Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 152
    • Best 79
    • Groups 0

    Caro 0

    @Caro 0

    162
    Reputation
    14
    Profile views
    152
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    Caro 0 Unfollow Follow

    Best posts made by Caro 0

    • RE: CITROËN FORUM

      Καλημέρα σας, σας διαβάζω χρόνια αλλά δεν έχω γράψει ποτέ.

      Με τους περισσότερους ταυτίζομαι σε πολλά, με lap, fani, Gato (το έχουμε χάσει) , piloritis κτλ.

      Έχοντας στην κατοχή citroen c3 1.2 110 (αυτόματο) του 2017 με πολύ προσεκτική χρήση (max λαδιών έχει γίνει στα 12.500χλμ) και φροντίδα, θέλω να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο για τους puretech (όχι ο cruiser).

      Θα το πουλήσω πρώτα και μετά θα ανοίξω το στόμα μου!

      Ο πιο αναξιόπιστος κινητήρας που έχω οδηγήσει μακράν!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Πάντα οι καταναλωτές είναι beta-testers στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δεν μπορεί μια εταιρεία να κρατάει μια πατέντα για 10χρόνια στο δοκιμαστηριο για να την τελειοποιήσει, θα την "κάψει" οικονομικά.

      Το κάνει απόλυτα επιτυχημένα βάση πωλήσεων αλλά και αποτελέσματος η Toyota με το "καιζέν". Πόσα χρόνια έκαιγε λάδια με το κιλό ο 1.8 στον οποίο πατάνε ακόμα όλα τα hev της; Η οικονομία της είναι βασισμένη σε αυτό. Πόσα χρόνια πουλούσε εκατομμύρια οχήματα με το infotainment επιπέδου "Atari" το οποίο ήταν σκατά αλλά λειτουργούσε άρτια; Να τα λένε όλα. Αλλά η Toyota είναι Toyota. Είπαμε πάγο στους Εσκιμώους πουλάει ανά γουστάρει. Και μπράβο της και μαγκιά της από εμένα. Total respect χωρίς ίχνος ειρωνίας.

      Πάντως ότι και να λέμε για όλες τις εταιρείες αν θέλει κάποια να της φύγει η ρετσινιά υπάρχουν τρόποι.

      Εδώ ολόκληρη toytota (που θεωρητικά είναι τα πιο αξιόπιστα) έβγαλε το πρόγραμμα που έχει αναφέρει ο @fanis75 toyota relax και τρέχει εδώ και κάποια χρόνια Κύπρο με 10 χρόνια ή 185.000χλμ.

      Έτσι κερδίζεις εμπιστοσύνη και νέους πελάτες.

      Η toyota έτσι νομίζω ότι πάει να τις κλείσει όλες.

      Κυριολεκτικά, ειδικά σε αγορές σαν τη δική μας που δεν έχουμε φράγκα και θέλουμε να τα πάρουμε μαζί μας όπως οι Φαραώ τις συζύγους παρεούλα όταν χαιρετήσουμε.

      Αλλά και σε άλλες αγορές δεν είναι χαζοί.

      Βλέπε Αυστραλία και usa. Θέλουν να τους σέβονται για αυτό και κινούνται νομικά σε τέτοιες αγορές όλοι ΜΑΖΙ όταν υπάρχουν αστοχίες και κάνει τα στραβά μάτια η εταιρία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: VW Tiguan 2024

      Οδηγώντας ένα scala τον τελευταίο καιρό μου κάνει εντύπωση η αίσθηση που σου δίνουν τα γερμανικά (vag) στον τομέα της εργονομίας και της οδήγησης (και δεν είμαι γερμανόφιλος - λεφτά δεν δίνω σε σίδερα όσο και να τα αγαπάω - προτεραιότητα μου είναι να χαλάνε όσο το λιγότερο).

      Τι εννοώ?

      Προηγούμενη εμπειρία με golf 5ari 1.4 με κομπρέσσορα και turbo, καταπληκτικό αυτοκίνητο (άσχετα με τα θέματα του).

      Όταν το είχα οδηγήσει πρώτη φορά μπήκα μέσα και νόμιζα ότι το οδηγούσα χρόνια, επίσης καταλάβαινα που ξεκινάει και που τελειώνει το αυτοκίνητο.

      Μπαίνοντας στο scala μετά από πάρα πολλά χρόνια έχω την ίδια αίσθηση με το golf (σαν να ήταν ίδιο αυτοκίνητο).
      Όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει, αν και μεγαλύτερο παρκάρεται πανεύκολα και σου αφήνει παρόμοια αίσθηση.

      Μπαίνοντας σε c3 mkiii που το έχω από το 2017 μπροστά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω με την ίδια ακρίβεια τις γωνίες μπροστά σε σχέση με το scala.

      Επίσης η εργονομία έχει διαφορά.

      Στο citroen ας πούμε για να ρυθμίσεις τους καθρέφτες πρέπει να σκύψεις μπροστά αριστερά και κάτω από το τιμόνι και να παίξεις με το ρυθμιστικό, κοινώς φέξε μου και γλίστρησε.

      Το scala αν και διαφορετική κατηγορία είναι κορυφαίο σε εσωτερικούς χώρους σε σχέση με το μέγεθος του. Άνετα κύριο αυτοκίνητο για οικογένεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: MG ZS

      Ακολουθεί σεντόνι

      Μόλις έκανα test drive (ο Θεός να το κάνει) το zs max hybrid+ μεσαία έκδοση για 10 λεπτά κάτω από το golden hall.

      Τι μου άρεσε:

      • Είμαι 1.80 και οι χώροι ήταν αρχοντικοι πίσω για κεφάλια και πόδια. Στη μέση το τούνελ ήταν πολύ χαμηλό λ. Μήκος στα πόδια πίσω από εμένα μέτρησα 21cm.

      • Καλό μπαγκαζ με 2 επίπεδα πατώματος. Στο πιο πάνω γινόταν μικρό το σκαλοπάτι αλλά όχι ανύπαρκτο. Μέτρησα 84 x 101 (θόλους) και ύψος 87 λcm.

      • Η μεσαία έκδοση που είχε υφασμάτινα καθίσματα είχε και ωραίες γκρι υφασμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες πράγμα που το έκανε πιο ενδιαφέρον μέσα και πιο φωτεινό.

      • Μπροστά παρόλο που δεν ρυθμίζεται τηλεσκόπια το τιμόνι εγώ βολεύτηκα μια χαρά.

      • Πάρα πολύ καλή ορατότητα και με το κάθισμα τέρμα κάτω. Προς όλες τις κατευθύνσεις.

      • Μου φάνηκαν πολύ άνετα τα καθίσματα και τα σφουγγάρια τους. Αλλά σίγουρα θέλει δοκιμή σε ταξίδι.

      • Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε

      • Κατανάλωση test drive στο sport: 8.3l/100, γενική κατανάλωση στο σύνολο χλμ σε αυτό το αυτοκίνητο αν θυμάμαι 5.4l/100. Οπότε μάλλον θα είναι αρκετά καλή.

      • Όμορφο τιμόνι

      • Επιφάνεια για κινητό στα δεξιά σου, μεγάλη.

      • Η τελευταία έκδοση είχε 360 μοίρες που το τσέκαρα στατικά και ήταν Super.

      Τι δεν μου άρεσε:

      • Ήταν παρκαρισμενο σε ράμπα (κατηφορική), μόλις έβαλα D έκανε ένα τράνταγμα όπως κάνουν τα κοινά αυτόματα με μετατροπέας από P σε D επειδή. Υποθέτω ήταν από το χειρόφρενο που έβγαινε αυτόματα επειδή ήταν κατηφορικά. Αλλά ήταν καλό τράνταγμα.

      • Το περίμενα πιο σβέλτο σε ρεπριζ (197 άλογα) χωρίς να το μετρήσω. Μπορεί όμως να ήταν η αίσθηση μου. Το είχα βάλει στο sport και όταν ανέβαζα πάνω από 70-80 νομίζω έκανε πολύ φασαρία ο θερμικός.

      • Η ανάρτηση σε λακκούβες και κακοτεχνίες ήταν μέτρια. Σε κρατήματα δεν ξέρω, μόνο σε μια στροφή που πήρα κατάλαβα ότι δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλά κι αυτό θέλει κανονικό Test drive.

      • Το φρένο θέλει συνήθεια, πολύ απότομο, είναι ρηχό

      • Τα γραφικά στο Menu, ολίγον κινέζικα.

      • Οι διακόπτες μέτρια αίσθηση.

      • Η camera πίσω έχει πολύ χαμηλή ανάλυση.

      • Δεν είχε πλαφονιέρα πίσω ούτε στη τελευταία έκδοση.

      Ρώτησα για το πρόβλημα με τη μπαταρία όταν το πας τάπα (δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση αλλά) και η απάντηση είναι ότι περιμένουμε το update και ότι έχει έρθει το update αλλά δεν το έχουμε περάσει σε κανέναν. Από 2 διαφορετικούς ήταν η απάντηση. Σίγουρα δεν το προκαλείς εύκολα αλλά θα ήθελα να περάσει από τα χέρια μου για να καταλάβω αν αληθεύει.

      Θα το έπαιρνα;

      Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.

      Μου άρεσε;

      Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή.

      Είχε και τη τρίτη έκδοση στην έκθεση, καλή κι η δερμάτινη μου φάνηκε καλή αλλά πολύ μαυρίλα παρόλο που έχει ανοιχτό ουρανό. Δεν είμαι φαν του δέρματος και δη του μαύρου.

      Σίγουρα θα μου έρθουν κι άλλα στο μυαλό.

      Παρακαλώ τους moderator να το βάλουν και στο Οδήγησα...

      😊😊😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Οδήγησα....

      Μόλις έκανα test drive (ο Θεός να το κάνει) το zs max hybrid+ μεσαία έκδοση για 10 λεπτά κάτω από το golden hall.

      Τι μου άρεσε:

      Είμαι 1.80 και οι χώροι ήταν αρχοντικοι πίσω για κεφάλια και πόδια. Στη μέση το τούνελ ήταν πολύ χαμηλό λ.

      Καλό μπαγκαζ με 2 επίπεδα πατώματος. Στο πιο πάνω γινόταν μικρό το σκαλοπάτι αλλά όχι ανύπαρκτο. Μέτρησα 84 x 101 (θόλους) και ύψος 87 λcm.

      Η μεσαία έκδοση που είχε υφασμάτινα καθίσματα είχε και ωραίες γκρι υφασμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες πράγμα που το έκανε πιο ενδιαφέρον μέσα και πιο φωτεινό.

      Μπροστά παρόλο που δεν ρυθμίζεται τηλεσκόπια το τιμόνι εγώ βολεύτηκα μια χαρά.

      Πάρα πολύ καλή ορατότητα και με το κάθισμα τέρμα κάτω. Προς όλες τις κατευθύνσεις.

      Μου φάνηκαν πολύ άνετα τα καθίσματα και τα σφουγγάρια τους. Αλλά σίγουρα θέλει δοκιμή σε ταξίδι.

      Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε

      Κατανάλωση test drive στο sport: 8.3l/100, γενική κατανάλωση στο σύνολο χλμ σε αυτό το αυτοκίνητο αν θυμάμαι 5.4l/100. Οπότε μάλλον θα είναι αρκετά καλή.

      Όμορφο τιμόνι

      Επιφάνεια για κινητό στα δεξιά σου, μεγάλη.

      Η τελευταία έκδοση είχε 360 μοίρες που το τσέκαρα στατικά και ήταν Super.

      Τι δεν μου άρεσε:

      Ήταν παρκαρισμενο σε ράμπα (κατηφορική), μόλις έβαλα D έκανε ένα τράνταγμα όπως κάνουν τα κοινά αυτόματα με μετατροπέας από P σε D επειδή. Υποθέτω ήταν από το χειρόφρενο που έβγαινε αυτόματα επειδή ήταν κατηφορικά. Αλλά ήταν καλό τράνταγμα.

      Το περίμενα πιο σβέλτο σε ρεπριζ (197 άλογα) χωρίς να το μετρήσω. Μπορεί όμως να ήταν η αίσθηση μου. Το είχα βάλει στο sport και όταν ανέβαζα πάνω από 70-80 νομίζω έκανε πολύ φασαρία ο θερμικός.

      Η ανάρτηση σε λακκούβες και κακοτεχνίες ήταν μέτρια. Σε κρατήματα δεν ξέρω, μόνο σε μια στροφή που πήρα κατάλαβα ότι δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλά κι αυτό θέλει κανονικό Test drive.

      Το φρένο θέλει συνήθεια, πολύ απότομο, είναι ρηχό

      Τα γραφικά στο Menu, ολίγον κινέζικα.

      Οι διακόπτες μέτρια αίσθηση.

      Η camera πίσω έχει πολύ χαμηλή ανάλυση.

      Δεν είχε πλαφονιέρα πίσω ούτε στη τελευταία έκδοση.

      Ρώτησα για το πρόβλημα με τη μπαταρία όταν το πας τάπα (δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση αλλά) και η απάντηση είναι ότι περιμένουμε το update και ότι έχει έρθει το update αλλά δεν το έχουμε περάσει σε κανέναν. Από 2 διαφορετικούς ήταν η απάντηση. Σίγουρα δεν το προκαλείς εύκολα αλλά θα ήθελα να περάσει από τα χέρια μου για να καταλάβω αν αληθεύει.

      Θα το έπαιρνα;

      Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.

      Μου άρεσε;

      Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή.

      Είχε και τη τρίτη έκδοση στην έκθεση, καλή κι η δερμάτινη μου φάνηκε καλή αλλά πολύ μαυρίλα παρόλο που έχει ανοιχτό ουρανό. Δεν είμαι φαν του δέρματος και δη του μαύρου.

      Σίγουρα θα μου έρθουν κι άλλα στο μυαλό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Corolla cross ή κάτι άλλο;

      @nickthetrib said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

      Το cc είναι πιο οικογενειακό!
      Οπότε σε ένα βαθμό είναι λογική η οπισθοχώρηση στο σχεδιασμό.
      Ακόμα και η ανάγκη για έξτρα χώρους δημιουργεί ζητήματα στην σχεδίαση (πχ η ανάγκη για χώρους πάνω από το κεφάλι των πίσω, κόβει το κεκλιμένο πίσω μέρος).

      Γενικά θεωρώ μεγάλη κουταμάρα και μόδα τα coupe suv.

      Θεωρώ ότι το suv πρέπει να είναι τετράγωνο, να έχει χώρους και αέρα για κεφάλια.

      Εμένα προσωπικά μου αρέσει ότι πιο τετραγωνισμενο σε suv, είναι και πρακτικά.

      Το να έχεις suv, να κουβαλάς τέτοιο όγκο, ψηλό κέντρο βάρους και να έχεις και τα κακά των coupe δεν βγάζει νόημα.

      Αυτή τη χαζομάρα τη ξεκίνησε νομίζω το τραβέλι BMW X6 και συνέχισαν όλοι οι υπόλοιποι. Βλέπω πχ το Arkana και λέω μέσα μου, "δεν μπορεί... "

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε ορεινό χωριό, έχω κάνει φοιτητής Αθήνα, έχω μείνει σε μικρή επαρχιακή πόλη 6 χρόνια και τώρα κάτοικος ΒΠ.

      Η επαρχία δεν συγκρίνεται (κυρίως για πόλεις μιλώ) με την Αθήνα.

      Καλά δεν συζητάμε για Γιάννενα, Καλαμάτα που είναι σε άλλο level. Τρομερές πόλεις για να μείνεις.

      Μπορώ να γράψω ολόκληρα σεντόνια.

      Στην τελική όσοι έρχονται Αθήνα από επαρχία για τουρισμό (θέατρο, ΣΚ κτλ.), κανέναν δεν έχω ακούσει όταν επιστρέφει να λέει γιατί έφυγα.

      Ενώ το ανάποδο συμβαίνει.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: CITROËN FORUM

      Έτσι είναι, αλλά για έξω το setup της ανάρτησης είναι κουραστικό, είναι πολύ μαλακή σε σημείο που κουράζει σε καμπές (όχι με μεγάλη ταχύτητα) με τις πλεύσεις και την ανασφάλεια που σου δημιουργεί αλλά και σε ανωμαλίες, το συνεχές πάνω κάτω (νιώθεις συνεχώς να βυθίζεται και να μουτρωνει σε φρένα, το ανάποδο γίνεται και στο ξεκίνημα).

      Μπαίνεις σε άλλα αυτοκίνητα που είναι πιο solid, και είναι λιγότερο κουραστικά όσο κι αν ακούγεται περίεργο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      Υπάρχουμε και εμείς που μας αρέσουν πολύ η συννεφιά, η βροχή, το βουνό και γενικότερα οι χαμηλότερες θερμοκρασίες.

      Είναι μεγάλο πράγμα μια πόλη να περπατιέται, στις επαρχιακές πόλις βέβαια το έχουν του χούι να θέλουν όλοι να παρκάρουν το κέντρο ενώ το περπάτημα είναι απόλαυση σε αυτές.

      Έχεις κοντά το Ιόνιο και κοντά Ζαγοροχώρια. Με τουρισμό λογικά όλο το χρόνο, ειδικότερα Φθινόπωρο, Χειμώνα και Ανοιξη.

      Ακόμα πανεπιστημιακο νοσοκομείο και κυρίως μακριά το επόμενο μεγάλο αστικό κέντρο (αυτό μόνο καλό κάνει γιατί έτσι αναπτύσσονται οι επαρχιακές πόλεις και οι αγορές τους).

      Επίσης έχει φοιτητές, σημαντικό γιατί έτσι μία πόλη αλλάζει, προς το καλύτερο και εξελίσσεται. Δίνουν άλλο αέρα.

      Μην παραλείψω ότι έχει και 4-5 καλά εστιατόρια με καταπληκτική κουζίνα εμπνευσμένη από Μέτσοβο και κρεατοφαγία.

      Οι Γιαννιώτες φαίνεται ότι έχουν φράγκα γενικά.

      Τα τελευταία χρόνια εν το μεταξύ τα Γιάννενα έχουν γίνει hub για ψηφιακούς νομάδες. (Έλληνες και μη) και αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν πλέον και εταιρίες στο tech, softwear κομμάτι.

      Θυμάμαι κάποια στιγμή γυρίζω το κεφάλι μου (μονοήμερη πέρυσι) και βλέπω Πινακίδα Team Viewer (δεν το έψαξα περαιτέρω).

      Αν δεν έχεις μείνει σε επαρχιακή πόλη δεν μπορείς να καταλάβεις την αξία του να κάνεις μια βόλτα μόνος, με παιδιά, με σκυλιά, μετά τη δουλειά και να αδειάζει το μυαλό. Ξελαμπικαρεις. Ειδικά σε γραφικές πόλεις.

      Και όχι να περιμένεις ένα ΣΚ ή μία Κ για να ζήσεις.

      Και το βασικότερο όλων να θέλεις αυτοκίνητο για τα πάντα στα μεγάλα αστικά κέντρα και να τρως τα νιάτα σου στη κίνηση.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0

    Latest posts made by Caro 0

    • RE: Χρόνια πολλά

      Χρόνια σας πολλά!! Να χαίρεστε το όνομα σας!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: BYD forum

      @axel12p said in BYD forum:

      Αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση το Seal 6 DM-i!

      Σχετικά με τους χώρους του Surf, όλοι οι Κινέζοι δίνουν μεγαλύτεροι σημασία στους χώρους του πίσω καθίσματος σε σχέση με τον χώρο αποσκευών.
      Σε σύγκριση με το C3, το Surf χάνει ξεκάθαρα σε βάθος, αλλά φαίνεται να έχει μεγαλύτερο ύψος, ενώ έχει κάποιο χώρο και κάτω από την μοκέτα του χώρου αποσκευών.

      Καθ' ύψος δεν μπορείς να να βάλεις τίποτα καθώς φαίνεται ότι το κάθισμα λόγω κλίσης έρχεται πολύ κοντά στη πόρτα του χώρου αποσκευών όταν είναι κλειστή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: BYD forum

      Σήμερα έτυχε να μπω μέσα σε ένα Surf.

      Άπλετος χώρος για πόδια μπροστά και πίσω - για όλους.

      Είναι στενό σαν αυτοκίνητο. Φαίνεται και εξωτερικά.

      Ο οδηγός κάθεται άνετα και έχει και αέρα για κεφάλι.

      Ο συνοδηγός δεν έχει τον ίδιο αέρα για κεφάλι (είσαι πιο κοντά στο αναδιπλούμενο χερούλι στη καμπύλη της της οροφής - κατάλαβα ότι φταίει για αυτό ότι το κάθισμα είναι πιο ψηλά τοποθετημένο μάλλον - τουλάχιστον έτσι νιώθεις).

      Πίσω έχουν καλό αέρα για το κεφάλι, και πλάτος (για 2 - στην ουσία έχει 2 θέσεις).

      Ο χώρος αποσκευών μικρός.

      Επίσης το νιώθεις και είναι ψηλό.

      Απορίες:

      Μεταξόνιο: Citroen C3 MK3 2.540mm vs BYD SURF 2.500mm - η μέρα με τη νύχτα - στο Citroen πίσω είναι οριακά τα πόδια, στο BYD κάθεσαι και σταυροπόδι. Πως γκέγκεν αυτο?? μιλάμε για ίδιο οδηγό (1.80μ.)

      Χώρος αποσκευών: Citroen C3 MK3 300 λίτρα vs BYD SURF 308 λίτρα.

      Στην πραγματικότητα (χωρίς να το μετρήσω) του Citroen φαίνεται διπλάσιο.
      Χωρίς υπερβολή. Όπως και να το έχουν μετρήσει, δεν βγαίνει. Τι λέτε?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Καλησπέρα συμφορουμίτες,

      Έχουμε κάποια εικόνα για τον https://www.autonektariosskondras.gr/ ?

      Έχει 5 αστέρια με 1.216 κριτικές, τι παίζει?

      Πρέπει να έχει πολλούς κουμπάρους ή να έχει χακάρει τη google

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Διακοπές 2025

      @alex-mix said in Διακοπές 2025:

      Εγω φετος την πατησα .Τεραστια κουραση δουλεια χωραφια μου λεει γυναικα να κλεισω σε ενα ξενοδοχειο που βρηκα σελλιανιτικα Αιγιου?Εχει δικες του ξαπλωστρες ,δικη του ταβερνα ,δικο του καφε πανω στη θαλασσα,παμε ετσι για αλλαγη και προς τα εκει?
      Παμε λεω.
      Παμε που λετε πανεμορφο μερος οικογενειακο ,οικονομικο και οχι να περπατας το βραδυ και να κανεις ζιγκ ζαγκ για να πας βολτα απο τον κοσμο.
      Αυτα τα καλα παμε στα ασχημα(για μενα που ισως να ειμαι καλομαθημενος)
      Παραλια 5μετρα και να χωραει σε μηκος 1 ξαπλωστρα ,ξαπλωστρες 6 ή 8 επρεπε να πιασεις θεση απο το χαραμα
      Θαλλασα ολο βραχια μεσα επρεπε να φορας παπουτσια.
      Με το που κανω μια βουτια ηταν σαν να εκανα μπανιο σε μπανιερα
      Και με το που βγαινω καθομαι να πιω καφε και βλεπω μεδουσες εβγαιναν στην τεραστια παραλια.
      Την επομενη το πρωι εφυγα 8 το πρωι ,10 ημουν μονολιθι και εκανα μπανιο σε καταγαλανα νερα παγωμενα.

      Τέλεια στο Μονολίθι, ψιλό χαλίκι, μεγάλη παραλία, πεντακάθαρα νερά.

      Μόνο κάτω στο parking να μην υπήρχαν τσοπαναραίοι που παρκάραν leasing όπου έβρισκαν και θα ήταν ακόμα καλύτερα.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Lexus Forum

      Χοντρικά αυτά που είναι στο car, 4-5 ετών, πόσα τέλη πληρώνεις και πόσο ΦΠ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Lexus Forum

      Youtube Video

      Στο 21:50 μιλάει για το πόσο λάθος είναι το 0-16W για ζεστά κλίματα όπως της Αυστραλίας και τονίζει ότι το 5-30W είναι το πλέον κατάλληλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Μεταχειρισμένο άνω τον 1600 κυβικών ή οχι; (οπεκα)

      @erik-0 said in Μεταχειρισμένο άνω τον 1600 κυβικών ή οχι; (οπεκα):

      Καλησπέρα σας. Είμαι σε αναζήτησή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αλλά σε συζήτηση που ειχα με τον λογιστή μου είπε να μην ξεπερνώ τα 1600 κυβικά γιατι απο πέρυσι το κράτος έβαλε κόφτη τα 1.6 για επιδόματα. Το θέμα μου είναι οτι οι επιλογές στα 1.6 ειναι πολυ περισσότερες. Αλλα τα περισσότερα ομως στην άδεια τα ειναι πχ 1595, 1585 και οχι ακριβώς 1600. Γνωρίζει κάποιος αν αυτο στρογγυλοποιείται απο το κρατος. Γιατι αν περνουν το αναγραφόμενο κυβισμό της άδειας Θεωρητικά ειμαι οκ.
      ΥΤ μοντελα απο 2013-2018

      Καλησπέρα, το έχεις δει κάπου γραμμένο;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      @fanis75 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      @caro-0 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      Έχω περιέργεια να μάθω όταν οδηγήσεις το νέο με 110 αυτόματο mild hybrid πόσο χειρότερο θα είναι από το 140 s auto που είχες.

      Xειροκίνητο το είχε, όσι αυτόματο. Δεν έβγαινε αυτόματο τότε που το πήρε.

      Γράψε λάθος, νόμιζα ότι είχε το auto.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      @gatoz said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      δεν υπαρχει αυτοκινητο που να ειναι καλο σε λασπη και περιεργες συνθηκες με εργοστασιακα λαστιχα. παντα χρειαζεται ενα τουλαχιστον 70/30 on/off λαστιχο όσο τελεια τετρακινηση και να εχεις. αυτα τα 'αμμος και βραχια' θελουν λαστιχο
      το allgrip παιζει να ειναι το καλυτερο συστημα τετρακινησης σε λογικα ή και οχι λογικα χρηματα
      σασμαν στο full hybrid ορκο δεν παιρνω, καλο φαινεται, αλλα δεν εχω αποψη ο ιδιος σε πολλα χιλιομετρα
      το μανιουαλ των 129 και τα aisin που εβαζαν και θα βαλουν στα 110, ε, ειναι υπερανω κριτικης
      μοτερ της σουζ, οχι το ντηζελ που ειναι της φιατ, νομιζω οτι ειναι γενικα γνωστο οτι ειναι απεθαντα χωρις καθολου, μα καθολου, θεματα
      οπως και το αμαξωμα, οσο κα να το κρεμασεις ποτε δεν βγαζει στρεβλωσεις
      το να σου τριξει καποιο πλαστικο μετα απο μια πενταετια σε χωμα, ε, ναι, θα το κανει
      μετα απο 6(!) new vitara, ε, θεωρω οτι εχω μια καποια αποψη

      το full hybrid δεν βγαινει πλεον, μονο το mh με boosterjet αλλα αναλογα χαμηλη καταναλωση

      Έχω περιέργεια να μάθω όταν οδηγήσεις το νέο με 110 αυτόματο mild hybrid πόσο χειρότερο θα είναι από το 140 s auto που είχες.

      Κυρίως στο off road και εντός πόλης (καθημερινότητα) στις χαμηλές λόγω μπαταρίας που από ότι λέτε βοηθάει πολύ.

      Δύναμη στις χαμηλές αλλά και κατανάλωση, καθώς θα έχουμε ίδιο κιβώτιο αλλά 110 άλογα αντί 140 και ήπιο υβριδισμό.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr