μερικες σκεψεις.
στο frunk δεν ειδα να εχει λαστιχο στο καπο, το οποιο με προβληματιζει λιγο για το ποσο υδατοστεγες ειναι. Ειναι γερμανικη εταιρεια, οποτε θελω να πιστευω οτι το εχουν σκεφτει.
συνεχιζει η χαζομαρα με τους μονο 2 διακοπτες για τα παραθυρα. Την ξεκινησε η vw και δυστυχως τη συνεχιζουν και αλλοι
λατρευω τη δυνατοτητα ρυθμισης μπροστα-πισω του προσκεφαλου του οδηγου
ωραια μαγκια να ρυθμισεις το regen απο το stalk
αεριζομενη θεση φορτισης κινητου. Ωραιοι!
ignition button. Καμμια λογικη, δεν υπαρχει λογος να υπαρχει, τουλαχιστον στην ηλεκτρικη. Ισως τα controls ειναι κοινα και για τα θερμικα μοντελα και για αυτο το εχουν;
δεν μου αρεσει η διαταξη των αποθηκευτικων χωρων στην κονσολα μεταξυ οδηγου/συνοδηγου. Εχουν με καποιον αποθηκευτικο χωρο κατω απο τον τεμπελη, αλλα εχουν κανει την ιδια χαζομαρα που εχει η byd στο dolphin, ανοιχτος αποθηκευτικος χωρος. Ειναι δυσκολα προσβασιμος οταν εισαι καθισμενος ΚΑΙ ειναι εκτεθειμενος σε "πονηρα" βλεμματα. Ας ηταν κλειστο και τεραστιος ο τεμπελης.
υψηλο πατωμα που καθιστα αβολο το καθισμα τους πισω επιβατες. Δυστυχως ειναι κατι που βλεπουμε σε αρκετα ηλεκτρικα οχηματα, αν δεν εχει γινει καλος σχεδιασμος. Το ιδιο ακριβως προβλημα θυμαμαι και στο volvo ex30
πολυ ενδιαφερον το γεγονος οτι εβαλαν κιβωτιο ταχυτητων. Το νουμερο που αναφερει ο thomas δεν μας ενθουσιαζει ιδιαιτερα (14kwh/100km στα 110km/h). Ισως ομως βοηθαει η υπαρξη 2η ταχυτητας σε ακομα μεγαλυτερες ταχυτητες. Μενει να δουμε πιο αναλυτικα range tests οταν κυκλοφορησει το οχημα
τιμη. Αναφερει τιμες απο 46k (γερμανια) για το ηλεκτρικο (με την μικρη, 60αρα lfp). Φανταζομαι θα φαμε ενα μικρο καπελο λογω διαφορας φπα και επειδη ετσι 🙂 Δεν υπαρχει ΤΤ ομως (ακομα) οποτε τουλαχιστον δεν πιστευω οτι θα ξεφυγει πολυ η τιμη σε σχεση με τη γερμανια. Οποτε να πουμε απο 48χιλιαρικα εδω; Ενδιαφερον παρουσιαζει η εκδοση shooting brake, οπου ο τομας αναφερει διαφορα γυρω στο χιλιαρικο σε σχεση με την coupe.
Το αμαξι φαινεται πολυ ενδιαφερον και αν οι τιμες κινηθουν σε αυτα τα πλαισια, αναλογως βεβαιως και του εξοπλισμου που προσφερεται, θα αποτελεσει μια καλη λυση στο segment του ηλεκτρικου sedan.