-
@monman2 said in SUZUKI FORUM:
@lap said in SUZUKI FORUM:
2,9 λίτρα/100χλμ σε χαλαρό ρυθμο σε επαρχιακό
3,3 σε αυτοκινητόδρομο με 105χλμ/ώρα κλειδωμένα στο acc (παράξενη επιλογή ταχύτητας είναι η αλήθεια)Θέλει τεχνική ,το λεει ο ίδιος, και να δουλεύεις συνέχεια τον μοχλό ταχυτήτων ,τα full hybrid με τον στάνταρ εξοπλισμό που εχουν απλά βάζεις το acc και πας ,είναι δηλ εύκολο να επαναλαμβάνεις χωρίς κόπο χαμηλές καταναλώσεις .
Το 105 δεν είναι περίεργη επιλογή ,100 χλμ εχουν όριο στο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου που τα δοκιμάζει , προφανώς εκει στην Αυστρία εχει ελέγχους , βάζει λοιπόν 105 για να είναι ασφαλής και σαν τελειομανής που είναι να πηγαίνει ακριβώς 100 πραγματικά .
Αν δεις σε ένα σημείο αναφέρει πως μπορείς να κρατήσεις χαμηλά τις στροφές και δεν ρεταρει.
Το μαθαίνεις εύκολα, αν είναι και καλός οδηγός ενστικτωδώς χωρίς να κοιτάς την οθόνη ποτέ να ανεβάσεις σχέση. Και ναι αν όχι 2,9 αλλά το 3,3 λόγω αρκετών φαναριών σε επαρχσικαους το παίρνεις πολύ εύκολα. Απλά ακολουθείς την πορεία της κίνηση και αλλάζεις νωρίς σχέση στο κιβώτιο, τίποτα παραπάνω και ιδιαίτερο.
Έχω πιάσει πολλες φορες σε χαλαρές βόλτες 3,2-3,3. Και δεν σερνομουν αλλά ούτε έφευγα πρώτος στα φανάρια. Κανονικά με την πορεία της κίνησης.
Δεν σκέφτεσαι να πιάσεις χαμηλά νούμερα, απλά οδηγείς χαλαρά και όταν γυρίσεις τον ηλ υπολογιστή βλέπεις πολύ χαμηλά νούμερα.
Ζήκος έχεις το cvt. Για εμένα αυτό το κιβώτιο το καταστρέφει το όχημα αλλά το κάνει εύκολο στην πόλη. Ούτε σπιρτάδα έχει, ούτε οικονομία, ουτε ησυχία ούτε ευχαρίστηση σε στροφές. Το κάνει απλά διεκπεραιωτικο. Ζήτα το χειροκίνητο για μια δυο μέρες και πες μας αν συμφωνείς μαζί μου.
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
@dimsabas said in SUZUKI FORUM:
Μην τολμήσετε και βάλετε παραγγελία χωρίς να το οδηγήσετε πρώτα. Τέτοιο χάλι στον θόρυβο κύλισης δεν έχω συναντήσει σε κανένα όχημα ανεξαρτήτως τιμής, κατηγορίας, παλαιότητας.
Οδηγήστε το κι αν σας κάνει, πάσο. Σε όλα τα υπόλοιπα, είναι από μέτριο ως πολύ καλό, οπότε γιατί όχι;Έχεις οδηγήσει περισσότερα αυτοκίνητα από μένα, αλλά τουλάχιστον δεν θυμάμαι το swift που είχα να ήταν rolling noise king.
Στο ταξιδιωτικό σου λες ότι έχει θόρυβο κύλισης και με ανοιχτά παράθυρα. Άρα δεν είναι μόνο οι θόλοι, σωστά?Μιλάμε να ρολάρεις στην κατηφόρα και να ακούς βουητό σα να έχει αρπάξει ρουλεμάν. Ξαναλέω ότι οδηγώ μοντέλα όλων των κατηγοριών. Το Mazda2 είναι αντίστοιχης τιμής και ξεχειλίζει από ποιότητα, υπολείπεται βέβαια σε εξοπλισμό. Το Micra ήταν επίσης ίδιας κατηγορίας μοντέλο.
-
@dimsabas said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
@dimsabas said in SUZUKI FORUM:
Μην τολμήσετε και βάλετε παραγγελία χωρίς να το οδηγήσετε πρώτα. Τέτοιο χάλι στον θόρυβο κύλισης δεν έχω συναντήσει σε κανένα όχημα ανεξαρτήτως τιμής, κατηγορίας, παλαιότητας.
Οδηγήστε το κι αν σας κάνει, πάσο. Σε όλα τα υπόλοιπα, είναι από μέτριο ως πολύ καλό, οπότε γιατί όχι;Έχεις οδηγήσει περισσότερα αυτοκίνητα από μένα, αλλά τουλάχιστον δεν θυμάμαι το swift που είχα να ήταν rolling noise king.
Στο ταξιδιωτικό σου λες ότι έχει θόρυβο κύλισης και με ανοιχτά παράθυρα. Άρα δεν είναι μόνο οι θόλοι, σωστά?Μιλάμε να ρολάρεις στην κατηφόρα και να ακούς βουητό σα να έχει αρπάξει ρουλεμάν.
Δημήτρη, αυτό που λες μου συμβαίνει σε κάποιες επιφάνειες δρόμου και όχι σε όλες. Τώρα φοράει τα μαμά Conti Sportcontact 5, το φθινόπωρο που θα μπουν τα PS4 θα επιβεβαιώσω ή όχι τα λεγόμενα.
-
@dimsabas said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
@dimsabas said in SUZUKI FORUM:
Μην τολμήσετε και βάλετε παραγγελία χωρίς να το οδηγήσετε πρώτα. Τέτοιο χάλι στον θόρυβο κύλισης δεν έχω συναντήσει σε κανένα όχημα ανεξαρτήτως τιμής, κατηγορίας, παλαιότητας.
Οδηγήστε το κι αν σας κάνει, πάσο. Σε όλα τα υπόλοιπα, είναι από μέτριο ως πολύ καλό, οπότε γιατί όχι;Έχεις οδηγήσει περισσότερα αυτοκίνητα από μένα, αλλά τουλάχιστον δεν θυμάμαι το swift που είχα να ήταν rolling noise king.
Στο ταξιδιωτικό σου λες ότι έχει θόρυβο κύλισης και με ανοιχτά παράθυρα. Άρα δεν είναι μόνο οι θόλοι, σωστά?Μιλάμε να ρολάρεις στην κατηφόρα και να ακούς βουητό σα να έχει αρπάξει ρουλεμάν. Ξαναλέω ότι οδηγώ μοντέλα όλων των κατηγοριών. Το Mazda2 είναι αντίστοιχης τιμής και ξεχειλίζει από ποιότητα, υπολείπεται βέβαια σε εξοπλισμό. Το Micra ήταν επίσης ίδιας κατηγορίας μοντέλο.
Όχι ρε...τι λες;
Ακούγεται αλλά όπως είπα σαν τα παλιά c seg. Τσεκαρισμενο στους ίδιους δρόμους
Ρε μπας και έχει θέμα.Η ανάρτηση ναι κάνει γδουπους αν περάσεις από σαμαρακι, η πίσω.
Λες να έβγαλαν μόνωση στα facelift για να πέσει στα co2!!!!!
-
Αλλάζει χροιά ανάλογα με το οδόστρωμα, δεν είναι ρουλεμάν, απλώς το παρομοίωσα. Και τις δύο φορές έχω οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά υποτίθεται ότι τα δημοσιογραφικά ελέγχονται τακτικά.
-
Περίμενε να βρω κάποιο βιντεάκι να μου πεις αν το ακούς έτσι...
-
@dimsabas said in SUZUKI FORUM:
Αλλάζει χροιά ανάλογα με το οδόστρωμα, δεν είναι ρουλεμάν, απλώς το παρομοίωσα. Και τις δύο φορές έχω οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά υποτίθεται ότι τα δημοσιογραφικά ελέγχονται τακτικά.
Μήπως οφείλεται στο cvt ?
-
Τι να πω; Να επηρεάζει τόσο πολύ το cvt;
Γενικά λένε ακούγεται το cvt αλλά εδώ ο Ζήκος λέει για τροχασμο.
Ρε συ Ζήκο δεν βγάζεις ένα βιντεάκι με κάποιο app με db
-
Μπορεί να δοκιμάσει και ένα χειροκίνητο να μας πει κάποια στιγμή.
Απλά από περιέργεια το λέω.Π.χ. σε Vitara/Scross έχω δει που λένε ότι έχουν θόρυβο κύλισης από τα Continental και αλλάζοντάς τα μειώνεται.
-
Έχει θόρυβο και πολύ για τα σημερινά δεδομένα. Αλλά αυτό που περιγράφει ο dimsaba, είναι κάπως υπερβολικό κατά την ταπεινή μου άποψη.
Για τα λάστιχα ο manast που τα άλλαξε μπορεί να μας πει.
-
Εδώ σε δόκιμη του adac, που υποτίθεται κρατά ένα πρωτόκολλο στις δοκιμές του το c4 μέχρι το 2008 που ήταν στην αγορά ως καινούργιο (αυτοκίνητο του c seg και citroen) έγραφε στα 130χλμ/ώρα 71db
Αντίστοιχα το Suzuki swift 1,2 γράφει και πάλι στα τεστ του adac. 71,2 db. Παρόμοια και το 1,0 turbo.Αντίστοιχα το σημερινό facelift polo tgi γράφει 69,3 db στα 130χλμ/ώρα. Καλύτερο μεν, αλλά όχι τόσο τρελή διαφορά.
Βελτιώθηκαν τα b seg από το 2008 αλλά όπως είπα το swift σου δίνει ηχομονωση σαν σε ευρωπαϊκό c seg του 2008.
Για πολλούς από εμάς αρκετά ανεκτό να πω την αλήθεια. -
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Εδώ σε δόκιμη του adac, που υποτίθεται κρατά ένα πρωτόκολλο στις δοκιμές του το c4 μέχρι το 2008 που ήταν στην αγορά ως καινούργιο (αυτοκίνητο του c seg και citroen) έγραφε στα 130χλμ/ώρα 71db
Αντίστοιχα το Suzuki swift 1,2 γράφει και πάλι στα τεστ του adac. 71,2 db. Παρόμοια και το 1,0 turbo.Αντίστοιχα το σημερινό facelift polo tgi γράφει 69,3 db στα 130χλμ/ώρα. Καλύτερο μεν, αλλά όχι τόσο τρελή διαφορά.
Βελτιώθηκαν τα b seg από το 2008 αλλά όπως είπα το swift σου δίνει ηχομονωση σαν σε ευρωπαϊκό c seg του 2008.
Για πολλούς από εμάς αρκετά ανεκτό να πω την αλήθεια.Μια αύξηση του ήχου κατά 3dB σημαίνει διπλασιασμό της ενέργειας του ήχου.Γενικά σχεδόν ολοι οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται μια αύξηση/μείωση από 3dB και πάνω.
https://www.audiocheck.net/blindtests_level.php?lvl=3
Στο λινκ έχει την διαφορά στον ήχο σε αύξηση/μειώση 3dB..στην συνέχεια πιο κάτω έχει ένα blind test που παράγει έναν ήχο και σου λέει να δηλώσεις αν είναι flat,+3dB,-3dB...δοκιμάστε 10 προσπάθειες..έχει και επιλογές 6dB αλλά και αρκετά μικρότερες όπως 1dB,0.5dB..στα +-3dB έκανα 10/10 με σιγουριά στις απαντησεις μου ενώ στο +-1dB 4/10 και αυτό με τύχη… -
Εξαιρετικό ποστ.
Να σου πω την αλήθεια στα 6db όντως λες πως υπάρχει αισθητή διαφορά πάντα στα 440hz που λέει για το τεστ.
Στα 3db πολύ μικρή . Πρέπει να βρούμε όμως πόσα hz είναι συνήθως ο θόρυβος τροχασμου. Τα 440 φαινονται πολύ υψηλά.
-
Lap ,η κλίμακα των db είναι λογαριθμική, δεν είναι γραμμική, για αυτό μια διαφορά 2 db στην περιοχή των 70 , έχει τεράστια διαφορά από μια ίδιου αριθμητικού μεγέθους στα 50.
Αν τα θυμάμαι και σωστά μετά από τόσα χρόνια....
-
Επίσης ο θόρυβος τροχασμου πρέπει να πλησιάζει white noise, άρα ήχος σε μεγάλο εύρος συχνοτήτων... Γι'αυτό κοιμίζει και μωρά.
-
Σωστός, για αυτό και εγώ αν ανεβάσω μια βαθμίδα το κλιματιστικό καλύπτει πολύ τον θόρυβο ταξιδιού και μοιάζει πολύ πιο αθόρυβο.
Αν τις βάλεις τις μπαρες του κλίμα στο μέσο, λιμουζίνα γίνεται. Ο κλιματισμός καλύπτει όλους τους άλλους ήχους, χωρίς να σου παίρνει τα αυτιά.
Ίσως για αυτό κάνω άνετα ταξίδια και έχω την αίσθηση του μια χαρά αυτοκινήτου -
#Grand_Vitara_mono
Απόψεις.
Την άλλη βδομάδα είμαι αδειούχος και παίζει λίγος χρόνος για #Grand_Vitara_monohttps://www.car.gr/classifieds/cars/view/326594573-suzuki-grand-vitara
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/328442462-suzuki-grand-vitara -
@storm said in SUZUKI FORUM:
#Grand_Vitara_mono
Απόψεις.
Την άλλη βδομάδα είμαι αδειούχος και παίζει λίγος χρόνος για #Grand_Vitara_monohttps://www.car.gr/classifieds/cars/view/326594573-suzuki-grand-vitara
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/328442462-suzuki-grand-vitaraκαταιγις να ξερεις μονο οτι αυτη η γενια δεν εχει σασι αλλα υποπλαισιο και κυριως δεν εχει αργα το 1600. μπαινουν βεβαια στον σταθη, γνωστο ηλεκτρολογο βιταρα, αλλα ειναι ενα 1500αρι. επισης οχι αεριο. θα τσιμπαγα το προηγουμενο αλλα το f/l (με το 2-din ψηλα στο ταμπλω) που ειναι αχαλαστο με ή χωρις αεριο.
-
Τα ξέρω αυτά. Το έχω οδηγήσει το NGV. Οι απαιτήσεις μου ελάχιστες.
Αστική χρήση μόνο, ελάχιστα χιλιόμετρα και χρήση κυρίως χειμώνα (μέρες όπως η σημερινή που είμαι με την μηχανή και έγινα μούσκεμα). Αυτά είναι γνωστά, πρήζω το φόρουμ χρόνια τώρα.Θέλω να μάθω τι παίζει με την μηχανή του NGV. Με τα service ...κλπ...
υ.γ. δεν θέλω να πάει η κουβέντα στο LEON και δεν αφορά και κανέναν στο φινάλε το τι θα κάνω το LEON. Το θέμα αφορά το Suzuki.
Σας ευχαριστώ.
SUZUKI FORUM