Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 146
    • 147
    • 94 / 147
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    127
    2937
    170318
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @creative last edited by

      Καλα εκανες και εγραψες οπως τα νιωθεις
      Υπαρχουν και πειραχτηρια εδω μεσα ......

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        araxnis last edited by

        Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

        If in doubt...flat out!!

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zaxosm last edited by

          Μια χαρά τα γράφεις @creative ! Είναι αυτο το συναίσθημα!

          Έτσι κι εγώ που είχα ένα κλιο του '99 με τον 1.2 και 60 αλογα. Όταν πήρα το t-cross των 95 αναιμικών ίππων αισθάνθηκα ακριβώς το ίδιο με εσένα.

          Όταν παίρνω τη 2λιτρη x2 του πατέρα μου προσγειώνομαι βέβαια αλλά το πραγματικό μου μέτρο σύγκρισης είναι τo clio!

          Καλοτάξιδος να είσαι.

          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
          Hyundai Inster 42kwh

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • cirus
            cirus @creative last edited by

            @creative said in Renault Captur II:

            Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:

            Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.

            Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).

            Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".

            Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.

            Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
            Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.

            Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.

            Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.

            Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."

            Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".

            Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.

            Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.😇

            Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο

            Απλά η συγκεκριμένη φράση ήταν λίγο.... τραβηγμένη από τον ενθουσιασμό σου (και λογικό) και πάνω σε αυτό κάναμε λίγη αθώα πλακίτσα, τιποτα παραπάνω.

            Μια χαρά τα λες. Ωραιότατο όχημα το Captur να το χαίρεσαι και τεραστια διαφορά από το κλειό που είχες. Μην παρεξηγεις την αθώα πλακίτσα. Είναι καλοπροαίρετη 🙂

            Cirus the virus

            H 1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • C
              creative @araxnis last edited by

              @araxnis said in Renault Captur II:

              Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

              Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.

              Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...

              D A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • D
                dublin @creative last edited by dublin

                @creative said in Renault Captur II:

                @araxnis said in Renault Captur II:

                Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

                Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.

                Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...

                Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.

                Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco".. είναι μία μουφα και μισή.. απλά σου κόβει επιδόσεις και επειδή σέρνεσαι νομίζεις ότι κάνεις και οικονομία..και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.

                Είναι και λογικό δηλαδή να "ενθουσιαστείς" με την διαφορά ECO και Sport, και φυσικά με την διαφορά Clio του 06 με Captur του 2023 (το Clio ήταν το καινούργιο που βγήκε το 06, ή το προηγούμενο μοντέλο που πήγε μέχρι το 05 νομίζω..);

                C C 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                • C
                  creative @dublin last edited by

                  @dublin said in Renault Captur II:

                  @creative said in Renault Captur II:

                  @araxnis said in Renault Captur II:

                  Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

                  Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.

                  Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...

                  Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.

                  Τον Μάιο του 2022 η πιό πλούσια έκδοση του Crossland μαζί με τα επιπλέον που ήθελα έπιανε τα 25.000, ενώ η έκδοση Dynamic του Captur τα 24.800.

                  Τώρα βλέπω ότι το μεν Crossland δεν έχει πλέον την πλούσια έκδοση, αλλά τη μεσαία και πρέπει να βάλεις επιπλέον ό,τι είχε το Μάιο και κοστίζει 27.500 χωρίς το συρόμενο πίσω κάθισμα (σκεφτείτε ότι ήταν στάνταρ στην έκδοση που είχα δει το Μάιο...), το δε Captur η πλούσια έκδοση Dynamic έγινε Rive Gauche και κοστίζει 26.500.

                  Δεν ξέρω που θα φτάσει αυτή η κατάσταση με τις τόσο μεγάλες αυξήσεις στις τιμές και δεν ξέρω πως κινείται η αγορά του αυτοκινήτου με τόσα χρήματα που ζητούνται για ένα "φυσιολογικό" αυτοκίνητο.

                  Και μετά αναρωτιώμαστε γιατί τα οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα μας είναι άνω της 20ετίας....😕

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    creative @dublin last edited by

                    @dublin said in Renault Captur II:

                    @creative said in Renault Captur II:

                    @araxnis said in Renault Captur II:

                    Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

                    Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.

                    Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...

                    Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.

                    Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco".. είναι μία μουφα και μισή.. απλά σου κόβει επιδόσεις και επειδή σέρνεσαι νομίζεις ότι κάνεις και οικονομία..και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.

                    Είναι και λογικό δηλαδή να "ενθουσιαστείς" με την διαφορά ECO και Sport, και φυσικά με την διαφορά Clio του 06 με Captur του 2023 (το Clio ήταν το καινούργιο που βγήκε το 06, ή το προηγούμενο μοντέλο που πήγε μέχρι το 05 νομίζω..);

                    Είχα πάρει το μοντέλο της 3ης γενιάς που ήταν κοντά στα 4 μέτρα (3986mm).

                    Το "eco" κάνει αυτό που αναφέρετε οπότε υποθέτω ότι βγάζει και την ανάλογη οικονομία στην κατανάλωση η οποία δεν ξέρω αν είναι ίδια με το να επιλέγω το "normal" μαζί με το start-stop.

                    Αν κάποιος που το έχει περισσότερο καιρό και το έχει ψάξει/δοκιμάσει ας μας ενημερώσει εδώ να μάθω.🤓

                    D xenos 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin @creative last edited by dublin

                      @creative said in Renault Captur II:

                      @dublin said in Renault Captur II:

                      @creative said in Renault Captur II:

                      @araxnis said in Renault Captur II:

                      Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

                      Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.

                      Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...

                      Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.

                      Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco".. είναι μία μουφα και μισή.. απλά σου κόβει επιδόσεις και επειδή σέρνεσαι νομίζεις ότι κάνεις και οικονομία..και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.

                      Είναι και λογικό δηλαδή να "ενθουσιαστείς" με την διαφορά ECO και Sport, και φυσικά με την διαφορά Clio του 06 με Captur του 2023 (το Clio ήταν το καινούργιο που βγήκε το 06, ή το προηγούμενο μοντέλο που πήγε μέχρι το 05 νομίζω..);

                      Είχα πάρει το μοντέλο της 3ης γενιάς που ήταν κοντά στα 4 μέτρα (3986mm).

                      Το "eco" κάνει αυτό που αναφέρετε οπότε υποθέτω ότι βγάζει και την ανάλογη οικονομία στην κατανάλωση η οποία δεν ξέρω αν είναι ίδια με το να επιλέγω το "normal" μαζί με το start-stop.

                      Αν κάποιος που το έχει περισσότερο καιρό και το έχει ψάξει/δοκιμάσει ας μας ενημερώσει εδώ να μάθω.🤓

                      Απλά πήγαινε σιγά και στα όρια του αυτοκινήτου σου! Αν ανεβάζεις στροφές θα καις, αν πηγαίνεις πολύ συντηρητικά και στα ορια που πρέπει, θα καις λίγο! Γιατί να στο υποδεικνύει αυτό μια "χαζή" παραφραφιτσα στο software;!

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        creative @dublin last edited by

                        @dublin said in Renault Captur II:

                        @creative said in Renault Captur II:

                        @dublin said in Renault Captur II:

                        @creative said in Renault Captur II:

                        @araxnis said in Renault Captur II:

                        Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

                        Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.

                        Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...

                        Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.

                        Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco".. είναι μία μουφα και μισή.. απλά σου κόβει επιδόσεις και επειδή σέρνεσαι νομίζεις ότι κάνεις και οικονομία..και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.

                        Είναι και λογικό δηλαδή να "ενθουσιαστείς" με την διαφορά ECO και Sport, και φυσικά με την διαφορά Clio του 06 με Captur του 2023 (το Clio ήταν το καινούργιο που βγήκε το 06, ή το προηγούμενο μοντέλο που πήγε μέχρι το 05 νομίζω..);

                        Είχα πάρει το μοντέλο της 3ης γενιάς που ήταν κοντά στα 4 μέτρα (3986mm).

                        Το "eco" κάνει αυτό που αναφέρετε οπότε υποθέτω ότι βγάζει και την ανάλογη οικονομία στην κατανάλωση η οποία δεν ξέρω αν είναι ίδια με το να επιλέγω το "normal" μαζί με το start-stop.

                        Αν κάποιος που το έχει περισσότερο καιρό και το έχει ψάξει/δοκιμάσει ας μας ενημερώσει εδώ να μάθω.🤓

                        Απλά πήγαινε σιγά και στα όρια του αυτοκινήτου σου! Αν ανεβάζεις στροφές θα καις, αν πηγαίνεις πολύ συντηρητικά και στα ορια που πρέπει, θα καις λίγο! Γιατί να στο υποδεικνύει αυτό μια "χαζή" παραφραφιτσα στο software;!

                        Λογική σκέψη.
                        Προς το παρόν μου αρέσει η διαμόρφωση των οθονών και ο πράσινος κρυφός φωτισμός όταν βάζω το eco, ενώ στο normal αν και άλλαξα τον φωτισμό σε "μπλέ/γαλάζιο" μου έρχεται λίγο περίεργα.
                        Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, με άλλα λόγια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • xenos
                          xenos @creative last edited by

                          @creative said in Renault Captur II:

                          ...

                          @creative μήπως αλλάζεις ταχύτητες στις 2.5κ στροφές και μετά όπως είσαι με την τελευταία ταχύτητα πατάς φουλ γκάζι;
                          Έτσι μην περιμένεις πολλά, άσε που το σκίζεις λίγο...

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            creative @xenos last edited by

                            @xenos said in Renault Captur II:

                            @creative said in Renault Captur II:

                            ...

                            @creative μήπως αλλάζεις ταχύτητες στις 2.5κ στροφές και μετά όπως είσαι με την τελευταία ταχύτητα πατάς φουλ γκάζι;
                            Έτσι μην περιμένεις πολλά, άσε που το σκίζεις λίγο...

                            Αλλάζω τις ταχύτητες όταν μου δείχνει τη σχετική ένδειξη στην οθόνη και το πόδι μου είναι αρκετά ελφρύ στο γκάζι θα έλεγα.

                            Εξάλλου μέσα στην κίνηση της Αθήνας πόσο να τρέξει το αυτοκίνητο για να πατήσω φουλ γκάζι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Όταν το βάζεις στο Σπορτ καλό είναι να βάζεις την κάσκα οξυγόνου

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                celebrimor @dublin last edited by

                                @dublin said in Renault Captur II:

                                Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco"....και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.

                                Σε Clio 5ης γενιάς(φαντάζομαι και στο Captur 2ης) όταν χρησιμοποιείς το πρόγραμμα ECO και χρειάζεσαι επιτάχυνση αν πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού η τέρμα ή τα 2/3 αυτόματα δίνει ότι δύναμη έχει το μοτέρ και μετά αν αφήσεις το γκάζι επιστρέφει πάλι στο ECO..δοκιμασμένο και δουλευει υποδειγματικά μπορώ να πω..επισυνάπτω φωτογραφία από τις οδηγίες χρήσης του CLIO
                                8DE0A7DF-31B4-4DE1-9028-DBBC7EC13CAF.jpeg

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • H
                                  harisma23 @cirus last edited by

                                  @cirus said in Renault Captur II:

                                  @creative said in Renault Captur II:

                                  Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:

                                  Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.

                                  Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).

                                  Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".

                                  Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.

                                  Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
                                  Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.

                                  Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.

                                  Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.

                                  Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."

                                  Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".

                                  Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.

                                  Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.😇

                                  Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο

                                  Η πλάκα είναι ότι ούτε αυτό ισχύει! Όπως είχα γράψει πιο πάνω, το 1400άρι Clio με τα 98 άλογα είναι πιο γρήγορο από το Captur με τα 100. Εξάλλου αυτό είναι λογικό, καθώς το Captur είναι και βαρύτερο και χειρότερο από αεροδυναμική αντίσταση:
                                  https://zeperfs.com/en/duel6838-8745.htm
                                  Πιθανολογώ ότι είτε λόγω ηλικίας κάποια άλογα του Clio είχαν πεθάνει, είτε (πιο πιθανό) λόγω του τρόπου οδήγησης του creative το Clio ήταν "μπουκωμένο" σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό, πιστέψτε με, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις. Θυμάμαι όταν είχα πάει στρατό και είχα αφήσει για ένα εξάμηνο το Clio Ι 1.4 να κάνει διαδρομές μόνο εντός πόλης, όταν το έβγαλα για το πρώτο ταξίδι, δεν πήγαινε πάνω από 175 κοντερίσια ούτε στη μεγαλύτερη κατηφόρα. Αφού το ξεκάπνισα, στο ταξίδι της επιστροφής έπιασε (σε κατηφόρα πάντα) 203 κοντερίσια!

                                  D gatoz C 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dublin @harisma23 last edited by

                                    @harisma23 said in Renault Captur II:

                                    @cirus said in Renault Captur II:

                                    @creative said in Renault Captur II:

                                    Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:

                                    Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.

                                    Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).

                                    Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".

                                    Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.

                                    Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
                                    Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.

                                    Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.

                                    Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.

                                    Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."

                                    Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".

                                    Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.

                                    Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.😇

                                    Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο

                                    Η πλάκα είναι ότι ούτε αυτό ισχύει! Όπως είχα γράψει πιο πάνω, το 1400άρι Clio με τα 98 άλογα είναι πιο γρήγορο από το Captur με τα 100. Εξάλλου αυτό είναι λογικό, καθώς το Captur είναι και βαρύτερο και χειρότερο από αεροδυναμική αντίσταση:
                                    https://zeperfs.com/en/duel6838-8745.htm
                                    Πιθανολογώ ότι είτε λόγω ηλικίας κάποια άλογα του Clio είχαν πεθάνει, είτε (πιο πιθανό) λόγω του τρόπου οδήγησης του creative το Clio ήταν "μπουκωμένο" σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό, πιστέψτε με, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις. Θυμάμαι όταν είχα πάει στρατό και είχα αφήσει για ένα εξάμηνο το Clio Ι 1.4 να κάνει διαδρομές μόνο εντός πόλης, όταν το έβγαλα για το πρώτο ταξίδι, δεν πήγαινε πάνω από 175 κοντερίσια ούτε στη μεγαλύτερη κατηφόρα. Αφού το ξεκάπνισα, στο ταξίδι της επιστροφής έπιασε (σε κατηφόρα πάντα) 203 κοντερίσια!

                                    Μπορεί και αυτό.. εγώ νομίζω ότι είναι η διαφορά ECO με sport.. είναι τόσο ψοφια στο ECO που 50αρια στρογγυλοφαναρα μοιάζουν με Hayabusa!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @harisma23 last edited by gatoz

                                      @harisma23 said in Renault Captur II:

                                      @cirus said in Renault Captur II:

                                      @creative said in Renault Captur II:

                                      Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:

                                      Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.

                                      Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).

                                      Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".

                                      Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.

                                      Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
                                      Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.

                                      Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.

                                      Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.

                                      Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."

                                      Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".

                                      Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.

                                      Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.😇

                                      Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο

                                      Η πλάκα είναι ότι ούτε αυτό ισχύει! Όπως είχα γράψει πιο πάνω, το 1400άρι Clio με τα 98 άλογα είναι πιο γρήγορο από το Captur με τα 100. Εξάλλου αυτό είναι λογικό, καθώς το Captur είναι και βαρύτερο και χειρότερο από αεροδυναμική αντίσταση:
                                      https://zeperfs.com/en/duel6838-8745.htm
                                      Πιθανολογώ ότι είτε λόγω ηλικίας κάποια άλογα του Clio είχαν πεθάνει, είτε (πιο πιθανό) λόγω του τρόπου οδήγησης του creative το Clio ήταν "μπουκωμένο" σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό, πιστέψτε με, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις. Θυμάμαι όταν είχα πάει στρατό και είχα αφήσει για ένα εξάμηνο το Clio Ι 1.4 να κάνει διαδρομές μόνο εντός πόλης, όταν το έβγαλα για το πρώτο ταξίδι, δεν πήγαινε πάνω από 175 κοντερίσια ούτε στη μεγαλύτερη κατηφόρα. Αφού το ξεκάπνισα, στο ταξίδι της επιστροφής έπιασε (σε κατηφόρα πάντα) 203 κοντερίσια!

                                      #gallochrepo

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        araxnis @creative last edited by

                                        @creative said in Renault Captur II:

                                        @araxnis said in Renault Captur II:

                                        Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

                                        Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.

                                        Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...

                                        Ήμουν μεταξύ αυτών των δύο και προτίμησα το Crossland γιατί:
                                        α. Όταν ψαχνόμουν (09-11/21) δεν υπήρχε σε diesel το Captur.
                                        β. Ενώ γενικά με είχε αρέσει περισσότερο το Captur ως σύνολο, με απογοήτευσε στην δοκιμή η παρουσία τριγμών σε καινούριο αυτοκίνητο.Ρωτώντας κάποιους γνωστούς κατόχους, οι τριγμοί ήταν δεδομένοι σε πολύ λίγα μάλιστα χιλιόμετρα.Ελπίζω να το έχουν διορθώσει.Αντιθετα το Crossalnd, δεν εκανε τσικ ουτε στην δοκιμή, ουτε το δικό μου μέχρι στιγμής. Επιπλέον με ξένισε η παρουσία πισω ταμπούρων, αλλά δεν νομίζω οτι τελικά επαιξε καποιο ρόλο, καθώς τα φρένα ήταν υποδειγματικά.
                                        Γενικά ήταν πολύ κακή περίοδος τότε, με ελάχιστες επιλογές και πολύ λιγότερες παρουσίες στις εκθέσεις (δεν υπήρχε αυτοκίνητο ούτε για δείγμα). Σαφώς η κατάσταση είναι καλύτερη τώρα (απλα πιο ακριβή).

                                        If in doubt...flat out!!

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dublin @araxnis last edited by dublin

                                          @araxnis said in Renault Captur II:

                                          @creative said in Renault Captur II:

                                          @araxnis said in Renault Captur II:

                                          Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...

                                          Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.

                                          Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...

                                          Ήμουν μεταξύ αυτών των δύο και προτίμησα το Crossland γιατί:
                                          α. Όταν ψαχνόμουν (09-11/21) δεν υπήρχε σε diesel το Captur.
                                          β. Ενώ γενικά με είχε αρέσει περισσότερο το Captur ως σύνολο, με απογοήτευσε στην δοκιμή η παρουσία τριγμών σε καινούριο αυτοκίνητο.Ρωτώντας κάποιους γνωστούς κατόχους, οι τριγμοί ήταν δεδομένοι σε πολύ λίγα μάλιστα χιλιόμετρα.Ελπίζω να το έχουν διορθώσει.Αντιθετα το Crossalnd, δεν εκανε τσικ ουτε στην δοκιμή, ουτε το δικό μου μέχρι στιγμής. Επιπλέον με ξένισε η παρουσία πισω ταμπούρων, αλλά δεν νομίζω οτι τελικά επαιξε καποιο ρόλο, καθώς τα φρένα ήταν υποδειγματικά.
                                          Γενικά ήταν πολύ κακή περίοδος τότε, με ελάχιστες επιλογές και πολύ λιγότερες παρουσίες στις εκθέσεις (δεν υπήρχε αυτοκίνητο ούτε για δείγμα). Σαφώς η κατάσταση είναι καλύτερη τώρα (απλα πιο ακριβή).

                                          Αυτό ήθελα να το γράψω παραπάνω, αλλά δεν το έβαλα γιατί θα με έλεγαν εγκάθετο..τα τελευταία 2 χρόνια τα PSA έκαναν πολύ σημαντικές πωλήσεις λόγω Diesel κινητήρων.

                                          Κάθε αυτοκίνητο έχει τα συν και τα πλην του, όπως είπα και πάνω, μαζί με το Aircross αυτά τα 2 (CrossLand/Aircross) έχουν την καλύτερη εκμετάλλευση εσωτερικού. Επίσης μέχρι πριν 12-16 μήνες είχαν και σημαντική διαφορά στην τιμή από το Captur. Για τους τριγμούς και κάποια εργονομικά φάουλ της Renault δεν θέλω να αναφερθώ, αλλά κατά τη γνώμη μου υπάρχουν..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            fentaginz last edited by fentaginz

                                            Ναι γιατι εμεις που επιλεγουμε το Captur II το πηραμε για την επιταχυνση και τα αλογα

                                            Μερικοι εδω ειστε μεγαλα σπιρτα σας θαυμαζω. Τετοια τερατα ευφυιας πρωτη φορα βλεπω

                                            @creative απορω γιατι απολογεισαι και εξηγεις κιολας αφου μυαλο αυτοι δεν εχουν δεν προκειται να αλλαξει κατι

                                            D H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 94 / 147
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr