Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 213
    • 214
    • 215
    • 216
    • 217
    • 224
    • 225
    • 215 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4500
    93975
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      anergos13 @strom last edited by anergos13

      @strom said in Nέο VW Tiguan:

      @fenderiarhs said in Nέο VW Tiguan:

      Ενημερωθηκα σημερα απο τον αντιπροσωπο οτι λογω αυξησης των τιμων απο 11/10/21 σε παραγγελια η οποια ειχε μπει τον Αυγουστο, αναθεωρειται η τιμη του αυτοκινητου προς τα πανω. Η αληθεια ειναι οτι κοιταζοντας το συμβολαιο δεν υπαρχει καμμια αναφορα στο αν η τιμη ειναι fix η αναπροσαρμοζεται σε περιπτωση εργοστασιακων αυξησεων κλπ. ΅Εχετε υποψιν σας αντιστοιχες περιπτωσεις, η ο αντιπροσωπος προσπαθει να βγαλει απ τη μυγα ξυγκι και η τιμη "κλειδωνει" στη συμφωνηθεισα κατα την παραγγελια?

      Με το καλό να παραλάβεις, ποια έκδοση πήρες φίλε μου?

      Η ακαμπτη πολιτικη των Γερμανων σε ορισμενα θεματα ειναι για γελια....

      Απο τους πρωτους πιστολιασαν τις τιμες και μαλιστα στα υψηλοτερα ορια μονομιας.....

      Και φυσικα σου λενε οτι δεν μπορουμε να διατηρησουμε την παλαια τιμη παραγγελιας....

      Την ιδια ωρα που πχ pegeuot ford κλπ ....κρατησαν τις τιμες παραγγελιων στα ιδια επιπεδα......

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        andya3 @harisma23 last edited by

        @harisma23 said in Nέο VW Tiguan:

        @andya3 said in Nέο VW Tiguan:

        @harisma23 said in Nέο VW Tiguan:

        @andya3 said in Nέο VW Tiguan:

        Ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Λογικά σε sport mode για ίδιο πάτημα γκαζιού με το normal mode, ανεβάζει πιο πολλές στροφές το dsg στο αυτοκίνητο, άρα μεγαλύτερη ροπή-δύναμη στους τροχούς, άρα υπερνικάει πιο εύκολα τις δυνάμεις τριβής και κινείται χωρίς κομπιάσματα και σπιναρίσματα το αυτοκίνητο.

        Ε όχι κι έτσι! Νομίζω ότι θα ξεχάσουμε τη φυσική που ξέρουμε. Περισσότερη δύναμη - ροπή βοηθάει να σπάσει πιο εύκολα η πρόσφυση και να σπινιάρει το αυτοκίνητο.

        Αυτό που λες ισχύει αν δώσεις απότομα τη δύναμη-ροπή. Αν τη δώσεις ομαλά, όπως υποτίθεται ότι κάνει το dsg, ισχύουν οι κανόνες της φυσικής που γράφω εγώ...

        Προσπαθείς τώρα να αιτιολογήσεις πάσει θυσία κάτι που σου ξέφυγε. Και δεν σου βγαίνει! Γιατί όσο και να πατινάρει το κιβώτιο, τελικά πρέπει να κατεβάσει στο δρόμο πρεισσότερη δύναμη και ροπή.

        Δεν αιτιολογώ κάτι για να δικαιολογηθώ, αλλά για να εξηγήσω καλύτερα την άποψή μου. Το dog π.χ.

        @harisma23 said in Nέο VW Tiguan:

        @andya3 said in Nέο VW Tiguan:

        @harisma23 said in Nέο VW Tiguan:

        @andya3 said in Nέο VW Tiguan:

        Ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Λογικά σε sport mode για ίδιο πάτημα γκαζιού με το normal mode, ανεβάζει πιο πολλές στροφές το dsg στο αυτοκίνητο, άρα μεγαλύτερη ροπή-δύναμη στους τροχούς, άρα υπερνικάει πιο εύκολα τις δυνάμεις τριβής και κινείται χωρίς κομπιάσματα και σπιναρίσματα το αυτοκίνητο.

        Ε όχι κι έτσι! Νομίζω ότι θα ξεχάσουμε τη φυσική που ξέρουμε. Περισσότερη δύναμη - ροπή βοηθάει να σπάσει πιο εύκολα η πρόσφυση και να σπινιάρει το αυτοκίνητο.

        Αυτό που λες ισχύει αν δώσεις απότομα τη δύναμη-ροπή. Αν τη δώσεις ομαλά, όπως υποτίθεται ότι κάνει το dsg, ισχύουν οι κανόνες της φυσικής που γράφω εγώ...

        Προσπαθείς τώρα να αιτιολογήσεις πάσει θυσία κάτι που σου ξέφυγε. Και δεν σου βγαίνει! Γιατί όσο και να πατινάρει το κιβώτιο, τελικά πρέπει να κατεβάσει στο δρόμο πρεισσότερη δύναμη και ροπή.

        Δεν αιτιολογώ για να δικαιολογηθώ, αλλά για να εξηγήσω καλύτερα. Σε sport πιθσνόν ανεβάζει στροφές μέχρι πιο ψηλά ομαλά και ανεβαίνει αέρα την ανηφόρα. Σε normal μπορεί στιγμιαία να είναι αναποφάσιστο το κιβώτιο, να θέλει να ανεβάσει ταχύτητα σε πιο χαμηλές στροφές, να μην του βγαίνει και να δίνει τη ροπή μετά απότομα και να σπινάρει. Ή μπορεί και να μην ισχύει τίποτα απ' όλα αυτά και να πηγαίνει κάτι στραβά με τα ηλεκτρονικά.
        Εγώ έκανα μια σκέψη καλώς-κακώς, με ενδιαφέρον θα άκουγα και τη δικιά σου.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spi_duster @anergos13 last edited by

          @anergos13 said in Nέο VW Tiguan:

          @strom said in Nέο VW Tiguan:

          @fenderiarhs said in Nέο VW Tiguan:

          Ενημερωθηκα σημερα απο τον αντιπροσωπο οτι λογω αυξησης των τιμων απο 11/10/21 σε παραγγελια η οποια ειχε μπει τον Αυγουστο, αναθεωρειται η τιμη του αυτοκινητου προς τα πανω. Η αληθεια ειναι οτι κοιταζοντας το συμβολαιο δεν υπαρχει καμμια αναφορα στο αν η τιμη ειναι fix η αναπροσαρμοζεται σε περιπτωση εργοστασιακων αυξησεων κλπ. ΅Εχετε υποψιν σας αντιστοιχες περιπτωσεις, η ο αντιπροσωπος προσπαθει να βγαλει απ τη μυγα ξυγκι και η τιμη "κλειδωνει" στη συμφωνηθεισα κατα την παραγγελια?

          Με το καλό να παραλάβεις, ποια έκδοση πήρες φίλε μου?

          Η ακαμπτη πολιτικη των Γερμανων σε ορισμενα θεματα ειναι για γελια....

          Απο τους πρωτους πιστολιασαν τις τιμες και μαλιστα στα υψηλοτερα ορια μονομιας.....

          Και φυσικα σου λενε οτι δεν μπορουμε να διατηρησουμε την παλαια τιμη παραγγελιας....

          Την ιδια ωρα που πχ pegeuot ford κλπ ....κρατησαν τις τιμες παραγγελιων στα ιδια επιπεδα......

          Mπα!!! Αληθεια? Για περνα απο τα νηματα των Πουμα κλπ να διαβασεις τι συζητουν..

          ....

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            celebrimor last edited by

            Στο δικό μου προσθιοκινητο με 130 άλογα και αυτόματο διπλού συμπλέκτη πάντα σε ίδιες συνθήκες σε sport mode σπίνιαρουν οι τροχοί πολύ πιο εύκολα εν σύγκριση με το normal mode..η απόκριση στο πάτημα του πεντάλ είναι πολύ πιο απότομη στο sportκαι χρειάζεται πιο γλυκό πάτημα..στο νορμαλ χρειάζεσαι πολύ πιο μεγάλη βύθιση ώστε να το επιτυχείς αυτό και όχι πάντα να σπινιαρουν..παράδοξο το φαινόμενο σε εσένα ντεττολ

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dettol @celebrimor last edited by

              @celebrimor said in Nέο VW Tiguan:

              Στο δικό μου προσθιοκινητο με 130 άλογα και αυτόματο διπλού συμπλέκτη πάντα σε ίδιες συνθήκες σε sport mode σπίνιαρουν οι τροχοί πολύ πιο εύκολα εν σύγκριση με το normal mode..η απόκριση στο πάτημα του πεντάλ είναι πολύ πιο απότομη στο sportκαι χρειάζεται πιο γλυκό πάτημα..στο νορμαλ χρειάζεσαι πολύ πιο μεγάλη βύθιση ώστε να το επιτυχείς αυτό και όχι πάντα να σπινιαρουν..παράδοξο το φαινόμενο σε εσένα ντεττολ

              το ανεφερε και ο γατος οτι σε εκεινο που ειχε περασει απο τα χερια του με 130 αλογα δεν ειχε ποτε τετοιο θεμα και ειλικρινα δεν πιστευω οτι η διαφορα ειναι στα 130 αλογα. Δεν το θεωρω "προβλημα", οσο λαθος ρυθμιση.

              Τα λαστιχα ειναι τα continental contiecocontact, αν σας λεει κατι αυτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                anergos13 @spi_duster last edited by anergos13

                @spi_duster said in Nέο VW Tiguan:

                @anergos13 said in Nέο VW Tiguan:

                @strom said in Nέο VW Tiguan:

                @fenderiarhs said in Nέο VW Tiguan:

                Ενημερωθηκα σημερα απο τον αντιπροσωπο οτι λογω αυξησης των τιμων απο 11/10/21 σε παραγγελια η οποια ειχε μπει τον Αυγουστο, αναθεωρειται η τιμη του αυτοκινητου προς τα πανω. Η αληθεια ειναι οτι κοιταζοντας το συμβολαιο δεν υπαρχει καμμια αναφορα στο αν η τιμη ειναι fix η αναπροσαρμοζεται σε περιπτωση εργοστασιακων αυξησεων κλπ. ΅Εχετε υποψιν σας αντιστοιχες περιπτωσεις, η ο αντιπροσωπος προσπαθει να βγαλει απ τη μυγα ξυγκι και η τιμη "κλειδωνει" στη συμφωνηθεισα κατα την παραγγελια?

                Με το καλό να παραλάβεις, ποια έκδοση πήρες φίλε μου?

                Η ακαμπτη πολιτικη των Γερμανων σε ορισμενα θεματα ειναι για γελια....

                Απο τους πρωτους πιστολιασαν τις τιμες και μαλιστα στα υψηλοτερα ορια μονομιας.....

                Και φυσικα σου λενε οτι δεν μπορουμε να διατηρησουμε την παλαια τιμη παραγγελιας....

                Την ιδια ωρα που πχ pegeuot ford κλπ ....κρατησαν τις τιμες παραγγελιων στα ιδια επιπεδα......

                Mπα!!! Αληθεια? Για περνα απο τα νηματα των Πουμα κλπ να διαβασεις τι συζητουν..

                κατι εχεις μπερδεψει οι Γερμανοι αυξησαν εδω και 3 μηνες (πρωτοι των πρωτων) τις τιμες και φυσικα γι αυτο το λογο δεν υφιστατο πρακτικα καμια δεσμευση τιμης...

                στην ford οι τιμες εγιναν τελευταια και σταδιακα...μεσολοβησε λοιπον μεγαλο διαστημα που κοσμος παραγγειλε αυτοκινητο με σταθερη παλαια τιμη...

                τυγχάνει να τα γνωριζω απο πρωτο χερι αφου φιλος παραγγειλε puma απο την Βελμαρ τον Οκτωβρη και μιλησαμε αρκετες φορες με γνωστο πωλητη....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Τιμη και δοξα στη φορδ που κρατησε οσο μπορουσε χαμηλα τις τιμες! Βρε τι τραβαμε...

                  ....

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    anergos13 @spi_duster last edited by

                    @spi_duster said in Nέο VW Tiguan:

                    Τιμη και δοξα στη φορδ που κρατησε οσο μπορουσε χαμηλα τις τιμες! Βρε τι τραβαμε...

                    Τουλαχιστον εκει αρκετοι το τελευταιο διμηνο ψωνισαν με τις παλιες τιμες....

                    Προφανως και ειναι και σωστο και τιμιο
                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Τον Νοεμβριο μηνα εχουν διαπιστωθει ηδη αυξησεις του χιλιαρικου στην φορντ με βαση οσα διαβασα σε νηματα των αμαξιων της.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        regresso last edited by regresso

                        Στο forum του Puma κάτι για τρία χιλιάρικα διάβασα στις ακριβές εκδόσεις και φυσικά με μείωση εξοπλισμού. Περιμένω να ανεβάσει η Ford την διαμόρφωση του Kuga όπου έχω εικόνα για να δω τι πραγματικά συμβαίνει. Αυτή τη στιγμή δίνει configurator μόνο για PUMA και S-MAX (αγνοούσα την ύπαρξή του μέχρι τώρα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus last edited by

                          εβαλά στο configurator την ίδια ακριβώς έκδοση με τα ίδια ακριβώς εξτρα με το δικό μου PUMA ST

                          έχει ακριβήνει 2000 ευρώ.

                          Ειναι η πιο ακριβή έκδοση οπότε φαντάζομαι στις άλλες πιο μικρές εκδόσεις η αύξηση θα είναι μικρότερη

                          Cirus the virus

                          F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            famas @cirus last edited by

                            @cirus said in Nέο VW Tiguan:

                            εβαλά στο configurator την ίδια ακριβώς έκδοση με τα ίδια ακριβώς εξτρα με το δικό μου PUMA ST

                            έχει ακριβήνει 2000 ευρώ.

                            Ειναι η πιο ακριβή έκδοση οπότε φαντάζομαι στις άλλες πιο μικρές εκδόσεις η αύξηση θα είναι μικρότερη

                            Δεν είναι μικρότερη. Από 1/9 βλέπω διαφορά ακριβώς 2.434 ευρώ για συγκεκριμένο αυτοκίνητο(το βασικό st line σε λευκό χωρις extra)

                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @famas last edited by

                              @famas said in Nέο VW Tiguan:

                              @cirus said in Nέο VW Tiguan:

                              εβαλά στο configurator την ίδια ακριβώς έκδοση με τα ίδια ακριβώς εξτρα με το δικό μου PUMA ST

                              έχει ακριβήνει 2000 ευρώ.

                              Ειναι η πιο ακριβή έκδοση οπότε φαντάζομαι στις άλλες πιο μικρές εκδόσεις η αύξηση θα είναι μικρότερη

                              Δεν είναι μικρότερη. Από 1/9 βλέπω διαφορά ακριβώς 2.434 ευρώ για συγκεκριμένο αυτοκίνητο(το βασικό st line σε λευκό χωρις extra)

                              Σε πιστεύω φίλε μου. Στο δικό μου είναι 2000

                              περίεργο!!!! ακρίβυναν λιγότερο το ST από το απλό????
                              τι να πεις. Οπως και να έχει οι αυξήσεις είναι πολύ μεγάλες

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                salam last edited by

                                γεια σε όλους, να ρωτήσω κάτι εσάς που γνωρίζετε καλύτερα, σκέφτομαι το tiguan 2.0 diesel με τα 150 άλογα για οικογενειακό αυτοκίνητο μιας και θεωρώ ότι ο tsi δεν ταιριάζει στο αμάξωμα, πως σας φαίνεται σαν αγορά? Αναγνωρίζω την όλη προσπάθεια προς την ηλεκτροκίνηση αλλά δε με συγκινούν τα mild hybrid τύπου tucson και sportage, προτιμώ την οικονομία του diesel. Λέτε να το μετανιώσω στο εγγύς μέλλον?

                                georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Πολύ καλή επιλογή (αν μπορείς πήγαινε στο 190αρι!), εφόσον οι διαδρομές που κάνεις ταιριάζουν στο ντήζελ. Πάντως για το Τιγκ είναι η καλύτερη επιλογή κινητήρα.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • georgemit
                                    georgemit @salam last edited by

                                    @salam said in Nέο VW Tiguan:

                                    γεια σε όλους, να ρωτήσω κάτι εσάς που γνωρίζετε καλύτερα, σκέφτομαι το tiguan 2.0 diesel με τα 150 άλογα για οικογενειακό αυτοκίνητο μιας και θεωρώ ότι ο tsi δεν ταιριάζει στο αμάξωμα, πως σας φαίνεται σαν αγορά? Αναγνωρίζω την όλη προσπάθεια προς την ηλεκτροκίνηση αλλά δε με συγκινούν τα mild hybrid τύπου tucson και sportage, προτιμώ την οικονομία του diesel. Λέτε να το μετανιώσω στο εγγύς μέλλον?

                                    Κάνεις δε ξέρει τι θα γίνει με τα diesel, μπορεί πολλά μπορεί και τίποτα.
                                    Κι εγώ είμαι ντιζελακιας και πολλές φορές με απασχολούν αυτά τα ερωτήματα.

                                    i30 1.5 160 N line!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kapelis last edited by

                                      Τη δεδομένη χρονική στιγμή αν χρειαζόταν να αγορασω μεγάλο αυτοκίνητο με δικά μου λεφτά, μάλλον θα κοιτούσα προς plug in hybrid. Δεν ρισκάρεις long term. Έχω περιπτώσεις με αγορές πριν 2 έτη και έμειναν έξω από το Δακτύλιο. Βέβαια εξαρτάται και αν θα είναι το ένα και μοναδικό σου αυτοκίνητο ή θα υπάρχει και δεύτερο ή τρίτο ανάλογα τις ανάγκες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        strom last edited by

                                        Το tiguan πήρε 2000 ευρώ αύξηση σε κάθε έκδοσή του νομίζω!Απίστευτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Εδώ κοντεύει να φτάσει 26k το puma. Είπαμε, όλοι για την Toyota και τη Hyundai δουλεύουν. Σε μερικά χρόνια στην Ελλάδα θα υπάρχουν αυτές οι 2 αντιπροσωπείες και μία ακόμα για όλα τα Ευρωπαικά... Άντε βαριά άλλη μία για τα "πρίμια"...

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            Την έχουνε κάνει σύστημα την απάτη τελικά οι Ευρωπαίοι , μικρότερη παραγωγή - προσφορά σου λέει λόγω των ειδικών συνθηκών σε πρώτες ύλες , ανάλογη αύξηση της τελικής τιμής του προϊόντος για να διατηρήσουν τα ίδια περίπου κέρδη. Για τροποποίηση των γραμμών παραγωγής και έξυπνες λύσεις με διάθεση μοντέλων που μπορεί να υπολείπονται σε κάποια σημεία σε εξοπλισμό τεχνολογίας αλλά να είναι πιο ανταγωνιστικά τιμολογιακά ώστε να προσελκύσουν - ικανοποιήσουν την υπάρχουσα ζήτηση ούτε λόγος!
                                            Και μπράβο τους φυσικά!
                                            Αφού οι ουρές σε αντιπροσωπείες γεμίζουν τις λίστες παραγγελιών χωρίς καμία ιδιαίτερη πτώση της ζήτησης η αύξηση των τιμών είναι η πιο σωστή στρατηγική.
                                            Τους φαντάζομαι από μια γωνιά να σκάνε στα γέλια με την ανακοίνωση της Toyota πρόσφατα που ανεφερε πως η μεγάλη ζήτηση για τα αυτοκίνητα τους τελευταία δεν θα οδηγήσει σε επιπλέον βάρδιες και πίεση στα εργοστάσια παραγωγής για να μην διακυνδινευσουν μείωση της ποιότητας και αξιοπιστίας του τελικού προϊόντος τους αλλά δυστυχώς θα διατηρήσει τα μεγάλα χρονικά διαστήματα αναμονής. Τι κορόιδα είναι αυτά θα λένε και θα πέφτουν κάτω από τα γέλια!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 215 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY

                                            ΤΕΥΧΟΣ Οκτώβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr