@harisma23 said in Nέο VW Tiguan:
@andya3 said in Nέο VW Tiguan:
@harisma23 said in Nέο VW Tiguan:
@andya3 said in Nέο VW Tiguan:
Ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Λογικά σε sport mode για ίδιο πάτημα γκαζιού με το normal mode, ανεβάζει πιο πολλές στροφές το dsg στο αυτοκίνητο, άρα μεγαλύτερη ροπή-δύναμη στους τροχούς, άρα υπερνικάει πιο εύκολα τις δυνάμεις τριβής και κινείται χωρίς κομπιάσματα και σπιναρίσματα το αυτοκίνητο.
Ε όχι κι έτσι! Νομίζω ότι θα ξεχάσουμε τη φυσική που ξέρουμε. Περισσότερη δύναμη - ροπή βοηθάει να σπάσει πιο εύκολα η πρόσφυση και να σπινιάρει το αυτοκίνητο.
Αυτό που λες ισχύει αν δώσεις απότομα τη δύναμη-ροπή. Αν τη δώσεις ομαλά, όπως υποτίθεται ότι κάνει το dsg, ισχύουν οι κανόνες της φυσικής που γράφω εγώ...
Προσπαθείς τώρα να αιτιολογήσεις πάσει θυσία κάτι που σου ξέφυγε. Και δεν σου βγαίνει! Γιατί όσο και να πατινάρει το κιβώτιο, τελικά πρέπει να κατεβάσει στο δρόμο πρεισσότερη δύναμη και ροπή.
Δεν αιτιολογώ κάτι για να δικαιολογηθώ, αλλά για να εξηγήσω καλύτερα την άποψή μου. Το dog π.χ.
@harisma23 said in Nέο VW Tiguan:
@andya3 said in Nέο VW Tiguan:
@harisma23 said in Nέο VW Tiguan:
@andya3 said in Nέο VW Tiguan:
Ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Λογικά σε sport mode για ίδιο πάτημα γκαζιού με το normal mode, ανεβάζει πιο πολλές στροφές το dsg στο αυτοκίνητο, άρα μεγαλύτερη ροπή-δύναμη στους τροχούς, άρα υπερνικάει πιο εύκολα τις δυνάμεις τριβής και κινείται χωρίς κομπιάσματα και σπιναρίσματα το αυτοκίνητο.
Ε όχι κι έτσι! Νομίζω ότι θα ξεχάσουμε τη φυσική που ξέρουμε. Περισσότερη δύναμη - ροπή βοηθάει να σπάσει πιο εύκολα η πρόσφυση και να σπινιάρει το αυτοκίνητο.
Αυτό που λες ισχύει αν δώσεις απότομα τη δύναμη-ροπή. Αν τη δώσεις ομαλά, όπως υποτίθεται ότι κάνει το dsg, ισχύουν οι κανόνες της φυσικής που γράφω εγώ...
Προσπαθείς τώρα να αιτιολογήσεις πάσει θυσία κάτι που σου ξέφυγε. Και δεν σου βγαίνει! Γιατί όσο και να πατινάρει το κιβώτιο, τελικά πρέπει να κατεβάσει στο δρόμο πρεισσότερη δύναμη και ροπή.
Δεν αιτιολογώ για να δικαιολογηθώ, αλλά για να εξηγήσω καλύτερα. Σε sport πιθσνόν ανεβάζει στροφές μέχρι πιο ψηλά ομαλά και ανεβαίνει αέρα την ανηφόρα. Σε normal μπορεί στιγμιαία να είναι αναποφάσιστο το κιβώτιο, να θέλει να ανεβάσει ταχύτητα σε πιο χαμηλές στροφές, να μην του βγαίνει και να δίνει τη ροπή μετά απότομα και να σπινάρει. Ή μπορεί και να μην ισχύει τίποτα απ' όλα αυτά και να πηγαίνει κάτι στραβά με τα ηλεκτρονικά.
Εγώ έκανα μια σκέψη καλώς-κακώς, με ενδιαφέρον θα άκουγα και τη δικιά σου.