-
@fanis75 said in FORD FORUM:
@tapouts said in FORD FORUM:
Ενδιαφερομαι για αγορα Φιεστα μοντελο 2014 αυτοματο. 1000 κυβικα 125 αλογα
Ειναι αξιοπιστο το αυτοματο ;
Οχι δεν είναι. Προσωπικά θα το απέφευγα.
https://www.caranddriver.com/news/a27438193/ford-powershift-transmission-problems/
πάρτε το κύριε ... έτσι δουλεύει νορμάλ είναι -
Οι περισσοτεροι θα σου απαντησουν αρνητικα για το powershift αυτης της γενιας,ειναι ρισκο,μπορει να βγαλει θεματα που κοστιζουν,δεν υπαρχουν καλες κριτικες,δεν γνωριζω βεβαια ποια version του κιβωτιου φοραει το μοντελο 2014.
*My Fiesta is having issues with the Powershift gearbox
My 2014 Ford Fiesta has 12000 miles from new. The Powershift transmission has started to whine under acceleration and gives the feeling the clutch is slipping as the vehicle doesn't drive forwards as it used to. The local main dealer denies any knowledge of such problems and insists there has never been a recall issued for my car.*
Ford has now dropped this transmission in the Fiesta because of all the trouble it has caused. The new Fiesta and new Focus now both come with torque converter autos. At the launch of the new Focus, Ford CEO Andy Barrett even admitted the Powershift problems. So basically tell him to fix the well known problem or you will have the transmission replaced elsewhere and will sue him for the full cost.
Answered by Honest John
-
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@limited_one said in Kia XCeed - crossover:
Από προσωπική εμπειρία πλέον, δεν μπορώ να πω ότι το mild hybrid είναι μούφα.
H φωνή της λογικής.....
Από Focus 1.0 125hp σε Puma 1.0 MHEV 125hp είμαι ήδη 0.91 λίτρα κάτω με πιο βενζινοβόρες διαδρομέςΠιο focus mk3,5 η mk4; Στο puma και mk4 ειναι αλλοι κινητηρες απο το mk3,5
Ναι, δίκιο έχεις άλλαξαν τη τοποθέτηση του κινητήρα, έβαλαν και το GPF, έβαλαν και καδένα. Κατά τα άλλα ίδιος κινητήρας μηχανικά με ίδια απόδοση και ροπή, ίδιες διαστάσεις σε πιστόνια και έμβολα, με το υβριδικό να παίρνει βοήθεια από τη μπαταρία, εξ ου κι οι διαφορές.
Μηχανικα μονο σαν κυβισμος ειναι ιδια. Η κεφαλη που ειναι και το σημαντικοτερο στην αποδοση ειναι αλλη σχεδιαση. Ακομα και απο αποδοση τα μκ4 εχουν καλυτερη ροπη, δυναμομετρημενα στα 21κιλα ενω στο προηγουμενο ηταν κοντα στα 19κιλα αν δεν κανω λαθος.
Θα ειχε ενδιαφερων ομως καθως υπαρχουν εκδοσεις ιδιες στο μκ4 με mild και οχι, μια συγκριτικη διαδρομη να δουμε πραγματικες διαφορες. Θα παω σε κανα μιτινγκ μκ4 μονο και μονο για αυτο χαχαΔιαφωνώ, προφανώς αναφέρονται σε overboost που εμφανίζεται όμως πολύ χαμηλά για αυτό εμφανίζουν τέτοια νούμερα. Κατά τα άλλα
https://zeperfs.com/en/match5595-7501-9205.htm -
@famas said in FORD FORUM:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@limited_one said in Kia XCeed - crossover:
Από προσωπική εμπειρία πλέον, δεν μπορώ να πω ότι το mild hybrid είναι μούφα.
H φωνή της λογικής.....
Από Focus 1.0 125hp σε Puma 1.0 MHEV 125hp είμαι ήδη 0.91 λίτρα κάτω με πιο βενζινοβόρες διαδρομέςΠιο focus mk3,5 η mk4; Στο puma και mk4 ειναι αλλοι κινητηρες απο το mk3,5
Ναι, δίκιο έχεις άλλαξαν τη τοποθέτηση του κινητήρα, έβαλαν και το GPF, έβαλαν και καδένα. Κατά τα άλλα ίδιος κινητήρας μηχανικά με ίδια απόδοση και ροπή, ίδιες διαστάσεις σε πιστόνια και έμβολα, με το υβριδικό να παίρνει βοήθεια από τη μπαταρία, εξ ου κι οι διαφορές.
Μηχανικα μονο σαν κυβισμος ειναι ιδια. Η κεφαλη που ειναι και το σημαντικοτερο στην αποδοση ειναι αλλη σχεδιαση. Ακομα και απο αποδοση τα μκ4 εχουν καλυτερη ροπη, δυναμομετρημενα στα 21κιλα ενω στο προηγουμενο ηταν κοντα στα 19κιλα αν δεν κανω λαθος.
Θα ειχε ενδιαφερων ομως καθως υπαρχουν εκδοσεις ιδιες στο μκ4 με mild και οχι, μια συγκριτικη διαδρομη να δουμε πραγματικες διαφορες. Θα παω σε κανα μιτινγκ μκ4 μονο και μονο για αυτο χαχαΔιαφωνώ, προφανώς αναφέρονται σε overboost που εμφανίζεται όμως πολύ χαμηλά για αυτό εμφανίζουν τέτοια νούμερα. Κατά τα άλλα
https://zeperfs.com/en/match5595-7501-9205.htmΑυτα τα νουμερα ειναι τα ονομαστικα. Τα πραγματικα ειναι αλλα.
-
@a-ctive said in FORD FORUM:
@famas said in FORD FORUM:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@limited_one said in Kia XCeed - crossover:
Από προσωπική εμπειρία πλέον, δεν μπορώ να πω ότι το mild hybrid είναι μούφα.
H φωνή της λογικής.....
Από Focus 1.0 125hp σε Puma 1.0 MHEV 125hp είμαι ήδη 0.91 λίτρα κάτω με πιο βενζινοβόρες διαδρομέςΠιο focus mk3,5 η mk4; Στο puma και mk4 ειναι αλλοι κινητηρες απο το mk3,5
Ναι, δίκιο έχεις άλλαξαν τη τοποθέτηση του κινητήρα, έβαλαν και το GPF, έβαλαν και καδένα. Κατά τα άλλα ίδιος κινητήρας μηχανικά με ίδια απόδοση και ροπή, ίδιες διαστάσεις σε πιστόνια και έμβολα, με το υβριδικό να παίρνει βοήθεια από τη μπαταρία, εξ ου κι οι διαφορές.
Μηχανικα μονο σαν κυβισμος ειναι ιδια. Η κεφαλη που ειναι και το σημαντικοτερο στην αποδοση ειναι αλλη σχεδιαση. Ακομα και απο αποδοση τα μκ4 εχουν καλυτερη ροπη, δυναμομετρημενα στα 21κιλα ενω στο προηγουμενο ηταν κοντα στα 19κιλα αν δεν κανω λαθος.
Θα ειχε ενδιαφερων ομως καθως υπαρχουν εκδοσεις ιδιες στο μκ4 με mild και οχι, μια συγκριτικη διαδρομη να δουμε πραγματικες διαφορες. Θα παω σε κανα μιτινγκ μκ4 μονο και μονο για αυτο χαχαΔιαφωνώ, προφανώς αναφέρονται σε overboost που εμφανίζεται όμως πολύ χαμηλά για αυτό εμφανίζουν τέτοια νούμερα. Κατά τα άλλα
https://zeperfs.com/en/match5595-7501-9205.htmΑυτα τα νουμερα ειναι τα ονομαστικα. Τα πραγματικα ειναι αλλα.
Μετρήσεις επιδόσεων: https://zeperfs.com/en/duel7501-9205.htm
-
@realzeus said in FORD FORUM:
@a-ctive said in FORD FORUM:
@famas said in FORD FORUM:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@limited_one said in Kia XCeed - crossover:
Από προσωπική εμπειρία πλέον, δεν μπορώ να πω ότι το mild hybrid είναι μούφα.
H φωνή της λογικής.....
Από Focus 1.0 125hp σε Puma 1.0 MHEV 125hp είμαι ήδη 0.91 λίτρα κάτω με πιο βενζινοβόρες διαδρομέςΠιο focus mk3,5 η mk4; Στο puma και mk4 ειναι αλλοι κινητηρες απο το mk3,5
Ναι, δίκιο έχεις άλλαξαν τη τοποθέτηση του κινητήρα, έβαλαν και το GPF, έβαλαν και καδένα. Κατά τα άλλα ίδιος κινητήρας μηχανικά με ίδια απόδοση και ροπή, ίδιες διαστάσεις σε πιστόνια και έμβολα, με το υβριδικό να παίρνει βοήθεια από τη μπαταρία, εξ ου κι οι διαφορές.
Μηχανικα μονο σαν κυβισμος ειναι ιδια. Η κεφαλη που ειναι και το σημαντικοτερο στην αποδοση ειναι αλλη σχεδιαση. Ακομα και απο αποδοση τα μκ4 εχουν καλυτερη ροπη, δυναμομετρημενα στα 21κιλα ενω στο προηγουμενο ηταν κοντα στα 19κιλα αν δεν κανω λαθος.
Θα ειχε ενδιαφερων ομως καθως υπαρχουν εκδοσεις ιδιες στο μκ4 με mild και οχι, μια συγκριτικη διαδρομη να δουμε πραγματικες διαφορες. Θα παω σε κανα μιτινγκ μκ4 μονο και μονο για αυτο χαχαΔιαφωνώ, προφανώς αναφέρονται σε overboost που εμφανίζεται όμως πολύ χαμηλά για αυτό εμφανίζουν τέτοια νούμερα. Κατά τα άλλα
https://zeperfs.com/en/match5595-7501-9205.htmΑυτα τα νουμερα ειναι τα ονομαστικα. Τα πραγματικα ειναι αλλα.
Μετρήσεις επιδόσεων: https://zeperfs.com/en/duel7501-9205.htm
Τι θελεις να μου πεις;
-
@a-ctive said in FORD FORUM:
@realzeus said in FORD FORUM:
@a-ctive said in FORD FORUM:
@famas said in FORD FORUM:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@limited_one said in Kia XCeed - crossover:
Από προσωπική εμπειρία πλέον, δεν μπορώ να πω ότι το mild hybrid είναι μούφα.
H φωνή της λογικής.....
Από Focus 1.0 125hp σε Puma 1.0 MHEV 125hp είμαι ήδη 0.91 λίτρα κάτω με πιο βενζινοβόρες διαδρομέςΠιο focus mk3,5 η mk4; Στο puma και mk4 ειναι αλλοι κινητηρες απο το mk3,5
Ναι, δίκιο έχεις άλλαξαν τη τοποθέτηση του κινητήρα, έβαλαν και το GPF, έβαλαν και καδένα. Κατά τα άλλα ίδιος κινητήρας μηχανικά με ίδια απόδοση και ροπή, ίδιες διαστάσεις σε πιστόνια και έμβολα, με το υβριδικό να παίρνει βοήθεια από τη μπαταρία, εξ ου κι οι διαφορές.
Μηχανικα μονο σαν κυβισμος ειναι ιδια. Η κεφαλη που ειναι και το σημαντικοτερο στην αποδοση ειναι αλλη σχεδιαση. Ακομα και απο αποδοση τα μκ4 εχουν καλυτερη ροπη, δυναμομετρημενα στα 21κιλα ενω στο προηγουμενο ηταν κοντα στα 19κιλα αν δεν κανω λαθος.
Θα ειχε ενδιαφερων ομως καθως υπαρχουν εκδοσεις ιδιες στο μκ4 με mild και οχι, μια συγκριτικη διαδρομη να δουμε πραγματικες διαφορες. Θα παω σε κανα μιτινγκ μκ4 μονο και μονο για αυτο χαχαΔιαφωνώ, προφανώς αναφέρονται σε overboost που εμφανίζεται όμως πολύ χαμηλά για αυτό εμφανίζουν τέτοια νούμερα. Κατά τα άλλα
https://zeperfs.com/en/match5595-7501-9205.htmΑυτα τα νουμερα ειναι τα ονομαστικα. Τα πραγματικα ειναι αλλα.
Μετρήσεις επιδόσεων: https://zeperfs.com/en/duel7501-9205.htm
Τι θελεις να μου πεις;
Εσύ δεν αναρρωτήθηκες αν έχουν διαφορά αυτά τα δύο;
-
@realzeus said in FORD FORUM:
@a-ctive said in FORD FORUM:
@realzeus said in FORD FORUM:
@a-ctive said in FORD FORUM:
@famas said in FORD FORUM:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@a-ctive said in Kia XCeed - crossover:
@famas said in Kia XCeed - crossover:
@limited_one said in Kia XCeed - crossover:
Από προσωπική εμπειρία πλέον, δεν μπορώ να πω ότι το mild hybrid είναι μούφα.
H φωνή της λογικής.....
Από Focus 1.0 125hp σε Puma 1.0 MHEV 125hp είμαι ήδη 0.91 λίτρα κάτω με πιο βενζινοβόρες διαδρομέςΠιο focus mk3,5 η mk4; Στο puma και mk4 ειναι αλλοι κινητηρες απο το mk3,5
Ναι, δίκιο έχεις άλλαξαν τη τοποθέτηση του κινητήρα, έβαλαν και το GPF, έβαλαν και καδένα. Κατά τα άλλα ίδιος κινητήρας μηχανικά με ίδια απόδοση και ροπή, ίδιες διαστάσεις σε πιστόνια και έμβολα, με το υβριδικό να παίρνει βοήθεια από τη μπαταρία, εξ ου κι οι διαφορές.
Μηχανικα μονο σαν κυβισμος ειναι ιδια. Η κεφαλη που ειναι και το σημαντικοτερο στην αποδοση ειναι αλλη σχεδιαση. Ακομα και απο αποδοση τα μκ4 εχουν καλυτερη ροπη, δυναμομετρημενα στα 21κιλα ενω στο προηγουμενο ηταν κοντα στα 19κιλα αν δεν κανω λαθος.
Θα ειχε ενδιαφερων ομως καθως υπαρχουν εκδοσεις ιδιες στο μκ4 με mild και οχι, μια συγκριτικη διαδρομη να δουμε πραγματικες διαφορες. Θα παω σε κανα μιτινγκ μκ4 μονο και μονο για αυτο χαχαΔιαφωνώ, προφανώς αναφέρονται σε overboost που εμφανίζεται όμως πολύ χαμηλά για αυτό εμφανίζουν τέτοια νούμερα. Κατά τα άλλα
https://zeperfs.com/en/match5595-7501-9205.htmΑυτα τα νουμερα ειναι τα ονομαστικα. Τα πραγματικα ειναι αλλα.
Μετρήσεις επιδόσεων: https://zeperfs.com/en/duel7501-9205.htm
Τι θελεις να μου πεις;
Εσύ δεν αναρρωτήθηκες αν έχουν διαφορά αυτά τα δύο;
Οχι.
-
Ψάχνω να βρω το manual του transit custom (MY2017) αλλά ότι έχω βρει δεν αναφέρει πουθενά το πλάνο συντήρησης. Σταμάτησαν να τα αναφέρουν πλέον στα εγχειρίδια, πας συνεργείο και ότι κάνουν αυτοί;
-
Τα Ford έχουν εδώ και δεκαετίες ξεχωριστό manual συντήρησης, που δεν έχει σχέση με το βιβλίο χρήσης (user's manual). Πήγαινε στον φίλο μας τον Αμπά.
-
Λοιπόν, το νέο Ford θα βασίζεται στο ID.4!
Τρολαρουμε Stellantis, αλλά είναι ένας όμιλος, τι έχουμε να πούμε για την ανεξαρτητη Ford που θα βασιστεί σε μία ήδη μπερδεμένη Γερμανική πλατφόρμα;
Επίσης επειδή πριν κάποιες εβδομάδες έλεγα πόσο απλούστερο και φθηνότερο είναι να φτιάχνεις έναν ηλεκτρικό κινητήρα, κάποιοι δεν το έχουν συνειδητοποιήσει..
Από την επίσημη παρουσίαση της Ford Europe,
"Βέβαια η στροφή της Ford προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημαίνει ότι θα συρρικνώσει το εργατικό δυναμικό της στην Ευρώπη.
Ο Sander δήλωσε ότι υπάρχει "σημαντικά λιγότερη δουλειά που πρέπει να γίνει στα συστήματα μετάδοσης κίνησης", καθώς η εταιρεία σταματά να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης."
-
Έμαθα ότι Μάιο με Ιούνιο θα ανακοινωθούν οι τιμές για το νέο ηλεκτρικό Ford που μάλλον θα είναι το ID.2 ή κάτι παρόμοιο, αφού είπαν θα είναι σαν το Πούμα ή λιγο μικρότερο. Τα πρώτα αμάξια θα έρθουν Ελλάδα (και στις εκθέσεις) τέλος του έτους (Νοέμβριο με Δεκέμβριο).
Επίσης, η Ford στην Ελλάδα έχει ξεσκιστεί να πουλάει Ranger σε όλες τις μορφές του. Focus μηδέν και Φιέστα ελάχιστα.
-
@dublin said in FORD FORUM:
Λοιπόν, το νέο Ford θα βασίζεται στο ID.4!
Τρολαρουμε Stellantis, αλλά είναι ένας όμιλος, τι έχουμε να πούμε για την ανεξαρτητη Ford που θα βασιστεί σε μία ήδη μπερδεμένη Γερμανική πλατφόρμα;
Επίσης επειδή πριν κάποιες εβδομάδες έλεγα πόσο απλούστερο και φθηνότερο είναι να φτιάχνεις έναν ηλεκτρικό κινητήρα, κάποιοι δεν το έχουν συνειδητοποιήσει..
Από την επίσημη παρουσίαση της Ford Europe,
"Βέβαια η στροφή της Ford προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημαίνει ότι θα συρρικνώσει το εργατικό δυναμικό της στην Ευρώπη.
Ο Sander δήλωσε ότι υπάρχει "σημαντικά λιγότερη δουλειά που πρέπει να γίνει στα συστήματα μετάδοσης κίνησης", καθώς η εταιρεία σταματά να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης."
δυστυχως η ford τα εγκαταλειπει τα θερμικα στην Ευρώπη. Σε λιγα χρονια παραμαγαζο της VW
-
Το Facelift Focus δεν το έχω δει ακόμα στον δρόμο και δεν είμαι σίγουρος αν θα το δούμε και ποτέ.
Ranger βλέπεις παντού, μιλάμε τα πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια!
-
@babisstinson said in FORD FORUM:
Το Facelift Focus δεν το έχω δει ακόμα στον δρόμο και δεν είμαι σίγουρος αν θα το δούμε και ποτέ.
Ranger βλέπεις παντού, μιλάμε τα πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια!
είναι πολύ όμορφο, εγω εχω δει. Φυσικά με τέτοιες τιμές δεν πουλάει καθόλου, όπως και σχεδόν όλα τα hatch εκτός i30 που εχει πιο νορμαλ τιμή
Η ford από επιβατικά πλην PUMA (που και αυτό εχει πέσει στις πωλήσεις γιαυτο φέρνει τώρα την titanium) δεν πουλάει τίποτα αλλο. Αντε και KUGA σε leasing
Νομιζω το ξέρει και δεν θα κάνει τίποτα για αυτο. Μονο να ετοιμαστεί για τα μελλοντικα ηλεκτρικα με βάση πλατφόρμες από κοινου με την VW την ενδιαφέρει.
-
Ανακοινώθηκε: https://www.ford.gr/cars/electric-explorer
Πάρα πολύ άσχημο εξωτερικά, ένα VW εσωτερικά και πανάκριβο....προσωπικά απογοήτευση. Θα το οδηγήσω βέβαια όταν έρθει (προς το τέλος του έτους) μήπως και αλλάξω γνώμη.
-
-
Σίγουρα πιο ωραίο από το ντεκαυλέ κατασκεύασμα που λέγεται ID3/4, που όποτε το βλέπω στο δρόμο μου προκαλεί θλίψη. Τουλάχιστον αυτό μοιάζει με κανονικό SUV και όχι με τροχήλατη γλυκοπατάτα.
Πάντως εξακολουθούν όλα αυτά να είναι αντιεργονομικά μέσα, φαίνεται πρέπει η new age εποχή να μας δυσκολεύει για εντυπωσιασμό.
-
Από 45.000 εδώ ... Μια χαρά. Θα κλείσω ένα.
Υ.Γ.
-
Και κάπως έτσι βγαίνει το puma με τα 40000χιλιαρικα "κελεπουρι"......
FORD FORUM