-
@georgemit said in BYD forum:
Πως ήταν από κόσμο; ήταν υποφερτή η κατάσταση; σκέφτομαι να πάω το επόμενο Σάββατο με τον μικρό.
Μια χαρα ήταν σήμερα μεσημέρι ,πάρκινγκ ανετο
-
Γύρισα από την έκθεση, και αυτό που αποκόμισα είναι για όποιον θέλει ηλεκτρικό και δεν θέλει να πάει σε κατηγορία Tesla, το Dolphin και το Atto 3 είναι κορυφαία. Πανέμορφο και ωραία εργονομικό εσωτερικό στο Dolphin (που εστίασα κυρίως), με πολύ άνετα καθίσματα και πολλές πρακτικές πινελιές. Εξωτερικά είναι πιο ωραίο απ' ότι στις φωτογραφίες.
Οι σαβούρα της Στελας η το Spring είναι για τα γέλια μπροστά τους.
Κάποτε πριν πολλά χρόνια το τζάμπο έφερνε κάτι μλκιες κινεζιές αμαξάκια για παιδιά, που μέχρι τότε είχαν μεγαλώσει με μάτσμποξ και άλλα μοντέλα σε κλίμακα. Η κινεζιά ήταν πλαστική κακόγουστη, αλλά τζάμπα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Αεραγωγοί και πόμολο και μπράτσο πόρτας στο Αττο 3.
Το μπράτσο της πόρτας του οδηγού ήταν ήδη ξεχαρβαλωμένο.
Χώρους είχε, οι κινεζιές ήταν φούλ φουλ έξτρα, πιο φούλ δεν υπήρχε.
Η byd είναι με τεράστιο και πανάκριβο προφανώς περίπτερο, ακριβώς στην είσοδο και έχει πολλά αμάξια και κάποια θηρία και έτσι σχεδόν υποχρεωτικά, σταματούσε ο κόσμος.
Οι τελευταίες φωτογραφίες είναι από το Αυτό 3 άνετο κινεζια εντελώς μέσα,ποιότητα μέτρια, το μπράτσο της πόρτας του οδηγού είχε ξεχαρβαλωσει. Στο ντόλφιν δεν χώρεσα να μπω μέσα.
Λίγος κόσμος κοιταγε τα ταπεινά μοντέλα πιτσιρικάδες κυρίως στα θηριώδη. Όλα τα είχε σε φουλ εκδόσεις.Αλλά ο κόσμος γρήγορα έβλεπε απέναντι την Μπεμβε και πήγαινε εκεί. Κλασσική Μπεμβε με ωραία μοντέλα που κλάνει κάθε τι κινέζικο, γιατί στην Ευρώπη ο λεφτάς θα πάρει Μέρκ ή Μπεμβέ όχι τσιν τσον γιατί είναι 20000 φτηνότερη, γιατί θα ντρέπεται.
-
Αυτά τα κομπλεξικά δεν λένε να τελειώσουν επιτέλους στην Ελλάδα;Αυτά μας φάγανε .
Το μπράτσο το είδες ,το πένταλ του φρένου στο 5008 μάλλον το έφερε και αυτό ο Βακάκης το 2024, που ήταν ξεχαρβαλωμένο και έπαιζε πέρα δώθε ήταν κινεζικό;
Μακάρι οι ντροπές του κόσμου να ήταν η μάρκα αυτοκινήτων!
Όσο για την BMW είχε κόσμο όντως αλλά μετά είχε και οφθαλμίατρο για κολλύρια από την ομορφάδα!
Εξαίρεση το ματ χρωμα της X2 . -
@georgemit said in BYD forum:
Πως ήταν από κόσμο; ήταν υποφερτή η κατάσταση; σκέφτομαι να πάω το επόμενο Σάββατο με τον μικρό.
Και εγώ με τον γιο μου πήγα, την χειρότερη ώρα και ημέρα (Σάββατο στις 4 το απόγευμα) και ήταν μια χαρά. Δεν είχα θέμα με τον κόσμο, ελάχιστη αναμονή σε 1-2 αμάξια.
-
@georgemit said in BYD forum:
Πως ήταν από κόσμο; ήταν υποφερτή η κατάσταση; σκέφτομαι να πάω το επόμενο Σάββατο με τον μικρό.
Και εγώ με τον γιο μου πήγα, την χειρότερη ώρα και ημέρα (Σάββατο στις 4 το απόγευμα) και ήταν μια χαρά. Δεν είχα θέμα με τον κόσμο, ελάχιστη αναμονή σε 1-2 αμάξια.
Μαζί είμασταν εγώ με τα καρότσια !χααχχα
-
@antonmone said in BYD forum:
Αυτά τα κομπλεξικά δεν λένε να τελειώσουν επιτέλους στην Ελλάδα;Αυτά μας φάγανε .
Το μπράτσο το είδες ,το πένταλ του φρένου στο 5008 μάλλον το έφερε και αυτό ο Βακάκης το 2024, που ήταν ξεχαρβαλωμένο και έπαιζε πέρα δώθε ήταν κινεζικό;
Μακάρι οι ντροπές του κόσμου να ήταν η μάρκα αυτοκινήτων!
Όσο για την BMW είχε κόσμο όντως αλλά μετά είχε και οφθαλμίατρο για κολλύρια από την ομορφάδα!
Εξαίρεση το ματ χρωμα της X2 .Να σκέφτεσαι σαν πωλητής, δηλαδή σαν αγοραστής, όχι σαν τους 30 καυλοτίμονους που είμαστε εδώ μέσα.
Οταν ο άλλος δεν μπορεί να πουλήσει γιάρις ντίζελ, θα πουλήσει το τσιν τσον ? Ποτέεεεεεεε.
-
@antonmone said in BYD forum:
Αυτά τα κομπλεξικά δεν λένε να τελειώσουν επιτέλους στην Ελλάδα;Αυτά μας φάγανε .
Το μπράτσο το είδες ,το πένταλ του φρένου στο 5008 μάλλον το έφερε και αυτό ο Βακάκης το 2024, που ήταν ξεχαρβαλωμένο και έπαιζε πέρα δώθε ήταν κινεζικό;
Μακάρι οι ντροπές του κόσμου να ήταν η μάρκα αυτοκινήτων!
Όσο για την BMW είχε κόσμο όντως αλλά μετά είχε και οφθαλμίατρο για κολλύρια από την ομορφάδα!
Εξαίρεση το ματ χρωμα της X2 .Να σκέφτεσαι σαν πωλητής, δηλαδή σαν αγοραστής, όχι σαν τους 30 καυλοτίμονους που είμαστε εδώ μέσα.
Οταν ο άλλος δεν μπορεί να πουλήσει γιάρις ντίζελ, θα πουλήσει το τσιν τσον ? Ποτέεεεεεεε.
Άλλο πράγμα η μεταπώληση όμως που ισχύει αυτό που λες και άλλο αν είναι κακά αυτοκίνητα.Λαβε υπόψιν όμως ότι βλέπαμε κατασκευαστές με ιστορία και εμπειρία πολλών δεκάδων ετών και βλέπουμε και τις προσπάθειες των Κινέζων που είναι χθεσινοί.
Η MG πχ που είδες φαίνονταν ποιοτικότερα από πολλούς κατασκευαστές!0 -
-
Οι γερμανοί τα τελευταία χρόνια έχουν πάψει να καινοτομούν σε μηχανολογία και ντιζάιν.
Ούτε εμένα μου αρέσουν αισθητικά (μέσα - έξω) τα byd. Μακάρι να αποτελέσουν αντίβαρο για τους ευρωπαίους κατασκευαστές μπας και ξυπνήσουν και σταματήσουν να μας πουλάνε λαγούς με πετραχήλια . -
-
-
Να σκέφτεσαι σαν πωλητής, δηλαδή σαν αγοραστής
Δεν έχω πουλήσει ποτέ αυτοκίνητο. Απλά αγοράζω άλλο, όταν μπορώ και θέλω.
Το παλιό τι το κανεις;;; Κοτέτσι;;;;
Έχω πολύ χώρο, οπότε το κρατάω στον <<όρχο>>.
καταθετεις πινακιδες η τα οδηγας ολα;
-
Να σκέφτεσαι σαν πωλητής, δηλαδή σαν αγοραστής
Δεν έχω πουλήσει ποτέ αυτοκίνητο. Απλά αγοράζω άλλο, όταν μπορώ και θέλω.
Το παλιό τι το κανεις;;; Κοτέτσι;;;;
Έχω πολύ χώρο, οπότε το κρατάω στον <<όρχο>>.
καταθετεις πινακιδες η τα οδηγας ολα;
Αναλόγως με τις ανάγκες. Αυτήν την στιγμή έχω πινακίδες σε τρία. Τα άλλα δύο λειτουργικά είναι σε ακινησία, η BMW είναι απλά μουσειακό κομμάτι (έχει βγει ΠΟΕ) και η Jag είναι προς restoration, αλλά θέλει πολλά λεφτά (γύρω στα 40 χιλιάρικα) που δεν περισσεύουν αυτόν τον καιρό για τέτοια γούστα. Δε νομίζω ότι αυτά αφορούν όμως το topic και το forum.
-
Παντως εμενα το Αττο3 κοντα 3000 χλμ τελεια λειτουργει χωρις κανενα τριγμο και το χερουλι και το μπρατσο της πορτας τελεια λειτουργει και δε ξαχαρβαλωθηκε! Επισης μελος του FB Atto 3 Hellas, τρακαρε ολο το πλαι με φορτηγο με τεραστια ζημια ως και η μπροστα ζαντα και λαστιχο χαλασαν. Ε λοιπον μεσα στον Αυγουστο, του το φτιαξανε με ολα καινουργια ανταλλακτικα σε 3 εβδομαδες, με αυτοκινητο αντικαταστασης! Φτιαχθηκε στη Μαγουλα στο εξουσιοδοτημενο BYD. Οπως το εβλεπα στη φωτο του ΦΒ, ηταν αλλαγη πισω και μπρος φτερο, δυο πορτες απο πλευρα οδηγου, λαστιχο και ζαντα οδηγου μπροστα. Μπορει να ειχε χτυπησει και προφυλακτηρα μπρος πισω! Ολα πληρωθηκαν απο ασφαλεια φορτηγου. Λεει πουθενα δεν μπηκε στοκος. Ολα καινουργια. Τα αλλα αυτοκινητα στα νεα μοντελα, εχουν τοσο γρηγορη εξυπηρετηση; Μονο το αυτοκινητο της αντικαταστασης δεν ηταν BYD και ηταν χειροκινητο βενζινης
-
Παντως εμενα το Αττο3 κοντα 3000 χλμ τελεια λειτουργει χωρις κανενα τριγμο και το χερουλι και το μπρατσο της πορτας τελεια λειτουργει και δε ξαχαρβαλωθηκε! Επισης μελος του FB Atto 3 Hellas, τρακαρε ολο το πλαι με φορτηγο με τεραστια ζημια ως και η μπροστα ζαντα και λαστιχο χαλασαν. Ε λοιπον μεσα στον Αυγουστο, του το φτιαξανε με ολα καινουργια ανταλλακτικα σε 3 εβδομαδες, με αυτοκινητο αντικαταστασης! Φτιαχθηκε στη Μαγουλα στο εξουσιοδοτημενο BYD. Οπως το εβλεπα στη φωτο του ΦΒ, ηταν αλλαγη πισω και μπρος φτερο, δυο πορτες απο πλευρα οδηγου, λαστιχο και ζαντα οδηγου μπροστα. Μπορει να ειχε χτυπησει και προφυλακτηρα μπρος πισω! Ολα πληρωθηκαν απο ασφαλεια φορτηγου. Λεει πουθενα δεν μπηκε στοκος. Ολα καινουργια. Τα αλλα αυτοκινητα στα νεα μοντελα, εχουν τοσο γρηγορη εξυπηρετηση; Μονο το αυτοκινητο της αντικαταστασης δεν ηταν BYD και ηταν χειροκινητο βενζινης
Πολύ ενθαρρυντικά αυτά τα νέα για την πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα!
-
ενδιαφερον βιντεο οπου εξηγει πως δουλευει το phev συστημα της εταιρειας. Τελικα, ειναι περισσοτερο πιο κοντα στο e-power της νισσαν, παρα στον τροπο λειτουργιας των ευρωπαιων κατασκευαστων.
Το αυτοκινητο εχει σχεδιαστει με τη λογικη να δουλευει κυριως ως ηλεκτρικο και η θερμικος κινητηρας ειναι επικουρικος.
Ο θερμικος κινητηρας φορτιζει την μπαταρια και αν χρειαστει μπορει να κινησει τους τροχους, αλλα προτιμα να ενεργοποιειται σε μεγαλες ταχυτητες (οπου ο θερμικος ειναι πιο αποδοτικος). Μαλιστα αναφερει οτι δεν εχει καν μικρη σχεση ωστε να εκκινησει το αμαξι απο σταση. Την κινηση στις χαμηλες ταχυτητες την αναλαμβανει εξολοκληρου ο ηλεκτροκινητηρας. -
Το ίδιο είναι κσι στο MG3
-
-
Επιμένω! Δες πως δουλεύει το σύστημα στο mg3
Δεν έχει καν μικρή σχέση ταχύτητας διότι στην πολη λειτουργεί μονάχα ηλεκτρικά, όχι υβριδικά!
Και στο mg ο ηλεκτροκινητήρας είναι πιο ισχυρός από τον θερμικό!
-
@dettol
Αν θες phev είναι ακριβώς ίδιο με το honda clarity. Το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου phev είναι ότι βασίζεται σε bev και αν το δουλέψεις έτσι όλα καλά, το μειονέκτημα του είναι ο ανεπαρκής θερμικός. Μπορεί να πάει σε ανηφόρα στην εθνική με 140kph όταν ξεμείνει από μπαταρία; εγώ λέω ότι δεν μπορεί.@lap
Το mg3 έχει τρεις διακριτές σχέσεις από τα 50kph και πάνω με μόνιμη μηχανική ροή και συσχέτιση των σαλ του θερμικού με την ταχύτητα κίνησης, αρκετά διαφορετική διάταξη θα έλεγα.
BYD forum