Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 698
    • Best 21
    • Groups 0

    Best posts made by evolander

    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Σε εξουσιοδοτημένο service Toyota και με διαπίστωση κατανάλωσης λαδιού περίπου 500ml/1000χλμ, προτάθηκε: 1) ή επισκευή κινητήρα καταλύτη και πολλαπλής, ή 2) χρήση ημισυνθετικών 10W-40, ή 15W-40 ορυκτελαίων.

      Μετά από παρότρυνση του @monman2 διάβασα αυτό το νήμα, ήρθα σε επαφή με τον Κώστα @Sphinxgr, και αποφάσισα να απευθυνθώ στο συνεργείο του Λευτέρη που συνεργάζεται ο Ανδρέας με τα λιπαντικά στην Αγία Βαρβάρα.

      Μπήκε ένα μπουκαλάκι total flush xado 250ml στα λάδια (κόστος 20€), και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε σε manual mode (είναι αυτόματο κανονικά) κατά κόρον σε στροφές 4000-5000 για 120 χλμ.

      Έγινε εφαρμογή xado verylube engine cleaner (κόστος 20€), επαναληπτικά και στους 4 κυλίνδρους μέχρι να τελειώσει το spray - περίπου 3 περάσματα των 4-5 δευτερολέπτων μέχρι που άδειασε-, με διάφανο σωληνάκι που φαινόταν το προϊόν, με πολύ χαμηλή θερμοκρασία κινητήρα.

      Μετά από 4 ώρες, έγινε η διαδικασία με το μιζάρισμα συνολικά για 25-30 δευτερόλεπτα που πετάχτηκαν καρβουνίλες, και στη συνέχεια τέθηκε σε λειτουργία σε στροφές ~4500, και βόλτα για 22 χλμ σε υψηλές στροφές 4000-5000.

      Στη συνέχεια αλλάχθηκαν τα λάδια 5W-30, και μπήκαν 3 λίτρα Mobil1, 0W-20 (όπως ορίζει ο κατασκευαστής), και σήμερα μετά από 1100 χλμ κατόπιν ελέγχου στάθμης λαδιών, δεν έχει κάψει γραμμάριο!

      Καλό είναι να συμπεριληφθεί στον τίτλο και το IQ μαζί με Yaris / Auris που φοράει αυτό το μοτέρ: IQ 1.33 1NR-FE dual vvt-i multidrive CVT, engine number 1NR 0334936.

      Σειρά έχει η αλλαγή λαδιού στο CVT κιβώτιο, σε άλλο νήμα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • RE: Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό

      @iceman7 ούτε τα προσχήματα ρε φίλε, ο άλλος είχε μέσα στα έγγραφα που μου έδειχνε, την υπεύθυνη δήλωση του προηγούμενου ιδιοκτήτη, που του πούλησε το αυτοκίνητο με ζημιά μπροστά - κατά τα άλλα ατρακάριστο άβαφο!, και πολλά άλλα τέτοια ατρακάριστα και καλά, και μετά ξεφράκωμα στο φανοποιό μου!
      Ένας δύο να ήταν τίμιοι και να μου είπαν με το καλημέρα, την πραγματική κατάσταση του αυτοκινήτου τους.
      Επίσης τραγικό να βλέπεις αλλαγές λαδιών κάθε 3 χρόνια, ή και έχασα το βιβλίο, δε μου το έδωσε ο προηγούμενος κλπ κλπ.
      Τα δε εισαγωγής Γερμανικά και Ιταλικά, χωρίς κτεο που βγήκε το αυτοκίνητο από τη χώρα του και χωρίς βιβλίο σέρβις!, μόνο κτεο ελληνικό με την εισαγωγή στην Ελλάδα και ο νοών νοείτω!
      Δε ψάχνω παρθένα με τρια παιδιά, έναν τίμιο πωλητή ψάνχω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • MITSUBISHI OUTLANDER ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ

      Είμαι κάτοχος του Mitsubishi Outlander turbo από τον Δεκέμβριο του 2005 και πρόσφατα στράβωσαν οι μπροστινές δισκόπλακες των φρένων.

      Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα και μου είπαν ρητά πως οι δισκόπλακες συγκαταλέγονται στα αναλώσιμα και δεν προβλέπεται αλλαγή εντός εγγύησης, παρά μόνο τορνίρισμα μέχρι δύο φορές και μετά εφόσον εξακολουθεί το πρόβλημα αλλαγή.

      Στην Πανευρωπαϊκή εγγύηση των πρώτων 3 ετών δεν αναφέρεται ρητά ότι εξαιρούνται (πράγμα το οποίο εξαιρείτε ρητά και ονομαστικά στην επόμενη 4ετεία - στην επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Σαρακάκης).

      Αν και είμαι εντός της Πανευρωπαϊκής εγγύησης ακόμη, αρνούνται πεισματικά να κάνουν τα αυτονόητα, χωρίς όμως να μου δείχνουν το αυθεντικό κείμενο που αναφέρεται η εξαίρεση των δίσκων. Επίσης δεν μου δείχνουν την Πανευρωπαϊκή ή Ιαπωνική επίσημη οδηγία εγγύησης της Mitsubishi για τη διαδικασία «τορνίρισμα». Είναι φανερό ότι είναι οδηγία Ελληνική!

      Έχω στείλει μέχρι σήμερα ένα email με αποδέκτες Ιαπωνία, Ευρώπη (κοινοποίηση Σαρακάκη και εξουσιοδοτημένο συνεργείο) αναφέροντας το πρόβλημα, και εχθές έλαβα μια αρνητική και αόριστη απάντηση από Σαρακάκη. Εχθές έστειλα δύο email στα κεντρικά της Ευρώπης γνωρίζοντάς τους ότι κινούμε πλέον νομικά αν δεν αλλαχθούν οι προβληματικοί δίσκοι μέχρι της προθεσμίας που έδωσε ο δικηγόρος μου.

      Επίσης θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς inka@inka.gr consumers@eett.gr katanalotes@eett.gr katagelies@ekpizo.gr press@yme.gov.gr

      Σκοπός του θέματος είναι να έρθω σε επαφή με περισσότερους ιδιοκτήτες του μοντέλου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, και να κινηθούμε μαζί νομικά πλέον. Ήδη γνωρίζω προσωπικά τρεις ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουμε μαζί.

      Το πρόβλημα -δεν είναι μεμονωμένο και- οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά που χρησιμοποιούνται κατά την γραπτή απάντηση Σαρακάκη!!!

      Φιλικά Στάθης

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      evolander
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Καλημέρα @Alexandros-2
      Τη δουλειά μπορείς να την κάνεις και σε συνεργείο στο νησί σου, αρκεί να προμηθευτείς τα προιόντα.
      Αν ωστόσο σε φέρει κάποια δουλειά σου στην Αθήνα, να φροντίσεις να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με το Λευτέρη (συνεργείο) και να κλείσεις ένα ραντεβού 2-3 μέρες πριν, ώστε να έχει ήδη φέρει τα προιόντα στο συνεργείο από τον Ανδρέα (είναι δίπλα ο ένας στον άλλο).
      Ανδρέας Αγ. Βαρβαρα (http://www.motorlube.gr/) 2105615347
      Λευτέρης (συνεργείο) 2105623050 Μεγ Αλεξάνδρου 84 Αγία Βαρβάρα
      To καθαριστικό spray xado 20 ευρώ, λάδια mobil1 0-20 ανάλογα τα λίτρα (4 λίτρα περίπου 60 ευρώ), εγρατικά του Λευτέρη περίπου 30 ευρώ.

      IMG_8728 (1).JPEG
      IMG_4087.jpeg

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • RE: Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό

      Έχω δει εως τώρα 11 αυτοκίνητα (Aygo, Ignis, Yaris, Polo, αλλά πολύ κοροιδία από τους ιδιώτες όμως ρε παιδιά (μόνο ένα ήταν από έμπορο). Τελικά η περιγραφή στην αγγελία με την πραγματικότητα απέχει παρασάγγας!!!
      Τεσπα συνεχίζετε το ψάξιμο με προσανατολισμό το Yaris πάλι.
      Ευχαριστώ για τη βοήθεια και τις συμβουλές και εύχομαι καλά Χριστούγενα σε όλους! @fanis75 @Caro-0 @dstou @iceman7 @cirus @megane98hp @ilias-a @gtsartsal @Green-Power @gatoz @andya3 @xenos @gtsartsal @lap @dimgeo @ektoras

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • RE: Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό

      Το κεφάλαιο έκλεισε με Aygo X 2022 🙂 - ευχαριστώ πολύ τους συμμετέχοντες για τη βοήθεια!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • RE: Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό

      Yaris hybrid 2018 θα καταλήξω τελικά, αφού είναι στα ίδια χρήματα με το ignis του 2019 με αυτόματο κιβώτιο...
      Η απόφαση ήρθε μετά από οδήγηση και των δύο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Τα προιόντα από τον Ανδρέα Αγ. Βαρβαρα (http://www.motorlube.gr/) 2105615347, και δίπλα στο συνεργείο του Λευτέρη 2105623050 Μεγ Αλεξάνδρου 84, που κάνει τη δουλειά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • RE: Nissan 120LB δε παίρνει μπρος

      Εν τέλη δεν ήταν θέμα πολλαπλασιαστή / πλατίνων και γενικά ηλεκτρικό πρόβλημα.
      Ήταν ένα από τα λαστιχάκια βενζίνης, που είχε κρακ και δε φαινόταν..., αλλάχτηκαν και άλλα δύο μαζί με το προβληματικό, και πλέον παίρνει μπρος στο δευτερόλεπτο!

      1de03e35-b733-40c8-8f0a-91e032c97352-IMG_1513.JPEG

      Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • RE: Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό

      @iceman7 said in Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό:

      Κάνε μια μικρή υπέρβαση ή δες και από γνωστές αλυσίδες μτχ να πάρεις ένα υβριδικό γιαρις από 2017 και μετά.
      Από τα αυτόματα aygo/108 κλπ μακράν καλύτερο αμάξι.

      Μου έβαλες μπελάδες 😂 και είμαι εκ νέου στο ψάξιμο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • Που οφείλεται η κατακόρυφη αύξηση κατανάλωσης?

      Έχω παρατηρήσει δραματική μείωση των χιλιομέτρων που διανύω με το matiz 1.0 μου. Όταν το πήρα μεταχείρω με 49,000 χλμ, με 30 λίτρα απλή αμόλυβδη έβγαζα ~ 500 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα (σπίτι-δουλειά) δλδ ~ 6 λίτρα / 100 χλμ, και τώρα που έφτασα τα 95,000 χλμ με 30 λίτρα μετά βίας φθάνω τα 400 χλμ. Το τσεκάρισα 4 φορές για να μην πέσω έξω και είναι σταθερά εκεί στα ~ 400 χλμ δλδ ~ 8 λίτρα / 100 χλμ.
      Σέρβις εν τω μεταξύ (μεγάλο σέρβις) έκανα πριν 15 μέρες και το είχα πει και στο μάστορα, αλλά τζίφος. Έχω κάνει όλους τους ελέγχους (πίεση ελαστικών – αλλαγή πρατηρίου – ακόμη και v-power έβαλα !!! αλλαγή όλων των φίλτρων, το στυλ οδήγησης το ίδιο) αλλά τίποτα…
      Καμιά ιδέα εκτός από το να το πουλήσω ???
      Επίσης καμιά ιδέα για μεταχείρω που να καίει ~ 5 λίτρα ???

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • RE: Toyota CVT Dual VVT-I multidrive

      @ilias-a @fanis75 @monman2 🙏

      Όλα κομπλέ λοιπόν στο γνωστό συνεργείο του Κ.Δημήτρη

      cvtOLD.png
      cvtPAN.png
      cvtIN.png
      cvtPANclean.png
      cvtNEW.png

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • RE: Toyota IQ

      @monman2 said in Toyota IQ:

      Ο evolander αν θυμάμαι εχει το 1.33 με cvt ...
      @evolander με καθαρισμό των ελατηρίων των εμβόλων με το xado δεν ασχολήθηκες;
      υπάρχει ολόκληρο θέμα για το μοτερ σου και αν το προλάβεις το έσωσες !
      https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795?_=1707373457916

      Δε το είχα διαβάζει το θέμα αυτό, δυστυχώς έχω το θεικό μοτέρ κι εγώ NGJ10L-BGXNGW 1NR-FE.
      Υπάρχει κάποιος να έχει κάνει τη διαδικασία με το συγκεκριμένο καθαριστικό, ή κάποιο συνεργείο με εμπειρία που αναλαμβάνει να το κάνει Αττική δυτικά, Χαιδάρι, Αιγάλεω, ώστε να απευθυνθώ?

      Και διαβάζοντας δυστυχώς καταλαβαίνω πως η υπόδειξη να αλλάξω ρευστότητα σε ποιό χοντρά λάδια, είναι εντελώς λάθος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @evolander said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Θα ήθελα τις απόψεις μελών σχετικά με την επιλογή ελαστικών για μοντέλο 2005 R52 ~350 bhp:

      1η επιλογή αν τα έχει ήδη φορέσει κάποιος: Continental ExtremeContact Sport 02 215/45R17 – 340 AA A (δε μπόρεσα να τα βρω Ελλάδα).

      Έπειτα:
      Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
      Bridgestone Potenza Sport
      Michelin Pilot Sport 5
      Yokohama Advan Sport V105

      (Να ξεκαθαρίσω δε με ενδιαφέρει σλικ/ημισλικ χρήση πίστας με αυτά, θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις / βόλτες).
      Ευχαριστώ.

      Καλημέρα και καλό μήνα,

      Ευχαριστώ πολύ για το feedback σας παίδες @otokomae, @mastoras78, @realzeus, @driver-m

      Διάβασα σε κριτικές του tyrereview παρόμιο αποτέλεσμα (melting), μετά από χρήση πίστας για τα potenza.

      Επίσης στο: "θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις / βόλτες" να διευκρινίσω το αυτοκίνητο είναι daily, με τα ποσοστά:
      10-20% θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις (περίπου 1 φορά το μήνα)
      80-90% καθημερινή χρήση 50 χλμ/μέρα + βόλτες.

      Για f1 asim 6 & ventus S1 evo3 γνώμες?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • RE: TOYOTA AYGO

      Καλημέρα, θα εκτιμούσα την άποψη των χρηστών μοντέλου 2019 (facelift), γιατί με ενδιαφέρει η αγορά μεταχειρισμένου με περίπου 50000 χλμ, σχετικά με τυχόν προβλήματα κινητήρα - αν καίει λάδια, cvt αυτόματου κιβωτίου, δίσκου πλατώ, κλπ.
      Ο κινητήρας είναι ο 1KR-FE 1000cc 3 cylinder.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Καλημέρα, θεαματική θα έλεγα - δες σελίδα 46 το αναφέρω...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • RE: TOYOTA AYGO

      Κατ'αρχάς ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, παρατηρήσεις και προτάσεις.
      Για ηλεκτρικό ο περισσότερο αποτρεπτικός παράγοντας, είναι η απουσία πάρκιν, οπότε δε μπαίνει στην εξίσωση.

      Ψάχνοντας για τον κινητήρα του Aygo 1KR-FE, βρήκα κάποιες λίγες αναφορές ότι καίει λάδια, ωστόσο με χρήση 0W-20 για ένα σωστά συντηρημένο μεταχειρισμένο με 50κ χλμ (όχι leasing με αλλαγές λαδιών κάθε 30κ και αν!), θεωρώ το ξεπερνάμε.

      Το Ignis φαίνεται ενδιαφέρον, αρκεί να "αρέσει" και στην κόρη 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • RE: Σέρβις σε εξουσιοδοτημένο ή εξειδικευμένο συνεργείο?

      @fanis75 said in Σέρβις σε εξουσιοδοτημένο ή εξειδικευμένο συνεργείο?:

      To μόνο πλεονέκτημα - εαν ισχύει στις Mercedes, δεν το γνωρίζω - ειναι οτι έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να σου καλύψει κάποια βλάβη στα πλαίσια του goodwill.

      Το αυτοκίνητο είχε δύο μόνο χρόνια εγγύηση, και τώρα είμαι ήδη τρία εκτός οπότε θεωρώ δεν θα ισχύει πλέον η καλή θέληση για κάλυψη ενδεχόμενης ζημιάς - τουλάχιστο δεν έχω ακούσει ή διαβάσει κάποια παρόμοια περίπτωση για mercedes.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • Πρώτο μεταχειρισμένο μικρό αυτόματο για νέο οδηγό

      Χαιρετώ την κοινότητα, ψάχνω αξιόπιστο αυτόματο μικρό για νέο οδηγό, και θα ήθελα το σημαντικό feedback των χρηστών, ώστε να καταλήξω σε αγορά.

      Έχω δει το Aygo 2019 δεύτερης γενιάς - όχι το Χ, και το Ignis (2κίνητο) του 2019 επίσης.

      Ποιό από τα δύο είναι πιό αξιόπιστο και οικονομικό για νέο οδηγό?

      Αν υπάρχει και κάποιο άλλο μικρό αυτόματο που προτείνεται, θα το λάβω υπόψιν επίσης.

      Η χρήση θα είναι εντός Αθήνας, και επαρχία 400-600 χλμ (πήγαινε/έλα) περίπου μια φορά το μήνα.

      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evolander
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Αυτονοητο οτι ο καθενας ειναι αφεντικο του εαυτου του, το αν οι επιλογες του ειναι σωστες ή λανθασμενες ειναι αλλο ευαγγελιο.
      Θα μου αρεσε και μενα να μπορει να πεταξει ο γαιδαρος αλλα ο καημενος δε μπορει.

      Η αμφισβήτισή σου έχει δύο εξηγήσεις: ή δε καταλαβαίνεις αυτά που καταθέτουν όσοι εφάρμοσαν το xado, ή είσαι εξουσιοδοτημένος toyota και σου χαλάει τη συνταγή επισκευής μοτέρ!
      Ευπρόσδεκτα και τα δύο ωστόσο 🙂

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      evolander
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr