-
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
MAX είχα πάντα τα λάδια στο mondeo st-220 (V6 220 άλογα)
Ο λόγος, το άτιμο λόγω χαμηλού αμαξώματος (σενταν ) έπιανε πολλά χλμ στην εθνική και είχε την ικανότητα να τα κρατάει και στις ανοικτές καμπές
το καρτερ όμως ήταν χωρίς διαφράγματα
1-2 δευτ ήταν αρκετά για να κτυπήσει ο στρόφαλοςεπειδή κάποιοι στις γερμανικές αουτομπαν την είχαν πατήσει γιαυτό πάντα είχα τα λάδια στο max ... εποχές με 0,70 η βενζίνη ... ωραίες εποχές !
Εσύ τώρα έχεις πιστέψει αυτό που γράφεις;;;;;
Είναι δυνατόν επειδή λείπουν απο το κάρτερ 500-700γρ λάδι να χτυπήσει στροφαλο;;; σιγά τα πολλά χλμ και τις πλευρικές επιταχύνσεις.........
Απλά οι φορντακηδες βρήκαν μια δικαιολογία να απαλύνουν τον πόνο τους! -
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Είναι δυνατόν επειδή λείπουν απο το κάρτερ 500-700γρ λάδι να χτυπήσει στροφαλο;;; σιγά τα πολλά χλμ και τις πλευρικές επιταχύνσεις.........
Απλά οι φορντακηδες βρήκαν μια δικαιολογία να απαλύνουν τον πόνο τους!Χαχα οχι βρε σχεδόν 6 λίτρα έπαιρνε και από max-min ήταν σχεδόν 1,5 λίτρο ,μπορεί να την πάταγες αν δεν έλεγχες τα λάδια είχες βαρύ πόδι και δεν έκοβες πουθενά επειδή μπορούσε το σασί .
-
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Είναι δυνατόν επειδή λείπουν απο το κάρτερ 500-700γρ λάδι να χτυπήσει στροφαλο;;; σιγά τα πολλά χλμ και τις πλευρικές επιταχύνσεις.........
Απλά οι φορντακηδες βρήκαν μια δικαιολογία να απαλύνουν τον πόνο τους!Χαχα οχι βρε σχεδόν 6 λίτρα έπαιρνε και από max-min ήταν σχεδόν 1,5 λίτρο ,μπορεί να την πάταγες αν δεν έλεγχες τα λάδια είχες βαρύ πόδι και δεν έκοβες πουθενά επειδή μπορούσε το σασί .
Δεν είναι και πολλά τα 5,7 που έπαιρνε για v6. Γενικά όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να μειώσουν τον όγκο των λειτουργικών υγρών δίχως κανένα όφελος για τους καταναλωτές. Στροφαροντας 5-6000σαλ σε κινητήρα χωρίς κάποια μεγάλη ποσότητα, στρίβοντας στο όριο + κάποια ράμπα έντονη στον δρόμο είναι αρκετά .
-
Το κάρτερ στον 1000αρι είναι κάπως έτσι,
πως ακριβώς χτυπάει τα λάδια ο στρόφαλος σαν το μίξερ; -
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Είναι δυνατόν επειδή λείπουν απο το κάρτερ 500-700γρ λάδι να χτυπήσει στροφαλο;;; σιγά τα πολλά χλμ και τις πλευρικές επιταχύνσεις.........
Απλά οι φορντακηδες βρήκαν μια δικαιολογία να απαλύνουν τον πόνο τους!Χαχα οχι βρε σχεδόν 6 λίτρα έπαιρνε και από max-min ήταν σχεδόν 1,5 λίτρο ,μπορεί να την πάταγες αν δεν έλεγχες τα λάδια είχες βαρύ πόδι και δεν έκοβες πουθενά επειδή μπορούσε το σασί .
Έστω και έτσι,δεν νομίζω όλοι αυτοί που πήραν το στροφαλο παραμάσχαλα να τελικιαζαν με το δείκτη λαδιού στο ελάχιστο. Άρα στην μέση του δείκτη να ήταν μιλάμε για 750εμελ!!!!
Αστειότητες. -
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Είναι δυνατόν επειδή λείπουν απο το κάρτερ 500-700γρ λάδι να χτυπήσει στροφαλο;;; σιγά τα πολλά χλμ και τις πλευρικές επιταχύνσεις.........
Απλά οι φορντακηδες βρήκαν μια δικαιολογία να απαλύνουν τον πόνο τους!Χαχα οχι βρε σχεδόν 6 λίτρα έπαιρνε και από max-min ήταν σχεδόν 1,5 λίτρο ,μπορεί να την πάταγες αν δεν έλεγχες τα λάδια είχες βαρύ πόδι και δεν έκοβες πουθενά επειδή μπορούσε το σασί .
Έστω και έτσι,δεν νομίζω όλοι αυτοί που πήραν το στροφαλο παραμάσχαλα να τελικιαζαν με το δείκτη λαδιού στο ελάχιστο. Άρα στην μέση του δείκτη να ήταν μιλάμε για 750εμελ!!!!
Αστειότητες.Καλησπέρα ...
-
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ .... -
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες? -
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ... -
Το 10/40 που γράφεις είναι το ιξωδες του λαδιού και είναι ακατάλληλο για τον κινητήρα σου. Ποιός επέλεξε αυτό το ιξωδες;;;;
-
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το 10/40 που γράφεις είναι το ιξωδες του λαδιού και είναι ακατάλληλο για τον κινητήρα σου. Ποιός επέλεξε αυτό το ιξωδες;;;;
Τι να σου πω φίλε μου. Τα μαστόρια αυτό βαζανε. Το 5-30 ενδείκνυται για τον 1300;. Αν αυτό δημιουργησε το προβλημα τι να πώ. Παντως τα service γίνονταν σε αντιπροσωπεία μεχρι την λήξη της εγγυησης και μετα σε μαστορα εμπιστοσύνης. Και πάλι ευχαριστώ για τον χρονο σου.
Σε ρωταω για τα λαδια για μετα το ρεκτιφιέ που οπως φαινεται δεν το αποφευγουμε.... -
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το 10/40 που γράφεις είναι το ιξωδες του λαδιού και είναι ακατάλληλο για τον κινητήρα σου. Ποιός επέλεξε αυτό το ιξωδες;;;;
Τι να σου πω φίλε μου. Τα μαστόρια αυτό βαζανε. Το 5-30 ενδείκνυται για τον 1300;. Αν αυτό δημιουργησε το προβλημα τι να πώ. Παντως τα service γίνονταν σε αντιπροσωπεία μεχρι την λήξη της εγγυησης και μετα σε μαστορα εμπιστοσύνης. Και πάλι ευχαριστώ για τον χρονο σου.
Σε ρωταω για τα λαδια για μετα το ρεκτιφιέ που οπως φαινεται δεν το αποφευγουμε....Το 10/40 είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ακόμη και το 5/30. Αν διαβάσεις τις πιο πίσω σελίδες αυτού του θέματος θα δεις ότι πολλοί κάτοχοι που έχουν εντρυφήσει στο θέμα,λένε για 0/20!!!!
Δεν ξέρω τι έβαζαν στην αντιπροσωπεία,αλλά ο μάστορας θέλει φάπες. Το 10/40 είναι ένα λιπαντικό που πλέον το συναντάς σε αυτοκίνητα τουλάχιστον 15 χρόνια πίσω. -
Προφανώς ήταν old school μάστορας με λογική βάλε λίγο πιο χοντρό να μην καίει.
-
Η λογική βάλε πιο χοντρό λάδι για να μην καίγεται τόσο γρήγορα δεν είναι καθόλου old school.
Αν κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να φτιάξει τον κινητήρα και καίει πολύ λάδι, θα το κάψει το μοτέρ τελικά, θα γίνει μη επισκευάσιμο.
Καλύτερα πιο χοντρό λάδι, ακόμα και 10-60. Αυξάνονται οι τριβές και φθείρονται πιο γρήγορα τα κινούμενα συνεργαζόμενα μέρη. Αλλά σε ένα παλιό μοτέρ με πολλά χιλιόμετρα, που είναι ήδη φθαρμένο, το προστατεύεις, όσο αντέξει, από το κάψιμο.
-
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
-
Αγαπητέ @sphinxgr ούτε yaris έχω, ούτε σκοπό να σε διαψεύσω. Πιθανόν να ξέρεις καλύτερα ως κάτοχος. Δεν συμφωνώ όμως μ' αυτά που λες, από καθαρά τεχνικής απόψεως.
Το yaris είναι αυτοκίνητο κυρίως για αστικό περιβάλλον. Άρα είναι άτοπο να ζητούνται από το χρήστη συχνά ταξίδια και πατήματα.
Οι συχνότερες αλλαγές λαδιών πάντα ενδείκνυνται σε αυτοκίνητα που είναι επιρεπή να καίνε λάδια και καλό είναι να χρησιμοποιείται το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής.
Όλα αυτά μπορεί να καθυστερήσουν λίγο την εμφάνιση του προβλήματος, δεν το λύνουν όμως, ούτε το αποτρέπουν. Ο κινητήρας που συζητάμε έχει κατασκευαστικό πρόβλημα και καίει λάδια, το μόνο ζητούμενο είναι πότε θα εμφανιστεί.Όλα αυτά τα αναφέρω γιατί πραγματικά κάποιος πρέπει να σκεφτεί σοβαρά πριν αποφασίσει να δώσει τα 3k για επισκευή του μοτέρ, μια και είναι θέμα χρόνου να επανεμφανιστεί το πρόβλημα.
Εκτός αν υπάρχει κάποια τεχνογνωσία μόνιμης αποκατάστασης σε κάποιο συνεργείο, που λύνει τα κατασκευαστικά προβλήματα της Toyota π.χ. με νέου τύπου έμβολα. -
@andya3 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Αγαπητέ @sphinxgr ούτε yaris έχω, ούτε σκοπό να σε διαψεύσω. Πιθανόν να ξέρεις καλύτερα ως κάτοχος. Δεν συμφωνώ όμως μ' αυτά που λες, από καθαρά τεχνικής απόψεως.
Το yaris είναι αυτοκίνητο κυρίως για αστικό περιβάλλον. Άρα είναι άτοπο να ζητούνται από το χρήστη συχνά ταξίδια και πατήματα.
Οι συχνότερες αλλαγές λαδιών πάντα ενδείκνυνται σε αυτοκίνητα που είναι επιρεπή να καίνε λάδια και καλό είναι να χρησιμοποιείται το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής.
Όλα αυτά μπορεί να καθυστερήσουν λίγο την εμφάνιση του προβλήματος, δεν το λύνουν όμως, ούτε το αποτρέπουν. Ο κινητήρας που συζητάμε έχει κατασκευαστικό πρόβλημα και καίει λάδια, το μόνο ζητούμενο είναι πότε θα εμφανιστεί.Όλα αυτά τα αναφέρω γιατί πραγματικά κάποιος πρέπει να σκεφτεί σοβαρά πριν αποφασίσει να δώσει τα 3k για επισκευή του μοτέρ, μια και είναι θέμα χρόνου να επανεμφανιστεί το πρόβλημα.
Εκτός αν υπάρχει κάποια τεχνογνωσία μόνιμης αποκατάστασης σε κάποιο συνεργείο, που λύνει τα κατασκευαστικά προβλήματα της Toyota π.χ. με νέου τύπου έμβολα.αν και καθίμενος σε υπολογιστή, ορθός μίλησες
συμφωνω
-
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Αξίζει να πω εδώ μια διδακτική ιστορία από την πώληση του iQ με τον χιλιάρι 1KR-FE .
Το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής με άγνωστο αριθμό ιδιοκτητών και οδηγών , στην Ελλάδα ωστόσο ξέρω ότι το είχαν 2 και ένας τρίτος έμαθε οδήγηση σε αυτό , ο γιός μου.
Ξέρω επίσης ότι όσο ήταν Αυστρία είχε γίνει η συντήρηση του στο επίσημο δίκτυο σύμφωνα με το ηλεκτρονικό αρχείο , πλήρωσα 30 € να το μάθω, κρατήστε το και αυτό .
Είχε 115.000 χλμ όταν το αγόρασα παρατήρησα μια κατανάλωση 1-1,5 λίτρο λαδιού 5W-30 το χρόνο ή κάθε 4-6000 αστικά χλμ
Τίποτα περίεργο γιατί τόσο μου έκαιγαν και τα Ford που είχα στα 10-15000 χλμ τον χρόνο που έκαναν ταξίδια μόνο.
Ωστόσο έκανα έναν καθαρισμό με xado γιατί γράφτηκε ότι και ο δικός μου κινητήρας πάσχει από το θέμα των χαμηλής έντασης ελατηρίων λαδιού.
Πάμε τώρα στην πώληση του iQ
Ο ενδιαφερόμενος και τωρινός ιδιοκτήτης του το πήγε για έλεγχο σε συνεργείο της επιλογής του , εγώ κάθισα έξω για να μην τους ενοχλώ , κάποια στιγμή βγαίνει ο μηχανικός και με ρωτάει ... συμπληρώνεις λάδια; ... όχι του λέω και τότε σκέφτομαι ότι 5 μήνες δεν κοίταξα καν τα λάδια τόση σιγουριά είχα για το "προβληματικό" μοτέρ!
Είδαν και τα σέρβις που γίνονταν στο επίσημο δίκτυο και η μεταφορά των χρημάτων έγινε επιτόπου , πουλήθηκε ακριβότερα από όσο το αγόρασα πριν 4,5 χρόνια και με επιπλέον 25000 χλμ , @andya3 mercedes πολύ καλό το συνεργείο@sphinxgr ευχαριστώ πολύ που μου άνοιξες τα μάτια είσαι ευπρόσδεκτος Θεσσαλονίκη για καλό κέρασμα !
#monotoyotagiametapolisi
#xadodenkeistagona -
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό......... -
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό.........Πάμε ακόμα μια φορά. Τα παραπάνω που έγραψα ισχύουν γιατί φταίει η ΤΟΥΟΤΑ στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου κινητήρα. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. Το έγραψα και το ξαναγράφω να το αποτυπώσετε.
Ποια οχήματα δεν έβγαλαν πρόβλημα? Αυτά που ακολουθούσαν αυτά τα 3 που έγραψα.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού