Παιδιά ευχαριστώ για την πρόταση. Της έδειξα το Suzuki Swift, της άρεσε, πήγαμε να το δει απο κοντά και έγινε παραγγελία ενος κόκκινου αυτόματου GL+. Το αμαξάκι είναι κουκλι, στο ίδιο στυλ με το mini Cooper και αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση.
Best posts made by dimgeo
-
RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μου
-
RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μου
@lap said in Νεο μινι πόλης για την κόρη μου:
Πόσο σας βγήκε;
Γενικά στις περισσότερες κοπέλες τους αρέσει πολύ το swift. Θα πάθετε πλάκα σε πόσες αρέσει. Όντως όλες το βλέπουν σαν εναλλακτική του mini cooper.
Στα αγοράκια αρέσει και το στήσιμο του.
Σε πιο μεγάλους δεν αρέσει η ηχομόνωση του.
Μακάρι να το φτιάξουν και αυτό στο επόμενο.Πάντως,λένε, θα έρθει το νέο swift φέτος το καλοκαίρι. Δεν ξέρω, μήπως θέλετε να περιμένετε;
17 χιλιάρικα και υποτίθεται ότι μας έκανε δώρο κάποιο επιπλέον εξοπλισμό (τις ζάντες του GLX και κάτι αλλο ηλεκτρονικο που δεν θυμάμαι) γιατί ηταν ειδική παραγγελία που ακυρώθηκε. Τελοσπαντων, ακομα και να μας τον πιάσανε, αυτό μόνο υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, και η μικρή δεν μπορούσε να περιμένει 5 μήνες μόνο για το χρώμα προτιμούσε (μπλε). Για το καινούργιο Swift δεν ήξερα , αλλά αν της έλεγα να περιμένει ενα χρόνο θα έπαιρνε μηχανή ( που επίσης ήθελε) και εγω θα χρειαζομουν ενα κουτί ηρεμιστικά και ενα μπουκάλι ουίσκι κάθε φορά που θα έβγαινε.
-
RE: Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα
@lap said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Περίμενε έρχεται MG3 με θερμικο κινητήρα και 100 αλογα στα 16500 με όλα αυτά μέσα!
Μπούρδες λενε όλα αυτά μαζί σε μαζική παραγωγή δεν αυξάνουν το κόστος ούτε 500-700 ευρώ!
Τα κέρδη και τα bonus τους πληρώνουμε! Η εφοδιαστική αλυσίδα έχει πέσει κατά πολύ από το κόστος της πανδημίας. Οι παραγωγές ημιαγωγών έχουν φτάσει το επίπεδο μέσου κόστους κατά 90% προ πανδημίας !
Το πρόβλημα ομως είναι οτι ακομα κι αν πέσουν τα κόστη διεθνως, στην Ελλάδα τίποτα δεν γίνεται φτηνότερο γιατί δεν το επιτρέπουν τα καρτέλ της κερδοσκοπίας και το φορομπηχτικό κράτος. Και εγω έχω ακούσει την συζήτηση για το MG αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στα 20 χιλιάρικα τελική θα πάει και αυτό.
-
RE: Νεο μινι πόλης για την κόρη μου
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια. Και εμένα μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο το i10 αλλά εχει κολλήσει με το 500. Με απασχολεί αρκετά και το θέμα της ασφάλειας. Αρχικά ήθελα να της πάρω ενα Yaris ή ενα 208, αλλά δεν της αρέσουν και εχει κολλημα με το να είναι μινι σε διαστάσεις. Για smart που επίσης της αρεσει το ειχα ξεκόψει, τους φοβάμαι αυτους τους κουβάδες, οπότε παμε μάλλον για 500 που επίσης το φοβάμαι απο θεμα ασφάλειας. Γενικά είναι προσεκτική και είναι καλή οδηγός, αλλά ειλικρινά θα προτιμούσα ακόμα και Jeep Wrangler να ξηλωνόμουν να της πάρω, απλά για την ψυχική μου ηρεμία..
-
RE: Dacia Sandero III & Sandero Stepway III
Ειλικρινά έχω μπερδευτεί. Σε πωλήσεις στην Ευρώπη σκίζουν, σε reviews τα πάνε πολύ καλά, στις ομάδες facebook λένε τα καλύτερα, μόνο εδώ όποιον έχω ρωτήσει γελάνε οταν ακούνε Dacia και τα σνομπάρουν. Πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο να δώσω 5-6 χιλιάρικα παραπάνω για Yaris Cross ή CHR. Ο κολλητός μου με κοροϊδεύει λέγοντας "Είχες BMW X3, μετά Νissan Qashqai και τώρα θα πας σε Dacia; Δεν το λες και πρόοδο". Μήπως είμαστε λίγο κομπλεξικοί σαν λαος; Μου φαίνεται οτι θα τους γράψω όλους και θα πάρω το Duster ή το Sandero Stepway LPG, και θα μου μείνουν και λεφτά στην τσέπη και απο την τιμή αγοράς και απο την οικονομία του υγραερίου.
-
Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις
Κανένα απο τα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει δεν πλησιάζει κάν τις θεωρητικές τιμές κατανάλωσης που δίνει ο κατασκευαστής. Τελευταίο παράδειγμα: Fiesta 1.0 125ps. Η Ford δίνει 4,3 λιτρα/100χλμ μέση κατανάλωση. Δική μου μέτρηση (γέμισμα με γέμισμα, οχι τα αναξιοπιστα του trip computer): 7,5 λιτρα για 100 χιλιόμετρα, τα περισσότερα εντός πολης και τα υπολοιπα εθνική/αττικη οδο, και πηγαίνοτας σε κανονικό ρυθμό, ούτε σαν κότα, ούτε σανιδώνοντας το γκαζι. Μιλάμε για 40% απόκλιση. Ειμαι ο μόνος που το θεωρεί απάτη;
-
RE: TOYOTA FORUM
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@dimgeo said in TOYOTA FORUM:
Οσο για τα αυτόματα, εγω μετά την εμπειρία του Golf που τις μισές μέρες του μήνα ηταν στο συνεργείο,
Είναι λάθος να βασίζεις την απόφαση αυτή σε μια εμπειρία μόνο και μάλιστα με το ΠΙΟ ζημιάρικο (μετά το Powershift) αυτόματο που έχει βγει ποτέ!!
Ένα καλό αυτόματο δεν έχει θέμα...
Εντάξει είναι λίγο ρουλέτα η φάση με τα αυτόματα. Μπορεί να σου βγάλει και 300.000 χλμ απλα με τα τακτικά σερβις οπως σε Passat φίλου μου με το ίδιο ακριβως κιβωτιο (DSG7), αλλά μπορεί και να σου στοιχίσει σαν να είχες αγοράσει δευτερο αυτοκίνητο. Παντως και για τα CVT και τα ημιαυτόματα εχω ακουσει για προβληματα απο μαστόρια, αν και οντως σπανιότερα. Σε κάθε περίπτωση παντως δεν συγκρινεται η αξιοπιστία και η οικονομία χρησης-συντήρησης του χειροκίνητου. Είναι σαφως ανώτερη.
-
RE: Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα
@antonakis said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Αγοραστε Τέσλα να τελειώνετε.
Αυτός είναι ο σκοπός τους. Όταν για μίνι κουβαδακι 68 ίππων θα χρειάζεσαι 25 χιλιάρικα, θα βαζεις αλλα 5 και θα παίρνεις ηλεκτρικό με 400ps
-
RE: TOYOTA FORUM
Μόλις ήρθα απο Toyota. 19.850 το υβριδικό Yaris με τον νέο τιμοκατάλογο που τους ήρθε πρίν λίγες μέρες. Παράδοση τον Νοέμβριο του 22 με το αισιόδοξο σενάριο.
Δεν πάμε καλά... Με 23 χιλιάρικα είχα αγοράσει Αudi S3 κάποτε. Τώρα παρακαλάς να πάρεις εναν κουβά με εναν χρόνο αναμονή. Εχω ξενερώσει απίστευτα. Μαλλον θα παρω μηχανή.
-
RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing
Πραγματική σπαζοκεφαλιά το τι συμφέρει περισσότερο. Νομίζω οτι για τυπους σαν εμένα που το σκίζουν το αμάξι, το ξεκινάνε κρυο σανιδώνοντας το γκάζι, καβαλάνε πεζοδρόμια παρκάροντας, καρφωνουν ταχυτητες κλπ, και που ετσι κι αλλιως κανένα αμάξι δεν το εχω κρατήσει για πάνω απο 4-5 χρονια, μαλλον συμφέρει να εχω μονίμως leasing. Και τι με νοιάζει στην τελική αν δεν γίνεται σερβις στα εξουσιοδοτημένα. Δικό τους είναι.
Latest posts made by dimgeo
-
RE: Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα
@lap said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Περίμενε έρχεται MG3 με θερμικο κινητήρα και 100 αλογα στα 16500 με όλα αυτά μέσα!
Μπούρδες λενε όλα αυτά μαζί σε μαζική παραγωγή δεν αυξάνουν το κόστος ούτε 500-700 ευρώ!
Τα κέρδη και τα bonus τους πληρώνουμε! Η εφοδιαστική αλυσίδα έχει πέσει κατά πολύ από το κόστος της πανδημίας. Οι παραγωγές ημιαγωγών έχουν φτάσει το επίπεδο μέσου κόστους κατά 90% προ πανδημίας !
Το πρόβλημα ομως είναι οτι ακομα κι αν πέσουν τα κόστη διεθνως, στην Ελλάδα τίποτα δεν γίνεται φτηνότερο γιατί δεν το επιτρέπουν τα καρτέλ της κερδοσκοπίας και το φορομπηχτικό κράτος. Και εγω έχω ακούσει την συζήτηση για το MG αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στα 20 χιλιάρικα τελική θα πάει και αυτό.
-
RE: Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα
@lap said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Ω ναι!!!!! Συμφωνώ 1000%
Επιτέλους να μπει μια τάξη σε αυτό το θέμα!
Αν και θα βρεθούν οι μαστρητσοι που θα τα απενεργοποιούν καπως!
Εννοειται. Απλά θα αλλάξει λίγο το προφίλ του μάστορα. Δεν θα είναι πια ο μαστρο-Γιωργης με το γρασαρισμενο αμάνικο φανελάκι, αλλά κάποιος πιο νεαρός και τρέντυ hacker.
-
RE: Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα
@antonakis said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Αγοραστε Τέσλα να τελειώνετε.
Αυτός είναι ο σκοπός τους. Όταν για μίνι κουβαδακι 68 ίππων θα χρειάζεσαι 25 χιλιάρικα, θα βαζεις αλλα 5 και θα παίρνεις ηλεκτρικό με 400ps
-
Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα
Από τον Ιούλιο μπαίνει η δεύτερη δόση των ευρωπαικων κανονισμών ασφαλειας GSR2 που θα υποχρεώνει κάθε νέο μοντέλο να ενσωματώνει καμία 20ρια, οι περισσότερες άχρηστες, τεχνολογίες ασφαλείας στον βασικό του εξοπλισμό.
Αναμενόμενη επιβάρυνση 1500 - 2500 ευρώ. Για το πιο μικρό κουβαδακι πόλης στην βασική έκδοση δηλαδή θα χρειάζονται 20 - 22 χιλιάρικα..
https://autogreeknews.gr/nea/reportaz-autokinitou/akrivainoyn-ta-aytokinita-apo-ton-ioylio
-
RE: Πρόβλημα με Opel Corsa D
@antonakis said in Πρόβλημα με Opel Corsa D:
Σε αυτά τα χλμ λογικό ακούγεται να ήταν καδένα.
Τώρα το τι έχει πραγματικά το μοτέρ εμείς δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Ισχύει ότι μπορεί να βρει πράγματα αφού το ανοίξει, αλλά ένα προϋπολογισμό μπορούσε να σου έχει δώσει.Στο θέμα του προϋπολογισμού μαλλον φταίω εγώ γιατί δεν το είχα ζητήσει πριν του πω να το φτιάξει, αλλά ρε παιδιά αν πάει 4 χιλιάρικα να φτιάξει την μηχανή, πόσο θα κόστιζε αν άλλαζα ολη την μηχανή με μια αλλη μεταχειρισμενη; Αυτός βέβαια μου λέει ότι θα είναι σαν να εχω καινούργια μηχανή, αλλά δεν εχω τις γνώσεις για να το επιβεβαιώσω.
-
Πρόβλημα με Opel Corsa D
Έχω ένα Opel Corsa 1,4 D βενζίνη του 2006 με 170.000 χλμ το οποίο έκανε έναν μεταλλικό ήχο σαν κροταλισμα (πυρακια;) και έκαιγε υπερβολικά πολύ λάδι.
Το πήγα σε συνεργείο που μου σύστησαν, έλυσαν την μηχανή, και μου είπαν ότι χάνει ένας κύλινδρος, κάποιες βαλβίδες θέλουν αλλαγή, θέλει καδενα, φλάτζες, καπάκια δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο (άσχετος είμαι από μηχανικά) και ότι είναι γενικά χάλια η μηχανή. Του λέω οκ φτιαχτό (σκέφτηκα σαν βλακας εντάξει πόσο να πάει γύρω στο χιλιάρικο) και τώρα ο τύπος με έχει φτάσει στα 3 γιατί συνεχώς ανακαλύπτει κάτι άλλο και ακόμα δεν έχει τελειώσει. Δεν ξέρω, ευγενικός και αναλυτικός φαίνεται, αλλά ρε παιδιά δεν είχα σκοπό να δώσω τόσα για ένα παλιό αμάξι που χρησιμοποιώ για δεύτερο. Μήπως μου πιάνουν τον ποπό λιγακι;
-
RE: Βελτίωση σε ΒΜW Z4
@panos2171 said in Βελτίωση σε ΒΜW Z4:
Δες μήπως σε συμφέρει να τη δώσεις και να πας σε boxter. Το ότι είναι turbo θα πάρει εύκολα λίγα ακόμα άλογα αλλά διπλασιασμός αλόγων οδηγεί σε ένα άρμεγμα των βελτιωτών προς εσένα χωρίς κάποιο ουσιώδες αποτέλεσμα.
Δεν μου πολυαρέσει η boxster. Αν δεν βρώ tuner να μου κάνει αυτά που θέλω, γιατί ο Σπανός απο αυτά που είδα δεν νομιζω να το αναλαβει, θα φέρω απο Γερμανία μια μεταχειρισμένη 911 GT3 RS που εχω δει.
-
RE: Βελτίωση σε ΒΜW Z4
@fanis75 said in Βελτίωση σε ΒΜW Z4:
AC Schnitzer.
Ευχαριστώ, δεν ηξερα οτι εχουν αντιπροσωπο στην Ελλάδα και νόμιζα οτι επρεπε να το στείλω Γερμανία, γιαυτό ρώτησα για tuner στην Αθηνα. Παντως αυτό που με ενδιαφέρει είναι μεγάλη παρέμβαση μηχανικά , αν γίνεται και διπλασιασμό της ιπποδύναμης, οχι απλους προγραμματισμούς, εξατμίσεις και body kits. Θα τους επισκεφθώ και βλέπουμε
-
Βελτίωση σε ΒΜW Z4
Καλησπέρα,
Εχω μια Ζ4 του 2019, και εντάξει το εχω χαρεί πολύ το αμαξι, αλλά τα 200 άλογα του σε συνδυασμό με το μπόλικο βάρος δεν με καλυπτουν πλέον. Σκεφτόμουν να το πουλήσω και να παρω κάτι άλλο, αλλά οι τεράστιοι χρόνοι αναμονής σε συνδυασμό με το οτι το λατρεύω εμφανισιακά αυτό το αυτοκίνητο, με οδηγησαν στην απόφαση να το βελτιώσω ριζικά. Θα ήθελα αν ξερετε να μου προτείνετε ενα καλό tuner στην Αθήνα με εμπειρία στην μάρκα. Ευχαριστω
-
RE: Dacia Sandero III & Sandero Stepway III
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Το καθένα έχει την κατηγορία του. Άλλο πράγμα η χ3 άλλο τα dacia.
Για την κατηγορία τους είναι αρκετά vfm.Όσο για τον κομπλεξισμό συμφώνω. Τις περισσότερες φορές όσο πιο φτωχός είναι κάποιος τόσο επιθυμεί να δείχνει πως έχει μια ζωή με πολυτέλεια.
Σίγουρα, αλλα όταν είχα Χ3 έβγαζα και τα διπλάσια χρήματα. Και τώρα μπορώ να πάρω BMW αλλά το θεωρώ βλακεια να κάνεις αγορές που μπορουν εστω και στο ελάχιστο να σε ζορίσουν. Έχω εναν Ολλανδό πελάτη που στην πατρίδα του έχει βιομηχανία αλουμινίου, και εδω νοικιάζει ενα διαμερισματακι στο κέντρο και οδηγαει το ίδιο Toyota Prius εδώ και 20 χρόνια. Αντε τώρα να του εξηγήσεις πως κάποιοι Έλληνες με πολυτελη SUV δυσκολεύονται να πληρώσουν το ρεύμα του σπιτιού τους. Νομίζει ότι όλοι εδώ είναι φραγκατοι με αυτά που βλέπει ο άνθρωπος.