-
Corvair Testudo – Τo ορόσημο του Giorgetto Giugiaro
https://www.4troxoi.gr/4t-classic/corvair-testudo-to-orosimo-toy-giorgetto-giugiaro/
-
Ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW ξεσπά -Στην Ευρώπη δεν θέλουμε "smartphones με ρόδες"
https://www.carandmotor.gr/nea/afentiko-bmw-xespa-kinezika-ilektrika-eyropiΒασικά επιχειρήματα κατά των Κινέζικων αυτοκινήτων είναι:
Στην Κίνα, η γενναία κρατική στήριξη και οι μεγάλες επιδοτήσεις επιτρέπουν στους μεγάλους κατασκευαστές να ρίχνουν τις τιμές ακόμη και εν μέσω σκληρού πολέμου τιμών. Στην Ευρώπη, όμως, τα υψηλότερα κόστη παραγωγής και οι δασμοί εξανεμίζουν αυτό το πλεονέκτημα.
Παρά τις βελτιώσεις στον σχεδιασμό, τα κινεζικά μοντέλα εστιάζουν στην εικόνα και απέχουν ακόμη από το κύρος και την οδηγική ποιότητα που προσφέρουν παραδοσιακές ευρωπαϊκές φίρμες όπως BMW, Mercedes, Audi, Volkswagen και Volvo. Όπως εξήγησε ο Goller, «οι Κινέζοι καταναλωτές θέλουν smartphones με ρόδες, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν έχουν την ίδια εμμονή με τον ψηφιακό χαρακτήρα».
Μάλλον όσα λέει αφορούν τους πελάτες της bmw. Υπάρχουν όμως πολλοί που αγοράζουν αυτοκίνητο με κριτήριο μόνο την οικονομία, Dacia, Citroen, Toyota, Suzuki και δεν νομίζω να συγκινούνται από τέτοια επιχειρήματα, αν τα Κινέζικα είναι μερικές χιλιάδες € φτηνότερα.
-
@andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW ξεσπά -Στην Ευρώπη δεν θέλουμε "smartphones με ρόδες"
Δε μας χζς ρε Νταλάρα.
-
Οταν έδιναν τεχνογνωσία σε βιομηχανίες που σήμερα δεν θέλουν ως ανταγωνιστές και όλα αυτά για τα κέρδη των μετοχων τους, ήταν καλά.
Τώρα δείχνουν να φοβούνται αυτό που δημιούργησαν.
Οι μέτοχοι πήραν τα μερίσματα τους και στο μέλλον ισως να πουλήσουν και τις μετοχές για άλλες τοποθετήσεις… και εμείς θα απολαμβάνουμε το θέαμα και τις δηλώσεις των ceo με τα εκατομμύρια.
-
Oι δηλώσεις των τσέων είναι συνήθως διασκεδαστικές. Και ναι, η συντριπτική πλιεοψηφία του κοζμάκη, θέλει τάμπλετ με ρόδες για ιχ.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Οταν έδιναν τεχνογνωσία σε βιομηχανίες που σήμερα δεν θέλουν ως ανταγωνιστές και όλα αυτά για τα κέρδη των μετοχων τους, ήταν καλά.
Μα ήταν ανόητοι. Αντί να επενδύσουν σε χώρες όπως η Ταϊλάνδη και η Ταϊβάν δέχθηκαν να δώσουν την πλειοψηφία των μετοχών των εργοστασίων στην Κίνα όταν μάλιστα είχαν ήδη δείγματα της ταχείας ανάπτυξης της Κίνας από την εποχή του Deng Xiao Ping.
Νόμιζαν ότι ήταν Αφρική η Κίνα και τελικά την πάτησαν από την απληστία τους.
-
Η εδώ MG φτιάχνει εκεί και τα vag.
Εάν δεις στην μπροσούρα τους το γράφημα για το αμάξωμα και τον χάλυβα που προσφέρει σε διάφορα σημεία και το βάλεις δίπλα σε ίδιο γράφημα κάποιου vag θα δεις πως είναι κλώνος τους. Διδάχθηκαν δηλαδή μέσω της συνεργασίας τι πρέπει να κάνουν και πως.
Οπότε τον χρόνο που χρειάστηκαν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες αυτοί τον κέρδισαν μέσα από την συνεργασία και κλωνοποίηση αυτών. Τους δίδαξαν πως κατασκευάζεται ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Για αυτό δεν χρειάστηκαν 100 έτη αλλά 20-30 για να φτάσουν ως εδώ.
-
Κάπου διάβασα πως παράγουν ως οικονομία 100-150.000 απόφοιτους πολυτεχνικών και δη μηχανικών σχολών κάθε έτος.
Αν από αυτούς το 10% είναι πολλή υψηλής ποιότητας και κατάρτισης, τότε μιλάμε για 10-15.000/έτος κορυφαίους μηχανικούς.
Χαμός, μέσα σε 10 έτη έχουν 150.000 κορυφαίους μηχανικούς, με συσσωρευμένη εμπειρία κάποιοι εξ αυτών, που μπορούν να ενισχύουν το R&D των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Εμείς στην ευρωπαϊκή τουλάχιστον Δύση, βάζω μέσα και την δική μας χώρα, ασχολούμαστε με το ερώτημα του γιατί να σπουδάζουν οι νέοι εφόσον μπορούν να γίνουν υδραυλικοί και σοβατζήδες και να βγάζουν πολλά. Η κοινωνία μας πληρώνει πιο πολλά για την χαμηλή τεχνική κατάρτιση παρά για την σπουδή.
-
Οικονομολόγους βγάζουν η μπα
-
Με τόσες επιχειρήσεις και ανταγωνισμό οι οικονομολόγοι παίζουν βασικό ρόλο. Εσύ τι λες;
Το να είναι κάποιος δεξιός και θιασώτης του καπιταλισμού και να θεωρεί τους οικονομολόγους που είναι βασικό εργαλείο για τον ανταγωνισμό κάθε επιχείρησης και τον στρατηγικό σχεδιασμό ως περιττούς, είναι δείγμα του ότι μάλλον δεν ξέρει τι του γίνεται. Προσβάλει ότι πρεσβεύει.
-
Η Αχ Κούλα σε suv.
3,99μ μήκος και δειτε εσωτερικό.
Απορώ με την suzuki που δεν το φέρνει με τον 1.0 turbo mhev
Έστω και αυτόν τον 1,5mhev ατμοσφαιρικό με aisin 6speed
-
Θα κλέψει πωλήσεις από το ακριβότερο Vitara μάλλον.
Θα έχει και euro NCAP με μισό
, άσε καλύτερα @lap
-
Θα μου στρίψει αν δεν πάρω την Αχ Κούλα!
Με έναν μεσαίο αερόσακο το βλέπω για 4 αστέρια!
-
Στην BMW προφανώς ο επικεφαλής πωλήσεων δεν μιλάει με τον επικεφαλής σχεδιασμού. Παίζει να μην γνωρίζονται καν απ' ότι φαίνεται
Το "δεν θέλουμε smarphone με ρόδες" έρχεται σε αντιπαραβολή με το εσωτερικό της νέας πλατφόρμας της εταιρείας, που οι ξεφτιλισμένοι έβγαλαν τον πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι όπως δείχνει το σκρινσοτ από πάνω.
-
Μωρέ, ας έβαζαν περισσότερους φυσικούς διακόπτες και ας έβαζαν τον πίνακα οργάνων και στο μπροστινό καπό.
-
https://www.autoblog.gr/2025/09/22/apeviose-o-pateras-tou-mazda-mx-5-tom-matano/
Για αρκετούς εδώ μέσα πρέπει να ήταν ο κορυφαίος των κορυφαίων, μας χάρισε το ομορφότερο και πιο ισορροπημένο μικρό προσιτό σπορ αυτοκίνητο.
RIP -
-
Γράφω εδώ για να μη χαλάσω το νήμα!
Δες τι ακούγαμε και εμείς με τα subs στα δικά μας σαραβαλάκια
Τι σχέση έχει το μήνυμα αυτό με την τραπ ;;;
-
Ναι ρε συ καμία σχέση με τα σημερινά σκουπίδια. Παρόλο που τότε ήμουν ροκάς, είχα συμμαθητή τον Δημήτρη τον Μετζελο τότε που τον έλεγαν " Μήτσος ο βρωμύλος" και ακόμα και τα πειρατικά mixtapes που έφτιαχνε σπίτι του και έκανε live στα γήπεδα της Αγίας Παρασκευής ήταν Beethoven σε σύγκριση με τις σημερινές αηδίες.
-
Άλλο πράγμα η low bap πιο πάνω, αλλά πολύ καλός και ο Μετζελος!
Και εγώ ροκ, και low bap και ήμιζ και ξένα pop!
Μουσικές που σε έκαναν να νιώθεις ωραία και να σκέφτεσαι με σωστά μηνύματα!
Όχι ύμνους στο έγκλημα και στην επίδειξη!
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!