-
Στη Βουλιαγμένη γίνεται χαμός. Μόνο στα πέριξ τετράγωνα έχουμε δύο κι ένα LBX. Αυτές είναι οι πιο πρόσφατες αφίξεις.
-
παντως ευχαριστω για τις πολιτιμες συμβουλες σας και ετσι θα εχω και πιο ευκολη χρηση. Εντωμεταξυ με τεκμηριωση τρομερη και με δεδομενα! Λοιπον δε θα αφηνω να πεφτει κατω απο 25% και δε θα φορτιζω μεχρι 100%. Ασε που ταλαιπωρουμουν με το 100% μια φορα την εβδομαδα που εγραφε το βιβλιο των 1000 σελιδων της BYD. Το μονο σωστο που εγραφε αν το αφησεις για καιρο ακινητο να ειναι η μπαταρια μετα 40 με 60% περιπου. Εντωμεταξυ εχω θερμικο το Rav4 με υγραεριο για τα ταξιδια μου και να πηγαινω και εκτος δρομου. Βεβαια χρονο για ταξιδια δεν εχω χαχαχαχα
-
παντως ευχαριστω για τις πολιτιμες συμβουλες σας και ετσι θα εχω και πιο ευκολη χρηση. Εντωμεταξυ με τεκμηριωση τρομερη και με δεδομενα! Λοιπον δε θα αφηνω να πεφτει κατω απο 25% και δε θα φορτιζω μεχρι 100%. Ασε που ταλαιπωρουμουν με το 100% μια φορα την εβδομαδα που εγραφε το βιβλιο των 1000 σελιδων της BYD. Το μονο σωστο που εγραφε αν το αφησεις για καιρο ακινητο να ειναι η μπαταρια μετα 40 με 60% περιπου. Εντωμεταξυ εχω θερμικο το Rav4 με υγραεριο για τα ταξιδια μου και να πηγαινω και εκτος δρομου. Βεβαια χρονο για ταξιδια δεν εχω χαχαχαχα
Θα έχεις την κινέζικη πορσελανινη κουκλίτσα και θα πας με το αρχαίο rav ταξίδι;;;;; ΠΟΤΕ! Θα κάνεις τις στάσεις και τα διαλειμματακια σου και θα πας άρχοντας!
-
Μπορει να μην εχει αρκετο χρονο για ταξιδια, σκεψου και ταξιδια που κανουν 2 ωρες παραπανω για φορτισεις.
Στο προτελευταιο ταξιδι καθυστερησα σε μια ενδιαμεση σταση και ειχαν περασει 3 ωρες (ενω υπολογιζα 2 ωρες) και ειχα 1 ωρα ακομα για Αθηνα που με εβγαζε τελειως εκτος προγραμματος, σχεψου να ηθελα ακομα 20 λεπτα για φορτιση. Θα εφτανα μεσανυχτα αντι για 11 που εφτασα.
-
-
Οι νέες γενιές byd sealu dm με 1400km range.
Τιμές; Από €14.500 για να ξέρουμε πόσο κοστίζουν πραγματικά. -
Ειδα ενα Αττο 3 στο Τελ Αβιβ με φωτα της αστυνομιας. Πουλανε σε ολες τις χωρες.
-
Οι νέες γενιές byd sealu dm με 1400km range.
Τιμές; Από €14.500 για να ξέρουμε πόσο κοστίζουν πραγματικά.παιζουν πολλα με τα νομισματα, δες να δεις ποσο κανουν τα γιαπωνεζικα αμαξια στην ιαπωνια αυτη την στιγμη με την πτωση του γιεν.
-
Για να περάσει η πτώση των ισοτιμιών στα παραγόμενα εμπορεύματα των βιομηχανιών απαιτείται καιρός. Το κόστος της παραγωγής έχει προϋπολογιστεί το ελάχιστο ένα 6 μηνο πίσω.
-
Αντε παλι η τιμη στην Ιαπωνια ειναι σταθερη σε γιεν για τα γιαπωνεζικα αυτοκινητα. Αν πεσει το γιεν γινονται φθηνοτερα αν τα υπολογισεις σε ευρω η δολλαρια. Αρα για τον Γιαπωνεζο σορτ τερμ το ιδιο ειναι, για εναν ξενο ειναι ποιο φθηνα σε καθημερινη βαση αν πεφτει το γιεν καθημερινα.
-
-
-
Αντε παλι η τιμη στην Ιαπωνια ειναι σταθερη σε γιεν για τα γιαπωνεζικα αυτοκινητα. Αν πεσει το γιεν γινονται φθηνοτερα αν τα υπολογισεις σε ευρω η δολλαρια. Αρα για τον Γιαπωνεζο σορτ τερμ το ιδιο ειναι, για εναν ξενο ειναι ποιο φθηνα σε καθημερινη βαση αν πεφτει το γιεν καθημερινα.
Ούτε για τον ξένο ειναι!!!!Ρε συ, μιλάς με βάση τις τράπεζες. Άσε τις τράπεζες στην άκρη και πάνε στην πραγματική οικονομία και στα πραγματικά χειροπιαστά προιόντα. Μιλώ με βάση την παραγωγή. Το ξέρεις ότι ενω πέφτει ένα νόμισμα στις διεθνές αγορές πολλά εργοστάσια πουλάνε στο εξωτερικό με παλιότερες ισοτιμίες για πολλούς μήνες, ανεξαρτήτως της επίσημης ισοτιμίας.
Και αυτό είναι το λογικό. Η παραγωγή δεν είναι ανταλλαγή νομισμάτων σε διάφορες πλατφόρμες που ανεβοκατεβαίνουν καθημερινά. Η παραγωγή είναι συμφωνίες μηνών με διάφορους προμηθευτές και κόστη που πρέπει να καλυφθούν.
-
-
Το Atto3 εχει μεγαλύτερη αυτονομια απο το Dolphin? Ειμαι μεταξυ των 2 και δεν μπορω να αποφασίσω. Εκτός αν το γειωσω, μαζέψω λίγα χρηματα ακόμα και παω και Tesla Model Y
-
-
Το Atto3 εχει μεγαλύτερη αυτονομια απο το Dolphin? Ειμαι μεταξυ των 2 και δεν μπορω να αποφασίσω. Εκτός αν το γειωσω, μαζέψω λίγα χρηματα ακόμα και παω και Tesla Model Y
σχεδον την ιδια εχουν. Ο bjorn εβγαλε εμβελεια 248 χλμ (με 120χλμ/ω) στο atto και 267 στο dolphin, αλλα ηταν λιγο θερμοτερος ο καιρος οταν δοκιμασε το dolphin, οποτε ισως η διαφορα να εξηγειται εκει.
Αν πας σε ΜΥ ειναι τελειως διαφορετικη κατηγορια οχηματος, οποτε ειναι λιγο αδικη η συγκριση με τα δυο byd. -
Το Atto3 εχει μεγαλύτερη αυτονομια απο το Dolphin? Ειμαι μεταξυ των 2 και δεν μπορω να αποφασίσω. Εκτός αν το γειωσω, μαζέψω λίγα χρηματα ακόμα και παω και Tesla Model Y
σχεδον την ιδια εχουν. Ο bjorn εβγαλε εμβελεια 248 χλμ (με 120χλμ/ω) στο atto και 267 στο dolphin, αλλα ηταν λιγο θερμοτερος ο καιρος οταν δοκιμασε το dolphin, οποτε ισως η διαφορα να εξηγειται εκει.
Αν πας σε ΜΥ ειναι τελειως διαφορετικη κατηγορια οχηματος, οποτε ειναι λιγο αδικη η συγκριση με τα δυο byd.Είναι το ίδιο αυτοκίνητο σε χάτσμπακ και SUV. Σαν το ID.3 και το ID.4. Αλλά αφού το δελφίνι κοστίζει 6,5 χιλιάρικα λιγότερα, έχει πολύ καλύτερο value for money.
-
Γύρισα από την έκθεση, και αυτό που αποκόμισα είναι για όποιον θέλει ηλεκτρικό και δεν θέλει να πάει σε κατηγορία Tesla, το Dolphin και το Atto 3 είναι κορυφαία. Πανέμορφο και ωραία εργονομικό εσωτερικό στο Dolphin (που εστίασα κυρίως), με πολύ άνετα καθίσματα και πολλές πρακτικές πινελιές. Εξωτερικά είναι πιο ωραίο απ' ότι στις φωτογραφίες.
Οι σαβούρα της Στελας η το Spring είναι για τα γέλια μπροστά τους.
-
Πως ήταν από κόσμο; ήταν υποφερτή η κατάσταση; σκέφτομαι να πάω το επόμενο Σάββατο με τον μικρό.
BYD forum