Επιτέλους το πήρα
Best posts made by tsofras
-
RE: DS4 2021
29.200€ αρχική 130ps puretech 1,2T EAT8.
Τι αμαξάρα είναι αυτή ? Πανέμορφο
-
RE: Cupra Formentor
To ότι κάποιος ήταν τυχερός και δεν του έβγαλε πρόβλημα δεν κάνει αυτόματα ημιμαθείς ή haters του group αυτούς που είχαν προβλήματα .
Το ξαναγράφω λοιπόν και σε αυτό το ποστ, λάτρης του group όχι όμως φανατικός , μου έσπασε 3 φορές απο 40.000 - 52.000 χλμ
Ναι όντως και τις 3 φορές η επισκευή έγινε με ανακατασκευής μέσα σε 3 ώρες στα 750ε έκαστως (προφανώς χωρίς κάλυψη εγγύησης)
Ναι όταν διάβασα που πάσχει , τις 2 απο τις 3 φορές "έφταιγα" εγώ γιατί έβαλα όπισθεν με το που σταμάτησα απο πρώτη και τα προηγούμενα DSG DQ200 < 2019 είχαν μεγάλη ευπάθεια. It's not a bug it's a feature που λένε και στην δουλειά μου.Ναι είναι ευτυχία να το φτιάχνες σε 3 ώρες , καταλαβαίνεις πόσα έχουν σπάσει και υπάρχουν ανακατασκευής κιβώτια λες και τα παίρνεις απο το σουπερ μαρκετ.
Ναι είναι καταπληκτικό κιβώτιο , όλα μπορεί να χαλάσουν, εμένα με μάζεψαν με την οικογένεια με τα μαγιό απο την μπάρα των διοδίων. Και την επόμενη ήρθε ένας γερανός , έφυγε γιατί είχε κλειδώσει η όπισθεν και είχαν κλειδώσει οι τροχοί και δεν μπορούσε να το ανεβάσει ο γερανός , οπότε ήρθε 2ος με την "πιρούνα" και το πήρε τσουλητό.
Πρέπει όσοι δεν την έχουν πατήσει να καταλάβουν ότι δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα για κάποιους. Ειλικρινά εγώ ας έδινα και 1000ε κάθε χρόνο να το φτιάχνω , θα είχα κρατήσει το προηγούμενο το 1.8 που ήταν και τούμπανο σαν αμάξι και απο τότε έχω αλλάξει 3 και αντίστοιχο δεν βρίσκω.
Ο φόβος όμως σε κάθε ταξίδι , μην μείνεις σε καμία παραλία ή μέσα στο πλοίο όταν πας διακοπές φορτωμένος δεν έχει τιμή.
Κάθε μέρα σκέφτομαι πόσο μου λείπει το αυτόματο , μετά απο την παραπάνω εμπειρία όμως έχω αποκτήσει φοβία και απλά γύρισα σε χειροκίνητο.Οπότε ας σκεφτόμαστε την γενική εικόνα πριν γράφουμε ότι όλοι οι άλλοι είναι ημιμαθείς και μισούν κάτι συγκεκριμένο χωρίς λόγο και αιτία .
Εγώ την πάτησα αλλά δεν έχω πει σε κανέναν να μην πάρει DSG .
Αυτοί που δεν την έχουν πατήσει πως γίνεται να κρίνουν αυτούς που την πάτησαν δεν μπορώ να το καταλάβω.Καλή χρονιά σε όλους
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τα σχόλια για το τιμονι ειναι τουλάχιστον απαξιωτικά. Ασε που το χειρότερο που έχω διαβάσει η ακούσει είναι ότι δεν ειναι το καλύτερο της κατηγορίας (μέχρι σήμερα).
Εμένα μου άρεσε πάντως στο τεστ ντραιβ
Φίλε μου αν σε πειράζει τόσο η προσωπική γνώμη ενός άσχετου που ήθελε να την μοιραστεί σε ένα φιλικό (υποτίθεται περιβάλλον) , τότε ευχαρίστως να την σβήσω.
Έγραψα ένα αρνητικό για το αμάξι κατά την δική μου άποψη και όλα τα άλλα ήταν σεντόνι με θετικά , βρήκες να σχολιάσεις μόνο αυτό και να μου πείς ότι το απαξιώνωEdit: το ξανασκέφτηκα, δεν θα την σβήσω γιατί εδώ είμαστε για να παραθέτουμε τις απόψεις μας
-
RE: VW Tiguan 2024
Στην 2η έκδοση το εσωτερικό θα είναι έτσι
Υ.Γ. οκ βράδυ είναι μην περιμένετε επαγγελματικό edit
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Παιδιά ότι πληρώνεις παίρνεις και αυτό αφορά όλο το πακέτο.
Και Porsche , Ferrari , Jaguar αν πάρεις αν χαλάσει πρέπει να έχεις να το πληρώσεις , να το συντηρήσεις κτλ.Δεν χρειάζεται σε κάθε τοπικ να κάνουμε πλάγια αναφορά για γιαπωνέζικο που δεν σπάει δεν χαλάει , γιατί έχουμε ξαναπεί υπάρχουμε και εμείς που θέλουμε μία άλφα συγκίνηση κατα την οδήγηση .
Εγώ είμαι κάγκουρας , τι να κάνουμε δλδ , όσο και να προσπαθεί να πείσει κάποιος , προτιμώ ένα δίλιτρο DSG Leon που πατάω το γκάζι και νιώθω μία συγκίνηση απο ένα που δεν σπάει δεν χαλάει και μου είναι αδιάφορο .
Γούστα είναι αυτά , είναι κάπως κουραστικό σε οποιοδήποτε ποστ να πεταγόμαστε να γράφουμε περι VAG , προβλημάτων και κατανάλωσης.Αναρωτιέμαι έχετε πάει να οδηγήσετε ένα 2λιτρο DSG ή έστω ένα 150αρι Formentor και να αφήσετε λίγο στην άκρη τις ιστορίες περί προβλημάτων και κατανάλωσης ?
Εγώ προσωπικά την έχω φάει , συνεχίζω να την τρώω , αλλά επειδή το αμάξι το θέλω για βόλτες για να το ευχαριστιέμαι ζορίζομαι να βρώ αυτό που ψάχνω εκτός group
Και η σειρά 1 αν και είναι όπως είπα ότι καλύτερο έχω δει σε ποιότητα κύλισης σε αυτά τα λεφτά, την συγκίνηση του Formentor 150 DSG που οδήγησα για 2η φορά εχθές (και ήμουν έτοιμος να αγοράσω) δεν μου την έδωσε ούτε η BMW.
Το έχω ξαναπεί αυτοκινητιστικό φορουμ είμαστε , μην ξεχνάμε και άλλους παράγοντες εκτός της κατανάλωσης και του δεν σπάει δεν χαλάει. Προφανώς και έχουν σημασία , αλλά υπάρχει και κόσμος που για να κερδίσει και κάποια οδηγική αίσθηση μπορεί να τζογάρει με την πιθανότητα ενός προβλήματος.
Τεσπα αυτά είχα να πω ,
-
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
Λοιπόν το γράφω και εδώ για ενημέρωση σε κατόχους ή πιθανούς αγοραστές του Seat Leon γιατί δεν είμαι απο αυτούς που τα κρύβουν και λένε ότι αγόρασαν ένα τούμπανο αυτοκίνητο.
Το αμάξι εκτός απο το θέμα με τον ήχο του κιβωτίου σε κάθε αλλαγή ταχύτητας απο 1η έως 4η εμφάνισε πριν απο μία εβδομάδα και ένα κουλό πρόβλημα.
Έβαλα όπισθεν , άνοιξε η κάμερα και το αμάξι αντί για πίσω πήγε μπροστά!
Μου το έκανε 5 φορές συνεχόμενα απο νεκρά σε όπισθεν.
Προφανώς μετά απο 20 χρόνια + σε χειροκίνητα δεν είμαι άμπαλος για να μην μπορώ να βάλω μία όπισθεν.
Πήγα το αμάξι για έλεγχο
Στην αρχή με έβγαλαν τρελό ότι δεν μπορεί να γίνει
Μετά με έβγαλαν ψεύτη ότι θέλω να αλλάξω το σαζμαν λόγω εγγύησης
Μετά σε ερώτηση αν με πατητή μπαίνει πρώτη η απάντηση ήταν κατηγορηματικά όχι.
Μετά ο τεχνικός σύμβουλος κατάφερε με πατητή να βάλει πρώτη και μου είπε ότι είναι φυσιολογική η συμπεριφορά του κιβωτίου.
Εχθές πάλι όταν πήγα να παρκάρω αντί για όπισθεν το αμάξι πήγε μπροστά και παραλίγο να τρακάρω το μπροστινό αμάξι.
Έστειλα email στην Seat Ισπανίας και περιμένω μία απάντηση κατα πόσο είναι φυσιολογικό αντί για όπισθεν να μπαίνει πρώτη ταχύτητα πατητή και να πηγαίνεις μπροστά με κάμερα ανοιχτή και κατα πόσο είναι φυσιολογικός ο θόρυβος λες και κοπανάνε σίδερα όποτε αλλάζεις ταχύτητα.Σωστά έγραψε ο @cirus σε άλλο ποστ , δεν με πειράζει η αξιοπιστία του group , αλλά η αντιμετώπιση ότι όλα είναι φυσιολογικά και εσύ τρελός ή ψεύτης .
Θα ενημερώσω αν έχω κάποια απάντηση
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εμένα προσωπικά μου φαίνεται παράξενο να σχολιάζουμε σε φόρουμ αυτοκινήτων ως πλεονέκτημα την έλλειψη ταχυτήτων, ήχου και κραδασμού. Από την άλλη τα πιο popular νήματα στους "κατασκευαστές" είναι κάτι κουβαδάκια τύπου Yaris Hybrid και οι πιο πολλές συζητήσεις για παιδικά καθισματάκια και κατανάλωση. Σημεία των καιρών μάλλον. Ίσως εγώ έχω άλλη, πιο ιδιαίτερη λογική, ίσως φταίνε οι υποχρεώσεις που δεν έχω, τι να πω.
ΥΓ 1: 360 ήταν ένα από τα παιδικά μου όνειρα λολ, αλλά ερωτεύτηκα μετά την 458 ακόμα περισσότερο με το πιο aggressive look και ειμαι και hater της Ferrari λόγω F1, εντελώς Gollum καταστάσεις στο μυαλό μου. Πάλι καλά που υπάρχει το Gran Turismo.
YΓ2: That being said, στην πόλη πλέον είναι ανυπόφορη η οδήγηση γενικά. Πήγα από νότια προάστεια στον Πειραιά για κάτι δουλειές και ακόμα και με τον κουβά το smart υπέφερα. Μηχανάκια παντού, άσχετοι να κάνουν σφήνες χωρίς φλας, κίνηση σημειωτών στην παραλιακή, δυσκολία στο πάρκινγκ κτλ. Οπότε είτε με θερμικό είτε με ηλεκτρικό μιλάμε για χάλι.
Παράξενο δεν είναι , μεγαλώνουμε μάλλον σχεδόν "μαζί" όσοι κυκλοφορούμε σε αντίστοιχα forums.
Και εμένα μου φαίνεται παράξενο που κάποτε συζητάγαμε για το 0-100 σε δευτερόλεπτα και πλέον σε λίτρα.
Οι περισσότεροι όμως μεγαλώσαμε , κάναμε οικογένεια, με τα παιδιά δεν τρέχεις , πας ταξίδι και δεν αντέχεις την βαβούρα απο σκάστρες και εξατμίσεις , οπότε κοιτάς τα καρεκλάκια , την ηρεμία και την άνεση.Προσωπικά επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα είμαι ακόμη στο 0-100 σε δευτερόλεπτα, όχι επειδή θα τρέξω απλά πάει πακέτο με το αν χρειαστεί να κάνω μία γρήγορη προσπέραση. Καταλαβαίνω όμως και τον κόσμο που δεν θέλει να τα πετάει σε βενζίνες και κοιτάει την κατανάλωση.
4 τροχοί είναι όλοι χωράνε , το θέμα είναι ότι δεν θέλουν αρκετοί να καταλάβουν τις ανάγκες που έχουν όλες οι διαφορετικές κατηγορίες οδηγών οπότε βλέπουμε θερμικούς vs ηλεκτροκίνητους , χειροκίνητους vs αυτόματους , SUV vs Hatchback και κάπου εκει μέσα τελικά έχει χαθεί το κοινό ενδιαφέρον με την αυτοκίνηση άσχετα με την μορφή της αλλά έχει γίνει μία μόνιμη διαμάχη για το ποιος έχει δίκιο.
Αυτά
-
RE: Οδήγησα....
Το γράφω και εδώ όπως το έγραψα και σε άλλο φορουμ ( Η σύγκριση αφορά το Xceed 1.5 DCT Platinum 48v που οδήγησα με το Seat Leon 1.5 150 Fr Plus manual που έχω )
Πολύ άνετο το αμάξι ως ανάρτηση, δεν ετριζε τίποτα, μία χαρά και στις στροφές. Σταθερό χωρίς κλίσεις
Ωραίο το DCT σχεδόν σαν DSG , θεωρώ το DSG λίγο ανώτερο σε λειτουργία.
Χώρος στο πορτ μπαγκαζ ανύπαρκτος λόγω μπαταρίας, τα 380 είναι με τον χώρο κάτω από το κάλυμμα, αντίο ζωή.
H μπαταρία 48v κοστίζει 500ε και έχει 2 χρόνια εγγύηση
Τα μεγάλα μειων
-
Τιμόνι. Αν και σκληρό μου φάνηκε πολύ ασαφές, καμία σχέση με του Leon, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά δεν μου άρεσε καθόλου.
-
Και το πιο σημαντικό τέρμα άβολα καθίσματα και θέση οδήγησης, βγήκα πιασμένος με μουδιασμενα πόδια. Είναι τελικά βέβαιο ότι εκτός από hatchback η μέση μου δεν δέχεται SUVοειδη θέση οδήγησης. Εκτός απο άβολα , μάλλον το ύφασμα που έχει δεν αναπνέει καθόλου οπότε βγήκα με ιδρωμένα πόδια και ποπό
-
Ποιοτικά μέσα ( οπτικά κυρίως) είναι κατώτερο από το Leon, αν και ξαναλέω δεν ετριζε τίποτα.
28300 η έκδοση Platinum με αρκετές ελλείψεις σε εξοπλισμό, έψαχνα start button και προσπαθούσα να φύγω με ανεβασμένο χειρόφρενο.
Οπότε αρκετά καλό σαν σύνολο αλλά για τα δικά μου δεδομένα το Leon σε DSG του ρίχνει στα αυτιά,. Βασικά ακόμη και σε χειροκίνητο.
Αλλά αυτό είναι δική μου άποψη που είμαι κολλημένος
Α να προσθέσω ωραίος ο ήχος του κινητήρα του KIA , καλύτερος σε λειτουργία του Seat, πιο σπιρτοζικος
To δοκίμασα και στο normal και στο sport προφιλ οδήγησης , στο σπορτ το κιβώτιο κρατάει πιο ψηλά τις στροφές , εκεί η αλήθεια είναι με ενόχλησε λίγο ο θόρυβος του κινητήρα που πέρναγε στην καμπίνα
Αυτά
-
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Το παρακάτω είναι απλά η προσωπική μου άποψη , οπότε μην πέσετε να με φάτε που το γράφω εδώ , απλά είχα υποσχεθεί να γράψω την γνώμη μου.
Λοιπόν επέστρεψα από το test drive του Tucson
Θετικά :
-
Τέλεια θέση οδήγησης όσον αφορά την άνεση. Καθιστή , ψηλή , πολύ καλή ορατότητα γενικά εμπρός , πίσω είναι κάπως μικρό το παράθυρο αλλά οκ όχι κάτι αρνητικό . Αρκετά βολικό και το κάθισμα , γενικά δεν με κούρασε καθόλου βγήκα όπως μπήκα
-
Ο κινητήρας είναι μία χαρά , πρόθυμος και επαρκής για το αμάξωμα , σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο είναι ότι πρέπει
-
Αθόρυβο πραγματικά. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση , πολύ καλή ποιότητα κύλισης , δεν περνάει ο ήχος του κινητήρα μέσα στο αμάξι , ενώ είχε όλο αυτόν τον αέρα και πήγα μέσω Συγγρού Πειραιά και πίσω δεν παρατήρησα ενοχλητικούς αεροδυναμικούς θορύβους τουλάχιστον σε ταχύτητες πόλης
-
Ανάρτηση γενικά άνετη , σαν του Formentor σε λακούβες , με κάπως λιγότερο κράτημα , μία μικρή αίσθηση body roll αλλά όχι κάτι τραγικό (όπως 2008 ή C5 aircross)
-
Ωραία καμπίνα , φυσικοί διακόπτες στο τιμόνι για την αλλαγή λωρίδας
Με χάλασε λίγο ο χώρος στην πόρτα που εκτός μπουκάλι δεν μπαίνει κάτι (συνήθως βάζω το τσαντάκι μου στο Leon , το είχα μαζί και το έβαλα μπροστά στην κονσόλα, μία χαρά το πήρε βέβαια)
Βασικά πάρα πολύ καλές εντυπώσεις αλλά .....
-
Η υλοποίηση σαν αίσθηση του DSG είναι καλύτερη. Μου έκανε "λόξυγκα" σε κάτι μικρές ανηφόρες και μπερδευόταν σε κάποια σημεία.
-
Το τεράστιο αρνητικό ήταν η αίσθηση στο τιμόνι.
Ειλικρινά τον περισσότερο χρόνο τον έφαγα απο Συγγρού - Πειραιά - Συγγρού , να λέω στον πωλητή μήπως έχει κάποιο θέμα το τιμόνι.
Εκτός ότι το βρήκα πολύ ασαφές , ένιωθα συνέχεια λες και με τράβαγε δεξιά - αριστερά και ήθελε διορθώσεις.
Απενεργοποίηση αλλαγή λωρίδας μήπως έφταιγε αυτό . Τίποτα
Απενεργοποίηση μίας άλλης ένδειξης για την λωρίδα. Τίποτα
Το γύρισα απο το Sport στο Normal μήπως έχει άλλη αίσθηση (νομίζω έγινε πιο ελαφρύ). Τίποτα
Το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό σαν σύνολο , άνετο , αρκετά ποιοτικό , ξεκούραστο και με χώρους.
Δεν ξέρω αν θα το συνήθιζα το τιμόνι , αλλά ένιωσα ότι πάλευα όση ώρα οδηγούσα με τις διορθώσεις.
Καμία σχέση με τιμόνι VAG / BMW / Mini Countryman
Το ίδιο ακριβώς με είχε απασχολήσει και όταν είχα κάνει test drive το KIA X-Ceed.
Μπήκα στο δικό μου και ευχαριστήθηκα τιμόνι στην επιστροφή .
Εν κατακλείδι , αν κάποιος δεν είναι παράξενος όπως εγώ είναι καταπληκτικό αμάξι.
Για εμένα μάλλον δεν είναι (Βασικά είναι λόγω άνεσης , αλλά όχι ως οδηγικής αίσθησης)
Το Formentor είναι πιο ωραίο πακέτο , με λιγότερους χώρους και χειρότερη αξιοπιστία προφανώς
Αυτά
-
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Γιατί οι περισσότερες αναφορές για τα κιβώτια εδω μέσα είναι για σπορ αίσθηση οδήγησης , έλεγχο και κίνηση?
Υποθέτω ότι όλοι μπορεί να καταλάβουν ότι στη κίνηση προφανώς το αυτόματο υπερέχει.
Αν βγάλουμε την διαφορά κτήσης λόγω κόστους , πόσοι απο τους οπαδούς του αυτόματου κιβωτίου έχουν μείνει χωρίς να τσουλάει το αμάξι και δεν έχουν τρόπο να βγάλουν την ταχύτητα που έχει κολλήσει?
Ως πρώην κάτοχος DSG (απίστευτο κιβώτιο ως αίσθηση) , έσπασε 3 φορές , 4 γερανοί γιατί τη μία φορά είχε κολλήσει στην όπισθεν οπότε έπρεπε να πάει σηκωτό όλο , ταλαιπωρία , συνεργεία και λεφτά για φτιάξιμο , με το μαγιό και τα παιδιά με τις κουλούρες να περιμένεις τον γερανό , φόβο μην μείνεις μέσα στο πλοίο στην αποβίβαση στο νησί όπως έχω πετύχει άλλο αυτόματο και δεν μπορούσαν καν να το κατεβάσουν κ.ο.κΑυτά γιατί δεν περνάνε στις παραμέτρους ?
Προσωπικά επέλεξα μηχανικό και αυτόματο μόνο όταν πάω σε ηλεκτρικό. Δεν ξαναπαίρνω αυτόματο γιατί όλα έχουν την πιθανότητα να χαλάσουν , έχουν περισσότερες πιθανότητες απο ένα μηχανικό , το κόστος είναι μεγαλύτερο για να τα φτιάξεις και συνήθως θα μείνεις εκεί που είσαι χωρίς να μπορείς καν να τσουλήσεις .Οπότε αφήστε τον καθένα να κάνει τις επιλογές του , γιατί όσο βλακεία σας φαίνεται που κάποιος το '22 αποφάσισε να αγοράσει μηχανικό , άλλο τόσο μου φαίνεται και εμένα που την πάτησα αν κάποιος αγοράζει αυτόματο. Γιατί ? Γιατί την πάτησα εγώ , οπότε καταλαβαίνω τι φόβους έχει ο καθένας.
Οπότε ας κάνει ο καθένας τις επιλογές του σύμφωνα με τις εμπειρίες του
-
RE: Toyota Corolla Cross
Χαρείτε τα καθίσματα σας εσείς και όχι ο επόμενος έχω να πω εγώ.
Πάρτε 2 φθηνά για το καλοκαίρι μόνο και αν χαλάσουν μετά απο 10 χρόνια , πας σε έναν ταπετσέρη και τα κάνεις καινούρια -
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Εχθές πέρασα να κάνω ένα test drive το C4 έτσι απο περιέργια .
Δεν θα σταθώ στο test drive , θα πώ μόνο ότι δεν με συγκλόνισε ιδιαίτερα , η ανάρτηση του C5 Aircross και το κάθισμα θεωρώ ότι είναι καλύτερα απο πλευράς άνεσης .
Μου είπαν 5 μήνες παράδοση και αν , και η αντιπροσωπεία ενώ πριν λίγους μήνες έμπαινες και έβλεπες 1 C1 , 3 C3 , 2 C3 Aircross , 3 C5 Aircross εχθές είχε μέσα 2 C4 , 1 C3 και ένα C5 Aircorss υβριδικό .
Ούτε αμάξια για την έκθεση δεν έχουν τραγική κατάσταση
Οπότε υπομονή όσοι περιμένετε παίδες , τώρα αν είχατε σχέδια για το καλοκαίρι , νοικιάστε ή ψάξτε για ετοιμοπαράδοτο. Αλλά σκεφτείτε αν όντως θέλετε το αμάξι.
Και εγώ όταν πήγα για το Leon μου είπαν 6 μήνες για το DSG , βιάστικα και πήρα το χειροκίνητο που ήταν ετοιμοπαράδοτο. Αποτέλεσμα ? Πέρασαν οι 6 μήνες , με την κατάσταση που επικρατεί δεν έκανα χιλιόμετρα και τελικά το μετάνιωσα.
Οπότε σκεφτείτε ήρεμα όσο και αν ξενερώνετε
-
RE: Πήρα σπορ αυτοκίνητο και το μετάνιωσα. Τώρα τι να κάνω?
