Πριν 2 ώρες στην Ερτ1 στην εκπομπη «Κεραία» είχε συνέντευξη τον Κώστα Καββαθά, τον ιδρυτή των 4Τροχών. Η συνέντευξη έχει διάρκεια μόνο 1 ώρα για όποιον ενδιαφέρεται.
EDIT: Την συνέντευξη θα την βρείτε στο ERTFLIX
Best posts made by celebrimor
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
-
RE: Renault Captur II
@dublin said in Renault Captur II:
Ήθελα να αναφέρω την πάγια άποψή μου για το "eco"....και αν χρειαστείς την δύναμη άμεσα, δεν θα την έχεις...δεν το χρησιμοποιώ ποτέ και πουθενά..σε κάποιες μηχανές, αν περάσεις κάποιο συγκεκριμένο ύψος στροφών απενεργοποιείται (γιατί προφανώς για λόγους ασφαλείας ή πρακτικούς θα χρειαστείς μέγιστη ισχύ), δεν έχω δει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτοκίνητα, αν υπάρχει κάποιο που δουλεύει έτσι καλό θα ήταν να το ξέρουμε.
Σε Clio 5ης γενιάς(φαντάζομαι και στο Captur 2ης) όταν χρησιμοποιείς το πρόγραμμα ECO και χρειάζεσαι επιτάχυνση αν πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού η τέρμα ή τα 2/3 αυτόματα δίνει ότι δύναμη έχει το μοτέρ και μετά αν αφήσεις το γκάζι επιστρέφει πάλι στο ECO..δοκιμασμένο και δουλευει υποδειγματικά μπορώ να πω..επισυνάπτω φωτογραφία από τις οδηγίες χρήσης του CLIO
-
RE: Renault Clio V
Καλο αυτο που λες για τον ψηφιακο, οτι δεν δημιουργουσε προβληματα. Η αληθεια ειναι οτι θα ειναι πολυ περιεργο να κινεισαι χωρις ουτε την πιο απλη πληροφορια. Δεν εχω ψαξει σε ξενα σαιτ ειναι η αληθεια. Εχεις κανενα να προτεινεις; Ειναι συχνο αυτο το προβλημα; Για το multi-sense μου ειναι λιγο αδιαφορο να πω την αληθεια αν και στο test drive ψαρωσα λιγο που αλλαξε χρωματα κλπ κλπ
Δεν έχω σαιτ αλλά διάφορες ομάδες στο FB που αναφέρουν..ιταλικές και τουρκικές ομάδες έχουν πολλές πληροφορίες καθώς στις χώρες ττους κυκλοφορούν παρά πολλά Κλιο..ενδεικτικά κάποιες ομάδες Renault Clio V,Clio 5 TÜRKIYE,,Renault Clio official club Italia(σε αυτό ανεβαίνουν πληροφορίες και για παλαιότερες γενιές,στα δυο πρώτα μόνο για της 5ης γενιάς).
Ο χώρος στο πορτμπαγκάζ με μέτρηση VDA είναι στα 340 λίτρα.Τα 391 που λέει η Renault είναι με άλλη.Βέβαια σε άλλο σαιτ βρήκα ότι και η μέτρηση στα 340 δεν είναι ακριβής και αυτή καθώς δοκίμασαν και τα έβγαλαν 274 κατά VDA(μέτρηση έως το καλυμα).Παραθέτω και το λινκ.https://www.archyde.com/renault-has-overvalued-the-boot-volume-of-its-clio-by-24/
-
RE: SUZUKI FORUM
@lap said in SUZUKI FORUM:
Εδώ σε δόκιμη του adac, που υποτίθεται κρατά ένα πρωτόκολλο στις δοκιμές του το c4 μέχρι το 2008 που ήταν στην αγορά ως καινούργιο (αυτοκίνητο του c seg και citroen) έγραφε στα 130χλμ/ώρα 71db
Αντίστοιχα το Suzuki swift 1,2 γράφει και πάλι στα τεστ του adac. 71,2 db. Παρόμοια και το 1,0 turbo.Αντίστοιχα το σημερινό facelift polo tgi γράφει 69,3 db στα 130χλμ/ώρα. Καλύτερο μεν, αλλά όχι τόσο τρελή διαφορά.
Βελτιώθηκαν τα b seg από το 2008 αλλά όπως είπα το swift σου δίνει ηχομονωση σαν σε ευρωπαϊκό c seg του 2008.
Για πολλούς από εμάς αρκετά ανεκτό να πω την αλήθεια.Μια αύξηση του ήχου κατά 3dB σημαίνει διπλασιασμό της ενέργειας του ήχου.Γενικά σχεδόν ολοι οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται μια αύξηση/μείωση από 3dB και πάνω.
https://www.audiocheck.net/blindtests_level.php?lvl=3
Στο λινκ έχει την διαφορά στον ήχο σε αύξηση/μειώση 3dB..στην συνέχεια πιο κάτω έχει ένα blind test που παράγει έναν ήχο και σου λέει να δηλώσεις αν είναι flat,+3dB,-3dB...δοκιμάστε 10 προσπάθειες..έχει και επιλογές 6dB αλλά και αρκετά μικρότερες όπως 1dB,0.5dB..στα +-3dB έκανα 10/10 με σιγουριά στις απαντησεις μου ενώ στο +-1dB 4/10 και αυτό με τύχη… -
RE: Citroen Ami
Πέτυχα Citroen Ami στον περιφερειακό της Δρπατεσωνας με κατεύθυνση προς Ιχθυόσκαλα φορτωμένο σε 3 μετρο τρέιλερ. το ρυμουλκούσε ένα Citroen C5 aircross αν δεν κάνω λάθος. Φωτογραφικό υλικό δεν έχω καθώς οδηγούσα.(source:trustmebro)
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Παντού το κάνουν..και κατά τους ανοιξιάτικους ξαι θερινούς μήνες που έχει υψηλή θερμοκρασία το βλέπουμε πιο συχνά..όταν αρχίσουν τα κρύα δεν βγαίνουν έξω από την φωλιά τους και κρατουν τα εκκρίματα για μήνες(το «έντερο» τους μπορεί να μεγαλώσει όσο δεν φαντάζεσαι μέσα στο σώμα τους)..καθηγητής μελισσοκομίας μου είχε πει ότι προτιμάνε νομίζω σκουρόχρωμα αυτοκίνητα..με κάθε επιφύλαξη αυτό καθώς έχουν περάσει πολλά χρόνια που μου το είχε πει..(μπορεί να ήταν και ανοιχτόχρωμα)..συγνώμη για το εκτός θέματος
-
RE: VW Tiguan 2016
Στο δικό μου προσθιοκινητο με 130 άλογα και αυτόματο διπλού συμπλέκτη πάντα σε ίδιες συνθήκες σε sport mode σπίνιαρουν οι τροχοί πολύ πιο εύκολα εν σύγκριση με το normal mode..η απόκριση στο πάτημα του πεντάλ είναι πολύ πιο απότομη στο sportκαι χρειάζεται πιο γλυκό πάτημα..στο νορμαλ χρειάζεσαι πολύ πιο μεγάλη βύθιση ώστε να το επιτυχείς αυτό και όχι πάντα να σπινιαρουν..παράδοξο το φαινόμενο σε εσένα ντεττολ
-
RE: RENAULT FORUM
@yem said in RENAULT FORUM:
@celebrimor said in RENAULT FORUM:
Για όσους δεν το γνωρίζουν(μόλις το ανακάλυψα τυχαία) η Renault έφερε επιτέλους την εφαρμογή My Renault και στην Ελλάδα.Θα την βρείτε στα Play Store/App Store.
Ε. Καλά δεν δουλεύει, δεν συνδέεται καν με το αυτοκίνητο! Ολόκληρη εφαρμογή για να δείχνει (και αυτό λανθασμένα) το υπόλοιπο εγγύησης στο χρώμα και στα μηχανικά μέρη... Αίσχος
Τους πήρε 3-4 χρόνια να την φέρουν στην Ελλάδα..υπομονή αλλά τόσα για να δουλεύει όπως πρέπει..τις επόμενες μέρες θα δοκιμάσω τον συγχρονισμό με το αυτοκίνητο..εγγύηση κι εμένα μου εμφανίζει λάθος
-
RE: Citroen Ami
Τάπα πήγαινε..45χλμ στην ΛΕΑ για να μην «εμποδίζει»
-
RE: Keyless entry
@k-m said in Keyless entry:
το
nein nein besser gesichert mit UWB*
τι σημαινει ?
το Χ ειναι οτι εχει θεμα ?
Όπου Χ σε κάθε στήλη σημαίνει ότι κε τον εξοπλισμό που δοκίμαζαν να παραβιάσουν κατάφεραν να ξεκλειδωνόσουν το αμάξι ή/και να εκκινήσουν τον κινητήρα..όπου nein δεν κατάφεραν τιποτα..Bessie gesichert mit UWB που αναφέρετε στα σχόλια της τελευταίας στήλης σημαίνει ότι αποτράπηκε καθώς χρησιμοποιείται τεχνολογία Ultra Wide Band…από ότι κατάλαβα εγώ όσα κλειδιά-αμάξια υποστηρίζουν UWB όταν πάνε να κάνουν αναμετάδοση τους σήματος και να ξεγελασουν το αμάξι ότι το κλειδί είναι δίπλα στο στο αυτοκίνητο ενώ στην πραγματικότητα είναι μακριά αυτό μπλοκάρει το σήμα και δεν δέχεται την αναμετάδοση..κάποιος που το γνωρίζει καλύτερα μπορεί να στο εξηγήσει
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
@lap said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Με τις μέλισσες συχνά. Άσε που όταν το πλένω ρίχνουν αυτό το κίτρινο. Τι είναι χέσιμο μέλισσας;
Ναι τα εκκρίματα της μέλισσας είναι
-
RE: Renault Clio V
@celebrimor said in Renault Clio V:
Καλο αυτο που λες για τον ψηφιακο, οτι δεν δημιουργουσε προβληματα. Η αληθεια ειναι οτι θα ειναι πολυ περιεργο να κινεισαι χωρις ουτε την πιο απλη πληροφορια. Δεν εχω ψαξει σε ξενα σαιτ ειναι η αληθεια. Εχεις κανενα να προτεινεις; Ειναι συχνο αυτο το προβλημα; Για το multi-sense μου ειναι λιγο αδιαφορο να πω την αληθεια αν και στο test drive ψαρωσα λιγο που αλλαξε χρωματα κλπ κλπ
Δεν έχω σαιτ αλλά διάφορες ομάδες στο FB που αναφέρουν..ιταλικές και τουρκικές ομάδες έχουν πολλές πληροφορίες καθώς στις χώρες ττους κυκλοφορούν παρά πολλά Κλιο..ενδεικτικά κάποιες ομάδες Renault Clio V,Clio 5 TÜRKIYE,,Renault Clio official club Italia(σε αυτό ανεβαίνουν πληροφορίες και για παλαιότερες γενιές,στα δυο πρώτα μόνο για της 5ης γενιάς).
Ο χώρος στο πορτμπαγκάζ με μέτρηση VDA είναι στα 340 λίτρα.Τα 391 που λέει η Renault είναι με άλλη.Βέβαια σε άλλο σαιτ βρήκα ότι και η μέτρηση στα 340 δεν είναι ακριβής και αυτή καθώς δοκίμασαν και τα έβγαλαν 274 κατά VDA(μέτρηση έως το καλυμα).Παραθέτω και το λινκ.https://www.archyde.com/renault-has-overvalued-the-boot-volume-of-its-clio-by-24/
Σε συνέχεια του παραπάνω το ADAC με την μέθοδο VDA αλλά διαφορετικό iso(δεν έκατσα να μεταφράσω ακριβώς μέχρι που και από μετράει) έβγαλε το polo,208,Clio με 250 λίτρα και το Fiesta 225.Όποτε γενικά με τα ανκοινωθεντα από τους κατασκευαστές λίτρα γίνεται μεγάλο παιχνίδι πως μετράει ο καθένας.Στο παραπάνω κιόλας που έβγαλαν στην Renault 340 ενώ οι δοκιμαστές 274 ανέφερε η Renault ότι μέτρησε λίγο παραπάνω από το καλυμα ως τα προσκέφαλα(μάλλον) αλλά και τον χώρο της ρεζέρβας.Όλα αυτά με μέθοδο VDA αλλά ο καθένας με διαφορετικά iso.
-
RE: Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.
@antoniokon said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@celebrimor said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@antoniokon said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Το Clio δεν έχει
Έχει σε συγκεκριμένες εκδόσεις εξοπλισμού
Ίσως...
Πάντως εγώ πήρα την έκδοση Dynamic, που ήταν η πλουσιότερη έκδοση τον Απρίλιο του 2022...
Σε εκδόσεις MY19-21 ξέρω ότι υπήρχαν..για 22 όπως γράφεις και στην Dynamic έπεσε ψαλίδι τελικά -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Να ξέρεις ότι τις βαθμολογίες στα ταμπελακια τις βάζει η κάθε εταιρεία Αυθαίρετα για τα ελαστικά της και δεν υπάρχει συγκεκριμένος φορέας βαθμολόγησης!
Καλό,ε;;;;;
Δυστυχώς πολλοί αγοράζουν με γνώμονα αυτά τα ταμπελακια.Δεν το γνώριζα αυτό,ευχαριστώ για την διευκρίνιση!
-
RE: Renault Clio V
Η RS Line γιατί σταμάτησε ρε παιδιά? Το αυτοκίνητο ήταν κουκλί σε αυτή την έκδοση! Το περίεργο είναι ότι στο site την διαφημίζει κανονικά, όπως και την Initiale (το ίδιο και στο captur νομίζω)...
Κανείς δεν ξέρει όπως κανείς δεν ξέρει την περίοδο που εισαγόταν ο 1.3 130 με το αυτόματο κιβώτιο στο εξωτερικό κυκλοφορούσε και σε χειροκίνητο αλλά ποτέ δεν ήρθε Ελλάδα
-
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
Πρώτο αμάξι που έπιασα τιμόνι ήταν ένα Opel Vectra 2ης γενιάς. Μαθήματα οδήγησης σε ένα Toyota Yaris 3ης γενιάς.
-
RE: Ford Focus MK4
@sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:
Το ότι είναι ξηρού τύπου το γνωρίζω ήδη οπότε είναι λίγο αναπόφευκτη η σύνδεση και ο "φόβος" της ιστορίας των powershift/DSG (ναι προφανώς όχι του DSG που φοράνε τα 2L).
Είσαι σίγουρος ότι είναι ξυρου τύπου ; Τα Reanult φοράνε το 7DCT300 που είναι υγρού τύπου…από όσο έχω διαβάσει και η FORD ξεκίνησε χρησιμοποιεί και αυτή το συγκεκριμένο μοντέλο της MAGNA
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
@polioan said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@celebrimor said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Α και η Mercedes καδένα έβαζε, τώρα στα καινούργια δεν ξέρω.
Ο 1.3 που είναι συνεργασία Renault-Mercedes-Nissan έχει καδένα.
Δεν ανέφερα ότι όλα με καδένα μπορεί να σπάσουν. Απλά ήταν γνωστό στα Audi εκείνης της φουρνιάς για ελλατωματικη κατασκευή και λάθος υπολογισμός
Ναι φυσικά όλα μπορούν να συμβούν..εγώ απλώς απάντησα στην απορία του andya για το αν έχουν καδένα κάποιο κινητήρες που χρησιμοποεί η Mercedes.
-
RE: Renault Captur II
Ναι, απλά δεν έχουν κάνει ανάκληση λόγω του ότι δεν έχει βγάλει βλάβη όλη η παρτίδα από τα συγκεκριμένα κομπρεσέρ.
Σε ομάδες κατόχων Clio V του εξωτερικού(Γαλλια,Ιταλία) έχουν βγει πολλά και τους αλλάζουν εγγύηση..το γνωρίζει η Renault…χαζομάρα που δεν κάνει ανάκληση καθώς είναι κάτι που βγαίνει αργά η γρήγορα..στις ομάδες αυτές αναφέρουν ότι κυρίως εμφανίζεται σε κλιο κατασκευασμένα 2019-20 και αρχές 21(πιο σπάνια)