@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@sette said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@sette said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως
Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.
Στις προδιαγραφές που ανέβασα πάντως 2.61 αναφέρει
Για το υβριδικό μιλάμε. Αυτό που δείχνεις είναι το ηλεκτρικό. Αν πας στο υβριδικό θα δεις το νούμερο που γράφω.
Έχεις δίκιο! Δεν έβρισκα νωρίτερα ο τεχνικά του υβριδικού και θεώρησα ότι οι διαστάσεις θα είναι ίδιες με του ηλεκτρικού! Τελικά, το ηλεκτρικό έχει 2630, ενώ το υβριδικό έχει 2610, δηλαδή ίδιο με το συμβατικό αλλά και με το Tiggo 4! Στην Ιταλία, τα Jaecoo 5 (τόσο το ηλεκτρικό, όσο και το συμβατικό), έχουν 2620. Δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο αυτών των μικροδιαφορών στην ίδια πλατφόρμα (Τ1Χ), ειδικά ανάμεσα στις διαφορετικές εκδόσεις των Omoda 5. Βάση αυτών των δεδομένων, το Omoda 5 HEV (και το συμβατικό), θα έπρεπε να ανήκει στα B-SUV όπως και το ιδίου μεταξόνιου Tiggo 4. Όχι δηλαδή ότι 10 (περίπτωση Jaecoo 5) ή 20 (περίπτωση άλλων εκδόσεων του Omoda) mm, κάνουν τη διαφορά μεταξύ κατηγοριών... Να επισημάνω εδώ, ότι το MG ZS MAX, έχει και αυτό μεταξόνιο 2610, αλλά τοποθετείται στα C-SUV...