@driver-m said in Πήρα σπορ αυτοκίνητο και το μετάνιωσα. Τώρα τι να κάνω?:
@cirus said in Πήρα σπορ αυτοκίνητο και το μετάνιωσα. Τώρα τι να κάνω?:
εκανες ενα λάθος οπως έχουμε κάνει στην ζωή μας όλοι πολλά
Εισαι όμως πολύ τυχερός γιατι το έκανες ευνοικοτατη για σενα περίοδο και μεχρι και χρήματα μπορείς να βγάλεις.....
fiesta st πήρες. Σε σενα μπορεί να μην κάνει και δικαίωμα σου αλλά υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ που θα ήθελαν ένα σχεδόν καινούργιο όχημα με λίγα χλμ σε αριστη κατάσταση αντι για καινούργιο και αναμονή ένα χρόνο.
Οπότε το βάζεις αγγελία σχεδόν την ίδια τιμή που το πήρες και το πουλάς σε 3 μέρες το πολύ
Αν θες να ΜΗΝ κανεις δεύτερη βλακεία απλά ΜΗΝ ΠΑΣ σε μαντρά. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. Το πρώτο λάθος είναι ανθρώπινο τα ζυγισες λάθος. Αν κάνεις το δεύτερο και ενώ το σκέφτηκες και πήρες γνώμες είσαι άξιος της μοίρας σου γιατι πολύ απλά θα στο πάρουν με πολύ λιγότερα από ότι αξίζει. Μιλάμε για μια πολύ γρηγορη και ευκολη αγοροπωλησία
αυτα τα ολίγα από μενα
Υπερεκτιμας κι εσυ και καποιοι αλλοι που απαντησαν προηγουμενως το αγοραστικο κοινο ενος σπορ supermini που πλεον ειναι απειροελαχιστο, τοσο λογω συνθηκων οσο και λογω τιμων που εχουν πλεον.
Καποτε ο δρομος ηταν γεματος απο corsa opc, 207 rallye, ibiza cupra κλπ, πλεον με το σταγονομετρο βλεπουμε συγχρονα γρηγορα supermini. 208 gti παιζει να χω δει μια φορα μονο, polo gti καμια, cupra επισης μια κ.ο.κ., παντα μιλωντας για μοντελα εως 3-4 ετων. Οποτε οι εποχες που οι εκδοσεις αυτες πουλουσαν σαν ζεστο ψωμι, τουλαχιστον στη χωρα μας, περασαν ανεπιστρεπτι.Το οτι εχει λοιπον αναμονη εστω κι ενα χρονο η αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου δε σημαινει οτι καποιος θα προτιμησει να το παρει μεταχειρισμενο, εστω και σχεδον καινουριο σαν του φιλου, με πανω κατω τα ιδια χρηματα. Με το που αγορασεις ενα καινουριο αυτοκινητο, την αλλη μερα να το πουλησεις εχει χασει ενα 20% της αξιας του. Νομος. Κι οσο πιο λιγο το κοινο στο οποιο απευθυνεται, τοσο μεγαλυτερη η χασουρα. Δε μιλαμε φυσικα για supercars κλπ αλλα για καθημερινα αυτοκινητα.
Οποτε αν ο φιλος το αγορασε ας πουμε 24.000, το μαξιμουμ που μπορει να το δωσει ειναι 20.000 κι αυτο πολυ δυσκολα εκτος κι αν πεσει στην περιπτωση αγοραστη που εκτιμησει πραγματικα την κατασταση του αυτοκινητου. Σπανιο αλλα μπορει να τυχει. Αλλα ο κανονας ειναι χασουρα απο 20% και πανω.
Αν φιλε εισαι οκ με αυτο τοτε προχωρας. Εγω παλι, ακομα κι αν δεν με ικανοποιουσε απολυτα κατι που πηρα, δεν θα μπορουσα να το δωσω σχεδον καινουριο με τοσα χρηματα κατω. Γι'αυτο και θα το κρατουσα κανα χρονο τουλαχιστον και αν δεν αλλαζα γνωμη με τιποτα, ε θα το εδινα με 30% χασουρα. Τουλαχιστον θα το ειχα χρησιμοποιησει και λιγο, δεν θα το εδινα σχεδον καινουριο.Ο νόμος του 20% βέβαια δεν ισχύει αυτό το διάστημα με την κατάσταση που επικρατεί και βλέπεις αμάξια να φεύγουν ακριβότερα από όσο αγοράστηκαν εφόσον έχουν αρπάξει 3000+ και έχουν αναμονή πάνω από χρόνο.
Επίσης τι super mini υπάρχει πλέον της προκοπής? Του PSA με τα 130 άλογα, το Polo όπως είπες που είναι δίλιτρο, cupra δεν υπάρχει κτλ
Ναι είναι μόδα τα SUV, 10 άτομα να υπάρχουν εκεί έξω που θέλουν ένα δυνατό super mini μία χαρά θα βρεθεί αγοραστής
Το δικό μου seat Leon 1.5 το αγόρασα 24.000€, τώρα κάνει 27.000€ και βρήκα αγοραστή στα 23 ενώ είναι 1.5 έτους με 10.000χλμ
Σιγά μην δεν φύγει του φίλου στα 22.000€ -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@dedys said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τα σχόλια για το τιμονι ειναι τουλάχιστον απαξιωτικά. Ασε που το χειρότερο που έχω διαβάσει η ακούσει είναι ότι δεν ειναι το καλύτερο της κατηγορίας (μέχρι σήμερα).
Εμένα μου άρεσε πάντως στο τεστ ντραιβ
Παιδια ειναι και θεμα "παραξενιας" του καθε οδηγου. Δεν ειναι κακο να μην αρεσει κατι. Γενικα σε ολες τις δοκιμες λενε οτι οκ ειναι σε πολυ καλα επιπεδα το τιμονι απλα δεν ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια του. Δεν εχω γνωμη καθως δεν εχω οδηγησει πολλα. Αλλα το θεωρω μια χαρα λειτουργικο. Τωρα ο φιλος που εγραψε την εμπειρια του εχει διαφορετικη αποψη. Και ειναι σεβαστη φυσικα
Σίγουρα για αυτό έγραψα ότι είναι η δική μου άποψη.
Όπως όλες οι απόψεις άσχετα με το θέμα είναι σύμφωνα με τις εμπειρίες που έχουμε , έτσι και η δική μου σε σχέση με ότι έχω οδηγήσει την συγκεκριμένη ασάφεια την βρήκα σε ΚΙΑ X-Ceed και στο Tucson.
Εγώ αγόρασα Leon γιατί μου άρεσε , άλλοι το βρίζουν και καλά κάνουν.
Δεν πήγα να πω σε κανέναν ότι είναι λάθος η άποψη του , γιατί είναι απλά η δική του άποψη.Αυτά απο εμένα , να τα χαίρεστε οι κάτοχοι , είναι ένα πάρα πολύ καλό σύνολο , εγώ ούτως η άλλως δεν είμαι για SUV , άρχισα να τα κοιτάω λόγω χώρων και άνεσης
-
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
Suzuki Maruti 800cc 34 ολόκληρα άλογα.
Service 18 χρόνια στο γκαράζ του νονου, το πήγα οδηγώντας για απόσυρση -
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
@Tkin73 εγώ το focus θα προτιμούσα σύμφωνα με τα 3 που αναφέρεις να έχω και τα 8 χρόνια εγγύηση και καλύτερη εργονομία με διακόπτες και δεν ξέρω αν έχει ακόμη ανεξάρτητη το active.
Τώρα διάφορες από XC με FR αν κάνεις ένα κόπο να μπεις στο site στα έντυπα έχει αναλυτικό εξοπλισμό και τα βλέπεις
Σίγουρα εκτός από κινητήρα είναι το body kit, 18αρες, καθίσματα, τιμόνι, λεβιές
Το XC νομίζω έχει KESSY και αισθητήρες μπροστά , δεν θυμάμαι ακριβώς.
Επίσης δεν έρχεται σε DSG , αλλά full LED και ηλιοροφή μπαίνει με παραγγελία
Το ιδανικό αν μπορούσες να παραγγείλεις θα ήταν XC + Πακέτο Plus + DCC + Full Link + Ambient Light , θα ήταν πιο άνετο με την 17αρα και το DCC από το FR