O Ελληνας περηφανος ιδιοκτητης του τερατος των 115 αλογων σε 1600 κιλα ειναι απολυτως πεπεισμενος οτι το αμαξι του πεταει στα 0-100 σε 11 δευτερολεπτα οσα ακριβως κανουν κ οι δοκιμαστες της VW οταν συμπληρωνουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Οδηγαει ξεβρακωτος (κ το τελευταιο γραμμαριο μετραει), δεν χανει ουτε δεκατο του δευτερολεπτου οταν παταει το γκαζι, αντανακλαστικα επίπεδου Σουμαχερ, ποια 11 δευτερολεπτα που λεει η VW σε ιδανικες συνθηκες με οδηγο αγωνων στη πιστα της κ με ουριο ανεμο, ο Ελλην περηφανος οδηγος το κανει σε 8,5 (κατι επαγγελματιες δοκιμαςτες αυτοκινητων σε 11.4 τα καταφερανε). Παω στοιχημα οτι οι περηφανοι ιδιοκτητες ουτε τα 12sec δε θα πιασουν. Αν δε ειναι R line με τις 19αρες ουτε τα 13 δε θα πιασουν. Χαχαχαχαχαχαχα α α α Αντε τωρα να εξηγησεις στον περηφανο ιδιοκτητη οτι το αμαξι του ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ
Best posts made by fenderiarhs
-
RE: VW Tiguan 2016
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Nαι κουκλι ειναι αν δεν εχεις οραση και απο τα δυο σου ματια. Ουτε καν για καγκουρες.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Πραγματικα μεσα το αμαξι ειναι πολυ ωραιο ακομα κ σε αυτη τη βασικη εκδοση ευγε στην ΚΙΑ. Αλλα αυτο το εκτρωμα της εξωτερικης εμφανισης με ολο το μπροστα τμημα που ειναι σαν διασταυρωση ηλεκτρικης κουζινας με τρακαρισμενο αλιεν ειναι μονο για καγκουρες η τυφλους
-
RE: Cupra Formentor
Εχοντας το ιδιο μοτερ σε tiguan r line, μερικες παρατηρησεις σε σχεση με οσα λες. Εντελως αθορυβο στη καμπινα σε σημειο του να αναρωτιεσαι μηπως σου εσβησε. Υποθετω η vw ισως βαζει καλυτερη ηχομονωση..
Σε σχεση με τη συνεργασια κινητηρα-dsg. Ενω τα αποθεματα δυναμης του μοτερ ειναι αφθονα , σε αποτομα πατημα του γκαζιου (πχ σε μια προσπεραση η αν θες να ξυπνησεις τον κινητηρα Που δουλευει σε χαμηλες στροφες βστε να κανει kick down) υπαρχει αρκετη καθυστερηση απο το πατημα του γκαζιου μεχρι να ξυπνησει το dsg. Τελος καταναλωση κατω απο 10lt\100km ( κ αυτη με τρελλη προσπαθεια) μεσα στην πολη δεν εχω δει ουτε μια φορα οποτε το 8.4 μου φαινεται ουτοπικο.
-
RE: VW Tiguan 2016
Με ελαφρως χιουμοριστικη διαθεση αν δειτε τις φωτο του καινουργιου που κυκλοφορουν, μονο να ανεβει η τιμη του τωρινου μοντελλου σαν μεταχειρισμενο γινεται.
-
RE: VW T-Roc
21 χρονια κατοχος vw, 2 golf (golf 4 kai golf6 tsi 160ps), ενα vw polo, κ ενα vw tiguan 1.5 tsi 150ps και εαν θελουμε να το περιλαβουμε και αυτο group vag ειναι εξαλου ενα Α6 3,2V6. Στα 21 χρονια το μονο που εχω αλλαξει ειναι μια αντλια νερου στο golf 6. Εννοειται τα σερβις γινονταν ευλαβικα και στην ωρα τους. ΟΠοτε τα περι αξιοπιστιας τα ακουω βερεσε. Η βρωμα βγηκε απο κατι πιτσιρικαδες που παιρνανε τα tsi την περιοδο 2005-2012 και νομιζαν οτι πηρανε πορσικο και τα γονατιζανε ειτε με προγραμματα, ειτε με χρηση για την οποια δεν προοριζονταν το αυτοκινητο.
-
RE: VW Tiguan 2016
Απλα παραγγελιες αυτη τη στιγμη να ξερετε οτι η παραλαβη θα ειναι για Ανοιξη (προχωρημενη) του 22
-
RE: VW Tiguan 2016
Περι αεροδυναμικων θορυβων του Tiguan:
Oλα ειναι εξαιρετικα αθορυβα με εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης, μεχρι περιπου τα 140. Απο εκει κ μετα υπαρχουν καποιοι θορυβοι οι οποιοι σε καμμια περιπτωση δεν γινονται ενοχλητικοι, και δεν πρεπει να ξεχνας οτι προκειται για αυτοκινητο με μεγαλη μετωπικη επιφανεια και οχι ιδανικη αεροδυναμικη οπως ενα σενταν.
Τα δυο μειον του αυτοκινητου:
-Σκληρη σπορ αναρτηση στα R line που σε συνδυασμο με τις 19αρες κανουν ζορικη την κινηση σε ελληνικους δρομους εντος πολης. Απο την αλλη αν πηρες SuV με 19αρες για να κυκλοφορεις στα Εξαρχεια κ στο Κολωνακι, ισως και να μην φταιει το αμαξι. Θα το ηθελα μια σκαλα πιο μαλακο παντως. Βεβαια απο την αλλη το αμαξι παει τρενο ακομα και με πολλα χιλιομετρα και ξεχνας τις κλισεις στις στροφες. Ξαναλεω ομως οτι η ανεση σε κακοτραχαλους ελληυνικους δρομους πολεων ειναι ζητουμενο.
-Το στοκ ηχοσυστημα (και δεν ειμαι πορωμενος σαν κατι τυπους που βαζουν γουφερ και κανουν καρναβαλους τα αμαξια τους.........ολα τα αμαξια που ειχα στο παρελθον σχεδον τα περισσοτερα vag, δεν αλλαξα ποτε ηχοσυστημα) ειναι απο τα χειροτερα που εχω ακουσει σε αμαξι. Δεν ξερω αν φταιει το ηχοσυστημα η η κακη τοποθετηση των ηχειων αλλα εχει κακιστη συχνοτικη αποκριση, σαν να του εχεις ριξει μια κουβερτα πανω στα ηχεια.Περι Peugeot: απο τοτε που ειχα ενα 405 και με αφησε 5 φορες (τις δυο απο κομμενο ιμαντα εκκεντροφορων), εχω ξεχασει δια παντος τη μαρκα. Τωρα αν θεωρουν καποιοι premium την Πεζω (εκτος απο τους ιδιους του Γαλλους) μαλλον για γελια ειναι. Η εταιρεια βεβαια εχει τιμες πριμιουμ γεγονος που τουλαχιστον προσωπικα μου φαινεται κωμικο και την εχει διαγραψει απο τον χαρτη δια παντος για εμενα. Τουλαχιστον αν ηταν εξυπνοι θα το εκαναν οπως οι Ιαπωνες: Αποδειξε μας το premium σου πρωτα, για χρονια (μεσω αξιοπιστιας, ποιοτητας, κινητηρων aftersales, κλπ ) και μετα χτυπα και τιμες premium. H peugeot αποφασισε οτι για να συμπεριληφθει στις premium μαρκες πρεπει να εχει τιμες αντιστοιχες. Ελα ομως που η προβεια δεν κανει το λυκο......
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Αυτο το ΠΡΑΓΜΑ ουτε να μου το χαριζανε δεν υο επαιρνα. Κριμα στην εταιρεια που σχεδιασε το stinger να μας παρουσιαζει αυτο το εκτρωμα.
-
RE: VW Tiguan 2016
Στο δικο μου η vw λεει στα δυο χρονια, αλλα εγω για σιγουρια αλλαξα στον ενα χρονο και 15Κ χλμ. Δεν εχω συμπληρωσει ποτε ουτε ml.
Latest posts made by fenderiarhs
-
RE: VW Tiguan 2024
Tο παλιο πλαι στο καινουργιο, για να μην εχουμε καποια αμφιβολια για το ποσο ασχημο ειναι το mk3.
-
RE: VW Tiguan 2016
Με ελαφρως χιουμοριστικη διαθεση αν δειτε τις φωτο του καινουργιου που κυκλοφορουν, μονο να ανεβει η τιμη του τωρινου μοντελλου σαν μεταχειρισμενο γινεται.
-
RE: VW Tiguan 2016
Πλεον η vw δινει ως συνιστωμενο λαδι το 0w-20
-
RE: VW Tiguan 2016
Στο δικο μου η vw λεει στα δυο χρονια, αλλα εγω για σιγουρια αλλαξα στον ενα χρονο και 15Κ χλμ. Δεν εχω συμπληρωσει ποτε ουτε ml.
-
RE: VW Tiguan 2016
@kapelis said in Nέο VW Tiguan:
Κάνε 2 test....
1 όταν παίζει ράδιο πατάς μια το στρογγυλό κουμπί και κάνει mute τον ήχο ράδιο.
2 επιλέγεις media και επιλέγεις άλλη πηγή ήχου στην οποία δεν έχεις τίποτα να παιξειΕγω απλα χαμηλωνω τον ηχο. Ο ηχος της πλοηγησης ειναι ανεξαρτητος.
-
RE: Cupra Formentor
Εχοντας το ιδιο μοτερ σε tiguan r line, μερικες παρατηρησεις σε σχεση με οσα λες. Εντελως αθορυβο στη καμπινα σε σημειο του να αναρωτιεσαι μηπως σου εσβησε. Υποθετω η vw ισως βαζει καλυτερη ηχομονωση..
Σε σχεση με τη συνεργασια κινητηρα-dsg. Ενω τα αποθεματα δυναμης του μοτερ ειναι αφθονα , σε αποτομα πατημα του γκαζιου (πχ σε μια προσπεραση η αν θες να ξυπνησεις τον κινητηρα Που δουλευει σε χαμηλες στροφες βστε να κανει kick down) υπαρχει αρκετη καθυστερηση απο το πατημα του γκαζιου μεχρι να ξυπνησει το dsg. Τελος καταναλωση κατω απο 10lt\100km ( κ αυτη με τρελλη προσπαθεια) μεσα στην πολη δεν εχω δει ουτε μια φορα οποτε το 8.4 μου φαινεται ουτοπικο.
-
RE: Απαιτουμενος χρονος απο αφιξη τελωνειο σε εκθεση
Karenta. Σιγα τις πολλες παραγγελιες που εχουν γινει με -10% για να μη προλλαβαινουν να εκτελωνισουν.
-
RE: Απαιτουμενος χρονος απο αφιξη τελωνειο σε εκθεση
Vw που εχει γινει παραγγελια απ τον Αυγουστο. Με βαση αυτα που ακουω κ γρηγορα ηρθε. Απλα ειναι ηδη 20 μερες εδω κ δεν βγαινει απο Πειραια.
-
RE: Απαιτουμενος χρονος απο αφιξη τελωνειο σε εκθεση
Ειναι θεμα εμπορου η εισαγωγεα; Γιατι ο εμπορος ριχνει τον μπαλακι στον εισαγωγεα λεγοντας μου οτι εξαρταται απο το ποτε θα το βγαλει ο εισαγωγεας απο το τελωνειο.
-
Απαιτουμενος χρονος απο αφιξη τελωνειο σε εκθεση
Ηθελα να σας ρωτησω εαν γνωριζετε σε γενικες γραμμες ποσος χρονος απαιτειται απο την αφιξη αυτοκινητου στον Πειραια μεχρι να ολοκληρωθει ο εκτελωνισμος κ να φτασει στην εκθεση. Γνωριζω οτι το δικο μου εχει φτασει απο τις 5 Μαρτιου στον Πειραια αλλα ακομα δεν εχει ολοκληρωθει ο εκτελωνισμος κ δεν εχει φτασει στην εκθεση. Προσπαθω να προγραματισω ταξιδια εκτος Αθηνων λογω δουλειας αλλα ουτε ο αντιπροσωπος ειναι σε θεση να μου απαντησει κατι συγκεκριμενο.