Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 87 / 90
    Περί αυτοκίνησης
    98
    1789
    89951
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator last edited by

      Corvair Testudo – Τo ορόσημο του Giorgetto Giugiaro

      https://www.4troxoi.gr/4t-classic/corvair-testudo-to-orosimo-toy-giorgetto-giugiaro/

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        andya3 last edited by

        Ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW ξεσπά -Στην Ευρώπη δεν θέλουμε "smartphones με ρόδες"
        https://www.carandmotor.gr/nea/afentiko-bmw-xespa-kinezika-ilektrika-eyropi

        Βασικά επιχειρήματα κατά των Κινέζικων αυτοκινήτων είναι:

        Στην Κίνα, η γενναία κρατική στήριξη και οι μεγάλες επιδοτήσεις επιτρέπουν στους μεγάλους κατασκευαστές να ρίχνουν τις τιμές ακόμη και εν μέσω σκληρού πολέμου τιμών. Στην Ευρώπη, όμως, τα υψηλότερα κόστη παραγωγής και οι δασμοί εξανεμίζουν αυτό το πλεονέκτημα.

        Παρά τις βελτιώσεις στον σχεδιασμό, τα κινεζικά μοντέλα εστιάζουν στην εικόνα και απέχουν ακόμη από το κύρος και την οδηγική ποιότητα που προσφέρουν παραδοσιακές ευρωπαϊκές φίρμες όπως BMW, Mercedes, Audi, Volkswagen και Volvo. Όπως εξήγησε ο Goller, «οι Κινέζοι καταναλωτές θέλουν smartphones με ρόδες, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν έχουν την ίδια εμμονή με τον ψηφιακό χαρακτήρα».

        Μάλλον όσα λέει αφορούν τους πελάτες της bmw. Υπάρχουν όμως πολλοί που αγοράζουν αυτοκίνητο με κριτήριο μόνο την οικονομία, Dacia, Citroen, Toyota, Suzuki και δεν νομίζω να συγκινούνται από τέτοια επιχειρήματα, αν τα Κινέζικα είναι μερικές χιλιάδες € φτηνότερα.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        F 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          ferongr @andya3 last edited by

          @andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

          Ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW ξεσπά -Στην Ευρώπη δεν θέλουμε "smartphones με ρόδες"

          10547637-60c9-43cc-bec7-57fd295fe418-vnkx-03-media-hd.jpg

          Δε μας χζς ρε Νταλάρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • L
            lap Banned last edited by lap

            Οταν έδιναν τεχνογνωσία σε βιομηχανίες που σήμερα δεν θέλουν ως ανταγωνιστές και όλα αυτά για τα κέρδη των μετοχων τους, ήταν καλά.

            Τώρα δείχνουν να φοβούνται αυτό που δημιούργησαν.

            Οι μέτοχοι πήραν τα μερίσματα τους και στο μέλλον ισως να πουλήσουν και τις μετοχές για άλλες τοποθετήσεις… και εμείς θα απολαμβάνουμε το θέαμα και τις δηλώσεις των ceo με τα εκατομμύρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dstou last edited by

              Oι δηλώσεις των τσέων είναι συνήθως διασκεδαστικές. Και ναι, η συντριπτική πλιεοψηφία του κοζμάκη, θέλει τάμπλετ με ρόδες για ιχ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                Green Power last edited by

                @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                Οταν έδιναν τεχνογνωσία σε βιομηχανίες που σήμερα δεν θέλουν ως ανταγωνιστές και όλα αυτά για τα κέρδη των μετοχων τους, ήταν καλά.

                Μα ήταν ανόητοι. Αντί να επενδύσουν σε χώρες όπως η Ταϊλάνδη και η Ταϊβάν δέχθηκαν να δώσουν την πλειοψηφία των μετοχών των εργοστασίων στην Κίνα όταν μάλιστα είχαν ήδη δείγματα της ταχείας ανάπτυξης της Κίνας από την εποχή του Deng Xiao Ping.

                Νόμιζαν ότι ήταν Αφρική η Κίνα και τελικά την πάτησαν από την απληστία τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lap Banned last edited by lap

                  Η εδώ MG φτιάχνει εκεί και τα vag.

                  Εάν δεις στην μπροσούρα τους το γράφημα για το αμάξωμα και τον χάλυβα που προσφέρει σε διάφορα σημεία και το βάλεις δίπλα σε ίδιο γράφημα κάποιου vag θα δεις πως είναι κλώνος τους. Διδάχθηκαν δηλαδή μέσω της συνεργασίας τι πρέπει να κάνουν και πως.

                  Οπότε τον χρόνο που χρειάστηκαν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες αυτοί τον κέρδισαν μέσα από την συνεργασία και κλωνοποίηση αυτών. Τους δίδαξαν πως κατασκευάζεται ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Για αυτό δεν χρειάστηκαν 100 έτη αλλά 20-30 για να φτάσουν ως εδώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap Banned last edited by lap

                    Κάπου διάβασα πως παράγουν ως οικονομία 100-150.000 απόφοιτους πολυτεχνικών και δη μηχανικών σχολών κάθε έτος.

                    Αν από αυτούς το 10% είναι πολλή υψηλής ποιότητας και κατάρτισης, τότε μιλάμε για 10-15.000/έτος κορυφαίους μηχανικούς.

                    Χαμός, μέσα σε 10 έτη έχουν 150.000 κορυφαίους μηχανικούς, με συσσωρευμένη εμπειρία κάποιοι εξ αυτών, που μπορούν να ενισχύουν το R&D των αυτοκινητοβιομηχανιών.

                    Εμείς στην ευρωπαϊκή τουλάχιστον Δύση, βάζω μέσα και την δική μας χώρα, ασχολούμαστε με το ερώτημα του γιατί να σπουδάζουν οι νέοι εφόσον μπορούν να γίνουν υδραυλικοί και σοβατζήδες και να βγάζουν πολλά. Η κοινωνία μας πληρώνει πιο πολλά για την χαμηλή τεχνική κατάρτιση παρά για την σπουδή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Οικονομολόγους βγάζουν η μπα

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap Banned last edited by lap

                        Με τόσες επιχειρήσεις και ανταγωνισμό οι οικονομολόγοι παίζουν βασικό ρόλο. Εσύ τι λες;

                        Το να είναι κάποιος δεξιός και θιασώτης του καπιταλισμού και να θεωρεί τους οικονομολόγους που είναι βασικό εργαλείο για τον ανταγωνισμό κάθε επιχείρησης και τον στρατηγικό σχεδιασμό ως περιττούς, είναι δείγμα του ότι μάλλον δεν ξέρει τι του γίνεται. Προσβάλει ότι πρεσβεύει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap Banned last edited by lap

                          Η Αχ Κούλα σε suv.

                          3,99μ μήκος και δειτε εσωτερικό.

                          Απορώ με την suzuki που δεν το φέρνει με τον 1.0 turbo mhev

                          Έστω και αυτόν τον 1,5mhev ατμοσφαιρικό με aisin 6speed

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A d P
                            A d P moderator last edited by A d P

                            Θα κλέψει πωλήσεις από το ακριβότερο Vitara μάλλον.

                            Θα έχει και euro NCAP με μισό 🌟, άσε καλύτερα @lap

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap Banned last edited by lap

                              Θα μου στρίψει αν δεν πάρω την Αχ Κούλα!😖 🤕 😊

                              Με έναν μεσαίο αερόσακο το βλέπω για 4 αστέρια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • babisstinson
                                babisstinson last edited by

                                Στην BMW προφανώς ο επικεφαλής πωλήσεων δεν μιλάει με τον επικεφαλής σχεδιασμού. Παίζει να μην γνωρίζονται καν απ' ότι φαίνεται 🙄 Το "δεν θέλουμε smarphone με ρόδες" έρχεται σε αντιπαραβολή με το εσωτερικό της νέας πλατφόρμας της εταιρείας, που οι ξεφτιλισμένοι έβγαλαν τον πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι όπως δείχνει το σκρινσοτ από πάνω.

                                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • katafractos17
                                  katafractos17 last edited by

                                  Μωρέ, ας έβαζαν περισσότερους φυσικούς διακόπτες και ας έβαζαν τον πίνακα οργάνων και στο μπροστινό καπό.

                                  M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    mariosmx5 @katafractos17 last edited by

                                    https://www.autoblog.gr/2025/09/22/apeviose-o-pateras-tou-mazda-mx-5-tom-matano/

                                    Για αρκετούς εδώ μέσα πρέπει να ήταν ο κορυφαίος των κορυφαίων, μας χάρισε το ομορφότερο και πιο ισορροπημένο μικρό προσιτό σπορ αυτοκίνητο.
                                    RIP

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lap Banned last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap Banned last edited by

                                        @azmo

                                        Γράφω εδώ για να μη χαλάσω το νήμα!

                                        Δες τι ακούγαμε και εμείς με τα subs στα δικά μας σαραβαλάκια

                                        Τι σχέση έχει το μήνυμα αυτό με την τραπ ;;;

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          azmo last edited by

                                          Ναι ρε συ καμία σχέση με τα σημερινά σκουπίδια. Παρόλο που τότε ήμουν ροκάς, είχα συμμαθητή τον Δημήτρη τον Μετζελο τότε που τον έλεγαν " Μήτσος ο βρωμύλος" και ακόμα και τα πειρατικά mixtapes που έφτιαχνε σπίτι του και έκανε live στα γήπεδα της Αγίας Παρασκευής ήταν Beethoven σε σύγκριση με τις σημερινές αηδίες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap Banned last edited by lap

                                            Άλλο πράγμα η low bap πιο πάνω, αλλά πολύ καλός και ο Μετζελος!

                                            Και εγώ ροκ, και low bap και ήμιζ και ξένα pop!

                                            Μουσικές που σε έκαναν να νιώθεις ωραία και να σκέφτεσαι με σωστά μηνύματα!

                                            Όχι ύμνους στο έγκλημα και στην επίδειξη!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 87 / 90
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr