Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 2
    • Groups 0

    ferongr

    @ferongr

    11
    Reputation
    3
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens

    ferongr Unfollow Follow

    Best posts made by ferongr

    • RE: BYD forum

      Γύρισα από την έκθεση, και αυτό που αποκόμισα είναι για όποιον θέλει ηλεκτρικό και δεν θέλει να πάει σε κατηγορία Tesla, το Dolphin και το Atto 3 είναι κορυφαία. Πανέμορφο και ωραία εργονομικό εσωτερικό στο Dolphin (που εστίασα κυρίως), με πολύ άνετα καθίσματα και πολλές πρακτικές πινελιές. Εξωτερικά είναι πιο ωραίο απ' ότι στις φωτογραφίες.

      Οι σαβούρα της Στελας η το Spring είναι για τα γέλια μπροστά τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr
    • RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)

      Όταν δημοσιευτούν οι καταλόγοι των ανταλλακτικών θα φανεί αν η ανάρτηση/πέδηση/διεύθυνση έχουν όλα τους ίδιους κωδικούς με τα υπόλοιπα χρέπια του ομίλου και τότε θα δούμε αν το υποτιθέμενο "Ιταλικό στήσιμο" ήταν όντως πραγματικότητα η placebo / promotion του στυλ "Να πούμε κάνα καλό λόγο να μας ξανακαλέσει ο όμιλος για all inclusive πληρωμένο ταξιδάκι στο μέλλον".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr

    Latest posts made by ferongr

    • RE: PEUGEOT FORUM

      Για να αναφερθούμε και στο ποιόν των EV της Στέλας, ένας ανεξάρτητος επισκευαστής EV?PHEV/HEV στην Κροατία σήμερα ανάρτησε ένα άρθο που αποτιμά τις εμπειρίες του με την αξιοπιστία και τα προβλήματα μεταχειρισμένων ηλεκτρικών.

      https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/

      Επιγραμματικά, αναφέρουν πως το κινητήριο σύνολο και τα ηλεκτρονικά υψηλής τάσης έχουν χαμηλή ποιότητα κατασκευής, με βλάβες που αρχίζουν μόλις από τα 5.000 χλμ. (!), κακή αντιμετώπιση των ιδιοκτητών σχετικά με την εγγύησή τους και άρνηση κάλυψης, μεγάλη αναμονή για ανταλλακτικά και εγκατάσταση ανταλλακτικών που πάλι θα εμφανίσουν πρόβλημα στο μέλλον.

      To δικό μας ePartner στη δουλειά με 40.000 χλμ δεν έχει βγάλει σοβαρό πρόβλημα μέχρι στιγμής, αλλά μας ταλαιπωρεί κάθε τόσο με μυνήματα τύπου "Εξοικονόμησης ενέργειας", που κάνουν αδύνατη την εκκίνηση του οχήματος, πρέπει να παίξεις με το κλειδί μέρικές φορές μέχρι να "ενεργοποιηθεί¨ το κύκλωμα υψηλής τάσης και να βγάλει "Ready" το όχημα για να φύγεις. Η 12βολτη μπαταρία έχει αλλαχτεί μια φορά εντός εγγύησης αλλά δεν βελτιώθηκε το θέμα.

      Επίσης, το καλοκαίρι, αν δεν βγάλεις κλιματισμό, η οθόνη παραπονιέται για υψηλές θερμοκρασίες και μειώνει την ένταση στο ράδιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr
    • RE: BYD forum

      Γύρισα από την έκθεση, και αυτό που αποκόμισα είναι για όποιον θέλει ηλεκτρικό και δεν θέλει να πάει σε κατηγορία Tesla, το Dolphin και το Atto 3 είναι κορυφαία. Πανέμορφο και ωραία εργονομικό εσωτερικό στο Dolphin (που εστίασα κυρίως), με πολύ άνετα καθίσματα και πολλές πρακτικές πινελιές. Εξωτερικά είναι πιο ωραίο απ' ότι στις φωτογραφίες.

      Οι σαβούρα της Στελας η το Spring είναι για τα γέλια μπροστά τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr
    • RE: MG (SAIC) forum

      Είδα το MG3 στην έκθεση. Σουλούπι που φαίρνει σε λίγο 00s μπροστά (μου άρεσε). Σπαρτιάτικο εσωτερικό που θυμίζει (αν παραβλέψεις την οθόνη) Hyundai 20αετίας. Μεγάλο φάουλ για μένα που έχω τα κιλά μου, το πολύ στενό κάθισμα. Το μισό μου μπούτι καθόταν πάνω στο πλαινό πλαστικό του καθίσματος.

      Το MG4 XPower συμπαθητικό σχεδιαστικά. Μεγάλο φάουλ τα μεταλλικά διακοσμητικά καλύματα στις δαγκάνες που θα τα έβγαζα πριν κλείσω τα 1000χλμ, για λόγους ψύξης και μη αναρτώμενης μάζας, θυμίζουν διακοσμητικά πλαστικά δισκόφρενα που βάζαν στους πίσω τροχούς. Εσωτερικά αρκετά σπαρτιάτικο. Η προεξοχή της κονσόλας ξενίζει.

      Σε σχέση με το Dolphin το MG4 χάνει κατά κράτος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr
    • RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)

      Όταν δημοσιευτούν οι καταλόγοι των ανταλλακτικών θα φανεί αν η ανάρτηση/πέδηση/διεύθυνση έχουν όλα τους ίδιους κωδικούς με τα υπόλοιπα χρέπια του ομίλου και τότε θα δούμε αν το υποτιθέμενο "Ιταλικό στήσιμο" ήταν όντως πραγματικότητα η placebo / promotion του στυλ "Να πούμε κάνα καλό λόγο να μας ξανακαλέσει ο όμιλος για all inclusive πληρωμένο ταξιδάκι στο μέλλον".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr
    • RE: TESLA FORUM

      @elteo said in TESLA FORUM:

      πόνος για τα μάτια μας αντικειμενικα

      Πόνος για τα μάτια είναι οι δικίνητες SUVοcrossoveroειδείς συσκευές που έχου κατακλύσει το χώρο του αυτοκινήτου, με την άτσαλα ογκώδη αυγοειδή αισθητική τους, τα ψευτο-offroad διακοσμητικά πλαστικά (άσχετα αν φοράνε 45άρι προφίλ λάστιχο) και την έλλειψη επιδόσεων και ενεργητικής ασφάλειας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Οι δικές μου εντυπώσεις:

      Αυτοκίνητο: Seat Ibiza Cupra 2006 με εργοστασιακές δαγκάνες Seat Sport (AP Racing) μπροστά.

      Παλία φρένα: Γνήσιοι δίσκοι με λίγο (0.5mm) δόντι και γνήσια τακάκια Galfer εμπρός, ότι βάζει το group πίσω (δεν πολυπρόσεξα).

      Νέα φρένα: Εμπρός τακάκια Ferodo D2500, πίσω τακάκια Brembo Xtra. Δίσκοι εμπρός πίσω Brembo Max. Σωληνάκια αεροπορικού τύπου εμπρός πίσω φτιαγμένα στο Μπέλλο. Θεώρησα ότι δεν άξιζε να δώσω 110€ για τα πίσω Ferodo για 10% του φρεναρίσματος που κάνουν σε αυτή την καρότσα. Οπτικά, και τα δύο τακάκια χρησιμοποιούν παρόμοια πάστα πλούσια σε χαλκό.

      Αποτέλεσμα: Παρόμοια απόδοση με κρύα φρένα, με ελάχιστο καλύτερο δάγκωμα στα καινούργια. Ζεστά, πολυ καλύτερο άρπαγμα στην αρχή του πεντάλ, καλύτερη γραμμικότητα στη διαδρομή του πεντάλ με μεγαλύτερη ισχύ πέδησης στη μέση της διαδρομής και τέλος απουσία fade σε φρεναρίσματα από τα 220 στην κατηφόρα στο Σχιστό η σε γρήγορη κατάβαση από Πάρνηθα. Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Μόνο αρνητικό, το σφύριγμα σε πολύ απαλή χρήση των φρένων. Διαβάζω σε διάφορα φόρα ότι το έχουν αυτό το θεμα τα DS2500. Από άποψη επικαθίσεων στη ζάντα δεν μπορώ να πώ καθώς είναι σκούρες ανθρακί, και δεν με πολυενδιαφέρει το θέμα.

      Συκριτικά πάντως, το αμάξι έχει γραμμικά φρένα που μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις με ακρίβεια. Ένα βανάκι Fiesta 6 στη δουλειά έχει φρένα ρυθμισμένα να πιάνουν πολύ στην αρχή του πεντάλ και πρέπει να το χαιδεύεις για να μην γονατίζει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      ferongr
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Επειδή έψαχνα τρόπο για το Cupra μου, όχι εύκολα. Τα αμορτισέρ μπαίνουν 'χωστά' απευθείας στο μουαγιέ, αντί όπως σε άλλα αυτοκίνητα που υπάρχει ενδιάμεσο κολάρο, στο οποίο μπαίνουν έκκεντρες aftermarket βίδες. Υπάρχει η λύση του ρυθμιζόμενου top mount, με τεράστια αρνητικό αντίκτυπο στην άνεση, καθώς τα ρυθμιζόμενα είναι μασιφ, ή μετατροπή με μπαλάκια από Αudi TT με μικρομετρατροπή στα μπαλάκια τα ίδια και στο ψαλίδι.

      Σε κάθε περίπτωση, με ελατήρια Eibach Pro Kit και Bilstein B8, στην ευθυγράμμιση μετρήσαμε -1,1, που είναι πολύ καλό για χρήση σε δρόμο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      ferongr
    • RE: VW FORUM

      Γι' αυτό το λόγο σκέφτομαι κυρίως κάτι με τον δίλιτρο, και ας πληρώνω παραπάνω τέλη. Αρχικά σκεφτόμουνα για ένα Cooper S R56 (που οδηγηκά το ερωτεύτηκα σε test drive από φίλο), αλλά διαβάζοντας για τα προβλήματα αξιοπιστίας του μου έφυγε η όρεξη.

      Τι λέει το 6-τάχυτο DSG από πλευράς αξιοπιστίας που φοράει το δίλιτρο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr
    • RE: VW FORUM

      Σκέφτομαι την αγορά ενός Golf mk5 GT, Golf mk5 GTI η ενός Scirroco pre F/L 2.0 TFSI. Κατα προτίμηση manual. Τι χρειάζεται να προσέξω από μηχανικής πλευράς?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      ferongr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr