Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI FORUM
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 84
    • 85
    • 51 / 85
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    1693
    60049
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas @antonakis last edited by dimsabas

      @antonakis said in SUZUKI FORUM:

      @dimsabas said in SUZUKI FORUM:

      Μην τολμήσετε και βάλετε παραγγελία χωρίς να το οδηγήσετε πρώτα. Τέτοιο χάλι στον θόρυβο κύλισης δεν έχω συναντήσει σε κανένα όχημα ανεξαρτήτως τιμής, κατηγορίας, παλαιότητας.
      Οδηγήστε το κι αν σας κάνει, πάσο. Σε όλα τα υπόλοιπα, είναι από μέτριο ως πολύ καλό, οπότε γιατί όχι;

      Έχεις οδηγήσει περισσότερα αυτοκίνητα από μένα, αλλά τουλάχιστον δεν θυμάμαι το swift που είχα να ήταν rolling noise king.
      Στο ταξιδιωτικό σου λες ότι έχει θόρυβο κύλισης και με ανοιχτά παράθυρα. Άρα δεν είναι μόνο οι θόλοι, σωστά?

      Μιλάμε να ρολάρεις στην κατηφόρα και να ακούς βουητό σα να έχει αρπάξει ρουλεμάν. Ξαναλέω ότι οδηγώ μοντέλα όλων των κατηγοριών. Το Mazda2 είναι αντίστοιχης τιμής και ξεχειλίζει από ποιότητα, υπολείπεται βέβαια σε εξοπλισμό. Το Micra ήταν επίσης ίδιας κατηγορίας μοντέλο.

      https://cartalk.gr/

      npapanik L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • npapanik
        npapanik @dimsabas last edited by npapanik

        @dimsabas said in SUZUKI FORUM:

        @antonakis said in SUZUKI FORUM:

        @dimsabas said in SUZUKI FORUM:

        Μην τολμήσετε και βάλετε παραγγελία χωρίς να το οδηγήσετε πρώτα. Τέτοιο χάλι στον θόρυβο κύλισης δεν έχω συναντήσει σε κανένα όχημα ανεξαρτήτως τιμής, κατηγορίας, παλαιότητας.
        Οδηγήστε το κι αν σας κάνει, πάσο. Σε όλα τα υπόλοιπα, είναι από μέτριο ως πολύ καλό, οπότε γιατί όχι;

        Έχεις οδηγήσει περισσότερα αυτοκίνητα από μένα, αλλά τουλάχιστον δεν θυμάμαι το swift που είχα να ήταν rolling noise king.
        Στο ταξιδιωτικό σου λες ότι έχει θόρυβο κύλισης και με ανοιχτά παράθυρα. Άρα δεν είναι μόνο οι θόλοι, σωστά?

        Μιλάμε να ρολάρεις στην κατηφόρα και να ακούς βουητό σα να έχει αρπάξει ρουλεμάν.

        Δημήτρη, αυτό που λες μου συμβαίνει σε κάποιες επιφάνειες δρόμου και όχι σε όλες. Τώρα φοράει τα μαμά Conti Sportcontact 5, το φθινόπωρο που θα μπουν τα PS4 θα επιβεβαιώσω ή όχι τα λεγόμενα.

        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap Banned @dimsabas last edited by lap

          @dimsabas said in SUZUKI FORUM:

          @antonakis said in SUZUKI FORUM:

          @dimsabas said in SUZUKI FORUM:

          Μην τολμήσετε και βάλετε παραγγελία χωρίς να το οδηγήσετε πρώτα. Τέτοιο χάλι στον θόρυβο κύλισης δεν έχω συναντήσει σε κανένα όχημα ανεξαρτήτως τιμής, κατηγορίας, παλαιότητας.
          Οδηγήστε το κι αν σας κάνει, πάσο. Σε όλα τα υπόλοιπα, είναι από μέτριο ως πολύ καλό, οπότε γιατί όχι;

          Έχεις οδηγήσει περισσότερα αυτοκίνητα από μένα, αλλά τουλάχιστον δεν θυμάμαι το swift που είχα να ήταν rolling noise king.
          Στο ταξιδιωτικό σου λες ότι έχει θόρυβο κύλισης και με ανοιχτά παράθυρα. Άρα δεν είναι μόνο οι θόλοι, σωστά?

          Μιλάμε να ρολάρεις στην κατηφόρα και να ακούς βουητό σα να έχει αρπάξει ρουλεμάν. Ξαναλέω ότι οδηγώ μοντέλα όλων των κατηγοριών. Το Mazda2 είναι αντίστοιχης τιμής και ξεχειλίζει από ποιότητα, υπολείπεται βέβαια σε εξοπλισμό. Το Micra ήταν επίσης ίδιας κατηγορίας μοντέλο.

          Όχι ρε...τι λες;
          Ακούγεται αλλά όπως είπα σαν τα παλιά c seg. Τσεκαρισμενο στους ίδιους δρόμους
          Ρε μπας και έχει θέμα.

          Η ανάρτηση ναι κάνει γδουπους αν περάσεις από σαμαρακι, η πίσω.

          Λες να έβγαλαν μόνωση στα facelift για να πέσει στα co2!!!!!😰

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas @lap last edited by

            Αλλάζει χροιά ανάλογα με το οδόστρωμα, δεν είναι ρουλεμάν, απλώς το παρομοίωσα. Και τις δύο φορές έχω οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά υποτίθεται ότι τα δημοσιογραφικά ελέγχονται τακτικά.

            https://cartalk.gr/

            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap Banned last edited by

              Περίμενε να βρω κάποιο βιντεάκι να μου πεις αν το ακούς έτσι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis @dimsabas last edited by

                @dimsabas said in SUZUKI FORUM:

                Αλλάζει χροιά ανάλογα με το οδόστρωμα, δεν είναι ρουλεμάν, απλώς το παρομοίωσα. Και τις δύο φορές έχω οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά υποτίθεται ότι τα δημοσιογραφικά ελέγχονται τακτικά.

                Μήπως οφείλεται στο cvt ?

                "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap Banned last edited by lap

                  Τι να πω; Να επηρεάζει τόσο πολύ το cvt;

                  Γενικά λένε ακούγεται το cvt αλλά εδώ ο Ζήκος λέει για τροχασμο.

                  Ρε συ Ζήκο δεν βγάζεις ένα βιντεάκι με κάποιο app με db

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • antonakis
                    antonakis last edited by

                    Μπορεί να δοκιμάσει και ένα χειροκίνητο να μας πει κάποια στιγμή.
                    Απλά από περιέργεια το λέω.

                    Π.χ. σε Vitara/Scross έχω δει που λένε ότι έχουν θόρυβο κύλισης από τα Continental και αλλάζοντάς τα μειώνεται.

                    "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap Banned last edited by lap

                      Έχει θόρυβο και πολύ για τα σημερινά δεδομένα. Αλλά αυτό που περιγράφει ο dimsaba, είναι κάπως υπερβολικό κατά την ταπεινή μου άποψη.

                      Για τα λάστιχα ο manast που τα άλλαξε μπορεί να μας πει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap Banned last edited by lap

                        https://assets.adac.de/image/upload/Autodatenbank/Autotest/AT1634_Citroen_C4_16_16V_Confort/Citroen_C4_16_16V_Confort.pdf

                        Εδώ σε δόκιμη του adac, που υποτίθεται κρατά ένα πρωτόκολλο στις δοκιμές του το c4 μέχρι το 2008 που ήταν στην αγορά ως καινούργιο (αυτοκίνητο του c seg και citroen) έγραφε στα 130χλμ/ώρα 71db
                        Αντίστοιχα το Suzuki swift 1,2 γράφει και πάλι στα τεστ του adac. 71,2 db. Παρόμοια και το 1,0 turbo.

                        Αντίστοιχα το σημερινό facelift polo tgi γράφει 69,3 db στα 130χλμ/ώρα. Καλύτερο μεν, αλλά όχι τόσο τρελή διαφορά.

                        Βελτιώθηκαν τα b seg από το 2008 αλλά όπως είπα το swift σου δίνει ηχομονωση σαν σε ευρωπαϊκό c seg του 2008.
                        Για πολλούς από εμάς αρκετά ανεκτό να πω την αλήθεια.

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap Banned last edited by

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            celebrimor @lap last edited by

                            @lap said in SUZUKI FORUM:

                            https://assets.adac.de/image/upload/Autodatenbank/Autotest/AT1634_Citroen_C4_16_16V_Confort/Citroen_C4_16_16V_Confort.pdf

                            Εδώ σε δόκιμη του adac, που υποτίθεται κρατά ένα πρωτόκολλο στις δοκιμές του το c4 μέχρι το 2008 που ήταν στην αγορά ως καινούργιο (αυτοκίνητο του c seg και citroen) έγραφε στα 130χλμ/ώρα 71db
                            Αντίστοιχα το Suzuki swift 1,2 γράφει και πάλι στα τεστ του adac. 71,2 db. Παρόμοια και το 1,0 turbo.

                            Αντίστοιχα το σημερινό facelift polo tgi γράφει 69,3 db στα 130χλμ/ώρα. Καλύτερο μεν, αλλά όχι τόσο τρελή διαφορά.

                            Βελτιώθηκαν τα b seg από το 2008 αλλά όπως είπα το swift σου δίνει ηχομονωση σαν σε ευρωπαϊκό c seg του 2008.
                            Για πολλούς από εμάς αρκετά ανεκτό να πω την αλήθεια.

                            Μια αύξηση του ήχου κατά 3dB σημαίνει διπλασιασμό της ενέργειας του ήχου.Γενικά σχεδόν ολοι οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται μια αύξηση/μείωση από 3dB και πάνω.
                            https://www.audiocheck.net/blindtests_level.php?lvl=3
                            Στο λινκ έχει την διαφορά στον ήχο σε αύξηση/μειώση 3dB..στην συνέχεια πιο κάτω έχει ένα blind test που παράγει έναν ήχο και σου λέει να δηλώσεις αν είναι flat,+3dB,-3dB...δοκιμάστε 10 προσπάθειες..έχει και επιλογές 6dB αλλά και αρκετά μικρότερες όπως 1dB,0.5dB..στα +-3dB έκανα 10/10 με σιγουριά στις απαντησεις μου ενώ στο +-1dB 4/10 και αυτό με τύχη…

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              lap Banned last edited by

                              Εξαιρετικό ποστ.

                              Να σου πω την αλήθεια στα 6db όντως λες πως υπάρχει αισθητή διαφορά πάντα στα 440hz που λέει για το τεστ.

                              Στα 3db πολύ μικρή . Πρέπει να βρούμε όμως πόσα hz είναι συνήθως ο θόρυβος τροχασμου. Τα 440 φαινονται πολύ υψηλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                civil357 last edited by

                                Lap ,η κλίμακα των db είναι λογαριθμική, δεν είναι γραμμική, για αυτό μια διαφορά 2 db στην περιοχή των 70 , έχει τεράστια διαφορά από μια ίδιου αριθμητικού μεγέθους στα 50.

                                Αν τα θυμάμαι και σωστά μετά από τόσα χρόνια....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • antonakis
                                  antonakis last edited by

                                  Επίσης ο θόρυβος τροχασμου πρέπει να πλησιάζει white noise, άρα ήχος σε μεγάλο εύρος συχνοτήτων... Γι'αυτό κοιμίζει και μωρά.

                                  "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap Banned last edited by lap

                                    Σωστός, για αυτό και εγώ αν ανεβάσω μια βαθμίδα το κλιματιστικό καλύπτει πολύ τον θόρυβο ταξιδιού και μοιάζει πολύ πιο αθόρυβο.
                                    Αν τις βάλεις τις μπαρες του κλίμα στο μέσο, λιμουζίνα γίνεται. Ο κλιματισμός καλύπτει όλους τους άλλους ήχους, χωρίς να σου παίρνει τα αυτιά.
                                    Ίσως για αυτό κάνω άνετα ταξίδια και έχω την αίσθηση του μια χαρά αυτοκινήτου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • storm
                                      storm last edited by

                                      #Grand_Vitara_mono

                                      Απόψεις.
                                      Την άλλη βδομάδα είμαι αδειούχος και παίζει λίγος χρόνος για #Grand_Vitara_mono

                                      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/326594573-suzuki-grand-vitara
                                      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/328442462-suzuki-grand-vitara

                                      gatoz V 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • gatoz
                                        gatoz @storm last edited by

                                        @storm said in SUZUKI FORUM:

                                        #Grand_Vitara_mono

                                        Απόψεις.
                                        Την άλλη βδομάδα είμαι αδειούχος και παίζει λίγος χρόνος για #Grand_Vitara_mono

                                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/326594573-suzuki-grand-vitara
                                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/328442462-suzuki-grand-vitara

                                        καταιγις να ξερεις μονο οτι αυτη η γενια δεν εχει σασι αλλα υποπλαισιο και κυριως δεν εχει αργα το 1600. μπαινουν βεβαια στον σταθη, γνωστο ηλεκτρολογο βιταρα, αλλα ειναι ενα 1500αρι. επισης οχι αεριο. θα τσιμπαγα το προηγουμενο αλλα το f/l (με το 2-din ψηλα στο ταμπλω) που ειναι αχαλαστο με ή χωρις αεριο.

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • storm
                                          storm last edited by

                                          Τα ξέρω αυτά. Το έχω οδηγήσει το NGV. Οι απαιτήσεις μου ελάχιστες.
                                          Αστική χρήση μόνο, ελάχιστα χιλιόμετρα και χρήση κυρίως χειμώνα (μέρες όπως η σημερινή που είμαι με την μηχανή και έγινα μούσκεμα). Αυτά είναι γνωστά, πρήζω το φόρουμ χρόνια τώρα.

                                          Θέλω να μάθω τι παίζει με την μηχανή του NGV. Με τα service ...κλπ...

                                          υ.γ. δεν θέλω να πάει η κουβέντα στο LEON και δεν αφορά και κανέναν στο φινάλε το τι θα κάνω το LEON. Το θέμα αφορά το Suzuki.
                                          Σας ευχαριστώ.

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • gatoz
                                            gatoz @storm last edited by

                                            @storm said in SUZUKI FORUM:

                                            Τα ξέρω αυτά. Το έχω οδηγήσει το NGV. Οι απαιτήσεις μου ελάχιστες.
                                            Αστική χρήση μόνο, ελάχιστα χιλιόμετρα και χρήση κυρίως χειμώνα (μέρες όπως η σημερινή που είμαι με την μηχανή και έγινα μούσκεμα). Αυτά είναι γνωστά, πρήζω το φόρουμ χρόνια τώρα.

                                            Θέλω να μάθω τι παίζει με την μηχανή του NGV. Με τα service ...κλπ...

                                            υ.γ. δεν θέλω να πάει η κουβέντα στο LEON και δεν αφορά και κανέναν στο φινάλε το τι θα κάνω το LEON. Το θέμα αφορά το Suzuki.
                                            Σας ευχαριστώ.

                                            γενικα δεν εχει θεματα εαν δεν το κανεις αεριο.
                                            μικρο, μαζεμενο και αρκετα σκληροτραχηλο σε πολεις και στενα ωστε να μην σε νοιαζει τιποτε.
                                            δεν παει αλλα και δεν σερνεται.
                                            σερβισακια καθε 10 θυμαμαι, σε εξειδικευμενο καπου στα 100 βαρεια 150.
                                            σκυλος.

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 51 / 85
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr