Επιτέλους το πήρα
Best posts made by tsofras
-
RE: DS4 2021
29.200€ αρχική 130ps puretech 1,2T EAT8.
Τι αμαξάρα είναι αυτή ? Πανέμορφο
-
RE: Cupra Formentor
To ότι κάποιος ήταν τυχερός και δεν του έβγαλε πρόβλημα δεν κάνει αυτόματα ημιμαθείς ή haters του group αυτούς που είχαν προβλήματα .
Το ξαναγράφω λοιπόν και σε αυτό το ποστ, λάτρης του group όχι όμως φανατικός , μου έσπασε 3 φορές απο 40.000 - 52.000 χλμ
Ναι όντως και τις 3 φορές η επισκευή έγινε με ανακατασκευής μέσα σε 3 ώρες στα 750ε έκαστως (προφανώς χωρίς κάλυψη εγγύησης)
Ναι όταν διάβασα που πάσχει , τις 2 απο τις 3 φορές "έφταιγα" εγώ γιατί έβαλα όπισθεν με το που σταμάτησα απο πρώτη και τα προηγούμενα DSG DQ200 < 2019 είχαν μεγάλη ευπάθεια. It's not a bug it's a feature που λένε και στην δουλειά μου.Ναι είναι ευτυχία να το φτιάχνες σε 3 ώρες , καταλαβαίνεις πόσα έχουν σπάσει και υπάρχουν ανακατασκευής κιβώτια λες και τα παίρνεις απο το σουπερ μαρκετ.
Ναι είναι καταπληκτικό κιβώτιο , όλα μπορεί να χαλάσουν, εμένα με μάζεψαν με την οικογένεια με τα μαγιό απο την μπάρα των διοδίων. Και την επόμενη ήρθε ένας γερανός , έφυγε γιατί είχε κλειδώσει η όπισθεν και είχαν κλειδώσει οι τροχοί και δεν μπορούσε να το ανεβάσει ο γερανός , οπότε ήρθε 2ος με την "πιρούνα" και το πήρε τσουλητό.
Πρέπει όσοι δεν την έχουν πατήσει να καταλάβουν ότι δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα για κάποιους. Ειλικρινά εγώ ας έδινα και 1000ε κάθε χρόνο να το φτιάχνω , θα είχα κρατήσει το προηγούμενο το 1.8 που ήταν και τούμπανο σαν αμάξι και απο τότε έχω αλλάξει 3 και αντίστοιχο δεν βρίσκω.
Ο φόβος όμως σε κάθε ταξίδι , μην μείνεις σε καμία παραλία ή μέσα στο πλοίο όταν πας διακοπές φορτωμένος δεν έχει τιμή.
Κάθε μέρα σκέφτομαι πόσο μου λείπει το αυτόματο , μετά απο την παραπάνω εμπειρία όμως έχω αποκτήσει φοβία και απλά γύρισα σε χειροκίνητο.Οπότε ας σκεφτόμαστε την γενική εικόνα πριν γράφουμε ότι όλοι οι άλλοι είναι ημιμαθείς και μισούν κάτι συγκεκριμένο χωρίς λόγο και αιτία .
Εγώ την πάτησα αλλά δεν έχω πει σε κανέναν να μην πάρει DSG .
Αυτοί που δεν την έχουν πατήσει πως γίνεται να κρίνουν αυτούς που την πάτησαν δεν μπορώ να το καταλάβω.Καλή χρονιά σε όλους
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τα σχόλια για το τιμονι ειναι τουλάχιστον απαξιωτικά. Ασε που το χειρότερο που έχω διαβάσει η ακούσει είναι ότι δεν ειναι το καλύτερο της κατηγορίας (μέχρι σήμερα).
Εμένα μου άρεσε πάντως στο τεστ ντραιβ
Φίλε μου αν σε πειράζει τόσο η προσωπική γνώμη ενός άσχετου που ήθελε να την μοιραστεί σε ένα φιλικό (υποτίθεται περιβάλλον) , τότε ευχαρίστως να την σβήσω.
Έγραψα ένα αρνητικό για το αμάξι κατά την δική μου άποψη και όλα τα άλλα ήταν σεντόνι με θετικά , βρήκες να σχολιάσεις μόνο αυτό και να μου πείς ότι το απαξιώνωEdit: το ξανασκέφτηκα, δεν θα την σβήσω γιατί εδώ είμαστε για να παραθέτουμε τις απόψεις μας
-
RE: VW Tiguan 2024
Στην 2η έκδοση το εσωτερικό θα είναι έτσι
Υ.Γ. οκ βράδυ είναι μην περιμένετε επαγγελματικό edit
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Παιδιά ότι πληρώνεις παίρνεις και αυτό αφορά όλο το πακέτο.
Και Porsche , Ferrari , Jaguar αν πάρεις αν χαλάσει πρέπει να έχεις να το πληρώσεις , να το συντηρήσεις κτλ.Δεν χρειάζεται σε κάθε τοπικ να κάνουμε πλάγια αναφορά για γιαπωνέζικο που δεν σπάει δεν χαλάει , γιατί έχουμε ξαναπεί υπάρχουμε και εμείς που θέλουμε μία άλφα συγκίνηση κατα την οδήγηση .
Εγώ είμαι κάγκουρας , τι να κάνουμε δλδ , όσο και να προσπαθεί να πείσει κάποιος , προτιμώ ένα δίλιτρο DSG Leon που πατάω το γκάζι και νιώθω μία συγκίνηση απο ένα που δεν σπάει δεν χαλάει και μου είναι αδιάφορο .
Γούστα είναι αυτά , είναι κάπως κουραστικό σε οποιοδήποτε ποστ να πεταγόμαστε να γράφουμε περι VAG , προβλημάτων και κατανάλωσης.Αναρωτιέμαι έχετε πάει να οδηγήσετε ένα 2λιτρο DSG ή έστω ένα 150αρι Formentor και να αφήσετε λίγο στην άκρη τις ιστορίες περί προβλημάτων και κατανάλωσης ?
Εγώ προσωπικά την έχω φάει , συνεχίζω να την τρώω , αλλά επειδή το αμάξι το θέλω για βόλτες για να το ευχαριστιέμαι ζορίζομαι να βρώ αυτό που ψάχνω εκτός group
Και η σειρά 1 αν και είναι όπως είπα ότι καλύτερο έχω δει σε ποιότητα κύλισης σε αυτά τα λεφτά, την συγκίνηση του Formentor 150 DSG που οδήγησα για 2η φορά εχθές (και ήμουν έτοιμος να αγοράσω) δεν μου την έδωσε ούτε η BMW.
Το έχω ξαναπεί αυτοκινητιστικό φορουμ είμαστε , μην ξεχνάμε και άλλους παράγοντες εκτός της κατανάλωσης και του δεν σπάει δεν χαλάει. Προφανώς και έχουν σημασία , αλλά υπάρχει και κόσμος που για να κερδίσει και κάποια οδηγική αίσθηση μπορεί να τζογάρει με την πιθανότητα ενός προβλήματος.
Τεσπα αυτά είχα να πω ,
-
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
Λοιπόν το γράφω και εδώ για ενημέρωση σε κατόχους ή πιθανούς αγοραστές του Seat Leon γιατί δεν είμαι απο αυτούς που τα κρύβουν και λένε ότι αγόρασαν ένα τούμπανο αυτοκίνητο.
Το αμάξι εκτός απο το θέμα με τον ήχο του κιβωτίου σε κάθε αλλαγή ταχύτητας απο 1η έως 4η εμφάνισε πριν απο μία εβδομάδα και ένα κουλό πρόβλημα.
Έβαλα όπισθεν , άνοιξε η κάμερα και το αμάξι αντί για πίσω πήγε μπροστά!
Μου το έκανε 5 φορές συνεχόμενα απο νεκρά σε όπισθεν.
Προφανώς μετά απο 20 χρόνια + σε χειροκίνητα δεν είμαι άμπαλος για να μην μπορώ να βάλω μία όπισθεν.
Πήγα το αμάξι για έλεγχο
Στην αρχή με έβγαλαν τρελό ότι δεν μπορεί να γίνει
Μετά με έβγαλαν ψεύτη ότι θέλω να αλλάξω το σαζμαν λόγω εγγύησης
Μετά σε ερώτηση αν με πατητή μπαίνει πρώτη η απάντηση ήταν κατηγορηματικά όχι.
Μετά ο τεχνικός σύμβουλος κατάφερε με πατητή να βάλει πρώτη και μου είπε ότι είναι φυσιολογική η συμπεριφορά του κιβωτίου.
Εχθές πάλι όταν πήγα να παρκάρω αντί για όπισθεν το αμάξι πήγε μπροστά και παραλίγο να τρακάρω το μπροστινό αμάξι.
Έστειλα email στην Seat Ισπανίας και περιμένω μία απάντηση κατα πόσο είναι φυσιολογικό αντί για όπισθεν να μπαίνει πρώτη ταχύτητα πατητή και να πηγαίνεις μπροστά με κάμερα ανοιχτή και κατα πόσο είναι φυσιολογικός ο θόρυβος λες και κοπανάνε σίδερα όποτε αλλάζεις ταχύτητα.Σωστά έγραψε ο @cirus σε άλλο ποστ , δεν με πειράζει η αξιοπιστία του group , αλλά η αντιμετώπιση ότι όλα είναι φυσιολογικά και εσύ τρελός ή ψεύτης .
Θα ενημερώσω αν έχω κάποια απάντηση
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εμένα προσωπικά μου φαίνεται παράξενο να σχολιάζουμε σε φόρουμ αυτοκινήτων ως πλεονέκτημα την έλλειψη ταχυτήτων, ήχου και κραδασμού. Από την άλλη τα πιο popular νήματα στους "κατασκευαστές" είναι κάτι κουβαδάκια τύπου Yaris Hybrid και οι πιο πολλές συζητήσεις για παιδικά καθισματάκια και κατανάλωση. Σημεία των καιρών μάλλον. Ίσως εγώ έχω άλλη, πιο ιδιαίτερη λογική, ίσως φταίνε οι υποχρεώσεις που δεν έχω, τι να πω.
ΥΓ 1: 360 ήταν ένα από τα παιδικά μου όνειρα λολ, αλλά ερωτεύτηκα μετά την 458 ακόμα περισσότερο με το πιο aggressive look και ειμαι και hater της Ferrari λόγω F1, εντελώς Gollum καταστάσεις στο μυαλό μου. Πάλι καλά που υπάρχει το Gran Turismo.
YΓ2: That being said, στην πόλη πλέον είναι ανυπόφορη η οδήγηση γενικά. Πήγα από νότια προάστεια στον Πειραιά για κάτι δουλειές και ακόμα και με τον κουβά το smart υπέφερα. Μηχανάκια παντού, άσχετοι να κάνουν σφήνες χωρίς φλας, κίνηση σημειωτών στην παραλιακή, δυσκολία στο πάρκινγκ κτλ. Οπότε είτε με θερμικό είτε με ηλεκτρικό μιλάμε για χάλι.
Παράξενο δεν είναι , μεγαλώνουμε μάλλον σχεδόν "μαζί" όσοι κυκλοφορούμε σε αντίστοιχα forums.
Και εμένα μου φαίνεται παράξενο που κάποτε συζητάγαμε για το 0-100 σε δευτερόλεπτα και πλέον σε λίτρα.
Οι περισσότεροι όμως μεγαλώσαμε , κάναμε οικογένεια, με τα παιδιά δεν τρέχεις , πας ταξίδι και δεν αντέχεις την βαβούρα απο σκάστρες και εξατμίσεις , οπότε κοιτάς τα καρεκλάκια , την ηρεμία και την άνεση.Προσωπικά επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα είμαι ακόμη στο 0-100 σε δευτερόλεπτα, όχι επειδή θα τρέξω απλά πάει πακέτο με το αν χρειαστεί να κάνω μία γρήγορη προσπέραση. Καταλαβαίνω όμως και τον κόσμο που δεν θέλει να τα πετάει σε βενζίνες και κοιτάει την κατανάλωση.
4 τροχοί είναι όλοι χωράνε , το θέμα είναι ότι δεν θέλουν αρκετοί να καταλάβουν τις ανάγκες που έχουν όλες οι διαφορετικές κατηγορίες οδηγών οπότε βλέπουμε θερμικούς vs ηλεκτροκίνητους , χειροκίνητους vs αυτόματους , SUV vs Hatchback και κάπου εκει μέσα τελικά έχει χαθεί το κοινό ενδιαφέρον με την αυτοκίνηση άσχετα με την μορφή της αλλά έχει γίνει μία μόνιμη διαμάχη για το ποιος έχει δίκιο.
Αυτά
Latest posts made by tsofras
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024
Προσωπικά πιστεύω ότι δείχνει ομορφότερο το καινούριο , είναι πιο "αντρουά"
-
RE: Cupra Formentor
@antoniokon said in Cupra Formentor:
Τελικά φίλε @tsofras το έδωσες ή αποφάσισες να το κρατήσεις?
Αποφάσισα μέχρι νεωτέρας ( δεν φημίζομαι για τις σταθερές μου απόψεις στα αυτοκίνητα) να το κρατήσω.
Να το σκοτώσω και να χάσω λεφτά δεν το κάνω, εκτός από αυτό, το Leon και το Α3 δεν μου αρέσει και τίποτα άλλο) σε αυτή την κατηγορία χρημάτων), οπότε και να το εδιωχνα πάλι θα με έτρωγε για κάποιο hatchback
Αν κάτσει ποτέ κανά δίλιτρο Leon βλέπουμε -
RE: VW Golf MK 8
@limited_one said in VW Golf MK 8:
@tsofras said in VW Golf MK 8:
@monman2 said in VW Golf MK 8:
Πολύ σκόνη με έλλειψη βροχής να ξεπλυθούν οι δρόμοι , μη βιάζεσαι να τα κρίνεις ...
Αφού έγραψε 17 χιλιάδες χλμ
Εννοεί ότι οι δρόμοι έχουν πολύ σκόνη, μπορεί και να έχει δίκιο. Παρόλα αυτά προχθές ήμουν σταματημένος σε φανάρι με όλη την οικογένεια μέσα και στο ξεκίνημα χοροπηδούσε ο μπροστινός άξονας.
Α οκ κατάλαβα ότι είχες θέμα για όλα αυτά τα χιλιόμετρα με αυτά τα ελαστικά
-
RE: VW Golf MK 8
@monman2 said in VW Golf MK 8:
Πολύ σκόνη με έλλειψη βροχής να ξεπλυθούν οι δρόμοι , μη βιάζεσαι να τα κρίνεις ...
Αφού έγραψε 17 χιλιάδες χλμ
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
@costasir said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Παιδιά καλησπέρα,
Καινούργιος εδώ αλλά σας διαβάζω καιρό. Λέγομαι Κώστας και κάτοχος από τον Νοέμβριο της 116i f40 advantage σε alpine white με μόνη αλλαγή που έκανα ήταν να βάλω τις 17αρες ζάντες αντί τις 16αρες.
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο πολύ ήσυχο και με ωραία κύλιση, λίγο η όπισθεν με νευριάζει αλλά οκ!
Κάνω καθημερινά 50 χιλιόμετρα σε επαρχιακό δρόμο λόγω δουλειάς και έχω φτάσει στα 4100χλμ με μέσο όρο κατανάλωσης 6.4 μέχρι τώρα σε comfort mode.
Μόνη ίσως απογοήτευση μπορώ να πω είναι ότι ήρθε χωρίς τους αποθηκευτικούς χώρους ενώ νόμιζα ότι ήταν στον βασικό εξοπλισμό.Επίσης θέλω να ρωτήσω για τo DAB radio.
Μου γράφει χωρίς καταχωρήσεις. Παίζει κάποιο θέμα με το αυτοκίνητο ή στην Ελλάδα δεν είναι ακόμα σε λειτουργία; Γιατί νομίζω το αυτοκίνητο έχει εγκατεστημένο το dab radio αν δε κάνω λάθος.Ευχαριστώ και εύχομαι καλούς δρόμους σε όλους!
Καλοτάξιδο
Τι εννοείς ότι σε νευριάζει η όπισθεν και τι προσφέρουν οι αποθηκευτικοί χώροι ?
-
RE: Cupra Formentor
@gtsartsal said in Cupra Formentor:
@tsofras said in Cupra Formentor:
@ntinaras said in Cupra Formentor:
@dettol said in Cupra Formentor:
@ntinaras said in Cupra Formentor:
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!
Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....
Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>Στα θετικα :
Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.Στα αρνητικα :
Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται.Νομιζω οτι η φεβ ειναι η ιδανικη εκδοση αυτου του αυτοκινητου.
4.45 μετρα δεν ειναι; δεν ειναι δα και τοσο μεγαλο. Σε τοσο ζορικη περιοχη με στενα μενεις;
Δεν εχεις αδικο για την φορτιση, αλλα ετσι και αλλιως η λογικη των φεβ ειναι οτι φορτιζουμε με την ανεση μας, σπιτι μας ή στη δουλεια για να κανουμε τα καθημερινα χιλιομετρα, οποτε δεν εχει ιδιαιτερο νοημα να εβαζαν 7αρη onboard charger.
Σχετικα με την καταναλωση, με το 1.5 τιγκουαν dsg, εβλεπα αντιστοιχα νουμερα, οποτε δεν μου κανει εντυπωση. Εντυπωση μου κανει το 5.4 l/100km για το t-roc. Μικροτερο και ελαφρυτερο απο το τιγ, αλλα τετοια νουμερα μονο κατεβαινοντας την κηφισιας εχω δει
Ναι, 48χιλιαρικα ουτε κατα διαννοια.4.45 ειναι, αλλα οταν εχει πανω κατω ιδιους χωρους με το Troc των 4.2 ειναι λιγο απογοητευση. Το Cupra εχει τεραστιο καπω για καποιο λογο
Το 5.4 μου το εκανε στο ταξιδι που εγραψα, με ACC ενεργο στα 110-120.Ε εντάξει λόγω μπαταρίας είναι ρε μαν , εγώ που δεν έχω PHEV μία χαρά είναι τα 450λ πορτ μπαγκαζ και πίσω είναι αεροδρόμιο για τους επιβάτες .
Επίσης ο όγκος είναι στο μάτι και εγώ έτσι πίστευα στην αρχή , όταν μπήκα να δω διαστάσεις έχει σχεδόν ίδιο πλάτος με το Leon και 0.50 στο μήκος
Συμφωνώ επίσης ότι για 48 δεν είναι το αμάξιΣτο μήκος μάλλον εννοείς 5 εκατοστά και όχι μισό μέτρο.
0.05
-
RE: Cupra Formentor
@ntinaras said in Cupra Formentor:
@dettol said in Cupra Formentor:
@ntinaras said in Cupra Formentor:
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!
Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....
Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>Στα θετικα :
Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.Στα αρνητικα :
Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται.Νομιζω οτι η φεβ ειναι η ιδανικη εκδοση αυτου του αυτοκινητου.
4.45 μετρα δεν ειναι; δεν ειναι δα και τοσο μεγαλο. Σε τοσο ζορικη περιοχη με στενα μενεις;
Δεν εχεις αδικο για την φορτιση, αλλα ετσι και αλλιως η λογικη των φεβ ειναι οτι φορτιζουμε με την ανεση μας, σπιτι μας ή στη δουλεια για να κανουμε τα καθημερινα χιλιομετρα, οποτε δεν εχει ιδιαιτερο νοημα να εβαζαν 7αρη onboard charger.
Σχετικα με την καταναλωση, με το 1.5 τιγκουαν dsg, εβλεπα αντιστοιχα νουμερα, οποτε δεν μου κανει εντυπωση. Εντυπωση μου κανει το 5.4 l/100km για το t-roc. Μικροτερο και ελαφρυτερο απο το τιγ, αλλα τετοια νουμερα μονο κατεβαινοντας την κηφισιας εχω δει
Ναι, 48χιλιαρικα ουτε κατα διαννοια.4.45 ειναι, αλλα οταν εχει πανω κατω ιδιους χωρους με το Troc των 4.2 ειναι λιγο απογοητευση. Το Cupra εχει τεραστιο καπω για καποιο λογο
Το 5.4 μου το εκανε στο ταξιδι που εγραψα, με ACC ενεργο στα 110-120.Ε εντάξει λόγω μπαταρίας είναι ρε μαν , εγώ που δεν έχω PHEV μία χαρά είναι τα 450λ πορτ μπαγκαζ και πίσω είναι αεροδρόμιο για τους επιβάτες .
Επίσης ο όγκος είναι στο μάτι και εγώ έτσι πίστευα στην αρχή , όταν μπήκα να δω διαστάσεις έχει σχεδόν ίδιο πλάτος με το Leon και 0.50 στο μήκος
Συμφωνώ επίσης ότι για 48 δεν είναι το αμάξι -
RE: Cupra Formentor
@gtsartsal said in Cupra Formentor:
@tsofras said in [....
Να υπενθυμίσω ότι δεν είμαι οπαδός καμίας μάρκας και δεν ευλογάω τα γένια μου αφού το δικό μου το έχω ήδη αγγελία παρότι είναι όντος αμαξάρα
Από περιέργεια και μόνο, γιατί το έχεις για πώληση;
Γιατί το παραξήλωσα αυτή τη φορά και έδωσα 38500 για να κάθεται το αμάξι και να κάνω 4000χλμ τον χρόνο , μία χαρά ήμουν με το Leon έπρεπε να το είχα κρατήσει
-
RE: Cupra Formentor
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!
Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....
Tα προβλήματα με το Infotainment έχουν λυθεί καιρό τώρα , το δικό μου που ήρθε με updated software δεν έχει εμφανίσει ακριβώς τίποτα.
Λάδι δεν μου έκαψε ούτε 0.1 ml το Leon στα 16000 και γενικά δεν έχω πετύχει αναφορές παρά μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού απο clubs με χιλιάδες ιδιοκτήτεςΤώρα κανα λαμπάκι , ηλεκτρονικό ναι μπορεί να το έχεις αλλά ειλικρινά δεν έχω πετύχει μάρκα / μοντέλο την τελευταία 3ετία που να μην έχει αντίστοιχα θέματα
Να υπενθυμίσω ότι δεν είμαι οπαδός καμίας μάρκας και δεν ευλογάω τα γένια μου αφού το δικό μου το έχω ήδη αγγελία παρότι είναι όντος αμαξάρα
-
RE: Ford Focus MK4
@piliourits said in Ford Focus MK4:
Αυτό στην αγγελία είναι διπλοσύμπλεκτο;
Τελικά το 8τάχυτο κιβώτιο αποδείχτηκε αξιόπιστο και όσο πρέπει γρήγορο;
Σε κάποια που βλέπω στον περιστροφικο επιλογέα, έχουν στο κέντρο "Μ" που λογικά είναι το manual mode για τα "αυτάκια" στο τιμόνι, ενώ κάποια άλλα έχουν "L"... αλλάζει κάτι στη λειτουργία;Αυτά που έχουν τον περιστροφικό επιλογέα είναι τα prefacelift με τον μετατροπέα ροπής αν δεν κάνω λάθος , αυτά με του διπλού συμπλέκτη έχουν λεβιέ