-
@lap said in Οδήγησα....:
Πολύ ακριβά είναι τα ΚΤΕΛ.
Συμφωνώ ,
στο παραπάνω χωριό πάμε 15 φορές τον χρόνο σαν ζευγάρι
το ΚΤΕΛ θα μας στοίχιζε 44 € (πήγαινε -ελα) ακριβότερα απο το υβριδικό !
40 € πες γιατί κάποιες φορές θα το τρέξω παραπάνω Χ 15 φορές Χ 5 χρόνια = 3000€ οικονομία σε σχέση με το ΚΤΕΛ !
Σερβις λάστιχα μέχρι και Led κρυφούς φωτισμούς βγάζεις άνετα -
Βλεπω τα ΚΤΕΛ να πουλανε τα λεωφορεια και να παιρνουν υβριδικα Τουοτα
Αθηνα-Γιαννενα κοστος ΚΤΕΛ 39€ (τοσο ηταν πριν 3-4 χρονια)
Με Τουοτα και διοδια ποσο ? -
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Βλεπω τα ΚΤΕΛ να πουλανε τα λεωφορεια και να παιρνουν υβριδικα Τουοτα
Αθηνα-Γιαννενα κοστος ΚΤΕΛ 39€ (τοσο ηταν πριν 3-4 χρονια)
Με Τουοτα και διοδια ποσο ?Αν ρωτάς εμένα δεν ξέρω για το συγκεκριμένο δρομολόγιο για αυτά που κάνω εγω τα εχω υπολογίσει όλα
μεχρι και το μπουκαλάκι του νερού γιατί το καλοκαίρι μετα απο 5μιση ώρες αυτό που πήρες απο το σπίτι θα εχει γίνει κατρουλιό ... -
Εξαρτάται, ο εργαζόμενος έχει συγκεκριμένο κοστολόγιο, ο επιχειρήματα συγκεκριμένα κέρδη, ο άνεργος, ο συνταξιούχος, ο αργόσχολος ή ο μαθητής δεν έχουν κόστος.
-
Γενικα ρωταω. Παραπανω βγαινει το ΙΧ εστω κι αν καιει 4λτ/100
Γιατι εκτος απο καυσιμο και διοδια , δεν υπολογιζουμε κοστος ασφαλειας , τελη κυκλ (οσα εχουν) , σερβις/φθορα/απαξιωση -
Κάποιος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο στην καθημερινότητα για να καλύψει τις ανάγκες του (μετακίνηση για δουλειά, ψώνια, οικ.υποχρεώσεις) είναι απολύτως φυσιολογικό να κοιτάζει και να θέλει τις χαμηλότερες δυνατές καταναλώσεις, και το 1.5-2 λίτρα κέρδος είναι σε ένα βάθος πενταετίας που σίγουρα θα κρατήσει κάποιος ένα αυτοκίνητο.
Προσωπικά μου κακοφαίνεται να δίνω παραπανήσια λεφτά σε βενζίνες απλά και μόνο για να μετακινηθώ όταν υπάρχει η επιλογή να μην δίνω. Για γούστα ναι θα δώσω αλλά για να μετακινούμαι στη δουλειά σαφώς και θα κοιτάξω να πάρω αυτό με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. -
Εκεί που χάνει κατα κράτος το μμμ είναι όταν ταξιδεύουν πολλοί με ένα ιχ. Άμα πχ μπούνε 4-5 μέσα για τον ίδιο προορισμό βγαίνει φτηνότερα το ιχ, ας είναι και Καγιέν.
-
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Ξεκούραστο το ΚΤΕΛ που είσαι σαν σαρδέλα δίπλα σε έναν άγνωστο; Εκτός αν πέσεις δίπλα σε εύμορφη κοπέλα (για μας τους άντρες)...
Φαντάσου όμως να είσαι ευμορφη κοπέλα και δίπλα της να κάτσει κανένα παράξενο γεροντοπαλίκαρο
-
@dstou said in Οδήγησα....:
Δεν έχετε υπολογίσει τη φθορά του αυτοκι ή του και το κεφαλαιουχικό κόστος του. Το ΚΤΕΛ βγαίνει φθηνότερα, είναι πιο ξεκούραστο σε όρισμένες φάσεις του ταξιδιού, πιο ασφαλές και πιο οικολογικό. Αλλά το ιχ είναι πιο γλήγορο.
Υπαρχει και αυτο το κοστος αλλα το αμαξι σου δινει μια αυτονομια/ελευθερια και ανεση στις κινησεις. Πχ απο Αθηνα να πας στον σταθμο του ΚΤΕΛ θελει ωρα και μικροταλαιπωρια να περιμενεις στην σταση το λεωφορειο, αν μεταφερεις βαλιτσες απλα μαρτυριο.
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω σε φορουμ αυτοκινησης να γινεται αυτη η συζητηση.
Συμφωνω παντως με αυτους που ειπαν οτι αν παρεις ενα αμαξι με 30% χαμηλοτερη καταναλωση απο αλλο προφανως και κανει τεραστια διαφορα ειδικα στα χρονια με υψηλες τιμες βενζινης. Οταν η βενζινη εκανε 70 σεντς ηταν αδιαφορο λιγο πολυ.
-
Θα μπορούσε κάποιος να αναφέρει το κεφαλαιουχικο κόστος του αυτοκινήτου μονάχα αν το ΚΤΕΛ εξυπηρετούσε στις ίδιες συνθήκες με το ιχ. Δεν έχουν τους ίδιους βαθμούς utility που λένε και στα μικροοικονομικα
Για παράδειγμα μπορεί το ΚΤΕΛ να είναι πάντα διαθέσιμο για μικρές αποστάσεις μετακίνησης όπως μέχρι το σουπερμάρκετ;
Αν ναι τότε όντως μπορεί να γίνει αναφορά του κεφαλαιουχικου κόστος του ιχΑν όχι τότε το μόνο που μπορούμε να εξετάσουμε είναι σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις μετακινήσης όπως αυτή του ταξιδιού
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Ξεκούραστο το ΚΤΕΛ που είσαι σαν σαρδέλα δίπλα σε έναν άγνωστο; Εκτός αν πέσεις δίπλα σε εύμορφη κοπέλα (για μας τους άντρες)...
Φαντάσου όμως να είσαι ευμορφη κοπέλα και δίπλα της να κάτσει κανένα παράξενο γεροντοπαλίκαρο
Αυτά είναι προβλήματα για όσα γεροντοπαλίκαρα παίρνουν το ΚΤΕΛ. Προσωπικά ούτε θυμάμαι πότε μπήκα τελευταία φορά σε ΚΤΕΛ ή τραίνο. Α, σε τραίνο θυμάμαι, γιατί έχει να κάνει με αυτοκίνητο. Στην Αθήνα (μετρό Αεροδρόμιο-Κέντρο) το 2016, που κατέβηκα να αγοράσω το Saab.
-
@spiros75 said in Οδήγησα....:
@georgekn said in Οδήγησα....:
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
@georgekn said in Οδήγησα....:
@nasosto said in Οδήγησα....:
- Είδα και οδήγησα τη νέα Corolla Hatchback.
- Είδα και δεν οδήγησα τη νέα Corolla Σεντάν.
Η Hatchback πολύ καλό σύνολο εκτός από τους ανεπαρκείς (για να μην πω αστείους για αυτοκίνητο του 2023) χώρους. Η απτή ποιότητά της συγκρίνεται με πρίμιουμ μοντέλα.
Η Σεντάν εξαιρετική σε χώρους, η ποιότητα του εσωτερικού της όμως είναι απογοητευτική. Κάπως μάλλον έπρεπε να συγκρατήσουν το κόστος της, ώστε να μη διαφοροποιηθεί προς τα πάνω σε σχέση με την Hatchback.
Αν η Hatchback είχε αποδεκτούς για την κατηγορία της χώρους, θα την αγόραζα. Και αντίθετα, αν η Σεντάν είχε την ποιότητα κατασκευής της Hatchback θα ήταν και αυτή υποψήφια προς αγορά.Εν αναμονή λοιπόν του νέου C-HR.
Υπάρχει λύση!
Toyota Corolla touring sports τότε...
Καλό χρυσό το Corolla, αλλά C-HR δεν είναι, σε πολλά και διάφορα επίπεδα.
Είχα στο παρελθόν όχι ένα, αλλά δύο station wagon BMW (E91 και F31 Touring).
Δυστυχώς τα SW κινούνται εκτός ελληνικής κουλτούρας, με αποτέλεσμα να τα παντρεύεσαι...Είχα station και mpv και άλλα 12 αυτοκίνητα κανένα δεν παντρεύτηκα...και ούτε ποτέ αγόρασα αυτοκίνητο με το σκεπτικό εάν θα αρέσει στον επόμενο αγοραστή... ούτε εάν θα αρέσει στο γείτονα.
Κοιτάζω να εξυπηρετεί εμένα και τις ανάγκες μου πρώτα από όλα.Επίσης τα BMW πού είχες στα μάτια μου είναι πολύ ωραία σε station...
¨όπως και το 6αρι είναι πανέμορφο. Ίσως με το μόνο που θα άλλαζα το cx30
Όντως και τα Alfa Romeo... εγώ είχα V50 Volvo...και το Saab 9-3 ζαχάρωνα...
-
@georgekn said in Οδήγησα....:
το Saab 9-3 ζαχάρωνα...
Πολύ ωραίο. Όχι σπορ, αλλά με 200 άλογα και πάει και στρίβει σωστά!
-
@monman2 said in Οδήγησα....:
Επειδή κάποιοι δεν έχετε ιδέα -και φαίνεται- απο το πως ζουν τα λαικά στρώματα -δεν σας άρεσε και το πως ψήφισαν βέβαια
- να η αλήθεια όπως αποτυπώθηκε πριν μια εβδομάδα που χρησιμοποίησα αστικά ΚΤΕΛ για να πάω να πάρω ενα αυτοκίνητο απο χωριό της Λάρισας.
Αναχώρηση απο το σπίτι 13:00 για την στάση του αστικού έφτασα στα ΚΤΕΛ 14:15 για να πάρω το εισιτήριο (μισή ώρα νωρίτερα σου λένε)
Αναχώρηση ΚΤΕΛ στις 15:00 απο Θεσσαλονίκη
Άφιξη Λάρισα 16:40
Αναμονή για το τοπικό ΚΤΕΛ μέχρι την 17:30
Άφιξη στο χωριό μετα και απο 10 λεπτά περπάτημα 18:30Συνολικός χρόνος 5μιση ώρες
Κόστος όλα τα εισιτήρια για ενα άτομο 18 €Το ίδιο δρομολόγιο με το Yaris Cross Hybrid με ταχύτητα ΚΤΕΛ στην ΕΟ 105-110 και 60-80 στον επαρχιακό ,4 λίτρα μέση κατανάλωση
161 χλμ = 6,44 λίτρα βενζίνης Χ 1,759 (Aegean) = 11,32 € για αμόλυβδη
Διόδια 1,20 € Μάλγαρα 2,20 € Κλειδίου τα αλλα παρακαμφθήκαν.Συνολικός χρόνος 2μιση ώρες
Συνολικό κόστος 14.70 €Τα μαθηματικά λένε ΠΑΝΤΑ την αλήθεια και όποιος ξανα συγκρίνει ΚΤΕΛ με υβριδικά να προσέχει τι λέει
Παντως και με το δικο μου 1000αρι που δεν ειναι καν mild αυτη την διαδρομη με αυτες τις ταχυτητες εχω 5 5,3 καταναλωση.
-
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.
-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.
Και εκτός αστικού κύκλου, ένα πλήρως υβριδικό αυτοφορτιζομενο (εννοώ self-charging HEV, όχι PHEV ή MHEV) είναι οικονομικότερο από ένα συμβατικό βενζίνης τουλάχιστον 1,5-2,0 lt/100 km.
H μπαταρία είναι πανταχού παρούσα για να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες έχει τη δυνατότητα να κινήσει το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά. -
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.
Και εκτός αστικού κύκλου, ένα πλήρως υβριδικό αυτοφορτιζομενο (εννοώ self-charging HEV, όχι PHEV ή MHEV) είναι οικονομικότερο από ένα συμβατικό βενζίνης τουλάχιστον 1,5-2,0 lt/100 km.
H μπαταρία είναι πανταχού παρούσα για να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες έχει τη δυνατότητα να κινήσει το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά.Η μπαταρία εκτός πόλης χρησιμοποιείται για να καλύψει τη λειτουργία των τουρμπο των συμβατικών. Παρέχει δύναμη όπου θα χρειαστεί. Οικονομία όχι και τόσο. Ειδικά στις ίδιες ταχύτητες.
Το κύριο πλεονέκτημα των υβριδικών είναι εντός πόλης.
Και το γράφω έχοντα κάνει πολλά ταξίδια με το υβριδικό. -
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.
Και εκτός αστικού κύκλου, ένα πλήρως υβριδικό αυτοφορτιζομενο (εννοώ self-charging HEV, όχι PHEV ή MHEV) είναι οικονομικότερο από ένα συμβατικό βενζίνης τουλάχιστον 1,5-2,0 lt/100 km.
H μπαταρία είναι πανταχού παρούσα για να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες έχει τη δυνατότητα να κινήσει το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά.Η μπαταρία εκτός πόλης χρησιμοποιείται για να καλύψει τη λειτουργία των τουρμπο των συμβατικών. Παρέχει δύναμη όπου θα χρειαστεί. Οικονομία όχι και τόσο. Ειδικά στις ίδιες ταχύτητες.
Το κύριο πλεονέκτημα των υβριδικών είναι εντός πόλης.
Και το γράφω έχοντα κάνει πολλά ταξίδια με το υβριδικό.Δύναμη=ενέργεια, άρα δύναμη από την μπαταρία= ενέργεια απο την μπαταρία, η οποία, αν δεν υπήρχε, θα αντλείτο μόνο από τον βενζινοκινητηρα, με αντίστοιχη επιβάρυνση στην κατανάλωση βενζίνης.
Το turbo στις ταχύτητες ταξιδιου έχει ασήμαντο ρόλο.
Δεν διαφωνώ ότι η ροπάτη λειτουργία ενός hybrid κινητήρα παραπέμπει σε turbo κινητήρα.
Παρατήρησε, με το Hybrid Assistant που εγκατέστησες, το ενεργειακό ισοζύγιο βενζινοκινητήρα - μπαταριας σε ταξίδι και θα δεις ότι μονίμως εμπλέκεται η υβριδική μπαταρία, είτε λίγο είτε πολύ, αναλόγως των συνθηκών και του πώς κρίνει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου. -
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης 1000-1600κε εκτός αστικού κύκλου εκεί κυμαίνεται. Την υβριδική τεχνολογία τη θες για μέσα στην πόλη.
Και εκτός αστικού κύκλου, ένα πλήρως υβριδικό αυτοφορτιζομενο (εννοώ self-charging HEV, όχι PHEV ή MHEV) είναι οικονομικότερο από ένα συμβατικό βενζίνης τουλάχιστον 1,5-2,0 lt/100 km.
H μπαταρία είναι πανταχού παρούσα για να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες έχει τη δυνατότητα να κινήσει το αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρικά.Η μπαταρία εκτός πόλης χρησιμοποιείται για να καλύψει τη λειτουργία των τουρμπο των συμβατικών. Παρέχει δύναμη όπου θα χρειαστεί. Οικονομία όχι και τόσο. Ειδικά στις ίδιες ταχύτητες.
Το κύριο πλεονέκτημα των υβριδικών είναι εντός πόλης.
Και το γράφω έχοντα κάνει πολλά ταξίδια με το υβριδικό.Δύναμη=ενέργεια, άρα δύναμη από την μπαταρία= ενέργεια απο την μπαταρία, η οποία, αν δεν υπήρχε, θα αντλείτο μόνο από τον βενζινοκινητηρα, με αντίστοιχη επιβάρυνση στην κατανάλωση βενζίνης.
Το turbo στις ταχύτητες ταξιδιου έχει ασήμαντο ρόλο.
Δεν διαφωνώ ότι η ροπάτη λειτουργία ενός hybrid κινητήρα παραπέμπει σε turbo κινητήρα.
Παρατήρησε, με το Hybrid Assistant που εγκατέστησες, το ενεργειακό ισοζύγιο βενζινοκινητήρα - μπαταριας σε ταξίδι και θα δεις ότι μονίμως εμπλέκεται η υβριδική μπαταρία, είτε λίγο είτε πολύ, αναλόγως των συνθηκών και του πώς κρίνει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.Επειδή οι διαστάσεις του γιαρις είναι πιο βολικές έχουμε κάνει αρκετά ταξιδάκια με αυτό μακριά ειδικά σε περιόδους αιχμης που πας επαρχία και συναντάς το χαος της Αθήνας.
Με το γιαρις έχω κατανάλωση γύρω στο 6 αλλά και δύναμη να κάνω μια προσπέραση όταν έχω κεκτημένη ταχύτητα.
Απλά το 6 το πετυχαίνω με ταχύτητες μέχρι 120-130 ενώ με το τουρμπο βενζινης πάω με 150 και κάνω με την ίδια άνεση λόγω kickdown προσπέραση. Εκεί είμαι στο 7 σε αμάξι παραπάνω κατηγορίας και πολύ βαρύτερο.
Σίγουρα συγκρίνω ανόμοια πράγματα αλλα αυτοφορτιζομενο για ταξίδια δεν θα έπαιρνα.
Γι αυτό και το κρος δεν μου κάνει τελικά.
Είναι άβολο για πόλη (αχρείαστα μεγάλο) αλλα δεν θα μπορούσα να κάνω ταξίδι ευχάριστα.
Οδήγησα....