Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 130
    • Best 68
    • Groups 0

    Caro 0

    @Caro 0

    142
    Reputation
    13
    Profile views
    130
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    Caro 0 Unfollow Follow

    Best posts made by Caro 0

    • RE: CITROËN FORUM

      Καλημέρα σας, σας διαβάζω χρόνια αλλά δεν έχω γράψει ποτέ.

      Με τους περισσότερους ταυτίζομαι σε πολλά, με lap, fani, Gato (το έχουμε χάσει) , piloritis κτλ.

      Έχοντας στην κατοχή citroen c3 1.2 110 (αυτόματο) του 2017 με πολύ προσεκτική χρήση (max λαδιών έχει γίνει στα 12.500χλμ) και φροντίδα, θέλω να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο για τους puretech (όχι ο cruiser).

      Θα το πουλήσω πρώτα και μετά θα ανοίξω το στόμα μου!

      Ο πιο αναξιόπιστος κινητήρας που έχω οδηγήσει μακράν!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Πάντα οι καταναλωτές είναι beta-testers στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δεν μπορεί μια εταιρεία να κρατάει μια πατέντα για 10χρόνια στο δοκιμαστηριο για να την τελειοποιήσει, θα την "κάψει" οικονομικά.

      Το κάνει απόλυτα επιτυχημένα βάση πωλήσεων αλλά και αποτελέσματος η Toyota με το "καιζέν". Πόσα χρόνια έκαιγε λάδια με το κιλό ο 1.8 στον οποίο πατάνε ακόμα όλα τα hev της; Η οικονομία της είναι βασισμένη σε αυτό. Πόσα χρόνια πουλούσε εκατομμύρια οχήματα με το infotainment επιπέδου "Atari" το οποίο ήταν σκατά αλλά λειτουργούσε άρτια; Να τα λένε όλα. Αλλά η Toyota είναι Toyota. Είπαμε πάγο στους Εσκιμώους πουλάει ανά γουστάρει. Και μπράβο της και μαγκιά της από εμένα. Total respect χωρίς ίχνος ειρωνίας.

      Πάντως ότι και να λέμε για όλες τις εταιρείες αν θέλει κάποια να της φύγει η ρετσινιά υπάρχουν τρόποι.

      Εδώ ολόκληρη toytota (που θεωρητικά είναι τα πιο αξιόπιστα) έβγαλε το πρόγραμμα που έχει αναφέρει ο @fanis75 toyota relax και τρέχει εδώ και κάποια χρόνια Κύπρο με 10 χρόνια ή 185.000χλμ.

      Έτσι κερδίζεις εμπιστοσύνη και νέους πελάτες.

      Η toyota έτσι νομίζω ότι πάει να τις κλείσει όλες.

      Κυριολεκτικά, ειδικά σε αγορές σαν τη δική μας που δεν έχουμε φράγκα και θέλουμε να τα πάρουμε μαζί μας όπως οι Φαραώ τις συζύγους παρεούλα όταν χαιρετήσουμε.

      Αλλά και σε άλλες αγορές δεν είναι χαζοί.

      Βλέπε Αυστραλία και usa. Θέλουν να τους σέβονται για αυτό και κινούνται νομικά σε τέτοιες αγορές όλοι ΜΑΖΙ όταν υπάρχουν αστοχίες και κάνει τα στραβά μάτια η εταιρία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: VW Tiguan 2024

      Οδηγώντας ένα scala τον τελευταίο καιρό μου κάνει εντύπωση η αίσθηση που σου δίνουν τα γερμανικά (vag) στον τομέα της εργονομίας και της οδήγησης (και δεν είμαι γερμανόφιλος - λεφτά δεν δίνω σε σίδερα όσο και να τα αγαπάω - προτεραιότητα μου είναι να χαλάνε όσο το λιγότερο).

      Τι εννοώ?

      Προηγούμενη εμπειρία με golf 5ari 1.4 με κομπρέσσορα και turbo, καταπληκτικό αυτοκίνητο (άσχετα με τα θέματα του).

      Όταν το είχα οδηγήσει πρώτη φορά μπήκα μέσα και νόμιζα ότι το οδηγούσα χρόνια, επίσης καταλάβαινα που ξεκινάει και που τελειώνει το αυτοκίνητο.

      Μπαίνοντας στο scala μετά από πάρα πολλά χρόνια έχω την ίδια αίσθηση με το golf (σαν να ήταν ίδιο αυτοκίνητο).
      Όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει, αν και μεγαλύτερο παρκάρεται πανεύκολα και σου αφήνει παρόμοια αίσθηση.

      Μπαίνοντας σε c3 mkiii που το έχω από το 2017 μπροστά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω με την ίδια ακρίβεια τις γωνίες μπροστά σε σχέση με το scala.

      Επίσης η εργονομία έχει διαφορά.

      Στο citroen ας πούμε για να ρυθμίσεις τους καθρέφτες πρέπει να σκύψεις μπροστά αριστερά και κάτω από το τιμόνι και να παίξεις με το ρυθμιστικό, κοινώς φέξε μου και γλίστρησε.

      Το scala αν και διαφορετική κατηγορία είναι κορυφαίο σε εσωτερικούς χώρους σε σχέση με το μέγεθος του. Άνετα κύριο αυτοκίνητο για οικογένεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: MG ZS

      Ακολουθεί σεντόνι

      Μόλις έκανα test drive (ο Θεός να το κάνει) το zs max hybrid+ μεσαία έκδοση για 10 λεπτά κάτω από το golden hall.

      Τι μου άρεσε:

      • Είμαι 1.80 και οι χώροι ήταν αρχοντικοι πίσω για κεφάλια και πόδια. Στη μέση το τούνελ ήταν πολύ χαμηλό λ. Μήκος στα πόδια πίσω από εμένα μέτρησα 21cm.

      • Καλό μπαγκαζ με 2 επίπεδα πατώματος. Στο πιο πάνω γινόταν μικρό το σκαλοπάτι αλλά όχι ανύπαρκτο. Μέτρησα 84 x 101 (θόλους) και ύψος 87 λcm.

      • Η μεσαία έκδοση που είχε υφασμάτινα καθίσματα είχε και ωραίες γκρι υφασμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες πράγμα που το έκανε πιο ενδιαφέρον μέσα και πιο φωτεινό.

      • Μπροστά παρόλο που δεν ρυθμίζεται τηλεσκόπια το τιμόνι εγώ βολεύτηκα μια χαρά.

      • Πάρα πολύ καλή ορατότητα και με το κάθισμα τέρμα κάτω. Προς όλες τις κατευθύνσεις.

      • Μου φάνηκαν πολύ άνετα τα καθίσματα και τα σφουγγάρια τους. Αλλά σίγουρα θέλει δοκιμή σε ταξίδι.

      • Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε

      • Κατανάλωση test drive στο sport: 8.3l/100, γενική κατανάλωση στο σύνολο χλμ σε αυτό το αυτοκίνητο αν θυμάμαι 5.4l/100. Οπότε μάλλον θα είναι αρκετά καλή.

      • Όμορφο τιμόνι

      • Επιφάνεια για κινητό στα δεξιά σου, μεγάλη.

      • Η τελευταία έκδοση είχε 360 μοίρες που το τσέκαρα στατικά και ήταν Super.

      Τι δεν μου άρεσε:

      • Ήταν παρκαρισμενο σε ράμπα (κατηφορική), μόλις έβαλα D έκανε ένα τράνταγμα όπως κάνουν τα κοινά αυτόματα με μετατροπέας από P σε D επειδή. Υποθέτω ήταν από το χειρόφρενο που έβγαινε αυτόματα επειδή ήταν κατηφορικά. Αλλά ήταν καλό τράνταγμα.

      • Το περίμενα πιο σβέλτο σε ρεπριζ (197 άλογα) χωρίς να το μετρήσω. Μπορεί όμως να ήταν η αίσθηση μου. Το είχα βάλει στο sport και όταν ανέβαζα πάνω από 70-80 νομίζω έκανε πολύ φασαρία ο θερμικός.

      • Η ανάρτηση σε λακκούβες και κακοτεχνίες ήταν μέτρια. Σε κρατήματα δεν ξέρω, μόνο σε μια στροφή που πήρα κατάλαβα ότι δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλά κι αυτό θέλει κανονικό Test drive.

      • Το φρένο θέλει συνήθεια, πολύ απότομο, είναι ρηχό

      • Τα γραφικά στο Menu, ολίγον κινέζικα.

      • Οι διακόπτες μέτρια αίσθηση.

      • Η camera πίσω έχει πολύ χαμηλή ανάλυση.

      • Δεν είχε πλαφονιέρα πίσω ούτε στη τελευταία έκδοση.

      Ρώτησα για το πρόβλημα με τη μπαταρία όταν το πας τάπα (δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση αλλά) και η απάντηση είναι ότι περιμένουμε το update και ότι έχει έρθει το update αλλά δεν το έχουμε περάσει σε κανέναν. Από 2 διαφορετικούς ήταν η απάντηση. Σίγουρα δεν το προκαλείς εύκολα αλλά θα ήθελα να περάσει από τα χέρια μου για να καταλάβω αν αληθεύει.

      Θα το έπαιρνα;

      Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.

      Μου άρεσε;

      Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή.

      Είχε και τη τρίτη έκδοση στην έκθεση, καλή κι η δερμάτινη μου φάνηκε καλή αλλά πολύ μαυρίλα παρόλο που έχει ανοιχτό ουρανό. Δεν είμαι φαν του δέρματος και δη του μαύρου.

      Σίγουρα θα μου έρθουν κι άλλα στο μυαλό.

      Παρακαλώ τους moderator να το βάλουν και στο Οδήγησα...

      😊😊😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Οδήγησα....

      Μόλις έκανα test drive (ο Θεός να το κάνει) το zs max hybrid+ μεσαία έκδοση για 10 λεπτά κάτω από το golden hall.

      Τι μου άρεσε:

      Είμαι 1.80 και οι χώροι ήταν αρχοντικοι πίσω για κεφάλια και πόδια. Στη μέση το τούνελ ήταν πολύ χαμηλό λ.

      Καλό μπαγκαζ με 2 επίπεδα πατώματος. Στο πιο πάνω γινόταν μικρό το σκαλοπάτι αλλά όχι ανύπαρκτο. Μέτρησα 84 x 101 (θόλους) και ύψος 87 λcm.

      Η μεσαία έκδοση που είχε υφασμάτινα καθίσματα είχε και ωραίες γκρι υφασμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες πράγμα που το έκανε πιο ενδιαφέρον μέσα και πιο φωτεινό.

      Μπροστά παρόλο που δεν ρυθμίζεται τηλεσκόπια το τιμόνι εγώ βολεύτηκα μια χαρά.

      Πάρα πολύ καλή ορατότητα και με το κάθισμα τέρμα κάτω. Προς όλες τις κατευθύνσεις.

      Μου φάνηκαν πολύ άνετα τα καθίσματα και τα σφουγγάρια τους. Αλλά σίγουρα θέλει δοκιμή σε ταξίδι.

      Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε

      Κατανάλωση test drive στο sport: 8.3l/100, γενική κατανάλωση στο σύνολο χλμ σε αυτό το αυτοκίνητο αν θυμάμαι 5.4l/100. Οπότε μάλλον θα είναι αρκετά καλή.

      Όμορφο τιμόνι

      Επιφάνεια για κινητό στα δεξιά σου, μεγάλη.

      Η τελευταία έκδοση είχε 360 μοίρες που το τσέκαρα στατικά και ήταν Super.

      Τι δεν μου άρεσε:

      Ήταν παρκαρισμενο σε ράμπα (κατηφορική), μόλις έβαλα D έκανε ένα τράνταγμα όπως κάνουν τα κοινά αυτόματα με μετατροπέας από P σε D επειδή. Υποθέτω ήταν από το χειρόφρενο που έβγαινε αυτόματα επειδή ήταν κατηφορικά. Αλλά ήταν καλό τράνταγμα.

      Το περίμενα πιο σβέλτο σε ρεπριζ (197 άλογα) χωρίς να το μετρήσω. Μπορεί όμως να ήταν η αίσθηση μου. Το είχα βάλει στο sport και όταν ανέβαζα πάνω από 70-80 νομίζω έκανε πολύ φασαρία ο θερμικός.

      Η ανάρτηση σε λακκούβες και κακοτεχνίες ήταν μέτρια. Σε κρατήματα δεν ξέρω, μόνο σε μια στροφή που πήρα κατάλαβα ότι δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλά κι αυτό θέλει κανονικό Test drive.

      Το φρένο θέλει συνήθεια, πολύ απότομο, είναι ρηχό

      Τα γραφικά στο Menu, ολίγον κινέζικα.

      Οι διακόπτες μέτρια αίσθηση.

      Η camera πίσω έχει πολύ χαμηλή ανάλυση.

      Δεν είχε πλαφονιέρα πίσω ούτε στη τελευταία έκδοση.

      Ρώτησα για το πρόβλημα με τη μπαταρία όταν το πας τάπα (δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση αλλά) και η απάντηση είναι ότι περιμένουμε το update και ότι έχει έρθει το update αλλά δεν το έχουμε περάσει σε κανέναν. Από 2 διαφορετικούς ήταν η απάντηση. Σίγουρα δεν το προκαλείς εύκολα αλλά θα ήθελα να περάσει από τα χέρια μου για να καταλάβω αν αληθεύει.

      Θα το έπαιρνα;

      Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.

      Μου άρεσε;

      Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή.

      Είχε και τη τρίτη έκδοση στην έκθεση, καλή κι η δερμάτινη μου φάνηκε καλή αλλά πολύ μαυρίλα παρόλο που έχει ανοιχτό ουρανό. Δεν είμαι φαν του δέρματος και δη του μαύρου.

      Σίγουρα θα μου έρθουν κι άλλα στο μυαλό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Corolla cross ή κάτι άλλο;

      @nickthetrib said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

      Το cc είναι πιο οικογενειακό!
      Οπότε σε ένα βαθμό είναι λογική η οπισθοχώρηση στο σχεδιασμό.
      Ακόμα και η ανάγκη για έξτρα χώρους δημιουργεί ζητήματα στην σχεδίαση (πχ η ανάγκη για χώρους πάνω από το κεφάλι των πίσω, κόβει το κεκλιμένο πίσω μέρος).

      Γενικά θεωρώ μεγάλη κουταμάρα και μόδα τα coupe suv.

      Θεωρώ ότι το suv πρέπει να είναι τετράγωνο, να έχει χώρους και αέρα για κεφάλια.

      Εμένα προσωπικά μου αρέσει ότι πιο τετραγωνισμενο σε suv, είναι και πρακτικά.

      Το να έχεις suv, να κουβαλάς τέτοιο όγκο, ψηλό κέντρο βάρους και να έχεις και τα κακά των coupe δεν βγάζει νόημα.

      Αυτή τη χαζομάρα τη ξεκίνησε νομίζω το τραβέλι BMW X6 και συνέχισαν όλοι οι υπόλοιποι. Βλέπω πχ το Arkana και λέω μέσα μου, "δεν μπορεί... "

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε ορεινό χωριό, έχω κάνει φοιτητής Αθήνα, έχω μείνει σε μικρή επαρχιακή πόλη 6 χρόνια και τώρα κάτοικος ΒΠ.

      Η επαρχία δεν συγκρίνεται (κυρίως για πόλεις μιλώ) με την Αθήνα.

      Καλά δεν συζητάμε για Γιάννενα, Καλαμάτα που είναι σε άλλο level. Τρομερές πόλεις για να μείνεις.

      Μπορώ να γράψω ολόκληρα σεντόνια.

      Στην τελική όσοι έρχονται Αθήνα από επαρχία για τουρισμό (θέατρο, ΣΚ κτλ.), κανέναν δεν έχω ακούσει όταν επιστρέφει να λέει γιατί έφυγα.

      Ενώ το ανάποδο συμβαίνει.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: CITROËN FORUM

      Έτσι είναι, αλλά για έξω το setup της ανάρτησης είναι κουραστικό, είναι πολύ μαλακή σε σημείο που κουράζει σε καμπές (όχι με μεγάλη ταχύτητα) με τις πλεύσεις και την ανασφάλεια που σου δημιουργεί αλλά και σε ανωμαλίες, το συνεχές πάνω κάτω (νιώθεις συνεχώς να βυθίζεται και να μουτρωνει σε φρένα, το ανάποδο γίνεται και στο ξεκίνημα).

      Μπαίνεις σε άλλα αυτοκίνητα που είναι πιο solid, και είναι λιγότερο κουραστικά όσο κι αν ακούγεται περίεργο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: LEXUS LBX

      Άστο για το μάτι!

      Σίδερα είναι, δεν το γλυτώνεις με αυτά τα βερνίκια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0

    Latest posts made by Caro 0

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε ορεινό χωριό, έχω κάνει φοιτητής Αθήνα, έχω μείνει σε μικρή επαρχιακή πόλη 6 χρόνια και τώρα κάτοικος ΒΠ.

      Η επαρχία δεν συγκρίνεται (κυρίως για πόλεις μιλώ) με την Αθήνα.

      Καλά δεν συζητάμε για Γιάννενα, Καλαμάτα που είναι σε άλλο level. Τρομερές πόλεις για να μείνεις.

      Μπορώ να γράψω ολόκληρα σεντόνια.

      Στην τελική όσοι έρχονται Αθήνα από επαρχία για τουρισμό (θέατρο, ΣΚ κτλ.), κανέναν δεν έχω ακούσει όταν επιστρέφει να λέει γιατί έφυγα.

      Ενώ το ανάποδο συμβαίνει.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Διάφορες Ερωτήσεις
      • remote clima

      • Ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα συνοδηγού

      • οσφυικη στήριξη

      • ασύρματο android

      • φυσικά πλήκτρα για κλιματισμό και start stop κατά προτίμηση

      • clima

      • πίσω πλαφονιέρα

      Συρόμενο πισω κάθισμα

      Acc (δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά πιστεύω θα μου άρεσε)

      • Pads πισω απο το τιμόνι αν είναι αυτόματο ΜΕΚ

      • Κάμερα οπσιθοπερειας ή 360

      • Μπρος πίσω αισθητήρες parking

      Extra:

      • θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα

      • led matrix

      • Ηλεκτρικό πορτ μπαγκαζ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πολύ όμορφο το gr look καθώς το σήμα είναι μικρότερο και η μάσκα πιο όμορφη από το απλό.

      Ακόμα και πίσω με τα διαφορετικά led δείχνει πιο ωραίο.

      Να δούμε τελικά πόση διαφορά θα έχει η ηχομόνωση, εκεί που χωλαίνει.

      Θετικό είναι ότι ολοκλήρωσαν τον εξοπλισμό καθώς θα διατίθεται και με led matrix (AHS) αλλά και με θερμαινόμενο τιμόνι.

      Το κυριότερο βέβαια είναι τι αύξηση θα πάρει στη τιμή προς τα πάνω και πως θα διαμορφωθούν οι εκδόσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      https://trcoff.gr/newmodels/toyota-corolla-cross-facelift/

      Αυτό πρέπει να είναι το facelift.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: CarTalk.gr

      @piliourits said in CarTalk.gr:

      Όλοι έχουμε πολλές ΓΤΠ εμπειρίες από εισαγωγείς κι αντιπροσώπους.
      Το αρθράκι είχε κάποια λαθάκια, πχ 7+ δευτερόλεπτα το κατοσταρι έχουν μόνο τα διλιτρα υβριδικά τογιότα, όχι τα μικρότερα και τα Σιτροεν.

      Ποιος μίλησέ για το κατοστάρι;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: CarTalk.gr

      Εγώ έγραψα το πρώτο και για να είμαι ειλικρινής το έγραψα βιαστικά από το μέρος.

      Όταν το διάβασα πάλι βρήκα πολλά λάθη και αν δεν το διαβάσεις προσεκτικά ίσως να μην καταλάβεις τι θέλει να πει ο ποιητής.

      Αλλά από εκπρόσωπο εταιρίας αυτοκινήτου δεν το δέχομαι.

      Είναι πολυτέλεια για όλους μας ή τουλάχιστον για τους περισσότερος να βρίσκουμε χρόνο για πράγματα πέραν δουλειάς οικογένειας κλπ..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Stellantis ελλαδα=κλεψια?

      Δεν μιλώ για αυτό το link, έχει βγει και οδηγία για τη μπεντζίνα.

      https://www.stellantis.com/en/contacts/puretech-compensation-platform

      @criuser εσυ που είσαι μανούλα στα Γαλλικά ξέρεις τίποτα;

      Κάποια στιγμή είχα γράψει και στο Greek citroen club αλλά βλέπω πλέον ότι έχει κλείσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Stellantis ελλαδα=κλεψια?

      Ερώτηση: Εμένα το c3 1.2 110 μοντέλο 2017 μου έκαναν αντικατάσταση ιμάντα το 2022 (δωρεάν) και είχε ξεκινήσει να καίει λάδι υπάρχει περίπτωση να με καλύψουν τώρα που καίει υπερβολικά πολύ λάδι;

      Όταν είχα ρωτήσει τότε στο τελευταία γράμμα της Άλφα Βήτας όπου και έκανα τα Service η απάντηση ήταν ότι είναι φυσιολογικό όσο και και να καίει και ότι άργησε κιόλας. Είχα στραβώσει πολύ με αυτή την απάντηση.

      Από τότε 2 service τα έκανα εκτός.

      Έχει νόημα να κυνηγήσω κάτι τώρα που βλέπω μια διαφορετικό γραμμή από τη Stellantis;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Η λογική λέει ότι και με το νέο μοτέρ θα έχει τα ίδια προβλήματα σε κάποια χλμ.

      Δεν πιστεύω τη παπάτζα που λένε ότι αλλάχθηκε ο ιμάντας με νέο βελτιωμένο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr