Οι δικές μου εντυπώσεις:
Αυτοκίνητο: Seat Ibiza Cupra 2006 με εργοστασιακές δαγκάνες Seat Sport (AP Racing) μπροστά.
Παλία φρένα: Γνήσιοι δίσκοι με λίγο (0.5mm) δόντι και γνήσια τακάκια Galfer εμπρός, ότι βάζει το group πίσω (δεν πολυπρόσεξα).
Νέα φρένα: Εμπρός τακάκια Ferodo D2500, πίσω τακάκια Brembo Xtra. Δίσκοι εμπρός πίσω Brembo Max. Σωληνάκια αεροπορικού τύπου εμπρός πίσω φτιαγμένα στο Μπέλλο. Θεώρησα ότι δεν άξιζε να δώσω 110€ για τα πίσω Ferodo για 10% του φρεναρίσματος που κάνουν σε αυτή την καρότσα. Οπτικά, και τα δύο τακάκια χρησιμοποιούν παρόμοια πάστα πλούσια σε χαλκό.
Αποτέλεσμα: Παρόμοια απόδοση με κρύα φρένα, με ελάχιστο καλύτερο δάγκωμα στα καινούργια. Ζεστά, πολυ καλύτερο άρπαγμα στην αρχή του πεντάλ, καλύτερη γραμμικότητα στη διαδρομή του πεντάλ με μεγαλύτερη ισχύ πέδησης στη μέση της διαδρομής και τέλος απουσία fade σε φρεναρίσματα από τα 220 στην κατηφόρα στο Σχιστό η σε γρήγορη κατάβαση από Πάρνηθα. Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Μόνο αρνητικό, το σφύριγμα σε πολύ απαλή χρήση των φρένων. Διαβάζω σε διάφορα φόρα ότι το έχουν αυτό το θεμα τα DS2500. Από άποψη επικαθίσεων στη ζάντα δεν μπορώ να πώ καθώς είναι σκούρες ανθρακί, και δεν με πολυενδιαφέρει το θέμα.
Συκριτικά πάντως, το αμάξι έχει γραμμικά φρένα που μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις με ακρίβεια. Ένα βανάκι Fiesta 6 στη δουλειά έχει φρένα ρυθμισμένα να πιάνουν πολύ στην αρχή του πεντάλ και πρέπει να το χαιδεύεις για να μην γονατίζει.