Πριν 2 ώρες στην Ερτ1 στην εκπομπη «Κεραία» είχε συνέντευξη τον Κώστα Καββαθά, τον ιδρυτή των 4Τροχών. Η συνέντευξη έχει διάρκεια μόνο 1 ώρα για όποιον ενδιαφέρεται.
EDIT: Την συνέντευξη θα την βρείτε στο ERTFLIX
Best posts made by celebrimor
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
-
RE: Renault Captur II
@dublin said in Renault Captur II:
Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco"....και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.
Σε Clio 5ης γενιάς(φαντάζομαι και στο Captur 2ης) όταν χρησιμοποιείς το πρόγραμμα ECO και χρειάζεσαι επιτάχυνση αν πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού η τέρμα ή τα 2/3 αυτόματα δίνει ότι δύναμη έχει το μοτέρ και μετά αν αφήσεις το γκάζι επιστρέφει πάλι στο ECO..δοκιμασμένο και δουλευει υποδειγματικά μπορώ να πω..επισυνάπτω φωτογραφία από τις οδηγίες χρήσης του CLIO
-
RE: Renault Clio V
Καλο αυτο που λες για τον ψηφιακο, οτι δεν δημιουργουσε προβληματα. Η αληθεια ειναι οτι θα ειναι πολυ περιεργο να κινεισαι χωρις ουτε την πιο απλη πληροφορια. Δεν εχω ψαξει σε ξενα σαιτ ειναι η αληθεια. Εχεις κανενα να προτεινεις; Ειναι συχνο αυτο το προβλημα; Για το multi-sense μου ειναι λιγο αδιαφορο να πω την αληθεια αν και στο test drive ψαρωσα λιγο που αλλαξε χρωματα κλπ κλπ
Δεν έχω σαιτ αλλά διάφορες ομάδες στο FB που αναφέρουν..ιταλικές και τουρκικές ομάδες έχουν πολλές πληροφορίες καθώς στις χώρες ττους κυκλοφορούν παρά πολλά Κλιο..ενδεικτικά κάποιες ομάδες Renault Clio V,Clio 5 TÜRKIYE,,Renault Clio official club Italia(σε αυτό ανεβαίνουν πληροφορίες και για παλαιότερες γενιές,στα δυο πρώτα μόνο για της 5ης γενιάς).
Ο χώρος στο πορτμπαγκάζ με μέτρηση VDA είναι στα 340 λίτρα.Τα 391 που λέει η Renault είναι με άλλη.Βέβαια σε άλλο σαιτ βρήκα ότι και η μέτρηση στα 340 δεν είναι ακριβής και αυτή καθώς δοκίμασαν και τα έβγαλαν 274 κατά VDA(μέτρηση έως το καλυμα).Παραθέτω και το λινκ.https://www.archyde.com/renault-has-overvalued-the-boot-volume-of-its-clio-by-24/
-
RE: SUZUKI FORUM
@lap said in SUZUKI FORUM:
Εδώ σε δόκιμη του adac, που υποτίθεται κρατά ένα πρωτόκολλο στις δοκιμές του το c4 μέχρι το 2008 που ήταν στην αγορά ως καινούργιο (αυτοκίνητο του c seg και citroen) έγραφε στα 130χλμ/ώρα 71db
Αντίστοιχα το Suzuki swift 1,2 γράφει και πάλι στα τεστ του adac. 71,2 db. Παρόμοια και το 1,0 turbo.Αντίστοιχα το σημερινό facelift polo tgi γράφει 69,3 db στα 130χλμ/ώρα. Καλύτερο μεν, αλλά όχι τόσο τρελή διαφορά.
Βελτιώθηκαν τα b seg από το 2008 αλλά όπως είπα το swift σου δίνει ηχομονωση σαν σε ευρωπαϊκό c seg του 2008.
Για πολλούς από εμάς αρκετά ανεκτό να πω την αλήθεια.Μια αύξηση του ήχου κατά 3dB σημαίνει διπλασιασμό της ενέργειας του ήχου.Γενικά σχεδόν ολοι οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται μια αύξηση/μείωση από 3dB και πάνω.
https://www.audiocheck.net/blindtests_level.php?lvl=3
Στο λινκ έχει την διαφορά στον ήχο σε αύξηση/μειώση 3dB..στην συνέχεια πιο κάτω έχει ένα blind test που παράγει έναν ήχο και σου λέει να δηλώσεις αν είναι flat,+3dB,-3dB...δοκιμάστε 10 προσπάθειες..έχει και επιλογές 6dB αλλά και αρκετά μικρότερες όπως 1dB,0.5dB..στα +-3dB έκανα 10/10 με σιγουριά στις απαντησεις μου ενώ στο +-1dB 4/10 και αυτό με τύχη… -
RE: Citroen Ami
Πέτυχα Citroen Ami στον περιφερειακό της Δρπατεσωνας με κατεύθυνση προς Ιχθυόσκαλα φορτωμένο σε 3 μετρο τρέιλερ. το ρυμουλκούσε ένα Citroen C5 aircross αν δεν κάνω λάθος. Φωτογραφικό υλικό δεν έχω καθώς οδηγούσα.(source:trustmebro)
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Παντού το κάνουν..και κατά τους ανοιξιάτικους ξαι θερινούς μήνες που έχει υψηλή θερμοκρασία το βλέπουμε πιο συχνά..όταν αρχίσουν τα κρύα δεν βγαίνουν έξω από την φωλιά τους και κρατουν τα εκκρίματα για μήνες(το «έντερο» τους μπορεί να μεγαλώσει όσο δεν φαντάζεσαι μέσα στο σώμα τους)..καθηγητής μελισσοκομίας μου είχε πει ότι προτιμάνε νομίζω σκουρόχρωμα αυτοκίνητα..με κάθε επιφύλαξη αυτό καθώς έχουν περάσει πολλά χρόνια που μου το είχε πει..(μπορεί να ήταν και ανοιχτόχρωμα)..συγνώμη για το εκτός θέματος
-
RE: VW Tiguan 2016
Στο δικό μου προσθιοκινητο με 130 άλογα και αυτόματο διπλού συμπλέκτη πάντα σε ίδιες συνθήκες σε sport mode σπίνιαρουν οι τροχοί πολύ πιο εύκολα εν σύγκριση με το normal mode..η απόκριση στο πάτημα του πεντάλ είναι πολύ πιο απότομη στο sportκαι χρειάζεται πιο γλυκό πάτημα..στο νορμαλ χρειάζεσαι πολύ πιο μεγάλη βύθιση ώστε να το επιτυχείς αυτό και όχι πάντα να σπινιαρουν..παράδοξο το φαινόμενο σε εσένα ντεττολ
-
RE: RENAULT FORUM
@yem said in RENAULT FORUM:
@celebrimor said in RENAULT FORUM:
Για όσους δεν το γνωρίζουν(μόλις το ανακάλυψα τυχαία) η Renault έφερε επιτέλους την εφαρμογή My Renault και στην Ελλάδα.Θα την βρείτε στα Play Store/App Store.
Ε. Καλά δεν δουλεύει, δεν συνδέεται καν με το αυτοκίνητο! Ολόκληρη εφαρμογή για να δείχνει (και αυτό λανθασμένα) το υπόλοιπο εγγύησης στο χρώμα και στα μηχανικά μέρη... Αίσχος
Τους πήρε 3-4 χρόνια να την φέρουν στην Ελλάδα..υπομονή αλλά τόσα για να δουλεύει όπως πρέπει..τις επόμενες μέρες θα δοκιμάσω τον συγχρονισμό με το αυτοκίνητο..εγγύηση κι εμένα μου εμφανίζει λάθος
-
RE: Citroen Ami
Τάπα πήγαινε..45χλμ στην ΛΕΑ για να μην «εμποδίζει»
-
RE: Keyless entry
@k-m said in Keyless entry:
το
nein nein besser gesichert mit UWB*
τι σημαινει ?
το Χ ειναι οτι εχει θεμα ?
Όπου Χ σε κάθε στήλη σημαίνει ότι κε τον εξοπλισμό που δοκίμαζαν να παραβιάσουν κατάφεραν να ξεκλειδωνόσουν το αμάξι ή/και να εκκινήσουν τον κινητήρα..όπου nein δεν κατάφεραν τιποτα..Bessie gesichert mit UWB που αναφέρετε στα σχόλια της τελευταίας στήλης σημαίνει ότι αποτράπηκε καθώς χρησιμοποιείται τεχνολογία Ultra Wide Band…από ότι κατάλαβα εγώ όσα κλειδιά-αμάξια υποστηρίζουν UWB όταν πάνε να κάνουν αναμετάδοση τους σήματος και να ξεγελασουν το αμάξι ότι το κλειδί είναι δίπλα στο στο αυτοκίνητο ενώ στην πραγματικότητα είναι μακριά αυτό μπλοκάρει το σήμα και δεν δέχεται την αναμετάδοση..κάποιος που το γνωρίζει καλύτερα μπορεί να στο εξηγήσει
Latest posts made by celebrimor
-
RE: Renault Clio V
@nickb said in Renault Clio V:
Ρε παιδιά το ξέρω,το έχω και είναι 1.0tce με cvt και έχω κάνει 70.000 σε 3 χρονια.απλα θέλω το facelift για τη γυναικα μου με cvt επειδή την βολεύει.
Ναι έκανα λάθος για το pre facelift ότι δεν είχε έκδοση με cvt αλλά στο facelift δεν έχει γίνει καμία αναφορά για cvt
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayto-einai-to-neo-renault-clio/amp/ -
RE: Renault Clio V
@nickb said in Renault Clio V:
Καλησπέρα,έχει κανείς ιδέα αν το facelift θα βγει με cvt?
Δεν έχει γίνει κάπου αναφορά..ούτε και το prefacelift βγήκε με CVT αλλά για 1-1,5 χρόνο με DCT..αυτόματο μόνο το υβριδικό(όχι cvt) και οι υπόλοιποι κινητήρες μόνο χειροκίνητα κιβώτια
-
RE: Renault Clio V
@jimkl-0 said in Renault Clio V:
@antoniokon said in Renault Clio V:
Εμένα (Clio 2021) εμφανίζει την ένδειξη αυτή όταν έχω πολύ χαμηλή βενζίνη ή αέριο για κάποιο λόγο. Το μήνυμα αναφέρει να τσεκάρω την έκτακτη κλήση, όσες φορές βέβαια και αν πατήσω το κουμπί της έκτακτης κλήσης η ένδειξη παραμένει. Αν φουλάρω αέριο ή βενζίνη η ένδειξη σβήνει. Δε ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό.Το μήνυμα του «ελεγχος έκτακτης κλήσης» αφορά την μπαταρία του σύστημα τους αυτού που είναι χαμηλή ή έχει εξαντληθεί.
-
RE: Renault Clio V
@antoniokon said in Renault Clio V:
Σήμερα το μεσημέρι άναψε η λυχνία με το γαλλικό κλειδί (πάνω δεξιά στο καντράν) και εμφάνισε το μήνυμα "έλεγχος συστήματος ψεκασμού"...
Στο manual γράφει επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο...
Εννοείται ότι θα το πάω Δευτέρα πρωί (ελπίζω να είναι ανοιχτά)...
Μήπως όμως έχει συμβεί και σε άλλον για να πάρω μια ιδέα τι με περιμένει?
Υ.Γ. Clio του 2022, πρώτο σέρβις Απρίλιο 2023, 7.200 χλμ...επίσης άνοιξα έκλεισα δυο τρεις φορές τον κινητήρα αλλά η ένδειξη παραμένει...το γύρισα σε βενζίνη, τα ίδια...
Κινητήρας tce 1.0? Αν ναι σε φόρουμ του εξωτερικού αναφέρετε αρκετές φορές, και γράφουν ότι γίνετε μια ενημέρωση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία.
-
RE: Toyota C-HR 2016
Οι φωτογραφίες είναι από το τεστ που κάνει το ADAC.DE που χρησιμοποιεί μια τυποποιημένη μέθοδο σε όλα τα αυτοκίνητα...η μια οριτζιναλ και η άλλη μεταφρασμένη..αφορά το facelift C-HR
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@celebrimor said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Σήμερα στην Ολυμπία οδό,ρεύμα προς Αθήνα
, γύρω στις 10:45, 5 Canada Air(4 φαίνονται στην φωτογραφία,αν φαίνονται λόγο της ποιότητας που θα ανεβεί) και μετά τα ίδια έκαναν βουτιά για να γεμίσουν νερό στον κόλπο της Ελευσίνας στο ύψος των διοδίων της Ελευσίνας.Επίσης κατά τη 1 στην Αθηνών Κορίνθου ρεύμα προς Κόρινθο στο ύψος του Ασπροπύργου είδα μόνο 2 ελικόπτερα.
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@xenos said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Eγώ πέρασα την ΕΟ Ελευσίνα έως Κόρινθο χθες το απόγευμα και σήμερα το πρωί και δεν είδα ούτε 1 αεροπλάνο. Μόνο ελικόπτερα είχε το μενού.
Σήμερα στην Ολυμπία οδό,ρεύμα προς Αθήνα
, γύρω στις 10:45, 5 Canada Air(4 φαίνονται στην φωτογραφία,αν φαίνονται λόγο της ποιότητας που θα ανεβεί) και μετά τα ίδια έκαναν βουτιά για να γεμίσουν νερό στον κόλπο της Ελευσίνας στο ύψος των διοδίων της Ελευσίνας.
-
RE: Peugeot 3008 2016
https://punchpowertrain.com/wp-content/uploads/2022/10/Tech_sheet_DT2.pdf
Κατασκευαστής του κιβωτίου είναι ν Punch Powertrains. Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές φαίνεται για υγρού τύπου συμπλέκτη. Θεωρητικά θετικό και αυτό μαζι με τα σχόλια για ηλεκτρική εκκίνηση που έγραψε ο Lap για την μακροζωία των συμπλεκτών.
-
RE: TESLA FORUM
Ένα αρκετά ωραίο βίντεο σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση, τα επίπεδα της, τα νομικά ζήτημα κ.α.
-
RE: Renault Captur II
@dublin said in Renault Captur II:
Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco"....και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.
Σε Clio 5ης γενιάς(φαντάζομαι και στο Captur 2ης) όταν χρησιμοποιείς το πρόγραμμα ECO και χρειάζεσαι επιτάχυνση αν πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού η τέρμα ή τα 2/3 αυτόματα δίνει ότι δύναμη έχει το μοτέρ και μετά αν αφήσεις το γκάζι επιστρέφει πάλι στο ECO..δοκιμασμένο και δουλευει υποδειγματικά μπορώ να πω..επισυνάπτω φωτογραφία από τις οδηγίες χρήσης του CLIO