Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    sailor622

    @sailor622

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sailor622 Unfollow Follow

    Latest posts made by sailor622

    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Το 10/40 που γράφεις είναι το ιξωδες του λαδιού και είναι ακατάλληλο για τον κινητήρα σου. Ποιός επέλεξε αυτό το ιξωδες;;;;

      Τι να σου πω φίλε μου. Τα μαστόρια αυτό βαζανε. Το 5-30 ενδείκνυται για τον 1300;. Αν αυτό δημιουργησε το προβλημα τι να πώ. Παντως τα service γίνονταν σε αντιπροσωπεία μεχρι την λήξη της εγγυησης και μετα σε μαστορα εμπιστοσύνης. Και πάλι ευχαριστώ για τον χρονο σου.
      Σε ρωταω για τα λαδια για μετα το ρεκτιφιέ που οπως φαινεται δεν το αποφευγουμε....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sailor622
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
      Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
      Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
      Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
      Ευχαριστώ ....

      Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.

      Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.

      Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.

      Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.

      Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.

      Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
      Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
      Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?

      Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.

      1. Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
      2. Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
        αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε.
      3. Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.

      Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
      Χαρηκα πολύ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sailor622
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
      Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
      Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
      Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
      Ευχαριστώ ....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sailor622
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Είναι δυνατόν επειδή λείπουν απο το κάρτερ 500-700γρ λάδι να χτυπήσει στροφαλο;;; σιγά τα πολλά χλμ και τις πλευρικές επιταχύνσεις.........
      Απλά οι φορντακηδες βρήκαν μια δικαιολογία να απαλύνουν τον πόνο τους!

      Χαχα οχι βρε σχεδόν 6 λίτρα έπαιρνε και από max-min ήταν σχεδόν 1,5 λίτρο ,μπορεί να την πάταγες αν δεν έλεγχες τα λάδια είχες βαρύ πόδι και δεν έκοβες πουθενά επειδή μπορούσε το σασί .

      Έστω και έτσι,δεν νομίζω όλοι αυτοί που πήραν το στροφαλο παραμάσχαλα να τελικιαζαν με το δείκτη λαδιού στο ελάχιστο. Άρα στην μέση του δείκτη να ήταν μιλάμε για 750εμελ!!!!
      Αστειότητες.

      Καλησπέρα ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sailor622
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr