-
Πάρε μεταχειρισμένο diesel 5αετιας.Μια χαρά θα βρεις
-
Αν ο άνθρωπος μένει και κινείται Αθήνα, δηλαδή από τα 25000χλμ κάνει περίπου πες τα 20000 στην Αθήνα ας δει κάτι εκτός από diesel. Σε μέχρι 30Κ ευρώ ότι και να πάρει δεν θα έχει εξοικονομηση καυσίμου, όποτε ας πάρει ένα QQ να χωράει η οικογένεια και να έχει και ένα αμάξι ασφαλές.
-
-
παντως μια και ρωτηθηκα, ειναι πραγματικη ευκαιρια το Atto 3. Οταν τελειωσει για τα 500 αυτοκινητα, η προσφορα των 3000 και επιπλεον αρχισει η αυξηση των τελων απο την ΕΟΚ το αυτοκινητο θα παρει μεγαλη αυξηση και την αξιζει. Στο ΦΒ Atto 3 Hellas ολοι ειναι ευχαριστημενοι ακομα και αυτοι που προερχονται απο ακριβα Γερμανικα αυτοκινητα! Μια περιπτωση αναδημοσιευσατε στο φορουμ. Εχω υποψη εκει 7 περιπτωσεις! Ολοι μα ολοι ευχαριστημενοι!
-
ακομα μεγαλυτερη ευκαιρια ειναι το Dolphin στα 20.000 αλλα δεν ειναι SUV, παλι και αυτο για 500 αυτοκινητα η προσφορα
-
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
τι εννοεις;
2 είδη κλεψιάς... Ο πιο διαδεδομένος είναι ότι χρεώνουν τη kwh πολύ περισσότερο από το οικιακό ρεύμα. Η δεύτερη είναι ότι φορτίζεις υποτίθεται Χ kwh αλλά στη πραγματικότητα βάζεις λιγότερες... Έχει καταγραφεί στο εξωτερικό, οπότε στην Ελλάδα θα συμβαίνει συχνότερα...
-
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
τι εννοεις;
2 είδη κλεψιάς... Ο πιο διαδεδομένος είναι ότι χρεώνουν τη kwh πολύ περισσότερο από το οικιακό ρεύμα. Η δεύτερη είναι ότι φορτίζεις υποτίθεται Χ kwh αλλά στη πραγματικότητα βάζεις λιγότερες... Έχει καταγραφεί στο εξωτερικό, οπότε στην Ελλάδα θα συμβαίνει συχνότερα...
Δεν είναι κλεψιά ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Άλλη τιμή έχει η μπριζόλα αν την αγοράσεις από τον χασάπη και άλλη αν την φας σε εστιατόριο.
Ούτε το δεύτερο ισχύει, διότι συνήθως ξεχνούν να μετρήσουν την κατανάλωση του αυτοκινήτου ενώ φορτίζει. Αν πχ καθίσεις 20’ να φορτίσεις με ντάλα ήλιο και 40C, το ac του αυτοκινήτου θα κάψει ενέργεια, την οποία χρεώνεσαι αλλά δεν μπαίνει στην μπαταρία σου.
Σίγουρα υπάρχουν κάποιες απώλειες ακόμα και σε ιδανικές συνθήκες αλλά να το πεις «κλεψιά», που παραπέμπει σε πειραγμένες αντλίες βενζινάδικων, είναι τεράστια υπερβολή. -
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
τι εννοεις;
2 είδη κλεψιάς... Ο πιο διαδεδομένος είναι ότι χρεώνουν τη kwh πολύ περισσότερο από το οικιακό ρεύμα. Η δεύτερη είναι ότι φορτίζεις υποτίθεται Χ kwh αλλά στη πραγματικότητα βάζεις λιγότερες... Έχει καταγραφεί στο εξωτερικό, οπότε στην Ελλάδα θα συμβαίνει συχνότερα...
Δεν είναι κλεψιά ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Άλλη τιμή έχει η μπριζόλα αν την αγοράσεις από τον χασάπη και άλλη αν την φας σε εστιατόριο.
Ούτε το δεύτερο ισχύει, διότι συνήθως ξεχνούν να μετρήσουν την κατανάλωση του αυτοκινήτου ενώ φορτίζει. Αν πχ καθίσεις 20’ να φορτίσεις με ντάλα ήλιο και 40C, το ac του αυτοκινήτου θα κάψει ενέργεια, την οποία χρεώνεσαι αλλά δεν μπαίνει στην μπαταρία σου.
Σίγουρα υπάρχουν κάποιες απώλειες ακόμα και σε ιδανικές συνθήκες αλλά να το πεις «κλεψιά», που παραπέμπει σε πειραγμένες αντλίες βενζινάδικων, είναι τεράστια υπερβολή.Η διαφορά με τη μπριζόλα, έγκειται στο ότι δεν έχουμε βενζίνη σπίτι μας, ούτε και οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους φορτιστές, αγοράζουν σε τιμή οικιακού καταναλωτή... Άλλο κέρδος και άλλο αισχροκέρδεια... Δεν πέρασε άλλωστε και τεράστιο χρονικό διάστημα από τότε που φόρτιζε κάποιος δωρεάν...
-
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
τι εννοεις;
2 είδη κλεψιάς... Ο πιο διαδεδομένος είναι ότι χρεώνουν τη kwh πολύ περισσότερο από το οικιακό ρεύμα. Η δεύτερη είναι ότι φορτίζεις υποτίθεται Χ kwh αλλά στη πραγματικότητα βάζεις λιγότερες... Έχει καταγραφεί στο εξωτερικό, οπότε στην Ελλάδα θα συμβαίνει συχνότερα...
Δεν είναι κλεψιά ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Άλλη τιμή έχει η μπριζόλα αν την αγοράσεις από τον χασάπη και άλλη αν την φας σε εστιατόριο.
Ούτε το δεύτερο ισχύει, διότι συνήθως ξεχνούν να μετρήσουν την κατανάλωση του αυτοκινήτου ενώ φορτίζει. Αν πχ καθίσεις 20’ να φορτίσεις με ντάλα ήλιο και 40C, το ac του αυτοκινήτου θα κάψει ενέργεια, την οποία χρεώνεσαι αλλά δεν μπαίνει στην μπαταρία σου.
Σίγουρα υπάρχουν κάποιες απώλειες ακόμα και σε ιδανικές συνθήκες αλλά να το πεις «κλεψιά», που παραπέμπει σε πειραγμένες αντλίες βενζινάδικων, είναι τεράστια υπερβολή.Η διαφορά με τη μπριζόλα, έγκειται στο ότι δεν έχουμε βενζίνη σπίτι μας, ούτε και οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους φορτιστές, αγοράζουν σε τιμή οικιακού καταναλωτή... Άλλο κέρδος και άλλο αισχροκέρδεια... Δεν πέρασε άλλωστε και τεράστιο χρονικό διάστημα από τότε που φόρτιζε κάποιος δωρεάν...
Προσπάθησα να εξηγήσω γιατί είσαι λάθος στο συγκεκριμένο θέμα , προφανώς δεν τα κατάφερα. Μακάρι να ήταν όλα τσάμπα να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και ευτυχισμένοι.
-
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...
- ναι είμαι τριτεκνος
- πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
- ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
- τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα
-
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...
- ναι είμαι τριτεκνος
- πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
- ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
- τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα
Δεν ξέρω αν θα το αποφασίσετε, Αλλά αν πάτε για ηλεκτρικό θα έχετε τεράστια εξοικονόμηση καυσίμου. Αρκεί να μπορείς να φορτίσεις σπίτι σου. Χωριό συνήθως σημαίνει μονοκατοικία και άνεση χώρου.
-
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...
- ναι είμαι τριτεκνος
- πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
- ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
- τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα
Δεν ξέρω αν θα το αποφασίσετε, Αλλά αν πάτε για ηλεκτρικό θα έχετε τεράστια εξοικονόμηση καυσίμου. Αρκεί να μπορείς να φορτίσεις σπίτι σου. Χωριό συνήθως σημαίνει μονοκατοικία και άνεση χώρου.
Και στα ταξίδια θα πήγαινε με το ΚΤΕΛ για πιο γρήγορα
-
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...
- ναι είμαι τριτεκνος
- πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
- ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
- τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα
Δεν ξέρω αν θα το αποφασίσετε, Αλλά αν πάτε για ηλεκτρικό θα έχετε τεράστια εξοικονόμηση καυσίμου. Αρκεί να μπορείς να φορτίσεις σπίτι σου. Χωριό συνήθως σημαίνει μονοκατοικία και άνεση χώρου.
Δεν είμαι φαν των ηλεκτρικών καθώς προϋποθέτουν πολλά αν και αν
Αλλά ένα Τέσλα θα ήταν λουκούμι για την περίπτωση σου, αρκεί το χωριό να σημαίνει αυλή εύκολη φόρτιση.
-
@gtsartsal said in SUV μέχρι 30000:
ένα Τέσλα θα ήταν λουκούμι για την περίπτωση σου
Ναι μωρέ κι αν χρειαστεί σέρβις θα το στείλει απλά στην Αθήνα...
-
@realzeus said in SUV μέχρι 30000:
@gtsartsal said in SUV μέχρι 30000:
ένα Τέσλα θα ήταν λουκούμι για την περίπτωση σου
Ναι μωρέ κι αν χρειαστεί σέρβις θα το στείλει απλά στην Αθήνα...
Για αυτό έχει αυτόνομη οδήγηση...βάζει τον προορισμό και αυτό θα παρκάρει μόνο του στην ράμπα του συνεργείου....
-
@realzeus said in SUV μέχρι 30000:
@gtsartsal said in SUV μέχρι 30000:
ένα Τέσλα θα ήταν λουκούμι για την περίπτωση σου
Ναι μωρέ κι αν χρειαστεί σέρβις θα το στείλει απλά στην Αθήνα...
Ακόμα δεν έχει σέρβις Θεσσαλονίκη;
Δεν το ήξερα....
Ξάνθη έχουν αρχίσει και αυξάνονται τα Τέσλα.... -
@gtsartsal said in SUV μέχρι 30000:
@realzeus said in SUV μέχρι 30000:
@gtsartsal said in SUV μέχρι 30000:
ένα Τέσλα θα ήταν λουκούμι για την περίπτωση σου
Ναι μωρέ κι αν χρειαστεί σέρβις θα το στείλει απλά στην Αθήνα...
Ακόμα δεν έχει σέρβις Θεσσαλονίκη;
Δεν το ήξερα....
Ξάνθη έχουν αρχίσει και αυξάνονται τα Τέσλα....Εχουν έρθει σε συμφωνία ήδη με εταιρεία στη Θεσσαλονίκη για δουλειές φανοποιείου και έχουν δεσμευτεί να ανοίξουν σύντομα service centre. Προς το παρόν η δουλειά γίνεται με mobile service που επισκέπτεται τακτικά την πόλη.
-
Επίσης πρέπει να βρεις και ένα ταχυφορτιση γιατί άμα θέλει πάνω από μισή ώρα να φόρτισει με τα χιλιόμετρα που κάνεις συν το ότι είσαι οικογενειάρχης θα σου φάει πολύ χρονο
-
@realzeus said in SUV μέχρι 30000:
Ναι μωρέ κι αν χρειαστεί σέρβις θα το στείλει απλά στην Αθήνα...
Σέρβις δεν χρειάζεται. Εαν χρειαστεί φανοποιεία είναι το θέμα.
-
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...
- ναι είμαι τριτεκνος
- πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
- ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
- τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα
100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.
SUV μέχρι 30000