Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 228
    • 229
    • 166 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4563
    227589
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • npapanik
      npapanik @tsofras last edited by

      @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να μην ξεχνάμε τον "χρυσό κανόνα" όλων των οχημάτων. Αν θες να είσαι όσο πιο safe γίνεται δεν το παίρνεις τον πρώτο χρόνο παραγωγής και ακόμα καλύτερα το παίρνεις μετά το midlife facelift.

      Όπου διάβασα/είδα για την εκδοχή των 150ps λένε ότι είναι επαρκέστατος για το ύφος των Tuscon/Sportage. Προσωπικά,δεδομένου ότι ο 180ps επιδεικνύει και μια μικρή δίψα εντός πόλης, θεωρώ ότι για τον μέσο χρήστη ο συνδυασμός 150ps + 7dct θα ήταν ο ιδανικός.

      Βέβαια δεν ξέρω αν το διαθέτουν 150ps αυτόματο παρά μόνο μηχανικό (το οποίο είναι λίγο "περίεργο" στην χρήση της 1ης ελέω shift by wire, όπως πρόσφατα διαπίστωσε σε td του Sportage άμεσος συνεργάτης μου).

      Το διαθέτουν γιατί μόνο για αυτόματο ενδιαφέρομαι και για αυτόν τον κινητήρα ( λόγω τιμής αλλιώς θα πήγαινα στον 180αρι)
      Βέβαια δεν ξέρω αν έχει διαφορές μηχανικά ή είναι μόνο η χαρτογράφηση

      Σε συνεργείο είπαν σε κάποιον στο FB ότι είναι μόνο χαρτογράφηση.

      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        the_dynamite @sabas_thess last edited by

        @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        Να μην ξεχνάμε τον "χρυσό κανόνα" όλων των οχημάτων. Αν θες να είσαι όσο πιο safe γίνεται δεν το παίρνεις τον πρώτο χρόνο παραγωγής και ακόμα καλύτερα το παίρνεις μετά το midlife facelift.

        Όπου διάβασα/είδα για την εκδοχή των 150ps λένε ότι είναι επαρκέστατος για το ύφος των Tuscon/Sportage. Προσωπικά,δεδομένου ότι ο 180ps επιδεικνύει και μια μικρή δίψα εντός πόλης, θεωρώ ότι για τον μέσο χρήστη ο συνδυασμός 150ps + 7dct θα ήταν ο ιδανικός.

        Βέβαια δεν ξέρω αν το διαθέτουν 150ps αυτόματο παρά μόνο μηχανικό (το οποίο είναι λίγο "περίεργο" στην χρήση της 1ης ελέω shift by wire, όπως πρόσφατα διαπίστωσε σε td του Sportage άμεσος συνεργάτης μου).

        Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις τι εννοείς περίεργο στη χρήση της 1ης;

        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • npapanik
          npapanik @the_dynamite last edited by

          @the_dynamite said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          Να μην ξεχνάμε τον "χρυσό κανόνα" όλων των οχημάτων. Αν θες να είσαι όσο πιο safe γίνεται δεν το παίρνεις τον πρώτο χρόνο παραγωγής και ακόμα καλύτερα το παίρνεις μετά το midlife facelift.

          Όπου διάβασα/είδα για την εκδοχή των 150ps λένε ότι είναι επαρκέστατος για το ύφος των Tuscon/Sportage. Προσωπικά,δεδομένου ότι ο 180ps επιδεικνύει και μια μικρή δίψα εντός πόλης, θεωρώ ότι για τον μέσο χρήστη ο συνδυασμός 150ps + 7dct θα ήταν ο ιδανικός.

          Βέβαια δεν ξέρω αν το διαθέτουν 150ps αυτόματο παρά μόνο μηχανικό (το οποίο είναι λίγο "περίεργο" στην χρήση της 1ης ελέω shift by wire, όπως πρόσφατα διαπίστωσε σε td του Sportage άμεσος συνεργάτης μου).

          Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις τι εννοείς περίεργο στη χρήση της 1ης;

          Επειδή η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη γίνεται ηλεκτρονικά (όχι μέσω ντίζας) είναι λίγο περίεργη η αίσθηση. Φυσικά όλα συνηθίζονται.

          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            Dedys @npapanik last edited by

            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            Να μην ξεχνάμε τον "χρυσό κανόνα" όλων των οχημάτων. Αν θες να είσαι όσο πιο safe γίνεται δεν το παίρνεις τον πρώτο χρόνο παραγωγής και ακόμα καλύτερα το παίρνεις μετά το midlife facelift.

            Όπου διάβασα/είδα για την εκδοχή των 150ps λένε ότι είναι επαρκέστατος για το ύφος των Tuscon/Sportage. Προσωπικά,δεδομένου ότι ο 180ps επιδεικνύει και μια μικρή δίψα εντός πόλης, θεωρώ ότι για τον μέσο χρήστη ο συνδυασμός 150ps + 7dct θα ήταν ο ιδανικός.

            Βέβαια δεν ξέρω αν το διαθέτουν 150ps αυτόματο παρά μόνο μηχανικό (το οποίο είναι λίγο "περίεργο" στην χρήση της 1ης ελέω shift by wire, όπως πρόσφατα διαπίστωσε σε td του Sportage άμεσος συνεργάτης μου).

            Το διαθέτουν γιατί μόνο για αυτόματο ενδιαφέρομαι και για αυτόν τον κινητήρα ( λόγω τιμής αλλιώς θα πήγαινα στον 180αρι)
            Βέβαια δεν ξέρω αν έχει διαφορές μηχανικά ή είναι μόνο η χαρτογράφηση

            Σε συνεργείο είπαν σε κάποιον στο FB ότι είναι μόνο χαρτογράφηση.

            Η διαφορα ειναι μονο η χαρτογραφηση στην ουσια. Ναι. Εγω που οδηγησα τα 150 αλογα ειδικα στο σπορτ ειναι πολυ ανετο και ωραιο. Νομιζω αρκουν. Οκ δεν θα βαλει και φωτιες στην ασφαλτο αλλα το τουσον το παιρνεις για ανεση. Οχι για αγωνες. Θεωρω οτι ειναι υπερ αρκετα τα 150 αλογα και σε συνδιασμο κε το αυτοματο κιβωτιο ειναι απολαυση

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tsofras last edited by

              Σας ευχαριστώ πολύ , θα κανονίσω test drive και θα σας πω τις εντυπώσεις μου.
              Ελπίζω να μου αρέσει γιατί δεν έχω βρεί τίποτα να με καλύπτει (εκτός του Formentor αλλά δεν το παίρνω για να ξεφύγω απο το γκρουπ μετά απο τόσα χρόνια)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_dynamite @npapanik last edited by the_dynamite

                @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                Επειδή η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη γίνεται ηλεκτρονικά (όχι μέσω ντίζας) είναι λίγο περίεργη η αίσθηση. Φυσικά όλα συνηθίζονται.

                Δεν έχω διαπιστώσει στο δικό μου που έχει imt, κάποια διαφορά στην αίσθηση σε σχέση με κλασσικό μηχανικό.

                npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • npapanik
                  npapanik @the_dynamite last edited by

                  @the_dynamite said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Επειδή η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη γίνεται ηλεκτρονικά (όχι μέσω ντίζας) είναι λίγο περίεργη η αίσθηση. Φυσικά όλα συνηθίζονται.

                  Δεν έχω διαπιστώσει στο δικό μου που έχει imt, κάποια διαφορά στην αίσθηση σε σχέση με κλασσικό μηχανικό.

                  Ίσως δεν το έθεσα σωστά, η αρχική διαδρομή;

                  Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                  Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_dynamite @npapanik last edited by the_dynamite

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @the_dynamite said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    Επειδή η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη γίνεται ηλεκτρονικά (όχι μέσω ντίζας) είναι λίγο περίεργη η αίσθηση. Φυσικά όλα συνηθίζονται.

                    Δεν έχω διαπιστώσει στο δικό μου που έχει imt, κάποια διαφορά στην αίσθηση σε σχέση με κλασσικό μηχανικό.

                    Ίσως δεν το έθεσα σωστά, η αρχική διαδρομή;

                    Εκεί που σίγουρα διαφέρει είναι στον συμπλέκτη. Στο imt είναι σαν πούπουλο. Εγώ το θεωρώ και πλεονέκτημα γιατί δεν σε κουράζει στην πολύωρη χρήση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • polioan
                      polioan last edited by

                      Και εμένα στο SPORTAGE με τα 150 άλογα είναι επαρκή για παντού.

                      Μετά την εγγύηση, σκέφτομαι να πάω και εγώ για χαρτογράφηση στα 180 άλογα.
                      Υπόψιν, είναι χειροκίνητο, όχι αυτόματο.

                      CUPRA LEON 2025
                      1.5cc 150Hp MHV

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        chris__7 @polioan last edited by

                        @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        Και εμένα στο SPORTAGE με τα 150 άλογα είναι επαρκή για παντού.

                        Μετά την εγγύηση, σκέφτομαι να πάω και εγώ για χαρτογράφηση στα 180 άλογα.
                        Υπόψιν, είναι χειροκίνητο, όχι αυτόματο.

                        Τι καταναλωσεις κανεις?Εχω διαβασει οτι ρουφανε για πλακα αυτοι οι κινητηρες

                        polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsofras last edited by

                          Έκλεισα αύριο για test drive 1.6 150 Distinctive αυτόματο , για να δούμε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • polioan
                            polioan @chris__7 last edited by polioan

                            @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            Και εμένα στο SPORTAGE με τα 150 άλογα είναι επαρκή για παντού.

                            Μετά την εγγύηση, σκέφτομαι να πάω και εγώ για χαρτογράφηση στα 180 άλογα.
                            Υπόψιν, είναι χειροκίνητο, όχι αυτόματο.

                            Τι καταναλωσεις κανεις?Εχω διαβασει οτι ρουφανε για πλακα αυτοι οι κινητηρες

                            Screenshot_20230907_133326_Fuelio.jpg Screenshot_20230907_133330_Fuelio.jpg Screenshot_20230907_133334_Fuelio.jpg Screenshot_20230907_133338_Fuelio.jpg

                            Εδώ έχω τις καταναλώσεις μου γενικότερα και είναι μικτές

                            Εδώ μπορεί οποιοσδήποτε να βγάλει συμπεράσματα...

                            Αυτά που είναι με χαμηλή κατανάλωση είναι ταξίδια κατά 80% και τα υπόλοιπα σε πόλεις ή κωμοπόλεις.
                            Τα υπόλοιπα είναι 70% πόλη και τα υπόλοιπα περιφερειακό Θεσσαλονίκης κλπ...

                            CUPRA LEON 2025
                            1.5cc 150Hp MHV

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • T
                              tsofras last edited by

                              Το παρακάτω είναι απλά η προσωπική μου άποψη , οπότε μην πέσετε να με φάτε που το γράφω εδώ , απλά είχα υποσχεθεί να γράψω την γνώμη μου.

                              Λοιπόν επέστρεψα από το test drive του Tucson

                              Θετικά :

                              1. Τέλεια θέση οδήγησης όσον αφορά την άνεση. Καθιστή , ψηλή , πολύ καλή ορατότητα γενικά εμπρός , πίσω είναι κάπως μικρό το παράθυρο αλλά οκ όχι κάτι αρνητικό . Αρκετά βολικό και το κάθισμα , γενικά δεν με κούρασε καθόλου βγήκα όπως μπήκα

                              2. Ο κινητήρας είναι μία χαρά , πρόθυμος και επαρκής για το αμάξωμα , σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο είναι ότι πρέπει

                              3. Αθόρυβο πραγματικά. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση , πολύ καλή ποιότητα κύλισης , δεν περνάει ο ήχος του κινητήρα μέσα στο αμάξι , ενώ είχε όλο αυτόν τον αέρα και πήγα μέσω Συγγρού Πειραιά και πίσω δεν παρατήρησα ενοχλητικούς αεροδυναμικούς θορύβους τουλάχιστον σε ταχύτητες πόλης

                              4. Ανάρτηση γενικά άνετη , σαν του Formentor σε λακούβες , με κάπως λιγότερο κράτημα , μία μικρή αίσθηση body roll αλλά όχι κάτι τραγικό (όπως 2008 ή C5 aircross)

                              5. Ωραία καμπίνα , φυσικοί διακόπτες στο τιμόνι για την αλλαγή λωρίδας 😄

                              Με χάλασε λίγο ο χώρος στην πόρτα που εκτός μπουκάλι δεν μπαίνει κάτι (συνήθως βάζω το τσαντάκι μου στο Leon , το είχα μαζί και το έβαλα μπροστά στην κονσόλα, μία χαρά το πήρε βέβαια)

                              Βασικά πάρα πολύ καλές εντυπώσεις αλλά .....

                              1. Η υλοποίηση σαν αίσθηση του DSG είναι καλύτερη. Μου έκανε "λόξυγκα" σε κάτι μικρές ανηφόρες και μπερδευόταν σε κάποια σημεία.

                              2. Το τεράστιο αρνητικό ήταν η αίσθηση στο τιμόνι.

                              Ειλικρινά τον περισσότερο χρόνο τον έφαγα απο Συγγρού - Πειραιά - Συγγρού , να λέω στον πωλητή μήπως έχει κάποιο θέμα το τιμόνι.

                              Εκτός ότι το βρήκα πολύ ασαφές , ένιωθα συνέχεια λες και με τράβαγε δεξιά - αριστερά και ήθελε διορθώσεις.

                              Απενεργοποίηση αλλαγή λωρίδας μήπως έφταιγε αυτό . Τίποτα

                              Απενεργοποίηση μίας άλλης ένδειξης για την λωρίδα. Τίποτα

                              Το γύρισα απο το Sport στο Normal μήπως έχει άλλη αίσθηση (νομίζω έγινε πιο ελαφρύ). Τίποτα

                              Το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό σαν σύνολο , άνετο , αρκετά ποιοτικό , ξεκούραστο και με χώρους.

                              Δεν ξέρω αν θα το συνήθιζα το τιμόνι , αλλά ένιωσα ότι πάλευα όση ώρα οδηγούσα με τις διορθώσεις.

                              Καμία σχέση με τιμόνι VAG / BMW / Mini Countryman

                              Το ίδιο ακριβώς με είχε απασχολήσει και όταν είχα κάνει test drive το KIA X-Ceed.

                              Μπήκα στο δικό μου και ευχαριστήθηκα τιμόνι στην επιστροφή .

                              Εν κατακλείδι , αν κάποιος δεν είναι παράξενος όπως εγώ είναι καταπληκτικό αμάξι.

                              Για εμένα μάλλον δεν είναι (Βασικά είναι λόγω άνεσης , αλλά όχι ως οδηγικής αίσθησης)

                              Το Formentor είναι πιο ωραίο πακέτο , με λιγότερους χώρους και χειρότερη αξιοπιστία προφανώς

                              Αυτά

                              P polioan C gtsartsal 4 Replies Last reply Reply Quote 11
                              • P
                                polistas @tsofras last edited by

                                @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                Εκτός ότι το βρήκα πολύ ασαφές , ένιωθα συνέχεια λες και με τράβαγε δεξιά - αριστερά και ήθελε διορθώσεις.

                                Περίεργο, ο σάμπας δεν είχε εντοπίσει κάτι τέτοιο.
                                Μπας και οι πιέσεις ήταν ότι να 'ναι?

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  tsofras @polistas last edited by

                                  @polistas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  Εκτός ότι το βρήκα πολύ ασαφές , ένιωθα συνέχεια λες και με τράβαγε δεξιά - αριστερά και ήθελε διορθώσεις.

                                  Περίεργο, ο σάμπας δεν είχε εντοπίσει κάτι τέτοιο.
                                  Μπας και οι πιέσεις ήταν ότι να 'ναι?

                                  Δεν ξέρω 990 χλμ είχε το αμάξι , το TPM δεν έβγαλε κάτι , θα σε γελάσω.
                                  Μπορεί κάτι να είχε το αμάξι , μπορεί να μου φαίνεται εμένα επειδή έχω μάθει διαφορετικά

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    Dedys @tsofras last edited by

                                    @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @polistas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Εκτός ότι το βρήκα πολύ ασαφές , ένιωθα συνέχεια λες και με τράβαγε δεξιά - αριστερά και ήθελε διορθώσεις.

                                    Περίεργο, ο σάμπας δεν είχε εντοπίσει κάτι τέτοιο.
                                    Μπας και οι πιέσεις ήταν ότι να 'ναι?

                                    Δεν ξέρω 990 χλμ είχε το αμάξι , το TPM δεν έβγαλε κάτι , θα σε γελάσω.
                                    Μπορεί κάτι να είχε το αμάξι , μπορεί να μου φαίνεται εμένα επειδή έχω μάθει διαφορετικά

                                    Παιδια ειναι και ολα θεμα συνηθειας ετσι. Και εγω οταν το οδηγησα μου φανηκε πιο ελαφρυ και διαφορετικο το τιμονι σε σχεση με τονοπελ αστρα gtc που οδηγουσα αλλα σε καμια περιπτωση δεν ενιωσα ασαφεια 'η κατι τετοιο. Παντως πολυ ωραια αναλυση φιλε μου. Μεσα η καμπινα του ντινστικτιβ πως σου φανηκε απο θεμα ποιοτητας κλπ

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • polioan
                                      polioan @tsofras last edited by

                                      @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      Το παρακάτω είναι απλά η προσωπική μου άποψη , οπότε μην πέσετε να με φάτε που το γράφω εδώ , απλά είχα υποσχεθεί να γράψω την γνώμη μου.

                                      Λοιπόν επέστρεψα από το test drive του Tucson

                                      Θετικά :

                                      1. Τέλεια θέση οδήγησης όσον αφορά την άνεση. Καθιστή , ψηλή , πολύ καλή ορατότητα γενικά εμπρός , πίσω είναι κάπως μικρό το παράθυρο αλλά οκ όχι κάτι αρνητικό . Αρκετά βολικό και το κάθισμα , γενικά δεν με κούρασε καθόλου βγήκα όπως μπήκα

                                      2. Ο κινητήρας είναι μία χαρά , πρόθυμος και επαρκής για το αμάξωμα , σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο είναι ότι πρέπει

                                      3. Αθόρυβο πραγματικά. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση , πολύ καλή ποιότητα κύλισης , δεν περνάει ο ήχος του κινητήρα μέσα στο αμάξι , ενώ είχε όλο αυτόν τον αέρα και πήγα μέσω Συγγρού Πειραιά και πίσω δεν παρατήρησα ενοχλητικούς αεροδυναμικούς θορύβους τουλάχιστον σε ταχύτητες πόλης

                                      4. Ανάρτηση γενικά άνετη , σαν του Formentor σε λακούβες , με κάπως λιγότερο κράτημα , μία μικρή αίσθηση body roll αλλά όχι κάτι τραγικό (όπως 2008 ή C5 aircross)

                                      5. Ωραία καμπίνα , φυσικοί διακόπτες στο τιμόνι για την αλλαγή λωρίδας 😄

                                      Με χάλασε λίγο ο χώρος στην πόρτα που εκτός μπουκάλι δεν μπαίνει κάτι (συνήθως βάζω το τσαντάκι μου στο Leon , το είχα μαζί και το έβαλα μπροστά στην κονσόλα, μία χαρά το πήρε βέβαια)

                                      Βασικά πάρα πολύ καλές εντυπώσεις αλλά .....

                                      1. Η υλοποίηση σαν αίσθηση του DSG είναι καλύτερη. Μου έκανε "λόξυγκα" σε κάτι μικρές ανηφόρες και μπερδευόταν σε κάποια σημεία.

                                      2. Το τεράστιο αρνητικό ήταν η αίσθηση στο τιμόνι.

                                      Ειλικρινά τον περισσότερο χρόνο τον έφαγα απο Συγγρού - Πειραιά - Συγγρού , να λέω στον πωλητή μήπως έχει κάποιο θέμα το τιμόνι.

                                      Εκτός ότι το βρήκα πολύ ασαφές , ένιωθα συνέχεια λες και με τράβαγε δεξιά - αριστερά και ήθελε διορθώσεις.

                                      Απενεργοποίηση αλλαγή λωρίδας μήπως έφταιγε αυτό . Τίποτα

                                      Απενεργοποίηση μίας άλλης ένδειξης για την λωρίδα. Τίποτα

                                      Το γύρισα απο το Sport στο Normal μήπως έχει άλλη αίσθηση (νομίζω έγινε πιο ελαφρύ). Τίποτα

                                      Το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό σαν σύνολο , άνετο , αρκετά ποιοτικό , ξεκούραστο και με χώρους.

                                      Δεν ξέρω αν θα το συνήθιζα το τιμόνι , αλλά ένιωσα ότι πάλευα όση ώρα οδηγούσα με τις διορθώσεις.

                                      Καμία σχέση με τιμόνι VAG / BMW / Mini Countryman

                                      Το ίδιο ακριβώς με είχε απασχολήσει και όταν είχα κάνει test drive το KIA X-Ceed.

                                      Μπήκα στο δικό μου και ευχαριστήθηκα τιμόνι στην επιστροφή .

                                      Εν κατακλείδι , αν κάποιος δεν είναι παράξενος όπως εγώ είναι καταπληκτικό αμάξι.

                                      Για εμένα μάλλον δεν είναι (Βασικά είναι λόγω άνεσης , αλλά όχι ως οδηγικής αίσθησης)

                                      Το Formentor είναι πιο ωραίο πακέτο , με λιγότερους χώρους και χειρότερη αξιοπιστία προφανώς

                                      Αυτά

                                      Έχει μια μικρότερη ασάφεια από τα vag group, όπως σε είχα πει και εγώ λόγω Audi, αλλά δεν το βρήκα πολύ διαφορετικό.

                                      Είναι θέμα συνήθειας, σίγουρα!

                                      CUPRA LEON 2025
                                      1.5cc 150Hp MHV

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        czio @tsofras last edited by

                                        Τα σχόλια για το τιμονι ειναι τουλάχιστον απαξιωτικά. Ασε που το χειρότερο που έχω διαβάσει η ακούσει είναι ότι δεν ειναι το καλύτερο της κατηγορίας (μέχρι σήμερα).

                                        Εμένα μου άρεσε πάντως στο τεστ ντραιβ

                                        Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                                        D T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          Dedys @czio last edited by

                                          @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          Τα σχόλια για το τιμονι ειναι τουλάχιστον απαξιωτικά. Ασε που το χειρότερο που έχω διαβάσει η ακούσει είναι ότι δεν ειναι το καλύτερο της κατηγορίας (μέχρι σήμερα).

                                          Εμένα μου άρεσε πάντως στο τεστ ντραιβ

                                          Παιδια ειναι και θεμα "παραξενιας" του καθε οδηγου. Δεν ειναι κακο να μην αρεσει κατι. Γενικα σε ολες τις δοκιμες λενε οτι οκ ειναι σε πολυ καλα επιπεδα το τιμονι απλα δεν ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια του. Δεν εχω γνωμη καθως δεν εχω οδηγησει πολλα. Αλλα το θεωρω μια χαρα λειτουργικο. Τωρα ο φιλος που εγραψε την εμπειρια του εχει διαφορετικη αποψη. Και ειναι σεβαστη φυσικα

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • R
                                            rockulas last edited by rockulas

                                            Προερχόμενος από civic (έχω περάσει από πολλές μάρκες και χώρες) η πρώτη αίσθηση του τουσον ήταν αυτό ακριβώς η ασάφεια στο τιμόνι.το ίδιο θέμα.ομως παρουσίαζαν και πχ τοΧ1 ,το q3 και το tiguan (test drive σε εισαγωγικές εκδόσεις) .το μονο ίσως πιο καλό ήταν το kuga που απορρίφθηκε λόγο εσωτερικού και μήκους.εχωντας κάνει πλέον 4000χλμ το έχω συνηθίσει αλλά εκεί που εντοπίζω το "πρόβλημα" είναι στο στήσιμο των αναρτήσεων σε συνδιασμό με το βάρος και το ύψος των οχημάτων αυτών και όχι στο τιμόνι.σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το φορμεντορ που είναι πιο sport στημένο και αν δεν απατωμαι και πιο χαμηλό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 166 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr