεται σε μια ραγδαια αναπτυσσομενη τεχνολογια και εξαρταται απο την εναπομεινασα υγεια της μπαταριας. Δεν μπορεις να συγκρινεις την μεταπωλητική του αξια με συμβατικό αυτοκινητο με ΜΕΚ, γιατί ειναι σαν συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgeo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr