-
-
@tolisk20 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@georgemit said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@the_dynamite said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Χωρίς να διαβάσω ακόμα τα υπόλοιπα ποστ, θα πω Xceed! Το αμάξι αυτό χαρίζει όμορφες στιγμές, πίσω από το τιμόνι! 170 πραγματικά άλογα+κλότσημα ροπής από το ηλεκτρικό μοτεράκι! Στην εθνική να προσπερνάς κάτι CHR και Qashqai, σαν σταματημένα και να καις 5,5λ/100km!
Παρεμπιπτόντως, ξεκλείδωσε ο εγκέφαλος και μπορούμε πλέον να προγραμματίσουμε.
Πιστεύω θα φτάνει τα 190 άνετα.
Το ψήνω.Χαλαμε το τοπικ..επειδη δεν εχω ασχοληθει..για τα υβριδικα της toyota υπαρχει καποιο tuning ωστε να παρουν κανα αλογο?
Σε κύκλο Atkinson δουλεύει το σύστημα της Toyota. Δεν δίνει ποτέ μέγιστη απόδοση. Ο κινητήρας διατηρειται πάντα σε ιδανικές στροφές για μέγιστη οικονομία καυσίμου . Πράγμα που δεν είναι κακό αλλά το λέω για να πω το εξής : τι άλογα να βάλεις σε Toyota υβριδικό . Δεν έχει άλογα , μόνο μουλάρια. Τραβάνε όσο χρειάζεται , ούτε τρέχουν ούτε χλιμιντριζουν
-
@tolisk20 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@georgemit said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@the_dynamite said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Χωρίς να διαβάσω ακόμα τα υπόλοιπα ποστ, θα πω Xceed! Το αμάξι αυτό χαρίζει όμορφες στιγμές, πίσω από το τιμόνι! 170 πραγματικά άλογα+κλότσημα ροπής από το ηλεκτρικό μοτεράκι! Στην εθνική να προσπερνάς κάτι CHR και Qashqai, σαν σταματημένα και να καις 5,5λ/100km!
Παρεμπιπτόντως, ξεκλείδωσε ο εγκέφαλος και μπορούμε πλέον να προγραμματίσουμε.
Πιστεύω θα φτάνει τα 190 άνετα.
Το ψήνω.Χαλαμε το τοπικ..επειδη δεν εχω ασχοληθει..για τα υβριδικα της toyota υπαρχει καποιο tuning ωστε να παρουν κανα αλογο?
Τι άλογα να δώσεις σε μια γεννήτρια ;
-
@fanis75 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@nmsm2 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Η ανάρτηση του απλά δεν συγκρίνεται με τον ανταγωνισμο.
Το έχουμε πει, σήμερα δεν υπάρχει C Suv με καλύτερη ανάρτηση (ΟΚ υπάρχει το UX). Μόνο το Κούγκα, στην έκδοση με τους πολλαπλους.
ΥΓ: Μιλάω για το 2λιτρο με τα διπλά ψαλίδια. Για το 1.8 δεν έχω άποψη, δεν το έχω οδηγήσει.
Εχεις οδηγησει καθολου το hyundai το κονα το δευτερης γενιας?
-
@chris__7 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Εχεις οδηγησει καθολου το hyundai το κονα το δευτερης γενιας?
Όχι. Αν και είναι πανάσχημο, εαν βρω αντιπροσωπεία που να μου το δίνει μόνος μου, ίσως πάω να το οδηγήσω για να έχω άποψη.
-
@chris__7 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@fanis75 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@nmsm2 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Η ανάρτηση του απλά δεν συγκρίνεται με τον ανταγωνισμο.
Το έχουμε πει, σήμερα δεν υπάρχει C Suv με καλύτερη ανάρτηση (ΟΚ υπάρχει το UX). Μόνο το Κούγκα, στην έκδοση με τους πολλαπλους.
ΥΓ: Μιλάω για το 2λιτρο με τα διπλά ψαλίδια. Για το 1.8 δεν έχω άποψη, δεν το έχω οδηγήσει.
Εχεις οδηγησει καθολου το hyundai το κονα το δευτερης γενιας?
Το οδήγησα εγώ. παγερά αδιάφορο σε σύγκριση με το Sportage που είχα. Πιο μαλακές αναρτήσεις.
-
@polioan said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@chris__7 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@fanis75 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@nmsm2 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Η ανάρτηση του απλά δεν συγκρίνεται με τον ανταγωνισμο.
Το έχουμε πει, σήμερα δεν υπάρχει C Suv με καλύτερη ανάρτηση (ΟΚ υπάρχει το UX). Μόνο το Κούγκα, στην έκδοση με τους πολλαπλους.
ΥΓ: Μιλάω για το 2λιτρο με τα διπλά ψαλίδια. Για το 1.8 δεν έχω άποψη, δεν το έχω οδηγήσει.
Εχεις οδηγησει καθολου το hyundai το κονα το δευτερης γενιας?
Το οδήγησα εγώ. παγερά αδιάφορο σε σύγκριση με το Sportage που είχα. Πιο μαλακές αναρτήσεις.
τιμονι καλο ή να χαμε να λεγαμε?με το i30 καμια σχεση?
-
@fanis75 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@nmsm2 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Η ανάρτηση του απλά δεν συγκρίνεται με τον ανταγωνισμο.
Το έχουμε πει, σήμερα δεν υπάρχει C Suv με καλύτερη ανάρτηση (ΟΚ υπάρχει το UX). Μόνο το Κούγκα, στην έκδοση με τους πολλαπλους.
ΥΓ: Μιλάω για το 2λιτρο με τα διπλά ψαλίδια. Για το 1.8 δεν έχω άποψη, δεν το έχω οδηγήσει.
Συμφωνώ και συμπληρώνω ότι και τα C-HR (1.8 και 2.0) 1ης και 2ης γενιάς έχουν κι αυτά δίπλα ψαλίδια, με τα αντίστοιχα πολύ καλά αποτελέσματα.
Το 1.8 CC δεν έχει διπλά ψαλίδια, σε αντίθεση με το 2.0 CC, που όπως σωστά αναφέρεις τα έχει.
Όσο για τα σχόλια περί πρακτικότητας και χώρων του C-HR, ιδίως σε σχέση με το CC, επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι C-HR (1ης και 2ης γενιάς), Corolla Cross (και Lexus UX) έχουν το ίδιο πάτωμα (TNGA-C) και το ίδιο μεταξόνιο (2,64m), συνεπώς οι εσωτερικοί τους χώροι μάλλον είναι ταυτόσημοι.
Όσοι ισχυρίζονται ότι είναι δήθεν μικρό το C-HR, πιθανώς βασίζουν την κρίση τους κυρίως στα πίσω μικρά παράθυρα, που δίνουν όμως και τη μοναδική coupe αίσθηση.
Το κατά 50-60 λίτρα μεγαλύτερο πορτ παγκαζ του CC προκύπτει λόγω του αυξημένου πρόβολου του CC σε σχέση με το C-HR, που συνεπάγεται όμως και αυξηση μήκους κατά 6-7 cm, κάτι που δεν είναι πάντα πρακτικό ιδίως σε αστική χρήση.
Έχω τετραμελή οικογένεια και πότε δεν αισθάνθηκα στριμωγμένος στο C-HR, ούτε χρειάστηκε να βάλω μπαγκαζιέρα για διακοπές ενός μήνα.
Με κατάλληλη τοποθέτηση των αποσκευών και χωρίς να κάνεις μετακόμιση, την κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου, ενώ στην απλή καθημερινή χρήση εκμεταλλεύεσαι τις σχετικά μαζεμένες διαστάσεις του.
Δεν έχω σκοπό ούτε να πείσω, ούτε "να πάρω στον λαιμό μου" κανέναν, εξάλλου έχει γεμίσει ο τοπος με C-HR (τυχαίο; δεν νομίζω).
Ο καθένας έχει το δικαίωμα έκφρασης των απόψεών του, ιδίως αν αυτες προκύπτουν και από μακροχρόνια εμπειρία χρήσης.
Σε καθε περίπτωση, ο καθένας αποφασίζει με βάση την τσέπη του, τα γούστα του και τις ανάγκες του. -
Το honda hrv νομίζω θα έμπανε στην αρχική λίστα. Από τις πιο ακριβές επιλογές (ξεκινά από 35Κ) αλλά εγώ θα το δοκίμαζα πάντως made in japan αφού και (υποκειμενικά) όμορφο
-
@nmsm2 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Δεν έχει κίνηση εκεί ο άνθρωπος για να πηγαίνει 1.30 ώρα με 19 χαω. Ούτε πόλη με 27 χλμ μποτιλιάρισμα.
Επίσης με 1,072 λίτρα που κατανάλωσε το τγομεγό υβριδικό και με 1,80 απλή αμόλυβδη ξόδεψε 1,93 ευρώ.
Ενα ντίζελ 3008 αυτόματο καίει κάπου 6,5 - 7 σε τόσο μποτιλιάρισμα. Αντε να βάλουμε 7 Χ 0,268 Χ 1,55 = 2,91 ευρώ.
Φοβεγό κέγδος 0,98 ευρώ για μιάμιση ώρα μποτιλιάρισμα.
Που στον ανοικτό δρόμο στα 268 χλμ θα ήταν 5,5 το τογιότα και ίσως και παραπάνω και 5 το πετρέλαιο ήτοι 26,53 και 20,77.
Δηλαδή πόσα μποτιλιαρίσματα πρέπει να έχεις για να βγεις πιο οικονομικός ?
-
@charnik said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Το honda hrv νομίζω θα έμπανε στην αρχική λίστα. Από τις πιο ακριβές επιλογές (ξεκινά από 35Κ) αλλά εγώ θα το δοκίμαζα πάντως made in japan αφού και (υποκειμενικά) όμορφο
Εδώ λέμε ότι τα 388 λίτρα του chr είναι λίγα και θα πάει στα 335? Το HRV αυτοακυρώνεται
-
Ας το δεί από κοντά, δεν χάνει τίποτα να έχει μια προσωπική άποψη.
-
Σε επαρχια (κοινως οχι Αθηνα/Σαλονικη) που δεν εχει σταματα/ξεκινα να ζεις με το θεμα καταναλωση σαν ψυχωση μπορει να δει και αλλα αυτοκινητα περαν του φουλ υβριδιου (Αν δεν τον ικανοποιουν σε 2-3 σημεια).
Δεν κινουνται ολοι μεσα στο κεντρο και το χαος. Δεν υπαρχει μια επιλογη για ολους και ειδικα με βαση την καταναλωση.
Το καλυτερο ειναι να κανει μια βολτα σε οσες περισσοτερες αντιπροσωποιες μπορει και να τα δει απο κοντα (και να τα οδηγησει προφανως). Παιρνει τιμες, εξοπλισμους, εγγυησεις κλπ κλπ και αποφασιζει. -
@criuser said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@nmsm2 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Δεν έχει κίνηση εκεί ο άνθρωπος για να πηγαίνει 1.30 ώρα με 19 χαω. Ούτε πόλη με 27 χλμ μποτιλιάρισμα.
Επίσης με 1,072 λίτρα που κατανάλωσε το τγομεγό υβριδικό και με 1,80 απλή αμόλυβδη ξόδεψε 1,93 ευρώ.
Ενα ντίζελ 3008 αυτόματο καίει κάπου 6,5 - 7 σε τόσο μποτιλιάρισμα. Αντε να βάλουμε 7 Χ 0,268 Χ 1,55 = 2,91 ευρώ.
Φοβεγό κέγδος 0,98 ευρώ για μιάμιση ώρα μποτιλιάρισμα.
Που στον ανοικτό δρόμο στα 268 χλμ θα ήταν 5,5 το τογιότα και ίσως και παραπάνω και 5 το πετρέλαιο ήτοι 26,53 και 20,77.
Δηλαδή πόσα μποτιλιαρίσματα πρέπει να έχεις για να βγεις πιο οικονομικός ?
Βασίλη νομίζω ότι με το συγκεκριμένο μποτιλιάρισμα προς το 10 θα πήγαινε το 3008!
6 - 6.5 γράφει στο εξωτερικό που συνήθως το χρησιμοποιούν σε μεγάλες αποστάσεις!
-
@chrisk6 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Σε επαρχια (κοινως οχι Αθηνα/Σαλονικη) που δεν εχει σταματα/ξεκινα να ζεις με το θεμα καταναλωση σαν ψυχωση μπορει να δει και αλλα αυτοκινητα περαν του φουλ υβριδιου (Αν δεν τον ικανοποιουν σε 2-3 σημεια).
Δεν κινουνται ολοι μεσα στο κεντρο και το χαος. Δεν υπαρχει μια επιλογη για ολους και ειδικα με βαση την καταναλωση.
Το καλυτερο ειναι να κανει μια βολτα σε οσες περισσοτερες αντιπροσωποιες μπορει και να τα δει απο κοντα (και να τα οδηγησει προφανως). Παιρνει τιμες, εξοπλισμους, εγγυησεις κλπ κλπ και αποφασιζει.Η κατανάλωση ειναι ακόμα ένα κριτήριο. Θα ήθελα να το βάλω το όριο στα 7,5L/100 σε μεικτό κύκλο. Αλλά, δεν θα τρελαθώ και τόσο, εξάλλου έχω και το 1000αρι το γιαρις για πιο οικονομικές μετακινήσεις.
Αυτό που με απασχολεί σαν σκέψη, αν δεν επιλέξω ένα φουλ υβριδικό όπως τα μοντέλα της toyota ή το arkana πχ, είναι σε βάθος δεκαετίας που θα έχει πάει η αγορά. Γιατί αν η αγορά πάει ακόμα περισσότερο στην ηλεκτροκινηση, να δώσω 30-35 χιλιάρικα πηγαίνοντας σε επιλογες οπως το xceed ή το sportage και σε μια δεκαετία αν θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο να πρέπει να το σκοτώσω είναι κρίμα.. -
Σε μια δεκαετία ό,τι και να πάρεις θα το σκοτώσεις.
Αντε να πιάσεις κάνα 1.000αρικο παραπάνω, ανάλογα πιο θα διαλέξεις.
Πάντως αν ήταν να αγοράσω μεταχειρισμένο 10 ετιας ίσως ήμουν ακόμα πιο σκεπτικός για τα υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ λόγω μπαταριών. -
@sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Αυτό που με απασχολεί σαν σκέψη, αν δεν επιλέξω ένα φουλ υβριδικό όπως τα μοντέλα της toyota ή το arkana πχ, είναι σε βάθος δεκαετίας που θα έχει πάει η αγορά.
Γνώμη μου (για αυτό πήρα υβρίδια) ειναι ότι σήμερα δεν έχει καμία λογική η αγορά μη υβριδικού αυτοκινήτου. Εαν η αγορά γίνεται με συναίσθημα, προφανώς αλλάζει το πράγμα! Αλλά καθαρά με την λογική (όπως αγόρασα αυτή τη φορά), δεν έχει κανένα νόημα η αγορά κάτι άλλου πέραν φουλ υβριδικού ή ηλεκτρικού.
-
@sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@chrisk6 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Σε επαρχια (κοινως οχι Αθηνα/Σαλονικη) που δεν εχει σταματα/ξεκινα να ζεις με το θεμα καταναλωση σαν ψυχωση μπορει να δει και αλλα αυτοκινητα περαν του φουλ υβριδιου (Αν δεν τον ικανοποιουν σε 2-3 σημεια).
Δεν κινουνται ολοι μεσα στο κεντρο και το χαος. Δεν υπαρχει μια επιλογη για ολους και ειδικα με βαση την καταναλωση.
Το καλυτερο ειναι να κανει μια βολτα σε οσες περισσοτερες αντιπροσωποιες μπορει και να τα δει απο κοντα (και να τα οδηγησει προφανως). Παιρνει τιμες, εξοπλισμους, εγγυησεις κλπ κλπ και αποφασιζει.Η κατανάλωση ειναι ακόμα ένα κριτήριο. Θα ήθελα να το βάλω το όριο στα 7,5L/100 σε μεικτό κύκλο. Αλλά, δεν θα τρελαθώ και τόσο, εξάλλου έχω και το 1000αρι το γιαρις για πιο οικονομικές μετακινήσεις.
Αυτό που με απασχολεί σαν σκέψη, αν δεν επιλέξω ένα φουλ υβριδικό όπως τα μοντέλα της toyota ή το arkana πχ, είναι σε βάθος δεκαετίας που θα έχει πάει η αγορά. Γιατί αν η αγορά πάει ακόμα περισσότερο στην ηλεκτροκινηση, να δώσω 30-35 χιλιάρικα πηγαίνοντας σε επιλογες οπως το xceed ή το sportage και σε μια δεκαετία αν θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο να πρέπει να το σκοτώσω είναι κρίμα..Αν ησουν εντος μεγαλης πολης θα σου ελεγα σιγουρα υβριδικο κανοντας 30χλμ καθημερινα. Τωρα σε επαρχια δεν εχεις αυτο το θεμα τοσο πολυ. Προφανως το φουλ υβριδικο σου δινει ενα προβαδισμα σε πωληση σε λιγα χρονια απο τωρα. Ειδικα αν πας σε μονοκατοικια και μπορεις να παρεις ηλεκτρικο.
Απλα βρες κατι που σου αρεσει να οδηγεις καθημερινα. -
@georgemit said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Σε μια δεκαετία ό,τι και να πάρεις θα το σκοτώσεις.
Αντε να πιάσεις κάνα 1.000αρικο παραπάνω, ανάλογα πιο θα διαλέξεις.Δεν το πιστεύω αυτό απόλυτα. Πάντα ανάλογα τις ανάγκες που έχει ο κάθε αγοραστής, αν βγάλεις στην αγορά ένα full υβριδικο όπως το CC ή το CH-R θα έχουν καλύτερο εκτόπισμα από ένα Mild όπως το Xceed.
Αυτό πιστεύω εγώ, δεν σημαίνει ότι έχω δίκιο βέβαια. Και κυρίως είναι εικασία, μπορει να έχουμε γυρίσει πάλι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε 10 χρόνια... -
@fanis75 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
@sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:
Αυτό που με απασχολεί σαν σκέψη, αν δεν επιλέξω ένα φουλ υβριδικό όπως τα μοντέλα της toyota ή το arkana πχ, είναι σε βάθος δεκαετίας που θα έχει πάει η αγορά.
Γνώμη μου (για αυτό πήρα υβρίδια) ειναι ότι σήμερα δεν έχει καμία λογική η αγορά μη υβριδικού αυτοκινήτου. Εαν η αγορά γίνεται με συναίσθημα, προφανώς αλλάζει το πράγμα! Αλλά καθαρά με την λογική (όπως αγόρασα αυτή τη φορά), δεν έχει κανένα νόημα η αγορά κάτι άλλου πέραν φουλ υβριδικού ή ηλεκτρικού.
Της ίδιας άποψης είμαι και εγώ...
Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV