O Ελληνας περηφανος ιδιοκτητης του τερατος των 115 αλογων σε 1600 κιλα ειναι απολυτως πεπεισμενος οτι το αμαξι του πεταει στα 0-100 σε 11 δευτερολεπτα οσα ακριβως κανουν κ οι δοκιμαστες της VW οταν συμπληρωνουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Οδηγαει ξεβρακωτος (κ το τελευταιο γραμμαριο μετραει), δεν χανει ουτε δεκατο του δευτερολεπτου οταν παταει το γκαζι, αντανακλαστικα επίπεδου Σουμαχερ, ποια 11 δευτερολεπτα που λεει η VW σε ιδανικες συνθηκες με οδηγο αγωνων στη πιστα της κ με ουριο ανεμο, ο Ελλην περηφανος οδηγος το κανει σε 8,5 (κατι επαγγελματιες δοκιμαςτες αυτοκινητων σε 11.4 τα καταφερανε). Παω στοιχημα οτι οι περηφανοι ιδιοκτητες ουτε τα 12sec δε θα πιασουν. Αν δε ειναι R line με τις 19αρες ουτε τα 13 δε θα πιασουν. Χαχαχαχαχαχαχα α α α Αντε τωρα να εξηγησεις στον περηφανο ιδιοκτητη οτι το αμαξι του ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ
Best posts made by fenderiarhs
-
RE: VW Tiguan 2016
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Nαι κουκλι ειναι αν δεν εχεις οραση και απο τα δυο σου ματια. Ουτε καν για καγκουρες.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Πραγματικα μεσα το αμαξι ειναι πολυ ωραιο ακομα κ σε αυτη τη βασικη εκδοση ευγε στην ΚΙΑ. Αλλα αυτο το εκτρωμα της εξωτερικης εμφανισης με ολο το μπροστα τμημα που ειναι σαν διασταυρωση ηλεκτρικης κουζινας με τρακαρισμενο αλιεν ειναι μονο για καγκουρες η τυφλους
-
RE: Cupra Formentor
Εχοντας το ιδιο μοτερ σε tiguan r line, μερικες παρατηρησεις σε σχεση με οσα λες. Εντελως αθορυβο στη καμπινα σε σημειο του να αναρωτιεσαι μηπως σου εσβησε. Υποθετω η vw ισως βαζει καλυτερη ηχομονωση..
Σε σχεση με τη συνεργασια κινητηρα-dsg. Ενω τα αποθεματα δυναμης του μοτερ ειναι αφθονα , σε αποτομα πατημα του γκαζιου (πχ σε μια προσπεραση η αν θες να ξυπνησεις τον κινητηρα Που δουλευει σε χαμηλες στροφες βστε να κανει kick down) υπαρχει αρκετη καθυστερηση απο το πατημα του γκαζιου μεχρι να ξυπνησει το dsg. Τελος καταναλωση κατω απο 10lt\100km ( κ αυτη με τρελλη προσπαθεια) μεσα στην πολη δεν εχω δει ουτε μια φορα οποτε το 8.4 μου φαινεται ουτοπικο.
-
RE: VW Tiguan 2016
Με ελαφρως χιουμοριστικη διαθεση αν δειτε τις φωτο του καινουργιου που κυκλοφορουν, μονο να ανεβει η τιμη του τωρινου μοντελλου σαν μεταχειρισμενο γινεται.
-
RE: VW Tiguan 2024
Εγω θελω να δω αυτα τα ταμπλετ που βαζουν οκοι πλεον οι κατασκευαστες στα καινουργια αμαξια ,περαν της μειωμενης εργονομιας, για ποσο καιρο θα δουλευουν σωστα στους 60C εσωτερικου αυτοκινητου στο ελληνικο καλοκαιρι.
-
RE: VW Tiguan 2024
Με sport πισω αναρτηση το dcc ειναι απειρως πιο μαλακο απο το απλο χωρις την sport αναρτηση…….
Το r line χωρις dcc για εμενα εχει σοβαρο θεμα ανεσης.
-
RE: VW T-Roc
21 χρονια κατοχος vw, 2 golf (golf 4 kai golf6 tsi 160ps), ενα vw polo, κ ενα vw tiguan 1.5 tsi 150ps και εαν θελουμε να το περιλαβουμε και αυτο group vag ειναι εξαλου ενα Α6 3,2V6. Στα 21 χρονια το μονο που εχω αλλαξει ειναι μια αντλια νερου στο golf 6. Εννοειται τα σερβις γινονταν ευλαβικα και στην ωρα τους. ΟΠοτε τα περι αξιοπιστιας τα ακουω βερεσε. Η βρωμα βγηκε απο κατι πιτσιρικαδες που παιρνανε τα tsi την περιοδο 2005-2012 και νομιζαν οτι πηρανε πορσικο και τα γονατιζανε ειτε με προγραμματα, ειτε με χρηση για την οποια δεν προοριζονταν το αυτοκινητο.
-
RE: VW Tiguan 2016
Απλα παραγγελιες αυτη τη στιγμη να ξερετε οτι η παραλαβη θα ειναι για Ανοιξη (προχωρημενη) του 22
-
RE: VW Tiguan 2016
Περι αεροδυναμικων θορυβων του Tiguan:
Oλα ειναι εξαιρετικα αθορυβα με εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης, μεχρι περιπου τα 140. Απο εκει κ μετα υπαρχουν καποιοι θορυβοι οι οποιοι σε καμμια περιπτωση δεν γινονται ενοχλητικοι, και δεν πρεπει να ξεχνας οτι προκειται για αυτοκινητο με μεγαλη μετωπικη επιφανεια και οχι ιδανικη αεροδυναμικη οπως ενα σενταν.
Τα δυο μειον του αυτοκινητου:
-Σκληρη σπορ αναρτηση στα R line που σε συνδυασμο με τις 19αρες κανουν ζορικη την κινηση σε ελληνικους δρομους εντος πολης. Απο την αλλη αν πηρες SuV με 19αρες για να κυκλοφορεις στα Εξαρχεια κ στο Κολωνακι, ισως και να μην φταιει το αμαξι. Θα το ηθελα μια σκαλα πιο μαλακο παντως. Βεβαια απο την αλλη το αμαξι παει τρενο ακομα και με πολλα χιλιομετρα και ξεχνας τις κλισεις στις στροφες. Ξαναλεω ομως οτι η ανεση σε κακοτραχαλους ελληυνικους δρομους πολεων ειναι ζητουμενο.
-Το στοκ ηχοσυστημα (και δεν ειμαι πορωμενος σαν κατι τυπους που βαζουν γουφερ και κανουν καρναβαλους τα αμαξια τους.........ολα τα αμαξια που ειχα στο παρελθον σχεδον τα περισσοτερα vag, δεν αλλαξα ποτε ηχοσυστημα) ειναι απο τα χειροτερα που εχω ακουσει σε αμαξι. Δεν ξερω αν φταιει το ηχοσυστημα η η κακη τοποθετηση των ηχειων αλλα εχει κακιστη συχνοτικη αποκριση, σαν να του εχεις ριξει μια κουβερτα πανω στα ηχεια.Περι Peugeot: απο τοτε που ειχα ενα 405 και με αφησε 5 φορες (τις δυο απο κομμενο ιμαντα εκκεντροφορων), εχω ξεχασει δια παντος τη μαρκα. Τωρα αν θεωρουν καποιοι premium την Πεζω (εκτος απο τους ιδιους του Γαλλους) μαλλον για γελια ειναι. Η εταιρεια βεβαια εχει τιμες πριμιουμ γεγονος που τουλαχιστον προσωπικα μου φαινεται κωμικο και την εχει διαγραψει απο τον χαρτη δια παντος για εμενα. Τουλαχιστον αν ηταν εξυπνοι θα το εκαναν οπως οι Ιαπωνες: Αποδειξε μας το premium σου πρωτα, για χρονια (μεσω αξιοπιστιας, ποιοτητας, κινητηρων aftersales, κλπ ) και μετα χτυπα και τιμες premium. H peugeot αποφασισε οτι για να συμπεριληφθει στις premium μαρκες πρεπει να εχει τιμες αντιστοιχες. Ελα ομως που η προβεια δεν κανει το λυκο......
Latest posts made by fenderiarhs
-
RE: VW Tiguan 2024
Ειχα δει κατι βιντεακια με παρουσιασεις του mk3 στο youtube και απο τοτε ελεγα δεν βλεπονται αυτες τις ζαντες και σκεφτηκα ε θα εχει στον διαμορφωτη και αλλες επιλογες, και τοτε διαπιστωσα οτι δεν υπαρχει ουτε μια που να βλεπεται στοιχειωδως. Συγκρινετετες με suzuka, valencia, sebring, estoril του mk2............το χαος.
-
RE: VW Tiguan 2024
Οχι το μεγεθος, το design. Κ μη μου πειτε για υποκειμενικη ομορφια. Υπαρχει κ ενας ελαχιστος κοινος παρονομαστης
-
RE: VW Tiguan 2024
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@gtsartsal said in VW Tiguan 2024:
Προσωπικά όμως, έχω καψουρευτει το Tiguan αυτό
https://www.car.gr/s/6o6rdsdc/
Οτιδηποτε κ το πιο καλοσχεδιασμενο αμαξι πρεπει να του απαγορευτει η κυκλοφορια με αυτες τις ζαντες
Πραγματικα βλεπω αυτους τους κουβαδες (εξαιρουνται τα mazda) k λεω ο θεος με βοηθησε κ πηρα tiguan που βλεπεται, με 250 βενζινατα αλογα (οχι plugin κ @@ριες) με λιγοτερα χρηματα απο αυτα τα εκτρωματα.
-
RE: VW Tiguan 2024
Με sport πισω αναρτηση το dcc ειναι απειρως πιο μαλακο απο το απλο χωρις την sport αναρτηση…….
Το r line χωρις dcc για εμενα εχει σοβαρο θεμα ανεσης.
-
RE: VW Tiguan 2024
Αν κ δεν μου αρεσει καθολου το mk3 κ επειδη βλεπω οτι περισσοτερο συζητατε για τα φωτα (που οκ καλα ειναι αλλα δεν ειναι εκει που πασχει το αμαξι) ειδικα εσεις που κοιτατε την r line εκδοση με τις 19αρες+++ καντε στον εαυτο σας την χαρη κ βαλτε οπωσδηποτε dcc. Mε ευχαριστειτε αργοτερα. Το αμαξι ειδικα με τις μεγαλες ζαντες το εχει αναγκη dcc>>>>>>>iq lights
-
RE: VW Tiguan 2024
@gialamidisi said in VW Tiguan 2024:
@fenderiarhs said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@fenderiarhs said in VW Tiguan 2024:
Κρίμα τουλάχιστον αποζημιώθηκες από την ασφάλεια ή το ξαναβρήκες; Σκέφτομαι για αγορά το
gps Tracker TK905b αλλά και από την άλλη αν πληρώνεις για την sim κάρτα κάθε μήνα πάγια καλύτερα λέω να τοποθετήσω στο vw μου κάποιον καλό συναγερμό....αλλά ποιον; έχει κάποιος σχετική εμπειρία;Ευτυχως ηταν leasing. Το αμαξι δεν βρεθηκε ποτε οχι.
-
RE: VW Tiguan 2024
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@fenderiarhs said in VW Tiguan 2024:
Αν αφησουμε στην ακρη τα αισθητικα τα οποια ειναι καπως υποκειμενικα, με καθαρα οικονομοτεχνικα κριτηρια ειναι σαν σχεδον ολοι οι κατασκευαστες να λενε στους πελατες «παρτε σβαρνα το car gr για μεταχειρισμενο. Επισης σε οσους θελουν keylessνα ξέρετε οτι 7/10 κλεμμενα ειναι keyless, ασυγκριτη ευκολια για τους κλεφτες.
Της πεθερας μου ( ) της το πηραν μερα μεσημερι εξω απο πολυσυχναστο καφε χωρις να ανοιξει ρουθουνι. Για τους προσεκτικους αμεση απενεργοποιηση ( η faraday puch, τα οποια ομως ειναι δυσχρηστα κ σεν δουλευουν παντα καλα).
Γνωρίζεις που ακριβώς υπάρχει το κενό ασφαλείας;
Ποια η διαφορά από κανονικό κλειδί;Παρκαρεις το αμαξι σου καθεσαι για καφε με τα κλειδια στην τσεπη, και ο κλεφτης σε ακτινα 20 μετρων απο εκει που καθεσαι με ενα repeater στελνει το σημα του κλειδιου σου στο αμαξι. Πλεον εχεις δωσει τα κλειδια του αμαξιου σου ουσιαστικα στον κλεφτη. Ο συνεργος του δεν εχει παρα να πατησει το κουμπι start. Οτι πιο ευκολο. Παθων με ολοκαινουργιο toyota yaris.
-
RE: VW Tiguan 2024
@chris__7 said in VW Tiguan 2024:
@fenderiarhs said in VW Tiguan 2024:
Αν αφησουμε στην ακρη τα αισθητικα τα οποια ειναι καπως υποκειμενικα, με καθαρα οικονομοτεχνικα κριτηρια ειναι σαν σχεδον ολοι οι κατασκευαστες να λενε στους πελατες «παρτε σβαρνα το car gr για μεταχειρισμενο. Επισης σε οσους θελουν keylessνα ξέρετε οτι 7/10 κλεμμενα ειναι keyless, ασυγκριτη ευκολια για τους κλεφτες.
Της πεθερας μου ( ) της το πηραν μερα μεσημερι εξω απο πολυσυχναστο καφε χωρις να ανοιξει ρουθουνι. Για τους προσεκτικους αμεση απενεργοποιηση ( η faraday puch, τα οποια ομως ειναι δυσχρηστα κ σεν δουλευουν παντα καλα).
και πως μπορεις να κανεις αμεση απενεργοποιηση?
Νομιζω οbd eleven και τα συναφη το κανουν.
-
RE: VW Tiguan 2024
Αν αφησουμε στην ακρη τα αισθητικα τα οποια ειναι καπως υποκειμενικα, με καθαρα οικονομοτεχνικα κριτηρια ειναι σαν σχεδον ολοι οι κατασκευαστες να λενε στους πελατες «παρτε σβαρνα το car gr για μεταχειρισμενο. Επισης σε οσους θελουν keylessνα ξέρετε οτι 7/10 κλεμμενα ειναι keyless, ασυγκριτη ευκολια για τους κλεφτες.
Της πεθερας μου ( ) της το πηραν μερα μεσημερι εξω απο πολυσυχναστο καφε χωρις να ανοιξει ρουθουνι. Για τους προσεκτικους αμεση απενεργοποιηση ( η faraday puch, τα οποια ομως ειναι δυσχρηστα κ σεν δουλευουν παντα καλα).
-
RE: VW Tiguan 2024
Παντως δεν φτανει που ειναι πανακριβο σε σχεση τοσο με την περασμενη γενια οσο και με τον ανταγωνισμο, δεν φτανει που αισθητικα επισης θεωρω οτι ειναι downgrade, αλλα αυτες οι ζαντες ειδικα της r line , κανανε προσπαθεια για να βαλουν τετοιους κουβαδες; Ουτε χαρισμα………