@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος.
Οπότε βλέπουμε να φτάνει σήμερα στο σημείο ο αγοραστής να αγοράζει όλα τα άλλα εκτός από αυτό που θα έπρεπε, το να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον οδηγούσε με οικονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό του..!!
Συνεχίζεις να θεωρείς αντικειμενικά τα υποκειμενικά σου κριτήρια.
Κάποιος μπορεί να θέλει να φτάσει στον προορισμό του με ταχύτητα και άνεση / πολυτέλεια.
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.
Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνο για 11 χρονια για να την έχω όταν δεν κάνω πολλά χλμ, πλέον έκτακτων.
Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω για οικονομία.
Πως; με το αυγό στο πεντάλ ή για τις αποστάσεις πχ που κάνω καθημερινά;
Η διαφορα ανα εβδομάδα μεταξύ του 4,3 και του 10 για 20 χλμ καθημερινά ητοι 100 την εργάσιμη εβδομαδα είναι 12 ευρώ.
Ε κλαιν κάπου που για 12 ευρώ την εβδομάδα θα πρέπει να τρωω στη μάπα καθημερινά μέσα στην κίνηση τα πλαστικά της Τογιότα, τις μαύρες ταπετσαρίες, τα ψεύτικα ηχεία και τη μανγκα αισθητική.
Κάπου αξιολογείς τις προτεραιότητες σου και προσπαθείς να κανεις τους λιγότερους συμβιβασμούς.
Ζωή συνεχως με συμβιβασμούς χάνει το νόημα της.
Ευχάριστησου ότι έχεις αφού καλύπτει τις προτεραιότητες σου και άσε εμας να έχουμε άλλες ανησυχίες.
Εχεις δίκαιο για τις προτιμήσεις και προτεραιότητες του καθενός, αλλά πρέπει να επισημάνω ότι μέσα σε ένα έτος χρήσης με το cc (δίλιτρο) οδηγώντας μονίμως σε sport mode και όχι με αυγό στο πόδι, είχα μέση κατανάλωση για 17.000 χλμ. που διήνυσα 4,5-5 λ. (90% χλμ σε αστική χρήση). Με αντίστοιχο αυτοκίνητο (csuv) άλλης εταιρείας, αντίστοιχης ιπποδύναμης (200 άλογα), και αντίστοιχη οδήγηση θα είχα γύρω στα 10 λ. Η διαφορά σε ένα έτος σε καύσιμα είναι 1.400 ευρώ. Προφανώς εφόσον έδωσα 36.000κ για αυτοκίνητο δεν μου λείπουν τα χρήματα για τα καύσιμα, αλλά δεν είναι και αμελητέο το ποσό που ανέφερα. Οπότε λογικό είναι κάποιος να το συνεκτιμά κατά την επιλογή του. Και ρυπαίνει ελάχιστα σε σχέση με τις λοιπές θερμικές επιλογές (για όποιους έχουν οικολογική συνείδηση και περιβαλλοντολογικές ανησυχίες).
Εν κατακλείδι κατά την διαμόρφωση των επιλογών άλλοι σταθμίζουν με ορθολογικά κριτήρια και άλλοι με συναισθηματικά, οπότε περί ορέξεως.. Λ.χ. το να αγοράσεις την x1 στη βασική έκδοση είναι τουλάχιστον αστεία επιλογή. Κάθε αυτοκίνητο έχει την έκδοση του, και τον αγοραστή του (τα αυτοκίνητα των 50.000 ευρώ, όπως κοστίζει μια αξιόλογη έκδοση αυτοκινήτου bmw-mercedes έχουν ως target group ανθρώπους με οικογενειακά εισοδήματα γύρω στα 10.000 μηνιαίως, διότι με 5-6-7.000 μηνιαίως δεν ανήκεις καν στο συγκεκριμένο target group αλλά έχεις την ψευδαίσθηση ότι το δικαιούσαι).
Συμπέρασμα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του με βάση τις ορθολογικές, συναισθηματικές ή και επίπλαστες προτεραιότητες που θέσει.