Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 468
    • 469
    • 470
    • 471
    • 472
    • 524
    • 525
    • 470 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    136145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 @lap last edited by

      @lap said in Οδήγησα....:

      Πολύ ακριβά είναι τα ΚΤΕΛ.

      Συμφωνώ ,
      στο παραπάνω χωριό πάμε 15 φορές τον χρόνο σαν ζευγάρι
      το ΚΤΕΛ θα μας στοίχιζε 44 € (πήγαινε -ελα) ακριβότερα απο το υβριδικό !
      40 € πες γιατί κάποιες φορές θα το τρέξω παραπάνω Χ 15 φορές Χ 5 χρόνια = 3000€ οικονομία σε σχέση με το ΚΤΕΛ !
      Σερβις λάστιχα μέχρι και Led κρυφούς φωτισμούς βγάζεις άνετα 😁

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Βλεπω τα ΚΤΕΛ να πουλανε τα λεωφορεια και να παιρνουν υβριδικα Τουοτα

        Αθηνα-Γιαννενα κοστος ΚΤΕΛ 39€ (τοσο ηταν πριν 3-4 χρονια)
        Με Τουοτα και διοδια ποσο ?

        monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • monman2
          monman2 @alexandros-k last edited by

          @alexandros-k said in Οδήγησα....:

          Βλεπω τα ΚΤΕΛ να πουλανε τα λεωφορεια και να παιρνουν υβριδικα Τουοτα

          Αθηνα-Γιαννενα κοστος ΚΤΕΛ 39€ (τοσο ηταν πριν 3-4 χρονια)
          Με Τουοτα και διοδια ποσο ?

          Αν ρωτάς εμένα δεν ξέρω για το συγκεκριμένο δρομολόγιο για αυτά που κάνω εγω τα εχω υπολογίσει όλα
          μεχρι και το μπουκαλάκι του νερού γιατί το καλοκαίρι μετα απο 5μιση ώρες αυτό που πήρες απο το σπίτι θα εχει γίνει κατρουλιό ...

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Εξαρτάται, ο εργαζόμενος έχει συγκεκριμένο κοστολόγιο, ο επιχειρήματα συγκεκριμένα κέρδη, ο άνεργος, ο συνταξιούχος, ο αργόσχολος ή ο μαθητής δεν έχουν κόστος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexandros-k
              alexandros-k @monman2 last edited by

              Γενικα ρωταω. Παραπανω βγαινει το ΙΧ εστω κι αν καιει 4λτ/100
              Γιατι εκτος απο καυσιμο και διοδια , δεν υπολογιζουμε κοστος ασφαλειας , τελη κυκλ (οσα εχουν) , σερβις/φθορα/απαξιωση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Κάποιος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο στην καθημερινότητα για να καλύψει τις ανάγκες του (μετακίνηση για δουλειά, ψώνια, οικ.υποχρεώσεις) είναι απολύτως φυσιολογικό να κοιτάζει και να θέλει τις χαμηλότερες δυνατές καταναλώσεις, και το 1.5-2 λίτρα κέρδος είναι σε ένα βάθος πενταετίας που σίγουρα θα κρατήσει κάποιος ένα αυτοκίνητο.
                Προσωπικά μου κακοφαίνεται να δίνω παραπανήσια λεφτά σε βενζίνες απλά και μόνο για να μετακινηθώ όταν υπάρχει η επιλογή να μην δίνω. Για γούστα ναι θα δώσω αλλά για να μετακινούμαι στη δουλειά σαφώς και θα κοιτάξω να πάρω αυτό με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dstou last edited by

                  Εκεί που χάνει κατα κράτος το μμμ είναι όταν ταξιδεύουν πολλοί με ένα ιχ. Άμα πχ μπούνε 4-5 μέσα για τον ίδιο προορισμό βγαίνει φτηνότερα το ιχ, ας είναι και Καγιέν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Η φάση είναι:

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • R
                      red_monster @realzeus last edited by

                      @realzeus said in Οδήγησα....:

                      Ξεκούραστο το ΚΤΕΛ που είσαι σαν σαρδέλα δίπλα σε έναν άγνωστο; Εκτός αν πέσεις δίπλα σε εύμορφη κοπέλα (για μας τους άντρες)...

                      Φαντάσου όμως να είσαι ευμορφη κοπέλα και δίπλα της να κάτσει κανένα παράξενο γεροντοπαλίκαρο

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone @dstou last edited by

                        @dstou said in Οδήγησα....:

                        Δεν έχετε υπολογίσει τη φθορά του αυτοκι ή του και το κεφαλαιουχικό κόστος του. Το ΚΤΕΛ βγαίνει φθηνότερα, είναι πιο ξεκούραστο σε όρισμένες φάσεις του ταξιδιού, πιο ασφαλές και πιο οικολογικό. Αλλά το ιχ είναι πιο γλήγορο.

                        Υπαρχει και αυτο το κοστος αλλα το αμαξι σου δινει μια αυτονομια/ελευθερια και ανεση στις κινησεις. Πχ απο Αθηνα να πας στον σταθμο του ΚΤΕΛ θελει ωρα και μικροταλαιπωρια να περιμενεις στην σταση το λεωφορειο, αν μεταφερεις βαλιτσες απλα μαρτυριο.

                        Ειλικρινα δεν καταλαβαινω σε φορουμ αυτοκινησης να γινεται αυτη η συζητηση.

                        Συμφωνω παντως με αυτους που ειπαν οτι αν παρεις ενα αμαξι με 30% χαμηλοτερη καταναλωση απο αλλο προφανως και κανει τεραστια διαφορα ειδικα στα χρονια με υψηλες τιμες βενζινης. Οταν η βενζινη εκανε 70 σεντς ηταν αδιαφορο λιγο πολυ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Θα μπορούσε κάποιος να αναφέρει το κεφαλαιουχικο κόστος του αυτοκινήτου μονάχα αν το ΚΤΕΛ εξυπηρετούσε στις ίδιες συνθήκες με το ιχ. Δεν έχουν τους ίδιους βαθμούς utility που λένε και στα μικροοικονομικα

                          Για παράδειγμα μπορεί το ΚΤΕΛ να είναι πάντα διαθέσιμο για μικρές αποστάσεις μετακίνησης όπως μέχρι το σουπερμάρκετ;
                          Αν ναι τότε όντως μπορεί να γίνει αναφορά του κεφαλαιουχικου κόστος του ιχ

                          Αν όχι τότε το μόνο που μπορούμε να εξετάσουμε είναι σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις μετακινήσης όπως αυτή του ταξιδιού

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus @red_monster last edited by realzeus

                            @red_monster said in Οδήγησα....:

                            @realzeus said in Οδήγησα....:

                            Ξεκούραστο το ΚΤΕΛ που είσαι σαν σαρδέλα δίπλα σε έναν άγνωστο; Εκτός αν πέσεις δίπλα σε εύμορφη κοπέλα (για μας τους άντρες)...

                            Φαντάσου όμως να είσαι ευμορφη κοπέλα και δίπλα της να κάτσει κανένα παράξενο γεροντοπαλίκαρο

                            Αυτά είναι προβλήματα για όσα γεροντοπαλίκαρα παίρνουν το ΚΤΕΛ. Προσωπικά ούτε θυμάμαι πότε μπήκα τελευταία φορά σε ΚΤΕΛ ή τραίνο. Α, σε τραίνο θυμάμαι, γιατί έχει να κάνει με αυτοκίνητο. Στην Αθήνα (μετρό Αεροδρόμιο-Κέντρο) το 2016, που κατέβηκα να αγοράσω το Saab.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • georgekn
                              georgekn @spiros75 last edited by georgekn

                              @spiros75 said in Οδήγησα....:

                              @georgekn said in Οδήγησα....:

                              @bill_hsd said in Οδήγησα....:

                              @georgekn said in Οδήγησα....:

                              @nasosto said in Οδήγησα....:

                              1. Είδα και οδήγησα τη νέα Corolla Hatchback.
                              2. Είδα και δεν οδήγησα τη νέα Corolla Σεντάν.

                              Η Hatchback πολύ καλό σύνολο εκτός από τους ανεπαρκείς (για να μην πω αστείους για αυτοκίνητο του 2023) χώρους. Η απτή ποιότητά της συγκρίνεται με πρίμιουμ μοντέλα.
                              Η Σεντάν εξαιρετική σε χώρους, η ποιότητα του εσωτερικού της όμως είναι απογοητευτική. Κάπως μάλλον έπρεπε να συγκρατήσουν το κόστος της, ώστε να μη διαφοροποιηθεί προς τα πάνω σε σχέση με την Hatchback.
                              Αν η Hatchback είχε αποδεκτούς για την κατηγορία της χώρους, θα την αγόραζα. Και αντίθετα, αν η Σεντάν είχε την ποιότητα κατασκευής της Hatchback θα ήταν και αυτή υποψήφια προς αγορά.

                              Εν αναμονή λοιπόν του νέου C-HR.

                              Υπάρχει λύση!

                              Toyota Corolla touring sports τότε...

                              https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-touring-sports

                              Καλό χρυσό το Corolla, αλλά C-HR δεν είναι, σε πολλά και διάφορα επίπεδα.

                              Είχα στο παρελθόν όχι ένα, αλλά δύο station wagon BMW (E91 και F31 Touring).
                              Δυστυχώς τα SW κινούνται εκτός ελληνικής κουλτούρας, με αποτέλεσμα να τα παντρεύεσαι...

                              Είχα station και mpv και άλλα 12 αυτοκίνητα κανένα δεν παντρεύτηκα...και ούτε ποτέ αγόρασα αυτοκίνητο με το σκεπτικό εάν θα αρέσει στον επόμενο αγοραστή... ούτε εάν θα αρέσει στο γείτονα.
                              Κοιτάζω να εξυπηρετεί εμένα και τις ανάγκες μου πρώτα από όλα.

                              Επίσης τα BMW πού είχες στα μάτια μου είναι πολύ ωραία σε station...

                              ¨όπως και το 6αρι είναι πανέμορφο. Ίσως με το μόνο που θα άλλαζα το cx30

                              Όντως και τα Alfa Romeo... εγώ είχα V50 Volvo...και το Saab 9-3 ζαχάρωνα...

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • realzeus
                                realzeus @georgekn last edited by

                                @georgekn said in Οδήγησα....:

                                το Saab 9-3 ζαχάρωνα...

                                Πολύ ωραίο. Όχι σπορ, αλλά με 200 άλογα και πάει και στρίβει σωστά!

                                2019-02-02_21-02-24_943.jpg

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  a-ctive @monman2 last edited by

                                  @monman2 said in Οδήγησα....:

                                  Επειδή κάποιοι δεν έχετε ιδέα -και φαίνεται- απο το πως ζουν τα λαικά στρώματα -δεν σας άρεσε και το πως ψήφισαν βέβαια🤧 - να η αλήθεια όπως αποτυπώθηκε πριν μια εβδομάδα που χρησιμοποίησα αστικά ΚΤΕΛ για να πάω να πάρω ενα αυτοκίνητο απο χωριό της Λάρισας.

                                  Αναχώρηση απο το σπίτι 13:00 για την στάση του αστικού έφτασα στα ΚΤΕΛ 14:15 για να πάρω το εισιτήριο (μισή ώρα νωρίτερα σου λένε)
                                  Αναχώρηση ΚΤΕΛ στις 15:00 απο Θεσσαλονίκη
                                  Άφιξη Λάρισα 16:40
                                  Αναμονή για το τοπικό ΚΤΕΛ μέχρι την 17:30
                                  Άφιξη στο χωριό μετα και απο 10 λεπτά περπάτημα 18:30

                                  Συνολικός χρόνος 5μιση ώρες
                                  Κόστος όλα τα εισιτήρια για ενα άτομο 18 €

                                  Το ίδιο δρομολόγιο με το Yaris Cross Hybrid με ταχύτητα ΚΤΕΛ στην ΕΟ 105-110 και 60-80 στον επαρχιακό ,4 λίτρα μέση κατανάλωση
                                  161 χλμ = 6,44 λίτρα βενζίνης Χ 1,759 (Aegean) = 11,32 € για αμόλυβδη
                                  Διόδια 1,20 € Μάλγαρα 2,20 € Κλειδίου τα αλλα παρακαμφθήκαν.

                                  Συνολικός χρόνος 2μιση ώρες
                                  Συνολικό κόστος 14.70 €

                                  Τα μαθηματικά λένε ΠΑΝΤΑ την αλήθεια και όποιος ξανα συγκρίνει ΚΤΕΛ με υβριδικά να προσέχει τι λέει😛

                                  Παντως και με το δικο μου 1000αρι που δεν ειναι καν mild αυτη την διαδρομη με αυτες τις ταχυτητες εχω 5 5,3 καταναλωση.

                                  monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.

                                    B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • B
                                      bill_hsd @panos2171 last edited by

                                      @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                      Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.

                                      Και εκτός αστικού κύκλου, ένα πλήρως υβριδικό αυτοφορτιζομενο (εννοώ self-charging HEV, όχι PHEV ή MHEV) είναι οικονομικότερο από ένα συμβατικό βενζίνης τουλάχιστον 1,5-2,0 lt/100 km.
                                      H μπαταρία είναι πανταχού παρούσα για να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες έχει τη δυνατότητα να κινήσει το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά.

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        iceman7 @bill_hsd last edited by iceman7

                                        @bill_hsd said in Οδήγησα....:

                                        @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                        Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.

                                        Και εκτός αστικού κύκλου, ένα πλήρως υβριδικό αυτοφορτιζομενο (εννοώ self-charging HEV, όχι PHEV ή MHEV) είναι οικονομικότερο από ένα συμβατικό βενζίνης τουλάχιστον 1,5-2,0 lt/100 km.
                                        H μπαταρία είναι πανταχού παρούσα για να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες έχει τη δυνατότητα να κινήσει το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά.

                                        Η μπαταρία εκτός πόλης χρησιμοποιείται για να καλύψει τη λειτουργία των τουρμπο των συμβατικών. Παρέχει δύναμη όπου θα χρειαστεί. Οικονομία όχι και τόσο. Ειδικά στις ίδιες ταχύτητες.
                                        Το κύριο πλεονέκτημα των υβριδικών είναι εντός πόλης.
                                        Και το γράφω έχοντα κάνει πολλά ταξίδια με το υβριδικό.

                                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • B
                                          bill_hsd @iceman7 last edited by

                                          @iceman7 said in Οδήγησα....:

                                          @bill_hsd said in Οδήγησα....:

                                          @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                          Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.

                                          Και εκτός αστικού κύκλου, ένα πλήρως υβριδικό αυτοφορτιζομενο (εννοώ self-charging HEV, όχι PHEV ή MHEV) είναι οικονομικότερο από ένα συμβατικό βενζίνης τουλάχιστον 1,5-2,0 lt/100 km.
                                          H μπαταρία είναι πανταχού παρούσα για να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες έχει τη δυνατότητα να κινήσει το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά.

                                          Η μπαταρία εκτός πόλης χρησιμοποιείται για να καλύψει τη λειτουργία των τουρμπο των συμβατικών. Παρέχει δύναμη όπου θα χρειαστεί. Οικονομία όχι και τόσο. Ειδικά στις ίδιες ταχύτητες.
                                          Το κύριο πλεονέκτημα των υβριδικών είναι εντός πόλης.
                                          Και το γράφω έχοντα κάνει πολλά ταξίδια με το υβριδικό.

                                          Δύναμη=ενέργεια, άρα δύναμη από την μπαταρία= ενέργεια απο την μπαταρία, η οποία, αν δεν υπήρχε, θα αντλείτο μόνο από τον βενζινοκινητηρα, με αντίστοιχη επιβάρυνση στην κατανάλωση βενζίνης.
                                          Το turbo στις ταχύτητες ταξιδιου έχει ασήμαντο ρόλο.
                                          Δεν διαφωνώ ότι η ροπάτη λειτουργία ενός hybrid κινητήρα παραπέμπει σε turbo κινητήρα.
                                          Παρατήρησε, με το Hybrid Assistant που εγκατέστησες, το ενεργειακό ισοζύγιο βενζινοκινητήρα - μπαταριας σε ταξίδι και θα δεις ότι μονίμως εμπλέκεται η υβριδική μπαταρία, είτε λίγο είτε πολύ, αναλόγως των συνθηκών και του πώς κρίνει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.

                                          I realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            iceman7 @bill_hsd last edited by

                                            @bill_hsd said in Οδήγησα....:

                                            @iceman7 said in Οδήγησα....:

                                            @bill_hsd said in Οδήγησα....:

                                            @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                            Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.

                                            Και εκτός αστικού κύκλου, ένα πλήρως υβριδικό αυτοφορτιζομενο (εννοώ self-charging HEV, όχι PHEV ή MHEV) είναι οικονομικότερο από ένα συμβατικό βενζίνης τουλάχιστον 1,5-2,0 lt/100 km.
                                            H μπαταρία είναι πανταχού παρούσα για να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες έχει τη δυνατότητα να κινήσει το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά.

                                            Η μπαταρία εκτός πόλης χρησιμοποιείται για να καλύψει τη λειτουργία των τουρμπο των συμβατικών. Παρέχει δύναμη όπου θα χρειαστεί. Οικονομία όχι και τόσο. Ειδικά στις ίδιες ταχύτητες.
                                            Το κύριο πλεονέκτημα των υβριδικών είναι εντός πόλης.
                                            Και το γράφω έχοντα κάνει πολλά ταξίδια με το υβριδικό.

                                            Δύναμη=ενέργεια, άρα δύναμη από την μπαταρία= ενέργεια απο την μπαταρία, η οποία, αν δεν υπήρχε, θα αντλείτο μόνο από τον βενζινοκινητηρα, με αντίστοιχη επιβάρυνση στην κατανάλωση βενζίνης.
                                            Το turbo στις ταχύτητες ταξιδιου έχει ασήμαντο ρόλο.
                                            Δεν διαφωνώ ότι η ροπάτη λειτουργία ενός hybrid κινητήρα παραπέμπει σε turbo κινητήρα.
                                            Παρατήρησε, με το Hybrid Assistant που εγκατέστησες, το ενεργειακό ισοζύγιο βενζινοκινητήρα - μπαταριας σε ταξίδι και θα δεις ότι μονίμως εμπλέκεται η υβριδική μπαταρία, είτε λίγο είτε πολύ, αναλόγως των συνθηκών και του πώς κρίνει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.

                                            Επειδή οι διαστάσεις του γιαρις είναι πιο βολικές έχουμε κάνει αρκετά ταξιδάκια με αυτό μακριά ειδικά σε περιόδους αιχμης που πας επαρχία και συναντάς το χαος της Αθήνας.
                                            Με το γιαρις έχω κατανάλωση γύρω στο 6 αλλά και δύναμη να κάνω μια προσπέραση όταν έχω κεκτημένη ταχύτητα.
                                            Απλά το 6 το πετυχαίνω με ταχύτητες μέχρι 120-130 ενώ με το τουρμπο βενζινης πάω με 150 και κάνω με την ίδια άνεση λόγω kickdown προσπέραση. Εκεί είμαι στο 7 σε αμάξι παραπάνω κατηγορίας και πολύ βαρύτερο.
                                            Σίγουρα συγκρίνω ανόμοια πράγματα αλλα αυτοφορτιζομενο για ταξίδια δεν θα έπαιρνα.
                                            Γι αυτό και το κρος δεν μου κάνει τελικά.
                                            Είναι άβολο για πόλη (αχρείαστα μεγάλο) αλλα δεν θα μπορούσα να κάνω ταξίδι ευχάριστα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 468
                                            • 469
                                            • 470
                                            • 471
                                            • 472
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 470 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr