-
Καλα εκανες και εγραψες οπως τα νιωθεις
Υπαρχουν και πειραχτηρια εδω μεσα ...... -
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
-
Μια χαρά τα γράφεις @creative ! Είναι αυτο το συναίσθημα!
Έτσι κι εγώ που είχα ένα κλιο του '99 με τον 1.2 και 60 αλογα. Όταν πήρα το t-cross των 95 αναιμικών ίππων αισθάνθηκα ακριβώς το ίδιο με εσένα.
Όταν παίρνω τη 2λιτρη x2 του πατέρα μου προσγειώνομαι βέβαια αλλά το πραγματικό μου μέτρο σύγκρισης είναι τo clio!
Καλοτάξιδος να είσαι.
-
@creative said in Renault Captur II:
Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:
Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.
Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).
Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".
Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.
Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.
Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.
Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."
Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".
Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο
Απλά η συγκεκριμένη φράση ήταν λίγο.... τραβηγμένη από τον ενθουσιασμό σου (και λογικό) και πάνω σε αυτό κάναμε λίγη αθώα πλακίτσα, τιποτα παραπάνω.
Μια χαρά τα λες. Ωραιότατο όχημα το Captur να το χαίρεσαι και τεραστια διαφορά από το κλειό που είχες. Μην παρεξηγεις την αθώα πλακίτσα. Είναι καλοπροαίρετη
-
@araxnis said in Renault Captur II:
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.
Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...
-
@creative said in Renault Captur II:
@araxnis said in Renault Captur II:
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.
Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...
Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.
Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco".. είναι μία μουφα και μισή.. απλά σου κόβει επιδόσεις και επειδή σέρνεσαι νομίζεις ότι κάνεις και οικονομία..και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.
Είναι και λογικό δηλαδή να "ενθουσιαστείς" με την διαφορά ECO και Sport, και φυσικά με την διαφορά Clio του 06 με Captur του 2023 (το Clio ήταν το καινούργιο που βγήκε το 06, ή το προηγούμενο μοντέλο που πήγε μέχρι το 05 νομίζω..);
-
@dublin said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@araxnis said in Renault Captur II:
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.
Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...
Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.
Τον Μάιο του 2022 η πιό πλούσια έκδοση του Crossland μαζί με τα επιπλέον που ήθελα έπιανε τα 25.000, ενώ η έκδοση Dynamic του Captur τα 24.800.
Τώρα βλέπω ότι το μεν Crossland δεν έχει πλέον την πλούσια έκδοση, αλλά τη μεσαία και πρέπει να βάλεις επιπλέον ό,τι είχε το Μάιο και κοστίζει 27.500 χωρίς το συρόμενο πίσω κάθισμα (σκεφτείτε ότι ήταν στάνταρ στην έκδοση που είχα δει το Μάιο...), το δε Captur η πλούσια έκδοση Dynamic έγινε Rive Gauche και κοστίζει 26.500.
Δεν ξέρω που θα φτάσει αυτή η κατάσταση με τις τόσο μεγάλες αυξήσεις στις τιμές και δεν ξέρω πως κινείται η αγορά του αυτοκινήτου με τόσα χρήματα που ζητούνται για ένα "φυσιολογικό" αυτοκίνητο.
Και μετά αναρωτιώμαστε γιατί τα οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα μας είναι άνω της 20ετίας....
-
@dublin said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@araxnis said in Renault Captur II:
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.
Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...
Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.
Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco".. είναι μία μουφα και μισή.. απλά σου κόβει επιδόσεις και επειδή σέρνεσαι νομίζεις ότι κάνεις και οικονομία..και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.
Είναι και λογικό δηλαδή να "ενθουσιαστείς" με την διαφορά ECO και Sport, και φυσικά με την διαφορά Clio του 06 με Captur του 2023 (το Clio ήταν το καινούργιο που βγήκε το 06, ή το προηγούμενο μοντέλο που πήγε μέχρι το 05 νομίζω..);
Είχα πάρει το μοντέλο της 3ης γενιάς που ήταν κοντά στα 4 μέτρα (3986mm).
Το "eco" κάνει αυτό που αναφέρετε οπότε υποθέτω ότι βγάζει και την ανάλογη οικονομία στην κατανάλωση η οποία δεν ξέρω αν είναι ίδια με το να επιλέγω το "normal" μαζί με το start-stop.
Αν κάποιος που το έχει περισσότερο καιρό και το έχει ψάξει/δοκιμάσει ας μας ενημερώσει εδώ να μάθω.
-
@creative said in Renault Captur II:
@dublin said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@araxnis said in Renault Captur II:
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.
Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...
Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.
Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco".. είναι μία μουφα και μισή.. απλά σου κόβει επιδόσεις και επειδή σέρνεσαι νομίζεις ότι κάνεις και οικονομία..και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.
Είναι και λογικό δηλαδή να "ενθουσιαστείς" με την διαφορά ECO και Sport, και φυσικά με την διαφορά Clio του 06 με Captur του 2023 (το Clio ήταν το καινούργιο που βγήκε το 06, ή το προηγούμενο μοντέλο που πήγε μέχρι το 05 νομίζω..);
Είχα πάρει το μοντέλο της 3ης γενιάς που ήταν κοντά στα 4 μέτρα (3986mm).
Το "eco" κάνει αυτό που αναφέρετε οπότε υποθέτω ότι βγάζει και την ανάλογη οικονομία στην κατανάλωση η οποία δεν ξέρω αν είναι ίδια με το να επιλέγω το "normal" μαζί με το start-stop.
Αν κάποιος που το έχει περισσότερο καιρό και το έχει ψάξει/δοκιμάσει ας μας ενημερώσει εδώ να μάθω.
Απλά πήγαινε σιγά και στα όρια του αυτοκινήτου σου! Αν ανεβάζεις στροφές θα καις, αν πηγαίνεις πολύ συντηρητικά και στα ορια που πρέπει, θα καις λίγο! Γιατί να στο υποδεικνύει αυτό μια "χαζή" παραφραφιτσα στο software;!
-
@dublin said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@dublin said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@araxnis said in Renault Captur II:
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.
Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...
Δεν συγκρίνονται..το Cross Land ή πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να πέσει 3.000 η τιμή του άμεσα. Πολλούς χώρους για το μέγεθός του (το μοιράζεται αυτό με το συντεκνο Aircross) αλλά ξεπερασμένο από το χρόνο πλέον, ασχέτως με το πετυχημένο facelift.
Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco".. είναι μία μουφα και μισή.. απλά σου κόβει επιδόσεις και επειδή σέρνεσαι νομίζεις ότι κάνεις και οικονομία..και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.
Είναι και λογικό δηλαδή να "ενθουσιαστείς" με την διαφορά ECO και Sport, και φυσικά με την διαφορά Clio του 06 με Captur του 2023 (το Clio ήταν το καινούργιο που βγήκε το 06, ή το προηγούμενο μοντέλο που πήγε μέχρι το 05 νομίζω..);
Είχα πάρει το μοντέλο της 3ης γενιάς που ήταν κοντά στα 4 μέτρα (3986mm).
Το "eco" κάνει αυτό που αναφέρετε οπότε υποθέτω ότι βγάζει και την ανάλογη οικονομία στην κατανάλωση η οποία δεν ξέρω αν είναι ίδια με το να επιλέγω το "normal" μαζί με το start-stop.
Αν κάποιος που το έχει περισσότερο καιρό και το έχει ψάξει/δοκιμάσει ας μας ενημερώσει εδώ να μάθω.
Απλά πήγαινε σιγά και στα όρια του αυτοκινήτου σου! Αν ανεβάζεις στροφές θα καις, αν πηγαίνεις πολύ συντηρητικά και στα ορια που πρέπει, θα καις λίγο! Γιατί να στο υποδεικνύει αυτό μια "χαζή" παραφραφιτσα στο software;!
Λογική σκέψη.
Προς το παρόν μου αρέσει η διαμόρφωση των οθονών και ο πράσινος κρυφός φωτισμός όταν βάζω το eco, ενώ στο normal αν και άλλαξα τον φωτισμό σε "μπλέ/γαλάζιο" μου έρχεται λίγο περίεργα.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, με άλλα λόγια! -
@creative said in Renault Captur II:
...
@creative μήπως αλλάζεις ταχύτητες στις 2.5κ στροφές και μετά όπως είσαι με την τελευταία ταχύτητα πατάς φουλ γκάζι;
Έτσι μην περιμένεις πολλά, άσε που το σκίζεις λίγο... -
@xenos said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
...
@creative μήπως αλλάζεις ταχύτητες στις 2.5κ στροφές και μετά όπως είσαι με την τελευταία ταχύτητα πατάς φουλ γκάζι;
Έτσι μην περιμένεις πολλά, άσε που το σκίζεις λίγο...Αλλάζω τις ταχύτητες όταν μου δείχνει τη σχετική ένδειξη στην οθόνη και το πόδι μου είναι αρκετά ελφρύ στο γκάζι θα έλεγα.
Εξάλλου μέσα στην κίνηση της Αθήνας πόσο να τρέξει το αυτοκίνητο για να πατήσω φουλ γκάζι;
-
Όταν το βάζεις στο Σπορτ καλό είναι να βάζεις την κάσκα οξυγόνου
-
@dublin said in Renault Captur II:
Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco"....και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.
Σε Clio 5ης γενιάς(φαντάζομαι και στο Captur 2ης) όταν χρησιμοποιείς το πρόγραμμα ECO και χρειάζεσαι επιτάχυνση αν πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού η τέρμα ή τα 2/3 αυτόματα δίνει ότι δύναμη έχει το μοτέρ και μετά αν αφήσεις το γκάζι επιστρέφει πάλι στο ECO..δοκιμασμένο και δουλευει υποδειγματικά μπορώ να πω..επισυνάπτω φωτογραφία από τις οδηγίες χρήσης του CLIO
-
@cirus said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:
Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.
Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).
Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".
Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.
Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.
Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.
Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."
Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".
Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο
Η πλάκα είναι ότι ούτε αυτό ισχύει! Όπως είχα γράψει πιο πάνω, το 1400άρι Clio με τα 98 άλογα είναι πιο γρήγορο από το Captur με τα 100. Εξάλλου αυτό είναι λογικό, καθώς το Captur είναι και βαρύτερο και χειρότερο από αεροδυναμική αντίσταση:
https://zeperfs.com/en/duel6838-8745.htm
Πιθανολογώ ότι είτε λόγω ηλικίας κάποια άλογα του Clio είχαν πεθάνει, είτε (πιο πιθανό) λόγω του τρόπου οδήγησης του creative το Clio ήταν "μπουκωμένο" σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό, πιστέψτε με, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις. Θυμάμαι όταν είχα πάει στρατό και είχα αφήσει για ένα εξάμηνο το Clio Ι 1.4 να κάνει διαδρομές μόνο εντός πόλης, όταν το έβγαλα για το πρώτο ταξίδι, δεν πήγαινε πάνω από 175 κοντερίσια ούτε στη μεγαλύτερη κατηφόρα. Αφού το ξεκάπνισα, στο ταξίδι της επιστροφής έπιασε (σε κατηφόρα πάντα) 203 κοντερίσια! -
@harisma23 said in Renault Captur II:
@cirus said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:
Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.
Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).
Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".
Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.
Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.
Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.
Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."
Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".
Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο
Η πλάκα είναι ότι ούτε αυτό ισχύει! Όπως είχα γράψει πιο πάνω, το 1400άρι Clio με τα 98 άλογα είναι πιο γρήγορο από το Captur με τα 100. Εξάλλου αυτό είναι λογικό, καθώς το Captur είναι και βαρύτερο και χειρότερο από αεροδυναμική αντίσταση:
https://zeperfs.com/en/duel6838-8745.htm
Πιθανολογώ ότι είτε λόγω ηλικίας κάποια άλογα του Clio είχαν πεθάνει, είτε (πιο πιθανό) λόγω του τρόπου οδήγησης του creative το Clio ήταν "μπουκωμένο" σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό, πιστέψτε με, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις. Θυμάμαι όταν είχα πάει στρατό και είχα αφήσει για ένα εξάμηνο το Clio Ι 1.4 να κάνει διαδρομές μόνο εντός πόλης, όταν το έβγαλα για το πρώτο ταξίδι, δεν πήγαινε πάνω από 175 κοντερίσια ούτε στη μεγαλύτερη κατηφόρα. Αφού το ξεκάπνισα, στο ταξίδι της επιστροφής έπιασε (σε κατηφόρα πάντα) 203 κοντερίσια!Μπορεί και αυτό.. εγώ νομίζω ότι είναι η διαφορά ECO με sport.. είναι τόσο ψοφια στο ECO που 50αρια στρογγυλοφαναρα μοιάζουν με Hayabusa!
-
@harisma23 said in Renault Captur II:
@cirus said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:
Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.
Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).
Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".
Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.
Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.
Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.
Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."
Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".
Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο
Η πλάκα είναι ότι ούτε αυτό ισχύει! Όπως είχα γράψει πιο πάνω, το 1400άρι Clio με τα 98 άλογα είναι πιο γρήγορο από το Captur με τα 100. Εξάλλου αυτό είναι λογικό, καθώς το Captur είναι και βαρύτερο και χειρότερο από αεροδυναμική αντίσταση:
https://zeperfs.com/en/duel6838-8745.htm
Πιθανολογώ ότι είτε λόγω ηλικίας κάποια άλογα του Clio είχαν πεθάνει, είτε (πιο πιθανό) λόγω του τρόπου οδήγησης του creative το Clio ήταν "μπουκωμένο" σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό, πιστέψτε με, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις. Θυμάμαι όταν είχα πάει στρατό και είχα αφήσει για ένα εξάμηνο το Clio Ι 1.4 να κάνει διαδρομές μόνο εντός πόλης, όταν το έβγαλα για το πρώτο ταξίδι, δεν πήγαινε πάνω από 175 κοντερίσια ούτε στη μεγαλύτερη κατηφόρα. Αφού το ξεκάπνισα, στο ταξίδι της επιστροφής έπιασε (σε κατηφόρα πάντα) 203 κοντερίσια!#gallochrepo
-
@creative said in Renault Captur II:
@araxnis said in Renault Captur II:
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.
Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...
Ήμουν μεταξύ αυτών των δύο και προτίμησα το Crossland γιατί:
α. Όταν ψαχνόμουν (09-11/21) δεν υπήρχε σε diesel το Captur.
β. Ενώ γενικά με είχε αρέσει περισσότερο το Captur ως σύνολο, με απογοήτευσε στην δοκιμή η παρουσία τριγμών σε καινούριο αυτοκίνητο.Ρωτώντας κάποιους γνωστούς κατόχους, οι τριγμοί ήταν δεδομένοι σε πολύ λίγα μάλιστα χιλιόμετρα.Ελπίζω να το έχουν διορθώσει.Αντιθετα το Crossalnd, δεν εκανε τσικ ουτε στην δοκιμή, ουτε το δικό μου μέχρι στιγμής. Επιπλέον με ξένισε η παρουσία πισω ταμπούρων, αλλά δεν νομίζω οτι τελικά επαιξε καποιο ρόλο, καθώς τα φρένα ήταν υποδειγματικά.
Γενικά ήταν πολύ κακή περίοδος τότε, με ελάχιστες επιλογές και πολύ λιγότερες παρουσίες στις εκθέσεις (δεν υπήρχε αυτοκίνητο ούτε για δείγμα). Σαφώς η κατάσταση είναι καλύτερη τώρα (απλα πιο ακριβή). -
@araxnis said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@araxnis said in Renault Captur II:
Και στο Focus MK2 που είχα, η αίσθηση επιτάχυνσης που ειχα ήταν αρκετά πιο έντονη με κάθε πάτημα του πλήκτρου του (απλού) cc, σε σχέση με το πάτημα του πεντάλ..Στο Crossland που έχω τώρα, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά...
Το Crossland ήταν να το επιλέξω, αλλά όταν είδα από κοντά το Captur και μου είπαν τιμή προσφοράς μαζί με την οικονομία του υγραερίου, την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο, άλλαξα γνώμη.
Ασχέτως του ότι το Crossland είχε και μπάρες οροφής και Head Up Display ενώ το Captur όχι...
Ήμουν μεταξύ αυτών των δύο και προτίμησα το Crossland γιατί:
α. Όταν ψαχνόμουν (09-11/21) δεν υπήρχε σε diesel το Captur.
β. Ενώ γενικά με είχε αρέσει περισσότερο το Captur ως σύνολο, με απογοήτευσε στην δοκιμή η παρουσία τριγμών σε καινούριο αυτοκίνητο.Ρωτώντας κάποιους γνωστούς κατόχους, οι τριγμοί ήταν δεδομένοι σε πολύ λίγα μάλιστα χιλιόμετρα.Ελπίζω να το έχουν διορθώσει.Αντιθετα το Crossalnd, δεν εκανε τσικ ουτε στην δοκιμή, ουτε το δικό μου μέχρι στιγμής. Επιπλέον με ξένισε η παρουσία πισω ταμπούρων, αλλά δεν νομίζω οτι τελικά επαιξε καποιο ρόλο, καθώς τα φρένα ήταν υποδειγματικά.
Γενικά ήταν πολύ κακή περίοδος τότε, με ελάχιστες επιλογές και πολύ λιγότερες παρουσίες στις εκθέσεις (δεν υπήρχε αυτοκίνητο ούτε για δείγμα). Σαφώς η κατάσταση είναι καλύτερη τώρα (απλα πιο ακριβή).Αυτό ήθελα να το γράψω παραπάνω, αλλά δεν το έβαλα γιατί θα με έλεγαν εγκάθετο..τα τελευταία 2 χρόνια τα PSA έκαναν πολύ σημαντικές πωλήσεις λόγω Diesel κινητήρων.
Κάθε αυτοκίνητο έχει τα συν και τα πλην του, όπως είπα και πάνω, μαζί με το Aircross αυτά τα 2 (CrossLand/Aircross) έχουν την καλύτερη εκμετάλλευση εσωτερικού. Επίσης μέχρι πριν 12-16 μήνες είχαν και σημαντική διαφορά στην τιμή από το Captur. Για τους τριγμούς και κάποια εργονομικά φάουλ της Renault δεν θέλω να αναφερθώ, αλλά κατά τη γνώμη μου υπάρχουν..
-
Ναι γιατι εμεις που επιλεγουμε το Captur II το πηραμε για την επιταχυνση και τα αλογα
Μερικοι εδω ειστε μεγαλα σπιρτα σας θαυμαζω. Τετοια τερατα ευφυιας πρωτη φορα βλεπω
@creative απορω γιατι απολογεισαι και εξηγεις κιολας αφου μυαλο αυτοι δεν εχουν δεν προκειται να αλλαξει κατι
Renault Captur II