Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 135
    • 136
    • 99 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    2704
    99776
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @ektoras last edited by

      @ektoras said in VW T-Roc:

      Το συμπέρασμα: έτσι λειτουργεί, στο βωμό της μόδας για συρρίκνωση, (των μηχανικών μερών, γιατί από λαμαρίνα ξεχειλίζουμε), ακόμα και ο κομπρέσορ του a/c μάλλον συρρικνώθηκε στα όρια της λιτής, οριακά αξιοπρεπούς, λειτουργίας του.

      Είναι αυτό που λέω στον Στέφανο, προτιμώ οικονομία σε πλαστικά και όχι σε μηχανικά μέρη και μέρη ουσίας. Ο καθένας φυσικά με το τι προτιμάει. 😊

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • argyn
        argyn last edited by argyn

        Που να δείτε το eTSi 1.5 DSG MK8 Golf που εάν δεν απενεργοποιήσεις χειροκίνητα το engine start stop, δεν βάλεις το DSG σε Sport Mode (μη χέσω) και το αφήσεις στο Drive, για λόγους εξοικονόμησης ενεργειας αποσυμπλέκει περιοδικά τον κομπρέσσορα του κλιματισμού στην ψυχρή ρύθμιση και μεταπίπτει σε κατάσταση ανεμιστήρα (από μόνο του) ΑΣΧΕΤΩΣ αν το αυτοκίνητο βράζει από την ζέστη.

        Μάλιστα εάν έχεις επιλέξει ανακύκλωση και όχι εξωτερικό αέρα στο κλιματιστικό τοτε ΔΕΝ γυρνάει αυτόματα σε λειτουργία εξωτερικού αέρα όταν απενεργοποιεί μόνο του τον κομπρέσορα (ανεξαρτήτως εξωτερικής θερμοκρασίας) με αποτέλεσμα η σχετική υγρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου λόγω ανακύκλωσης να εκτοξεύεται μέσα σε ελάχιστα λεπτά σε επίπεδα τροπικής ζούγκλας.

        Μιλάμε για καραγκιόζηδες.

        limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • georgemit
          georgemit last edited by

          https://www.carandmotor.gr/nea/stamatise-i-paragogi-toy-volkswagen-t-roc

          i30 1.5 160 N line!

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in VW T-Roc:

            @criuser said in VW T-Roc:

            και τον πρώην κάτοχο και εραστή μπεμβε με την παροιμιώδη αξιοπιστία...😊

            Μα δεν παίρνεις bmw για αξιοπιστία, παιρνεις γιατί ειναι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο!

            @harisma23 said in VW T-Roc:

            @criuser said in VW T-Roc:

            Γελάσαμε με τον κάτοχο φόρντ που κλείνει λόγω έλλειψης πελατών και τον πρώην κάτοχο και εραστή μπεμβε με την παροιμιώδη αξιοπιστία...😊

            To Ford όμως κυκλοφορεί ΚΑΘΕ μέρα στα 5 χρόνια και 9 μήνες που το έχω και έχει καλύψει 84Κ χιλιόμετρα χωρίς καμία βλάβη, πέραν μιας βάσης μηχανής που αλλάχτηκε εντός εγγύησης και έγινε αντιληπτή στο σέρβις λόγω μόνο μιας ελαφρώς αυξημένης τραχύτητας λειτουργίας. Εγώ μάλιστα δεν το είχα καταλάβει, καθώς θεωρούσα ότι η τραχύτητα αυτή οφειλόταν στη γήρανση των μπεκ.
            Ξέρω όμως κάτι γαλλόχρεπα που έχουν κάνει περισσότερη παρέα με το Ρεμούνδο παρά με τον ιδιοκτήτη τους...

            Ξέρω...
            σας πίκρανα...😊

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            H 1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              criuser @georgemit last edited by

              @georgemit said in VW T-Roc:

              https://www.carandmotor.gr/nea/stamatise-i-paragogi-toy-volkswagen-t-roc

              Αφού το αγόρασε ο Αντυα, αποφάσισαν να το αποσύρουν, σαν την φανέλα του Γκάλη στον ουρανό του ΟΑΚΑ...😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • H
                harisma23 @criuser last edited by

                @criuser said in VW T-Roc:

                @fanis75 said in VW T-Roc:

                @criuser said in VW T-Roc:

                και τον πρώην κάτοχο και εραστή μπεμβε με την παροιμιώδη αξιοπιστία...😊

                Μα δεν παίρνεις bmw για αξιοπιστία, παιρνεις γιατί ειναι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο!

                @harisma23 said in VW T-Roc:

                @criuser said in VW T-Roc:

                Γελάσαμε με τον κάτοχο φόρντ που κλείνει λόγω έλλειψης πελατών και τον πρώην κάτοχο και εραστή μπεμβε με την παροιμιώδη αξιοπιστία...😊

                To Ford όμως κυκλοφορεί ΚΑΘΕ μέρα στα 5 χρόνια και 9 μήνες που το έχω και έχει καλύψει 84Κ χιλιόμετρα χωρίς καμία βλάβη, πέραν μιας βάσης μηχανής που αλλάχτηκε εντός εγγύησης και έγινε αντιληπτή στο σέρβις λόγω μόνο μιας ελαφρώς αυξημένης τραχύτητας λειτουργίας. Εγώ μάλιστα δεν το είχα καταλάβει, καθώς θεωρούσα ότι η τραχύτητα αυτή οφειλόταν στη γήρανση των μπεκ.
                Ξέρω όμως κάτι γαλλόχρεπα που έχουν κάνει περισσότερη παρέα με το Ρεμούνδο παρά με τον ιδιοκτήτη τους...

                Ξέρω...
                σας πίκρανα...😊

                Δεν βαριέσαι, σιγά την πίκρα!
                Πίκρα πραγματική είναι να κυκλοφορείς με γαλλόχρεπο... και να σου αρέσει!
                Στα όρια του μειωμένου καταλογισμού. 😜

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • limited_one
                  limited_one moderator @argyn last edited by limited_one

                  @argyn said in VW T-Roc:

                  Που να δείτε το eTSi 1.5 DSG MK8 Golf που εάν δεν απενεργοποιήσεις χειροκίνητα το engine start stop, δεν βάλεις το DSG σε Sport Mode (μη χέσω) και το αφήσεις στο Drive, για λόγους εξοικονόμησης ενεργειας αποσυμπλέκει περιοδικά τον κομπρέσσορα του κλιματισμού στην ψυχρή ρύθμιση και μεταπίπτει σε κατάσταση ανεμιστήρα (από μόνο του) ΑΣΧΕΤΩΣ αν το αυτοκίνητο βράζει από την ζέστη.

                  Μάλιστα εάν έχεις επιλέξει ανακύκλωση και όχι εξωτερικό αέρα στο κλιματιστικό τοτε ΔΕΝ γυρνάει αυτόματα σε λειτουργία εξωτερικού αέρα όταν απενεργοποιεί μόνο του τον κομπρέσορα (ανεξαρτήτως εξωτερικής θερμοκρασίας) με αποτέλεσμα η σχετική υγρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου λόγω ανακύκλωσης να εκτοξεύεται μέσα σε ελάχιστα λεπτά σε επίπεδα τροπικής ζούγκλας.

                  Μιλάμε για καραγκιόζηδες.

                  Ο κομπρέσορας παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο, άρα όταν σταματάει να λειτουργεί ο θερμικός σταματάει και ο κομπρεσορας του air condition.

                  Κατά τα άλλα η απόδοση του air conditioner κρίνεται αποτελεσματική (στο golf) και έχω την εντύπωση ότι όσοι διαμαρτύρονται για την απόδοση του ίσως θα πρέπει να συμπληρώσουν φρέον.

                  argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tsofras @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in VW T-Roc:

                    @harisma23 said in VW T-Roc:

                    Αν στους Γερμανούς πήρε 20 χρόνια να φτιάξουν σχετικά αξιόπιστα διπλοσύμπλεκτα, οι Γάλλοι θα φτιάξουν αξιόπιστα διπλοσύμπλεκτα αφού παγώσει η κόλαση! 😜

                    Ούτε τότε!! Εδώ κατάφεραν να κάνουν το Αίσιν να χαλάει, που ούτε καν στις bmw δεν χάλαγε....χαχαχα! Δεν κάνουν για τέτοια οι Γάλλοι, μόνο για σχεδιασμό, μόδα, Λουι Κενζ και μποζωλέ. Την μηχανολογία ας την αφήσουν σε κανένα που ξέρει.

                    Χαλάνε και τα EAT6+8 ? Δεν έχω πετύχει κάτι να διαβάσω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • argyn
                      argyn @limited_one last edited by argyn

                      @limited_one said in VW T-Roc:

                      Ο κομπρέσορας παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο, άρα όταν σταματάει να λειτουργεί ο θερμικός σταματάει και ο κομπρεσορας του air condition.

                      Ο κομπρέσορας του AC εξακολουθεί να δουλεύει με το DSG σε Sport Mode ακόμα και όταν κινείσαι αδρανειακά πχ σε κατηφόρα γιατί τότε το DSG διατηρεί το μοτέρ/στρόφαλο/κομπρέσορα σε σύμπλεξη ΠΑΡΑ το fuel cut-off στο μοτέρ (RPM μοτέρ > 0) ΑΚΟΜΑ και με πλήρως φορτισμένες μπαταρίες. Αντίθετα, σε αδρανειακή κίνηση και πάλι, όμως με το DSG σε Drive Mode αυτή την φορά, το DSG απεμπλέκει και ο στρόφαλος ακινητοποιείται (RPM μοτερ = 0) οπότε τότε ΚΑΙ ο κλιματισμός παύει να λειτουργεί για λόγους ελαχιστοποίησης των εσωτερικών τριβών ώστε να μπορέσεις να καλύψεις την μέγιστη δυνατή απόσταση αδρανειακά και να πετύχεις την μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • georgemit
                        georgemit last edited by

                        Το i30 mhev που έχει παρόμοιο σύστημα λειτουργεί ως εξής:

                        Με κλιματισμό σε λειτουργία και πρόγραμμα οδήγησης eco όταν αφήνεις το γκάζι ο κινητήρας σβήνει εντελώς και ρολαρει σβηστό μόνο αν η καμπινα έχει πιάσει τη θερμοκρασία της επιλογής σου.
                        Αν όχι, τότε μόλις αφήνεις το γκάζι, αποσυμπλεκει τον κινητήρα αλλά δε σβήνει δουλεύει ρελαντί.

                        Αν είσαι σε φανάρι σβηστός με srart stop και κλιματισμό μετά από μερικά δευτερόλεπτα παίρνει μόνο του μπρος.

                        i30 1.5 160 N line!

                        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          andya3 last edited by

                          Ανεξάρτητα τι λέω εγώ ή ο @limited_one για την απόδοση του κλιματισμού.
                          Δεν έχει τύχει να μπείτε καλοκαίρι με 35c σε κανένα ταξί Octavia?
                          Με 4 άτομα μέσα + τον οδηγό 5 και είναι ψυγείο το αυτοκίνητο.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Ποτέ. Εμείς πάμε παραλίες.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gtsartsal
                              gtsartsal @andya3 last edited by gtsartsal

                              @andya3 said in VW T-Roc:

                              Ανεξάρτητα τι λέω εγώ ή ο @limited_one για την απόδοση του κλιματισμού.
                              Δεν έχει τύχει να μπείτε καλοκαίρι με 35c σε κανένα ταξί Octavia?
                              Με 4 άτομα μέσα + τον οδηγό 5 και είναι ψυγείο το αυτοκίνητο.

                              Μεγάλο ρόλο παίζει πόση ώρα έχει δουλέψει το αμάξι και το κλίμα.
                              Αν δουλεύει 2 ώρες ασταμάτητα και μπεις μέσα, δεν είναι λογικό να είναι ψυγείο; Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                atari70 last edited by

                                https://www.drive.gr/news/kosmos/anagkastiki-paysi-paragogis-gia-dimofilestero-montelo-tis-vw.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andya3 @gtsartsal last edited by

                                  @gtsartsal said in VW T-Roc:

                                  @andya3 said in VW T-Roc:

                                  Ανεξάρτητα τι λέω εγώ ή ο @limited_one για την απόδοση του κλιματισμού.
                                  Δεν έχει τύχει να μπείτε καλοκαίρι με 35c σε κανένα ταξί Octavia?
                                  Με 4 άτομα μέσα + τον οδηγό 5 και είναι ψυγείο το αυτοκίνητο.

                                  Μεγάλο ρόλο παίζει πόση ώρα έχει δουλέψει το αμάξι και το κλίμα.
                                  Αν δουλεύει 2 ώρες ασταμάτητα και μπεις μέσα, δεν είναι λογικό να είναι ψυγείο; Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

                                  Μέχρις ενός σημείου ισχύει αυτό που λες. Αλλά για ένα κανονικό αυτοκίνητο που κινείται συνεχώς με κλειστές πόρτες και παράθυρα.

                                  Εδώ μιλάμε για ταξί, που κινείται συνεχώς με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη. Και κάθε τόσο ανοιγοκλέινουν οι πόρτες για να μπουν και να βγουν οι επιβάτες.

                                  Είναι οι χειρότερες συνθήκες για να διατηρήσει την απόδοσή του ο κλιματισμός. Αν είχε πρόβλημα ή μειωμένη απόδοση, θα φαινόταν αμέσως, δεν θα ένιωθε κάποιος τόσο δροσερή ατμόσφαιρα μέσα στο αυτοκίνητο.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    @andya3 said in VW T-Roc:

                                    Ανεξάρτητα τι λέω εγώ ή ο @limited_one για την απόδοση του κλιματισμού.
                                    Δεν έχει τύχει να μπείτε καλοκαίρι με 35c σε κανένα ταξί Octavia?
                                    Με 4 άτομα μέσα + τον οδηγό 5 και είναι ψυγείο το αυτοκίνητο.

                                    Άποψη μου, όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν μειωμένη απόδοση κλιματισμού σε σχέση με παλαιότερα... Θυμάμαι Xantia που έκανε πάγο στο παρμπρίζ σε καύσωνα.
                                    Αν το χρησιμοποιείς σωστά όμως, δύσκολα θα ιδρώσεις σε οποιοδήποτε συνθήκες.

                                    Moments before detonation...

                                    georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • georgekn
                                      georgekn @antonakis last edited by georgekn

                                      @antonakis said in VW T-Roc:

                                      @andya3 said in VW T-Roc:

                                      Ανεξάρτητα τι λέω εγώ ή ο @limited_one για την απόδοση του κλιματισμού.
                                      Δεν έχει τύχει να μπείτε καλοκαίρι με 35c σε κανένα ταξί Octavia?
                                      Με 4 άτομα μέσα + τον οδηγό 5 και είναι ψυγείο το αυτοκίνητο.

                                      Άποψη μου, όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν μειωμένη απόδοση κλιματισμού σε σχέση με παλαιότερα... Θυμάμαι Xantia που έκανε πάγο στο παρμπρίζ σε καύσωνα.
                                      Αν το χρησιμοποιείς σωστά όμως, δύσκολα θα ιδρώσεις σε οποιοδήποτε συνθήκες.

                                      Εγώ πάντως στο Hyundai diesel μου του 2019 δεν αντέχω με τίποτα το clima κάτω απο το 25c όταν είμαι μόνος μου μέσα...
                                      και δεν είναι το πρώτο αμάξι με clima που αγοράζω...σε όλα τα άλλα το έβαζα απο 22c και κάτω...
                                      Είναι κατάψυξη το άτιμο.

                                      antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • antonakis
                                        antonakis @georgekn last edited by

                                        @georgekn said in VW T-Roc:

                                        και δεν είναι το πρώτο αμάξι με clima που αγοράζω...σε όλα τα άλλα το έβαζα απο 22c και κάτω...
                                        Είναι κατάψυξη το άτιμο.

                                        Παίζει ρόλο και ο άνθρωπος εδώ. Γι'αυτό υπάρχουν και διζωνικοί και άνω πλέον.
                                        Αλλά ξεφύγαμε. Μπήκε και Σεπτέμβρης. Καλό χειμώνα. 😋

                                        Moments before detonation...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • argyn
                                          argyn @georgemit last edited by

                                          @georgemit said in VW T-Roc:

                                          Το i30 mhev που έχει παρόμοιο σύστημα λειτουργεί ως εξής:

                                          Με κλιματισμό σε λειτουργία και πρόγραμμα οδήγησης eco όταν αφήνεις το γκάζι ο κινητήρας σβήνει εντελώς και ρολαρει σβηστό μόνο αν η καμπινα έχει πιάσει τη θερμοκρασία της επιλογής σου.
                                          Αν όχι, τότε μόλις αφήνεις το γκάζι, αποσυμπλεκει τον κινητήρα αλλά δε σβήνει δουλεύει ρελαντί.

                                          Αν είσαι σε φανάρι σβηστός με srart stop και κλιματισμό μετά από μερικά δευτερόλεπτα παίρνει μόνο του μπρος.

                                          Στην περίπτωση του etsi mk8 golf δουλεύει όπως περιέγραψα νωρίτερα ακόμα και αν η τρέχουσα θερμοκρασία καμπίνας είναι κάμποσους βαθμούς ψηλότερη από την θερμοκρασία στόχο του κλιματισμού - και θα με εξέπλητε εάν οποιοδήποτε άλλο VAG μοντέλο με ίδιο υβρδικό σύστημα και κιβώτιο λειτουργούσε διαφορετικά.

                                          Για να εμφανίσουν μειωμένες καταναλώσεις οι γερμανοί απλώς αδιαφορούν για την ποιότητα και την θερμοκρασία του αέρα στην καμπίνα μεροληπτώντας υπερ της οικονομίας καυσίμου - στο κάτω κάτω είναι απλώς ζήτημα αναλογιών αγοραστικού κοινού κατά θερμοκρασιακή/γεωγραφική/κλιματική περιοχή - στα αρχίδια τους πχ ο ηλιόλουστος ευρωπαϊκός ζεστός νότος εάν ο κύριος όγκος της πληθυσμιακής ομάδας των προσδοκόμενων πωλήσεων τους βρίσκεται στον ψυχρό συννεφιασμένο βορά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Περί πλευρικών αισθητήρων και αναδιπλούμενων καθρεφτών.

                                            Σε κάθετο της Συγγρού, διπλής κατεύθυνσης, έρχεται αντίθετα ένα ibiza. Δεξιά κι αριστερά παρκαρισμένα και ο δρόμος στενός. Χωράμε άραγε να περάσουμε?

                                            Διπλώνω τους καθρέφτες μου κι αυτός τους δικούς του. Χωρίς καθρέφτες όμως, δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο μπορώ να "κολλήσω" στα παρκαρισμένα στο πλάι. Πλησίασα μέχρι να κοκκινίσει ο πλευρικός αισθητήρας και ν΄αρχίσει να φωνάζει να μην πλευρίσω άλλο.

                                            Πήγαμε σιγά-σιγά και περάσαμε ίσα-ίσα. Οι καθρέφτες μου μάλιστα πέρασαν πάνω απ' τους δικούς του, λόγω διαφοράς ύψους. Και να μην τους αναδίπλωνα, δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Το έμαθα κι αυτό το πλεονέκτημα των SUV 😊

                                            Θα μπορούσαμε με καλή πίστη και πολύ προσοχή να περάσουμε και χωρίς όλα αυτά τα βοηθητικά συστήματα. Μήπως τα είχα και παλιότερα?
                                            Δεν παύουν όμως να σου κάνουν τη ζωή πιο εύκολη στην καθημερινή οδήγηση στην πόλη και να μειώνουν και το άγχος που έχεις σε τέτοιες περιπτώσεις.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 99 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr