Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    • 1
    • 2
    • 425
    • 426
    • 427
    • 428
    • 429
    • 430
    • 427 / 430
    Περί αυτοκίνησης
    124
    8584
    338728
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sarantism
      sarantism @terryp117 last edited by sarantism

      @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @jousis said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Ένας εδώ που μας έκανε ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ να πηγαίνουμε με 30.

      Γιατί δεν με κάνεις tag, σε έχω βρίσει/απειλήσει ποτέ και φοβάσαι;

      έχω εκφράσει την αντίρρηση μου για τις ταχύτητες σε όλα τα τόπικ, αλλά δεν μπορώ κάθε φορά να ποστάρω σαν κάρεν. Να τους μαντρώσει η τροχαία.
      Για αυτό σας παράτησα κ εδώ. Δεν μπορώ να λέω 10 φορές το ίδιο και το ίδιο.
      Κάντε ότι θέλετε.

      Εγώ κάνω αυτό που κηρύττω πάντως.
      Εδώ ένα τυχαίο screenshot απο το αυτοκίνητο, που σε βαθμολογεί πόσο ασφαλής είσαι.
      2/5 σε βουνό, 3 κ 4 στην πόλη με τα παιδιά σας.
      Το χαμηλό σκορ δεν είναι λόγω υπερβολικής ταχύτητας btw αλλά λόγω γκάζι/φρένου/απότομες αλλαγές πορείας 😉

      @jousis said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Ένας εδώ που μας έκανε ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ να πηγαίνουμε με 30.

      Γιατί δεν με κάνεις tag, σε έχω βρίσει/απειλήσει ποτέ και φοβάσαι;

      έχω εκφράσει την αντίρρηση μου για τις ταχύτητες σε όλα τα τόπικ, αλλά δεν μπορώ κάθε φορά να ποστάρω σαν κάρεν. Να τους μαντρώσει η τροχαία.
      Για αυτό σας παράτησα κ εδώ. Δεν μπορώ να λέω 10 φορές το ίδιο και το ίδιο.
      Κάντε ότι θέλετε.

      Εγώ κάνω αυτό που κηρύττω πάντως.
      Εδώ ένα τυχαίο screenshot απο το αυτοκίνητο, που σε βαθμολογεί πόσο ασφαλής είσαι.
      2/5 σε βουνό, 3 κ 4 στην πόλη με τα παιδιά σας.
      Το χαμηλό σκορ δεν είναι λόγω υπερβολικής ταχύτητας btw αλλά λόγω γκάζι/φρένου/απότομες αλλαγές πορείας 😉

      Βγήκαν μπερδεμένα τα Post.....Δεν ξέρω τπτ.
      Έχω άλλοθι.

      Μήπως μάστορα με συκοφαντείς χωρίς να το έχεις πάρει χαμπάρι;;
      Αν έγραφα πως μετά έφυγε και δεν ξαναμπήκε να μου έλεγες ότι ήθελες.
      Αναφέρθηκα ονομαστικά σε εσένα;;
      Δε μου έκανες τπτ για να σου κάνω Tag.....

      Τον καθωσπρεπισμό και την υποκρισία στηλιτεύω. Δεν είναι απειλες αυτά σύμφωνα με το Δίκαιο.
      Είναι όμως σύμφωνα με την Ηθική κατακριταία. Η Ηθική είναι άγραφοι νόμοι που πηγάζουν από τις αντιλήψεις της κοινωνίας για το τι είναι κακό και τι όχι κακό.
      Σε αντίθεση με το Δίκαιο που αποτελεί γραπτούς κανόνες που σκοπό έχουν την εύρυθμη λειτουργία της Κοινωνίας.
      Αν παραβείς έναν Κανόνα Δικαίου (Νόμο) θα υποστείς την ποινή που προβλέπει ο Κανόνας Δικαίου.
      Αν παραβείς έναν Κανόνα της Ηθικής θα έχεις θέμα με την συνείδησή σου. Αν έχεις.
      Δύναται Κανόνας Δικαίου (Νόμος) να έρχεται σε αντίθεση με την Ηθική.
      Βασικές Αρχές Αστικού Δίκαιου - 1990. Τότε τα έμαθα.

      Αυτά τι μου τα δείχνεις;;
      Μιλάς σε έναν που αν δεις στο ενεργητικό μου τι ταχύτητες έπιανα με αυτοκίνητο και μηχανή χωρίς να έχω χτυπήσει Κανέναν θα αναρωτιόσουν αν μπορείς εσύ να τα πετύχεις.
      2. Όποτε έφυγα από το δρόμο μόνος μου.
      Αν τώρα ενοχληθεί κανείς που μπήκα σε χωράφι ζητώ συγνώμη από το χωράφι.
      Άνθρωπο και Αυτοκίνητο ΔΕΝ έχω χτυπήσει στη ζωή μου.
      Φέρε μου τώρα την εφαρμογή να περάσουμε τις διαδρομές όπως τις έχω κάνει με τα γκάζια που τις έχω κάνει να δούμε αν θα βγάλει Game Over ή όχι.

      Και κάτι τελευταίο. Αν θες το κάνεις. Αντί να μαθαίνεις τον οδηγό πως να οδηγεί δε μαθαίνεις τον πεζό πως να περπατάει;; Περισσότερα θα πετύχεις. Γνώμη μου.
      Όλοι οι ειδικοί στον χώρο της Οδηγικής Παιδείας είστε ίδιοι. Αντί να ξοδεύετε χρόνο στο πως πρέπει ο πεζός να προστατεύει τη ζωή του στο περπάτημα, χάνετε τον καιρό σας με τους οδηγούς.
      ΔΕΝ βαρεθήκατε. Και πεζούς κλαίτε. Δεν το πήρατε χαμπάρι

      Εμένα στη ζωή μου, πολλοί μπήκαν μπροστά μου κουνώντας μου το δάχτυλο για τη συμπεριφορά μου. Ακόμη και μέσα στο σπίτι. Μετά από καιρό, έμαθα από που βαστάει η σκούφια τους και πόσο χειρότεροι ήταν από εμένα.

      Τέρρυ γενικά είμαι της μουσικής. Άλλοτε ναι καψουροτέτοια και άλλοτε όχι.

      ΤΕΛΙΚΑ μου φαίνεται ότι μας έχεις όλους για πρωινό..!!!
      Αλλά για το παπάκι ΕΠΙΜΕΝΩ, πάρτο να δεις άσπρη μέρα, θα το τερματίζεις ρε αγόρι μου και θα είσαι και νόμιμος, τι άλλο θες..??!!

      Τέρρυ Αδερφέ!! Τπτ δεν έχω. Το παλεύω.
      Κατά 99% ενός 20χρονου όχι ντελίβερι το ξέρω το παλικάρι από πιτσιρικά Crypton X. Πάει 80 χαλαρά. Ψήνομαι για ζάντες με χοντρές ακτίνες με τα ρουλεμάν τους ζελατίνα. 60.000χλμ έχει. Ήθελα σε XCEL αλλά δεν νομίζω. Τεσπα. Να το κάνω μια βόλτα. Και μεταβίβαση.
      Μια βδομάδα έχει που ψάχνω.
      Στο τέλος φθηνότερα θα μου βγει να βγάλω δίπλωμα για ελικόπτερο και να αγοράσω ένα για τις μετακινήσεις μου.
      Θυμήθηκα τώρα, που τότε με τα Honda GLX είχε τα πλαστικά αστεράκια. Πλαστικά αστέρια, που τα βιδώναμε στις ζάντες. Κόβαμε και τις ποδιές. Χρυσοτάμπελη Sebring.
      Τεσπα.

      Τώρα το θυμήθηκα. Ήμουν σε ένα δρόμο που έχει ταβέρνες στη σειρά. Οι πεζοί πάνε από το δρόμο.
      Είναι το Ελληνικό. Κάνουμε τα πεζοδρόμια ταβέρνες για να περπατάνε οι πεζοί στο δρόμο.
      Τα γκαρσόνια περνάνε το δρόμο για σερβιρίσματα.
      Ήμουν με τον μότορα, καλύτερα να τον πήγαινα με τα πόδια. Τεσπα. Πρόσεχα, εννοείται. Μην πάθει τπτ ο μότορας. Βλέπω έναν να κοιτάει το κινητό, ήταν καμιά 18χρονών και να περπατάει.
      Σε αυτόματο πιλότο ήταν το άτομο. Σταματάω. Το πήγε μέχρι που έφτασε κοντά μου. Φιλαράκι πρόσεχε τη μηχανή. Σήκωσε το κεφάλι του σαν ενοχλημένος......
      Τον έκοψα τον παλίκαρο από την ψυχαγωγία του....
      Τι να πω....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimgeo Banned last edited by dimgeo

        Μου ήρθε ένα email από gov που λέει "οριστικοποιήθηκε η από 19/12/2025 κλήση για παράνομη στάθμευση P40 με πρόστιμο 30 ευρώ" που δεν θυμάμαι καν ποτε έγινε γιατί δεν είχα βρει καμία κλήση, και ανοίγω το έγγραφο και εκτός από τα 30 ευρώ της κλήσης, αυτός που την οριστικοποιησε επέβαλε και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 μέρες!

        Είμαστε με τα καλά μας; Δεν με νοιάζουν τα 30 ευρώ. Να τα πληρώσω αν στο δρόμο εκείνο υπήρχε απαγορευτικό στάθμευσης που δεν το πρόσεξα (αν και ήταν όλοι παρκαρισμένοι στην σειρά από όσο θυμάμαι) αλλά αφαίρεση άδειας μετά από 6 μήνες για στάθμευση; Τι να κάνω τώρα;

        sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • sarantism
          sarantism @dimgeo last edited by sarantism

          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          Μου ήρθε ένα email από gov που λέει "οριστικοποιήθηκε η από 19/12/2025 κλήση για παράνομη στάθμευση P40 με πρόστιμο 30 ευρώ" που δεν θυμάμαι καν ποτε έγινε γιατί δεν είχα βρει καμία κλήση, και ανοίγω το έγγραφο και εκτός από τα 30 ευρώ της κλήσης, αυτός που την οριστικοποιησε επέβαλε και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 μέρες!

          Είμαστε με τα καλά μας; Δεν με νοιάζουν τα 30 ευρώ. Να τα πληρώσω αν στο δρόμο εκείνο υπήρχε απαγορευτικό στάθμευσης που δεν το πρόσεξα (αν και ήταν όλοι παρκαρισμένοι στην σειρά από όσο θυμάμαι) αλλά αφαίρεση άδειας μετά από 6 μήνες για στάθμευση; Τι να κάνω τώρα;

          Τπτ. Ότι λέει ο νόμος.
          Δεν έχει δικάσιμο πλέον για να προσβάλεις το πρόστιμο.
          Καλά εννοείται πως δεν έχει και φωτογραφία.
          Μάλλον δεν ξέρω ποιανού αρμοδιότητα είναι πλέον, σε έγραψε ο Δήμος το έβαλε στο συρτάρι το έβγαλε από το συρτάρι και έπεσες στην αλλαγή του ΚΟΚ.
          Λέω....

          Θα μάθουμε να είμαστε υπεύθυνοι, στο κράτος της ανευθυνότητας και της Λογικής του Παραλόγου.

          Θες ένα καλύτερο;;; Το ξέρω γιατί ξέρω τον άνθρωπο. Δεν έχει ούτε δίπλωμα, ούτε και αυτοκίνητο.
          Είδα από τον Δήμο της κλήση με τα μάτια μου.
          Τον γράψανε για παράνομη στάθμευση πριν 2 χρόνια. Τσίριζε από τα νεύρα του.
          Πες μου εσύ σε παρακαλώ, πως βάλανε αυτό τον άνθρωπο:
          Ιδιοκτήτη Οχήματος που δεν έχει. Βασικά δεν έχει τπτ στο όνομά του. Να οδηγάει δεν ξέρει.
          Πες μου σε παρακαλώ. 50 ευρώ μου φαίνεται ήταν.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sarantism
            sarantism @jousis last edited by sarantism

            @jousis said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            Ένας εδώ που μας έκανε ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ να πηγαίνουμε με 30.

            Γιατί δεν με κάνεις tag, σε έχω βρίσει/απειλήσει ποτέ και φοβάσαι;

            έχω εκφράσει την αντίρρηση μου για τις ταχύτητες σε όλα τα τόπικ, αλλά δεν μπορώ κάθε φορά να ποστάρω σαν κάρεν. Να τους μαντρώσει η τροχαία.
            Για αυτό σας παράτησα κ εδώ. Δεν μπορώ να λέω 10 φορές το ίδιο και το ίδιο.
            Κάντε ότι θέλετε.

            Εγώ κάνω αυτό που κηρύττω πάντως.
            Εδώ ένα τυχαίο screenshot απο το αυτοκίνητο, που σε βαθμολογεί πόσο ασφαλής είσαι.
            2/5 σε βουνό, 3 κ 4 στην πόλη με τα παιδιά σας.
            Το χαμηλό σκορ δεν είναι λόγω υπερβολικής ταχύτητας btw αλλά λόγω γκάζι/φρένου/απότομες αλλαγές πορείας 😉

            Γιατί να σου κάνω tag. Τι κακό μου έκανες;

            Πως συμπεραίνεις πως έλεγα εσένα; Σε αναφέρω πουθενά με το όνομά σου;

            Τι να την κάνω την εφαρμογή. Αν της βάλεις το δικό μου τρόπο οδήγησης και τα 0 ατυχήματα με τα γκάζια που πήγαινα, θα κολλήσει.

            Μήπως εσύ μου έκανες tag και μου έσβησαν τις 2 μου απαντήσεις;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jousis last edited by

              'tag' είπα λανθασμένα το @ , δεν είναι επίθεση, όταν έχεις κάτι να μου πεις, χρησιμοποίησέ το.

              Δεν ξέρω τι λες για απαντήσεις, δεν είναι δικό μου το φόρουμ.

              Αυτά, μην κολλήσεις τώρα για κανένα μήνα, ότι έγινε έγινε, δεν τρέχει τπτ. Μίλαγες για εμένα δεν μίλαγες, όλα οκ. Παρακάτω.

              sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimgeo Banned @sarantism last edited by dimgeo

                @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                Μου ήρθε ένα email από gov που λέει "οριστικοποιήθηκε η από 19/12/2025 κλήση για παράνομη στάθμευση P40 με πρόστιμο 30 ευρώ" που δεν θυμάμαι καν ποτε έγινε γιατί δεν είχα βρει καμία κλήση, και ανοίγω το έγγραφο και εκτός από τα 30 ευρώ της κλήσης, αυτός που την οριστικοποιησε επέβαλε και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 μέρες!

                Είμαστε με τα καλά μας; Δεν με νοιάζουν τα 30 ευρώ. Να τα πληρώσω αν στο δρόμο εκείνο υπήρχε απαγορευτικό στάθμευσης που δεν το πρόσεξα (αν και ήταν όλοι παρκαρισμένοι στην σειρά από όσο θυμάμαι) αλλά αφαίρεση άδειας μετά από 6 μήνες για στάθμευση; Τι να κάνω τώρα;

                Τπτ. Ότι λέει ο νόμος.
                Δεν έχει δικάσιμο πλέον για να προσβάλεις το πρόστιμο.
                Καλά εννοείται πως δεν έχει και φωτογραφία.
                Μάλλον δεν ξέρω ποιανού αρμοδιότητα είναι πλέον, σε έγραψε ο Δήμος το έβαλε στο συρτάρι το έβγαλε από το συρτάρι και έπεσες στην αλλαγή του ΚΟΚ.
                Λέω....

                Θα μάθουμε να είμαστε υπεύθυνοι, στο κράτος της ανευθυνότητας και της Λογικής του Παραλόγου.

                Θες ένα καλύτερο;;; Το ξέρω γιατί ξέρω τον άνθρωπο. Δεν έχει ούτε δίπλωμα, ούτε και αυτοκίνητο.
                Είδα από τον Δήμο της κλήση με τα μάτια μου.
                Τον γράψανε για παράνομη στάθμευση πριν 2 χρόνια. Τσίριζε από τα νεύρα του.
                Πες μου εσύ σε παρακαλώ, πως βάλανε αυτό τον άνθρωπο:
                Ιδιοκτήτη Οχήματος που δεν έχει. Βασικά δεν έχει τπτ στο όνομά του. Να οδηγάει δεν ξέρει.
                Πες μου σε παρακαλώ. 50 ευρώ μου φαίνεται ήταν.

                Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                I sarantism 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a Banned @dimgeo last edited by

                  @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                  Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                  Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • sarantism
                    sarantism @dimgeo last edited by sarantism

                    @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    Μου ήρθε ένα email από gov που λέει "οριστικοποιήθηκε η από 19/12/2025 κλήση για παράνομη στάθμευση P40 με πρόστιμο 30 ευρώ" που δεν θυμάμαι καν ποτε έγινε γιατί δεν είχα βρει καμία κλήση, και ανοίγω το έγγραφο και εκτός από τα 30 ευρώ της κλήσης, αυτός που την οριστικοποιησε επέβαλε και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 μέρες!

                    Είμαστε με τα καλά μας; Δεν με νοιάζουν τα 30 ευρώ. Να τα πληρώσω αν στο δρόμο εκείνο υπήρχε απαγορευτικό στάθμευσης που δεν το πρόσεξα (αν και ήταν όλοι παρκαρισμένοι στην σειρά από όσο θυμάμαι) αλλά αφαίρεση άδειας μετά από 6 μήνες για στάθμευση; Τι να κάνω τώρα;

                    Τπτ. Ότι λέει ο νόμος.
                    Δεν έχει δικάσιμο πλέον για να προσβάλεις το πρόστιμο.
                    Καλά εννοείται πως δεν έχει και φωτογραφία.
                    Μάλλον δεν ξέρω ποιανού αρμοδιότητα είναι πλέον, σε έγραψε ο Δήμος το έβαλε στο συρτάρι το έβγαλε από το συρτάρι και έπεσες στην αλλαγή του ΚΟΚ.
                    Λέω....

                    Θα μάθουμε να είμαστε υπεύθυνοι, στο κράτος της ανευθυνότητας και της Λογικής του Παραλόγου.

                    Θες ένα καλύτερο;;; Το ξέρω γιατί ξέρω τον άνθρωπο. Δεν έχει ούτε δίπλωμα, ούτε και αυτοκίνητο.
                    Είδα από τον Δήμο της κλήση με τα μάτια μου.
                    Τον γράψανε για παράνομη στάθμευση πριν 2 χρόνια. Τσίριζε από τα νεύρα του.
                    Πες μου εσύ σε παρακαλώ, πως βάλανε αυτό τον άνθρωπο:
                    Ιδιοκτήτη Οχήματος που δεν έχει. Βασικά δεν έχει τπτ στο όνομά του. Να οδηγάει δεν ξέρει.
                    Πες μου σε παρακαλώ. 50 ευρώ μου φαίνεται ήταν.

                    Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                    Η πινακίδα Ρ-40 απαγορεύει τόσο τη στάση (προσωρινή ακινησία) όσο και τη στάθμευση (παρκάρισμα) του οχήματος.
                    Το πρόστιμο για την παράβαση αυτή ανέρχεται στα 40 ευρώ, ενώ προβλέπεται επιπλέον και η επιτόπου αφαίρεση των πινακίδων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης για χρονικό διάστημα από 10 έως 20 ημέρες, ανάλογα με την παράβαση.
                    Αναλυτικότερα ισχύουν τα εξής:
                    Ισχύς Απαγόρευσης: Ξεκινά από το σημείο που είναι τοποθετημένη η πινακίδα και ισχύει μέχρι το επόμενο σημείο διασταύρωσης (συνάντηση με άλλη οδό) ή μέχρι να συναντήσετε άλλη ρυθμιστική πινακίδα που αλλάζει τον κανόνα.3
                    Πληρωμή Προστίμου: Η καταβολή μπορεί να γίνει στα κατά τόπους δημοτικά ταμεία ή μέσω της Δημοτικής Αστυνομίας, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις παρέχεται έκπτωση εάν εξοφληθεί εντός καθορισμένης προθεσμίας.

                    Σίγουρα σε έγραψε δημοτική αστυνομία. Το καταλαβαίνεις γιατί πρέπει να πληρώσεις σε δημοτικός ταμείο.
                    Έμειναν στο δήμο σου από λεφτά και ξίνουν τον πάτο του βαρελιού. Το κάνουν συχνά.
                    Πάνε εκεί πες τους τα παράπονά σου, ρώτα τότε ποιος ήταν ο νόμος σχετικά με την αφαίρεση πινακίδων. Νομίζω δεν είχε τότε με τον παλιό τον ΚΟΚ, αφαίρεση πινακίδων.
                    Το ποιο πιθανό είναι να βγήκε τώρα από το συρτάρι του αντιδημάρχου για δημοτική κλπ αστυνομία.
                    Αλλάξατε τελευταία αντιδήμαρχο;
                    Πες τους πως αυτοί έπρεπε να πάρουν τις πινακίδες όταν βεβαίωθηκε η παράβαση.
                    Πάρε και από το google τα στοιχεία για P40 τι λέει ο νόμος και τι να σου πω;;
                    Εγώ έτσι θα έκανα.
                    Τι έχω να χάσω;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sarantism
                      sarantism @jousis last edited by sarantism

                      @jousis said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                      'tag' είπα λανθασμένα το @ , δεν είναι επίθεση, όταν έχεις κάτι να μου πεις, χρησιμοποίησέ το.

                      Δεν ξέρω τι λες για απαντήσεις, δεν είναι δικό μου το φόρουμ.

                      Αυτά, μην κολλήσεις τώρα για κανένα μήνα, ότι έγινε έγινε, δεν τρέχει τπτ. Μίλαγες για εμένα δεν μίλαγες, όλα οκ. Παρακάτω.

                      Το κατάλαβα όταν μου σβίστηκαν 2 post επειδή ΔΕΝ πρόσβαλα κανένα.
                      Τεσπα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimgeo Banned @ilias-a last edited by

                        @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                        Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                        Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                        Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                        sarantism I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • sarantism
                          sarantism @dimgeo last edited by sarantism

                          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                          @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                          Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                          Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                          Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                          Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                          Δεν έχεις την κλήση; Ότι γράφει η κλήση.
                          Όχι τη μέρα της παράβασης. ¨Ενα διάστημα απο την ημερομηνία παράβασης.
                          Βασικά έπρεπε, συγνώμη δε διαβάζεις τι λέει ο google;

                          Το πρόστιμο για την παράβαση αυτή ανέρχεται στα 40 ευρώ, ενώ προβλέπεται επιπλέον και η επιτόπου αφαίρεση των πινακίδων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης για χρονικό διάστημα από 10 έως 20 ημέρες, ανάλογα με την παράβαση.

                          ΔΕΝ έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Απλά πράγματα.

                          Λοιπόν. Μάλλον κάτι γράφεις πολύ λάθος.
                          Έχεις πάρει αυτήν την κλήση.
                          Αν θες στη βάζω ολόκληρη.
                          Δεν μπορεί να μην σου είχε γράψει το πότε.....

                          πιν_2.jpg

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a Banned @dimgeo last edited by

                            @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                            @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                            @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                            Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                            Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                            Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                            Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                            Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

                            sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • sarantism
                              sarantism @ilias-a last edited by sarantism

                              @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                              @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                              @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                              @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                              Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                              Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                              Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                              Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                              Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

                              Γράφει στην κλήση το πότε.
                              Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
                              Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimgeo Banned @sarantism last edited by dimgeo

                                @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                                Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                                Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                                Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                                Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

                                Γράφει στην κλήση το πότε.
                                Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
                                Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

                                Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο. Θα πάω αύριο στην Τροχαια να ρωτήσω. Απλά σκέφτηκα μην πάω σαν βλακας να δώσω το δίπλωμα χωρίς να χρειάζεται γιατί δεν μπορώ να εξυπηρετηθω χωρίς αυτοκίνητο.

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A d P
                                  A d P moderator @dimgeo last edited by

                                  @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                                  Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                                  Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                                  Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                                  Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

                                  Γράφει στην κλήση το πότε.
                                  Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
                                  Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

                                  Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

                                  Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

                                  Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

                                  I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dimgeo Banned @A d P last edited by

                                    @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                                    Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                                    Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                                    Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                                    Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

                                    Γράφει στην κλήση το πότε.
                                    Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
                                    Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

                                    Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

                                    Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

                                    Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

                                    Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

                                    I T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a Banned @dimgeo last edited by

                                      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                      Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι;

                                      5977ec94-9fe0-4b70-bc74-30a271a9c826-image.png

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimgeo Banned @ilias-a last edited by

                                        @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                        @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                        Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι;

                                        Ε δεν θέλω να με κρατήσουν και εμένα για 10 μέρες εκεί μαζί με το δίπλωμα 🤣

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          terryp117 @dimgeo last edited by

                                          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                                          Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                                          Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                                          Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                                          Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

                                          Γράφει στην κλήση το πότε.
                                          Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
                                          Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

                                          Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

                                          Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

                                          Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

                                          Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

                                          Τη μέρα που θα παραδώσεις το δίπλωμα της θείας σου ας πούμε που της είχες δανείσει το αυτοκίνητο στο αστυνομικό τμήμα,θα αρχίσουν να μετράνε και οι 10 μέρες της ποινής της θείας σου...!!!
                                          Μία υπεύθυνη δήλωση κάνεις στο τμήμα και να έχεις μαζί το δίπλωμα της θείας σου, που θα πρέπει να ήταν ενεργό ,όταν έγινε η παράβαση, γιατί μετά από 6 μήνες ,μπορεί να πέθανε η γυναίκα..!!

                                          sarantism D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                          • sarantism
                                            sarantism @terryp117 last edited by

                                            This post is deleted!
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 427 / 430
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr