Έχω παρατηρήσει δραματική μείωση των χιλιομέτρων που διανύω με το matiz 1.0 μου. Όταν το πήρα μεταχείρω με 49,000 χλμ, με 30 λίτρα απλή αμόλυβδη έβγαζα ~ 500 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα (σπίτι-δουλειά) δλδ ~ 6 λίτρα / 100 χλμ, και τώρα που έφτασα τα 95,000 χλμ με 30 λίτρα μετά βίας φθάνω τα 400 χλμ. Το τσεκάρισα 4 φορές για να μην πέσω έξω και είναι σταθερά εκεί στα ~ 400 χλμ δλδ ~ 8 λίτρα / 100 χλμ.
Σέρβις εν τω μεταξύ (μεγάλο σέρβις) έκανα πριν 15 μέρες και το είχα πει και στο μάστορα, αλλά τζίφος. Έχω κάνει όλους τους ελέγχους (πίεση ελαστικών – αλλαγή πρατηρίου – ακόμη και v-power έβαλα !!! αλλαγή όλων των φίλτρων, το στυλ οδήγησης το ίδιο) αλλά τίποτα…
Καμιά ιδέα εκτός από το να το πουλήσω ???
Επίσης καμιά ιδέα για μεταχείρω που να καίει ~ 5 λίτρα ???
Best posts made by evolander
-
Που οφείλεται η κατακόρυφη αύξηση κατανάλωσης?
Latest posts made by evolander
-
RE: Toyota IQ
Σύμφωνα με την συνεχή έρευνα που κάνει η βρετανική Reliability Index, το μοντέλο που έχει βρεθεί στην πρώτη θέση της κατάταξης με καλύτερο δείκτη αξιοπιστίας, είναι το Toyota iQ.
-
RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου
Ο νούμερο ένα ανασταλτικός και αποτρεπτικός παράγοντας για την εξάπλωση του cng αυτοκινήτου στη χώρα μας, είναι το απελπιστικά μικρό δίκτυο ανεφοδιασμού και μόνο.
Δεν ωφελεί να περιμένεις μισάωρα για ανεφοδιασμό κάθε δύο μέρες (στην Αττική), τη στιγμή που ο χρόνος είναι χρήμα και δε μας περισσεύει ούτε λεπτό.
-
RE: Toyota IQ
Δε ξέρω τι είδους προβλήματα είναι αυτά, και ψάχνομαι και όποιος γνωρίζει ας ρίξει φως παρακαλώ:
1// Σε σταθερή πορεία με σταθερή ταχύτητα περίπου 80-90 χλμ/ώρα με σταθερή πίεση του πεντάλ γκαζιού, νιώθω το αυτοκίνητο να αυξομειώνει ταχύτητα, σα να παίρνω εγώ το πόδι μου από το γκάζι ελαφρά και μετά να το ξαναπατάω πάλι, και αυτό είναι συνεχόμενο…, (σα να κόβει και μετά ανοίγει πάλι) το οποίο το παρατηρώ μόνο στο πρώτο εικοσάλεπτο οδήγησης και μετά σχεδόν εξαφανίζεται, ή το κάνει πολύ πιο αραιά.
2// Mε τον επιλογέα ταχυτήτων στο D και ενώ σταματάω στο φανάρι, οι στροφές ρελαντί πέφτουν απότομα από τις 800 στις 500 περίπου για ένα δευτερόλεπτο, και μετά ανεβαίνουν ξανά στις 800 – κάτι σα ρετάρισμα, το οποίο έχει συμβεί 4-5 φορές τον τελευταίο μήνα.
@monman2 σου έχει συμβεί κάποιο από τα παραπάνω?, κάποιο αξιόπιστο συνεργείο δυτική Αττική?
-
RE: Toyota IQ
Θα προσπαθήσω μέσα στο σαββατοκύριακο να κάνω το πείραμα με τις λάμπες
Στο μεταξύ ψάχνω να βρω τρόπο να κοντύνω λίγο τις μακρυές σχέσεις που έχει στο σασμάν δεν μπορεί το Aygo που είναι βαρύτερο και έχει το ίδιο 1000άρι μοτέρ να του ρίχνει σχεδόν 2 δευτερόλεπτα στο 0-100 ,μάλλον θα το ψάξω με τα ελαστικά -άλλη διάσταση - που έτσι και αλλιώς είναι για αλλαγή .
Θεωρώ για τη διαφορά των δύο δευτερολέπτων υπεύθυνο το σασμάν σου, και όχι τις διαστάσεις ελαστικών.
Και το δικό μου σαν καράβι πάει με 175/60R16, είναι σαφώς πιό αργό από άλλα μικρά 100άρια, παρόλο τα 1330 κ.ε του.
-
RE: Toyota IQ
Η ΡΙAA εχει βγάλει αυτές
https://www.powerbulbs.com/product/piaa-hyper-arros-hir2-9012
αλλά δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμα , έχω ένα ζεύγος και περιμένω να καούν οι δικές του να τις βάλω ,πάντως έχουν καλές κριτικές (κυρίως από yaris που φοράνε ίδιες).
Αν δε σου κάνει κόπο και μπορείς να βάλεις τη μια μόνο πάνω, και να βγάλεις μια φωτό τη νύχτα, θα σου ήμουν ευγνόμων!
-
RE: Toyota IQ
Ίσως να κάνουν αυτές: https://www.autobulbsdirect.co.uk/twenty20-compact-led-headlight-bulbs-HIR2-9012-pair.html
Σοβαρή εταιρεία και βγάζει και ειδικές (αλλά όχι σε HIR2, σε Η7 που ενδιαφέρουν εμένα) για φανάρι Projector.
MONMAN2 wrote:
Για LED που είχα ψάξει δεν είχα βρει οπότε της ΡΙΑΑ είναι μάλλον η μόνη λύση.
Ίσως να κάνουν αυτές: https://www.autobulbsdirect.co.uk/twenty20-compact-led-headlight-bulbs-HIR2-9012-pair.html
Σοβαρή εταιρεία και βγάζει και ειδικές (αλλά όχι σε HIR2, σε Η7 που ενδιαφέρουν εμένα) για φανάρι Projector.
Από μια έρευνα που έκανα κι εγώ, εντόπισα τις ΡΙΑΑ και τις Phillips optiwhite 90981-ΥΖΖDN κωδικός της Toyota.
Σε λίγο καιρό θα πάω για service, και θα ρωτήσω ένα τσακάλι που ασχολείται με αυτά να μου πει αν υπάρχουν άλλες επιλογές.
Τις LED HIR2-9012 από autobulbsdirect.co.uk επίσης τις βάζω στη λίστα μου και βλέπουμε.
-
RE: Toyota IQ
Και μετά από 9 μήνες χρήσης στην Αττική, θα πω πως η συμβίωση με το μικρό είναι παραπάνω από ικανοποιητική, σε βαθμό που δεν το περίμενα βέβαια.
Στα μεγάλα + το αυτόματο συνεχούς μεταβαλλόμενου βήματος κιβώτιο 7 σχέσεων, το οποίο είναι αθόρυβο και διατηρεί τις σαλ περίπου στις 1900 σε νορμάλ οδήγηση σε επίπεδο δρόμο.
Κρατώντας στατιστικά κατανάλωσης για 9 μήνες, ο μέσος όρος είναι τα 5,7 λίτρα/100 χλμ με μικτή οδήγηση πόλης (νορμάλ και απαιτητική οδήγηση), με χαμηλότερη την 4,8 και υψηλότερη την 7,6
Η αίσθηση που αποκομίζεις στο τιμόνι του, είναι αίσθηση μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκινήτου, και τα 1330 κε είναι υπέρ αρκετά για τα κιλά του (970).
Με τα φώτα του θα ψαχτώ γιατί θεωρώ είναι κάτω του μετρίου η μεσαία σκάλα, σε σύγκριση με αρκετά άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν...
-
RE: Toyota IQ
-το πήρα
-ποιό τελικά?
-το 1,33 multidrive shifttronic +-M D 7 σχέσεων.
-με τις υγείες σου!
-ευχαριστώ πολύ!
-
RE: Toyota IQ
Παίδες ποιά η διαφορά στο multidrive κιβώτιο του IQ?
Το ένα κιβώτιο έχει επιλογέα S-D και Β, και το άλλο +-M D.
-
RE: Toyota IQ
Κι εγώ το σκέφτηκα χειροκίνητο για το γιο μου (νέος οδηγός γαρ), ωστόσο το αυτόματο που τσεκάρισα και οδήγησα χθες απόγευμα είναι άλλο πράγμα μέσα στην πόλη!
To B στο αυτόματο, πως ακριβώς χρησιμοποιείται?