Αυτή η παπαριά που λέγεται xado, πολυ της μόδας τελευταία, και παρηγοριά στον αρρωστο δεν είναι η πανάκεια
Υπάρχει και εναλλακτική. Η σωστή επισκευή με 2500-4000€. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει ότι θέλει. 15€ vs 2500€.
Αυτή η παπαριά που λέγεται xado, πολυ της μόδας τελευταία, και παρηγοριά στον αρρωστο δεν είναι η πανάκεια
Υπάρχει και εναλλακτική. Η σωστή επισκευή με 2500-4000€. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει ότι θέλει. 15€ vs 2500€.
Γεια σε όλους και εγώ μία από τα ίδια.
Λόγω επιθετικής οδήγησης το προβλημα μου παρουσιάστηκε στα 135.000 km και συγκεκριμένα όταν ξεκίνησε να το οδηγάει η σύζυγος που έκανε πιο συντηρητική οδήγηση.
Οπότε πάμε σε λύση xado. Έχω τις εξής ερωτήσεις
πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?
Εχει περιγραφη σε καποιο post αναλυτικά τα βήματα και πως πρέπει να το ψεκάσω μέσα και τι πρέπει να αποσυνδέσω? Το ρωτάω επειδη πολλοί λένε για 3secs ψεκασμα και άλλοι λένε για 5secs ψέκασμα και στην σελίδα του xado λέει για 5secs. Καποιοι δεν αποσυνδεουν τιποτα καθως είναι βγαλμένα τα μπουζί. Επίσης διάβασα ότι μερικοί χρησιμοποιούν και την αλοιφή που είναι μαζί με το σπρευ.
Αφού γίνει η διαδικασία με το σπρευ (και αλοιφη αν χρειαστει) μετά το οδηγούμε στα κόκκινα για πόση ώρα? Και ξανακάνουμε αλλαγή λαδιών? Έχω μπερδευτεί με τη διαδικασία που πρέει να ακολουθήσω. Δεν έχω καταλάβει ξεκάθαρα τα βήματα ή έχω μπερδευτεί απο τις 27 σελίδες που διάβασα.
Υπάρχει περίπτωση να το πάρουμε στα χέρια αν δεν ακολουθήσω τη διαδικασία σωστά?
Επίσης ας πουμε οτι το προβλημα διορθώνεται και μετά συνεχίσουμε με 0-20 λάδια, λογικά δεν θα ξαναέχουμε θέμα ή κάνω λάθος? Εννοείται με αλλαγή κάθε 7500 Km.
Πολλες ερωτήσεις σας ζαλισα...
Σας ευχαριστώ όπως και να'χει που είδαμε φως στο τούνελ...
1 spray χρειάζεσαι. Υπάρχει στην Ελλάδα. Διάβασε εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105752087#comment-2105752087 To φέρνει και το έχει μόνο ο http://www.motorlube.gr/ . Δεν το έχει στο site, πάρε τηλέφωνο 210.5615347 ή πέρνα απο εκεί αν είσαι Αθήνα. Ο Έλληνας αντιπρόσωπος όπως έχει γραφεί σε επόμενα posts στο τρέχον topic, έχει δείξει τη διαδικασία καθαρισμού σε κοντινό του συνεργείο και πλέον μπορεί να την κάνει και επαγγελματίας για όσους δεν μπορούν από μόνοι τους
Οδηγίες απολύτως αναλυτικές εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105795330#comment-2105795330
Δες το #2.
Όχι στα χέρια δεν πρόκειται να το πάρεις. Απλά ακολούθησε τις οδηγίες. Δεν είναι κάτι τρομερό για όποιον έχει ελάχιστες τεχνικές γνώσεις + τα απαιτούμενα εργαλεία. Αν είσαι Αθήνα με ελάχιστο κόστος το κάνει μηχανικός (Λιγότερα απο 30€ για εργασία). Διάβασε το #1
Μετά βάζεις 5-30 και αλλαγές 5000χμ-7500χμ. Φυσικά πάντα αλλάζεις και φίλτρο λαδιού.
Το spray θεωρητικά κάνει για κάπου 20 κυλίνδρους. Μάλλον για όμως μέγιστο για 8 κάνει. Αρκετοί το χρησιμοποιούν όλο, μια φορά (κάνουν τη διαδικασία 2 φορές καπάκι ή ρίχνουν λίγο περισσότερο - πχ 7-8 sec). Σημαντικό όταν ψεκάζεις, να είναι όρθιο το μπουκάλι. Το γράφω και στις οδηγίες γιατί πολλοί το έχουμε κάνει λάθος.
@driver-m said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό.........Πάμε ακόμα μια φορά. Τα παραπάνω που έγραψα ισχύουν γιατί φταίει η ΤΟΥΟΤΑ στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου κινητήρα. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. Το έγραψα και το ξαναγράφω να το αποτυπώσετε.
Ποια οχήματα δεν έβγαλαν πρόβλημα? Αυτά που ακολουθούσαν αυτά τα 3 που έγραψα.
Eσυ πως το γνωριζεις οτι αυτα τα οχηματα δεν εβγαλαν προγραμμα? Εχεις κανει καποια ερευνα ή το υποθετεις?
Ναι, έχω κάνει έρευνα τα τελευταία χρόνια με 10άδες ιδιοκτήτες που έχουν ή δεν έχουν πρόβλημα και τι κοινά στοιχεία έχουν, όπως και με συνεργεία, μηχανικούς κλπ.
Ότι έχω γράψει, δεν ξύπνησα ένα πρωί και το αποφάσισα μόνος μου. Υπάρχει τεχνικό υπόβαθρο, μεθολογία, έρευνα και φυσικά ότι γράφεται, πρώτα δοκιμάζεται τεχνικά.
Ο μόνος λόγος που γράφω στο τρέχον Forum είναι ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και λογική ροή για όποιον ενδιαφέρεται. Σε όλα τα Social Media η ιστορικότητα χάνεται.
Edit : 12/2020 με νέες πληροφορίες.
Συνοπτικά σχετικά με την κατανάλωση λαδιού. Έχω 1,33 2011 με 200.000χμ και μου έκαιγε >1000ml/1000km. Μετά από άπειρο διάβασμα για την κατανόηση του προβλήματος και όλους τους εναλλακτικούς τρόπους επισκευής, τελικά όντως βρήκα τρόπο που θεωρητικά ήταν ιδανικός σε όλες τις παραμέτρους του. Τον δοκίμασα και στα 3.000km δεν έχει κάψει κυριολεκτικά σταγόνα. Στα 5000χμ έκαψε 750ml, από τα 6000ml που θα έκαιγε χωρίς τον καθαρισμό (έχω τραβήξει video και φωτογραφίες των πιστονιών με ενδοσκοπική κάμερα, πριν και μετά, και η διαφορά είναι ξεκάθαρη)
Το προϊόν που χρησιμοποίησα (VERYLUBE Anticarbon engine cleaner) είναι σε μορφή σπρέι - υγρή (υπάρχει και σε σωληνάρια, αλλά είναι δύσκολη η χρήση για τον κινητήρα μας). https://xado.co.uk/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/verylube-anti-carbon-engine-cleaner . Το υγρό το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος με περίπου 15€ http://www.motorlube.gr/ αλλά υπάρχει και στο ebay αρκετά πιο ακριβά λόγω μεταφορικών (απο την Ουκρανία). Ο Έλληνας αντιπρόσωπος όπως έχει γραφεί σε επόμενα posts στο τρέχον topic, έχει δείξει τη διαδικασία καθαρισμού σε κοντινό του συνεργείο και πλέον μπορεί να την κάνει και επαγγελματίας για όσους δεν μπορούν από μόνοι τους
Οι οδηγίες καθαρισμού:
Ενώ έχουμε το αυτοκίνητο σε επίπεδο έδαφος και κρύο – η θερμοκρασία να είναι σε 0 κουτάκια, το βάζουμε μπροστά μέχρι να φτάσει σε 1-2 κουτάκια. Μετά το σβήνουμε. Σκουπίζουμε το καπάκι της μηχανής και μετά με μια ηλεκτρική σκούπα μαζεύουμε ότι πιθανή σκόνη έχει. Δεν πρέπει να υπάρχει ο παραμικρός κόκκος σκόνης για να μην μπει μέσα στο μοτέρ σε επόμενα βήματα.
Βγάζουμε τα μπουζί (14άρι μπουζόκλειδο) χωρίς να βάλουμε αρκετή δύναμη και αποσυνδέουμε τους πολλαπλασιαστές.
Ψεκάζουμε το υγρό αυστηρά για 5 δευτερόλεπτα σε κάθε κύλινδρο κρατώντας το μπουκάλι όρθιο ενώ ψεκάζουμε. Το ξαναγράφω, αυστηρά 5 δευτερόλεπτα.
Μετά βιδώνουμε με προσοχή το κάθε μπουζί χωρίς να το σφίξουμε (απλά για να μην μπαίνει αέρας). Αρχίζουμε να μετράμε 15 λεπτά. (σε αυτό το χρόνο, το υγρό λιώνει τον ζεστό άνθρακα και τον κάνει λάσπη. Επειδή δεν υπάρχει συμπίεση στους κυλίνδρους, τα ελατήρια είναι χαλαρά και το υγρό περνάει από τις κορυφές των πιστονιών στα ελατήρια και χαλαρώνει τον άνθρακα)
Κατά τη διάρκεια των 15 λεπτών πρέπει να αποσυνδέσουμε ότι ασφάλεια υπάρχει και έχει σχέση με ενεργοποίηση των πολλαπλασιαστών και έκχυση καυσίμου μέσω injection. Αυτό γιατί δεν πρέπει να πέσει καύσιμο στους κυλίνδρους ούτε να περνάει ρεύμα στους πολλαπλασιαστές (που ούτως ή άλλως έχουμε αποσυνδέσει για να μην καούν). *Σύμφωνα με το ακόλουθο, που αφορά το δικό μου μοντέλο και από όσες ασφάλειες έχει η ασφαλειοθήκη μου (γιατί δεν τις έχει όλες) https://www.autogenius.info/toyota-auris-mk1-2006-2012-fuse-box-diagram/ αποφάσισα και έβγαλα τις 30, 32, 40, 41 (οι οδηγίες λένε Disconnect ignition timing sensor, Hall device and commutator.) Άλλες οδηγίες σε YouTube videos για παρόμοιες μεθόδους, λένε ότι πρέπει να σηκώσουμε την πεταλούδα με πλαστικό μαλακό κατσαβίδι και να την αφήσουμε σηκωμένη (για να μην την γρατσουνίσουμε) ώστε να υπάρχει πρόσβαση αέρα για τα επόμενα βήματα. Δεν το έκανα και δεν νομίζω να είναι τρομερά απαραίτητο!
Μόλις περάσουν τα 15 λεπτά και αφού έχουμε κάνει όλα τα παραπάνω, αφαιρούμε όλα τα μπουζί, βάζουμε μια μεγάλη απορροφητική πετσέτα πάνω στο καπάκι του μοτέρ (με προσοχή να μην έχει κλωστές, να μην είναι βρώμικη και να μην εξέχει και την τραβήξει κανένα λουρί) και γυρνάμε τη μίζα για 5-10 δευτερόλεπτα ώστε να καθαρίσουν τα ελατήρια με την κίνηση των πιστονιών. Σημαντικό να μην έχουμε βιδωμένα τα μπουζί γιατί θα γίνει υδραυλικό κλείδωμα (hydraulic lock) και θα σπάσει τα πάντα στο μοτέρ.
Μετά το γύρισμα του μοτέρ, λογικά έχουν πεταχτεί βρωμιές παντού και έχουν μαζευτεί στην πετσέτα. Το θέλουμε αυτό. Δεν θέλουμε να μείνει υγρό στους κυλίνδρους -> υδραυλικό κλείδωμα. Γι' αυτό ψεκάζουμε στην αρχή της διαδικασίας μόνο 5 δευτερόλεπτα. Μόλις το κάνουμε, περιμένουμε άλλα 5 λεπτά. Υποθέτουμε πως δεν έχει μείνει μεγάλη ποσότητα υγρού στους κυλίνδρους και βάζουμε τα πάντα με προσοχή στη θέση τους.
Βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο με αρκετή προσπάθεια (γυρνώντας κανονικά το κλειδί / πατώντας γκάζι κλπ), γιατί λογικά δεν θα παίρνει για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα (θα κλοτσάει και δεν θα κρατάει ρελαντί), θα πάρει όμως στο τέλος.
Ξεκινάμε βόλτα 15λεπτη όπου το μοτέρ θα δουλεύει 4000-5000 στροφές (Οι οδηγίες του κατασκευαστή γράφουν: Start the engine and run it at moderate rpm for up to 15 minutes. During this period softened remains of carbon will be removed through the exhaust system)
Μετά εγώ έκανα αλλαγή λαδιών. Ο κατασκευαστής λέει δεν χρειάζεται! Οπότε το αφήνω πάνω σας!!!
@nickthetrib said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Χωρίς να θέλω να μπω σε αντιπαράθεση γιατί απλούστατα έχεις δίκιο σε ποσοστό πάνω από 90%
Απλά το κομμάτι 1 έχει να κάνει με τρόπο χρήσης.
Και το πάτημα δεν γίνεται απαραίτητα σε ταξίδι.
Μια από τις Βουλιαγμένης Ποσειδώνος Συγγρού Κατεχάκη Κηφισίας Καβάλας Κηφισού φτάνουν για 2α-3η και πάνω από 4500στρ/λεπτό
Ε και εσύ!!! Δεν είπαμε να πας σε αγώνες! Δεν το έχω γράψει αναλυτικά τώρα, αλλά σε παλιότερα posts το έχω γράψει.
Θέλει συχνές στιγμιαίες αλλαγές στις 4500 -5000 στροφές όποτε είναι δυνατό, όταν οδηγούμε. Δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις για ώρα με υψηλές στροφές (που βέβαια απορώ γιατί δεν το κάνουν μερικοί, αφού δεν το λες και άσχημο !!!!)
Προφανώς και είναι ανώμαλο. Ο κινητήρας αυτός έχει φτιαχτεί για οικονομία. Και για να μείνει ζωντανός, πρέπει να τον πατάς. Οπότε αυτομάτως ακυρώνεις το λόγο που φτιάχτηκε!!!!
Έχω yaris με 130.000 χλμ. και καίει λάδι 1λίτρο/1000 χλμ. δεν μπορώ να κάνω την επισκευή λόγω κόστους.
Για τον καθαρισμό που με xado που αναφέρετε υπάρχει κανένα σχετικό βίντεο γιατί δεν γνωρίζω από αυτά. Επίσης κάποιο λινκ με το προιον xado που λετε.
Σε περίπτωση που δεν καταφέρω να κάνω τον παραπάνω καθαρισμό. υπάρχει άλλη λύση πχ. καθαριστικό πρόσθετο στα λαδια ή κάτι άλλο; για οτιδήποτε μου προτείνετε παρακαλώ να βάλετε και λινκ του προιόντος για να καταλαβαίνω. Επίσης θα ήθελα και οδηγίες πως θα κάνω τον καθαρισμό ή οτιδήποτε άλλο.
http://motorlube.gr/index.php?route=product/product&product_id=198
Αυτό το προιόν που βρήκα προστίθεται μέσα στα λάδια ;
Μέχρι τώρα έβαζα λάδια τουοτα 5w30. Από τώρα λέω να προσθέτω λάδια Eneos Premium Ultra 0W-20 έκτος αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο. Η ανάμιξη 5w30 και 0w20 μέχρι να γίνει η αλλάγή λαδιων επιτρέπεται ή πρεπει να κάνω αλλαγή λαδιών με 0w20;
Πάμε να πάρεις απαντήσεις:
Για τον καθαρισμό με xado υπάρχει μόνο η διαδικασία που έχω γράψει κάποιες σελίδες πριν https://forum.4troxoi.gr/comment/3269218#comment-3269218 δυστυχώς με την αναβάθμιση που έκανε το forum χάθηκαν φωτογραφίες και links.
To καθαριστικό είναι αυτό https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon
To xado το παίρνεις είτε απο ebay (κάπου 30€ με τα μεταφορικά απο την Ουκρανία) ή απο Ελλάδα κάπου 15€ απο αυτό το μαγαζί http://motorlube.gr/
Με ενημέρωσαν παιδιά που το πήραν πριν λίγες μέρες, ότι ο τύπος που έχει το μαγαζί, έδειξε τη διαδικασία καθαρισμού σε συνεργείο της περιοχής του και με μικρό κόστος την κάνει σε όποιον θέλει
Το προϊόν που έβαλες σε link, το έχω δοκιμάσει. Δεν κάνει τίποτα απολύτως στο δικό μας πρόβλημα. Τσάμπα τα λεφτά
Τώρα που καις λάδια δεν μπορείς να πας σε πιο λεπτό λάδι. Μπορείς μόνο σε πιο χοντρό. Επίσης το πιο χοντρό λάδι που μπορείς να πας, είναι 10-40. Πιο χοντρό απαγορεύεται σε αυτό τον κινητήρα. Οι μόνες επιλογές σου είναι 1) επισκευή ή 2) καθαρισμός. Δεν γίνεται να το αφήσεις έτσι σε καμία περίπτωση γιατί θα δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα.
0-20 έπρεπε να μπαίνει όταν ήταν καινούργιο. Τώρα που έχει ήδη φθορές δεν είναι η καλύτερη επιλογή
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ανα έτος (>10.000) πρέπει να κάνεις επισκευή. Αν κάνεις λιγότερα, ένας καθαρισμός / έτος αρκεί για να σου βγάλει άλλα 6-10 χρόνια.
Οι αλλαγές λαδιών σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνονται το μέγιστο ανά 7.500χμ. Εγω προσωπικά τις κάνω αυστηρά κάθε 5.000χμ
@runbillyrun said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα στην παρέα, ομοιοπαθής εδώ με ένα Auris του 2009 και 150000χλμ -κατανάλωση στο λίτρο ή και παραπάνω ανά 1000χλμ- υπάρχει μήπως και άλλο συνεργείο στην Αθήνα που να γνωρίζει να κάνει τον σχετικό καθαρισμό με το XADO; (ιδανικά προς Βόρεια Προάστια)
Μάλλον όχι. Δεν συμφέρει κανένα συνεργείο να ασχοληθεί. Για να το συνέφερε, λόγω κόστους εργατικών, δεν θα συνέφερε τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Για αυτό εξ αρχής έγραψα τη διαδικασία σαν DIY, γιατί τους επαγγελματίες δεν τους συμφέρει επαγγελματικά και δεν γινεται να χάνουν χρόνο σε δοκιμές πάνω σε άγνωστα αυτοκίνητα.
Ένα γρήγορο Update μαζί με ιστορική αναδρομή, μετά απο 5 χρόνια και διαδρομές 40.000χμ.
Στα 180.000χμ είχα κατανάλωση λαδιού 1-1,5λ/1000χμ. Η κατανάλωση δεν άλλαζε θεαματικά προς το καλύτερο, με διαφορετικά ιξώδη (5-30, 10-40 κλπ). Ούτως ή αλλως παρέμενε τεράστια.
Έκανα καθαρισμό με Spray Xado και έβαλα 5-30. Η κατανάλωση μειώθηκε στα 0,75λ/5000χμ
Μετά απο μερικές αλλαγές λαδιών έβαλα και engine flush της Xado. Με 5-30 είδα περεταίρω ελάχιστη βελτίωση
Στα 215.000χμ γύρισα σε 0-20 που είναι και το προτεινόμενο λάδι απο την ΤΟΥΟΤΑ. Μειώθηκε και άλλο η κατανάλωση. Πλέον είναι περίπου 0,5-0,6λ/5000χμ και η κατανάλωση λαδιού ξεκινάει απο τα 2500+ χμ. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν υπάρχει η παραμικρή κατανάλωση.
*Αλλαγές πλέον κάνω κάθε 5000-6000χμ
**Βάζω ακριβώς 3λ λάδια. Αυτό σημαίνει 3/4 ανάμεσα στο min-max. Θεωρητικά είναι καλύτερο να μην βάζεις μέχρι max, αλλά λίγο πιο κάτω
***Θυμίζω ότι το min-max είναι 1,5λ.
Κάποιοι γράφουν ότι δεν έκανε τίποτα η ΤΟΥΟΤΑ για το πρόβλημα. Έκανε. Έδωσε εγγύηση 6 χρόνια. Πόσα να δώσει? 853?
Κάποιοι άλλοι λένε, δεν έχουν γίνει ανακλήσεις. Ανακλήσεις γίνονται μόνο σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια επιβατών ή πεζών. Μόνο τότε κ μόνο με την προϋπόθεση ότι η ανάκληση είναι πιο φθηνή απο τις αποζημιώσεις που θα δοθούν, χωρίς την ανάκληση.
Κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι τα λάδια μπορούν να αντέξουν 15.000χμ. Κάποιοι άλλοι 35.000χμ. Κάποιοι ακόμα περισσότερα. Αυτές είναι οι επίσημες οδηγίες των εταιριών. Γιατί όμως? Σκέφτονται τον πελάτη να μην χαλάει χρήματα ? ΟΧΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Έτσι το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου είναι μικρότερο. Έτσι οι εταιρείες Leasing ρίχνουν το μηνιαίο μίσθωμα και παράλληλα οι άσχετοι νομίζουν ότι η κατοχή οχήματος είναι φθηνή. Αν κάποια εταιρία επιβάλει αλλαγές λαδιών στα 10.000χμ, τότε απλά θα χαθεί απο προσώπου γης γιατί θα πουν ότι είναι αναξιόπιστη. Οπότε όλες οι εταιρίες αυξάνουν τα διαστήματα συντήρησης για να είναι ανταγωνιστικές - χωρίς να υπάρχει ανάλογη βελτίωση στα λάδια και στους κινητήρες. Εν μέρη η παραπάνω τακτική δικαιολογείται, γιατι δεν ειναι όλες οι χώρες σαν την Ελλάδα που κρατάμε τα αυτοκίνητα 853 χρόνια. Σε άλλες χώρες ούτως ή αλλως πετάνε το αυτοκίνητο, πριν κάψει λάδια ο κινητήρας.
Αν θες να σου βγει μακροπρόθεσμα φθηνά ένα αυτοκίνητο, πρέπει να το πληρώνεις ακριβά καθημερινά, σε καλα καύσιμα και αναλώσιμα υγρά.
Πάμε ακόμα μια φορά το βιβλίο οδηγιών του 1NR-FE που έχετε όλοι σας και το αναγράφει στις τελευταίες σελίδες.
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό.........
Πάμε ακόμα μια φορά. Τα παραπάνω που έγραψα ισχύουν γιατί φταίει η ΤΟΥΟΤΑ στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου κινητήρα. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. Το έγραψα και το ξαναγράφω να το αποτυπώσετε.
Ποια οχήματα δεν έβγαλαν πρόβλημα? Αυτά που ακολουθούσαν αυτά τα 3 που έγραψα.
@kger said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το sirion της συζύγου έχει αυτό το μοτέρ και το έχει πάρει ήδη στο χέρι γιατί προφανώς και δεν με άκουσε ποτέ ώστε να το φτιάξει έγκαιρα.
Για την ιστορία, έκαψε εναν κύλονδρο και έφαγε την απαραίτητη επισκευή γιατί δνε μπορούσε να μείνει χωρίς αμάξι τότε.
Σιγά σιγά φτάνει η ώρα να μας αδειάσει την γωνιάΗ ερώτηση μου είναι, αυτό το πρόβλημα με το λάδι στα πόσα χιλιόμετρα ξεκινάει συνήθως, γιατί εγώ θεωρώ ότι εχει άπειρα χιλιόμετρα γυρισμένα (το είχε πάριε μεταχειρισμένο) αλλά επειδή το πήρε από γνωστό, εγγυάται ότι ειναι πραγματικά τα χιλίομετρα.
Έκαιγε λάδια κάτω από 100Κ (θεωρητικά) χιλιόμετρα
Πολλοί καίνε λάδια και κάτω απο 100.000χμ. Οπότε μπορεί οντως τα χιλιόμετρα να ειναι πραγματικά
@alexandros-2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@alexandros-2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Χαίρετε,
Είχα κατανάλωση 1 λίτρο στα 1.000 χιλιόμετρα.
Εγώ αγόρασα τα λαδιά και φίλτρο (πλέον δεν εμπιστεύομαι κανέναν πάνω σε αυτό το θέμα) και ο μάστορας έκανε καθαρισμό αλλάξε τα μπουζί και έβαλε τα λαδιά και φίλτρο.
Είχες μεγάλη κατανάλωση. Το πιο λογικό είναι να πέσεις απο τα 5λ/5000χμ σε 0,5λ/5000χμ. Η κατανάλωση σου θα ξεκινά, μετά τα 3000χμ που θα έχει αρχίσει το λάδι να χάνει τις ιδιότητες του.
Η κατανάλωση λαδιού στα 1.000 χιλιόμετρα. Πόσο να είναι; 300μλ;
200-300 περίπου.
@alexandros-2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Χαίρετε,
Είχα κατανάλωση 1 λίτρο στα 1.000 χιλιόμετρα.
Εγώ αγόρασα τα λαδιά και φίλτρο (πλέον δεν εμπιστεύομαι κανέναν πάνω σε αυτό το θέμα) και ο μάστορας έκανε καθαρισμό αλλάξε τα μπουζί και έβαλε τα λαδιά και φίλτρο.
Είχες μεγάλη κατανάλωση. Το πιο λογικό είναι να πέσεις απο τα 5λ/5000χμ σε 0,5λ/5000χμ. Η κατανάλωση σου θα ξεκινά, μετά τα 3000χμ που θα έχει αρχίσει το λάδι να χάνει τις ιδιότητες του.
@alexandros-2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλημέρα, θεαματική θα έλεγα - δες σελίδα 46 το αναφέρω...
Χαίρετε! Καλή Χρονιά σας εύχομαι με υγεία πάνω απ'όλα και κάθε καλό!!
Έπειτα από τις οδηγίες σου αλλά και των υπολοίπων επισκέφτηκα το συνεργείο του κ.Λευτέρη, ήταν πολύ ευγενικός. Του παρέδωσα τα λάδια και το φίλτρο, άφησα το αμάξι και το πήρα το μεσημέρι. Έκανε τον καθαρισμό, αλλαγή στα λάδια 0W20 Mobil 1 (μέχρι τότε είχα κάνει 4.700 χιλ.) , αλλαγή φίλτρο λαδιού, και μπουζί. Όλα μαζί κόστισαν 170€.
120€ για τον καθαρισμό και 50€ για τα μπουζί. Όταν το παρέλαβα το έτρεξα και το ένιωθα πιο γρήγορο το αμάξι σαν να ανάπνεε καλύτερα.Αποτέλεσμα: Έπειτα από 533 χιλ. δεν έχει κάψει σταγόνα, και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ταλαιπωρηθήκαμε αρκετά οικογενειακός για να πάμε και να επιστέψουμε.
Διάβασα ότι πρέπει να ξανά γίνει ο καθαρισμός μετά από 25.000 χιλ.
Ελπίζω μέχρι τότε να συμπληρώνω λάδια σε λογικά πλαίσια.Ήθελα και εγώ με την σειρά μου να σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
Ευχαριστώ!!
Θύμισε μας, πόση κατανάλωση λαδιού είχες?
120€ για καθαρισμό, λάδια 0-20, φίλτρα, εργασία (εργασία κ για τα μπουζί), μια χαρά είναι.
@manos-em said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλημέρα σας. Ψάχνοντας κι εγώ τι να κάνω με το αυτοκίνητό μου (μοντέλο 2009, χειροκίνητο με 230χιλιάδες χλμ) και ρωτώντας δεξιά και αριστερά, μόνο 2 μηχανικοί μου ανέφεραν να κάνουμε μία δοκιμή με κάποιο καθαριστικό κινητήρα, καθώς δεν έχεις να χάσεις κάτι.
Έφτασα σε αυτό το τόπικ κι έχοντας διαβάσει όσα περισσότερα μπορούσα εδώ, έχω κάποιες απορίες, γιατί η πολύ πληροφορία με έχει μπερδέψει. Η διαδικασία που γράφει ο @evolander 2-3 σελίδες πίσω έχει διαφορά με τα ποστ του @sphinxgr, γιατί θεώρω ότι είναι πιο τεχνικά θέματα αυτά και δεν τα κατέχω είναι η αλήθεια.Οπότε η πρώτη μου απορία είναι αν υπάρχει κάποιος από Θεσσαλονίκη που έχει ακολουθήσει αυτή τη διαδικασία και μπορώ να απευθυνθώ εκεί, καθώς ο μηχανικός που το πηγαίνω συνέχεια δεν πιστεύει οτι βοηθούν τετοια πράγματα;
2ον, αν κατάλαβα σωστά αυτό το υγρό, μόνο τηλεφωνικά από το μαγαζί στην Αθήνα, σωστά;; (καθώς στο site δεν το εμφανίζει)
3ον, πριν από περίπου 2 χρόνια μου άλλαξε τα λάδια σε 10W-40 από 5W-30, καθώς το καλοκαίρι όταν το έβαζα μπροστά κρύο, το αμάξι έκανε ένα θόρυβο (από τότε έκανα περίπου 20-25χιλιάδες χλμ, με σερβίς 1 φορά το χρόνο). Η απορία μου εδώ είναι αν αυτό θα δουλέψει με 10W-40, ή θα πρέπει πρώτα να γίνει κάποια αλλαγή. Κι επειτα αν το λάδι που θα μπει είναι 5W-30 ή 0-20.
Κάπου εδώ να αναφέρω ότι υπάρχει πρόβλημα συμπίεσης στον 3ο κύλινδρο (άλλαξα και μπουζί στις 15χιλιάδες χλμ), κι η κατανάλωση το τελευταίο δίμηνο αυξήθηκε από τα 6-6,5 λίτρα στα 7,5-8. Θα υπάρξει βελτίωση σε αυτά τα θέματα;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Υγ: Πάντως διαβάζοντας σχόλια άλλων παθόντων, κάνω τον σταυρό μου που έχω φτάσει 230χιλιάδες με αυτό το αμάξι (το πήρα μεταχειρισμένο στις 165χιλιάδες από Γερμανία), χωρίς να κάνω ακόμα κάτι σπουδαίο από πλευράς επισκευής και χωρίς να το έχω μόνο για να πηγαινοέρχομαι στη δουλεια.
Αν και έχουν περάσει μήνες, θα απαντήσω. Όταν κάνεις τον καθαρισμό, δεν μας απασχολεί τι λάδι έχεις μέσα. Ούτως ή άλλως δεν παίζει κανέναν ρόλο, χώρια ότι μετά τον καθαρισμό θα το αλλάξεις. Οπότε θα πας όταν είναι να κάνεις την αλλαγή.
Μετά τον καθαρισμό, μόνο 0-20, να το δουλεύεις συχνά με υψηλές στροφές και αλλαγές συχνές <6500χμ.
Τα υλικά τα παραγγέλνεις απο το μαγαζί μέσω τηλεφώνου. Το κύριο είναι το xado spray που έχει κάπου 20€ και κανει το 95% της δουλειας. Αν θες παίρνεις και το Xado Total Flush που θα κάνει το 5%.
Η πτώση συμπίεσης σου αν οφείλεται σε μπουκωμα λόγω άνθρακα θα φτιάξει. Αν υπάρχει μηχανική βλάβη / κάτι σπασμένο / φθορές στο μπλοκ, δεν θα φτιάξει. Υποθέτων θα ειναι λόγω άνθρακα.
Στη θεσσαλονικη ξέρω πως κάποιοι έχουν ασχοληθεί. Ρώτα εδώ που το είχα διαβάσει -> https://www.facebook.com/groups/24044034134/
Ο καθαρισμός γενικά είναι εύκολος, αν έχει κάποιος λίγα εργαλεία, χρόνο και βασική τεχνική αντίληψη. Είχα γράψει οδηγίες εδώ : https://forum.4troxoi.gr/comment/2105795330#comment-2105795330
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in
1 ώρα εργασία είναι και συνολική διάρκεια παραμονής του αυτοκινήτου σε συνεργείο 2-3 ώρες.
Φίλε σ'ευχαριστώ καταρχάς για τον χρόνο σου και τις απαντήσεις πιο πάνω.
Κάτι ακόμα αν μου επιτρέπεις (το ρώτησα και στην προηγούμενη ανάρτηση), επειδή φαίνεται ότι το ξέρεις καλά το θέμα.
Έχει νόημα να το πάω τώρα πριν κάνω ταξίδι; (αν φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα και από το συνεργείο).
Ρωτάω μήπως έχει κάτι το ριψοκίνδυνο η διαδικασία επειδή δεν την ξέρω.
Θεωρητικά για καλό θα είναι προφανώς εφόσον βελιτώνει την κατανάλωση του λαδιού, αλλά δεν ξέρω μήπως δεν πρέπει να γίνουν άμεσα τόσα χλμ (περίπου 700-800 σύνολο) αμέσως μετά την όλη ιστορία.
Ευχαριστώ
Δεν παίζει κανενα ρόλο αν ειναι πριν ή μετα το ταξιδι
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Από την περιγραφή της διαδικασίας που κάνεις, απ'ό,τι καταλαβαίνω είναι τουλάχιστον 2 ραντεβού εκεί, σωστά;
1 ώρα εργασία είναι και συνολική διάρκεια παραμονής του αυτοκινήτου σε συνεργείο 2-3 ώρες.
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Δεν λέω, 14 ετών είναι το αμάξι, οπότε δεν έχω απαίτηση να είναι σαν καινούργιο.
Αλλά όταν ακούω από φίλο με Ford Fiesta πχ 25ετίας, ότι πάει για λάδια χαλαρά μετά τα 5000χλμ, ε κάτι δεν μου κολλάει καλά.**
Άλλα τα αυτοκίνητα που έφτιαχναν πριν 25 χρόνια, άλλα πριν 15 και άλλα σήμερα.
Θέλει ώρες να σου εξηγήσουμε το γιατί. Κρατάς χονδρικά ότι τα αυτοκίνητα του 90 έβγαζαν 500.000χμ, του 2010 250.000χμ και του σήμερα μέγιστο 10 χρόνια.
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Συγνώμη αλλα δεν μου ακούγεται για καλή χρήση όταν το άφησες να φτάσει σε τόσο μεγάλη κατανάλωση λαδιού , επίσης τι μπεκ λέει ο μηχανικός απο αυτό που καταλαβαίνω ο αισθητήρας λ εχει γίνει τηγανητός απο την λαδίλα (και ο καταλύτης) και δεν λειτουργεί πια για αυτό εχεις μεγάλη κατανάλωση βενζίνης .
Να δηλώσω καταρχάς πως δεν είμαι καθόλου γνώστης μηχανολογικών αυτοκινήτου.
Είμαι πρακτικά άσχετος, και μέχρι πριν λίγο άκουγα ό,τι μου έλεγε μηχανικός της Toyota.Πρακτικά ήξερα πως απλά πρέπει να συμπληρώνω λάδι όταν βλέπω ότι ζητάει (λαμπάκι)... Και ότι αυτη θα ήταν η μόνη μου ταλαιπωρία...
Μέχρι που έφτασε πριν 2 βδομάδες να βλέπω ξαφνικά την βενζίνη να χάνεται.
Μόλις σήμερα έμαθα για αισθήτηρα Λ κλπ κλπ που το πήγα σε άλλο συνεργείο (όχι Τoyota).
Να θεωρήσω πως την έχω πατήσει άσχημα ή υπάρχει περίπτωση να σωθεί ό,τι σώζεται με την παραπάνω διαδικασία;
Όταν αφήνεις τον κινητήρα να καίει λάδια, η κατανάλωση λαδιού θα αυξάνεται. Στο τέλος θα πρέπει να αλλάζεις επανειλημμένα καταλύτη, αισθητήρα λ και φυσικά θα υπάρχει αυξημένη κατανάλωση. Κάποια στιγμή θα κολλήσει και το μοτέρ. Το αφήνω τον κινητήρα να καίει λάδια στο τέλος οδηγεί μαθηματικά σε τεράστια κόστη.
Για να προλάβω κάποιον περίεργο, άλλο το καίω λάδια 200ml/1000km και δεν αυξάνεται η κατανάλωση και άλλο έχω τον κινητήρα 1NR-FE που αποδεδειγμένα θα γίνουν όσα έγραψα πιο πάνω. Το αίτιο κατανάλωσης λαδιού σε αυτό τον κινητήρα, είναι συγκεκριμένο και τα αποτελέσματα γνωστα
@thanos4321 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Χαίρεται. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν τελικά χρειάζεται ή όχι να βγάλουμε κάποιες ασφάλειες κατά τον καθαρισμό με το xado spray;; Όποιος γνωρίζει είτε έχοντας παρακολουθήσει τους τεχνικούς του συνεργείου (κος. Λευτέρης) είτε έχοντας εκτελέσει την διαδικασία καθαρισμού μόνος του, παρακαλώ να μας απαντήσει..
Ευχαριστώ.
Εγώ λέω πως χρειάζεται. Οδηγίες έχω γράψει εδώ. https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795/632#
Φυσικά κάποιοι δεν βγάζουν ασφάλειες, αλλά ξεκουμπώνουν μπεκ κλπ, οπότε είναι το ίδιο. Σε κάθε περίπτωση όμως, πρέπει να μην ψεκάζει βενζίνη όταν γίνεται η διαδικασία.