Αυτή η παπαριά που λέγεται xado, πολυ της μόδας τελευταία, και παρηγοριά στον αρρωστο δεν είναι η πανάκεια
Υπάρχει και εναλλακτική. Η σωστή επισκευή με 2500-4000€. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει ότι θέλει. 15€ vs 2500€.
Αυτή η παπαριά που λέγεται xado, πολυ της μόδας τελευταία, και παρηγοριά στον αρρωστο δεν είναι η πανάκεια
Υπάρχει και εναλλακτική. Η σωστή επισκευή με 2500-4000€. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει ότι θέλει. 15€ vs 2500€.
Γεια σε όλους και εγώ μία από τα ίδια.
Λόγω επιθετικής οδήγησης το προβλημα μου παρουσιάστηκε στα 135.000 km και συγκεκριμένα όταν ξεκίνησε να το οδηγάει η σύζυγος που έκανε πιο συντηρητική οδήγηση.
Οπότε πάμε σε λύση xado. Έχω τις εξής ερωτήσεις
πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?
Εχει περιγραφη σε καποιο post αναλυτικά τα βήματα και πως πρέπει να το ψεκάσω μέσα και τι πρέπει να αποσυνδέσω? Το ρωτάω επειδη πολλοί λένε για 3secs ψεκασμα και άλλοι λένε για 5secs ψέκασμα και στην σελίδα του xado λέει για 5secs. Καποιοι δεν αποσυνδεουν τιποτα καθως είναι βγαλμένα τα μπουζί. Επίσης διάβασα ότι μερικοί χρησιμοποιούν και την αλοιφή που είναι μαζί με το σπρευ.
Αφού γίνει η διαδικασία με το σπρευ (και αλοιφη αν χρειαστει) μετά το οδηγούμε στα κόκκινα για πόση ώρα? Και ξανακάνουμε αλλαγή λαδιών? Έχω μπερδευτεί με τη διαδικασία που πρέει να ακολουθήσω. Δεν έχω καταλάβει ξεκάθαρα τα βήματα ή έχω μπερδευτεί απο τις 27 σελίδες που διάβασα.
Υπάρχει περίπτωση να το πάρουμε στα χέρια αν δεν ακολουθήσω τη διαδικασία σωστά?
Επίσης ας πουμε οτι το προβλημα διορθώνεται και μετά συνεχίσουμε με 0-20 λάδια, λογικά δεν θα ξαναέχουμε θέμα ή κάνω λάθος? Εννοείται με αλλαγή κάθε 7500 Km.
Πολλες ερωτήσεις σας ζαλισα...
Σας ευχαριστώ όπως και να'χει που είδαμε φως στο τούνελ...
1 spray χρειάζεσαι. Υπάρχει στην Ελλάδα. Διάβασε εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105752087#comment-2105752087 To φέρνει και το έχει μόνο ο http://www.motorlube.gr/ . Δεν το έχει στο site, πάρε τηλέφωνο 210.5615347 ή πέρνα απο εκεί αν είσαι Αθήνα. Ο Έλληνας αντιπρόσωπος όπως έχει γραφεί σε επόμενα posts στο τρέχον topic, έχει δείξει τη διαδικασία καθαρισμού σε κοντινό του συνεργείο και πλέον μπορεί να την κάνει και επαγγελματίας για όσους δεν μπορούν από μόνοι τους
Οδηγίες απολύτως αναλυτικές εδώ https://forum.4troxoi.gr/comment/2105795330#comment-2105795330
Δες το #2.
Όχι στα χέρια δεν πρόκειται να το πάρεις. Απλά ακολούθησε τις οδηγίες. Δεν είναι κάτι τρομερό για όποιον έχει ελάχιστες τεχνικές γνώσεις + τα απαιτούμενα εργαλεία. Αν είσαι Αθήνα με ελάχιστο κόστος το κάνει μηχανικός (Λιγότερα απο 30€ για εργασία). Διάβασε το #1
Μετά βάζεις 5-30 και αλλαγές 5000χμ-7500χμ. Φυσικά πάντα αλλάζεις και φίλτρο λαδιού.
Το spray θεωρητικά κάνει για κάπου 20 κυλίνδρους. Μάλλον για όμως μέγιστο για 8 κάνει. Αρκετοί το χρησιμοποιούν όλο, μια φορά (κάνουν τη διαδικασία 2 φορές καπάκι ή ρίχνουν λίγο περισσότερο - πχ 7-8 sec). Σημαντικό όταν ψεκάζεις, να είναι όρθιο το μπουκάλι. Το γράφω και στις οδηγίες γιατί πολλοί το έχουμε κάνει λάθος.
@driver-m said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό.........Πάμε ακόμα μια φορά. Τα παραπάνω που έγραψα ισχύουν γιατί φταίει η ΤΟΥΟΤΑ στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου κινητήρα. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. Το έγραψα και το ξαναγράφω να το αποτυπώσετε.
Ποια οχήματα δεν έβγαλαν πρόβλημα? Αυτά που ακολουθούσαν αυτά τα 3 που έγραψα.
Eσυ πως το γνωριζεις οτι αυτα τα οχηματα δεν εβγαλαν προγραμμα? Εχεις κανει καποια ερευνα ή το υποθετεις?
Ναι, έχω κάνει έρευνα τα τελευταία χρόνια με 10άδες ιδιοκτήτες που έχουν ή δεν έχουν πρόβλημα και τι κοινά στοιχεία έχουν, όπως και με συνεργεία, μηχανικούς κλπ.
Ότι έχω γράψει, δεν ξύπνησα ένα πρωί και το αποφάσισα μόνος μου. Υπάρχει τεχνικό υπόβαθρο, μεθολογία, έρευνα και φυσικά ότι γράφεται, πρώτα δοκιμάζεται τεχνικά.
Ο μόνος λόγος που γράφω στο τρέχον Forum είναι ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και λογική ροή για όποιον ενδιαφέρεται. Σε όλα τα Social Media η ιστορικότητα χάνεται.
Edit : 12/2020 με νέες πληροφορίες.
Συνοπτικά σχετικά με την κατανάλωση λαδιού. Έχω 1,33 2011 με 200.000χμ και μου έκαιγε >1000ml/1000km. Μετά από άπειρο διάβασμα για την κατανόηση του προβλήματος και όλους τους εναλλακτικούς τρόπους επισκευής, τελικά όντως βρήκα τρόπο που θεωρητικά ήταν ιδανικός σε όλες τις παραμέτρους του. Τον δοκίμασα και στα 3.000km δεν έχει κάψει κυριολεκτικά σταγόνα. Στα 5000χμ έκαψε 750ml, από τα 6000ml που θα έκαιγε χωρίς τον καθαρισμό (έχω τραβήξει video και φωτογραφίες των πιστονιών με ενδοσκοπική κάμερα, πριν και μετά, και η διαφορά είναι ξεκάθαρη)
Το προϊόν που χρησιμοποίησα (VERYLUBE Anticarbon engine cleaner) είναι σε μορφή σπρέι - υγρή (υπάρχει και σε σωληνάρια, αλλά είναι δύσκολη η χρήση για τον κινητήρα μας). https://xado.co.uk/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/verylube-anti-carbon-engine-cleaner . Το υγρό το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος με περίπου 15€ http://www.motorlube.gr/ αλλά υπάρχει και στο ebay αρκετά πιο ακριβά λόγω μεταφορικών (απο την Ουκρανία). Ο Έλληνας αντιπρόσωπος όπως έχει γραφεί σε επόμενα posts στο τρέχον topic, έχει δείξει τη διαδικασία καθαρισμού σε κοντινό του συνεργείο και πλέον μπορεί να την κάνει και επαγγελματίας για όσους δεν μπορούν από μόνοι τους
Οι οδηγίες καθαρισμού:
Ενώ έχουμε το αυτοκίνητο σε επίπεδο έδαφος και κρύο – η θερμοκρασία να είναι σε 0 κουτάκια, το βάζουμε μπροστά μέχρι να φτάσει σε 1-2 κουτάκια. Μετά το σβήνουμε. Σκουπίζουμε το καπάκι της μηχανής και μετά με μια ηλεκτρική σκούπα μαζεύουμε ότι πιθανή σκόνη έχει. Δεν πρέπει να υπάρχει ο παραμικρός κόκκος σκόνης για να μην μπει μέσα στο μοτέρ σε επόμενα βήματα.
Βγάζουμε τα μπουζί (14άρι μπουζόκλειδο) χωρίς να βάλουμε αρκετή δύναμη και αποσυνδέουμε τους πολλαπλασιαστές.
Ψεκάζουμε το υγρό αυστηρά για 5 δευτερόλεπτα σε κάθε κύλινδρο κρατώντας το μπουκάλι όρθιο ενώ ψεκάζουμε. Το ξαναγράφω, αυστηρά 5 δευτερόλεπτα.
Μετά βιδώνουμε με προσοχή το κάθε μπουζί χωρίς να το σφίξουμε (απλά για να μην μπαίνει αέρας). Αρχίζουμε να μετράμε 15 λεπτά. (σε αυτό το χρόνο, το υγρό λιώνει τον ζεστό άνθρακα και τον κάνει λάσπη. Επειδή δεν υπάρχει συμπίεση στους κυλίνδρους, τα ελατήρια είναι χαλαρά και το υγρό περνάει από τις κορυφές των πιστονιών στα ελατήρια και χαλαρώνει τον άνθρακα)
Κατά τη διάρκεια των 15 λεπτών πρέπει να αποσυνδέσουμε ότι ασφάλεια υπάρχει και έχει σχέση με ενεργοποίηση των πολλαπλασιαστών και έκχυση καυσίμου μέσω injection. Αυτό γιατί δεν πρέπει να πέσει καύσιμο στους κυλίνδρους ούτε να περνάει ρεύμα στους πολλαπλασιαστές (που ούτως ή άλλως έχουμε αποσυνδέσει για να μην καούν). *Σύμφωνα με το ακόλουθο, που αφορά το δικό μου μοντέλο και από όσες ασφάλειες έχει η ασφαλειοθήκη μου (γιατί δεν τις έχει όλες) https://www.autogenius.info/toyota-auris-mk1-2006-2012-fuse-box-diagram/ αποφάσισα και έβγαλα τις 30, 32, 40, 41 (οι οδηγίες λένε Disconnect ignition timing sensor, Hall device and commutator.) Άλλες οδηγίες σε YouTube videos για παρόμοιες μεθόδους, λένε ότι πρέπει να σηκώσουμε την πεταλούδα με πλαστικό μαλακό κατσαβίδι και να την αφήσουμε σηκωμένη (για να μην την γρατσουνίσουμε) ώστε να υπάρχει πρόσβαση αέρα για τα επόμενα βήματα. Δεν το έκανα και δεν νομίζω να είναι τρομερά απαραίτητο!
Μόλις περάσουν τα 15 λεπτά και αφού έχουμε κάνει όλα τα παραπάνω, αφαιρούμε όλα τα μπουζί, βάζουμε μια μεγάλη απορροφητική πετσέτα πάνω στο καπάκι του μοτέρ (με προσοχή να μην έχει κλωστές, να μην είναι βρώμικη και να μην εξέχει και την τραβήξει κανένα λουρί) και γυρνάμε τη μίζα για 5-10 δευτερόλεπτα ώστε να καθαρίσουν τα ελατήρια με την κίνηση των πιστονιών. Σημαντικό να μην έχουμε βιδωμένα τα μπουζί γιατί θα γίνει υδραυλικό κλείδωμα (hydraulic lock) και θα σπάσει τα πάντα στο μοτέρ.
Μετά το γύρισμα του μοτέρ, λογικά έχουν πεταχτεί βρωμιές παντού και έχουν μαζευτεί στην πετσέτα. Το θέλουμε αυτό. Δεν θέλουμε να μείνει υγρό στους κυλίνδρους -> υδραυλικό κλείδωμα. Γι' αυτό ψεκάζουμε στην αρχή της διαδικασίας μόνο 5 δευτερόλεπτα. Μόλις το κάνουμε, περιμένουμε άλλα 5 λεπτά. Υποθέτουμε πως δεν έχει μείνει μεγάλη ποσότητα υγρού στους κυλίνδρους και βάζουμε τα πάντα με προσοχή στη θέση τους.
Βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο με αρκετή προσπάθεια (γυρνώντας κανονικά το κλειδί / πατώντας γκάζι κλπ), γιατί λογικά δεν θα παίρνει για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα (θα κλοτσάει και δεν θα κρατάει ρελαντί), θα πάρει όμως στο τέλος.
Ξεκινάμε βόλτα 15λεπτη όπου το μοτέρ θα δουλεύει 4000-5000 στροφές (Οι οδηγίες του κατασκευαστή γράφουν: Start the engine and run it at moderate rpm for up to 15 minutes. During this period softened remains of carbon will be removed through the exhaust system)
Μετά εγώ έκανα αλλαγή λαδιών. Ο κατασκευαστής λέει δεν χρειάζεται! Οπότε το αφήνω πάνω σας!!!
@nickthetrib said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Χωρίς να θέλω να μπω σε αντιπαράθεση γιατί απλούστατα έχεις δίκιο σε ποσοστό πάνω από 90%
Απλά το κομμάτι 1 έχει να κάνει με τρόπο χρήσης.
Και το πάτημα δεν γίνεται απαραίτητα σε ταξίδι.
Μια από τις Βουλιαγμένης Ποσειδώνος Συγγρού Κατεχάκη Κηφισίας Καβάλας Κηφισού φτάνουν για 2α-3η και πάνω από 4500στρ/λεπτό
Ε και εσύ!!! Δεν είπαμε να πας σε αγώνες! Δεν το έχω γράψει αναλυτικά τώρα, αλλά σε παλιότερα posts το έχω γράψει.
Θέλει συχνές στιγμιαίες αλλαγές στις 4500 -5000 στροφές όποτε είναι δυνατό, όταν οδηγούμε. Δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις για ώρα με υψηλές στροφές (που βέβαια απορώ γιατί δεν το κάνουν μερικοί, αφού δεν το λες και άσχημο !!!!)
Προφανώς και είναι ανώμαλο. Ο κινητήρας αυτός έχει φτιαχτεί για οικονομία. Και για να μείνει ζωντανός, πρέπει να τον πατάς. Οπότε αυτομάτως ακυρώνεις το λόγο που φτιάχτηκε!!!!
@runbillyrun said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα στην παρέα, ομοιοπαθής εδώ με ένα Auris του 2009 και 150000χλμ -κατανάλωση στο λίτρο ή και παραπάνω ανά 1000χλμ- υπάρχει μήπως και άλλο συνεργείο στην Αθήνα που να γνωρίζει να κάνει τον σχετικό καθαρισμό με το XADO; (ιδανικά προς Βόρεια Προάστια)
Μάλλον όχι. Δεν συμφέρει κανένα συνεργείο να ασχοληθεί. Για να το συνέφερε, λόγω κόστους εργατικών, δεν θα συνέφερε τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Για αυτό εξ αρχής έγραψα τη διαδικασία σαν DIY, γιατί τους επαγγελματίες δεν τους συμφέρει επαγγελματικά και δεν γινεται να χάνουν χρόνο σε δοκιμές πάνω σε άγνωστα αυτοκίνητα.
Ένα γρήγορο Update μαζί με ιστορική αναδρομή, μετά απο 5 χρόνια και διαδρομές 40.000χμ.
Στα 180.000χμ είχα κατανάλωση λαδιού 1-1,5λ/1000χμ. Η κατανάλωση δεν άλλαζε θεαματικά προς το καλύτερο, με διαφορετικά ιξώδη (5-30, 10-40 κλπ). Ούτως ή αλλως παρέμενε τεράστια.
Έκανα καθαρισμό με Spray Xado και έβαλα 5-30. Η κατανάλωση μειώθηκε στα 0,75λ/5000χμ
Μετά απο μερικές αλλαγές λαδιών έβαλα και engine flush της Xado. Με 5-30 είδα περεταίρω ελάχιστη βελτίωση
Στα 215.000χμ γύρισα σε 0-20 που είναι και το προτεινόμενο λάδι απο την ΤΟΥΟΤΑ. Μειώθηκε και άλλο η κατανάλωση. Πλέον είναι περίπου 0,5-0,6λ/5000χμ και η κατανάλωση λαδιού ξεκινάει απο τα 2500+ χμ. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν υπάρχει η παραμικρή κατανάλωση.
*Αλλαγές πλέον κάνω κάθε 5000-6000χμ
**Βάζω ακριβώς 3λ λάδια. Αυτό σημαίνει 3/4 ανάμεσα στο min-max. Θεωρητικά είναι καλύτερο να μην βάζεις μέχρι max, αλλά λίγο πιο κάτω
***Θυμίζω ότι το min-max είναι 1,5λ.
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό.........
Πάμε ακόμα μια φορά. Τα παραπάνω που έγραψα ισχύουν γιατί φταίει η ΤΟΥΟΤΑ στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου κινητήρα. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. Το έγραψα και το ξαναγράφω να το αποτυπώσετε.
Ποια οχήματα δεν έβγαλαν πρόβλημα? Αυτά που ακολουθούσαν αυτά τα 3 που έγραψα.
@andya3 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@driver-m said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.- Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό.........Πάμε ακόμα μια φορά. Τα παραπάνω που έγραψα ισχύουν γιατί φταίει η ΤΟΥΟΤΑ στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου κινητήρα. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. Το έγραψα και το ξαναγράφω να το αποτυπώσετε.
Ποια οχήματα δεν έβγαλαν πρόβλημα? Αυτά που ακολουθούσαν αυτά τα 3 που έγραψα.
Eσυ πως το γνωριζεις οτι αυτα τα οχηματα δεν εβγαλαν προγραμμα? Εχεις κανει καποια ερευνα ή το υποθετεις?
Ναι, έχω κάνει έρευνα τα τελευταία χρόνια με 10άδες ιδιοκτήτες που έχουν ή δεν έχουν πρόβλημα και τι κοινά στοιχεία έχουν, όπως και με συνεργεία, μηχανικούς κλπ.
Ότι έχω γράψει, δεν ξύπνησα ένα πρωί και το αποφάσισα μόνος μου. Υπάρχει τεχνικό υπόβαθρο, μεθολογία, έρευνα και φυσικά ότι γράφεται, πρώτα δοκιμάζεται τεχνικά.
Ο μόνος λόγος που γράφω στο τρέχον Forum είναι ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και λογική ροή για όποιον ενδιαφέρεται. Σε όλα τα Social Media η ιστορικότητα χάνεται.
Τεχνικά διαφωνώ, καθώς τα προβλήματα του συγκεκριμένου κινητήρα είναι γνωστά και δημοσιευμένα. Και αυτά που προτείνεις, πάλι από τεχνικής-θεωρητικής απόψεως δεν οδηγούν σε λύση του προβλήματος.
> Τη λύση δεν την έδωσε ποτέ ούτε η ίδια η Toyota, γιατί προφανώς είναι ασύμφορη. Προχώρησε κλασσικά στην έκδοση νέου κινητήρα.
Παρ'όλα αυτά η προσπάθεια και η συμβολή σου είναι αξιέπαινη και σε καμία περίπτωση δεν επιχειρώ εκθέτοντας τις απόψεις μου να μειώσω τις δικές σου.
Έχουμε μπει σε μια διαδικασία να παίζουμε με τις λέξεις.
Η ΤΟΥΟΤΑ έχει εκδώσει TSB με το τι πρέπει να αλλαχθεί στον κινητήρα, για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα. Το έχω ανεβάσει άπειρες φορές μαζί με προσφορά επισκευής απο την ίδια την ΤΟΥOΤΑ. Το ανήθικο είναι πως δεν κάνει καμία απολύτως έκπτωση. Ο νέος κινητήρας που έβγαλε, είναι ο ίδιος, με updated μηχανικά μέρη.
Και για να σε προλάβω, ανάκλιση γίνεται μόνο σε θέματα που αφορούν ασφάλεια επιβατών / πεζών. Όχι αν ένα αυτοκίνητο καίει λάδια μετά απο 10 χρόνια. Στα 6 χρόνια ούτως ή αλλως σε καλύπτει η εγγύηση
Επίσης τεχνικά με τι διαφωνείς?
Ότι έβαζαν λάθος ιξώδες στις αντιπροσωπείες, για μείωση κόστους?
Ότι όταν οδηγείς με ανεβασμένες στροφές, καθαρίζει το μοτέρ - ειδικά σε μοτέρ που αποδεδειγμένα μπουκώνει?
ή ότι αν άλλαζες λάδια στις 7500χμ, τα λάδια δεν προλάβαιναν να χάσουν τις ιδιότητες τους και τα λάδια δεν καίγονταν βουλώνοντας τις τρύπες των πιστονιών?
Ότι το να καθαρίσεις μόνος σου τον κινητήρα με ένα υγρό των 15€ και να σου βγάλει κάμποσες 10άδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς κατανάλωση είναι προτιμότερο των 3500€ της επισκευής?
Επίσης έχω μια απορία. Έχεις αυτοκίνητο με 1nr-fe και το έχεις ψάξει σε αυτό το μοτέρ ή απλά σχολιάζεις γενικά για μοτέρ εσωτερικής καύσης και γενική μηχανολογία ?
@super-t said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Σε καμία τεχνική οδηγία δεν φαίνεται να αναφέρεται αλλά εδώ μαθαίνουμε ότι σου αλλάζουν και μπλοκ στην Τογιότα. Στα επόμενα ποστιδια θα μάθουμε ότι σου δίνει καινούργιο αμάξι από την καλή της την καρδιά.
Έχουμε ένα topic και ψάχνουμε να βρούμε τρόπους και αίτια της κατανάλωσης λαδιού σε συγκεκριμένο μοτέρ και μπαίνει ο κάθε άσχετος με το συγκεκριμένο κινητήρα, να γράψει κάτι παντελώς άσχετο και ανυπόστατο για να κάνει αντιπολίτευση για το ποια μάρκα είναι καλύτερη ή χειρότερη!!!!!
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ. Πάτε καλά?
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
...Έγινε εφαρμογή xado verylube engine cleaner (κόστος 20€), επαναληπτικά και στους 4 κυλίνδρους μέχρι να τελειώσει το spray...
Στη συνέχεια αλλάχθηκαν τα λάδια 5W-30, και μπήκαν 3 λίτρα Mobil1, 0W-20 (όπως ορίζει ο κατασκευαστής), και σήμερα μετά από 1100 χλμ κατόπιν ελέγχου στάθμης λαδιών, δεν έχει κάψει γραμμάριο!Πρόσφατος έλεγχος της στάθμης έδειξε κατανάλωση 300ml στα 2800 χλμ, με πολύ ενθαρυντικά πλέον αποτελέσματα για τη ζωή του μοτέρ.
Μια χαρά πας. Η κατανάλωση ανεβαίνει όσο γράφεις χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια γιατί χάνουν τις ιδιότητες τους. Έτσι αποδεικνύεται πόσο κακό κάνουν στη ζωή των λαδιών κ του κινητήρα τα ελατήρια χαμηλής συμπίεσης.
Βέβαια κάνουν καλό στην κατανάλωση και στο περιβάλλον. Αλλά αυτό μέχρι να βγει το αμάξι από την εγγύηση....
Ουσιαστικά τα έχουν βάλει για οικονομία και χαμηλούς ρύπους. Αν όμως θες να αντέξει το μοτέρ πρέπει να το πατάς συνέχεια και να αλλάζεις συχνά λάδια. Οπότε ούτως ή άλλως έχει ακυρωθεί ο αρχικός στόχος τους.
Οπότε αλλαγές κάθε 5000~6000χμ και θα ζήσει για πάντα το μοτέρ.
Και κάθε 15.000~20.000χμ καθαρισμό με xado total flush και οδήγηση για καμιά 20αρια χμ να καθαρίζουν πάλι τα ελατήρια.
@araxnis said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
1KR-FE
Ενδεχομένως να λέει τα ίδια και στον 1kr-fe και να θέλει 0-20. Κάποια τυχαία manuals του κινητήρα αυτού, έτσι γράφουν αν δεν κάνω λάθος. Δες το βιβλίο οδηγιών του αμαξιού σου να δεις.
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@evolander το έσωσες ακολούθα και την συμβουλή για αλλαγές καθε 6 μήνες ή 7500 χλμ
μήπως είδες και βελτίωση της κατανάλωσης βενζίνης;Τα εύσημα ανήκουν στον @sphinxgr και το τοπικό είναι χρήσιμο για όλα τα αυτοκίνητα που έχουν χαμηλής τάσης ελατήρια εμβόλων και έχουν γίνει λαδιέρες απο τα άσχετα ή πονηρά συνεργεία που προτείνουν 15-40 τον 21ο αιώνα ...
Απο κατι τέτοιες εμπειρίες δεν θα σταματήσω ποτέ το 0W-8 στο yaris cross
Απολύτως σωστά όλα όσα γράφεις. Δυστυχώς μέχρι το 2017 τουλάχιστον κανείς δεν τα ήξερε όλα αυτά και όλοι ζούσαν σε δοκιμασμένες λύσεις 20ετίας. Ακόμα και τα συνεργεία τα ίδια έκαναν... Το αποτέλεσμα φαίνεται σήμερα.
@araxnis said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Σε εξουσιοδοτημένο service Toyota και με διαπίστωση κατανάλωσης λαδιού περίπου 500ml/1000χλμ, προτάθηκε: 1) ή επισκευή κινητήρα καταλύτη και πολλαπλής, ή 2) χρήση ημισυνθετικών 10W-40, ή 15W-40 ορυκτελαίων.
Μετά από παρότρυνση του @monman2 διάβασα αυτό το νήμα, ήρθα σε επαφή με τον Κώστα @Sphinxgr, και αποφάσισα να απευθυνθώ στο συνεργείο του Λευτέρη που συνεργάζεται ο Ανδρέας με τα λιπαντικά στην Αγία Βαρβάρα.
Μπήκε ένα μπουκαλάκι total flush xado 250ml στα λάδια (κόστος 20€), και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε σε manual mode (είναι αυτόματο κανονικά) κατά κόρον σε στροφές 4000-5000 για 120 χλμ.
Έγινε εφαρμογή xado verylube engine cleaner (κόστος 20€), επαναληπτικά και στους 4 κυλίνδρους μέχρι να τελειώσει το spray - περίπου 3 περάσματα των 4-5 δευτερολέπτων μέχρι που άδειασε-, με διάφανο σωληνάκι που φαινόταν το προϊόν, με πολύ χαμηλή θερμοκρασία κινητήρα.
Μετά από 4 ώρες, έγινε η διαδικασία με το μιζάρισμα συνολικά για 25-30 δευτερόλεπτα που πετάχτηκαν καρβουνίλες, και στη συνέχεια τέθηκε σε λειτουργία σε στροφές ~4500, και βόλτα για 22 χλμ σε υψηλές στροφές 4000-5000.
Στη συνέχεια αλλάχθηκαν τα λάδια 5W-30, και μπήκαν 3 λίτρα Mobil1, 0W-20 (όπως ορίζει ο κατασκευαστής), και σήμερα μετά από 1100 χλμ κατόπιν ελέγχου στάθμης λαδιών, δεν έχει κάψει γραμμάριο!
Καλό είναι να συμπεριληφθεί στον τίτλο και το IQ μαζί με Yaris / Auris που φοράει αυτό το μοτέρ: IQ 1.33 1NR-FE dual vvt-i multidrive CVT, engine number 1NR 0334936.
Σειρά έχει η αλλαγή λαδιού στο CVT κιβώτιο, σε άλλο νήμα...
Ωραίος αλλά από πότε η Toyota προτείνει σε αυτό το μοτέρ 0W-20? Σε Peugeot 107 στο manual γράφει για 5W-30 και 10W-40..
Η Toyota γράφει ξεκάθαρα από το 2009 ότι πρέπει να μπαίνει μόνο 0-20 στο αυτοκίνητο. Όποιος το ακολούθησε, δεν έχει πρόβλημα σήμερα.
@far303 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλημέρα. Έχω ένα Yaris 1300cc ,του 2016 με 50000χλμ με τον επίμαχο κινητηρα. Θέλω να ρωτήσω, εάν το πρόβλημα εξακολουθεί και συμβαίνει και με αυτούς τους κινητήρες τους κατασκευασμενους δηλαδή μετά το 2015 . Ευχαριστώ.
Αποκλείεται να έχει πρόβλημα. Η ίδια η TOYOTA έχει ενημερώσει ότι πρόβλημα έχουν οι κινητήρες που κατασκευάστηκαν έως 04.02.2013
@sarantism said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το Xado μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και προληπτικά; Εμένα λάδι δε μου καίει. Αλλά έχει κοντά στα 130.000χλμ. Το πήρα μεταχειρισμένο με 110.000χλμ που δεν ξέρω αν τα πραγματικά ήταν τόσα.
Σε ποια σελίδα αναφέρεται η λύση του προβλήματος για αυτόν τον κινητήρα στο Yaris;
και προληπτικά καλό είναι να χρησιμοποιηθεί. Μιλάμε πάντα για το 1.33 NR-FE . Η όλη διαδικασία είναι για συγκεκριμένο πρόβλημα και όχι για πάσα νόσο καύσης λαδιών.
@araxnis said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Χαίρετε...Λοιπόν το 2017 είχε αγοραστεί για τη σύζυγο μεταχειρισμένο Peugeot 107 1.0 με τον 1KR-FE με 120.000 χλμ. και το (γνήσιο) βιβλιαράκι service κενό(!)..Στο θέμα μας τώρα ..Από την τάπα πλήρωσης λαδιού φαινόταν αρκετή μαυρίλα μέσα στους εκκεντροφόρους και στις ξερογκαζιές στο ρελαντί έβγαζε καπνό η εξάτμιση..Επειδή θα έτρωγε πολύ ξύλο απο τη σύζυγο δεν ασχολήθηκα παραπάνω, μόνο απο τότε έκανα 3 αλλαγές λαδιών (ετήσιες) με 10W-40 αλλά για diesel και απο τοτε μέχρι και σήμερα με λάδι του Lidl..Λοιπόν στο σήμερα, με 190.000χλμ, δεν βγάζει πλέον καπνό καθόλου, πάει αγόγγυστα μέχρι τα κόκκινα και φαίνονται σχετικά καθαρά τα μέταλλα...Καμιά άποψη για το τι συνέβη?
Υ.Γ. 1 Προφανώς το αμάξι ήταν ασυντήρητο αλλά αγοράστηκε για "ειδικό" σκοπό.
Υ.Γ. 2 Στο χώρο αποσκευών ειχα βρει ενα μπουκάλι 10W-40 Comma(;), Commline(;) δε θυμάμαι ακριβώς, οπότε συνέχισα και εγω με 10W-40. Να το γυρίσω τωρα στο προβλεπόμενο 5W-30 δεν παίζει ε?
Υ.Γ. 3 Συγνώμη για όλο αυτό το μακρυνάρι...
Απ ότι θυμάμαι, αν θυμάμαι καλά, ειναι διαφορετικό το πρόβλημα σε 1nrfe & 1krfe. Σε κάθε περίπτωση σωστό ιξώδες, συχνά πατήματα και αυθεντικό λάδι που αλλάζει συχνά, είναι το κλειδί για μακροζωία σύγχρονων κινητήρων.
@christok said in Αλλαγή κινητήρα:
Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ
Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.
Πλέον τα πάντα κινούνται γύρω απο αυτό και έχουν ως κύρια προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος. Σε δεύτερη μοίρα έρχεται η προστασία πεζών κ επιβατών.
@gabriel-0 said in οπισθεν:
Καλημερα παιδια ,
εχω ενα audi a1 2013 132000 χλμ και μερικες fores oxi panta grαtzoynaei στην οπισθεν ενω ειναι σταματημενο τ αμαξι. να αλλαξω βαλβολινες? θα βοηθησει πιστευετε?
Απο περιέργεια. Πόσο καιρό τις έχεις τις βαλβολίνες χωρίς αλλαγή?
@driver-m said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:
@sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:
Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ
απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?
- Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
- χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
- υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?
Aν στο κανει με πατημενο το γκαζι τοτε λογικα ειναι οντως μπιλιοφορος. Αν στο κανει ομως και χωρις να πατας γκαζι, απλα στριβοντας το τιμονι, τοτε δεν ειναι.
Οποτε σιγουρεψου οτι ειναι μπιλιοφορος για αρχη γιατι μπορει να'ναι κατι αλλο φτηνοτερο τελικα.
Ειχα κι εγω παρομοιο θορυβο και τελικα ηταν κατι στο top mount. Μπηκε καινουριο κι ολα καλα.
Μάστορας μου τα είπε! Δεν έκανα διάγνωση μόνος μου
Ο μπιλιοφόρος, αν μπεις σε στροφή με ταχύτητα και χωρίς γκάζι, δεν κάνει θόρυβο?