Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 142
    • Best 75
    • Groups 0

    Caro 0

    @Caro 0

    153
    Reputation
    14
    Profile views
    142
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    Caro 0 Unfollow Follow

    Best posts made by Caro 0

    • RE: CITROËN FORUM

      Καλημέρα σας, σας διαβάζω χρόνια αλλά δεν έχω γράψει ποτέ.

      Με τους περισσότερους ταυτίζομαι σε πολλά, με lap, fani, Gato (το έχουμε χάσει) , piloritis κτλ.

      Έχοντας στην κατοχή citroen c3 1.2 110 (αυτόματο) του 2017 με πολύ προσεκτική χρήση (max λαδιών έχει γίνει στα 12.500χλμ) και φροντίδα, θέλω να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο για τους puretech (όχι ο cruiser).

      Θα το πουλήσω πρώτα και μετά θα ανοίξω το στόμα μου!

      Ο πιο αναξιόπιστος κινητήρας που έχω οδηγήσει μακράν!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Πάντα οι καταναλωτές είναι beta-testers στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δεν μπορεί μια εταιρεία να κρατάει μια πατέντα για 10χρόνια στο δοκιμαστηριο για να την τελειοποιήσει, θα την "κάψει" οικονομικά.

      Το κάνει απόλυτα επιτυχημένα βάση πωλήσεων αλλά και αποτελέσματος η Toyota με το "καιζέν". Πόσα χρόνια έκαιγε λάδια με το κιλό ο 1.8 στον οποίο πατάνε ακόμα όλα τα hev της; Η οικονομία της είναι βασισμένη σε αυτό. Πόσα χρόνια πουλούσε εκατομμύρια οχήματα με το infotainment επιπέδου "Atari" το οποίο ήταν σκατά αλλά λειτουργούσε άρτια; Να τα λένε όλα. Αλλά η Toyota είναι Toyota. Είπαμε πάγο στους Εσκιμώους πουλάει ανά γουστάρει. Και μπράβο της και μαγκιά της από εμένα. Total respect χωρίς ίχνος ειρωνίας.

      Πάντως ότι και να λέμε για όλες τις εταιρείες αν θέλει κάποια να της φύγει η ρετσινιά υπάρχουν τρόποι.

      Εδώ ολόκληρη toytota (που θεωρητικά είναι τα πιο αξιόπιστα) έβγαλε το πρόγραμμα που έχει αναφέρει ο @fanis75 toyota relax και τρέχει εδώ και κάποια χρόνια Κύπρο με 10 χρόνια ή 185.000χλμ.

      Έτσι κερδίζεις εμπιστοσύνη και νέους πελάτες.

      Η toyota έτσι νομίζω ότι πάει να τις κλείσει όλες.

      Κυριολεκτικά, ειδικά σε αγορές σαν τη δική μας που δεν έχουμε φράγκα και θέλουμε να τα πάρουμε μαζί μας όπως οι Φαραώ τις συζύγους παρεούλα όταν χαιρετήσουμε.

      Αλλά και σε άλλες αγορές δεν είναι χαζοί.

      Βλέπε Αυστραλία και usa. Θέλουν να τους σέβονται για αυτό και κινούνται νομικά σε τέτοιες αγορές όλοι ΜΑΖΙ όταν υπάρχουν αστοχίες και κάνει τα στραβά μάτια η εταιρία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: VW Tiguan 2024

      Οδηγώντας ένα scala τον τελευταίο καιρό μου κάνει εντύπωση η αίσθηση που σου δίνουν τα γερμανικά (vag) στον τομέα της εργονομίας και της οδήγησης (και δεν είμαι γερμανόφιλος - λεφτά δεν δίνω σε σίδερα όσο και να τα αγαπάω - προτεραιότητα μου είναι να χαλάνε όσο το λιγότερο).

      Τι εννοώ?

      Προηγούμενη εμπειρία με golf 5ari 1.4 με κομπρέσσορα και turbo, καταπληκτικό αυτοκίνητο (άσχετα με τα θέματα του).

      Όταν το είχα οδηγήσει πρώτη φορά μπήκα μέσα και νόμιζα ότι το οδηγούσα χρόνια, επίσης καταλάβαινα που ξεκινάει και που τελειώνει το αυτοκίνητο.

      Μπαίνοντας στο scala μετά από πάρα πολλά χρόνια έχω την ίδια αίσθηση με το golf (σαν να ήταν ίδιο αυτοκίνητο).
      Όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει, αν και μεγαλύτερο παρκάρεται πανεύκολα και σου αφήνει παρόμοια αίσθηση.

      Μπαίνοντας σε c3 mkiii που το έχω από το 2017 μπροστά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω με την ίδια ακρίβεια τις γωνίες μπροστά σε σχέση με το scala.

      Επίσης η εργονομία έχει διαφορά.

      Στο citroen ας πούμε για να ρυθμίσεις τους καθρέφτες πρέπει να σκύψεις μπροστά αριστερά και κάτω από το τιμόνι και να παίξεις με το ρυθμιστικό, κοινώς φέξε μου και γλίστρησε.

      Το scala αν και διαφορετική κατηγορία είναι κορυφαίο σε εσωτερικούς χώρους σε σχέση με το μέγεθος του. Άνετα κύριο αυτοκίνητο για οικογένεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: MG ZS

      Ακολουθεί σεντόνι

      Μόλις έκανα test drive (ο Θεός να το κάνει) το zs max hybrid+ μεσαία έκδοση για 10 λεπτά κάτω από το golden hall.

      Τι μου άρεσε:

      • Είμαι 1.80 και οι χώροι ήταν αρχοντικοι πίσω για κεφάλια και πόδια. Στη μέση το τούνελ ήταν πολύ χαμηλό λ. Μήκος στα πόδια πίσω από εμένα μέτρησα 21cm.

      • Καλό μπαγκαζ με 2 επίπεδα πατώματος. Στο πιο πάνω γινόταν μικρό το σκαλοπάτι αλλά όχι ανύπαρκτο. Μέτρησα 84 x 101 (θόλους) και ύψος 87 λcm.

      • Η μεσαία έκδοση που είχε υφασμάτινα καθίσματα είχε και ωραίες γκρι υφασμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες πράγμα που το έκανε πιο ενδιαφέρον μέσα και πιο φωτεινό.

      • Μπροστά παρόλο που δεν ρυθμίζεται τηλεσκόπια το τιμόνι εγώ βολεύτηκα μια χαρά.

      • Πάρα πολύ καλή ορατότητα και με το κάθισμα τέρμα κάτω. Προς όλες τις κατευθύνσεις.

      • Μου φάνηκαν πολύ άνετα τα καθίσματα και τα σφουγγάρια τους. Αλλά σίγουρα θέλει δοκιμή σε ταξίδι.

      • Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε

      • Κατανάλωση test drive στο sport: 8.3l/100, γενική κατανάλωση στο σύνολο χλμ σε αυτό το αυτοκίνητο αν θυμάμαι 5.4l/100. Οπότε μάλλον θα είναι αρκετά καλή.

      • Όμορφο τιμόνι

      • Επιφάνεια για κινητό στα δεξιά σου, μεγάλη.

      • Η τελευταία έκδοση είχε 360 μοίρες που το τσέκαρα στατικά και ήταν Super.

      Τι δεν μου άρεσε:

      • Ήταν παρκαρισμενο σε ράμπα (κατηφορική), μόλις έβαλα D έκανε ένα τράνταγμα όπως κάνουν τα κοινά αυτόματα με μετατροπέας από P σε D επειδή. Υποθέτω ήταν από το χειρόφρενο που έβγαινε αυτόματα επειδή ήταν κατηφορικά. Αλλά ήταν καλό τράνταγμα.

      • Το περίμενα πιο σβέλτο σε ρεπριζ (197 άλογα) χωρίς να το μετρήσω. Μπορεί όμως να ήταν η αίσθηση μου. Το είχα βάλει στο sport και όταν ανέβαζα πάνω από 70-80 νομίζω έκανε πολύ φασαρία ο θερμικός.

      • Η ανάρτηση σε λακκούβες και κακοτεχνίες ήταν μέτρια. Σε κρατήματα δεν ξέρω, μόνο σε μια στροφή που πήρα κατάλαβα ότι δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλά κι αυτό θέλει κανονικό Test drive.

      • Το φρένο θέλει συνήθεια, πολύ απότομο, είναι ρηχό

      • Τα γραφικά στο Menu, ολίγον κινέζικα.

      • Οι διακόπτες μέτρια αίσθηση.

      • Η camera πίσω έχει πολύ χαμηλή ανάλυση.

      • Δεν είχε πλαφονιέρα πίσω ούτε στη τελευταία έκδοση.

      Ρώτησα για το πρόβλημα με τη μπαταρία όταν το πας τάπα (δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση αλλά) και η απάντηση είναι ότι περιμένουμε το update και ότι έχει έρθει το update αλλά δεν το έχουμε περάσει σε κανέναν. Από 2 διαφορετικούς ήταν η απάντηση. Σίγουρα δεν το προκαλείς εύκολα αλλά θα ήθελα να περάσει από τα χέρια μου για να καταλάβω αν αληθεύει.

      Θα το έπαιρνα;

      Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.

      Μου άρεσε;

      Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή.

      Είχε και τη τρίτη έκδοση στην έκθεση, καλή κι η δερμάτινη μου φάνηκε καλή αλλά πολύ μαυρίλα παρόλο που έχει ανοιχτό ουρανό. Δεν είμαι φαν του δέρματος και δη του μαύρου.

      Σίγουρα θα μου έρθουν κι άλλα στο μυαλό.

      Παρακαλώ τους moderator να το βάλουν και στο Οδήγησα...

      😊😊😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Οδήγησα....

      Μόλις έκανα test drive (ο Θεός να το κάνει) το zs max hybrid+ μεσαία έκδοση για 10 λεπτά κάτω από το golden hall.

      Τι μου άρεσε:

      Είμαι 1.80 και οι χώροι ήταν αρχοντικοι πίσω για κεφάλια και πόδια. Στη μέση το τούνελ ήταν πολύ χαμηλό λ.

      Καλό μπαγκαζ με 2 επίπεδα πατώματος. Στο πιο πάνω γινόταν μικρό το σκαλοπάτι αλλά όχι ανύπαρκτο. Μέτρησα 84 x 101 (θόλους) και ύψος 87 λcm.

      Η μεσαία έκδοση που είχε υφασμάτινα καθίσματα είχε και ωραίες γκρι υφασμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες πράγμα που το έκανε πιο ενδιαφέρον μέσα και πιο φωτεινό.

      Μπροστά παρόλο που δεν ρυθμίζεται τηλεσκόπια το τιμόνι εγώ βολεύτηκα μια χαρά.

      Πάρα πολύ καλή ορατότητα και με το κάθισμα τέρμα κάτω. Προς όλες τις κατευθύνσεις.

      Μου φάνηκαν πολύ άνετα τα καθίσματα και τα σφουγγάρια τους. Αλλά σίγουρα θέλει δοκιμή σε ταξίδι.

      Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε

      Κατανάλωση test drive στο sport: 8.3l/100, γενική κατανάλωση στο σύνολο χλμ σε αυτό το αυτοκίνητο αν θυμάμαι 5.4l/100. Οπότε μάλλον θα είναι αρκετά καλή.

      Όμορφο τιμόνι

      Επιφάνεια για κινητό στα δεξιά σου, μεγάλη.

      Η τελευταία έκδοση είχε 360 μοίρες που το τσέκαρα στατικά και ήταν Super.

      Τι δεν μου άρεσε:

      Ήταν παρκαρισμενο σε ράμπα (κατηφορική), μόλις έβαλα D έκανε ένα τράνταγμα όπως κάνουν τα κοινά αυτόματα με μετατροπέας από P σε D επειδή. Υποθέτω ήταν από το χειρόφρενο που έβγαινε αυτόματα επειδή ήταν κατηφορικά. Αλλά ήταν καλό τράνταγμα.

      Το περίμενα πιο σβέλτο σε ρεπριζ (197 άλογα) χωρίς να το μετρήσω. Μπορεί όμως να ήταν η αίσθηση μου. Το είχα βάλει στο sport και όταν ανέβαζα πάνω από 70-80 νομίζω έκανε πολύ φασαρία ο θερμικός.

      Η ανάρτηση σε λακκούβες και κακοτεχνίες ήταν μέτρια. Σε κρατήματα δεν ξέρω, μόνο σε μια στροφή που πήρα κατάλαβα ότι δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλά κι αυτό θέλει κανονικό Test drive.

      Το φρένο θέλει συνήθεια, πολύ απότομο, είναι ρηχό

      Τα γραφικά στο Menu, ολίγον κινέζικα.

      Οι διακόπτες μέτρια αίσθηση.

      Η camera πίσω έχει πολύ χαμηλή ανάλυση.

      Δεν είχε πλαφονιέρα πίσω ούτε στη τελευταία έκδοση.

      Ρώτησα για το πρόβλημα με τη μπαταρία όταν το πας τάπα (δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση αλλά) και η απάντηση είναι ότι περιμένουμε το update και ότι έχει έρθει το update αλλά δεν το έχουμε περάσει σε κανέναν. Από 2 διαφορετικούς ήταν η απάντηση. Σίγουρα δεν το προκαλείς εύκολα αλλά θα ήθελα να περάσει από τα χέρια μου για να καταλάβω αν αληθεύει.

      Θα το έπαιρνα;

      Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.

      Μου άρεσε;

      Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή.

      Είχε και τη τρίτη έκδοση στην έκθεση, καλή κι η δερμάτινη μου φάνηκε καλή αλλά πολύ μαυρίλα παρόλο που έχει ανοιχτό ουρανό. Δεν είμαι φαν του δέρματος και δη του μαύρου.

      Σίγουρα θα μου έρθουν κι άλλα στο μυαλό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Corolla cross ή κάτι άλλο;

      @nickthetrib said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

      Το cc είναι πιο οικογενειακό!
      Οπότε σε ένα βαθμό είναι λογική η οπισθοχώρηση στο σχεδιασμό.
      Ακόμα και η ανάγκη για έξτρα χώρους δημιουργεί ζητήματα στην σχεδίαση (πχ η ανάγκη για χώρους πάνω από το κεφάλι των πίσω, κόβει το κεκλιμένο πίσω μέρος).

      Γενικά θεωρώ μεγάλη κουταμάρα και μόδα τα coupe suv.

      Θεωρώ ότι το suv πρέπει να είναι τετράγωνο, να έχει χώρους και αέρα για κεφάλια.

      Εμένα προσωπικά μου αρέσει ότι πιο τετραγωνισμενο σε suv, είναι και πρακτικά.

      Το να έχεις suv, να κουβαλάς τέτοιο όγκο, ψηλό κέντρο βάρους και να έχεις και τα κακά των coupe δεν βγάζει νόημα.

      Αυτή τη χαζομάρα τη ξεκίνησε νομίζω το τραβέλι BMW X6 και συνέχισαν όλοι οι υπόλοιποι. Βλέπω πχ το Arkana και λέω μέσα μου, "δεν μπορεί... "

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε ορεινό χωριό, έχω κάνει φοιτητής Αθήνα, έχω μείνει σε μικρή επαρχιακή πόλη 6 χρόνια και τώρα κάτοικος ΒΠ.

      Η επαρχία δεν συγκρίνεται (κυρίως για πόλεις μιλώ) με την Αθήνα.

      Καλά δεν συζητάμε για Γιάννενα, Καλαμάτα που είναι σε άλλο level. Τρομερές πόλεις για να μείνεις.

      Μπορώ να γράψω ολόκληρα σεντόνια.

      Στην τελική όσοι έρχονται Αθήνα από επαρχία για τουρισμό (θέατρο, ΣΚ κτλ.), κανέναν δεν έχω ακούσει όταν επιστρέφει να λέει γιατί έφυγα.

      Ενώ το ανάποδο συμβαίνει.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: CITROËN FORUM

      Έτσι είναι, αλλά για έξω το setup της ανάρτησης είναι κουραστικό, είναι πολύ μαλακή σε σημείο που κουράζει σε καμπές (όχι με μεγάλη ταχύτητα) με τις πλεύσεις και την ανασφάλεια που σου δημιουργεί αλλά και σε ανωμαλίες, το συνεχές πάνω κάτω (νιώθεις συνεχώς να βυθίζεται και να μουτρωνει σε φρένα, το ανάποδο γίνεται και στο ξεκίνημα).

      Μπαίνεις σε άλλα αυτοκίνητα που είναι πιο solid, και είναι λιγότερο κουραστικά όσο κι αν ακούγεται περίεργο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: LEXUS LBX

      Άστο για το μάτι!

      Σίδερα είναι, δεν το γλυτώνεις με αυτά τα βερνίκια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0

    Latest posts made by Caro 0

    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      @cruiser επισκέφθηκα πριν 4 χρόνια για πρώτη φορά τη Καλαμάτα.

      Από τότε είπα Γιάννενα ή Καλαμάτα.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      Υπάρχουμε και εμείς που μας αρέσουν πολύ η συννεφιά, η βροχή, το βουνό και γενικότερα οι χαμηλότερες θερμοκρασίες.

      Είναι μεγάλο πράγμα μια πόλη να περπατιέται, στις επαρχιακές πόλις βέβαια το έχουν του χούι να θέλουν όλοι να παρκάρουν το κέντρο ενώ το περπάτημα είναι απόλαυση σε αυτές.

      Έχεις κοντά το Ιόνιο και κοντά Ζαγοροχώρια. Με τουρισμό λογικά όλο το χρόνο, ειδικότερα Φθινόπωρο, Χειμώνα και Ανοιξη.

      Ακόμα πανεπιστημιακο νοσοκομείο και κυρίως μακριά το επόμενο μεγάλο αστικό κέντρο (αυτό μόνο καλό κάνει γιατί έτσι αναπτύσσονται οι επαρχιακές πόλεις και οι αγορές τους).

      Επίσης έχει φοιτητές, σημαντικό γιατί έτσι μία πόλη αλλάζει, προς το καλύτερο και εξελίσσεται. Δίνουν άλλο αέρα.

      Μην παραλείψω ότι έχει και 4-5 καλά εστιατόρια με καταπληκτική κουζίνα εμπνευσμένη από Μέτσοβο και κρεατοφαγία.

      Οι Γιαννιώτες φαίνεται ότι έχουν φράγκα γενικά.

      Τα τελευταία χρόνια εν το μεταξύ τα Γιάννενα έχουν γίνει hub για ψηφιακούς νομάδες. (Έλληνες και μη) και αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν πλέον και εταιρίες στο tech, softwear κομμάτι.

      Θυμάμαι κάποια στιγμή γυρίζω το κεφάλι μου (μονοήμερη πέρυσι) και βλέπω Πινακίδα Team Viewer (δεν το έψαξα περαιτέρω).

      Αν δεν έχεις μείνει σε επαρχιακή πόλη δεν μπορείς να καταλάβεις την αξία του να κάνεις μια βόλτα μόνος, με παιδιά, με σκυλιά, μετά τη δουλειά και να αδειάζει το μυαλό. Ξελαμπικαρεις. Ειδικά σε γραφικές πόλεις.

      Και όχι να περιμένεις ένα ΣΚ ή μία Κ για να ζήσεις.

      Και το βασικότερο όλων να θέλεις αυτοκίνητο για τα πάντα στα μεγάλα αστικά κέντρα και να τρως τα νιάτα σου στη κίνηση.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      @lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

      Ε ναι ρε παιδιά. Είναι πολύ ωραία πόλη, πράσινο, λιμναρα που φωτίζει ωραία το ηλιοβασίλεμα πάνω της, πολύ ωραία δημόσια κτήρια, μεγάλα αρχοντικά. Γραφικά καφενέ κτλ

      Πέτυχα σε καλό καιρό διότι μου είπαν πως βρέχει συχνά, και ήταν εξαιρετική
      Καμία σχέση με την ξεραΐλα της Αθήνας. Μοιάζει σαν πόλεις της βόρειας Ιταλίας.

      Στα αυτοκινητιστικα, όσα πρόλαβε να δει το μάτι μου, είδα ψαγμενα φτιαγμένα διαφόρων ειδών.

      Έχουν μεράκι οι Γιαννιώτες

      Έμενα άνετα εψές, τρομερή πόλη για τον άνθρωπο και για οικογένεια.

      Καρτ ποστάλ

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      @gatoz said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      @caro-0 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      @giorgosd-0 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      @gatoz said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      δεν υπαρχει αυτοκινητο που να ειναι καλο σε λασπη και περιεργες συνθηκες με εργοστασιακα λαστιχα. παντα χρειαζεται ενα τουλαχιστον 70/30 on/off λαστιχο όσο τελεια τετρακινηση και να εχεις. αυτα τα 'αμμος και βραχια' θελουν λαστιχο
      το allgrip παιζει να ειναι το καλυτερο συστημα τετρακινησης σε λογικα ή και οχι λογικα χρηματα
      σασμαν στο full hybrid ορκο δεν παιρνω, καλο φαινεται, αλλα δεν εχω αποψη ο ιδιος σε πολλα χιλιομετρα
      το μανιουαλ των 129 και τα aisin που εβαζαν και θα βαλουν στα 110, ε, ειναι υπερανω κριτικης
      μοτερ της σουζ, οχι το ντηζελ που ειναι της φιατ, νομιζω οτι ειναι γενικα γνωστο οτι ειναι απεθαντα χωρις καθολου, μα καθολου, θεματα
      οπως και το αμαξωμα, οσο κα να το κρεμασεις ποτε δεν βγαζει στρεβλωσεις
      το να σου τριξει καποιο πλαστικο μετα απο μια πενταετια σε χωμα, ε, ναι, θα το κανει
      μετα απο 6(!) new vitara, ε, θεωρω οτι εχω μια καποια αποψη

      το full hybrid δεν βγαινει πλεον, μονο το mh με boosterjet αλλα αναλογα χαμηλη καταναλωση

      Για να είμαι ειλικρινής αυτοματοποιημένο κιβώτιο δεν θα ψώνιζα εύκολα λόγω των αργών αλλαγών που κάνουν- μόνο αν ήταν μεταχειρισμένο σε συμφέρουσα τιμή,με υδραυλικό συμπλέκτη μόνο θα αγόραζα αλλά προβλέπεται ακριβούτσικο οπότε με ενδιαφέρει να μάθω απόψεις οδηγών από πρώτο χέρι για το αυτοματοποιημένο μήπως τύχει καμιά περίπτωση καλή.

      Έχει το κλασικό ρομποτιζε αυτοματοποιημένο;

      Γάτε δεν σου μύρισε πουθενά στο βουνό;

      ρε μιλαμε τρομαξα να το καταλαβω
      ουτε αργες αλλαγες, οκ οχι αισιν, ουτε μυρωδιες, ουτε πατιναρισματα
      απορω μην λενε ψεμματα οι σχιστοματηδες και εχουν βαλει κανονικο
      βεβαια στα δυσκολα το γυριζα στο χειροκινητο με τα αυτακια και κραταγε τις ταχυτητες κοφτη που χρειαστηκα σε ανεβασμα ζορικο με σαθρα

      Εν το μεταξύ δεν βρίσκεις με τίποτα πληροφορίες για το σαζμαν, συνταγή της coca cola

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      @giorgosd-0 said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      @gatoz said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      δεν υπαρχει αυτοκινητο που να ειναι καλο σε λασπη και περιεργες συνθηκες με εργοστασιακα λαστιχα. παντα χρειαζεται ενα τουλαχιστον 70/30 on/off λαστιχο όσο τελεια τετρακινηση και να εχεις. αυτα τα 'αμμος και βραχια' θελουν λαστιχο
      το allgrip παιζει να ειναι το καλυτερο συστημα τετρακινησης σε λογικα ή και οχι λογικα χρηματα
      σασμαν στο full hybrid ορκο δεν παιρνω, καλο φαινεται, αλλα δεν εχω αποψη ο ιδιος σε πολλα χιλιομετρα
      το μανιουαλ των 129 και τα aisin που εβαζαν και θα βαλουν στα 110, ε, ειναι υπερανω κριτικης
      μοτερ της σουζ, οχι το ντηζελ που ειναι της φιατ, νομιζω οτι ειναι γενικα γνωστο οτι ειναι απεθαντα χωρις καθολου, μα καθολου, θεματα
      οπως και το αμαξωμα, οσο κα να το κρεμασεις ποτε δεν βγαζει στρεβλωσεις
      το να σου τριξει καποιο πλαστικο μετα απο μια πενταετια σε χωμα, ε, ναι, θα το κανει
      μετα απο 6(!) new vitara, ε, θεωρω οτι εχω μια καποια αποψη

      το full hybrid δεν βγαινει πλεον, μονο το mh με boosterjet αλλα αναλογα χαμηλη καταναλωση

      Για να είμαι ειλικρινής αυτοματοποιημένο κιβώτιο δεν θα ψώνιζα εύκολα λόγω των αργών αλλαγών που κάνουν- μόνο αν ήταν μεταχειρισμένο σε συμφέρουσα τιμή,με υδραυλικό συμπλέκτη μόνο θα αγόραζα αλλά προβλέπεται ακριβούτσικο οπότε με ενδιαφέρει να μάθω απόψεις οδηγών από πρώτο χέρι για το αυτοματοποιημένο μήπως τύχει καμιά περίπτωση καλή.

      Έχει το κλασικό ρομποτιζε αυτοματοποιημένο;

      Γάτε δεν σου μύρισε πουθενά στο βουνό;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      Πριν μερικούς μήνες έκανα σταθερό 12μηνο protergia, 0.099€/kwh και δώρο 50€ εφάπαξ για αυτόν που μου έστειλε πρόσκληση μέσω του App (πρέπει να βρεις κάποιον που έχει ήδη και κάνει bring a friend από το app στο κινητό) αλλά και 50€ για μένα (10€ πίστωση στο λογαριασμό για 5 μήνες).

      Αν έχεις κι άλλο ρολόι δίνεις εσύ σε αυτό και τσιμπάς άλλα 100€.

      Με παίρνουν εν το μεταξύ από την ΖΕΝΊΘ και δίνουν αντίστοιχα

      150€ κάρτα υγείας για εξετάσεις,
      0.09€/kwh
      20€ αν θυμάμαι καλά δωροεπιταγή από plaisio
      5 πρώτα πάγια δώρο
      3μερο ταξίδι (2 διανυκτερεύσεις σε ηπειρωτική Ελλάδα Πήλιο, Ζαγοροχώρια κτλ. ή νησιά αλλά όχι σε high season)

      Όταν ρώτησα αν μπορώ να με 2 συμβόλαια να πάρω σερί 4 διανυκτερεύσεις μου είπαν ότι γίνεται.

      Και εννοείται διπλασιαζονται όλα.

      Δεν τους εμπιστεύτηκα.

      Call center ήταν, συνεργάζονται με ένα ταξιδιωτικό στην Καλλιθέας νομίζω.

      Ακόμα με παίρνουν με ίδιες παροχές και νομίζω πλέον είναι 0,109€/kwh.

      Τα πάγια και στις 2 πρέπει να είναι στο 10€ αλλά δεν είμαι σίγουρος.

      posted in Αντίλογος
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Καρυώτι-Βυθισμένος οικισμός-Νήσος Άμπελος 3-8-2025

      @billy84 said in Καρυώτι-Βυθισμένος οικισμός-Νήσος Άμπελος 3-8-2025:

      @caro-0 said in Καρυώτι-Βυθισμένος οικισμός-Νήσος Άμπελος 3-8-2025:

      Τα σκαλακια αυτά τα έχω ανέβει φορτωμένος με αμμοχάλικο.

      Αν υπήρχε απλός τρόπος θα σου ανέβαζα φωτογραφία από το σπίτι που έβγαλες στην 10η φωτογραφία.

      Έχεις συμβάλλει στο χτίσιμο της εκκλησίας? Ωραίος!

      Φτιάχναμε τα σκαλάκια.

      Κολλητός μου που έχει πέσει πολλές φορές για ψαροντουφεκο εκεί μου λέει ότι τα έχει δει αυτά αλλά δεν του πέρασε ποτέ από το μυαλό κάτι τέτοιο.

      Εγώ έχω έχω πολλά χρόνια να κολύμπησω εκεί.

      posted in Εκτός Δρόμου
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Καρυώτι-Βυθισμένος οικισμός-Νήσος Άμπελος 3-8-2025

      Τα σκαλακια αυτά τα έχω ανέβει φορτωμένος με αμμοχάλικο.

      Αν υπήρχε απλός τρόπος θα σου ανέβαζα φωτογραφία από το σπίτι που έβγαλες στην 10η φωτογραφία.

      posted in Εκτός Δρόμου
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Renault Captur II

      @fanis75 said in Renault Captur II:

      @harisnikolop said in Renault Captur II:

      1. Αφού έγινε το service μίλησα με τον μηχανικό σχετικά με την αλλαγή του υγρού του αυτόματου κιβωτίου. Μου είπε τα ακόλουθα τα οποία μου έκαναν τεράστια εντύπωση.

      α) Το κιβώτιο είναι "κλειστό" και δεν γίνεται καμία συντήρηση. Σε κανένα ετήσιο σέρβις, όσα χρόνια και να περάσουν. Ούτε υγρά ούτε τίποτα.
      β) Μόνο όταν πάθει κάτι, τότε κοιτάνε να το φτιάξουν. Προληπτικά δεν γίνεται κάτι.

      Σας φαίνονται λογικά αυτά; Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω.

      οι περισσότεροι (πλην Τογιότα και Χόντα), αυτό λένε γιατί αυτή ειναι η οδηγία απο τον κατασκευαστή. "Sealed for Life", το έχω γράψει πολλές φορές. Αποτέλεσμα, στα 100-120.000χλμ το κιβώτιο να οτ παίρνεις στα χέρια και μετά να λέμε ότι χαλάνε τα αυτόματα, όταν φταίει η ελλιπής συντήρηση.

      Σε aisin 6EAT αυτόματο είχα παρακολουθήσει την αλλαγή σε youtube και δεν ήταν κάτι ιδαίτερο, απλά θέλει διαγνωστικό για να παρακολουθείς τη θερμοκρασία της βαλβολίνης σε κάποιο στάδιο.

      Σε ερώτηση στον αρχιμηχανικό Citroen Ω μου είχε απαντήσει ότι δεν προβλέπεται αλλαγή από τον κατασκευαστή - ότι τα λάδια έχουν lifetime αντοχή και προσπαθούσε να με αποθαρρύνει.

      Το ίδιο και άλλος μηχανικός σε εξειδικευμένο συνεργείο.

      Τη θεωρούν μπελαλίδικη δουλειά από ότι κατάλαβα.

      Το C3 της οικογένειας με EAT6 είναι στα 102.000km και μέχρι στιγμής είναι οκ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Caro 0
      Caro 0
    • RE: Επιστροφή στη Βαθιά Λούζα 13-7-2025

      @billy84 said in Επιστροφή στη Βαθιά Λούζα 13-7-2025:

      @otso said in Επιστροφή στη Βαθιά Λούζα 13-7-2025:

      2.7 ΧΛΜ το εβγαλα απ τον Ταρσο . και 10 χλμ απο τα Ασπρα σπιτια συνολο δηλ . 13 χλμ .
      Τι λες παμε να φτιαξουμε 2 καλυβες ; Πιανουν τα χερια σου ;
      Κρουζερ μπορουμε να δουμε αν ανηκει σε καποιον η παραλια στο κτηματολογιο ; και σε ποιον ;

      Ούτε για κάστρο στην άμμο δεν πιάνουν τα χέρια μου!😂 😂 😂

      Λογικά ο ελαιώνας που φτάνει σχεδόν μέχρι την παραλία σίγουρα ανήκει σε κάποιον καθώς μου φάνηκαν περιποιημένες οι ελιές και μαζεμένες εννοείται.

      Ο ελαιώνας όντως ανήκει σε Κυριακάτη (ποιο σωστά Κυριακιώτη)

      posted in Εκτός Δρόμου
      Caro 0
      Caro 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr