-
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
Καλά κοιτάξτε που θα κάνετε τον γάμο με τα κινεζόχρεπα που πήρατε
Άμα η νύφη είναι καλή και με προίκα, γιατί όχι;

-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@sette said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως
Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.
Στις προδιαγραφές που ανέβασα πάντως 2.61 αναφέρει

-
@sette said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@sette said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως
Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.
Στις προδιαγραφές που ανέβασα πάντως 2.61 αναφέρει
Για το υβριδικό μιλάμε. Αυτό που δείχνεις είναι το ηλεκτρικό. Αν πας στο υβριδικό θα δεις το νούμερο που γράφω.
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@sette said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@sette said in OMODA & JAECOO forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως
Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.
Στις προδιαγραφές που ανέβασα πάντως 2.61 αναφέρει
Για το υβριδικό μιλάμε. Αυτό που δείχνεις είναι το ηλεκτρικό. Αν πας στο υβριδικό θα δεις το νούμερο που γράφω.
Έχεις δίκιο! Δεν έβρισκα νωρίτερα ο τεχνικά του υβριδικού και θεώρησα ότι οι διαστάσεις θα είναι ίδιες με του ηλεκτρικού! Τελικά, το ηλεκτρικό έχει 2630, ενώ το υβριδικό έχει 2610, δηλαδή ίδιο με το συμβατικό αλλά και με το Tiggo 4! Στην Ιταλία, τα Jaecoo 5 (τόσο το ηλεκτρικό, όσο και το συμβατικό), έχουν 2620. Δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο αυτών των μικροδιαφορών στην ίδια πλατφόρμα (Τ1Χ), ειδικά ανάμεσα στις διαφορετικές εκδόσεις των Omoda 5. Βάση αυτών των δεδομένων, το Omoda 5 HEV (και το συμβατικό), θα έπρεπε να ανήκει στα B-SUV όπως και το ιδίου μεταξόνιου Tiggo 4. Όχι δηλαδή ότι 10 (περίπτωση Jaecoo 5) ή 20 (περίπτωση άλλων εκδόσεων του Omoda) mm, κάνουν τη διαφορά μεταξύ κατηγοριών... Να επισημάνω εδώ, ότι το MG ZS MAX, έχει και αυτό μεταξόνιο 2610, αλλά τοποθετείται στα C-SUV...
-
Να θυμίσω ότι 2,61 μεταξόνιο έχει και το δικό μου 3 αιρκρος των 4,15 μήκους, ενώ το νέο που ακόμα είναι στα Β σουβ έχει 2,67 μεταξόνιο.
Τελικά έχουν μπερδευτεί κάπως οι κατηγορίες.
Πάντως με 2,61 μεταξόνιο είναι C suv για πυγμαίους...

-
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
Πάντως με 2,61 μεταξόνιο είναι C suv για πυγμαίους...
Επειδή εσύ είσαι γίγαντας, δεν σημαίνει ότι ο περισσότερος κόσμος είναι έτσι...
-
@realzeus said in OMODA & JAECOO forum:
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
Πάντως με 2,61 μεταξόνιο είναι C suv για πυγμαίους...
Επειδή εσύ είσαι γίγαντας, δεν σημαίνει ότι ο περισσότερος κόσμος είναι έτσι...
Οχι αλλά δεν είναι λογικό κάποιος που είναι 1,60 να λέει ότι είναι στον μέσο όρο του ύψους...

-
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO forum:
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
Πάντως με 2,61 μεταξόνιο είναι C suv για πυγμαίους...
Επειδή εσύ είσαι γίγαντας, δεν σημαίνει ότι ο περισσότερος κόσμος είναι έτσι...
Οχι αλλά δεν είναι λογικό κάποιος που είναι 1,60 να λέει ότι είναι στον μέσο όρο του ύψους...

Δε νομίζω να είπε κανείς κάτι τέτοιο. Ο μέσος όρος του ύψους για τους άντρες σήμερα είναι στο 1,75-1,85.
-
Ούτε με 2,61 μεταξόνιο μπορεί να είναι C suv
-
OMODA & JAECOO forum