Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 16
    • Best 7
    • Groups 0

    Dedys

    @Dedys

    16
    Reputation
    9
    Profile views
    16
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Dedys Unfollow Follow

    Best posts made by Dedys

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @cardio1972 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      ats_tucson_nx4_2_c.jpg

      Θεός! Προσκυνώ την περιγραφή! Respect στο «δράμα» που βίωσες. Ευτυχώς είμαι ´αυτόματος´ και δεν έχω τέτοια...

      Οι περιγραφές μας βοηθάνε να ξεπερνάμε τα τραύματά μας. Όμως το χαιρέκακο βλέμμα του οδηγού ενός Q3 που είχα προσπεράσει λίγο πριν δεν θα το ξεχάσω εύκολα. Αυτός ήταν ο μαέστρος της φιλαρμονικής... Ευχαριστώ γιατρέ! 🙏

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Μην ανησυχείς...δεν είσαι ο μόνος! Την πάτησα και εγώ με το ξαδερφάκι του KIA SPORTAGE 2022 1.6 MHV και την πρώτη φορά έγινε το ίδιο.
      Πατούσα συμπλέκτη και φρένο αλλά δεν έβγαλα την 1η σε νεκρά.
      Άκουσα και εγώ έναν αέρα με πολλές φωνές και κόρνες! 😁

      @polioan εκεί, θα μας παρέχουν προστασία και ασφάλεια με το ζόρι! Δεν ξέρουμε εμείς, αυτοί ξέρουν...😂
      Ελπίζω το Sportage να είναι τόσο καλό όσο το περίμενες. Η κοινή τους βάση πάντως είναι εξαιρετική.

      Ο σοπρανος Q3 έδειξε χαρακτήρα, ειδικά αν ήταν μαύρο όσο η ψυχή του! 🤣

      Το σπορταζζζζζ με έχει βγάλει ασπροπροσωπο! Είναι τόσο ευχάριστο όσο δεν το περίμενα...
      Μια μικρή διαφορά που βρήκα είναι ότι το Tucson έχει λίγο πιο μαλακή ανάρτηση και στις κακοτροπιες-κακοδρομιες των πόλεων πηγαίνει πιο ομαλά χωρίς να νιώθεις ότι πηγές στον χωματόδρομο του βουνού.

      Κατά τα άλλα είναι απόλαυση για μένα και ας φαίνεται υπερβολή αυτό που γράφω

      Ιδια αμαξια ειναι σχεδον. Εγω προτιμησα τουσον μονο απο θεμα γουστου και ισως το κια ειναι λιγο πιο ακριβο. Κατα τα αλλα θεωρω οτι ειναι τα τοπ της κατηγοριας αυτη τη στιγμη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Τα σχόλια για το τιμονι ειναι τουλάχιστον απαξιωτικά. Ασε που το χειρότερο που έχω διαβάσει η ακούσει είναι ότι δεν ειναι το καλύτερο της κατηγορίας (μέχρι σήμερα).

      Εμένα μου άρεσε πάντως στο τεστ ντραιβ

      Παιδια ειναι και θεμα "παραξενιας" του καθε οδηγου. Δεν ειναι κακο να μην αρεσει κατι. Γενικα σε ολες τις δοκιμες λενε οτι οκ ειναι σε πολυ καλα επιπεδα το τιμονι απλα δεν ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια του. Δεν εχω γνωμη καθως δεν εχω οδηγησει πολλα. Αλλα το θεωρω μια χαρα λειτουργικο. Τωρα ο φιλος που εγραψε την εμπειρια του εχει διαφορετικη αποψη. Και ειναι σεβαστη φυσικα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @vagkirk said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Παιδιά είναι θέμα συνήθειας και με το τι έχεις συνηθίσει να οδηγείς στο παρελθόν.

      Ο φίλος που ανέφερε πως πριν οδηγούσε το astra GTC και δεν είδε κάτι που να τον ενοχλήσει πολύ είναι γιατί το astra αυτής της γενιάς έχει το χειρότερο τιμόνι ίσως στην ιστορία της αυτοκίνησης.

      Αντίθετα ο φίλος που είχε civic ανέφερε την ίδια αίσθηση με τον @tsofras .

      Αν οδηγείς συνεχώς αυτοκίνητα με τιμόνια που έχουν καλό βάρος ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου και την γωνία των τροχών και σου δίνουν αυτή την αίσθηση μεγαλύτερης ακρίβειας και σαφήνειας όπως το leon , civic , focus , 308 , κάτι πιο ελαφρύ και λαστιχένιο σε αίσθηση αμέσως σου προκαλούν μια δυσκολία προσαρμογής.

      Αλλά από την άλλη είναι απλά μια δυσκολία προσαρμογής και μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και οδηγάς με τους ίδιους σχεδόν ρυθμούς με τα υπόλοιπα.

      Ετσι. Δεν ειναι αναγκη να μαλωνουμε. Εξαλου ολοι ξερουμε ειτε το εχουμε το αμαξι ειτε οχι, οτι ειναι απο τα κορυφαια στην κατηγορια του (σαν συνολο). Τελειο αμαξι δεν υπαρχει!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να μην ξεχνάμε τον "χρυσό κανόνα" όλων των οχημάτων. Αν θες να είσαι όσο πιο safe γίνεται δεν το παίρνεις τον πρώτο χρόνο παραγωγής και ακόμα καλύτερα το παίρνεις μετά το midlife facelift.

      Όπου διάβασα/είδα για την εκδοχή των 150ps λένε ότι είναι επαρκέστατος για το ύφος των Tuscon/Sportage. Προσωπικά,δεδομένου ότι ο 180ps επιδεικνύει και μια μικρή δίψα εντός πόλης, θεωρώ ότι για τον μέσο χρήστη ο συνδυασμός 150ps + 7dct θα ήταν ο ιδανικός.

      Βέβαια δεν ξέρω αν το διαθέτουν 150ps αυτόματο παρά μόνο μηχανικό (το οποίο είναι λίγο "περίεργο" στην χρήση της 1ης ελέω shift by wire, όπως πρόσφατα διαπίστωσε σε td του Sportage άμεσος συνεργάτης μου).

      Το διαθέτουν γιατί μόνο για αυτόματο ενδιαφέρομαι και για αυτόν τον κινητήρα ( λόγω τιμής αλλιώς θα πήγαινα στον 180αρι)
      Βέβαια δεν ξέρω αν έχει διαφορές μηχανικά ή είναι μόνο η χαρτογράφηση

      Σε συνεργείο είπαν σε κάποιον στο FB ότι είναι μόνο χαρτογράφηση.

      Η διαφορα ειναι μονο η χαρτογραφηση στην ουσια. Ναι. Εγω που οδηγησα τα 150 αλογα ειδικα στο σπορτ ειναι πολυ ανετο και ωραιο. Νομιζω αρκουν. Οκ δεν θα βαλει και φωτιες στην ασφαλτο αλλα το τουσον το παιρνεις για ανεση. Οχι για αγωνες. Θεωρω οτι ειναι υπερ αρκετα τα 150 αλογα και σε συνδιασμο κε το αυτοματο κιβωτιο ειναι απολαυση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @polistas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Εκτός ότι το βρήκα πολύ ασαφές , ένιωθα συνέχεια λες και με τράβαγε δεξιά - αριστερά και ήθελε διορθώσεις.

      Περίεργο, ο σάμπας δεν είχε εντοπίσει κάτι τέτοιο.
      Μπας και οι πιέσεις ήταν ότι να 'ναι?

      Δεν ξέρω 990 χλμ είχε το αμάξι , το TPM δεν έβγαλε κάτι , θα σε γελάσω.
      Μπορεί κάτι να είχε το αμάξι , μπορεί να μου φαίνεται εμένα επειδή έχω μάθει διαφορετικά

      Παιδια ειναι και ολα θεμα συνηθειας ετσι. Και εγω οταν το οδηγησα μου φανηκε πιο ελαφρυ και διαφορετικο το τιμονι σε σχεση με τονοπελ αστρα gtc που οδηγουσα αλλα σε καμια περιπτωση δεν ενιωσα ασαφεια 'η κατι τετοιο. Παντως πολυ ωραια αναλυση φιλε μου. Μεσα η καμπινα του ντινστικτιβ πως σου φανηκε απο θεμα ποιοτητας κλπ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @dedys said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @cardio1972 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      ats_tucson_nx4_2_c.jpg

      Θεός! Προσκυνώ την περιγραφή! Respect στο «δράμα» που βίωσες. Ευτυχώς είμαι ´αυτόματος´ και δεν έχω τέτοια...

      Οι περιγραφές μας βοηθάνε να ξεπερνάμε τα τραύματά μας. Όμως το χαιρέκακο βλέμμα του οδηγού ενός Q3 που είχα προσπεράσει λίγο πριν δεν θα το ξεχάσω εύκολα. Αυτός ήταν ο μαέστρος της φιλαρμονικής... Ευχαριστώ γιατρέ! 🙏

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Μην ανησυχείς...δεν είσαι ο μόνος! Την πάτησα και εγώ με το ξαδερφάκι του KIA SPORTAGE 2022 1.6 MHV και την πρώτη φορά έγινε το ίδιο.
      Πατούσα συμπλέκτη και φρένο αλλά δεν έβγαλα την 1η σε νεκρά.
      Άκουσα και εγώ έναν αέρα με πολλές φωνές και κόρνες! 😁

      @polioan εκεί, θα μας παρέχουν προστασία και ασφάλεια με το ζόρι! Δεν ξέρουμε εμείς, αυτοί ξέρουν...😂
      Ελπίζω το Sportage να είναι τόσο καλό όσο το περίμενες. Η κοινή τους βάση πάντως είναι εξαιρετική.

      Ο σοπρανος Q3 έδειξε χαρακτήρα, ειδικά αν ήταν μαύρο όσο η ψυχή του! 🤣

      Το σπορταζζζζζ με έχει βγάλει ασπροπροσωπο! Είναι τόσο ευχάριστο όσο δεν το περίμενα...
      Μια μικρή διαφορά που βρήκα είναι ότι το Tucson έχει λίγο πιο μαλακή ανάρτηση και στις κακοτροπιες-κακοδρομιες των πόλεων πηγαίνει πιο ομαλά χωρίς να νιώθεις ότι πηγές στον χωματόδρομο του βουνού.

      Κατά τα άλλα είναι απόλαυση για μένα και ας φαίνεται υπερβολή αυτό που γράφω

      Ιδια αμαξια ειναι σχεδον. Εγω προτιμησα τουσον μονο απο θεμα γουστου και ισως το κια ειναι λιγο πιο ακριβο. Κατα τα αλλα θεωρω οτι ειναι τα τοπ της κατηγοριας αυτη τη στιγμη.

      Ναι φυσικά...γούστα είναι αυτά! Το tucson μου αρέσει λιγότερο εσωτερικά από το sportage.

      Ισχυει. Ισως ειναι λιγο πιο μοντερνο εσωτερικα. Μιλαμε παντα για τις καλες εκδοσεις. Δλδ την κυρτη οθονη. Αλλα απο υλικα συναρμολογηση ποιοτητα κλπ νομιζω ειναι στα ιδια επιπεδα. Επισης μεγαλο + στο κια ειναι τα δωρεαν σερβις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Γεια σε ολους. Περιμενω το αμαξι εκδοση ντινστικτιβ με τα 150 αλογα. Διαβαζω σε γκρουπ στο fb ολο και περισσοτερα ποστ με βλαβες κλπ και εχω αρχισει να "φοβαμαι". Ποιες οι εμπειριες σας απο το αμαξι? Ειστε ευχαριστημενοι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys

    Latest posts made by Dedys

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Παιδια εξωτερικα ελαχιστες διαφορες. Το δικο μας νομιζω ειναι πιο ομορφο. Εσωτερικα χαλασαν οτι πιο ομορφο ειχε το αμαξι... Τον επιλογεα ταχυτητων.... Δεν με εψησε. Ειναι κατι παρατερο στο νεο εσωτερικο. Αν ειχα την επιλογη να διαλεξω. Παλι το τωρινο μοντελο θα επαιρνα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @kapa-0 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Επίσημα πλέον...

      https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-hyundai-tucson-facelift-big-changes-inside-small-ones-outside

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @vagkirk said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Παιδιά είναι θέμα συνήθειας και με το τι έχεις συνηθίσει να οδηγείς στο παρελθόν.

      Ο φίλος που ανέφερε πως πριν οδηγούσε το astra GTC και δεν είδε κάτι που να τον ενοχλήσει πολύ είναι γιατί το astra αυτής της γενιάς έχει το χειρότερο τιμόνι ίσως στην ιστορία της αυτοκίνησης.

      Αντίθετα ο φίλος που είχε civic ανέφερε την ίδια αίσθηση με τον @tsofras .

      Αν οδηγείς συνεχώς αυτοκίνητα με τιμόνια που έχουν καλό βάρος ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου και την γωνία των τροχών και σου δίνουν αυτή την αίσθηση μεγαλύτερης ακρίβειας και σαφήνειας όπως το leon , civic , focus , 308 , κάτι πιο ελαφρύ και λαστιχένιο σε αίσθηση αμέσως σου προκαλούν μια δυσκολία προσαρμογής.

      Αλλά από την άλλη είναι απλά μια δυσκολία προσαρμογής και μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και οδηγάς με τους ίδιους σχεδόν ρυθμούς με τα υπόλοιπα.

      Ετσι. Δεν ειναι αναγκη να μαλωνουμε. Εξαλου ολοι ξερουμε ειτε το εχουμε το αμαξι ειτε οχι, οτι ειναι απο τα κορυφαια στην κατηγορια του (σαν συνολο). Τελειο αμαξι δεν υπαρχει!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Τα σχόλια για το τιμονι ειναι τουλάχιστον απαξιωτικά. Ασε που το χειρότερο που έχω διαβάσει η ακούσει είναι ότι δεν ειναι το καλύτερο της κατηγορίας (μέχρι σήμερα).

      Εμένα μου άρεσε πάντως στο τεστ ντραιβ

      Παιδια ειναι και θεμα "παραξενιας" του καθε οδηγου. Δεν ειναι κακο να μην αρεσει κατι. Γενικα σε ολες τις δοκιμες λενε οτι οκ ειναι σε πολυ καλα επιπεδα το τιμονι απλα δεν ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια του. Δεν εχω γνωμη καθως δεν εχω οδηγησει πολλα. Αλλα το θεωρω μια χαρα λειτουργικο. Τωρα ο φιλος που εγραψε την εμπειρια του εχει διαφορετικη αποψη. Και ειναι σεβαστη φυσικα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @polistas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Εκτός ότι το βρήκα πολύ ασαφές , ένιωθα συνέχεια λες και με τράβαγε δεξιά - αριστερά και ήθελε διορθώσεις.

      Περίεργο, ο σάμπας δεν είχε εντοπίσει κάτι τέτοιο.
      Μπας και οι πιέσεις ήταν ότι να 'ναι?

      Δεν ξέρω 990 χλμ είχε το αμάξι , το TPM δεν έβγαλε κάτι , θα σε γελάσω.
      Μπορεί κάτι να είχε το αμάξι , μπορεί να μου φαίνεται εμένα επειδή έχω μάθει διαφορετικά

      Παιδια ειναι και ολα θεμα συνηθειας ετσι. Και εγω οταν το οδηγησα μου φανηκε πιο ελαφρυ και διαφορετικο το τιμονι σε σχεση με τονοπελ αστρα gtc που οδηγουσα αλλα σε καμια περιπτωση δεν ενιωσα ασαφεια 'η κατι τετοιο. Παντως πολυ ωραια αναλυση φιλε μου. Μεσα η καμπινα του ντινστικτιβ πως σου φανηκε απο θεμα ποιοτητας κλπ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tsofras said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να μην ξεχνάμε τον "χρυσό κανόνα" όλων των οχημάτων. Αν θες να είσαι όσο πιο safe γίνεται δεν το παίρνεις τον πρώτο χρόνο παραγωγής και ακόμα καλύτερα το παίρνεις μετά το midlife facelift.

      Όπου διάβασα/είδα για την εκδοχή των 150ps λένε ότι είναι επαρκέστατος για το ύφος των Tuscon/Sportage. Προσωπικά,δεδομένου ότι ο 180ps επιδεικνύει και μια μικρή δίψα εντός πόλης, θεωρώ ότι για τον μέσο χρήστη ο συνδυασμός 150ps + 7dct θα ήταν ο ιδανικός.

      Βέβαια δεν ξέρω αν το διαθέτουν 150ps αυτόματο παρά μόνο μηχανικό (το οποίο είναι λίγο "περίεργο" στην χρήση της 1ης ελέω shift by wire, όπως πρόσφατα διαπίστωσε σε td του Sportage άμεσος συνεργάτης μου).

      Το διαθέτουν γιατί μόνο για αυτόματο ενδιαφέρομαι και για αυτόν τον κινητήρα ( λόγω τιμής αλλιώς θα πήγαινα στον 180αρι)
      Βέβαια δεν ξέρω αν έχει διαφορές μηχανικά ή είναι μόνο η χαρτογράφηση

      Σε συνεργείο είπαν σε κάποιον στο FB ότι είναι μόνο χαρτογράφηση.

      Η διαφορα ειναι μονο η χαρτογραφηση στην ουσια. Ναι. Εγω που οδηγησα τα 150 αλογα ειδικα στο σπορτ ειναι πολυ ανετο και ωραιο. Νομιζω αρκουν. Οκ δεν θα βαλει και φωτιες στην ασφαλτο αλλα το τουσον το παιρνεις για ανεση. Οχι για αγωνες. Θεωρω οτι ειναι υπερ αρκετα τα 150 αλογα και σε συνδιασμο κε το αυτοματο κιβωτιο ειναι απολαυση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @dedys said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Γεια σε ολους. Περιμενω το αμαξι εκδοση ντινστικτιβ με τα 150 αλογα. Διαβαζω σε γκρουπ στο fb ολο και περισσοτερα ποστ με βλαβες κλπ και εχω αρχισει να "φοβαμαι". Ποιες οι εμπειριες σας απο το αμαξι? Ειστε ευχαριστημενοι?

      Καλημέρα, να ξέρεις ότι γενικά στα forum και στο FB συνήθως γράφονται τα αρνητικά και όχι τα θετικά. Στο FB ειδικά είχαν κάνει ένα poll:
      1fa45efa-a3be-4b7a-a9ca-ed44a1aa408e-image.png

      Όπως βλέπεις τα πράγματα είναι ιδιαίτερα καλά και μην ξεχνάς ότι οι παιδικές ασθένειες έχουν λυθεί μιας και το αυτοκίνητο σου είναι παραγωγής late 2023.

      Εγώ προσωπικά με 7.500km απροβλημάτιστο (φτου-φτου).

      Με το καλό να το παραλάβεις.

      Μακαρι μακαρι να ειναι ολα καλα. Ναι το θετικο μετα απο τοσο καιρο παραγωγης του αμαξιου ειναι οτι λογικα οι παιδικες ασθενειες θα εχουν λυθει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Γεια σε ολους. Περιμενω το αμαξι εκδοση ντινστικτιβ με τα 150 αλογα. Διαβαζω σε γκρουπ στο fb ολο και περισσοτερα ποστ με βλαβες κλπ και εχω αρχισει να "φοβαμαι". Ποιες οι εμπειριες σας απο το αμαξι? Ειστε ευχαριστημενοι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisz7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Καλησπέρα σε όλους, θέλω λίγη βοήθεια στην αγορά του νέου μου αυτοκινήτου.Ειμαι ανάμεσα στο tuscon και στο corolla cross. Έκανα και τα δύο τεστ ντραιβ και μπορώ να πω ότι το tuscon είναι πιο όμορφο από κοντά και πιο μεγάλο, αλλά βρήκα δύο αρνητικά το πάνελ με το κουμπια αφήσ και την κατανάλωση που είναι σημαντική για εμένα. Μπορεί κάποιος που έχει tuscon να μου πει αν τα κουμπιά αφήσ χαλάνε ή βγάζουν προβλήματα και επίσης αν καιει λάδια γιατί έτσι άκουσα και αν τα σερβίς του είναι ακριβά;

      Ειναι διαφορετικα αμαξια φιλε. Κρος κερδιζει στην καταναλωση φυσικα. Το τουσον σε χωρους ομορφια μεσα εξω. Ποιοτητα. Το κρος μεσα εξω μου θυμιζει κατι παλιακο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Γεια σε ολους. Παραγγελια στις 1/4/23. Εκδοση ντινστικτιβ αυτοματο 150 αλογα. Αρχικη ημερομηνια τελος ιουλιου... Η νεα ημερομηνια που τους δινει η χιουνται ειναι για 20 Σεπτ (ενδεικτικα προφανως οπως μου ειπε και ο πωλητης). Απο δικες σας εμπειριες και αν πηρε καποιος προσφατα... Ποτε περιπου να το περιμενω?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      Dedys
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr