-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ζούμε την κινεζική επέλαση και καλώς ,διότι πλέον βλέπουμε και κόσμο μεσαίας τάξης να κοιτάει για ηλεκτρικό και σίγουρα υβριδικό. Ακόμη νομίζω και εξω να φορτίζει κάποιος, ένα κέρδος το έχει πέραν απο την απόλαυση.! Byd και MG ειναι game changer, ισως και Geely, αναμένω να δω και DFSK τι θα κάνει..
Το καλο ειναι οτι μαζι με το κινεζο και τη τεσλα, αρχισε να ασχολειται οσο μπορει και ο ευρωπαιος.
Θελουμε οπωσδηποτε τον ανταγωνισμο. -
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καμία σχέση. Το κόκκινο κρεας εκ φύσεως είναι καρκινογόνο για τον ανθρώπινο οργανισμό. Ουτε σωστής ούτε λανθασμένης εκτροφής δεν τον σώζει. Το κόκκινο κρέας έχει κάποια γονίδια που προκαλεί. Οι δίαιτες με κρέας που τρώνε μεγάλες ποσότητες είναι μια μόδα από redheads. Δεν κατανοούν τίποτα από όσα και αν τους πεις.
Οι εκτροφή ζώων έχει διαλύσει το περιβάλλον από που ζούμε. Διάβασε και δες.
Επειδή διάβασα τα λέω. Η καλύτερη τροφή για τον άνρωπο ειναι το κρέας. Η χειρότερη τροφή ειναι τα φυτικά έλαια, τα χημικά τρόφιμα και η ζάχαρη (σε κάθε μορφή, ακόμα και σε άλευρα και δημητριακά). ο ΠΟΥ ειναι απλά ανέκδοτο, λέει τις ίδιες μ@λακίες εδώ και χρόνια. Ακόμα έχει την Πυραμίδα διατροφής λάθος.
Χωρίς πολιτική αντιπαράθεση, ιστορικά κι επιστημονικά, από τότε που υπάρχει ανθρώπινος πολιτισμός και κοινωνία, επί δεκάδες χιλιάδες χρόνια μέχρι το 1960-1980 και σε κάποιες κοινωνίες μέχρι σήμερα, το κρέας ήταν πάντα ένα μικρό σπάνιο ποσοστό της ανθρώπινης διατροφής, κι ήταν περισσότερο από προνύμφες και περιστασιακο ψάρεμα/κυνήγι παρά από ζώα κρεατοπαραγωγής.
Η υπερκαταναλωση κρέατος ειναι πολύ πιο καινούρια απ την υπερκαταναλωση π.χ. ζάχαρης κι είναι λίγο παραμύθι το "υγιεινό" της κρεατοφαγιας.
Στις χώρες που τρώνε αβέρτα κόκκινο κρεας Βιομηχανικής εκτροφής όπως οι ΗΠΑ, οι καρκινοι του πεπτικου είναι πολλαπλάσιοι των άλλων χωρών, κάπου είχα διαβάσει 8 φορές πάνω.
Ναι, ένας υπερβαρος αν κόψει ζάχαρη κι υδατανθρακες και τρώει μόνο κρέας (και σαλατα, λαχανικά για να μην πεθάνει) θα διορθώσει γρήγορα το βάρος του, γ@μωντας το μεταβολικό εργοστάσιο του μεταβολισμου του αν συνεχίσει μακροχρόνια, οπως κάνουν με τη καθαρή πρωτεΐνη οι μποντι μπιλντερς και 50 χρονών bypass ή bye bye.Δεν ξέρω πως φτάσαμε να τα συζητάμε αυτά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά μάλλον είναι πιο ταιριαστό να βάλω εδώ την είδηση:
-
@diriras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://newsgreek.gr/aytokinito/sygklonistikes-allages-gia-idiokti/
Ευχαριστουμε για το κλικμπειτ
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diriras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://newsgreek.gr/aytokinito/sygklonistikes-allages-gia-idiokti/
Ευχαριστουμε για το κλικμπειτ
Ο σωστός τίτλος είναι
ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΤΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Αντιμέτωποι με υπέρογκες χρεώσεις οι ιδιοκτήτες
-
Αθανατο Ελληνικο κρατος, παντα μπουρδελο θα ειναι.
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αθανατο Ελληνικο κρατος, παντα μπουρδελο θα ειναι.
Γενικά δίκιο έχεις , αλλά ειδικά σε τι αναφέρεσαι;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αθανατο Ελληνικο κρατος, παντα μπουρδελο θα ειναι.
Γενικά δίκιο έχεις , αλλά ειδικά σε τι αναφέρεσαι;
Οτι ποτε δεν κραταει σταθερα δεδομενα ωστε να μπορει ο καθενας να κανει τον προγραμματισμο του, σημερα ειναι η τιμη φορτισης των ηλεκτρικων αυτοκινητων, πριν λιγα χρονια μολις εγιναν ακετες μετατροπες υγραεριου σε μια νυχτα ανεβασε +10 λεπτα το φορο, γυρω στο 1990 εκανε τις αποσυρσεις και τοτε η διαφορα τιμης 1400 με 1600 κυβικα ηταν 200.000 δραχμες, ε μολις τελειωσε το προγραμμα εβαλε τερκμαρτο φορο στους 11 φορολογισιμους ιππους. Παντα σου ετοιμαζει μια εκπληξη.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diriras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://newsgreek.gr/aytokinito/sygklonistikes-allages-gia-idiokti/
Ευχαριστουμε για το κλικμπειτ
Γιατί είναι κλικμπειτ;;
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diriras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://newsgreek.gr/aytokinito/sygklonistikes-allages-gia-idiokti/
Ευχαριστουμε για το κλικμπειτ
Γιατί είναι κλικμπειτ;;
ο Ορισμος του κλικμπειτ είναι
λεει για συγκλονιστικές αλλαγες και αυξηση κόστους και στην πραγματικότητα είναι κλάιν μάιν που λένε οι Θεσσαλονικιοί
σιγα την μεγαλη αυξηση κόστους. που απλά πάει αλλες ώρες το νυχτερινο τιμολόγιο. και καθόλου νυχτερινο τιμολόγιο να μην έχεις στο ηλεκτρικο είναι μικρό το κοστος ετσι και αλλιώς αν φορτίζεις σπίτι.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diriras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://newsgreek.gr/aytokinito/sygklonistikes-allages-gia-idiokti/
Ευχαριστουμε για το κλικμπειτ
Γιατί είναι κλικμπειτ;;
ο Ορισμος του κλικμπειτ είναι
λεει για συγκλονιστικές αλλαγες και αυξηση κόστους και στην πραγματικότητα είναι κλάιν μάιν που λένε οι Θεσσαλονικιοί
σιγα την μεγαλη αυξηση κόστους. που απλά πάει αλλες ώρες το νυχτερινο τιμολόγιο. και καθόλου νυχτερινο τιμολόγιο να μην έχεις στο ηλεκτρικο είναι μικρό το κοστος ετσι και αλλιώς αν φορτίζεις σπίτι.
Δεν ειναι το αυτοκινητο η σημαντικη καταναλωση ρευματος ενος σπιτιου, πλυντηρια, θερμοσιφωνας, θερμανση (οσοι την εχουν με ρευμα) ψυξη.
-
This post is deleted! -
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ) -
Επίσης μπορώ να φορτίσω 2 φορές την εβδομάδα σε αυτόν τον φορτιστή, που συνήθως είναι άδειος
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diriras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://newsgreek.gr/aytokinito/sygklonistikes-allages-gia-idiokti/
Ευχαριστουμε για το κλικμπειτ
Γιατί είναι κλικμπειτ;;
ο Ορισμος του κλικμπειτ είναι
λεει για συγκλονιστικές αλλαγες και αυξηση κόστους και στην πραγματικότητα είναι κλάιν μάιν που λένε οι Θεσσαλονικιοί
σιγα την μεγαλη αυξηση κόστους. που απλά πάει αλλες ώρες το νυχτερινο τιμολόγιο. και καθόλου νυχτερινο τιμολόγιο να μην έχεις στο ηλεκτρικο είναι μικρό το κοστος ετσι και αλλιώς αν φορτίζεις σπίτι.
Δεν ειναι το αυτοκινητο η σημαντικη καταναλωση ρευματος ενος σπιτιου, πλυντηρια, θερμοσιφωνας, θερμανση (οσοι την εχουν με ρευμα) ψυξη.
Εξαρτάται κάθε ποτέ φορτίζεις. Ένα τυπικό ηλεκτρικό τραβάει 11 kW/h για 6-7 ώρες x όσες μέρες την εβδομάδα χρειαστεί. Μια αντλία θερμότητας με βαθμό απόδοσης περί το 4 είναι στο 30 % της ισχύς του αυτοκινήτου για πόσες ώρες την ημέρα ; Οκτώ ;
Ένας θερμοσίφωνας περί τα 3,0 kw για 30’ την ημέρα ;Θέλω να πω ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μια μεγάλη ενεργοβόρα συσκευή, μην κάνουμε και το άσπρο μαύρο !
-
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)Τι μπαταρία έχει, πως φορτίζει (AC;), ποσο γρήγορα φορτίζει το αυτοκίνητο.
Αυτά αν ξέρεις, βρίσκεις την απάντηση μόνος.
Τώρα όσον αφορά το φορτιστή της εικόνας για να μην έχει καλωδιο είναι ac που σημαίνει ότι μάξιμουμ θα φορτίσεις με 11 kw/h. -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)Τι μπαταρία έχει, πως φορτίζει (AC;), ποσο γρήγορα φορτίζει το αυτοκίνητο.
Αυτά αν ξέρεις, βρίσκεις την απάντηση μόνος.
Τώρα όσον αφορά το φορτιστή της εικόνας για να μην έχει καλωδιο είναι ac που σημαίνει ότι μάξιμουμ θα φορτίσεις με 11 kw/h.Το seal γράφει max AC 11KW και DC 18KW
Μπαταρία 18.3 kw
Οι φορτιστές αυτοί της ΔΕΗ και της elpedison στο βενζινάδικο ΈΚΟ τι δυνατότητα έχουν; Είναι ίδιοι όλοι ; -
Για το Atto 3 γράφει τα παρακάτω
Δλδ 6 με 9 ώρες για πλήρη φόρτιση σε AC 11 και 7 αντίστοιχα,
ενώ σε DC 88 κάτω από ώρα . Υπάρχουν τέτοιοι φορτιστές Θεσσαλονίκη; Θα βγάζω το μήνα με μια φόρτιση το πολύ δύο. -
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αθανατο Ελληνικο κρατος, παντα μπουρδελο θα ειναι.
Γενικά δίκιο έχεις , αλλά ειδικά σε τι αναφέρεσαι;
Οτι ποτε δεν κραταει σταθερα δεδομενα ωστε να μπορει ο καθενας να κανει τον προγραμματισμο του, σημερα ειναι η τιμη φορτισης των ηλεκτρικων αυτοκινητων, πριν λιγα χρονια μολις εγιναν ακετες μετατροπες υγραεριου σε μια νυχτα ανεβασε +10 λεπτα το φορο, γυρω στο 1990 εκανε τις αποσυρσεις και τοτε η διαφορα τιμης 1400 με 1600 κυβικα ηταν 200.000 δραχμες, ε μολις τελειωσε το προγραμμα εβαλε τερκμαρτο φορο στους 11 φορολογισιμους ιππους. Παντα σου ετοιμαζει μια εκπληξη.
Σιγουρα μας ξεβολευει, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι το "νυχτερινο" τιμολογιο με την σημερινη του μορφη ειναι τεραστια χαζομαρα. Ειναι τελειως ηλιθιο να εχεις φτηνο ρευμα το βραδυ, αυτο ειναι καταλοιπο παλαιοτερων εποχων που ηθελαν να μεταφερουν φορτια το βραδυ, ωστε να μην υποφερει το δικτυο. Τις τελευταιες δεκαετιες που εχουν μπει πολλες ΑΠΕ στο ενεργειακο μιξ ειναι ηλιθιο να δινεις φτηνο ρευμα το βραδυ. Το πρωι με μεσημερι πρεπει να δινεις φτηνο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης